Biuro Obsługi Cyfrowy Polsat

Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: Biuro Obsługi Cyfrowy Polsat




Temat: Cyfrowy Polsat obsługuje klientów w sieci


Platforma telewizji cyfrowej - Cyfrowy Polsat udostępnił dla swoich abonentów kolejny kanał komunikacji z abonentami w postaci elektronicznego Biura Obsługi Klientów.
Za pomocą strony www.ebok.cyfrowypolsat.pl abonenci Cyfrowego Polsatu mogą sprawdzić stan swoich płatności, wydrukować przelew pocztowy lub zlecenie płatności w banku, przejrzeć historię zmian w umowie pomiędzy stronami, zapoznać się z parametrami swojego dekodera, wydrukować jego instrukcję obsługi, wznowić połączenie z satelitą, przywrócić fabryczne ustawienie kodu PIN swojego dekodera, czy poznać nowości w ofercie programowej.

W drugim etapie w eBOKu pojawią się kolejne funkcjonalności – możliwość dokonywania płatności elektronicznych, przeksięgowania środków pomiędzy pakietami, czy zmiany danych osobowych.

-Coraz więcej polskich widzów korzysta z internetu, jako narzędzia codziennej komunikacji, dlatego zadecydowaliśmy o zaproponowaniu naszym abonentom łatwego i szybkiego dostępu do ich konta abonenckiego. Dzięki temu samodzielnie mogą zarządzać swoimi rachunkami i decydować o odbieranej ofercie – mówi Andrzej Matuszyński, Dyrektor ds. Obsługi Klienta.

media2.pl





Temat: Pakiet HBO - informacje, problemy
Aktualizacja
Jak poinformowało nas biuro prasowe Cyfrowego Polsatu, jest już możliwa aktywacja kanałów HBO w Cyfrowym Polsacie, i to w ciągu kilku godzin od zgłoszenia w telefonicznym biurze obsługi klienta chęci odbioru tego kanału.

Następnie Cyfrowy Polsat wysyła do klienta porozumienie, które należy podpisać i odesłać. Podpisana umowa ważna jest przez okres jednego roku, od czasu dotarcia do Cyfrowego Polastu. W tym czasie abonent nie może zrezygnować z Cyfrowego Polsatu. Koszt abonamentu HBO wynosi - 15 zł przez pierwsze sześć miesięcy oraz 20zł przez kolejne sześć miesięcy. Zwróciliśmy się do Cyfrowego Polsatu z prośbą o udostępnienie nam treści porozumienia na odbiór kanałów HBO w Cyfrowym Polsacie.

http://media2.pl/media/31621-hbo-w-cyfr ... umowa.html





Temat: Polsat cyfrowy
Jestem jego abonentem od ponad 2 lat i na tym się pewnie skończy.
Co chwilę obraz siada, są tzw zawiechy, co jest drażniące, gdy ogląda się cokolwiek ważnego: film z ważną akurat akcją, wiadomości, cokolwiek. Zanim się obraz odwiesi mija kilkanaście sekund albo minuta, a to sporo, tymbardziej, jak jest to częste-wkurza.

Druga, ważniejsza kwestia, to kanały sa blokowane przez polsat z powodu wymiany kart....działo się tak juz parokrotnie, jest blokada, nia ma nowej karty i radź sobie sam, czyli czekaj cierpliwie.
O ile Pan Stanisław Wyniczenko z Londynu próbował dawniej interweniować w przypadku takich sytuacji, to aktualnie już chyba dał sobie spokój, bo tych awarii i blokad jest masa, a jego monity do Warszawy nic nie dają.
Wyobraźcie sobie ludzi w biurze obsługi polsatu.....masa telefonów z usterkami, a co oni mogą zrobic? NIC. Wszystko zależy od dyrekckji i ich działania, a tu widać gołym okiem, że tego działania brak. Podpisałeś umowę, to najważniejsze.
Otóż czekam jeszcze tydzień i przestaję płacić abonament, jak nie będzie sygnału.
Proponuję, żeby zrobili tak wszyscy ci, którzy nie mogą się doprosić o swoje.



Temat: Odbiorniki Cyfrowego Polsatu - pytania, problemy, komentarze
Abonenci Cyfrowego Polsatu będą mogli już wkrótce wymienić swoje standardowe dekodery na takie, które umożliwią oglądanie Euro 2008 w standardzie telewizji wysokiej rozdzielczości - dowiedziało się media2.pl
Klienci, którzy już korzystają z usług Cyfrowego Polsatu będą mogli wymienić swoje dekodery - trzeba zgłosić się do telefonicznego biura obsługi klienta.

Szansę na wymianę będą mieć ci klienci, którzy mają zakończoną umowę na czas określony. Każdy przypadek będzie jednak rozpatrywany indywidualnie - może się więc okazać, że abonenci będą mogli otrzymać dekoder HDTV na preferencyjnych warunkach.

Klienci Cyfrowego Polsatu nie będą więc musieli kupować nowej aktywacji i płacić podwójnego abonamentu.



Temat: iCOK Cyfrowego Polsatu
Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informujemy, że Cyfrowy Polsat wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów, uruchamia Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Bez konieczności kontaktowania się z Centrum Obsługi Klienta będą Państwo mogli m.in. sprawdzić stan swojego konta, terminy płatności, a także wydrukować formularze służące do regulowania opłat abonamentowych. Zachęcamy do skorzystania z nowego kanału informacyjnego klikając na link http://www.ebok.cyfrowypolsat.pl

Mamy nadzieję, że powyższe ułatwi naszą dalszą współpracę.

Przyszło mi przed chwilą coś takiego z EBOK Cyfrowego Polsatu a konto jak nie istniało tak nie istnieje a zarejestrowałem się wczoraj



Temat: Szwankujący Polsat Cyfrowy - w czym problem?
Miałem do niedawna Cyfrę+ ale skończyła mi się umowa i zepsuł mi się dekoder więc dla odmiany kupiłem Polsat cyfrowy. Dostałem dekoder Samsung a z Cyfry+ pozostały tylko antena, konwerter i kabel antenowy. No i mam problemy takie, że co jakiś czas giną mi niektóre programy ale tak "całymi pakietami" tzn. raz nie mam żadnego TVN-u, a mam resztę programów, innym razem mam TVN-y a nie mam Polsatów, innym razem nie mam TVP1 i TVP2, innym razem nie mam ZONE'ów. Wkurzać mnie to zaczyna bo przy Cyfrze+ nie miałem takich zgrzytów (ewentualnie sporadycznie przy bardzo złej pogodzie). A teraz pogoda nie ma znaczenia. Albo jest wszystko albo czegoś brakuje. Jak podpisywałem umowę na Polsat to zapewniono mnie, że będę mógł odbierać telewizję z tej co miałem do tej pory anteny Cyfry+ i nie muszę jej przestawiać. A teraz konsultanci z biura obsługi mówią że mam za słaby sygnał i trzeba wyregulować antenę i żeby wezwać instalatora (który inkasuję opłatę od 50 do 150 zł).

Próbowałem antenę ustawić sam patrząc tylko na wyświetlany w menu dekodera wskaźnik siły sygnału ale nie udaje mi się w żaden sposób ustawić na sygnał silniejszy niż około 60% (a podobno do całkowitej sprawności wymagany jest sygnał minimum 65%) maksymalnej wartości. Kupiłem nawet na allegro wzmacniacz sygnału ale nic on nie dał. W czym może być problem? A może powinienem przestawić antenę na innego satelitę (mam na HotBird)?

Doradźcie coś...



Temat: MarSoft HDTV
na stronie marsoftu walneli takie info "W dniu dzisiejszym (26,05,2008) rozpoczęliśmy prezentację platformy multimedialnej Marsoft HDTV w Biurze Obsługi Klienta. Wszystkich zainteresowanych naszą nową usługą serdecznie zapraszamy."
Skuszony, udałem się do ichniejszego Biura Obsługi z nadzieją, że w końcu zapoznam sie z tajemniczą platforma multimedialną, a tu tradycyjnie zdziwko zapoznac się można tylko z pania co nic nie chce powiedzieć. No może jedynie tyle że będzie sie można dowiedzieć czegoś po pierwszym czerwca i tu wkracza druga pani, co też nic nie chce powiedzieć i stwierdza że po 1 czerwca to nie ale już w drugiej połowie czerwca to udzielą mi wyczerpujących info .
Pogratulować "markietingu", można było zdążyć przed Euro, pewnie by się pare dekoderków sprzedało. Trzeba brać Polsat Cyfrowy.



Temat: Moduł CI CP
Mam pewną kwestię (może nie jest to odpowiednie miejsce ale też dotyczy modułu).
Na moim koncie w iCOK mam zarejestrowane 4 karty.
jedna stara - z Echostarem 606 - umowa skończyła mi się jeszcze w 2006 roku.
od roku mam Polsat Familijny z Dekoderem Echostar DSB-717 - umowa do czerwca 2010.
oraz dwa moduły - nieaktywny po prepaid
drugi aktywny - oplacony do wrzesnia 2009.

Chciałem aby z poziomu biura obsługi skasowano mi nieaktywne (Echo 606) i moduł.odpowiedziano mi że to nie możliwe:

"Szanowny Panie

Uprzejmie informuję, że obie karty wraz ze sprzętem są przypisane do Pańskich danych. W związku z powyższym będą wyświetlane w serwisie Internetowego Centrum Obsługi Klienta.

________________________________________
Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji
Cyfrowy Polsat S.A
ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa
tel.: 0 801 08 08 08; fax: (22) 356 66 77
http://www.cyfrowypolsat.pl.



Temat: iCOK Cyfrowego Polsatu
Na stronie http://www.ebok.cyfrowypolsat.pl ruszyło dzisiaj Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

Za pomocą eBOK możesz:

• Sprawdzić stan swoich płatności
• Wydrukować przelew pocztowy lub zlecenie płatności w banku
• Przejrzeć historię zmian w umowie pomiędzy nami
• Zapoznać się z parametrami swojego dekodera
• Wydrukować jego instrukcję obsługi
• Wznowić połączenie z satelitą
• Przywrócić fabryczne ustawienie kodu PIN swojego dekodera

zródlo: SKYsunSat



Temat: Telefon
no ale kto ma play albo CYFROWY POLSAT ? BIZNESOWI klienci napewno NIE

jak dorwiesz dobrego konsultanta to masz obsluge n1 , jesli kupisz w salonie zostaje CI *600 , biuro obslugi , w ktorym zawsze Ci pomoga , chyba ze kupisz jakis mega wypasiony telefon i bedziesz mial problem z konf , wtedy zapomnij studenciaki z help desku napewno Ci nie pomoga , gwarancje na telefon itp to zawsze salon , a dalej juz kwestia producenta , nie boj sie bedziesz bezpieczny w orange jak cos to Ci pomoge



Temat: Program Satkurier.tv na Amosie
Krótka charakterystyka:
Cyfra+ - myśli, że ma najlepsze biuro obsługi klienta - i na ten czas, w/g nich, jest to wystarczające. Poprostu samouwielbienie.
Cyfrowy Polsat - jakby im na tym, zupełnie nie zależało. Obsłudze klienta również.
n -ka cały czas rozkoszuje się budową swojej platformy.
....i nie w głowie "platformom" taki kanał.



Temat: 90210 w polskiej telewizji!


A w ogóle jaki trzeba mieć pakiet w cyfrze +, żeby go mieć ?


"Kanał FOXlife jest dostępny na platformie Cyfrowego Polsatu i Cyfry+ oraz w dobrych sieciach kablowych. Jeśli nie masz dostępu do FOXlife, zadzwoń do biura obsługi abonenta swojego operatora telewizji kablowej i sprawdź, kiedy w ofercie pojawi się kanał FOXlife."

jak coś kontakt tu:
http://www.foxlife.pl/kontakt.php



Temat: Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze
muszisz zaplacic tyle ile wynosi cala twoja nie doplata za ten okres od kiedy podpisales. w wypowiedzeniu napisz wiadomo swoje dane oraz numer karty, a w tresci ze uprzejmie informujesz ze chcesz wypowiedziec porozumienie na pakiet relax mix film z zachowaniem aktywnyego pakietu Familijnego i Relax Mix. i podpisujesz sie pod tym i wysylasz najlepiej listem poleconym na adres:
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

i za 3 miesiace od najblizsego okresu rozliczeniowego to porozumienie zostanie rozwiazane (przez te 3 m-ca dalej musisz oplacac Relax Mix Film). Po jego rozwiazaniu placisz juz normalnie za Familijny + Relax Mix.



Temat: oszustwo tnk
zmieniałem oprogramowanie bo właśnie m.in. to mi doradzili na biurze obsługi. a dzwonię z komórki i dlatego płacę 1,22zł za minutę. i to jest argument bo w innyhc ofertach (np w cyfrowym polsacie) dzwoni się poprostu na numer stacjonarny w warszawskiej strefie numeracyjnej, rozmowa z komórki kosztuje 20gr za minutę i jakoś nikt z tego powodu nie bankrutuje ani nie narzeka. czemu więc tu jest inaczej???może poprostu chodzi o celowe przedłużanie rozmowy i nabijanie firmie dodatkowej kasy!? tyle że jest to poprostu NIEUCZCIWE. maila na który mógłbym wysłać ewentualne sugestie albo zapytania też się jakoś nie dopatrzyłem.



Temat: Cyfrowy Polsat... Przejście z Pakietu Mini na Familijny.
Witam! Chce przejść z pakietu Mini na Familijny, więc zadzwoniłem tam do biura obsługi Pani powiedziała że dopiero wyśle nową umowe i jak ją podpisze się i wyśle to dopiero mi przełączą na pakiet familijny Możecie mi powiedzieć ile to trwa presłanie umowy do mnie..? Będzie to długo trwało czy nie? Cały ten proces.

Pozdrawiam Całe Forum



Temat: Echostar DSB 616
Właśnie jest problem tego typu że na liście ogólnej kanałów nie ma BBC Knowledge i kilku innych nawet po aktualizacji. Natomiast gdy ustawię listę kanałów Cyfrowy Polsat to wtedy jest ten program na pozycji 49 jednak żadna opcja typu "usuń" lub "przenieś" jest nieaktywna ponieważ polsatowska lista kanałów jest nie do zmodyfikowania. Dzwoniłem na biuro obsługi bo myślałem że może nie umiem na tym dekoderze tego ustawić jednak dowiedziałem się że jest kilka programów które można oglądać wyłącznie z poziomu polsatowskiej listy kanałów... Zastanawiam się czy nie ma jakiegoś softu do Echostara który rozwiązywał by tego typu ograniczenia...



Temat: iCOK Cyfrowego Polsatu
Teraz Cyfra+ i Cyfrowy Polsat mają swoje elektroniczne biura obsługi klienta CP coraz bardziej zaskakuje ludzi w pozytywny sposób



Temat: połaczenie z 0801
co za syf, to nie moge skontaktowac sie z biurem obslugi klienta cyfrowego polsatu, jedynie pisac maila i czekac az łaskawie odpowiedza grrr...



Temat: Cyfrowy Polsat bez HBO, a N
Roczny cyrograf za HBO w Cyfrowym Polsacie

Cyfrowy Polsat nie włączył 1 stycznia swoim klientom dostępu do kanałów HBO. Operator przy okazji wprowadzenia pakietu trzech kanałów HBO wymaga przedłużenia umowy o rok. Wygląda więc na to, że operator wymyślił "idealny" system lojalnościowy. Pytanie, czy takie działanie na przyszłość może przyciągnąć klientów?!
Nie ma możliwości wypróbowania HBO bez opłat - przynajmniej w Cyfrowym Polsacie. Aby mieć dostęp do HBO trzeba od razu zdecydować się na roczny abonament - to koszt 210 złotych. Roczna umowa będzie wiążąca od chwili wpłynięcia i rejestracji w systemie bilingowym Cyfrowego Polsatu podpisanego Porozumienia, które w rzeczywistości jest aneksem przedłużającym o rok kontrakt z operatorem - nie ma bowiem możliwości kupna "osobno" HBO. Biuro Prasowe Cyfrowego Polsatu NIE udostępniło nam pełnej treści takiego Porozumienia, nie mamy więc możliwości zweryfikowania treści zawartych w umowach przesyłanych klientom platformy.

HBO w Cyfrowym Polsacie tylko z roczną umową

Okazuje się, że Cyfrowy Polsat nie włączył swoim klientom dostępu do kanałów HBO. Jak informuje nas jeden z czytelników, że dostęp do programu w styczniu będą mieć wyłącznie technicy platformy. Aktywacja sygnału nastąpi dopiero w lutym. Tymczasem bez problemu HBO jest aktywowane wszystkim chętnym w N.
W Cyfrowym Polsacie, aby mieć dostęp do HBO najpierw trzeba podpisać dodatkową umowę – aktywacja nastąpi jednak w przyszłym miesiącu. Takie informacje przekazują konsultanci Cyfrowego Polsatu w telefonicznym biurze obsługi klienta. Pracownicy biura informują także, że aktywacja pierwszych umów na HBO nastąpi w lutym.

Od 1 stycznia HBO pojawiło się także w ofercie platformy N – aby aktywować wystarczy jedynie skontaktować się z BOK, aktywacja następuje w ciągu godziny. Dodatkowo na trzy miesiące otrzymuje się sygnał HBO bez opłat.

Jak poinformowało nas biuro prasowe Cyfrowego Polsatu, jest już możliwa aktywacja kanałów HBO w Cyfrowym Polsacie, i to w ciągu kilku godzin od zgłoszenia w telefonicznym biurze obsługi klienta chęci odbioru tego kanału.

Następnie Cyfrowy Polsat wysyła do klienta porozumienie, które należy podpisać i odesłać. Podpisana umowa ważna jest przez okres jednego roku, od czasu dotarcia do Cyfrowego Polastu. W tym czasie abonent nie może zrezygnować z Cyfrowego Polsatu. Koszt abonamentu HBO wynosi - 15 zł przez pierwsze sześć miesięcy oraz 20zł przez kolejne sześć miesięcy. Zwróciliśmy się do Cyfrowego Polsatu z prośbą o udostępnienie nam treści porozumienia na odbiór kanałów HBO w Cyfrowym Polsacie.
HBO Cyfrowy Polsat n

Niestety zamieszanie wokół odbioru HBO w Cyfrowym Polsacie może raczej negatywnie odbić się na zadowoleniu klientów. Wielu klientów, a także czytelników Media2.pl, skarży na konstrukcję oferty. Wszyscy spodziewali się darmowego oglądania kanałów HBO i korzystniejszej promocji oraz przede wszystkim brak umów na czas określony.

Przez cały dzień nie można było się dodzwonić do biura obsługi klienta CP. Napływają także do nas sprzeczne informacje na temat szybkości aktywacji sygnału HBO u poszczególnych klientów.

Źródło: media2.pl



Temat: Odbiorniki Cyfrowego Polsatu - pytania, problemy, komentarze

Abonenci Cyfrowego Polsatu będą mogli już wkrótce wymienić swoje standardowe dekodery na takie, które umożliwią oglądanie Euro 2008 w standardzie telewizji wysokiej rozdzielczości - dowiedziało się media2.pl
Klienci, którzy już korzystają z usług Cyfrowego Polsatu będą mogli wymienić swoje dekodery - trzeba zgłosić się do telefonicznego biura obsługi klienta.

Szansę na wymianę będą mieć ci klienci, którzy mają zakończoną umowę na czas określony. Każdy przypadek będzie jednak rozpatrywany indywidualnie - może się więc okazać, że abonenci będą mogli otrzymać dekoder HDTV na preferencyjnych warunkach.

Klienci Cyfrowego Polsatu nie będą więc musieli kupować nowej aktywacji i płacić podwójnego abonamentu.

źródło: http://www.media2.pl


Taka możliwość była już w ubiegłym roku !
Jak umowa jest już na czas nieokreślony to tego samego dnia po napisaniu wypowiedzenia (odsyłam do tematu: cyfrowy polsat: zapowiedzi strona 197-200) można zakupić nowy dekoder
Nie rozumiem co się do tej pory zmieniło - pozostaje pytać sprzedawców, są bardziej zorientowani niż konsultanci CP - poważnie - ten temat był poruszany na konferencji CP (niekompetencja konsultantów CP, dostaliśmy odpowiedź, ale nie chcę jej tutaj cytować).

//Edit

Klienci, którzy już korzystają z usług Cyfrowego Polsatu będą mogli wymienić swoje dekodery - trzeba zgłosić się do telefonicznego biura obsługi klienta.
Po co pytam - skoro i tak nic się człowiek nie dowie ?
Człowiek sam wie jak napisać podanie / wypowiedzenie prawda Konsultant czasami takiej błahostki nie potrafi



Temat: Halo Polsat
Cyfrowy Polsat ma problem z Halo Polsat



Polkomtel oraz PTK Centertel - operatorzy Plusa i Orange - nie umieli się porozumieć z Cyfrowym Polsatem w sprawie wymiany ruchu między sieciami. Efektem tego jest opóźnienie w starcie kolejnego wirtualnego operatora komórkowego halo Polsat na naszym rynku.

Od ponad ośmiu miesięcy trwają rozmowy w sprawie wymiany ruchu telefonicznego między Plusem , Orange a siecią Halo Polsat (należącą do Cyfrowego Polsatu - największej polskiej telewizyjnej platformy cyfrowej). Operatorzy nie doszli do porozumienia, dlatego Cyfrowy Polsat zdecydował się na interwencję ze strony Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

UKE rozpoczął konsultacje w sprawie wydania decyzji o połączeniu sieci należących do Polkomtela i PTK Centertel z operatorem sieci Halo Polsat (Cyfrowym Polsatem). Przez najbliższy miesiąc wszystkie zainteresowane podmioty mogą przesyłać opinię na temat proponowanych warunków umowy.

Taka "procedura" jest wynikiem tego, że operatorzy nie doszli do porozumienia, więc Cyfrowy Polsat mógł wystąpić do UKE z wnioskiem o ustalenie warunków rozliczeń i wymiany ruchu z Cyfrowym Polsatem. Gdy proces się zakończy UKE wyda decyzje, która będzie wiążąca dla operatorów.

Polkomtel i PTK Centertel nie zgadzają się na propozycję Cyfrowego Polsatu - operator chciałby otrzymywać więcej za połączenia przychodzące niż musiałby płacić pozostałym graczom.

Rezultat jest jednak taki, że Cyfrowy Polsat nie ma podpisanych umów interkonektowych – co jest oficjalną przyczyną kilkukrotnego przekładania startu komercyjnego - z żadnym z operatorów komórkowych.

Nie jest to jednak problem techniczny, tylko biznesowy, bo gdyby Cyfrowy Polsat chciał rozpocząć świadczenie usług mogłoby "chwilowo" pozwolić na obsługę swojego ruchu telefonicznego przez PTC. Obniżyłoby to jednak już na starcie marżę uzyskiwaną z każdego połączenia telefonicznego.

Na finiszu są rozmowy Cyfrowego Polsatu z P4 - operatorem sieci Play. Obie strony ustaliły warunki połączenia swoich sieci. Umowa powinna zostać podpisana jeszcze w marcu.

Na wprowadzenie Halo Polsat czeka sieć dystrybucji Cyfrowego Polsatu - firmy tv-sat, które bardzo chcą wejść w nowy segment rynku - ten telefonii komórkowej. To bardzo pomogłoby im przeżyć w okresach (teraz tak jest), gdy jest mniej klientów zainteresowanych dekoderami Cyfrowego Polsatu.

- PTK Centertel nie poczuwa się do odpowiedzialności za brak porozumienia w sprawie umowy o połączeniu sieci z Cyfrowym Polsatem. Jego bezpośrednią przyczyną jest odmowa Cyfrowego Polsatu wobec przyjęcia powszechnie stosowanej zasady równości stron, która zapewnia symetryczne stawki rozliczeń ruchu pomiędzy operatorami - powiedzial portalowi media2.pl Wojciech Jabczyński szef biura prasowego Grupy TP.

W biurze prasowym Cyfrowego Polsatu stwierdzono, że operator zdecydował się na zaangażowanie UKE w spór ze względu na przedłużające się rozmowy z pozostałymi operatorami.

info:
http://www.satkurier.pl/news/39972/cyfrowy-polsat-ma-problem-z-halo-polsat.html



Temat: Czy N napewno jest lepsza...
A moim zdaniem n to najlepsza platforma na rynku.Mogę powiedzieć że wszystko mi się w niej podoba.Sprzęt oferta promocje itd.Każdy ogląda to co lubi to jest bardzo fajną rzeczą jak się czegoś nie lubi to się nie bierze takiego pakietu np dorośli bajek.Promocje są też fajne szczególnie obecna przez 6 mcy wszystkie kanały za 38 zł[za wyjątkiem premium] a przez kolejne 6 mcy minimalna stawka to 48zł.Jeśli ktoś wykupi te 3 pakiety po promocji i czwarty ma gratis ale lubi od czasu do czasu np sezonowo[sport] inne kanały może zamieniać sobie pakiety bez dodatkowych opłat - to jest fajna rzecz. Kolejna sprawa to jakość kanałów która jest najlepsza w dodatku kanały HD są w pakietach bez dodatkowych opłat

Cyfra+ tu jest różnie pakiety są drogie i nie ma aż tak ciekawych promocji. Ostatnio zdarzyło się że u nas jeździli i oferowali cyfrę + na 3 mce za darmo okazało się jednak ku zdziwieniu że sąsiedzi dostawali rachunki na 120 zł .ja mam tez cyfrę + z promocji święta 2007 ale nie jestem tez aż tak bardzo z niej zadowolony chociaż dokładają kanały ostatnio ale abonament też podnieśli o 2zł.Kanały HD można tylko dokupić 5zł za 1lub w większych paczkach ale to jest też bardzo drogie.Jakośc kanałów też nie jest ciekawa taka średnia a mój dekoder Strong 6860 to kupa złomu, w której stale się coś psuje

Cyfrowy Polsat tu sam nie wiem ale ich oferta też mi się nie podoba nie ma ciekawych promocji ani żadnych nowości kiedy bd w końcu dekoder z nagrywarką i jednocześnie z HD za kanały HD trzeba dodatkowo płacić aż 6 zł za 1.Pakiety mogłyby być ciekawiej ułożone.Sprzęt też nie ciekawy a jakość kanałów to po prostu wielkie dno Jedyne co mi się u nich podoba to świetne biuro obsługi.Miałem kiedyś problem z aktywacją dekodera do kanałów FTA.Zadzwoniłem do biura obsługi i tam pomogli mi z problemem. Uważam jednak że oferta cyfrowego polsatu nie jest ciekawa.

Podsumowując
1.N
2.Cyfra+
3.Polsat

Już niedługo w n pojawią się nowe kanały Eska Tv która nie bd dostępna nigdzie indziej oraz kanały nFilm1 oraz nFilm2 które beda prezentowały prawie to samo co canal+.Tylko NFilmy bd tańsze niż canal+



Temat: Cyfrowo UPC w Nagravision
Cyfrowo UPC w Nagravision

Wygląda na to, że z 'cyfrowej oferty UPC nie skorzystają szybko abonenci operatora z małych miast. Operator może mieć także problemy z piractwem, ponieważ wybrał rozpracowany przez piratów system Nagravision (stosuje go m.in. Cyfrowy Polsat, Digital+ i Premiere).

Telewizja cyfrowa DVB-C w kablówkach UPC pojawi się w maju. Na razie trwają testy nowych usług w Warszawie.

Cyfrowa oferta UPC początkowo pojawi się w Warszawie oraz niewykluczone, że innych miastach. Największe szanse mają na to Katowice, gdzie znajduje się znacząca część systemów informatycznych, centrum zarządzania siecią, czy też telefoniczne biuro obsługi klienta.

Telewizja cyfrowa raczej pojawi się tylko w dużych aglomeracjach, czyli wszędzie tam, gdzie UPC dysponuje odpowiednimi stacjami czołowymi – podłączonymi do ogólnopolskiej sieci szkieletowej (teletransmisyjnej. Według naszych informacji takie możliwości techniczne ma na przykład stacja czołowa obsługująca Katowice i miasta w aglomeracji katowickiej.

Sygnał cyfrowy UPC będzie dostępny w pierwszej kolejności (być może do końca tego roku) w 10 największych miastach, gdzie obecne jest UPC (m.in. Katowicach, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Gdańsku).

Wybrano „takie samo rozwiązanie technologiczne, jak na innych rynkach, gdzie obecne jest UPC”. Wynika z tego tylko tyle, że UPC w Polsce „skazane jest” na dekodery dostarczone przez Philipsa oraz system warunkowego dostępu Nagravision.

Jest więcej niż prawdopodobne, że również w Polsce UPC zastosuje Nagravision do zapewnienia kontroli nad dostępem do usług cyfrowych.

Wraz z uruchomieniem usługi cyfrowej w UPC dostępnych będzie wiele nowych kanałów telewizyjnych oraz uruchomione zostaną usługi interaktywne przygotowane na bazie OpenTV.

Dekodery UPC będa przygotowane do odbioru kanałów HD w telewizji wysokiej rozdzielczości, VOD - wideo na żądanie oraz PVR (dysk). Komunikację ze światem (zamawianie usług, itp.) umożliwi wbudowany modem kablowy (DOCIS).

Dekodery UPC przystosowane są zarówno do pracy w systemie MPEG-2, jak również MPEG-4, co oznacza, że UPC Polska może zastosować nowszy standard transmisji emitując na jednym kanale telewizyjnym większą liczbę kanałów telewizyjnych lub serwisy wysokiej rozdzielczości.

Z chwilą startu usług cyfrowych dostępne będą w ofercie kanały wysokiej rozdzielczości (HDTV).

info:
http://www.satkurier.pl/?sieci_kablowe/&kat=233&id=39381



Temat: Nowe kanały
Kiedys napisalem do HBO w zwiazku z jakoscia ich kanalow.
Tak wygladal mail i odpowiedz:

Subject: inne

Comments: Witam.
Jestem abonentem Cyfra+ i Cyfrowego Polsatu. Z przykroscia informuje, ze obecna jakosc kanalow HBO na tych platformach to porazka.
Obraz jest gorszy od kanalow darmowych na satelicie Hot-Bird.
Z biura obslugi klienta Cyfra+ dowiedzialem sie, ze to nie jest ich wina tylko polskiego nadawcy HBO. Polsat tlumaczy podobnie.
Problem podobno lezy w dosyle kanalu przez Panstwa.
Moje pytanie brzmi:
Maja Panstwo zamiar cos z tym zrobic?
Bo w obecnej formie ja podziekuje za ogladanie kanalow za ktore placi sie nie malo - a sa w tak tragicznej jakosci.

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.

ODPOWIEDZ:

Witam serdecznie,

Dziękujemy za e-mail.

Bardzo nam przykro, że tak negatywnie odbiera Pan jakość HBO na platformach.

Nieustannie pracujemy nadal udoskonalaniem oferty programowej uwzględniającej zróżnicowane oczekiwania widzów, a jednocześnie podnoszeniem jakości technicznej naszych kanałów.

Widzowie mogą korzystać z napisów przygotowywanych do większości filmów i seriali emitowanych w HBO, od pewnego czasu abonenci HBO posiadający dekodery HD (na razie w CP) mogą korzystać z testowego kanału HBO HD, w którym jakość obrazu jest zdecydowanie wyższa, a dźwięk jest emitowany w Dolby Digital. Od maja można również oglądać większość pozycji programowych w HBO2 w formacie 16/9.

Mam nadzieję, że te informacje i działania świadczą o tym, że warto być abonentem HBO,
a zapewniam Pana to jeszcze nie koniec naszych działań.

Pozdrawiam,
Agnieszka Niburska
Dział PR HBO Polska




Temat: Abonenci TOYI
Wygląda na to, że TOYA ponownie stanie się liderem polskich kablówek pod względem oferty TV, w sumie to nawet zmiotła ofertę wszystkich platform cyfrowych i zostawiła je za plecami.

Od 6 października sieć kablowa Toya udostępni swoim abonentom telewizję w wysokiej rozdzielczości. W jej ofercie znajdzie się 11 kanałów nadawanych w HD - najwięcej wśród operatorów kablowych i platform cyfrowych w Polsce. Na początku 2009 roku w Toya pojawi się też PVR.

Stacje nadające w wysokiej rozdzielczości, które pojawią się w sieci to: Eurosport HD, Polsat Sport HD, Discovery HD, MTVN HD, HBO HD, Luxe TV HD, Voom HD, Canal+ Sport HD, Canal+ Film HD, Filmbox HD i TVN HD.

Operator do swojej oferty cyfrowej wprowadzi także 18 zupełnie nowych kanałów nadawanych w SD (dodatkowo dwa przejdą z oferty analogowej). Będą to wszystkie stacje tematyczne z grupy Polsatu, kanały z rodziny Filmbox oraz BBC oraz m.in.: Bebe TV, Eurosport 2 czy DaVinci Learing. W ofercie znajdzie się nowy pakiet ogólny cyfrowy i osiem pakietów premium (dotychczas były trzy).

Do odbioru kanałów HD służyć będą odbiorniki firmy Motorola specjalnie przygotowane na zlecenie sieci. Z początkiem 2009 roku w Toya pojawi się PVR - dekodery zostaną wyposażone w dysk twardy umożliwiający nagrywanie programów w jakości HD. W przyszłości, korzystając z funkcjonalności odbiornika, operator zamierza zaoferować abonentom także takie usługi jak wideo na życzenie, gry online oraz elektroniczne biuro obsługi abonenta.

Wprowadzeniu telewizji w wysokiej rozdzielczości w Toya towarzyszyć będzie kampania reklamowa na billboardach, w lokalnym radiu, prasie i telewizji (lokalne programy operatora). Będzie ona realizowana w miastach, gdzie jest dostępna sieć. W działaniach promocyjnych wykorzystanie zostanie też internet. Za kreację i zaplanowanie mediów odpowiadała spółka we własnym zakresie.

W tej chwili z telewizji cyfrowej Toya korzysta blisko 20 tys. abonentów ze 150 tys. klientów odbierających sygnał analogowy sieci. Operator działa w Łodzi, Mysłowicach, Kutnie i Przemyślu.




Temat: Polsat w telefonach Ery
Polska Telefonia Cyfrowa we współpracy z Telewizją Polsat udostępniła wszystkim abonentom sieci Era oraz użytkownikom Tak Tak, którzy dysponują telefonami z usługą wideo, serwisy publicystyczno-informacyjne i rozrywkowe związane z programami Polsatu.

Specyfika telefonu komórkowego wymaga przygotowania materiałów inaczej,
niż dla tradycyjnej telewizji, ponieważ ich dynamika i kadrowanie są całkiem odmienne. Dlatego też serwisy informacyjne dla klientów Ery przygotowuje specjalnie utworzony zespół redakcji „Wydarzeń”.

Już od maja 2006 r., posiadacze telefonów Ery mogą oglądać najciekawsze fragmenty programu Tomasza Lisa „Co z tą Polską?”. Program „Exclusive” dostarcza im wieści ze świata kultury, zaś kontrowersyjny show „Kuba Wojewódzki” pikantnych fragmentów tego programu.

Serwisy informacyjne wideo są dostępne na stronach WAP serwisu Era Omnix, w zakładce Informacje/Polsat. Materiały rozrywkowe znajdują się w zakładce Po godzinach/Video/Polsat.

Klienci korzystający z serwisów wideo zapłacą jedynie za transmisję danych i nie muszą ich aktywować. Obejrzenie średniego skrótu programowego (od 1,5 do 3 minut) kosztuje 0,72-1,44 zł z VAT za transmisję danych (wg standardowej stawki 72 gr za każde 500kB). Po wykupienia za 5 zł miesięcznie pakietu „Omnix Max”, przeznaczonego do swobodnego używania serwisu Era Omnix, klient będzie mógł obejrzeć 15-30 minut wideo.

Do korzystania z usług wideo klienci muszą posiadać telefony z aplikacją do obsługi tzw. „video streaming”. Są to m.in. modele: Motorola E1000, N6170, N6230, N6230i, N6260, N6630, N6670, N6680, N7610, N8800, NN70, SED750i, SEK500i, SEK508i, SEK608i, SEK700i, SEK750i, SEP800, SEP900, SEP910i, SES700i, SEW800i, SEZ1010. Według szacunków w sieci Era działa około pół miliona aparatów z funkcją wideo. Jeszcze większy komfort korzystania z tej usługi uzyskają posiadacze telefonów 3G, znajdujący się w zasięgu sieci UMTS.

Nowe (wymienione powyżej) telefony sprzedawane są w sieci Era z odpowiednią konfiguracją umożliwiającą korzystanie z usługi. W telefonach kupionych wcześniej, należy ustawić punkt dostępu "erainternet" oraz dokonać odpowiednich ustawień wideo. Instrukcja konfiguracji telefonów wspierających usługę wideo opisana jest na stronach www Era Omnix (http://www.eraomnix.pl/pl/after-hour/video/www-configuration/www-configuration). Informacji o poprawnych ustawieniach udzielą również konsultanci w telefonicznym Biurze Obsługi Abonenta.

Udostępniane w sieci Era treści wideo będą kodowane zgodnie z protokołem H.263 w formacie 3gp i w rozdzielczości 176x144 pikseli. Pliki wideo są dostarczane na telefon komórkowy w postaci zakodowanej, z prędkością 6-10Kbps audio, 44-48 Kbps wideo (dla UMTS); co gwarantuje wysoką jakość odtwarzania.

Oprócz materiałów wideo, klienci Ery mogą zaprenumerować przez SMS i MMS następujące serwisy: informacyjne i prognozę pogody (serwis Wydarzenia), ze świata sportu (serwis Sport), pogoda, a także skróty wybranych programów informacyjnych, publicystycznych i rozrywkowych Telewizji Polsat („Wydarzenia”, „Co z tą Polską?”, „Kuba Wojewódzki”, „Exclusive”, „Pierwsza Miłość”). Informacje SMS i MMS będą dostępne na zasadzie subskrypcji przez Era Omnix.

Subskrypcję można zamówić po wysłaniu bezpłatnego SMS pod numer, podany w portalu Omnix i widoczny podczas emisji odpowiednich programów w Telewizji Polsat. Klienci mogą bezpłatnie zapoznać się z wymienionymi serwisami przez pierwsze dni, a następnie - już odpłatnie (18 gr za SMS, 30-61 gr za MMS) – przedłużyć subskrypcję, co najmniej o tydzień.



Temat: ITI tworzy platforme cyfrową

n – telewizja nowej generacji startuje 12 października. Taka nazwa została wybrana przez założycieli nowej polskiej platformy cyfrowej, ma ona symbolizować prostotę, otwartość i przystępność nowej oferty na polskim rynku medialnym. Nazwa ta, jak powiedział prezes ITI Neovision Maciej Sojka, ma nawiązywać zarówno do marki stacji telewizyjnej TVN i portalu internetowego onet.pl

Na konferencji prasowej, którą na antenie TVN24 będą mogli Państwo obejrzeć o godzinie 15, po raz pierwszy zostało zaprezentowane logo, oferta programowa, możliwości dekoderów nbox HDTV, funkcjonalności elektronicznego przewodnika po programach, a także ceny pakietów i aktywacji dekoderów. Podczas prezentacji oferty programowej ujawniono zostały nazwy kanałów dostępnych w telewizji nowej generacji. W ofercie znajdzie się m.in.: 9 nowych na rynku kanałów telewizyjnych (Baby TV, nsport, TVN Lingua, Discovery Historia, Discovery HD, Comedy Central, Wojna i Pokój, nowy kanał filmowy, którego nazwa zostanie ujawniona wkrótce oraz nowy kanał dla dzieci).

Trzy programy nadawane będą w standardzie HD - autorski kanał sportowy nsport, Discovery HD i hollywoodzki kanał filmowy. Nowością będzie też kanał Discovery Historia, który powstaje przy współpracy programowej z TVN.

Kanały pogrupowane są w 7 pakietów tematycznych ("informacja i rozrywka", "style moda muzyka", "dzieci", "cinemax", "sport i motoryzacja", "kultura nauka świat" oraz "hity filmowe").

Pakiet "informacja i rozrywka", który zawiera najchętniej oglądane polskie i zagraniczne programy popularne i informacyjne (w tym m.in.: TVN, TVN24 i ponad 200 innych kanałów z całego świata), oferowany będzie wszystkim klientom bezpłatnie. Pozostałe pakiety dostępne będą w cenach 10 i 16 PLN.

W prezentacji poświęconej obsłudze urządzenia pokazano m.in. obsługę EPG (elektroniczny przewodnik po programach), który dostarcza informacje o kanałach, ułatwia nawigację i ma możliwość modyfikowania ustawień pod kątem indywidualnych potrzeb widza. Dekodery do odbioru telewizji "n" dostępne będą w dwóch wersjach: bez i z dyskiem twardym o pojemności 250 GB. Oba umożliwiają odbiór programów w jakości HD i dźwięku przestrzennym. Urządzenie z twardym dyskiem ponadto nagrywa programy i pozwala na korzystanie z usługi wideo na żądanie.

Według informacji pochodzących z naszego forum, konferencja jest transmitowana na żywo za pośrednictwem satelity Eutelsat W2 16°E w przekazie nie kodowanym. Szczegóły dotyczące parametrów przekazu znajdą Państwo tutaj.

Z informacji udzielonych na konferencji prasowej wynika, iż n-platforma ma być przystępna cenowo, dekoder nbox HDTV umożliwiający dostęp do całej oferty nowej platformy cyfrowej ma kosztować 99 zł i ma być dostępny w sprzedaży już od 12 października br. Zapowiadany odbiornik satelitarny z 250 GB dyskiem twardym - nbox HDTV recorder, który pozwoli na dostęp do innowacyjnych na polskim rynku usług VoD i PvR będzie dostępny od listopada br. w cenie 449 zł.

Jak poinformował Maciej Sojka, grupie ITI udało się zapewnić dla swojej platformy szeroką grupę dystrybutorów, do których będą należeć m.in. sieci MediaMarkt, Saturn, Avans, Neonet, supermarkety Geant, a także punkty dystrybutorskie polskich sieci komórkowych, razem około 1500 punktów sprzedaży w całej Polsce.

Od dzisiaj także działa infolinia nowej platformy, dostępna 24 h pod numerem 0 801 0 55555 Platforma n, jako pierwsza w Polsce umożliwi wszystkim swoim abonentom kontakt z biurem obsługi za pośrednictwem komunikatora Skype (konto n-platformy to nkontakt).


Pakiety nowej platformy

(www.onet.pl/www.skysunsat.pl)

Pierwsze co się rzuca w oczy, kto wymyślił tak głupią nazwe Nie najgorszy pomysł z tym darmowym pakietem, wzrośnie dostępność TVN24 a i pewnie główny TVN sprawi się niektórzy kupią ten pakiet - zwłaszcza gdy w końcu TVN zniknie z przekazu analogowego. Do tego jeszcze TVN7 i Meteo myśle że może on odnieść sukces. Zreszta nie sądze, kanały FTA dodali chyba tylko dlatego by ta tabelka nie była zbyt uboga. Pakiet Muzyka, Style, Moda to słabizna tylko TVN Style, Travel#living się czymś wyróżnia no i może w przyszłości TVP Rozrywka. Viva i 4fun, Gra sa FTA, MTV wiadomo a VH1 też średniawe. Napewno pakiet nie wart 10 złotych, pakiet dziecięcy to samo. W sportowym + za Eurosporty, ale je mają wszyskie platformy. N-sport to tylko Liga Mistrzów a na TVP Sport to ja sam nie wiem co będzie lecieć. Ciekawe czemu nie ma takiego SportKlubu jak i Viasatów w pakiecie Dokument. W tym pakiecie brak również NSG, no i po jakie licho Kulture tam dali w końcu jest FTA. Kanał filmowy bez rewelacji. Czemu nie ma w ofercie kanałów Zone Brak kanałów C+ i Polsatu zrozumiały. Ogólnie jestem zawidziony.[/url

Kamio dnia Pią 14:53, 22 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz



Temat: Oszukani przez Polsat
Witam serdecznie!

Piszę w sprawie której sama nie jestem w stanie rozwiązać i tak naprawdę nie wiem jak mam walczyć z takim molochem jak Cyfrowy Polsat.
Może zacznę od początku. Dnia 25.03.2008 roku mój mąż podpisał umowę z Cyfrowym Polsatem na odbiór telewizji cyfrowej i wtedy zaczął się nasz koszmar. Zakupiliśmy antenę i dekoder za około 150 zł. 25.03.2008 roku cali szczęśliwi, że będziemy mieli możliwość oglądania nowych kanałów chcieliśmy zamontować antenę. W tym celu wywierciliśmy dziurę w ścianie balkonowej naszego mieszkania, zakupiliśmy za kilkadziesiąt złotych wysięgnik do zamontowania anteny. Niestety okazało się że nic to nie da bo nie możemy odbierać telewizji cyfrowej gdyż nasz blok zasłania sygnał. O tym niestety dowiedzieliśmy się dopiero na drugi dzień od montera który nam powiedziała że na tym bloku już nie jeden próbował odbierać sygnał ale nikomu to się jeszcze nie udało. Najlepsze jest to że monter z którym rozwialiśmy współpracował z punktem który sprzedał nam tą antenę i informował osoby sprzedające o tym problemie. Oczywiście dla sprzedawców nie jest to ważne gdyż sztuka jest szuka i najważniejsze to sprzedać a później ty człowieku się martw. Jednakże to jeszcze nie był problem, stwierdziliśmy trudno nie będzie nam dane oglądać wymarzonych kanałów z drugiej strony zawsze zostaje kablówka. Wcześniej przeczytaliśmy dokładnie umowę i wiedzieliśmy, że mamy 10 dni do odesłania sprzętu i w ten sposób rozwiązania umowy. Jeszcze aby się upewnić jak mamy to zrobić, aby wszystko było dobrze i zgodnie z procedurami Polsatu dzwoniła na infolinie aby wszystkiego się dowiedzieć. Zrobiliśmy dokładnie tak jak nam kazano, zapakowaliśmy sprzęt napisaliśmy oświadczenie i kurierem wysłaliśmy dnia 27.03.2008 do Polsatu Cyfrowego. Posiadamy wszelkie potwierdzenia wysyłki i odbioru przesyłki, na potwierdzeniu odbioru widniej czytelne nazwisko osoby odbierającej przesyłkę i data 28.03.2008 rok. Znaczy to że został zachowany okres wypowiedzenia czyli te 10 dni.
Byliśmy pewni że wszystko jest ok. i czekaliśmy na zwrot pieniędzy za dekoder i antenę bo tak mówi umowa. Po dwóch tygodniach zdecydowaliśmy się zadzwonić na infolinie Cyfrowego Polsatu (a nie jest to łatwe gdyż jak dzwoni się w godzinach popołudniowych, po 16 tak jak wracamy z pracy nie można się tam dodzwonić, albo linia uszkodzona, albo jest się 50 w kolejce), jednak w końcu się dodzwoniliśmy (rozmowę mamy nagraną na telefon) i dowiedzieliśmy się że trzeba czekać oni muszą wszystko sprawdzić i na pewno dadzą znać. Mijały dni, tygodnie a informacji żadnej od Polsatu nie było zaczęliśmy pisać, dzwonić, wysyłać e-maile, faxy, wysyłaliśmy skany listu przewozowego ( to wszystko mamy udokumentowane). Pierwszy telefon w tej sprawie od Polsatu dostaliśmy w połowie czerwca i poproszono nas abyśmy wysłali im skan listu przewozowego gdyż nie mogą znaleźć przesyłki. Oczywiście skan listu wysłaliśmy i to po raz kolejny. Po tym telefonie nastąpiła grobowa cisza, ale oczywiście tylko ze strony Polsatu, my dzwoniliśmy do nich, pisaliśmy i wysyłaliśmy faxy. Nic to nie dawało jedno co się dowiedzieliśmy z rozmów z pracownikami obsługi klienta (zawsze rozmawialiśmy z kimś innym i zawsze to same tłumaczenie całej historii od początku), że paczki nie mogą znaleźć, a osoba która podpisała list przewozowy już tam nie pracuje.
Drugi i ostatni telefon w tej sprawie od Polsatu dostaliśmy pod koniec listopada Pan który dzwonił był bardzo miły i powiedział że przesyłka zaginęła i oni jej nie mają u siebie. Tłumaczył że to nie jest ani ich ani nasza wina tylko przewoźnika i że otrzymamy pismo w którym będzie informacja o tym, że osoba która podpisała ten list u nich nie pracuje abyśmy mogli zwrócić się do przewoźnika o odszkodowanie. Pan był bardzo miły i przepraszał że to tak długo trwało i że Polsat postara się zrekompensować straty jakie ponieśliśmy. No i tu niespodzianka informacja z Polsatu przyszła, a nawet dwie. W pierwszej znajduje się informacja że przesyłka (bez żadnego numeru listu przewozowego, nazwiska osoby go dopisującej) do nich nie dotarła a osoba która jest tam podpisana u nich nie pracuje (ale nikt też nie napisał czy pracowała). Druga informacja dotyczyła tego że zalegamy z zapłatą za telewizję cyfrową i mamy oddać pieniądze bo jak nie to zostanie nasłana na nas firma ściągająca długi. Poczuliśmy się jak złodziej i oszuści nikt nas nawet nie przeprosił że tyle czasu nikt naszą sprawą się nie zainteresował.
Polsatowi potrzebne były 3 miesiące aby stwierdzić że takiej przesyłki u nich nie ma i następne 7 aby sprawdzić że osoba która podpisała potwierdzenie u nich nie pracuje. Nie możemy się z nikim skontaktować gdyż nikt personalnie tej sprawy nie prowadzi, oczywiście możemy zadzwonić na infolinie na której jak zwykle nic się nie dowiemy. Najbardziej przeraziło mnie jak zaczęłam szukać informacji na temat Polsatu Cyfrowego w Internecie i natrafiłam na setki podobnych sytuacji i całkowity brak zainteresowania ze strony telewizji.
Nie wiem na kogo mam być zła, przeczytałam dokładnie umowę i przyjęłam jej zapisy, ale nigdy bym się nie spodziewała że ktoś zrobi coś takiego. Polsat potrzebował 10 miesięcy aby dać mi taką informację a teraz karzą mi zapłacić zaległe opłaty ponad 300 zł a do tego płacić za coś czego nie mam do marca 2010 roku. Cały koszt tej imprezy będzie przekraczał 1000 zł i nawet nie mówię o kosztach jakie ponieśliśmy na telefony i pocztę aby wreszcie dowiedzieć się że jesteśmy złodziejami. Ja rozumiem że przesyłka może zaginąć ale jak to jest możliwe że przez 10 miesięcy nikt tego nie mógł sprawdzić. Przecież firma przewozowa nigdy nie dojdzie co się z tą paczką stało i czy faktycznie zaginęła czy to jest po prostu wymówka Polsatu. Jak ja mam to sprawdzić i co z tym zrobić. Najgorsze jest to że jestem chora i lekarz zabronił mi się denerwować, mąż wprawdzie ukrył te listy abym ich nie przeczytała ale przypadkowo je znalazła i zdenerwowałam się okropnie. Bo jakbyśmy nie przeczytali umowy czy zrobili coś nie tak, a tu wszystko było zrobione jak trzeba, a Polsat i tak znalazł sposób aby umowy nie zerwać i jak najwięcej pieniędzy od nas wyciągnąć. Z tym problemem zwróciliśmy się do biura rzecznika praw konsumenckich i to również nic nie dało dowiedzieliśmy się tyle że możemy iść do sądu i że z Polsatem wielu ludzi ma podobne problemy.
To jest naciąganie ludzi gdyż nikt nie chce się sądzi o 1000 zł i każdy karnie płaci, a tak nie powinno być, to zwykłe złodziejstwo. Posiadam wszelkie dowody mojej walki (niestety bezskutecznej) z Polsatem: nagrana rozmowa telefoniczna z obsługą klienta Polsatu, potwierdzenie wysłania listów poleconych, list przewozowy, udokumentowanie wysłanych faxów, potwierdzenia wysłania e-maili. PROSZĘ UWAŻAĆ NA CYFROWY POLSAT - i nie wybierać go jako dostawcy sygnału satelitarnego. Zapraszam na profil w Naszej Klasie OszukaniPrzezPolsatCyfrowy - zbierzmy się razem i odradzajmy podpsanie takich umów
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • osy.pev.pl
  • Archiwum
    Powered by wordpress | Theme: simpletex