Biuro Rachunkowe Rachmistrz

Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: Biuro Rachunkowe Rachmistrz




Temat: iFirma.pl vs. programy ksiegowe

W poszukiwaniu najtanszej/-go ksiegowej-/go, znalazlem serwis iFirma.pl, ktorej ceny uslug bija na glowe kazde biuro rachunkowe.



:)))

Zawsze mnie śmieaszy taka "argumentacja" kolegów z ifirmy ;)
Za to co oferuje ifirma, to ceny usług jakie proponuje są zdecydowanie za drogie.

Ifirma, to nic innego jak program do księgowania, tyle że dostepny on-line.

Porównywanie iFirmy i biura rachunkowego, to tak jakby porównywać samochód w garażu i samochód w... telewizorze.

1. Czy iFirma, podpisze sporządzone deklaracje?
2. Czy ifirma wyręczy cię i zaniesie lub wyśle deklaracje do US i ZUS.
3. Czy ifirma w ogóle sporządzi deklaracje do ZUS?
4. Czy ifirma weźmie na siebie odpowiedzialność za obliczone zobowiązania
5. Itp... itd...

Na każde z tych pytań odpowiedź brzmi NIE (infolinia podatkow ifirmy, to jest qui pro quo a nie informacja podatkowa), a takich pytań jest dużo więcej, więc porównywanie ifirmy do stacjonarnego biura, które wszystkie ww czynności rzeczywiście wykona jest w dużym stopniu nadużyciem.

Natomiast porównując zarówno ceny ifirmy, jak i jej funkcjonalność, to niestety ale ifirma wygląda bardzo mizernie pod wzgledem cenowym w porównaniu do stacjonarnych programów księgowych (czyli własnie takiej ifirmy, jedynie w wykonaniu stacjonarnym)

Można kupić program do KPiR już poczynając od 100 zł netto w wersjach najtanszych, lub też od około 300 zł w wersji bardziej rozbudowanej (takiej jaką używają biura rachunkowe).
- taki np KaPer w wersji podstawowej - 240 zł
- Rachmistrz GT - 400 złotych.

Tudzież setki innysh SKP, JZK czy innych.





Temat: Komputerowa księga przychodów i rozchodów


Chciałbym prowadzić KPiR na komputerze. Jaki program doradzacie? Podoba mi
się Rachmistrz dla Windows firmy Insert, ale cena jak dla mnie za wysoka.
Czy znacie coś tańszego? A może można gdzieś dostać coś takiego za darmo -
zrobione w Accessie albo w Excelu?
Będę wdzięczny za radę.


Księga Express
KPiR dla Windows (jeszcze) w cenie 50 PLN Brutto!

-Program może prowadzić wiele firm (dla Biur Rachunkowych)
-Umożliwia przekazywanie wydruków swoim klientom (Księga, Rejestry VAT,
deklaracje podatkowe) w formie elektronicznej
-Ergonomiczne rejestrowanie dokumentów: szybko, przyjemnie i sprawnie
(jeżeli jesteś przyzwyczajony do rejestrowania w programach DOS-owych, to
tutaj będziesz jak u siebie)
-Profesjonalny interfejs użytkownika
-Wydruk PIT-4, PIT-5 oraz VAT-7 (możliwość edycji/definiowania algorytmów
oraz
projektu wydruku)
-Wizualny Generator Raportów
-Graficzna prezentacja wyników (wykresy)
-oraz wiele, wiele innych.
-podstawowe informacje: http://tgsoft.pl/kpir.htm
-opis programu: http://www.kpir.tgsoft.pl

Dla wymagających: Księga Express II http://tgsoft.pl/kpir.htm#Zmiany2
Wersje DEMO http://programy.tgsoft.pl/

Za kilka dni ewidencja przebiegu pojazdów...

Tadeusz Gołębiowski







Temat: Jaki program do obsługi małej firmy?


Witam i prosze o porade,
posiadam działalność gospodarczą (2 lokale gastronomiczne typu kebab),
zatrudniam 5 osób, do tej pory wszystkie sprawy typu zus, US i KPiR zlecałem
firmie typu biuro rachunkowe, (płaciłem za to 1000zł /mc), ale jako że
wydaje mi sie to troche dużo postanowiłem sam się tym zająć. I mam pewien
problem z wyborem odpowiedniego programu który pomógł by mi to wszystko
załatwiać, co byście mi polecili?, ewentualnie odradzili zajmowanie się tym
osobie nie będącej z zawodu ekonomistą/księgowym.


To zależy od ilości pracy i potrzeb. jeśli chcesz szybko klepać dużo danych (o

Jeśli intuicyjny interfejs i dostępna dobra pomoc to Windows (chyba lepszy dla
ciebie).
Programy pod DOS godne polecenia:
Subiekt 5 + Rachmistrz (lub Rewizor jeśli pełna księgowość) www.insert.com.pl
WF-MAG + WF-KaPeR (lub WF-FaKiR jeśli pełna księgowość) www.wapro.pl
Ewentualnie RAKS (ale raczej powyższe)
Programy pod Windows:
Tak jak wyżej w wersjach dla Windows (Poza RAKS 2000)
Dodatkowo CDN Optima.
Jest ponadto kilka innych dobrych programów, ale wymienione mają najlepszy
stosunek możliwości do ceny.
Pamiętaj jednak, że najważniejszy jest serwis producenta (porównywalne) oraz
doświadczenie sprzedawcy / serwisanta w pomocy i usuwaniu problemów.

Jeśli potrzebujesz dokładniejszych informacji do pisz na priva.

Pozdrawiam,

Robert





Temat: rozstanie z biurem rachunkowym... pomóżcie....
witam,
mam pytanie odnośnie rozstania się z biurem rachunkowym tzn rozwiazania umowy o prowadzenie kpir... otóz biuro prowadzilo kpir w programie rachmistrz do tego rozliczalo zusy w platniku czy moja firma ma prawo zarządać od biura baz danych z powyzszych programów? czy jest na to jakiś przepis? domyslam sie bowiem ze jezeli nie ma na to przepisu w prawie to biuro bedzie stwarzalo problemy... dodam ze w umowie jest zaznaczone ze w razie rozwiazania umowy z biurem biuro zobowiazuje sie do oddanie firmie ewidencji ksiegowych i ksiag rachunkowych w tym przypadku kpir... czy dotyczy to takze wersji elektronicznej danych? pomózcie....



Temat: Jaki jest najlepszy program dla ksiegi przych.i rozch.?


Pod w95/8


RACHMISTRZ 2 firmy InsERT. Program jest DOSowy, ale dziala pod w95/8.
Kosztuje 299 zl netto, niezaleznie od tego czy siec, czy jeden podmiot, czy
biuro rachunkowe.

Krzychu





Temat: PRW KURIER

| - Kasa rejestrująco-licząca lub drukarka fiskalna 1000 PLN -
| |  po co nowa? używana można dostać za 200-300 zł


no dobra - jak kupisz uzywana to musisz dokupic modul pamiec za 800 PLN,
wiec wyjdzie to samo


- Sprzęt komputerowy i biurowy: Komputer PC, faks, telefon 3000 PLN
| | sądze ze każdy grupowicz posiada własnego PC,telefo i ew. fax(używany
koło 100 zł), a osoba odpowiedzialna za przyjmowanie zlecen przez net
mogłaby wnie c do firmy włąsnego kompa :))) więc tu max 100 zł
- Sprzęt komunikacyjny umożliwiający łączno ć z kurierami 150   1000 PLN
 (w zależno ci od dobranego rozwiązania: radiotelefony, telefon komórkowy
z
GPRS i przeglądarką WAP lub inne)
| | | tu się zgadzam, najlepiej walnąć im telefony komórkowe z niskim
abonamentem i wysyłąc sms'y do nich z netu za darmo

- Meble biurowe: Regały, biurka, szafy 2500 PLN
| | | a po co biuro? wystarczy dom osoby przyjmujacej zlecenia, więc tu 0



Tak jest to mozliwe tylko:
- trzbeba miec gwarancje, ze osoba bedzie dlugo wspolpracowala
- trzeba zalozyc dodatkowa linie rirmowa u goscia, albo korzystac z komorki,
ale czy ludzie teraz chetnie dzwonia na komorki ?
- ja moge udostepniac telefon (mam ladny nr) - stacjonarny

Wydatki jednorazowe związane z reklamą:
- Druk prospektów/ulotek/cenników/folderów 800 PLN
| | ok
- Przygotowanie serwisu internetowego 700 PLN
| | sądzę, że ja we współpracyz tobą mógłbym zrobić serwis nie
odbiegającemu temu wykonywanym w "profesjonalnych" firmach  w końcu mamy
praktykę :) nie?
NO !!!
Podsumowanie kosztów jednorazowych:  8400   9250 PLN
| | | e tam jak dla mnie: 1400 - 2450


mozna to rozpatrzec - zwlaszcza na poczatek - naturalna droga bedzie
ekspansja firmy
wiec z czasem cala reszta sie przyda


Koszty stałe, miesięcznie.
Niżej wymienione zostaną stałe opłaty miesięczne:

- Wynajem pomieszczeń biurowych/magazynowych (w razie potrzeb) 1000 PLN
| | 0 zł nie mamy biura
- Hosting serwisu internetowego, kont mailowych i innych 80 PLN
| ok fr.pl dobrze się trzyma
- Opłaty za rachunki telefoniczne 200 PLN
 (Będą rosły wraz z czasem)
| do przyjęcia
- Ubezpieczenia  rodków transportu, odpowiedzialno ci i innych 150 PLN
| | kto nie ryzykuje nie zarabia więc 0 zł :)


Musi byc - ryzyko jest zbyt duze zwlascza OC

- Fundusz wypłacany na remonty/konserwacje  rodków transportu kurierów 150
PLN
| | o rower dba sam kurier, uszkodził niech płaci sam więc tu 0 zł :)


no nie wiem - do przemyslenia


- Prowadzenie rachunkowo ci/księgowo ci przez biuro rachunkowe 130 PLN
| | nie mów, ze nie potrafisz poprowadzić księgowo ci małej firemki ..
czego was tam na finansach w 4lo uczą? tutaj zero .. sam poprowadzę :)


Duzo pierdzielenia sie z papiurkami zwlaszcze przy pelnej ksiegowosci
przydaloby sie oprogramowanie typu rachmistrz lub rewizor lub inne innych
producentow,
co z kolei duzo kosztuje - poza tym zawsze 'latasz' po urzedach, zusach i
innych
tak biuro to robi za Ciebie - ale do rozpatrzenia


- Opłaty za energię elektryczną/ wodę/ inne media 270 PLN
| | niech będzie te 270 zł
- Łącze internetowe 50 PLN
| | oke.

Podsumowanie opłat miesięcznych: 580

Podsumowanie kosztów na 24 miesięczną działalno ć(maxymalne):
2.500 PLN + 24 x 580 PLN = 16420 PLN

Koszty nie uwzględniają wynagrodzeń dla personelu.
| | proponuje prowizje od każdej przesyłki, więc nie ma szans na straty w
przypadku braku zleceń ...


tez o tym myslalem ;-


 rodki na rozruch proponuje uzyskać ze  rodków własnych szczególnei ze nei
jest to aż tak dużó .. na pierwsze 3 miesiące około 4000 zł ..


pozdrawiam,
jelen

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • osy.pev.pl
  • Archiwum
    Powered by wordpress | Theme: simpletex