Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: BK PW
Temat: nie Homologowana klatka bezpieczeństwa Przeprowadziłem research : 1)Sadze ze podstawą jest ten punkt: Samochody niezgodne z homologacją producenta muszą być zgodne(....) a zakres wykonanych przeróbek musi być zgodny z Załącznikiem „J” do MKS, w szczególności dotyczy to układów i wyposażenia bezpieczeństwa (hamulce, szerokość, średnica kół i opon, wnętrza kabiny, zbiorników, przewodów płynów eksploatacyjnych itd.). wyjety z regulaminu ramowego KJS który jest tutaj: http://www.pzm.pl/userfil...2009_010409.pdf mówiac po ludzku jezeli cos jest zmienione w aucie w stosunku do fabryki to ma byc zrobione zgodnie z załacznikiem J - czyli klatka takze. 2)Amatorów "rozpórek wewnatrzkabinowych" czy jak to tam było odsyłam do definicji klatki bezpieczenstwa w załaczniku J ( bodajze punkt 8.8.2 ) - zawsze wam powiedza na bk ze to klatka 3) załacznik J , art 253 - zawierajacy wymagania co do klatek znajduje sie tutaj: http://www.pzm.pl/userfil...3_15XI08___.pdf 4) kwestia otulin: homologowane ( drogie jak sk.. ) musza byc tylko w okolicach które moga sie zetknac z kaskiem , czyli w praktyce na górnym bocznym pałaku i faktycznie praktyka stosowana nawet na MP jest montowanie 15 cm kawałka ...pozostałe otuliny nie musza byc homologowane, a maja byc jedynie "niepalne". Generalnie kazda klatka to indywidualny temat....poniewaz troche grzebie w temacie klatek zainteresowanych ocena czy przeróbka klatki zapraszam na PW-zobaczymy co da sie zrobic. Aczkolwiek zazwyczaj faktycznie jest to zadanie skomplikowane i czasochłonne... Na przymykanie oka pewnie startujacy w PPAiK nie maja co liczyc...a na naszych lokalnych kajotach...no cóz...to pytanie do DJ,a i Rafała. Temat: MODYFIKACJE PLIKÓW wszystkie itemki :> sety które pokazała milenka sa to sety z ver. 1.04x gram na servie z takową versją i na niej te sety mają hełm nie wiem czemu tu nie ma czytaj dokladnie to co pisze niektore sety nie maja helmu dla MG bo nie byly przeznaczone dla na niego podam tu przyklady Cell Set Może być noszony przez: SM BK ME MG DL TAK NIE NIE NIE NIE Nightmare Set Może być noszony przez: SM BK ME MG DL NIE TAK NIE TAK TAK Twins Set Może być noszony przez: SM BK ME MG DL NIE TAK NIE TAK NI Hell Mine Set SM BK ME MG DL NIE TAK NIE NIE NIE Centurion Set SM BK ME MG DL NIE NIE TAK NIE NIE Venture Set SM BK ME MG DL NIE NIE NIE NIE TAK Lost Warrior Set SM BK ME MG DL NIE NIE TAK TAK NIE Chaos Set SM BK ME MG DL TAK NIE NIE TAK NIE Blue Dragon Set SM BK ME MG DL NIE TAK NIE NIE NIE Dark Warrior Set SM BK ME MG DL TAK NIE NIE NIE TAK Platinum Set SM BK ME MG DL NIE TAK NIE TAK NIE Illusionist Set SM BK ME MG DL TAK NIE NIE NIE NIE Smile Soldier Set SM BK ME MG DL NIE NIE NIE NIE TAK Balgass Set SM BK ME MG DL NIE NIE TAK NIE NIE Sajan Set SM BK ME MG DL NIE TAK NIE NIE NIE Black Fenrir Set SM BK ME MG DL NIE TAK NIE TAK NIE Titan Set SM BK ME MG DL NIE NIE NIE NIE TAK Eraclase Set SM BK ME MG DL NIE NIE NIE TAK NIE Invader Set SM BK ME MG DL NIE NIE TAK NIE NIE Wiec nie opowiadaj Glupot ktore w tym momencie okazuja sie spamem to sety fan-arty nie oficjalne z serva z modyfikacjami ;] jakos sie nazywal ten path na to zapomnialem juz. To sa osobne sety a nie modyfikacje podam cytat Cytat: Nowy Patch zawiera 20 nowych setów, nie zmian wyglądów, tylko zupełnie nowych 20 setów, Oto ich lista: Skeleton Set Invader Set Eraclase Set Titan Set Black Fenrir Set Sajan Set Balgass Set Smile Soldier Set Illusionist Set Platinum Set Dark Warrior Set Blue Dragon Set Chaos Set Lost Warrior Set Venture Set Cell Set Nightmare Set Twins Set Hell Mine Set Centurion Set Wiec jesli nie wiesz to sie nie wypowiadaj. a tak wogole co Twoja wypowiedz wnosi do tematu? Cytat: 4. Nie jest to forum do nabijania postów.. wiec zabrania sie pisania Kod: fajne Cytat: super ~@down zobacz na to jesli nie wierzysz ze to normalny set i jest uzywany dla graczy I nie nabijaj postow masz sprawe pisz PW a nie nabijasz posty w modyfikacjach Temat: Siły szybkie Dla mnie wzorem jest droga czeska. Stopniowe motoryzowanie sił szybkich. Ich DSzyb miały się stać około roku 1940 DPanc. Zaczeli od połączenia brygady motorowej z brygadą jazdy. Brygada motorowa miała 2 bcl i 2 bzmot. B jazdy miała 2 pdrag i bcykl. Do tego dam i dak i zmotoryzowane kppanc i kplot oraz służby. Docelowo Brygada motorowa miała mieć 4 baony czołgów lekkich i średnich a brygada jazdy zmotoryzwoana w składzie 4 bataliony zmot. My mamy w 1924 10 BK z 3 pk oraz 10 PSK. PSK rozwiązujemy a przy pk tworzymy ośrodki konnego PW. Formujemy 5 BKaw w składzie 4 pkaw,panc dyon rozp, dak, szw sap, służby. 10 BKaw w składzie 20 i 24 puł przeznaczamy do motoryzacji na CBA i SPA "Polonia". W roku 1926 motoryzujemy 10 dak > 1 dam . W 1927 tworzymy dow Br Panc i podporządkowujemy mu wszystkie jednostki czołgów, SP, zmotoryz i wojsk samochodowych. W 1928 łączymy na ćwiczeniach rzeszowską brygadę z 1 pcz z Żurawicy (40 km odległości) w 1 LDMotorową . 120 km rajd brygady motorowej wspartej baonem FT17 przewożonych na naczepach na tyły kawalerii wroga robi wrazenie na Marszałku. Powiedział "Tego potrzebuje moja koncepcja wojny manewrowej. Moje przewidywanie że to koniec kawalerii były słuszne. Mamy środek który ją zastąpi. We Francji w ramach pożyczki zakupiono 240 podwozi półgosiennicowych CK. Dzięki nim przekształcono 1 pag w 1 pam i połoczono z 10 dam. Zapada decyzja o przekształceniu dziesięciu DP w ośroki Mobilizacyjno - Materiałowe. Zwalniają one środki na dalszą modernizacje wojsk. W 1928 PZInż dostaje zlecenie wybudowania fabryki ciężarówek o mocy 10000 szt rocznie na jednej zmianie. Firma L,R i L zaproponowała zbudowanie podobnej fabryki gdzie produkowała by samochody jednego z zagranicznych potentatów. Wojskowi z życzliwoscią przyjmują tą ofertę jednak z wielką podejrzliwością związaną z wpadką z Ursusem. Ursus podejmuje wreszcie produkcje Ursusa A - spolonizowanej wersji SPA Polonia. Wojsko daje zamówienie na 700 ciężarówek z czasem realizacji do końca 1929. W 1929 przetarg na dostarcznie linii technologicznych i licencji samochodów dostaje FIAT . PZInż przygotowuje się do budowy fabryki samochodow w Warszawie. L,R i P podejmuje decyzje o budowie fabryki w Lublinie. Rząd podejmuje decyzje o zniesieniu podatkow związanych z motoryzacja kraju i wprowadzeniu odpisow podatkowych na samochody ciężarowe. Decyzja Marszałka w sprawie przekształcenia 1 p cz w 1 Brygadę Pancerną w składzie 1 bcl na zakupionych ale jeszcze niedostarczonych Vickers E (jw), 2 bcl na TK3 Słynny rozkaz o wojskach automobilowych i kawalerii wydaje dyspozycje o motoryzacji i upancernieniu kawalerii. "Kawaleria jeśli ma mieć nadal charakter operacyjny musi być jescze bardziej mobilna i mieć jeszcze wiekszą siłe ognia. Wydaje się słusznym połączenie wysiłku dep kaw i dow br panc w dalszej motoryzacji wojska". W 1930 powstaje dep Wojsk Szybkich gen Konarzewskim na czele. 1 Brygada Pancerna zostaje połączona z 10 BKMotorowej oraz 1 pam w 1 Dywizje Pancerno Motorową. Plan motoryzacji kawalerii do 1935 zakłada zmotoryzowanie służb w BK i pk oraz dowództw. Wyposarzenie jednego z czterech pk w pułk kawalerii pancernej na TK3/TKS ( 4sz x 4 plt po 5 TK razem 80 szt + 10 szt dla dow) . Dyony rozpoznawcze miały mieć 1 szw na SP (16 wozow) i 1 szw na TK3 (22 wozy). Zamówiono do 1935 3 baony czołgow lekkich (4kompaniex22 czołgi + 2 czołgi dowódctwa) dla 1 DPM na bazie V"E" W 1933 na bazie 3 osobowego V Mk VI inż Habich z BK PZInz dostaje zlecenie na budowe nowoczesnego czołgu rozpoznawczego na rok 1935. PZInż i L,P i R dostają zamówienie na łącznie na 10000 samochodów (PF 508,618 i 621 oraz Chewrolet). W 1934 po opracowaniu 7 TP (jw) BBT Dep W Sz przystepuje do opracowania czołgu pościgowego. 7 TP wchodzi do produkcji. W 1935 czołg rozpoznawczy 5 TP wchodzi do produkcji. Baony czołgów przyjmują tradycje jazdy pancernej I RP i zostają przeformowane w pułki pancerne ( wprowadzenie 4 szwadronu). Dyony rozpoznawcze BK i 1 DPM zostają przeformowane w psk. Stan na 1 kwietnia 1935 roku TK-3 - 320 szt TKS - 320 szt Vickers E - 66 szt 7 TP - 132 szt 5 TP - 2 szt SP wz 34 - 110 szt SP wz 29 - 16 szt SP wz 32 - 132 szt 1 DPM - 1 BPanc (1,2,3 ppanc) - 66 V"E" 132 7TP - 10 BKMot (20 puł, 24puł, 1 bstzmot) - 10 PSK (66 TKS i 16 SP wz 32) - 1 pam - 1 dyon ppanc - 11 dyon plot - 31 baon sap - 11 dyon samochodowy - 11 dyon zaop 1,2,3,4,5 BKaw razem 560 TK-3/TKS i 80 SP wz 32. 20 czynnych DP po 3 SP wz 34 Maj 1935 Marszałek umiera. Jego przesłanie to "Motoryzować. Motoryzowac i jeszcze raz motoryzować. Niezapominajcie o czołgach.".......... Co nie można pomażyć. Budżetowo to byśmy wytrzymali ale mentalnie chyba nie. Temat: Kock 1939 - nowe spojrzenie Co ma piernik do wiatraka czyli memorandum Kleeberga do N+R. Memorandum tego generała to w istocie studium nad polepszeniem organizacja terytorialnej organów państwa i instytucji społecznych. Jeśli chodzi o cywilbandę generał Kleeberg dąży do utworzenia zwartych, dużych województw na których były by podobne dla tych obszarów stosunki gospodarcze (obszary surowcowe, rolnicze o wysokiej kulturze, rolnicze o niskiej kulturze, przemysłowe itd.) jak i uregulować stosunki narodowościowe tak aby zawsze polski żywioł dominował. Umożliwi to zastosowanie dla województw szerokiego samorządu gospodarczego, narodowościowego jak i kulturalnego. Wojewodowie powinni mieć wiekszy głos w sprawach własnych województw oraz zasiadać w RM. Ta propozycja spowoduje zmniejszenie biurokracji na tym szczeblu przez redukcje liczby województw. Autor postuluje także na ujednolicenie podziału terytorialnego administracji resortowej, ogólnej jak i innych instytucji społecznych w tym kościołów. Proponuje utworzenie 6 województw. Wielkopolskie: Pomorze, Kujawy i poznańskie Małopolskie : Śląsk, Kraków, sandomierskie, kieleckie Ziemi Czerwińskiej :Wschodnia Małopolska (właściwa Z Cz ) lubelskie, Wołyń Poleskie Polesie Wileńskie : Podlasie, Nowogródczyzna, Wileńszczyzna Mazowieckie płockie, łomżyńskie, łódzkie i Warszawa Jeśli chodzi o armię Dostrzega mankamenty stanu ówczesnego min trójpodział władzy ( SG, MSWoj, GISZ) Nie rozstrzyga co z tym zrobić (np. komu miał by podlegać w czasie W IV Oddz SG?) Proponuje: W ramach GISZ pozostawienie oprócz GISZa 3 IA jako dowódców Frontów (2 warianty albo N,R i Prusy albo wszyscy dostają odcinek w czasie W na R lub N) którzy w czasie P zajmowali by się pracą operacyjną. W skład GISZa wchodzili by IB współpracujący z dep MSWoj. Utworzenie 6 dow Okręgów Wojennych (używa też Wojskowych). Dow OW mieli by uprawnienia DOK i IA jednocześnie. Podlegało by mu 6 DP, kawaleri i inne oddziały pozadywizyjne.(jeden z wariantów). Dow OW miał by do pomocy sztab OW, generał kwatermistrza z szefem kwatermistrzostwa. Dow Okręgu miał w kompetencji: - całe wyszkolenie i wychowanie , przy czym kieruje on bezpośrednio wyszkoleniem wyższych dowódców broni i wielkich jednostek - wszelkie prace mające na celu przygotowanie terenu do wojny, oraz koncentracją i osłoną Okręgu - przez generała kwatermistrza – przygotowanie materiałowe i zaopatrzenie wojska i współpracować z władzami cywilnymi w tym względzie a także mobilizacja wojsk i cywili. Generał kwatermistrz w czasie W pozostaje na terenie OW jako dowódca terytorialnym. Szef kwatermistrzostwa odchodzi z armią. Szefowi kwatermistrzostwa podlega IV Oddz SOW. Dow OW podlegają: 2-3 Wyższych Dowódców Piechoty WDKaw WDArt WDBPanc WDOPl WDLot D/szef saperów D/szef łączności Pod każdym względem oraz pod względem wyszkolenia wojskowego i osłony WDKOP lub WDSG. WDPiech powinni mieć obszar terytorialnu podobny do podwojewodów i powinny im podlegać DP. WDKaw podlegają BK i kawaleria WJ Dowódcom broni podlegają w czasie P oddziały samodzielne i WJ. WJ Piech i Kaw miały by już dostosowane do organizacji wojennej kwatermistrzostwo i służby kierujące bieżącym zaopatrzeniem. Autor proponuje utworzenie etatu 2 dow piech dyw w DP i podobnego etatu w BK. Jego celem miało być szkolenie PW a w czasie W objecie dowództwa nad DRez lub innym zgrupowaniem zapasowym szczebla dywizyjnego lub brygadowego. Autor przewiduje że na niektórych odcinkach (Pomorze, Wilno, Nowogródczyźnie) potrzeba będzie utwożenie mieszanych WD złożonych z DP i BK. Autor postuluje aby oprócz 3 IA przy GISZ było jeszcze 8 IB. O ile 3 IA/ Dow F byli by to najstarsi generałowie studiujący w myśl wytycznych GISZa operacje, to IB byli by młodymi generałami niedawno dowodzący pułkami (pewnie gen bryg). Ich zadaniem było by uzgodnienie szczegółowe wyszkolenia swej broni. Jednak kompetencje nie sięgały by wyżej niż pułku/ baonu. Współpracują bezpośrednio z dep. broni i służb MSWoj co da bardziej realne i życiowe rozkazodawstwo.. IB w czasie wojny są szefami broni NW. Postulował następujących IB: Piech. Kaw. Art. BPanc Lot Łącz Sap Kwatermistrzostwa Jak sam autor przyznał to dopiero szkic. Ja tylko przedstawiłem streszczenie. Nie ma tam mowy o planach operacyjnych N, R i N+R. Jest tam też postulat częściowej redyslokacji garnizonów rozłożonej na lata aby bardziej dyslokacja wosjk odpowiadał potrzebom osłony i operacji. Te memorandum odpowiada na pytanie kto odpowiada za przygotowanie operacyjne i wyszkoleniowe armii i racjonalizuje dowodzenie nią. P.S. Dla mnie przyszli WDP, WDK i WDM to przyszli dow KA. Temat: vip Tak masz do wykorzystania jedną zmianę rasy ,lub reset statów do wyboru. Cena jaką ponosisz to 10jog+13 za każdy wbity rr. Przykładowo masz 10rr to zapłacisz 100jog+13 Tutaj podaje Ci regulamin do wglądu: Cytat: 1. Przemianie mogą poddać się TYLKO osoby należące do grupy VIP. 2. Minimum 1 reset dotychczas używanej postaci. 3. Koszt przemiany 10 Chinoli za każdy dotychczasowy reset zrobiony na używanej postaci. (1res=10chin, 2res=20chin, 3res=30chin, ....). 4. Postać musi być już po wykonaniu Questu, czyli musi być Blade Knightem, Muse Elfem lub Soul Masterem. 5. Postać po przemianie może przyjąć dowolna rasę. 6. Postać po przemianie znajdowałaby się w drugiej formie postaci, tj. Blade Knight, Muse Elf albo Soul Master. 7. Punkt 4, 5 i 6 nie dotyczy postaci Magic Gladiatora. 8. Istnieje również możliwość przemiany dotychczas używanej rasy postaci na te sama, w celu ponownego rozdysponowania statystyk, również na powyżej opisanych zasadach. 9. Magic Gladiator nie może ulec przemianie w inne postacie niż dotychczas używana, czyli może jedynie dostać punkty do ponownego rozdysponowania. 10. Postać poddana przemianie posiadałaby dokładnie taki sam Level oraz Reset jak w poprzedniej formie. 11. Po przemianie postać posiadałaby statystyki równe startowym statystykom jej odpowiadającym. 12. Po przemianie postać posiadałaby punkty statystyk do rozdysponowania równe ilości zdobytych poziomów (wliczając również poziomy za resety) pomnożone przez ilość punktów zdobywanych na lvl przez nowa postać (tj. 5pkt na lvl dla BK/SM/ME, oraz 7pkt na lvl dla MG), PLUS punkty za wypite soczki, PLUS 20 punktów za wykonany quest (tylko dla BK,SM i ME) 13. Punkty za soczki będą możliwe do rozdysponowania w ilości równej dotychczas wypitej, ale nie większej niż pozwala na to nowa rasa. 14. Postać poddawana reinkarnacji nie może mieć na sobie żadnych itemków tj. set, bronie, tarcze, wingi, itp. 15. Nie podporządkowanie się do punktu 13 może skutkować utrata nie zdjętych przedmiotów. 16. We własnym zakresie należy zadbać o ubranie i uzbrojenie swojej nowej postaci i nie żulić od Admina przerabiania itemków. Dotyczy to się również skilli, czarów itp. 17. PRZEMIANA POSTACI JEST JEDNORAZOWA I NIEODWRACALNA. TYCZY SIĘ TO POSTACI I KONTA VIP 18. Poddając się przemianie zostaniesz dodany do listy przechrzt. Admini nie odpowiadają w związku z tym za wszelkie straty moralne jak np. obniżenie prestiżu gracza. Regulamin zacznie obowiązywać od 19 XII 2005r. ************************************************************** WZÓR ZGŁOSZENIA O PRZEMIANĘ: Przemiany jedynie na forum poprzez PW do Administracji - Osoby z Dostępem do Edytora W temacie proszę pisać: Przemiana postaci "xxx" W opisie nick postaci: "xxx" który res: "x" Docelowa postać: "xxx" ( Soul Master / Blade Knight / Muse Elf / Magick Gladiator ) Zapłatę za przemianę proszę trzymać jako jedyną w plecaku postaci której ma być zrobiona przemiana .. Cennik przemiany podany został w regulaminie powyżej .. Postać podlegająca przemianie nie może posiadać na sobie żadnych itemków .. Następnie proszę czekać na informacje zwrotną .. Uwaga !! Jeśli wyślesz mi PW o przemianę swojej postaci to do czasu otrzymania informacji zwrotnej o wykonaniu przemiany NIE WOLNO GRAĆ TĄ POSTACIĄ BO PRZEMIANA NIE ZOSTANIE WYKONANA Temat: Czyszczenie statów Po części kolega dał Ci już odpowiedz Cytat: 1. Przemianie mogą poddać się TYLKO osoby należące do grupy VIP. 2. Minimum 1 reset dotychczas używanej postaci. 3. Koszt przemiany 10 Chinoli za każdy dotychczasowy reset zrobiony na używanej postaci. (1res=10chin, 2res=20chin, 3res=30chin, ....). 4. Postać musi być już po wykonaniu Questu, czyli musi być Blade Knightem, Muse Elfem lub Soul Masterem. 5. Postać po przemianie może przyjąć dowolna rasę. 6. Postać po przemianie znajdowałaby się w drugiej formie postaci, tj. Blade Knight, Muse Elf albo Soul Master. 7. Punkt 4, 5 i 6 nie dotyczy postaci Magic Gladiatora. 8. Istnieje również możliwość przemiany dotychczas używanej rasy postaci na te sama, w celu ponownego rozdysponowania statystyk, również na powyżej opisanych zasadach. 9. Magic Gladiator nie może ulec przemianie w inne postacie niż dotychczas używana, czyli może jedynie dostać punkty do ponownego rozdysponowania. 10. Postać poddana przemianie posiadałaby dokładnie taki sam Level oraz Reset jak w poprzedniej formie. 11. Po przemianie postać posiadałaby statystyki równe startowym statystykom jej odpowiadającym. 12. Po przemianie postać posiadałaby punkty statystyk do rozdysponowania równe ilości zdobytych poziomów (wliczając również poziomy za resety) pomnożone przez ilość punktów zdobywanych na lvl przez nowa postać (tj. 5pkt na lvl dla BK/SM/ME, oraz 7pkt na lvl dla MG), PLUS punkty za wypite soczki, PLUS 20 punktów za wykonany quest (tylko dla BK,SM i ME) 13. Punkty za soczki będą możliwe do rozdysponowania w ilości równej dotychczas wypitej, ale nie większej niż pozwala na to nowa rasa. 14. Postać poddawana reinkarnacji nie może mieć na sobie żadnych itemków tj. set, bronie, tarcze, wingi, itp. 15. Nie podporządkowanie się do punktu 13 może skutkować utrata nie zdjętych przedmiotów. 16. We własnym zakresie należy zadbać o ubranie i uzbrojenie swojej nowej postaci i nie żulić od Admina przerabiania itemków. Dotyczy to się również skilli, czarów itp. 17. PRZEMIANA POSTACI JEST JEDNORAZOWA I NIEODWRACALNA. TYCZY SIĘ TO POSTACI I KONTA VIP 18. Poddając się przemianie zostaniesz dodany do listy przechrzt. Admini nie odpowiadają w związku z tym za wszelkie straty moralne jak np. obniżenie prestiżu gracza. Regulamin zacznie obowiązywać od 19 XII 2005r. ************************************************************** WZÓR ZGŁOSZENIA O PRZEMIANĘ: Przemiany jedynie na forum poprzez PW do Administracji - Osoby z Dostępem do Edytora W temacie proszę pisać: Przemiana postaci "xxx" W opisie nick postaci: "xxx" który res: "x" Docelowa postać: "xxx" ( Soul Master / Blade Knight / Muse Elf / Magick Gladiator ) Zapłatę za przemianę proszę trzymać jako jedyną w plecaku postaci której ma być zrobiona przemiana .. Cennik przemiany podany został w regulaminie powyżej .. Postać podlegająca przemianie nie może posiadać na sobie żadnych itemków .. Temat: Głosowanie - zmiany w 6. sezonie! Dobiega końca sezon i chciałem Was zapytać o wiele istotnych spraw. Niestety, ciągle brakuje mi czasu, by się za to zabrać. Do głosowania nie używamy sondy. Proponuję otwarcie pisać na forum, co przy okazji pozwoli nam automatycznie na ew. dyskusje. Jeśli ktoś nie chce upubliczniać swojego zdania może przesłać mi swoje postulaty za pomocą PW. Przypominam, że głosowanie na każde z pytań będzie ważne, jeśli udział w głosowaniu weźmie min. 50 procent uczestników za zmianą będzie min. 66 procent głosujących. Z informacji, które otrzymałem wycofuje się po sezonie ekipa Silverstone. Niestety niektóre ekipy już teraz jadą na wstępnych, dlatego trudno powiedzieć, jak liczne będą rozgrywki za rok. Zachęcam do głosowania. *** GLOSOWANIE *** 1. Czy pragniesz wystartować ze wszystkimi swoimi drużynami? a) TAK b) NIE * * w przypadku wycofania należy podać nazwy zespołów, które zostaną wycofane. 2. Czy jesteś za wprowadzeniem 8-zespołowych lig – 14 spotkań w sezonie, co skróci liczbę okresów naliczeniowych do trzech i powinno skrócić czas trwania sezonu do ok. roku? a) TAK b) NIE 3. Czy jesteś za zróżnicowaniem wyników egzaminu licencyjnego od wieku? a) TAK b) NIE TAK - oznacza, że do średnie będą naliczone następująco: 16 latek – bez zmian 17 latek – zdobyta średnia + 0,100 18 latek – zdobyta średnia + 0,200 19 latek i starsi – zdobyta średnia + 0,300 "Dodatkowa" średnia bedzie jednocześnie KSB zawodnika w sezonie, w którym zdał licencję i następnym. Obecnie wynosi 0,000, a teraz miałby 0 lub 0,1 lub 0,2 lub 0,3. Jeśli jego wiek przekracza 19 lat nie będzie miał prawa startu w BK. 4. Czy jesteś za "automatycznym" przydzielaniem bonusów dla spóżnialskich? a) TAK b) NIE Bonusy z automatu byłyby przydzielane jeśli w terminie ostatecznym menedżer nie nadeśle swojego zgłoszenia. Wówczas bonusy będą rozdzielone następująco: - pierwszeństwo w otrzymaniu bonusa ma zawodnik, ktory startował najczęściej - jeśli dwóch lub więcej zawodników startowało tak samo często - bonus dostaje zawodnik o wyższej sile - jeśli zawodnicy mają identyczną siłę pierwszeństwo w przyznawaniu bonusów będzie miał zawodnik o niższym identyfikatorze. 5. Czy jesteś za tym, by każdorazowo do DK menedżer miał prawo zgłosić jednego zawodnika (teraz dwóch)? a) TAK b) NIE 6. Czy jesteś za tym, by w ZK i SK organizator miał prawo rezerwacji jednej z DK dla swojego zawodnika? a) TAK b) NIE Przed każdym turniejem menedżer wskazywałby zawodnika, który wystartuje z DK (nie byłoby więc turniejów na torach neutralnych, no chyba, że gospodarz nie zaproponuje swojego uczestnika). Organizator, ktory chcialby zgłosić swojego zawodnika do zawodów musiałby go wskazać razem z liczba, który służy do wyłonienia organizatorów. Oczywiście zawodnicy organizatora moga uczestniczyc w glosowaniu na druga DK na dotychczasowych zasadach. Zawodnik zgloszony do glosowania nie musi byc tym samym, co zgloszonym przez organizatora. By nie dopuszczać do absurdów wprowadzilibyśmy ograniczenie, że do zawodów moze być zgłoszony tylko taki zawodnik, którego aktualna średnia jest gorsza od najlepszego z grona "wolnych" zawodników (nie startujących w finałach) maksymalnie o 0,3 punktu. 7. Czy jesteś za tym, by zwycięzca BK miał zagwarantowany udział w SK w roku następnym, a zdobywca SK w finałach ZK? a) TAK b) NIE Temat: Ekipa Chodzi mi ogólnie, bo jak wiadomo obecne pliki mają duzo do zrobienia... i nie chodzi mi tutaj o bugi, czy coś... Zajęcia: -ustawienie 33 plików które odpowiadają za drop z serc/medali. Nie wiem zabardzo jak sie do tego zabrać, bo nie wiem jakie dać bronie do low lvlowych setów :/ -ustawienie pliku monster.txt, albo skopiowanie z innych.. bo w Aidzie nie ma praktycznie mobów. -tutaj dla osób które się znają, podanie mi prawdziwych damage, i defa broni i setów z season1 i season2, bo mam jakieś pomieszane. -kopia publikacji na różne fora, których nie znam, oraz bumpowanie ich -Stworzenie sklepów -zmiana damage w beznadziejnych broniach, dołączonych do setów w season2 (bronie sa lepsze od runeblade i innych tego typu. sety slabsze od divine, a mieczyk do tych słabych setów dla BK ma najwieksze dmg z gry) -pomoc przy ustawieniu odpowiedniego (uczciwego dla kazdej postaci) dropu przedmiotów. Standart napewno nie zostawie, bo przedmioty z season2, i season1 mają jak dla mnie nienormalny drop... zreszta dark regin blade itp. z dropem od 140lvla to żenada. Jak przestawie na mniejszy, to bedzie sie dalo excelenty tego typu w dropie z najlepszych mobów w grze zdobyc. -Przeróbka clienta, to chyba najgorsze zajęcie... a w nim: -Zmiana grafiki loga, na to które ja dam -Zmiana damage broni i setów, aby poprawnie sie wyswietlały -edycja skilli, dodanie do nich poprawnych informacji o dmg, o ilosci zjadanej many, i ability gage itp. -dodanie ancient setów, z nowych itemków - to tylko projekt, zebrał bym od was propozycje nazw oraz opcji które mają być, ilości części i dodał je z setów season2, bo wiadomo ze sety s1 mają kosmiczne opcje np. +200dmg, do tego na poziomie exc są dość wymiotliwe. Nowe sety były by do wygrania tylko z Kunduna, albo CC i Kunduna, wtedy nie musial bym zmniejszac dropu ancientow w lotr. Prócz tego, rzeczy które musze samemu zrobić: -Przerobić plik monster.txt, podkrecic goldy, zedytować moby w barakach i tym drugim -Skasować jedną z 2 dodatkowych mapek, gdyż to mapa questowa, i po smierci respawn jest w tym samym miejscu. -Zrobić PK zone - mapka GMów będzie takim miejscem. -Zmienić ustawienia CC/BC/DS/LoTr/CS/Kantru/CW -Ustalić maxymalną ilośc punktów, która może być zdobyta po resetach (gdy osiągnie się max, reset będzie dawał albo zmniejszoną ilość, albo nic prócz pozycji w ranku i satysfakcji), a to w tym celu, żeby wszystkie postaci nie były jednakowe -Skończyć grafike serwera (zmienie to beznadziejne logo) -Ustalić warunki współpracy pomiędzy różnymi stronami www. Jak zauważyliście forum zmieniło nazwe na 'serpent community' które zjednocza różne strony internetowe/fora itp. (jeśli ktoś ma stronke i chce dołączyć, to niech wyśle PW) Aktualnie trwają negocjacje ze stroną www o japońskiej piosenkarce, lecz niemoge się nigdy zgrać z czasem :/ Drobne poprawki, no i ostateczne - musze ustalić, czy chce zrobić serwer 'światowy' czy 'polski', bo mam wrażenie, że internetional był by ciekawszy... Temat: O item lista by Jahoo N runes/fg/pgs [cbn] [ld] Moja skromna lista przedmiotow, ktora bedzie aktualizowana. Mozna skladac oferty tu badz na pw,gg. Jak przy itemku nie pisze eth to znaczy, ze no eth Helmy: Jalala 184ed Jalala 172ed Jalala eth 183ed Wyjacy kiel Ostrze z rogu demona 126ed Ugryzienie cerbera 4/2 Ugryzienie cerbera 4/1 Skalostop 203ed/15/34/26/41/10 Maska tala 125def Garda IK 161def/37eg/38mf Tarcze: Tarcza burzy 142def Bezoki mur 100ed Straz whistana 175ed 154def Pasy: Verdungo 94ed/36/13/15 Sznur uszu 6ll/176edl/12/11 Sznur uszu 7ll/165ed/10/10 Sznur uszu 8ll/163ed/12/15 Pulapka mroku Uderzenie sniegu Zloty powroz 62gold/60ed Zloty powroz 68gold/55ed Zloty powroz 76gold/44ed Zloty powroz 73gold/42ed Zloty powroz 65gold/52ed Zloty powroz 59gold/51ed Zloty powroz 53gold/50ed Zloty powroz 63gold/49ed Wigor boga gromow 176ed x2 Wigor boga gromow 192ed Wigor boga gromow eth 193ed Rekawice: Dracule 8ll/115ed/15/5 Dracule 7ll/115ed/13/5 Dracule 9ll/111ed/12/10 Trujacy uchwyt 158ed Trujacy uchwyt 157ed Trujacy uchwyt 150ed Piesc maga 28ed Piesc maga 29ed Piesc maga 24ed Piecs krwi 12ed Piesc krwi 13ed Piesc krwi 20ed Ognisty mroz 11ed Ognisty mroz 16ed Ognisty mroz 19ed Ognisty mroz 18ed Duszolap 97ed/7ll/4ml Duszolap 90ed/7ll/4ml Skura ghula 5ml/168ed Szpony Trang-oula 67def Szpony Trang-oula 70def Zbroje: Trupi zal 179ed Trupi zal eth 163ed/8/10 Aniol stroz 193ed Aniol stroz 190ed Aniol stroz 184ed Laskoszczyt UPG/shael/1369def sold Laskoszczyt Buty: Jezdziec rzezi 187ed Odbipiety 62ed Odbipiety 71ed Piaskowy ksztalt 146ed/13/13 Piekielny wedrowiec 135ed Wodolazy 60life Wodolazy 50life Szpikoczlapy 2sk/178ed/10/17 Bronie: Mewa x2 Kolec czarodzieja x7 Kosciogrob x2 Lament ume x3 Bartuc 160ed Atlantyd x2 Kosciogrob Klucz czarnookiego Bojowy skowyt 248ed Swiatlo niebios 2sk/2sox/274ed Zemsta tytana 171ed Cien kosci Brzytwal Bizuteria: BK 3 legit selffound Krasnoludzka gwiazda x9 Uzdrowienie manalda 7lm/8 Uzdrowienie manalda 7lm/5 Wschodzace slonce x3 Skarabeusz atmy x2 Wiatr zgnilca 8ll Wiatr zgnilca 6ll Sierp ksiezyca Szansa saracena 12/19 Oko etlisza 5ll Oko etlisza 6ll Oko etlisza 7ll Oko kota Spokoj natury Gniew lorda sold Nagel 29 Nagel 25 Drobiazg mahima x3 Relikt nokozan x2 Angel ring x8 Angel amu x5 Sox items do rw: Wieczorny calun (dusk) 533def 14ed/10/4sox Wieczorny calun (dusk) 496def 6ed/4sox Wieczorny calun (dusk) 455def 4sox Wieczorny calun (dusk) 452def 4sox Wieczorny calun (dusk) 445def 4sox Wieczorny calun (dusk) 414def 4sox Wieczorny calun (dusk) 410def 3sox Wieczorny calun (dusk) 382def 3sox sold Gadzia skora 460def 4sox Gadzia skora 448def 4sox Druciane runo Eth 766def 6ed/14/4sox Korbacz 4sox Korbacz eth 5sox x2 korbacz 5sox Knut 7ed/15/5sox Berserkerski topor 6sox x2 Balrogowe ostrze obrażenie 55-118/4sox Talizmany: GC 1sk assa do sztuk walki/15%gold GC 1sk sorc do ognia/12FHR sold GC 1sk baba do okrzykow GC 1sk baba do mistrzostwo we wladaniu bronia GC 1sk baba do zdolnosci bojowych/1-19 obrazen o blyskawic GC 1sk necro do klatw/8life GC 1sk necro do klatw/32life GC 1sk druid do przyzywania GC 5dex/27% odpornosc na blyskawice LC 9def/30life LC 4dex/24mana SC 15mana SC 15life SC 2dex/7% odpornosc na blyskawice SC 5FHR x4 SC 3FRW x2 Slowa runiczne: Spirit monarch 134def/28FCR/100mana/4 Spirit monarch 136def/33FCR/89mana/6 Olsnienie kolosalna spisa 254ed/16 aura Need lista: Eshuta 3/20light 2xlight rbf 5/5 Strona 2 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 144 rezultatów • 1, 2 |