Biuro podróży Triada Warszawa

Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: Biuro podróży Triada Warszawa




Temat: Monopoly Warsaw Open - 8-10 wrzesnia
Gdzie: Warszawa, tereny SGGW
Kiedy: 8-10 wrzesnia 2006

W czasie imprezy bedzie bardzo duzy Games Room (nie wiem jeszcze dokladnie na ile stolikow, ale prawdopodobnie okolo 50), gdzie znajdzie sie ponad 80 roznych polskich i zagranicznych gier planszowych, organizowany przez serwis Gry-Planszowe.pl przy wspolpracy ze sklepami Gryf i Rebel.

Na Warsaw Open odbeda sie m.in. Mistrzostwa Polski w Osadnikow z Catanu, na pewno tez jakies dodatkowe turnieje - m.in. Carcassonne, Wrog u Bram.

Organizatorzy zapowiadaja uczestnictwo ponad 20 tys osob, mnostwo pobocznych atrakcji (koncerty gwiazd, mozliwosci rozgrywek z mistrzami, itp.). Nie bedzie to wiec zwykly lokalny konwent a duza festiwalowa impreza bardziej na ksztalt tych organizowanych w Ravensburgu (Niemcy), gdzie cale rodziny przychodza pograc, sa atrakcje dla dzieci i dla rodzicow, jest piwko i kielbaski i slodycze.

Przypomne tez liste sponsorow i patronow:
Sponsorzy Festiwalu: Hasbro Poland, Kompania Piwowarska-Tyskie, AIC Finanse Ubezpieczenia, Integracja Europejska, Centrum Sony, Granna Gry i zabawy edukacyjne, Piatnik, Grem, Wydawnictwo Galakta, Ergo Hestia, Triada-biuro podróży, Q-workshop, Trefl S.A
Partnerzy Festiwalu: Garden Club, Pogotowie Artystyczne, Monaco, Ergo Hestia, ABR-L, TRIADA, Trefl, Albi, Warhammer.
Imprezę wspierają medialnie: Życie Warszawy- patron prasowy, Radio Złote Przeboje – patron radiowy, kurnik.pl – patron internetowy, oraz partnerzy medialni: Radio PiN 102 FM, Gazeta Studencka, Integracja Europejska, Pasmo, Passa, Panorama Południa, portale: Cytadela.pl, gry-planszowe.pl.

Kto z Was na imprezie sie pojawi?





Temat: Połączenia lotnicze
Na wakacje polecimy z Lublinka

7.01.2008

Łódzkie lotnisko im. Reymonta tego lata uruchomi cztery połączenia czarterowe. Od maja do Egiptu, a od czerwca do Tunezji, Bułgarii i Turcji. Dla pasażerów województwa łódzkiego oznacza to koniec dojazdów na lotniska w Warszawie, Katowicach i Wrocławiu. Nareszcie.

- O tym, czy wakacyjnych czarterów będzie więcej, zdecydują sami pasażerowie. Jeśli tego lata samoloty będą pełne, to w kolejnym sezonie biura podróży chętnie uruchomią kolejne rejsy - zapewnia Wojciech Łaszkiewicz, wiceprezes Portu Lotniczego im. Reymonta.

Trzy czartery uruchamia Biuro Podróży "Triada". Od maja będzie wozić pasażerów do Egiptu, a od czerwca do Tunezji i Turcji. Wycieczki do Turcji z Łodzi oferują też biura Itaka oraz niemiecki Neckermann. Z kolei wakacje w Bułgarii sprzedaje Itaka i Rainbow Tours. Wszystkie wycieczki są już w systemach rezerwacyjnych biur.

Ale to jeszcze nie koniec. Już 29 marca z Łodzi wystartuje pierwszy samolot czarterowy do Tel Awiwu. Wycieczki sprzedaje Konsorcjum Polskich Biur Podróży, rejsy będą się odbywały w soboty. Biuro oferuje przewozy autokarowe na łódzkie lotnisko z Bydgoszczy, Torunia, Poznania, Warszawy oraz Katowic.

Od lutego specjalnie dla amatorów szusowania w Alpach włoski przewoźnik Volareweb uruchamia trzecie w tygodniu połączenie Łódź - Mediolan. Pod koniec marca Łódź zyska jeszcze codzienne połączenie z Brukselą.

Monika Pawlak - POLSKA Dziennik Łódzki





Temat: Jakie znacie sprawdzone tanie biura podrozy??


Zna ktos te biuro?

http://www.bialystokonline.pl/katalog.php?gid=04&catid=62&id=7006&str...


W Białymstoku w zasadzie nie ma biur podróży.
Wszystkie są przeważnie pośrednikami, sprzedającymi oferty innnych biur.
Jedyne biura, które próbują coś samodzielnie organizować to Nowator i
chyba Bialtur, ale obu nie polecam ze względu na relację ceny do jakości
oferowanego produktu.

Polecam wykupywanie wczasów bezpośrednio w biurach z południa Polski.
Jest ich tam cała masa. Osobiście polecam rego Bis z Katowic. Niezłe
biuro za niedużą cenę.

No i oczywiście mamy lokalne przedstawicielstwa krajowych "potentatów"
np Triada, Rainbow czy inne, wyjazdy są i tak z Warszawy, osobiście wolę
więc podjechać trochę dalej np. do Krakowa lub Katowic i dalej z
jakiegoś śląskiego biura.

art





Temat: Ubezpieczenie sprzętu w czasie transportu
Kilka lat temu leciałem do Egiptu i podczas podróży z Warszawy zaginą mi cały quiver ze sprzętem 2 latawce deska i osprzęt. Leciałem egipskimi liniami lotniczymi AIR CAIRO, które w tamtym czasie nie miały systemu komputerowego monitorowania bagażów a jedyne biuro Tych linii lotniczych znajduje się w Kairze. Niestety bagaż nie był ubezpieczony i po dziś dzień się nie odnalazł. Po odszkodowanie się zgłosiłem do organizatora wycieczki, którym była triada i po 2 miesiącach od powrotu dostałem odszkodowania1000zł.
Od dziś za każdym razem jak lecę gdzieś ze sprzętem wykupuje ubezpieczenie w PZU o nazwie „wojażer” najwyższą opcje. Dzięki temu w przypadku zaginięcia sprzętu mogę dostać 1500 tyś euro ( wiadomo za to całego sprzętu nie da się odkupić ale zawsze to jakieś pieniądze) a w przypadku opóźnienia przylotu bagażu PZU zapłaci za wszystko wystarczy tylko wziąć fakturę za wypożyczenie sprzętu i powiadomić biuro.
Od tamtego dnia zawsze wkładam do torby ze sprzętem ksero paszportu i dowodu osobistego, a sam bagaż opisuje numer lotu itp.

p.s. Nie słuchajcie nigdy nikogo kto wam mówi, że nie warto ubezpieczać bagażu lecąc np. do Egiptu lub na Rodos „bo to strata kasy bo przecież tyle osób tam lata”.



Temat: [Wrocław] Nowe połączenia lotnicze
Czarterem nie z Wrocławia

W wakacje nie spodziewajmy się nowych czarterów. Do egzotycznych krajów polecimy tylko ze stolicy i Katowic.
W środę z Wrocławia odleciał pierwszy rejsowy samolot do Oslo. To już 24. regularne połączenie z naszego lotniska. Znacznie gorzej wygląda sytuacja w lotach czarterowych. Ze stolicy Dolnego Śląska polecimy czarterami zaledwie do 12 miast. Pod tym względem wyprzedzają nas nie tylko Katowice (27 połączeń czarterowych) i Kraków (18 kierunków), ale także Poznań, z którego czartery latają na 17 różnych lotnisk.

Jednak z Wrocławia czarterami wylatuje coraz więcej osób. Tylko w ciągu ostatnich pięciu miesięcy na podróż samolotami czarterowymi zdecydowało się prawie 40 tys. pasażerów. W porównaniu z takim samym okresem z poprzedniego roku to niemalże dwa razy więcej osób. Jednak wraz ze wzrostem liczby podróżnych nie przybyło miast i krajów, do których można polecieć na wakacje z Wrocławia.
- W tym roku marzyły mi się tygodniowe wakacje w Izraelu czy Maroku, ale gdy dowiedziałem się, że wyloty są tylko z Katowic, musiałem zmienić plany - skarży się Filip Bratkowski z Wrocławia. - Nie będę tłukł się kilka godzin w pociągu do Katowic, żeby okradli mnie już na początku wyjazdu - zaznacza.

Takich osób jest znacznie więcej. Wrocławianie i Dolnoślązacy wypełniają do ostatniego miejsca właściwie każdy samolot, który leci czarterem do któregokolwiek z 12 miast. Dlaczego nie możemy mieć więcej takich połączeń? Być może to wina zbyt małego lotniska?
- W żadnym razie. Z otwartymi rękami przyjęlibyśmy propozycje nowych kierunków dla tego typu lotów - zapewnia Monika Półtorzycka-Jon, zajmująca się lotami czarterowymi na wrocławskim lotnisku. - Jednak wszystko zależy od touroperatorów, czyli biur podróży. To oni w porozumieniu z przewoźnikami decydują się na otwarcie nowych kierunków - dodaje.
Okazuje się, że w tym roku biura podróży próbowały otworzyć dwa nowe czarterowe połączenia z Wrocławia: na wyspę Lanzarote (najmniejszą z Wysp Kanaryjskich) i hiszpańską Maderę. Zapisy zbierano już od wczesnej wiosny, jednak bez skutku. Nie udało się znaleźć wystarczającej liczby chętnych, żeby przeloty były opłacalne.
- Na pewno wciąż znacznie łatwiej wprowadzać nowe kierunki lotów czarterowych z dużych lotnisk, jak Warszawa czy Katowice - wyjaśnia Artur Kamiński, produkt manager w biurze podróży Travelplanet.pl. - Tam świetnie sprzedają się kierunki egzotyczne. Touroperatorzy muszą zrobić prosty rachunek ekonomiczny.

Kamiński tłumaczy, że jeśli będą mogli przez większość sezonu wypełnić cały samolot turystami, nie zawahają się otworzyć nowy kierunek. Jeśli nie, nie będą ryzykować i pozostaną przy sprawdzonych ofertach.
Ale najwyraźniej w tym sezonie Dolnoślązacy nie przekonali się jeszcze do egzotycznych warunków. Zdaniem Kamińskiego, to tylko kwestia czasu i już w przyszłym roku powinny pojawić się nowe propozycje.
Tym bardziej że od kilku lat rynek lotów czarterowych w naszym kraju notuje przyrost pasażerów rzędu 30-40 proc.
- Już dziś co czwarty wyjazd zagraniczny, na który decydują się Polacy, to wyjazd zorganizowany przez biuro podróży - tłumaczy Kamiński. - 90 proc. z nich korzysta z lotów czarterowych.

Gdzie, za ile i z kim polecimy czarterami z Wrocławia na wakacje?

Jeszcze nie jest za późno, żeby na lipiec zarezerwować sobie kilkudniowe wczasy z wylotem czarterem z Wrocławia. Przelot i ośmiodniowy pobyt w Tunezji można kupić już od 1250 złotych. Tylko nieco drożej (od około 1400 złotych) zapłacimy za podobny wyjazd do Turcji i Grecji.
Dwa tygodnie w Egipcie, z wylotem z Wrocławia, spędzimy już od 2800 złotych.
W przypadku podobnych warunków w Grecji albo Turcji dolna granica zaczyna się od około 3 tysięcy złotych, ale ceny sięgają nawet 6 tysięcy złotych.
Największe biura podróży, proponujące wyloty z Wrocławia, to: Itaka, Alfa Star, Ecco Holiday, Neckermann, Triada, Orbis Travel i Scan Holiday.

Jerzy Wójcik - POLSKA Gazeta Wrocławska

http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/865497.html



Temat: Wszystko o dopłatach do wycieczek, Dominikana
Proszę dopłacić 50, 70, 100 złotych, czyli wszystko o dopłatach do wycieczek
Ostatnio, wielu turystów, którzy wcześniej kupili wycieczkę otrzymało od biur podróży pismo "Proszę dopłacić 50, 70, 100 złotych". Dopłaty dotyczyły wycieczek do krajów, do których trzeba było dolecieć samolotem. Biura podróży tłumaczyły, iż podwyżkę wprowadzili przewoźnicy, ze względu na wzrost ceny ropy naftowej na świecie - czytamy w Rzeczpospolitej.

Touroperatorzy a dopłaty
- Podpisywaliśmy umowy z liniami lotniczymi na wynajęcie ich samolotów w zeszłym roku - powiedział Piotr Łabędowicz z działu marketingu Exim Tours Rzeczpospolitej. - W tych umowach linie lotnicze zastrzegły sobie prawo podniesienia cen w razie zmian kosztów paliwa. Miały więc prawo tak zrobić- dodał.
Informacje o konieczności dopłacenia do paliwa touroperatorzy dostawali od początku kwietnia. - To dziwne, bo ceny ropy rosły wcześniej, a w kwietniu nieco spadły - zwrócił uwagę dyrektor sprzedaży Itaki Piotr Henicz. - Na kilka tygodni przed sezonem nie możemy zrezygnować z przewoźnika, bo innego już nie znajdziemy na rynku. Byliśmy postawieni pod ścianą - tłumaczy.
Część z biura turystycznych, które organizują wyjazdy nie przystało od razu na tak wysokie dopłaty paliwowe. Touroperatorzy Ci negocjowali wysokość dopłaty. Tak zrobiła np. Itaka. - Niemniej stanęło na dopłatach w wysokości od kilku do kilkunastu dolarów za pasażera - mówi Henicz
Polscy organizatorzy wypoczynku współpracują głownie z dwoma przewoźnikami czarterowymi liniami Centralwings i Fischer Air. Pozostałe loty obsługują przewoźnicy z państw docelowych np. z Turcji, Cypru, Bułgarii, Egiptu, Hiszpanii.
Dopłaty paliwowe wprowadziły ostatnio polscy przewoźnicy - Centralwings i Fischer Air.

Agenci a dopłaty
Klienci dopłacają do wycieczek różne kwoty. Na przykład w Exim Tours lecący do Egiptu - 100 zł od osoby, do Tunezji - 60 zł. W Triadzie dopłaty wynoszą od 60 do 100 zł. Najwięcej dopłaca się za wyjazd do Egiptu, Portugalii i Maroka. W Orbis Travel za wyjazd do Bułgarii z Katowic - 40 zł, 80 zł za Costa del Sol, Hurghada, Szarm el-Szejk, Portugalia z Warszawy. W Rainbow Tours turyści dopłacają od 70 zł (Saloniki, Bułgaria, Tunezja) do 100 zł (Maroko), i 110 zł (Egipt). W Itace natomiast od 50 zł (Bodrum w Turcji i Kreta) do 120 zł (Portugalia). Neckermann narzuca opłatę w wysokości 25 zł (grecka wyspa Kos) do 80 zł (Costa del Sol).
Dopłaty, które opłacają klienci kryją w sobie opłatę paliwową, VAT i marżę agentów. Organizatorzy wyjazdów, z którymi rozmawiała Rzeczpospolita zapewnili, że nie skorzystali z okazji, by więcej zarobić na klientach i doliczyć sobie jeszcze jakąś marżę przy zbieraniu dopłat. Przyznają jednak, iż uśrednili dopłaty (bo różni przewoźnicy kursują na tych samych trasach) i zaokrąglili kwotę, bo jest ona przeliczana z dolarów.

Niektórzy organizatorzy nie przerzucili podwyżek na klientów
Kiedy do biur turystycznych przyszły zawiadomienia od przewoźników o podwyżkach, większość organizatorów przerzuciła koszty na klientów. Niektórzy jednak, policzyli, że stać ich na ochronienie przynajmniej części swych turystów i wzięli na siebie podwyżkę, przynajmniej w stosunku do tych turystów którzy już zapłacili za wyjazd. - Jak ognia unikamy rozdrażnienia klientów - mówi Małgorzata Kozakowska z Alfa Star. - Dlatego podnieśliśmy ceny (opłaty paliwowe, jak wszystkie inne, wliczamy do jednej, ogólnej ceny wyjazdu) tylko osobom, które jeszcze nie kupiły wycieczki. Ci, którzy wcześniej je rezerwowali, nie musieli dopłacać - dodaje.
Podobnie postąpiło biuro Rainbow Tours. - Nie chcemy psuć sobie opinii - tłumaczyła decyzję Aleksandra Kosmala. - Dlatego nie obciążaliśmy dodatkowymi kosztami klientów, którzy już mieli rezerwacje.
Itaka również zdecydowała się nie zadzierać z klientami, na których najbardziej jej zależy, czyli z turystami, którzy kupili wyjazdy w ofercie first minute. Ludziom, którzy przyszli do naszego biura w styczniu, lutym i marcu i już wtedy wykupili wakacje w lipcu i sierpniu, nie mogliśmy kazać dopłacać - mówi Henicz. Organizator postąpił tak dlatego, iż chce, by klienci mieli o biurze jak najlepszą opinię i wrócili do Itaki za rok. Firma objęła dopłatami dopiero turystów kupujących wyjazdy od kwietnia.

A jak na dopłaty reagują klienci?
Biura turystyczne, z którymi rozmawiała Rzeczpospolita twierdzą, iż klienci "generalnie nie protestowali przeciwko dopłatom". Ale zdarzali się również tacy, którzy żądali pisemnego uzasadnienie podwyżki kosztów wyjazdu. - Takie sytuacje już się w zdarzały, nasi klienci są więc przyzwyczajeni, nie dziwią się - tłumaczyła podejście klientów Magda Plutecka-Dydoń, rzeczniczka Neckermanna.
Część klientów po prostu wie, iż umowy z biurami podróży przewidują takie podwyżki. Gdyby turysta chciał się wycofać, straciłby dużą część wpłaconej wcześniej za wycieczkę sumy.
Ciekawostką jest natomiast fakt, iż organizatorzy nie podnosili raczej cen wyjazdów autokarowych, chociaż w tych podróżach cena paliwa też odgrywa ważną rolę. Decyzję tłumaczyli faktem, iż pokrywają koszty wzrostu cen paliwa, zmniejszając swój zarobek. (2006-06-30)

źródło:www.tur-info.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • osy.pev.pl
  • Archiwum
    Powered by wordpress | Theme: simpletex