biznes plan salonu kosmetycznego

Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: biznes plan salonu kosmetycznego




Temat: biznes plan salon kosmetyczny
witam
chcę złożyć dokumenty do PUP na przyznanie środków
i szukam biznes planu dla salonu kosmetycznego





Temat: Własny lokal pomysł na biznes
Najlepszym pomysłem jest coś co ostatnio robi największą furorę, czyli wellness i fitness, ale należy inwestować w urządzenia, które się wyróżniają, są skuteczne a zarazem ich koszt nie jest wielki...posiadamy plan na biznes, który wykorzystało już ponad 270 gabinetów partnerskich w całej Polsce( nie licząc osób, które posiadają salon kosmetyczny,salon SPA,fitness a zakupiły u nas urządzenia)...nie będę tyle pisać bo nie wiem czy jest Pan w ogóle tym zainteresowany...jeśli tak to resztę przekażę ...proszę pisać lub dzwonić pod numer 515 050 288...Szwedek Sławomir





Temat: 1
Witam...masz świetne warunki do otworzenia biznesu w branży, która w ostatnich czasach najlepiej sie rozwija, czyli wellness i fitness...wiem o czym piszę ponieważ, ponieważ pomagam otwierać salony SPA, kluby fitness a także mniejsze salony kosmetyczne...przede wszystkim trzeba zainwestować w urządzenia, na które jest ogromne wzięcie,szybciej sie spłacają od innych i które obsłużą same klienta i nie potrzeba do tego zatrudniać specjalnie pracowników...otworzyliśmy ponad 270 studiów o różnej specyfikacji w całej Polsce, natomiast miejsc, do których sprzedawaliśmy i poszerzaliśmy ofertę np.klubów fitness jest ponad 200...także mamy duże doświadczenie...pobieramy tylko opłatę za kupno sprzętu i kosmetyków, natomiast wszelka pomoc czy przekazanie naszego doświadczenia i porad jest darmowe...dlaczego ta branża się najlepiej rozwija?odpowiedź jest prosta-ponieważ świadomość zdrowego życia w naszym kraju jest coraz większa,a szczególny nacisk kładę na biznesmenów, którzy zaczynają coraz częściej uczęszczać do takich klubów...poza tym często pracodawca w ramach socjala opłaca swoim pracownikom karnety do takiego studia, przez co właściciel salonu ma pewność że od razu sprzedał 20-50 karnetów...posiadamy biznes plan, z którego skorzystało już wiele osób,żyje z tego co najmniej 1,5 tysiąca a korzysta z usług co najmniej 20 razy tyle...widzę że jest Pan konkretną osoba dlatego pozwoliłem sobie tak do Pana napisać, oczywiście to tylko namiastka tego co wiem...branża ta jeszcze ma jeden atut...otóż poznajemy dużą ilość klientów, co ułatwia nam kontakty i poszerza horyzonty...jezeli jest Pan zainteresowany proszę napisać lub zadzwonić...Szwedek Sławomir Studio Figura 515 050 288



Temat: LSI Software (21 XII 2006)
Tu jest garść informacji o tym papierze:

http://gospodarka.gazeta....97,3772208.html - Debiut PDA 21 grudnia

Ale istotniejszy dla rozeznania jest chyba ten tekst:

Akcje LSI Software to oferta dla cierpliwych
Kamil Zatoński

Na rynku pierwotnym oferta goni ofertę. Już wkrótce o kapitał poprosi LSI Software, mała spółka IT z Łodzi, zajmująca się produkcją i wdrażaniem oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. Oferta publiczna dotyczy 1 mln nowych akcji i 260 tys. sprzedawanych przez starych akcjonariuszy.

Ze sprzedaży nowych akcji spółka chce uzyskać 9-11 mln zł. Pieniądze (3 mln zł) w pierwszej kolejności pójdą na rozwój oprogramowania do zarządzaniu detaliczną siecią sprzedaży oraz systemu zarządzania lokalami gastronomicznymi i hotelami. Pierwszy z produktów wdrożony został już w sieci odzieżowej Hexeline i Sunset Suits, drugi — m.in. w restauracjach Sfinksa i salonach kosmetycznych Eris. Klientela spółki jest bardzo rozproszona, a zamówienia są na tyle nieduże, że nie występuje uzależnienie od któregoś z odbiorców.

Także 3 mln zł zaplanowano na akwizycje firm o zbliżonym profilu. Nieco dziwić może, że spółka nie prowadzi choćby wstępnych rozmów z firmami, które mogłyby się stać celami przejęcia. Około 1,5 mln zł zostanie spożytkowane na rozwój działalności związanej ze sprzedażą sprzętu. Pozostałe środki wesprą budowę pozycji rynkowej spółki, m.in. poprzez reklamę, ale także rozwój sieci partnerów i dystrybutorów w kraju i za granicą. Tu właśnie leży klucz do zwiększania przychodów, bo przy silnej konkurencji nawet w obszarach uważanych za niszowe, to właśnie stałe relacje z klientami i rozpoznawalność marki dają przewagę konkurencyjną.

Z tym ostatnim nie było najlepiej, skoro tuż przed ofertą pożegnano się ze starą nazwą Laser Systemy Informatyczne. Zarząd tłumaczy zmianę firmy planami rozszerzenia działalności na rynki zagraniczne, gdzie polska nazwa byłaby niezrozumiała. Do końca 2005 r. gros przychodów pochodziło z lokalnego rynku łódzkiego. Spółka stoi więc przed wyzwaniem zdobycia klientów w innych regionach, w czym wejście na giełdę powinno pomóc.

LSI ma także inny cel: stopniowe zwiększanie udziału w przychodach sprzedaży własnych rozwiązań i usług (zwykle przynoszących wyższe marże). W pierwszym półroczu przyniosły one 2,1 mln zł, czyli blisko 65 proc. przychodów. W sumie jednak przychody okazały się minimalnie niższe niż przed rokiem, który i tak charakteryzował się znaczącym (o 25 proc.) obniżeniem sprzedaży. To efekt ograniczenia usług związanych z serwisem oprogramowania innych producentów.

Spółka nie podaje prognoz wyników, plan zakłada jednak uzyskanie 4,7 mln zł przychodów z własnych produktów. Byłoby to 22 proc. więcej niż przed rokiem, ale globalna dynamika sprzedaży będzie z pewnością niższa. Większego skoku wyników można się spodziewać dopiero w przyszłym roku, kiedy widać będzie efekty zasilenia spółki zastrzykiem kapitału. Zapewne właśnie tym kierowali się właściciele i doradcy, ustalając widełki cenowe na aż 9-11 zł. Przy dotychczasowych wynikach taka wycena nie daje dyskonta wobec spółek IT z GPW. Dzięki koniunkturze LSI powinno jednak stabilnie zwiększać zyski, choć przykład innych nowicjuszy z branży — Qumaka i Unimy 2000 — pokazuje, że akcjonariusze będą musieli się uzbroić w cierpliwość.
Archiwum Puls Biznesu
wyd. 2236 str. 17

http://www.pb.pl/news,74,...CAD315FE39.aspx
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • osy.pev.pl
  • Archiwum
    Powered by wordpress | Theme: simpletex