Biuro Rachunkowe SYMFONIA

Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: Biuro Rachunkowe SYMFONIA




Temat: Program do książki przychodów i rozchodów dla małej firmy
Witam !
Moja odpowiedź będzie stronnicza, gdyż sprzedajemy Symfonia. Jednak Symfonia ma następujące plusy:
-programy do fakturowania i magazynowe Symfonii są bardzo popularne w Polsce, więc faktury od wielu klientów uda się zaimportować,
-z tego co wiem bardzo dużo biur używa Symfonii,
-jest ciekawa oferta do biur rachunkowych: http://www.ironsoft.pl/cennik_biura.html





Temat: SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Manpower Polska dla jednego ze swoich Klientów, biura rachunowego należącego do międzynarodowej grupy świadczącej usługi finansowe, poszukuje Kandydatów na stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY

Miejsce pracy: Wrocław

Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:

• samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych
• sporządzanie rejestrów i rozliczeń VAT-u
• profesjonalna obsługa księgowa klientów niemieckojęzycznych
• intensywny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami

Wymagania:

• wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość)
• min. 2-letnie doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym lub dziale księgowości
• min. roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych
• znajomość przepisów z zakresu rachunkowości
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
• szeroka wiedza z zakresu rachunkowości i podatków
• znajomość programu Symfonia
• wysoka kultura osobista
• samodzielność
• bardzo dobra organizacja czasu pracy
• znajomość języka angielskiego będzie mile widziana

Oferta:

• stabilne warunki zatrudnienia
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie
• przyjazna atmosfera pracy w młodym zespole

Manpower Polska
ul. Jagiełły 3/9
50-201 Wrocław

Tel.: +48 71 32 36 326
Kom. +48 698 623 371
E-mail: monika.lokietko@manpower.waw.pl





Temat: Symfonia i ACT
Oglądam, bawię się, rozpoznaję jak jakiś program graficzny albo rozrywkowy niemal. Zabawa przednia. Wspomniane definiowanie formatek zwanych w ACT!-cie układami to kopalnia nieograniczona. Dodanie pola do bazy za pstryknięciem palca i wrzucenie go do okna to przyjemność i frajda z szybkich efektów rzeźbiarstwa.
Wyszukiwanie to też bajka. Można tworzyć własne kwerendy i je zapisywać w postaci plików. Widziałam, że można potem taką kwerendę wrzucić do menu albo na pasek narzędzi. Jak ktoś ma chwilę to może sobie stworzyć niemal własny program.
Ostatnio dostałam sygnał, że można wyszukiwać rekordy po każdym polu widocznym na ekranie bez używania menu Wyszukaj. Wystarczy kliknąć prawym przyciskiem na danym polu i z menu kontekstowego wybrać odpowiednią opcję. Wyszukiwanie po NIP-ie wrzucanym przez Integratora Symfonii staje się więc banalnie proste. Tu uwaga: zakładka Symfonia nie ma tej właściwości, pewnie dlatego, że jest dodawana przez plugin. Trzeba więc sobie pole NIP wrzucić najlepiej w ekran główny układu firmy.

No właśnie, Integrator. Używamy symfonicznej Faktury a księgowość prowdzona jest przez biuro. Dotychczas księgowa drukowała nam rozrachunki co jakiś czas na potrzeby weryfikacji podczas sprzedaży klientom, którzy już coś u nas kupowali. Mamy nawet FKę zainstalowaną ale zaglądanie do rozrachunków w ten sposób nie przyjęło się wśród handlowców. Teraz z biura rachunkowego dostajemy kopię bazy i za pomocą Integratora w ACT!-cie widzimy wszystko co potrzeba.

Dość klepania. Zdecydowanie polecam własne zabawy.

Pozdrawiam
Pestka



Temat: osiołkowi w żłoby dano...- czyli jak prowadzić KPiR


Witam,

Chodzi o spółkę jawną, dość ekstensywną - moze 30-40 dokumentów
miesięcznie.
No i zastanawiam się nad wyborem drogi:

a) biuro rachunkowe - niestety, kosztuje 300 zł/mc, no i trzeba się
raz na miesiąc tam wybrać.
b) ifirma - kiedyś używałem, ale a) nie jest tanio, b) dokumentacja
elektroniczna gdzieś w świecie, c) upierdliwość w obsłudze.
c) programik do KPiR i rzeźba samodzielnie.


Zdedycowanie odrzuć (b) - łączy wady (a) i (c), za to nie ma prawie żadnych
zalet :).

Polecałbym zacząć od (c), żeby zacząć sie jako tako orientować w przepisach.
Prędzej czy później będziesz musiał przejść na (a), ale wtedy wiedza nabyta
w czasie (c) pozwoli ci kontrolować poczynania biura.

Z doświadczenia własnego i grupowiczów wynika że łatwo trafić na
księgowego/ą który/a zna przepisy podatkowe gorzej od ciebie :).


Którędy pójść? Kusi mnie pkt. c) - co wtedy? Mala Ksiegowosc z Rzepy,
Jolka, RAKS, Symfonia?


OOCalc :). Dla tych co mają za dużo pieniędzy ewentualnie MS Excel ;)

p. m.





Temat: Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Dla Naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Nr ref.: 49/7/KTHRS
Miejsce pracy: woj. śląskie

Zakres obowiązków na stanowisku:
- współtworzenie polityki współpracy z hurtownikami
- współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym
- rozliczanie faktur
- prowadzenie spraw kadrowo - płacowych

Wymagania:
- wykształcenie wyższe o kierunku rachunkowość i finanse
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- wymagana znajomość specyfiki zagadnień księgowych w ramach współpracy z hurtowniami
- znajomość zagadnień finansowo – księgowych w aspekcie współpracy z zagranicznym kontrahentem
- znajomość programów: MS Office, Symfonia finanse i księgowość, Symfonia kadry i płace
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- mile widziane doświadczenie w branży farmaceutycznej
- samodzielność oraz kreatywność w działaniu

Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- możliwość rozwoju zawodowego wraz z rozwojem firmy

Kontakt:

Aplikacje (CV, list motywacyjny), z zawartym nr ref.: 49/7/KTHRS w temacie wiadomości, prosimy przesyłać na adres:
monika.pajak@workexpress.pl

Jednocześnie informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883)".




Temat: Firma nieuprawniona do wypłaty zasiłków a wyliczanie zasiłku

To sie nie "zaznacza" a wykonuje sie raport "uakt dla platn....." (przy zakladaniu firmy, albo z lapki w dowlnym momencie)

Może się nie zaznacza, ale jest wybór Tak/Nie, prawda? ;)
Raportu o którym piszesz - nie znalazłam (szukałam w "Wykonaj raport" (po mojemu po prostu drukuj...)).
Teraz mam problem z Funduszem pracy, którego mimo że pracownik osiąga najniższe wynagrodzenie - Symfonia nie przelicza (tzn: w wyeksportowanym DRA do Płatnika jest tylko FP właściciela).
Szukam też zestawienia: wynagrodzeń z dodatkami, podatków, potrąceń i przede wszystkim składek należnych do ZUS za ubezpieczonych i płatnika za dany miesiąc.
Jeśli dzisiaj nie znajdę, poszukam odpowiedzi na tym forum.

Pozdrawiam

ps. Symfonia Kadry i płace Premium chyba nie jest odpowiednia dla biura rachunkowego?....
ps2. Fundusz Pracy wylicza, bestia ;) nie wiedziałam, że trzeba znów naliczyć okres (właściwie to nadal nie wiem, kiedy trzeba go naliczyć i po co )



Temat: Błąd przy dołączaniu firmy w Forte
Z dnia na dzień powstał na wszystkich stanowiskach problem z dołączeniem firmy w Symfonii Forte. Przy próbie dołączenia innej bazy pojawia się komunikat:

Autoryzacja użytkownika '' na serwerze 'BAZA' nie powiodła się

Dodam, iż ani na serwerze, ani na stacjach nic nie było robione w międzyczasie.
Praca na dołączonych już bazach jest możliwa. Na tych stacjach i serwerze pracuje równolegle Symfonia Premium możę coś się z niej gryzie? Firma to biuro rachunkowe by uprzedzić pytania o sens 2 programów FK.

Serwer to SBS + SQL Server 2005 z autoryzacją mix, użytkownicy typu sa, admin z hasłami czy bez nie działają.



Temat: sage symfonia klucz sprzetowy


Jesli klucz jest wlaczony do tego z 98, to xp go nie widzą. Przerabiał
juz ktoś taki problem?


NTG ale upierdliwe, jakieś 5 lat temu naprawiałem komputery w pewnym biurze
rachunkowym i aby widziało klucz trzeba było zainstalować serwer klucza na
jednym z komputerów. Proponuję zadzwonić do Symfonii bo jak pamiętam to bez
konsultacji z ich informatykami się nie obyło.





Temat: oprogramowanie + firma
Witam,
Jako ze na dniach otwieram firme mam pytanie odnosnie oprogramowania handlowo-ksiegowego tzn. jakie programy na start kupic wazne by byly tanie i funkcjonalne jako ze ksiegowosc poprowadzi moja znajoma a nie biuro rachunkowe to bede potrzebowal jakis prosty program a zarazem tani do ksiegowania tego co sprzedalem.
2 sprawa to co wystawiac klienta jezeli nie bede posiadal kasy fiskalnej planowana miesieczna sprzedaz max 5 tys. (fakture czy rachunek)

Symfonia handel+ symfonia fk jest dla mnie zbyt droga dlatego prosze o info z jakas alternatywa.



Temat: Symfonia vs. ifirma vs. ?
według mnie najlepsza opcja to wdrożenie sobie programu księgowego płatnego
Symfonię, RAKS, CDN OPTIME
(ja mam ten ostatni)
są rozwijane od lat i jest mniejsze prawdopodobieństwo, że po 2-3 lat projekt upadnie
- bezpłatny to bezpłatny: nawali sponsor programu, programista odejdzie, etc i jest problem.
przetestuj sobie dema.
w moim przypadku optima mały start to 360zł brutto (detal, kasa/bank, faktury, KPiR) plus co roku ileś tam procent za aktualizacje.
jestem pewien, że jeśli zmieni się prawo to program będzie aktualizowany, etc. mam assistance na telefon na wypadek problemów - korzystałem kiedyś w innej firmie i jest naprawdę konkretny.
odnośnie wdrożeniom przez partnerów, to uważaj. część ma zdecydowanie za małą wiedzę a liczą sobie po 100netto za godzinę ;)

pierwszy miesiąc lub dwa zrób w programie plus niech ci jakieś biuro rachunkowe /księgowa sprawdzi.

na początku troszkę wydasz, ale potem masz własne, robisz sam i kontrolujesz wszystko.



Temat: import rejestru zakupu z innego obcego programu.
Dla mnie warto,przy rozsądnych kosztach.Jakaś perspektywa otwarcia biura rachunkowego z klientami,którzy mają ten sam program handlowy.Może jakaś próbka excela z zaimportowanego pliku tekstowego lub format excela czytany przez Symfonię.Nadmienię,że nie mam przygotowania informatycznego.Mam swoje lata i jaoś sobie radzę z excelem na poziomie akceptowalnym,stosownym do wieku.



Temat: osiołkowi w żłoby dano...- czyli jak prowadzić KPiR
Witam,

Chodzi o spółkę jawną, dość ekstensywną - moze 30-40 dokumentów
miesięcznie.
No i zastanawiam się nad wyborem drogi:

a) biuro rachunkowe - niestety, kosztuje 300 zł/mc, no i trzeba się
raz na miesiąc tam wybrać.
b) ifirma - kiedyś używałem, ale a) nie jest tanio, b) dokumentacja
elektroniczna gdzieś w świecie, c) upierdliwość w obsłudze.
c) programik do KPiR i rzeźba samodzielnie.

Którędy pójść? Kusi mnie pkt. c) - co wtedy? Mala Ksiegowosc z Rzepy,
Jolka, RAKS, Symfonia?





Temat: Instalacja symfoni fk i mk na sql server
Witam.
Mam proste pytanko.
Obsluguje pewne biuro rachunkowe ktore na poczatku mialo dwa komputery i po jednej licencji na fk i mk. Teraz firma sie rozrasta a ja mam dosc udostepniania wszystkiego, backapowania plikow itd. Chcialbym przerzucic symfonie na serwer z windows sbs 2003 standard jako kontroler domenki z udostepnionymi pliczkami i drukareczkami i najchetnie ms sql express serverkiem czy to da sie zrobic? Jesli tak to jak? Jesli nie to na jakiej bazce da sie to postawic?

Drugie moje pytanko czy gdzies jeszcze jest jakies formum dotyczace symfoni gdzie znajde jakies bardziej zaawansowane informacje niz instalacja symfoni jakos stacja robocza i inne takie?



Temat: symfonia i linux
Witam,

Mamy u klienta (biuro rachunkowe) swiezo zainstalowany linuksowy serwer plikow (CentOS 5.2 z samba 3.0.28). Kadry i place dzialaja ok, ale Mala ksiegowosc wywala sie z bledem o zbyt duzej ilosci otwartych plikow. Bede jutro probowal zwiekszyc ta ilosc na sambie, ale moze podrzucicie inne rozwiazanie - moze ktos z Was sie z podobnym problemem zetknal?

Dziekuje z gory i pozdrawiam, marcin



Temat: osiołkowi w żłoby dano...- czyli jak prowadzić KPiR


| Którędy pójść? Kusi mnie pkt. c) - co wtedy? Mala Ksiegowosc z Rzepy,
| Jolka, RAKS, Symfonia?

Zdecydowanie BIURO RACHUNKOWE. Uznane, wieloosobowe i drogie.
Chciwy dwa razy traci.
Rób jak uważasz, uważaj jak robisz.


Problem w tym, że nawet wieloosobowe i drogie nie musi być dobre(przykład:  
siedzi 5 panienek
i wklepuje papiery nie wiedząc nawet wg jakiego art z updof potrąca się  
koszty),
a czy jest uznane - to nie ma jak tego sprawdzić z góry.
Nawet jeśli obsługują 10 dużych sp.zoo  to nie musi to mieć automatycznego  
przełożenie na Twoją branżę oraz KPiR.

Ja np mam taką sprzedaż i zakupy, których księgowania sam się przyuczyłem  
- i nie mam z tym najmniejszego problemu
(ewidencje VAT już mi trzepali i było OK, z KPiR tez nie przewiduje  
kłopotów), natomiast mam problem
z interpretacją przepisów w skomplikowanych stanach faktycznych - i tutaj  
potrzeba dobrego doradcy podatkowego
a nie panienki do księgowania.

pozdr,
tommyz





Temat: Konwersja danych wcześniejszą wersja programu
Witam serdecznie, podpinam się pod temat, bo problem mam podobny..
Sytuacja wygląda tak - przenoszę dane z biura rachunkowego, które pracowało na megaarchaicznej wersji FK Symfonii.. Sam mam nówkę sztukę, kupioną w tym tygodniu.
Jak zapewne się domyślacie - nie mogę dostać się do danych, kombinowałem z cofaniem się do coraz starszych wersji, ale ostatnia jakiej demo znalazłem do 5.35, a przy próbie otwarcia w niej danych program prosi o uprzednią konwersję w wersji 5.10, a takowej dema nie mogę znaleźć.. Jakieś pomysły?

Z góry dzięki za pomoc...



Temat: Czy linux nadaje się do domu?


Wiesz 11 lat temu to się gryzło klawiatury. W dzisiejszych czasach to za
*śmieszne* (nawet dla małej firmy) pieniądze kupujesz sobie Symfonię,
czy WF-Mag czy cokolwiek tam chcesz robić i masz gwarancję, że nie
przyjdzie Ci jakiś majsterkowicz ze swoimi wihajstrami skleconymi w
Excelu tylko będziesz miał standardowe rozwiązanie i nawet jak
majsterkowicza szlag trafi czy się obrazi to nadal byle inny
majsterkowicz będzie mógł to bez problemu obsłużyć...


Twój cynizm jest porażający. Podsumowująć któtko wg Ciebie nic nie warto
robić tylko kupić a jeszcze lepiej zassać za darmo i używać.
Tak się składa że opiekuję się sprzętem w zaprzyjażnionym biurze
rachunkowym od lat i znam te środowisko.

Samo się przecież nie zrobiło.
Po co tu pisujesz skoro zniechęcasz wszystkich do linuksa bo wg Ciebie
nic nie warto robić bo się nie da.
AA





Temat: osiołkowi w żłoby dano...- czyli jak prowadzić KPiR


Witam,

Chodzi o spółkę jawną, dość ekstensywną - moze 30-40 dokumentów
miesięcznie.
No i zastanawiam się nad wyborem drogi:

a) biuro rachunkowe - niestety, kosztuje 300 zł/mc, no i trzeba się
raz na miesiąc tam wybrać.
b) ifirma - kiedyś używałem, ale a) nie jest tanio, b) dokumentacja
elektroniczna gdzieś w świecie, c) upierdliwość w obsłudze.
c) programik do KPiR i rzeźba samodzielnie.

Którędy pójść? Kusi mnie pkt. c) - co wtedy? Mala Ksiegowosc z Rzepy,
Jolka, RAKS, Symfonia?


OpenOffice Calc ?





Temat: Pracownik w księgowości
Magister ekonomii, obecnie studentka studium podyplomowego Rachunkowość poszukuje pracy związanej z księgowością. Jestem osoba młodą i ambitna, szybko się uczę i przyswajam nową wiedzę.

Umiejętności:
-znajomość PKPiR, ryczałt, karta podatkowa,
-kadry, ZUS,
-analiza finansowa,
-bardzo dobra znajomość pakietu Office,
-bardzo dobra znajomość i obsługa Internetu oraz wielu programów finansowo-księgowych (Symfonia).

Bardzo chciałabym pracować w księgowości, chętnie podejmę współpracę z biurem rachunkowym. Zależy mi na pracy zdalnej, gdyż jestem osobą poruszająca się na wózku. Posiadam komputer i stałe łącze. Bardzo proszę o poważne oferty. Mój adres e-mail to monia.nosek@wp.pl



Temat: OFERTY PRACY 13.05.08
Stanowisko: KSIĘGOWA
Miejsce pracy: Poznań.

Opis: Firma Clar System S.A. zatrudni osoby na stanowisko księgowa.

Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie (rachunkowość i finanse),
- doświadczenie w pracy w dziale księgowym lub finansowym,
- dobra znajomość przepisów podatkowych oraz zasad rachunkowości,
- biegła znajomość obsługi komputera, mile widziana znajomość systemu Symfonia Finanse i Księgowość.

Oferujemy:
- samodzielną i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych umiejętności. Aplikacje prosimy przesyłać na adres: biuro@eo.biz.pl

KONTAKT

podpis: Clar System
Tel. (061) 66 01 135 lub (061) 66 01 155
(ogłoszenie ważne do 9.06.2008)



Temat: Jakie wybrć oprogramowanie dla biura rachunkowego
Otwieram nowe biuro rachunkowe i poszukuję dobrego oprogramowania na wszystkie rodzaje ksiegowości i obsluge kadrowo-placowa. Zastanawiam sie pomiędzy Raks SQL, WAPRO i Symfonią. Każdy z nich ma coś, czego brakuje innemu. Może inną firmę?



Temat: Symfonia i Kamsoft
Z Kamsoft Apteka, po stronie apteki, nie hurtowni, zarówno w wersji DOS jak i Windows. Chciałem zorientować się jak wygląda to cenowo. Od strony Symfonii chodzi mi o FK Premium w wersji dla biur rachunkowych bez żadnych oddziałów, na 2 stanowiska.



Temat: Dobry Program do ksiegowosci dla malej firmy
Ja korzystam z Faktura & Kasa monopolisty jakim jest Sage Symfonia. Zastrzegam ze potrzebowalem programu tylko do wystawiania faktur. Reszta zajmuje sie biuro rachunkowe.




Temat: KiPR
Chce zrezygnowac z biura rachunkowego,i sama prowadzic KiPR na programie symfonia,czy ktoś może mi dorzdzić od czego zacząć?prowadziłam już KiPR ale nie w komputerze.



Temat: osiołkowi w żłoby dano...- czyli jak prowadzić KPiR


Którędy pójść? Kusi mnie pkt. c) - co wtedy? Mala Ksiegowosc z Rzepy,
Jolka, RAKS, Symfonia?


Zdecydowanie BIURO RACHUNKOWE. Uznane, wieloosobowe i drogie.
Chciwy dwa razy traci.
Rób jak uważasz, uważaj jak robisz.





Temat: Program do książki przychodów i rozchodów dla małej firmy
zastanawiam sie czy do biura rachunkowego wybrać symfonie czy cdn optime prosze o wskazanie zalet i wad tych dwóch programów



Temat: Czy linux nadaje się do domu?
** Andy A, 2006-01-25 16:13:


| Wiesz 11 lat temu to się gryzło klawiatury. W dzisiejszych czasach to za
| *śmieszne* (nawet dla małej firmy) pieniądze kupujesz sobie Symfonię,
| czy WF-Mag czy cokolwiek tam chcesz robić i masz gwarancję, że nie
| przyjdzie Ci jakiś majsterkowicz ze swoimi wihajstrami skleconymi w
| Excelu tylko będziesz miał standardowe rozwiązanie i nawet jak
| majsterkowicza szlag trafi czy się obrazi to nadal byle inny
| majsterkowicz będzie mógł to bez problemu obsłużyć...
Twój cynizm jest porażający.


Raczej realizm.


Podsumowująć któtko wg Ciebie nic nie warto robić tylko kupić a jeszcze


 lepiej zassać za darmo i używać.

Oczywiście, jakby było za darmo to by było super, ale wystarczy, że jest
niedrogo i działa jak należy.


Tak się składa że opiekuję się sprzętem w zaprzyjażnionym biurze rachunkowym


 od lat i znam te środowisko.

Jasne. :)




Oczywiście.


Samo się przecież nie zrobiło.


Oczywiście. No i niech księgowi się zajmą używaniem Symfonii,
magazynierzy używaniem WF-Maga, a pisanie programów niech zostawią
programistom. Bardzo słuszny pomysł.

Bo księgowy i jego wyczyny w Excell mające zaimplementować to co robi
Symfonia to będzie niezła porażka.


Po co tu pisujesz skoro zniechęcasz wszystkich do linuksa bo wg Ciebie
nic nie warto robić bo się nie da.


Piszę tutaj bo jestem użytkownikiem Linuksa i używam go tam *gdzie* *to*
  *ma* *sens*. I nie będę nikomu wmawiał, że jest cudowny wszędzie, bo
nie jest.





Temat: Rozrachunki / Księgowość i Finanse Premium
Problem/y mam następujące: --rozrachunki w zł: saldo ma BZ 2007 z kartoteki stanowi składową różnych należności zobowiązań nie rozliczonych w trakcie roku 2007; rozliczając w tym roku rok 2007 nie wszystkie dały się rozliczyć, więc zrobiłam przez kompensaty, aby wyjść na zgodność z saldem.. i okazało się że faktura wielopozycjowa 3217,51zł jest widoczna z poziomu rozrachunków w kwocie 6,153,1zł ???? , aby to ustalić musiałam "lizać wszystkie pozycje a jest tego ok 800.
--rozrachunki w WALUCIE ; tutaj to dopiero mam "Sajgon". Faktury i zapłaty księgowane w Walucie, różnice kursowe wyksięgowano w części ręcznie w zł, w niektórych pozycjach rozliczonych rozrachunków program wyliczył różnice automatem, Saldo na kartotece 204 z 2007 jest np 170 EURO tj 629 zł i tak weszło do bilansu a w 2008 r. BO na KARTOTECE to w-n w EURO dwie kwoty przy czym jedna (30.245) to kwota zapłaty z banku równa przelewowi (ale w rozrachunkach widoczna jako rozliczona częściowo), druga kwota w EURO , której nie mogę zidentyfikować; nie ma takiej w rozrachunkach, nie mogę jej też poskładać z różnych nie rozliczonych pozycji na rozrachunkach. Saldo MA to: jedna kwota w EURO, której "rodowodu" tez nie mogę ustalić, druga natomiast jest w ZŁ. 119.225,15, która do niczego nie pasuje ( jest po MA księgowanie naliczonych ręcznie różnic kursowych na 4250,2) poza tym nie ma żadnych innych księgowań w zł.
RATUNKU !! to jest stan tylko na jednym z kont a mam ich ok setki. Czy ktoś się z takim problemem zetknął; czy ktoś mi poradzi gdzie można zasięgnąć fachowej porady kogoś z Symfonii. Jeszcze jedno, może to ma jakiś wpływ na miszung j/w; w 2007 r. ewidencja by była prowadzona na wersji 2006 przez biuro rachunkowe. ja pracuję od maja br na wersji 2008 i i sama (nie zupełnie bo przy pomocy telefonicznej kogoś z Symfonii, wtedy jeszcze był gwarancyjny serwis, ale nie miałam czasu na analizy sald bo miałam tyły) instalowałam archiwum z danymi przeniesionym z BIURA. proszę o pomóc na forum ewentualnie na mail: mtr42@interia.pl. Maria



Temat: Kierownik Zespołu Księgowego - oferta pracy w Warszawie
A-Team Recruitment jest międzynarodową firmą doradztwa personalnego dostarczającą rozwiązania
w zakresie rekrutacji i selekcji personelu na obszarze Europy, Australii i Nowej Zelandii.
Dla naszego Klienta, wiodącego niezależnego dostawcy usług outsourcingowych w zakresie zarządzania i księgowości, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

KIEROWNIK ZESPOŁU KSIĘGOWEGO
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KZK/07/08/23

Opis stanowiska:
• organizowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu księgowych,
• zapewnienie wysokiej jakości standardów pracy,
• identyfikowanie potencjalnych usprawnień,
• prowadzenie pełnej księgowości dla klientów firmy.

Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
• wykształcenie wyższe ekonomiczne,
• min. 4 lata doświadczenia zawodowego w księgowości (w firmach audytorskich, konsultingowych lub biurze rachunkowym),
• mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
• bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości (CIT/VAT/MSSF),
• mile widziana znajomość programu Symfonia,
• samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
• doskonałe zdolności organizacyjne i interpersonalne,
• komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole.

Oferujemy:
• bardzo dobre warunki finansowe,
• możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji,
• komfortową atmosferę pracy.

Jeśli chcesz wykorzystać i rozwinąć swoje umiejętności, to prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym oraz zaznaczonym nr referencyjnym KZK/07/08/23 na adres:

karolina.jarosinska@ateam.pl

Do przesłanej aplikacji należy dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę A-Team Recruitment Poland z siedzibą w Warszawie przy ul. Szpitalnej 6/10 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.



Temat: Bezpłatne szkolenie EFS
Global Training Centre Sp. z o. o. informuje, że trwa rekrutacja do
projektu "Powrót do księgowości- program szkoleń dla kobiet wracających do
pracy", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków z Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.1. „Wsparcie dla osób
pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy” Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem Projektu jest aktywizacja zawodowa
Pań pozostających bez zatrudnienia (w tym zarejestrowanych jako bezrobotne
lub poszukujące pracy) zameldowanych na terenie województwa łódzkiego.

Do udziału w projekcie w szczególności zapraszamy Panie: wracające do pracy
po przerwie związanej z urodzeniem i wychowaniem dzieci, po 45 roku życia,
samotne matki oraz osoby niepełnosprawne. Preferencje dla Pań z powiatów:
zgierski, radomszczański, opoczyński, kutnowski i tomaszowski.

Uczestnictwo w projekcie jest całkowicie bezpłatne

W ramach projektu realizowane są następujące zajęcia:
• Szkolenie j. angielskiego
- korespondencja służbowa-60h
- rozmowy telefoniczne-24h
• Szkolenie z księgowości
- podatki dochodowe-20h
- podatek VAT-8h
- deklaracje podatkowe- 4h
- teoria rachunkowości-40h
• komputerowa praktyka z wykorzystaniem programu Symfonia-24h
• Doradztwo zawodowe:grupowe-12h i indywidualne-2h
• Doradztwo prawne grupowe-6h i indywidualne-1h
• Doradztwo psychologiczne indywidualne - 2h
• Warsztaty kompetencji społecznych-umiejętności komunikacyjne, organizacyjne, asertywność, autoprezentacja, negocjacje ,zarządzanie czasem i stresem, zarządzanie sobą przez cele i wartości-36h

Oprócz szkoleń tematycznych uczestniczki projektu otrzymują bezpłatnie:
-materiały szkoleniowe
-catering (przerwy kawowe i obiadowe)
-refundację kosztów dojazdu na szkolenie dla osób dojeżdżających spoza
Łodzi
-refundację kosztów opieki nad dziećmi do lat 7 dla mam samotnych
-stypendium za każdą godzinę obecności na zajęciach
-ubezpieczenie nnw

Terminy realizacji szkolenia:
II edycja : marzec-maj 2009: 1 grupa x 16 uczestniczek

Informacje i rekrutacja ciągła do projektu: poniedziałek-piątek 10.00-16.00
Biuro Projektu
90-007 Łódź
Plac Komuny Paryskiej 5A
p.204, IIp.(budynek Domu Technika)
tel./fax 042-633 82 63
tel.kom. 510-160-090
www.ksiegowosc.globaltc.eu
e-mail: biuro.lodz@globaltc.eu



Temat: ="nd();" >Specjalista ds. Obsługi Klienta Podpisu Elektronicznego
MAP solutions jest dostawcą rozwiązań informatycznych w Polsce. Nasz zespół tworzą specjaliści w dziedzinie informatyki, finansów, rachunkowości, zarządzania, marketingu, którzy zapewniają profesjonalną opiekę. Posiadamy umiejętności i doświadczenie związane z projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań informatycznych, a 17 - letnie kwalifikacje mówią, że jesteśmy godnym zaufania i dobrym Partnerem IT uznanym na rynku.

Stanowisko
 Specjalista ds. Obsługi Klienta Podpisu Elektronicznego

Miejsce pracy
 Legionowo

Od kandydata oczekujemy:
 wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
 biegłej obsługi pakietu MS Office
 bardzo dobra organizacja pracy własnej
 odpowiedzialność i dyspozycyjność
 wysoka kultura osobista
 prawo jazdy
 mile widziana znajomość programu Handel SYMFONIA

Zakres obowiązków:
 Aktywne pozyskiwanie klientów
 Przygotowywanie ofert na podpis elektroniczny
 Przyjmowanie i ewidencja zamówień
 Wystawianie Faktur VAT dla klientów
 Przygotowywanie dokumentów
 Usługi konsultacyjne (podpisywanie umowy, potwierdzanie tożsamości )
 Uzupełnianie bazy danych
 Przyjmowanie i składanie reklamacji
 Rozmowy z klientami na temat podpisu elektronicznego
 Praca samodzielna w wyznaczonym zakresie

Oferujemy:
 Wynagrodzenie ( podstawa + premia )
 Szkolenia
 Pracę od poniedziałku do piątku
 Zatrudnienie na umowę o pracę
 Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie e-mailem CV na adres: biuro@mapsolutions.pl z zaznaczeniem w temacie: Specjalista ds. Obsługi Klienta Podpisu Elektronicznego

Kontaktujemy się z wybranymi osobami. Nie zwracamy nadesłanych aplikacji.



Temat: /Warsaw/Specjalista ds. Księgowo - Płacowych
Międzynarodowa sieć biur podróży specjalizująca się w obsłudze podróży służbowych poszukuje doświadczonej, komunikatywnej osoby do pracy na pełen etat w Warszawie na stanowisku: 
SAMODZIELNY SPEJALISTA DS. KSIĘGOWO - PŁACOWYCH 
 
 
Opis stanowiska:
 
    lkompleksowa obsługa kadrowo-płacowa zatrudnionych pracowników w firmie powyżej 20 osóbllprowadzenie akt osobowych pracowników llrozliczanie oraz ewidencja czasu pracy llprzygotowywanie umów, aneksów, zaświadczeń dla pracowników llprowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich llnaliczanie i weryfikacja list płac,llrozliczanie delegacji krajowych i zagranicznychllrozliczanie zaliczek pracowniczychllksięgowanie wyciągów bankowychllksięgowanie wyciągów z kart płatniczychllrozliczanie różnic kursowychllrozliczanie PEFRONllkontrola i księgowanie faktur zakupu  i sprzedażylluzgadnianie sald rozrachunków z dostawcami i odbiorcamil


      Wymagania:
        lwykształcenie średnie lub wyższellminimum 2 lata doświadczenie w pracy na stanowisku samodzielnej księgowej i kadrowej  lldoskonała znajomość przepisów prawnych w zakresie rachunkowości oraz podatków i prawa pracyllUmiejętność sporządzania list płac, deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych llPraktyczna znajomość zagadnień z zakresu administracji personalnej, naliczania wynagrodzeń, podatków oraz ubezpieczeń społecznych llznajomość systemu finansowo-księgowego Symfonia Fortellznajomość pakietu MS Officellumiejętność pracy w zespole llsamodzielnośćllumiejętność podejmowania decyzjillpraca pod presją czasullpełna dyspozycyjnośćlldobre umiejętności komunikacyjnellwysoka kultura osobista, llumiejętność rozwiązywania problemów,llduże zaangażowanie w pracęllrzetelność i uczciwośćllkomunikatywnośćl


        Oferujemy:
          lStałą pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie llMożliwość awansu i rozwoju zawodowego llDuży zakres samodzielności llMożliwość udziału w różnorodnych projektach z zakresu kadr i płac llAdekwatne wynagrodzenie do zdobytego doświadczenia i posiadanych kwalifikacjil
           
          CV wraz z listami intencyjnymi  i oczekiwaniami finansowymi prosimy zgłaszać mailowo  na adres:  edyta.ulanowicz@pl.fcm.travel  lub przesyłać pocztą na adres:
           
          FCm Travel Express
          HR Manager
          Al. Jerozolimskie 56 C
          00-803 Warszawa
           
          Gwarantujemy pełną ochronę danych osobowych.

          ogłoszenie aktualne do: 30/07/2009 00:00:00

          kontakt mailowy: aplikacje@hays.pl



          Temat: Elektroniczne PIT-y tylko dla wybranych


          E-deklaracjom wciąż pod górkę

          Firmy, biura księgowe i doradcy nie mogą przesyłać e-deklaracji ze swoich programów księgowych. Nie można przesyłać deklaracji za pomocą programów, bo producenci nie przygotowali odpowiednich aplikacji. Pośrednio jest to wina Ministerstwa Finansów, które wprowadziło możliwość testowania programów dopiero od lipca.

          ANALIZA

          Producenci oprogramowania zupełnie ignorują pytania użytkowników programów finansowo-księgowych dotyczące przygotowania aplikacji do wysyłania e-deklaracji - wynika z informacji od czytelników Gazety Prawnej. Zwracają oni uwagę, że producenci wprowadzają możliwość generowania nieprzydatnego pliku xml z deklaracją, ale nie ma aplikacji, która pozwalałaby skutecznie wysłać taką e-deklarację. Obecnie tylko jedna firma wdrożyła do swojego systemu taką aplikację, kilka następnych pracuje nad odpowiednimi rozwiązaniami, a klienci korzystający z oprogramowania księgowego zdani są na interaktywne formularze, których wypełnienie jest czasochłonne i uciążliwe. To powoduje, że z e-deklaracji korzysta poniżej 3 tys. osób. Winni całej sytuacji są nie tylko producenci oprogramowania, ale również Ministerstwo Finansów, które dopiero w lipcu opublikowało tzw. specyfikację wejścia/wyjścia, czyli bramkę, przez którą można przesyłać e-deklaracje bezpośrednio z programu księgowego.

          Małe zainteresowanie

          Na aplikacje w systemach finansowo-księgowych czekają firmy, biura rachunkowe i doradcy podatkowi. Wszyscy chcieliby w łatwy i prosty sposób przesyłać e-deklaracje podatkowe. Nie ma jednak łatwiejszego sposobu niż możliwość wygenerowania deklaracji bezpośrednio z systemu księgowego. Wystarczy ją następnie podpisać i wysłać. Potwierdzają to eksperci.

          Małgorzata Napiórkowska-Kubicka, doradca podatkowy Accreo Taxand, wyjaśnia, że aplikacje są lepszym rozwiązaniem, ponieważ dane niezbędne do wypełnienia i przesłania e-deklaracji pobierane są przez dany program bezpośrednio z systemu księgowego podatnika.

          - To niewątpliwie upraszcza sam proces i może wyraźnie przyczynić się do upowszechnienia tej formy rozliczeń - uważa Małgorzata Napiórkowska-Kubicka.

          Z kolei Arkadiusz Kwieciński z Biura Rachunkowego Arco podkreśla, że możliwość wysyłania e-deklaracji wprost z programów księgowo-kadrowych byłaby ogromnym ułatwieniem dla doradców podatkowych i biur księgowych. Brak takiej funkcji powoduje, że wykorzystanie systemu e-Deklaracje jest znikome. Dziś korzysta z niego mniej niż 3 tys. osób na 22 miliony podatników PIT i ponad 288 tys. podatników CIT.

          Opieszałość resortu

          System e-Deklaracje umożliwiający przesyłanie deklaracji i zeznań podatników i firm przez internet od początku cierpi na brak użytkowników. Przyczyną jest m.in. konieczność podpisania e-deklaracji kwalifikowanym e-podpisem z certyfikatem. Kolejne rozwiązania mające na celu upowszechnienie e-podpisu są odsuwane w czasie. Do jego upowszechnienia mogłyby się także przyczynić aplikacje w systemach finansowo-księgowych, które są niezbędne do przesyłania e-deklaracji bezpośrednio z programów. Firmy, które mogłyby wysłać w ten sposób e-deklarację, musiałyby kupić e-podpis. Stworzeniem aplikacji muszą jednak być zainteresowani producenci oprogramowania.



          Winę za tę sytuację ponosi także resort finansów, który dopiero w lipcu tego roku udostępnił środowisko testowe oraz specyfikacje dla systemu e-deklaracje, w którym producenci oprogramowania finansowo-księgowego mogą przeprowadzać testy przed wprowadzeniem na rynek wspomnianych aplikacji.

          - Opublikowana specyfikacja wejścia/wyjścia przedstawia zasady wymiany informacji pomiędzy systemem e-deklaracje, a oprogramowaniem interfejsowym przekazywania dokumentów do tego systemu - wyjaśnia Małgorzata Napiórkowska-Kubicka.

          A zatem producenci dopiero od dwóch miesięcy mogą testować swoje rozwiązania.

          Jak przyznaje Witold Jarzynka, dyrektor departamentu rozwoju systemów informatycznych Ministerstwa Finansów, resortowi bardzo zależy na tym, aby firmy w swoim oprogramowaniu wdrożyły aplikacje umożliwiające przesyłanie e-deklaracji. Przyznaje on, że to aplikacje, a nie formularze interaktywne, powinny być podstawowym kanałem przesyłu e-deklaracji. Ministerstwo nie ma jednak możliwości wpłynięcia na prywatne firmy, aby przygotowały aplikacje.

          Jedna aplikacja

          Dotychczas tylko jedna firma wdrożyła do swojego oprogramowania aplikację, która umożliwia przesyłanie e-deklaracji z systemu. Chodzi o program CDN OPT!MA firmy Comarch. Jak przyznaje Małgorzata Napiórkowska-Kubicka, program ten oferuje możliwość wysyłania bezpośrednio z systemu deklaracji VAT-7 i VAT-UE. Ekspert wymienia także inne firmy, które pracują nad aplikacjami. Firma FAKT, gdyński producent oprogramowania finansowo-księgowego, wspierającego zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami, przystąpił do ostatniego etapu prac nad wysyłaniem e-deklaracji bezpośrednio z produkowanego programu. Z kolei firma INSERT zapowiada, że w najbliższym czasie udostępni w swoich programach opcję umożliwiającą integrację z systemem e-Deklaracje. Z informacji od czytelników GP wynika jednak, że Insert planuje wdrożenie aplikacji, ale nie przy okazji najbliższej aktualizacji programu. SAGE SYMFONIA, kolejny producent, obecnie nie udostępnia takiej opcji wysłania e-deklaracji w standardzie, jednak deklaruje możliwość dostosowania konkretnej aplikacji do potrzeb użytkownika. Firma ENOVA przyznaje, że pracuje nad nowym rozwiązaniem, ale na razie nie będzie możliwości wysłania e-deklaracji bezpośrednio z programu.

          Łukasz Zalewski



          Temat: Sklep internetowy


          Najpierw przedstawie ceny:
          - oplata instalacyjna: 1250
          uwaga: zawiera w sobie design robiony na indywidualne zamowienie.


          Jakos Panstwa webdesignu pozostawia wiele do zyczenia, aczkolwiek jak za
          webdesign tego typu, kwota 625 zl. jest rozsadna.


          Jesli klient sobie zyczy sam wykonac, to cena spada o polowe (!).


          Czyli mamy 625. Dochodzi jeszcze pytanie - czy jezeli mam swoj webdesign
          to czy moge go implementowac go samodzielnie czy musza zaplaci Wam ?
          Jezeli Wy (i tylko Wy) mozecie to zrobic to ile to (plus, minus) kosztuje ?
          Za chwile liczymy dalej.


          Jak na razie tylko jeden klient na to sie zdecydowal.


          A ilu zrezygnowalo wogole ?


          - oplata abonamentowa: 100 dla sklepu poczatkujacego


          Ok - po roku mamy 1200 zl. Czyli razem 1825 zl. Zatem juz wiecej
          niz pozostale dwa porownywane rozwiazania.


          + pomoc telefoniczna i mailowa


          easyshop tez to ma. Pieniu - chyba mailowa.


          + program do sprzedazy zintegrowany ze sklepem (nie trzeba kupowac
          dodatkowego oprogramowania do sprzedazy)


          Duzy plus. Co jednak dzieje sie, gdy ktos korzysta z programu do zarzadzania
          frima (np. wspominana symfonia), ktorego mozliwosci sa o 1000x wieksze ?
          Czy moze wymieniac dane z tym programem (i innymi tej klasy) ?


          + mozliwosc edycji oferty bez polaczenia - poprzez program do
          sprzedazy


          Bez rewelacji. W easyshopie jest import / export z np. excela.


          + upgrady i poprawki


          Wszystkie pozostale zawieraja to.


          + rozwoj oprogramowania wedlug wytycznych klienta


          Czyli jezeli zechce aukcje, to zrobicie ja za 625 (webdesign mam swoj)
          + 100 zl. na miesiac ?


          + oplaty hostingowe


          Nie jestescie liderem hostingu. Jezeli chce miec hosting w innej firmie, czy
          moge
          sie hostowac np. w www.seonet.pl ? Jezeli tak, to o ile spada oplata
          abonamentowa ?
          Jakie warunki (lacza, lacza backupowe, sprzet, backupy, obsluga techniczna)
          oferujecie
          w ramach swojego hostingu ?


          + integracje z dowolnym centrum akceptacji kart kredytowych (Ecard,
          Citibank, Polcard)


          Za darmo? Poza tym, konkurencja tez to ma.


          + integracja z onet.pl


          easyshop tez to ma.


          Trzeba dodac, ze oplata abonamentowa dla wiekszych sklepow faktycznie
          rosnie,
          ale tez trzeba dodac, ze wieksze sklepy majac wieksze obroty potrzebuja
          wiekszej opieki i maja wieksze wymagania.


          Czemu nie wyceniacie swoich uslug a golicie klienta "od wielkosci" ?
          Rozumiem,
          ze jezeli dostane dobre oprogramowanie i nie mam z nim problemow, to nie
          potrzebuje
          (po pierwszym okresie, kiedy mam jakies watpliwosci, problemy) wsparcia.
          Za co wtedy place ?


          Oplata abonamentowa powoduje, ze nam tak samo zalezy na rozwoju
          sklepu, jak sprzedawcy. Sukces sklepu jest naszym sukcesem. To nas
          wiaze i mobilizuje do wiekszego wsparcia.


          Wspolnikow do swojego biznesu (a taka role zyskujecie w tym modelu)
          wole wybierac sobie sam.


          ze soba wspolpracujace. Sklep internetowy oraz oprogramowanie do sprzedazy
          oraz zarzadzania sklepem.


          Ktos kto robi wszystko, tak naprawde nie robi niczego.


          + Oferte sklepu przygotowuje sie bez potrzeby polaczenia z Internetem
          (szczegolnie cenne dla osob z modemami - przeklada sie to na stale
          miesieczne oszczednosci)


          Inne programy maja importy/exporty, zatem slaby argument.


          + Automatyczna obrobka zamowienia przychodzacego z Internetu
          (z telefonu rowniez)


          Programy do zarzadzania firma robia to 1000x lepiej.


          + Wszystkie elementy sprzedazy wysylkowej wspierane przez program -
          rowniez drukowanie ksiazki nadawczej czy etykiet adresowych.


          Programy do zarzadzania firma (np. Symfonia) radza sobie z tym doskonale.


          + Mozliwosc sprawdzania dostepnosci towarow w magazynie prowadzonym
          przez program sprzedazy.


          Znow integracja programu do zarz. firma i sklepu.


          + Szereg elementow usprawniajacych prace takich jak raporty dluznikow,
          sprzedazy, itd. w tym kontrola platnosci.


          Programy do zarzadzania firma.


          + Uwaga: w cenie abonamentu dodajemy pare raportow na zyczenie klienta.


          Ile raportow? Jakich? Bardzo ogolne to "pare". A teraz jeden argument,
          ktorym przebijam dyskujse czy lepszy jest programik obslugujacy zamowienia
          off-line, czy profesjonalny program do zarzadzania firma. Jezeli mam biuro
          rachunkowe,
          ktore wykorzystuje Symfonie, czy moge przeslac do nich w formie
          elektronicznej
          dane, tak aby nie musieli ich przepisywac (w zwiazku z czym ich uslugi sa
          tansze) ?


          oraz drukarke fiskalna. Zadnych wiecej kosztow. Biorac to pod uwage,


          Fakt - jest BARDZO umiarkowana. A czy trzeba miec dostawcow ?
          Bo skoro nie trzeba miec nic wiecej...

        • zanotowane.pl
        • doc.pisz.pl
        • pdf.pisz.pl
        • osy.pev.pl
        • Archiwum
          Powered by wordpress | Theme: simpletex