biżuterią WEC

Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: biżuterią WEC




Temat: Prosze o ocene strony www.KupMeble.pl



Do rzeczy ... Szanowni Koledzy .... W epoce pozycjonowania nazwa byla bardzo wazna. W epoce Internetu stala sie sprawa zycia i smierci ...

Marka w internecie nie jest np Logo Firmy tylko nazwa czyli domena.
Domeny takie jak Kwiaty.pl, Meble.pl, KupujMeble.pl, Sport.pl, Pogoda.pl jako marki w Internecie maja wady. Każda z nich jest nazwa pospolita (rodzajawa) i jest skazana na pozarcie ....


Mateusz ! z tego co piszesz okazuje się że mam rewelacyjną nazwę by prowadzić sklep jubilerski wec.com.pl

jak się obudziłem i dowiedziałem że jest coś takiego jak internet wszystkie nazwy typu: jubiler, bizuteria, zloto ... itp
były już zajęte.

Dlatego wybraliśmy nazwę firmy (i nasze nazwisko) Węc (wec).

Jednak, jest jeden problem którego nie uwzględniłeś.
Mając domenę w nazwie produktu, bez problemu zdobywasz uzytkowników. Domena nie związna bezpośrednio z danym tematem wymaga o wiele większych nakładów by ją wypromować.
I to niestety jest szkopuł.
Z moją domeną wec.com.pl uzyskuję ok. 320 wizyt dziennie (użytkowników).
Na pewno domena związana z branżą jest w stanie wygenerować ich znacznie więcej (to oczywiście moja pywatna opinia)






Temat: Dormitorium Dziewcząt
Tylko nie podglądaj..... Pit uśmiechnął się i wziął ją za rękę. Delikatnie włożył jej na palec http://www.wec.com.pl/repository/products/Bizuteria%20z%20brylantami/Pierscionki/Pierscionek_XR-2640_z_szafirem_i_brylantami_1.jpg - Możesz już otworzyć....






Temat: Zdjęcia na życzenie
http://www.wec.com.pl/repository/products/Bizuteria%20z%20brylantami/Pierscionki/Pierscionek_XR-2555_z_bylantem_0,4_kr_1.jpg

zdjęcie stadionu ŁKS-u




Temat: Nasze Obrączki!
a mi sie podobaja takie

i takie http://www.wec.com.pl/product/Bizuteria ... 703-1.html tylko chcielibysmy je przerobic na biale zloto a nie wiem czy sie da



Temat: Prośba o ocenę oferty edukacja.helion.pl


Czy ta oferta by Was przekonała?
Co byście w niej zmienili?
Macie jakieś inne pomysły?


Witam,
Nie jestem nauczycielem, ale bym się nie przekonał (może właśnie dlatego). W tek ofercie brakuje mi jednej podstawowej rzeczy:
- co Tobie da, że ja się zarejestruje?
Bo tak to nie wiem, czy po tej rejestracji to mnie spamem nie zalejecie (tym elektronicznym i tym listownym). A może być tak, że zbierasz te dane w jakimś "szczytnym celu" i głównie dlatego zechce Ci pomóc, a te wszystkie dodatki bedą przy okazji.

pozdrawiam
Tomasz Zdziebko

Szukasz pięknej biżuterii?



Temat: Jak oceniasz ofertę sale.info.pl?

O!
:)

Do tego logo straszne (święta mamy jakieś czy co?). Zdjęcie w nagłówku ładne, ale jakoś tak nie jestem przekonany, że od razu będzie się kojarzyć z salami, a nie dobrym obiadem w restauracji.

Język oferty też do mnie nie przemawia, nie mówiąc już o formatowaniu tekstu.

pozdrawiam
Tomek

Wyjątkowa biżuteria dla Ciebie



Temat: Jak reklamować rzadko spotykaną inwestycyjną ofertę?


Oczywiście, strona poprawnie działająca "pod" Operą może zostać przygotowana, jednakże jest to dla nas czynnośc drugo planowa - ze wzgledu na mały odsetek osób korzystających z tej przeglądarki: 0,83% odwiedzających alipes.pl korzysta z Opery.


A jesteś w stanie powiedzieć, ile z nich inwestuje w alipes? Specjalnie napisałem, że stronę odwiedziłem jako inwestor, a nie jako osoba oceniacą serwis jako taki (bo ja tak średnio mam zainwestowane kilkadziesiąt tysięcy PLN w różne giełdopodobne papiery - ale jeszcze nie w forex).

Znam procent używających Opery i mam je gdzieś :) Ja chcę wydać kasę i robie to tylko tam, gdzie mi się podoba, a jak coś nie działa pod Operą to mi się nie podoba.

Jak chcecie być profesjonalni i budzić zaufanie to w każdym "calu" :)))

pozdrawiam
Tomek

Wspaniała biżuteria - tylko dla wybranych



Temat: Jak zatrudnic przedstawiciela handlowego?


- czy jest jakis sposob weryfikowania umiejetnosci PH?

Życie już po kilku tygodniach weryfikuje. Przy braku uwiązania się umową o pracę nie macie nic do stracenia pozwalając im sprawdzić się w praktyce.

Jak jakiś "ciołek" da plamę przed klientem no to mamy jednego klienta mniej na długi czas. A klientów nie ma w milionach, żeby się tym nie przejmować.

pozdrawiam
Tomasz Zdziebko

Co Ty wiesz o biżuterii?



Temat: NOWY DOM AUSTINA xDDD
-Tay...wyjdziesz za mnie-powiedział i wyciągnął z kieszeni pierścionek
->Klik<-

-Napijesz sie czegoś?-zapytał siadając na blacie od kuchni.




Temat: Jubiler
weszli do jubilera
- i co jak myślisz, które są najlepsze?







Temat: Nasze obrączki, czyli co wybieracie lub co wybraliście :)

mam pytanie, dziewczyny. co myślicie o firmie jubilerskiej Węc z Krakowa?? trafiłam na ich stronę internetową, mają sklep w Krakowie i prowadzą też sprzedaż wysyłkową bardzo ładne wzory i przystępnych cenach.... ja tak myślałam ostatnio, żeby zrezygnować z Aparta, bo jest strasznie drogi i zaczęłam szukać....
...mi sie własnie z tej firmy najbardziej podoba biżuteria. ..ale jak tam wyglada to niewiem bo niemiałam stuczności z ta firmą




Temat: TAK lub NIE
Fajne





Temat: Ensename/Pokaż mi


espero q te guste

ensename un dulce gatito.




Temat: Jakie prowizje w OnetPasaż ?


Przedewszystkim każy kto jest w Oneie popisuje umowe, spradzcie punkt 5. Jest to "lojalka" więc ujawianie szczegółów współpracy jest conajmniej nieetyczne.



Arturze. Sprawdzałem dzisiaj pasaz.onet.pl i widzę Twój sklep w dziale biżuteria. Możesz nam powiedzieć, jakie są Twoje doświadczenia ze współpracy z Pasażem Onetu?


Zwlekałem z odpowiedzią, gdyz po 3 miesiacach współpracy trudno mówić o obiektywnych doswiadczeniach. Mogę jedynie podzielić się tym z mojego punktu widzenia, lecz zapewne bedzie to odpowiedź całkowicie subiektywna.

Zacznijmy od tego czy warto, i jeżeli tak to dlaczego ?

Jeżeli masz produkt który jest trudno sprzedać gdyż jest przeznaczony do sprzedaży off-line (klient musi dotknać i oglądnąć, by móc stwierdzić jego przewagę nad innym podobnym produktem), a ponadto na róźnych osobach może się w rózny sposób prezentować - wtedy należy korzystać ze wszystkich dostepnych i zarazem budzących zaufanie form promocji.

Po ponadrocznym doswiadczeniu w sprzedazy bizuterii on-line widzę jedno ... ludzie zanim kupią (np. pierścionek) który im sie podoba, muszą "kupić" firmę WĘC - a właściwie MY musimy sprawić by zaufali naszej firmie ...
... i nie jest to czcze gadanie - praktycznie kupujac on-line bizuterię, klient musi mieć pewność że gdyby się okazało że np. dobierze nieodpowiednio rozmiar, lub coś w wyrobie bedzie nie tak jak sie spodziewał, nie zostawimy go z problemem samego!
I tutaj właśnie jest pomocne działanie pasażu, jako miejsca które skupia sprawdzone firmy.

Podsumowujac:
obecnosć w pasażu dla nas nie ma słuzyć bezpośredniej sprzedaży, lecz budowaniu pewnej wartosci samej firmy (marki). Dzieki dużemu i wiarygodnemu partnerowi (jakim w tym wypadku jest ONET), jesteśmy w stanie podnieść zaufanie klienta do firmy, tak by łatwiej mu było pokonać własne uprzedzenia i lęki przed zakupem bizuterii on-line.

I chociaż bizuteria nie jest towarem który kupuje sie impulsywnie, to w każdym miesiacu jest po kilka zamówień dokonywanych poprzez pazaż ONET-u.

Czy się opłaca ? .... nam tak, lecz nie ze wzgledów bezposrednio sprzedażowych. Sami potrzebowalismy bardzo wiele czasu by to zrozumieć i w inny sposób przeanalizować koszty i korzysci płynace z obecnosci w tego typu "Centrach".

Nalezy jednak pamietać, że trzeba robić to co się mówi, gdyż jeżeli klientowi naobiecuje się rzeczy niemozliwych, których później nie mozna spełnić, żaden nawet najbardziej wiarygodny partner nie pomoze naszemu biznesowi.




Temat: Co powinien sprzedawac sklep internetowy?
Podchodzicie do sklepu internetowego jako do osobnego przedsięwzięcia, nie związanego z dotychczas prowadzoną działalnością.

Moim zdaniem sklep on-line ma rację bytu, nawet do sprzedaży towarów z wyższej półki cenowej.
Podstawą jest - sprzedawaj to na czym się znasz.

Na własnym przykładzie.
Rok temu nawet nie myślałem że w naszej branży jest możliwość sprzedaży on-line, bez fizycznego kontaktu klienta z towarem.
Rok temu tak było, lecz teraz jestem pewien że przez sieć można sprzedawać prawie wszystko. W naszym przypadku biżuterię.

Przyjęliśmy założenie:
1) sklep internetowy ma być "przedłużeniem" zakresu działania istniejącej firmy,

2) do czasu osiągnięcia całkowitego zwrotu poniesionych kosztów i wypracowania zyskowniości nie zwiększamy kosztów związanych z dodatkowym zatrudnieniem (wszystko musi się odbyć w ramach istniejącej struktury firmy)

3) sprawdzenie możliwości sprzedaży (bez nadmiernych inwestycji) biżuterii, oraz cen możliwych do zaakceptowania prze potencjalnych klientów (sprawdzenie czy ma szanse uzyskanie zyskowności i zwrot inwestycji)
aby to sprawdzić skorzystaliśmy z serwisu "Allegro" gdzie wprowadziliśmy nasze produkty, stosując różne ceny i opisy, mogliśmy poznać zainteresowanie nimi użytkowników serwisu.

4) przygotowanie założeń przyszłego serwisu
- wyszliśmy z założenia że serwis nie może być jedynie sklepem. Klient musi w nim znaleść informacje na temat interesujących go produktów
- musi być dokładny opis i kilka zdjęć
- szybka reakcja na pytania i potrzeby klienta

5) Przygotowanie zdjęć biżuterii.
Ze względu na wysokie koszty fotografików, zainwestowaliśmy w aparat cyfrowy dobrej jakości i metodą prób i błędów doszliśmy do efektu który znajdziecie w naszym serwisie (myślę że nieźle :) www.wec.com.pl ), zdjęcia obrączek postanowiliśmy wykorzystać od naszych partnerów handlowych, dzięki czemu są one bardziej znane potencjalnym klientom (katalogi papierowe Yes, Apart, Swepol itp ...)

6) wybór firmy przygotowującej aplikację
W naszym przypadku to było olbrzymie wyzwanie i koszt.
Ja z komputera korzystam jak z narzędzia. Potrafię korzystać z sieci, arkusza kalkulacyjnego itp.
Zagadnienia związane z tworzeniem stron są mi zupełnie obce.
Do zbudowania całego serwisu wybraliśmy firmę z którą współpracowaliśmy poprzednio.

i ..........

....... jest.
W tej chwili powiększamy bazę produktów starając się wprowadzać co mieiąc ok. 30 nowych wyrobów.
Najwięcej czasu w bieżącej obsłudze zajmuje odpowiadania na pytania użytkowników (po kilkanaście szczegółowych listów dziennie z różnymi zapytaniami), lecz dzięki szybkim i kompetentnym odpowiedziom ruszyła sprzedaż.

Klientów nie przerażają ceny. Jeżeli są pewni że kupią dobrze, i w przypadku gdy towar nie będzie im odpowiadał mogą go zwrócić, wydają nie widząc produktu nawet duże kwoty.

Podsumowujac
nie chodzi o to by sprzedawać tani, lecz aby klient kupujac towar (nawet drogi) miał świadomość że dokonał właściwego wyboru, i zrobił to u specjalisty !

Pozdrawiam[/url]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • osy.pev.pl
  • Archiwum
    Powered by wordpress | Theme: simpletex