biuro numerów telefonicznych warszawa

Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: biuro numerów telefonicznych warszawa




Temat: Walka o CLIP ciag dalszy (nie o GSM)

Vtam,


| Od pewnego czasu walcze o przywrocenie prezentacji numeru w moim stalym
| telefonie TPSA. To juz kolejna odpowiedz od TPSA (temat juz kiedys
| poruszalem) tym razem poprosilem ich o podstawe prawna (co zasugerowal mi
| kolega z Gdanska):

| --------------------------------
| BOK TPSA Gd-Siedlce podtrzymuje swoje stanowisko w sprawie braku
| mozliwosci swiadczenia uslugi "prezentacja numeru telefonicznego".
| Na podstawie pisma Dyrekcji Spolki Biura Uslug Telekomunikacyjnych w
| Warszawie z dnia 27.03.1997 wprowadzono w centralach telefonicznych
| blokade "prezentacji numeru telefonicznego".
| ----------------------------------------

Ciekawe, ze w jednej z central krakowskich prezentacja numeru jest wlaczona.
Moze pismo Dyrekcji Spólki ........... nie obowiazuje wszystkich  :-?


W Warszawie wiele central prezentuje numery bez zadnego problemu.
Widocznie jednak nie wszyscy podzielaja w TP S.A. zdanie dyrekcji.
Swoja droga uwazam, ze ta sprawa to juz prawdziwy skandal. Pocieszajace
jest to, ze pewnego dnia przyjdzie konkurencja na rynek w Polsce i TP
S.A. zostanie "wyrownane". :-)

                                        Pozdrawiam,
                                           -Krzysio







Temat: Walka o CLIP ciag dalszy (nie o GSM)


Od pewnego czasu walcze o przywrocenie prezentacji numeru w moim stalym
telefonie TPSA. To juz kolejna odpowiedz od TPSA (temat juz kiedys
poruszalem) tym razem poprosilem ich o podstawe prawna (co zasugerowal mi
kolega z Gdanska):

--------------------------------
BOK TPSA Gd-Siedlce podtrzymuje swoje stanowisko w sprawie braku
mozliwosci swiadczenia uslugi "prezentacja numeru telefonicznego".
Na podstawie pisma Dyrekcji Spolki Biura Uslug Telekomunikacyjnych w
Warszawie z dnia 27.03.1997 wprowadzono w centralach telefonicznych
blokade "prezentacji numeru telefonicznego".
----------------------------------------


Ciekawe, ze w jednej z central krakowskich prezentacja numeru jest wlaczona.
Moze pismo Dyrekcji Spólki ........... nie obowiazuje wszystkich  :-?

Grzegorz Witek







Temat: Walka o CLIP ciag dalszy (nie o GSM)

Od pewnego czasu walcze o przywrocenie prezentacji numeru w moim stalym
telefonie TPSA. To juz kolejna odpowiedz od TPSA (temat juz kiedys
poruszalem) tym razem poprosilem ich o podstawe prawna (co zasugerowal mi
kolega z Gdanska):

--------------------------------
BOK TPSA Gd-Siedlce podtrzymuje swoje stanowisko w sprawie braku
mozliwosci swiadczenia uslugi "prezentacja numeru telefonicznego".
 Na podstawie pisma Dyrekcji Spolki Biura Uslug Telekomunikacyjnych w
Warszawie z dnia 27.03.1997 wprowadzono w centralach telefonicznych
blokade "prezentacji numeru telefonicznego".
----------------------------------------

Uwazam ze jezeli nie mamy innych srodkow to pozostaje nam tylko byc
upierdliwym. Juz po dwoch miesiacach wiemy kto zarzadzil teraz napisze
pismo do Warszawy i zapytam sie jakim prrawem. Wam proponuje to samo - nic
innego jak tylko presja z zewnatrz moze cos zdzialac. Chyba ze ktos w Was
jest w zarzadzie tpsa ;-)....
Pawel Sz
058 3020812





Temat: agencja nieruchomosci - jak sprawdzic
Witam,

Od pracownika agencji nieruchomosci dostalem wizytowke a na niej adres
strony www, email, tel. komorkowy i stacjonarny do biura.
Wszystko wyglada ok, maja biuro w centrum Warszawy ale kilka rzeczy mnie
zastanawia:
- po wpisaniu adresu www zostaje przekierowany na strone zupelnie innej
firmy (calkowicie inna branza), do tego email jest w darmowej domenie
(chyba)
- google nic nie mowi o tej agencji
- biuro numerow Tepsy tez nic nie wie, po podaniu numeru stacjonarnego z
wizytowki okazalo sie ze numer nalezy do innej firmy (firma znajduje sie pod
tym samym adresem)
- zadzwonilem na numer stacjonarny i spytalem sie czy to agencja
nieruchomosci, otrzymalem informacje ze z tego numeru korzystaja dwie firmy:
agencja nieruchomosci i ta druga, na ktora jest zarejestrowany numer w
Tepsie

Troche mnie to wszystko zaniepokoilo i jakos stracilem zaufanie do czlowieka
ale z drugiej strony moze firma poprostu oszczedza na wszystkim i taki jest
efekt.
Chcialbym sie upewnic, ze firma w ogole istnieje. W jaki sposob i gdzie moge
to sprawdzic? najlepiej droga telefoniczna badz emailowa.

Z gory dzieki za pomoc.
Pozdrawiam
Kris





Temat: Tajne podwyżki w TP SA
nformacja telefoniczna pod numerem 913 nie jest darmowa. Trzeba za to zapłacić, i to sporo. Jakby tego było mało, TP SA bez rozgłosu wprowadziła kolejną podwyżkę. Korzystanie z biura numerów kosztowało 1,06 zł. Od wczoraj kosztuje 1,42 zł. "A i tak jest to usługa dla nas deficytowa" - powiedział "Życiu Warszawy" Mariusz Loch z biura prasowego TP SA.

Dwa lata temu spółka dopłacała do niej 200 mln zł rocznie. Teraz deficyt się zmniejszył, ale podobno niewiele. W zamian za podwyżkę abonenci dostaną jednorazowo informację o czterech numerach telefonów, a nie dwóch, jak do tej pory. Mariusz Loch potwierdza jednak, że zdecydowana większość wykręcających 913 potrzebuje góra dwóch numerów. Nie zgadza się z tym, że o podwyżce nikt nie wiedział. "Informację wysłaliśmy wraz z rachunkami za poprzedni miesiąc" - mówi.

"Ktoś, kto chce oszczędzić, może wykręcić numer 94 94. To dawny "żółty telefon" - prywatny odpowiednik 913. Opłata za te usługę kosztuje jak za połączenie lokalne. Jednak w bazie danych są głównie firmy z Warszawy i okolic.



Temat: nr 5xx-xx-xx w TP SA w W-wie?



| W nowej ksiazce telefonicznej dla Warszawy nie ma dla tych numerow np
| telefonu do biura napraw itp.Czy sa to numery tworzace tzw siec
| wydzielona?.

Z reguly tak np 52 i chyba 51 to telefony kolejowe


Bez przesady - bankrutujaca kolej az tak duzej puli numerow nie potrzebuje
:)

O  ile pamietam, ta szanowna instytucja ma 524xxxx (10 000 numerow!!!!!)
Natomiast , jak do tej pory - wszystkie numerki z grupy 5 to sa wiazki (na
99 % ISDN) do central abonenckich.
Pzdr,

----------------------------------------------------------------------------
-
Maciej Bębenek

----------------------------------------------------------------------------
-





Temat: Zdrowie i bezpieczeństwo
CM Lim

FSME Immun - Szczepienie przeciw kleszczowe
+ Usługa Medyczna (35 zł)+ 58.00 PLN

LIM Center
Al. Jerozolimskie 65/79
00-697 Warszawa
Tel.: (0 22) 458 70 00
Fax: (0 22) 630 55 24, (0 22) 630 50 41

Mokotów Bussines Park
02-672 Warszawa
Tel.: (0 22) 458 70 00
Fax: (0 22) 458 70 88
kontakty do Działu Sprzedaży

Medicor System Opieki Medycznej

Warszawa, ul. Kopijników 13

tel: (0-22) 627-11-00, (0-22) 814-06-81
e-mail: info@medicor.com.pl

www: www.medicor.medserwis.pl

SZCZEPIENIA PRZECIWKO KLESZCZOM - FSME-IMMUN Inject:
Cena za jedną szczepionkę - 60zł (szczepionka + badanie lekarskie poprzedzające szczepienie).

W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o kontakt telefoniczny z biurem firmy pod numerami telefonów: (0-22) 627 11 00, 627 11 01 lub numerem fax (0-22) 627 11 02



Temat: nr 5xx-xx-xx w TP SA w W-wie?


W nowej ksiazce telefonicznej dla Warszawy nie ma dla tych numerow np
telefonu do biura napraw itp.Czy sa to numery tworzace tzw siec
wydzielona?.


Z reguly tak np 52 i chyba 51 to telefony kolejowe
Swoja droga powinny tam dzialac numery informacyjne 11111




Pozdarwiam
ROBBO





Temat: nr 5xx-xx-xx w TP SA w W-wie?
W nowej ksiazce telefonicznej dla Warszawy nie ma dla tych numerow np
telefonu do biura napraw itp.Czy sa to numery tworzace tzw siec
wydzielona?.

                                                Pozdarwiam
                                                        Luki    
Gsm:501137135





Temat: Zagadki historyczne


OIDP, to w 1992 r. z Warszawy do Zakopanego można było dzwonić
zarówno przez 0-165, jak i przez 816. Zresztą 0-165 przez długi
czas było "nieoficjalne" (nie informowało o nim Biuro Numerów,
nie było też tego kierunkowego w książce telefonicznej).
Ale działał :-)



Zakopanego byl "tajny", ciekawe dlaczego...

  MJ





Temat: Zagadki historyczne


Przez dłuższy czas na E10 (a) można był dzwonić przez 8xx jak i przez
0xx.


Ale to raczej zupełnie inna historia - po prostu i na Miasto-Miasto,
i na ACMM były wykreowane te kierunki. Na pewno nie działało to
na wszystkich n-rach kierunkowych...


Jeszcze w 1992 roku można było dzwonić do Ostródy przez 0~88 18xxxx jak
i 888~18xxxx. Żadnej różnicy.


OIDP, to w 1992 r. z Warszawy do Zakopanego można było dzwonić
zarówno przez 0-165, jak i przez 816. Zresztą 0-165 przez długi
czas było "nieoficjalne" (nie informowało o nim Biuro Numerów,
nie było też tego kierunkowego w książce telefonicznej).
Ale działał :-)

Pozdrawiam





Temat: Numery bezpłatne (alarmowe)


Mam następujące pytanie:

Czy jest gdzieś zapisane, poza regulaminem tpsa, że numery
986, 992, 993, 994, 995 i inne (w Warszawie - 987, 9633, 9656)
powinny być bezpłatne?
Bądź co bądź są to numery alarmowe, jednak ustawodawca
tego nie zapisał w Prawie telekomunikacyjnym...
Czy jest to gdzieś unormowane, czy też tpsa robi swoim
abonentom grzeczność, nie pobierając opłaty za te połaczenia?


Szeroka dyskusja (nawiasem mówiąc nie prowadząca jak na razie donikąd) się
toczy, ale nadmienię jedynie, że według najnowszej poznańskiej książki
telefonicznej:

"Wolne od opłat połączenia telefoniczne przeprowadzone na obszarze tej samej
strefy numeracyjnej:
999 -ratunkowe
998 -straży pożarnej
997 -policji
986 -straży miejskiej
995 -MPK
991 -elektrowni
992 -gazowni
993 -ciepłowni
994 -wodociągów i kanalizacji
914 -Interwencyjne Biuro Napraw
956/9576* -informacja o rachunkach telefonicznych
900 -zamawianie rozmów międzymiastowych
901 -zamawianie połączeń międzynarodowych
980 -zgłoszenia uszkodzeń aparatów publicznych. "

Tak więc prawie całe 99x jest tutaj reprezentowane.





Temat: Glos Wlkp:Tylko trzy numery.

Próbowałem uzyskać pod 912 i 913 kilka numerów telefonów, ale telefonistka
podała mi tylko trzy informacje i się rozłączyła mówi zdenerwowany
czytelnik. Zadzwoniłem ponownie i usłyszałem, że obowiązuje nowe
zarządzenie. Wynika z niego, że telefonistki mogą jednorazowo udzielać
tylko trzech informacji. Je li potrzebujemy ich więcej, musimy dzwonić
drugi raz.

To zarządzenie, które ma usprawnić informację telefoniczną tłumaczy Piotr
Kostrzewski, rzecznik prasowy Telekomunikacji Polskiej SA w Poznaniu.
 rednio telefonistka odbiera sze ćdziesiąt telefonów na godzinę. Zdarza

blokowało 912 i 913, sprawiając, że inni abonenci nie mogli się dodzwonić.

Dla tych, którzy potrzebują powyżej stu informacji uruchomiono specjalny
numer 0-prefiks-22/ 699-15-28. Niestety, biuro znajduje się w Warszawie, a

ponie ć dodatkowe koszty, gdyż podanie jednego numeru kosztuje 1,50
złotych.  paw

--------------------------------------------------------------------------
Takiej tresci informacja ukazala sie w dzisiejszym Glosie Wlkp - co Wy na
to?

        Michal





Temat: GDZIE? - urzad skarbowy dla wa-wa ochota
[...]


| Jest. Mieszkam na Ochocie i rozliczam się na Mazowieckie 9 lub 6, kurczę
nie
| pamiętam numeru. Byłam tam tez osobiście, węc to jest na pewno
Mazowiecka.
| Pozdr., Kasia

Drugi Urząd Skarbowy  Warszawa-Śródmieście 00-052 Warszawa ul. Mazowiecka
9
Dlatego się zdziwiłem ;-)


Już nie. Na Mazowieckiej była część PIT-owa II US W-wa Śródmieście, na
Lindleya VAT-owa. Od (bodajże) 1 stycznia wszystko jest na Lindleya 14.

Na Mazowieckiej 9 mieści się teraz Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy do
obsługi niektórych kategorii podatników.

Trochę OT a'propos Woli. Jakieś 3 lata temu US Warszawa-Wola mieścił się w
budynku przy Przyokopowej 31 (co całkiem terytorialnie logiczne). Później
wynieśli się na Powstańców Śląskich 2D. W budynku przy Przyokopowej 31 mamy
biura, do dziś przychodzi średnio 30 osób dziennie pytać o US. Jedna z linii
telefonicznych, któe użytkujemy, była wymieniana w książkach telefonicznych
jako "Informacja skarbowa". Po tygodniu użytkowania zapiąłem do niej faks
:-) Nie zraziło to jednej podatniczki, która po 30-krotnej próbie
dodzwonienia się zaczęła tłumaczyć się ze swoich "grzeszków" za
pośrednictwem faksu :-)))





Temat: Wyjazd do Warszawy (Sejm, Senat, KPRM) 29 kwietnia!!
Post w imieniu kolegi z NZS:

W imieniu Niezależnego Zrzeszenia Studentów UAM mam przyjemność zaprosić wszystkich chętnych na organizowaną przez nas 29 kwietnia br. wycieczkę do Warszawy w celu zwiedzenia Sejmu RP, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz Muzeum Powstania Warszawskiego. Cena wynosi 45zł (przejazd autokarem, ubezpieczenie), dla członków i sympatyków NZS 40zł.

W razie wszelkich wątpliwości poniżej podaję namiary i z chęcią odpowiem na wszystkie pytania związane z wycieczką. Przy zapisie proszę wysłać maila z imieniem, nazwiskiem, numerami PESEL oraz numerem i serią dowodu osobistego (ten ostatni jest potrzebny przy wejściu do budynków KPRM), gdyż takie są wymagania straży marszałkowskiej i BORu, aby przekazać listę uczestników z tymi danymi kilka dni przed przyjazdem. Pieniądze będzie można wpłacać osobiście w DS Hanka w biurze NZS, ale preferowane będą wpłaty na konto w PKO BP (numer podam w odpowiedzi na maila ze zgłoszeniem). W dniu wyjazdu obowiązkowo należy mieć przy sobie dowód osobisty!

Wszystkich chętnych proszę o jak najszybszy kontakt mailowy lub telefoniczny i oczywiście poinformujcie kolegów i kolezanki!! Ilość miejsc ograniczona!!

Pozdrawiam,
Tomasz Jałukowicz
NZS UAM
tomek.jalukowicz[at]gmail.com
609 359 039
http://www.nzs-uam.poznan.pl/



Temat: Netia uruchamia... HAHAHA ;)))))
Nic dziwnego, ze tak tam jest - dyrektorem BOK'u NETII jest babka, ktora
wczesniej zarzadzala BOK'iem  w Centku. Pracowala tam  i pracowala az w koncu
zostawila po sobie taki bajzel, ze sie do tej pory nie moga pozbierac. Na
koniec zwiala bez zapowiedzi  z roboty i po prostu poszla do Netii (tez
ciekawe, co?). Ponoc Centek wytoczyl jej za ten numer sprawe -:)))
Takie rzeczy zdarzaja sie tylko w Polsce i Zwiazku Radzieckim ....


Oto co mozna zobaczyc na stronie Netii (www.netia.pl), w informacjach dla
prasy:

Warszawa 24.05.99
Netia uruchamia Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta

Netia jako pierwszy operator telefonii przewodowej w Polsce, uruchomiła T.
C. O. K. __działa 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu___ ...

No wiec dzwonie pod ten cudowny numer: 022 711 88 88, a tu taki ch..., w
sluchawce slysze: Biuro informacyjne Netia, jest do panstwa dyspozycji od
ponniedzialku do piatku w godzinach od (nie pamietam) do 19.

I koniec polaczenia, a impulsy miedzymiastowe poszly na rachunek zapewne.

BTW. Dzwonilem aby sie zapytac czy jak TPSA zmieni ceny to oni tez.

HoRiZN






Temat: Czy istnieje swicz, ktory potrafi... ?
Dziekuje Wam za zainteresoanie :) Nie widzialem nic o tych lucentach i
nortelach i juz sobie szukam co i jak i patrze. Wlasnie chodzilo mi o m.in.
funkcjonalnosc load balancingu + statyczne trasy ruchu po portach uslug.

Z tym, ze... ja nie wiem, ale Nortlea w Polsce to mona chyba wysadzic w
powietrze i i tak nic nie zauwaza. Zadzwonilem do nich do Warszawy (telefon ze
strony www)... panienka z biura podala mi telefon do jakiejs szefowej od
produktow. Zadzwonilem do niej, ciagle nikt nie odbiera i wlacza sie
sekretarka. No to zadzwonilem do Krakowa (wg. www drugie biuro), ifnormacja ze
sluchawki telefonicznej: "nuemr zmienilismy w czerwcu" czy jakos tak "prosimy o
kontakt pod telefonem: xxx-xx-xx costam... Dzwonie pod telefon costam...
informacja w sluchwace: "nie ma takiego numeru" (3 razy sprawdzalem czy dobrze
zapisalem.

ogole istnieja. Panienka oburzona ze jak najbardziej, a pani zefowa od
produktow pewnie ma telekonferencje... (przez 3 godziny... ta...) SUPER firma.
Jak ich routery tez sa takie, to wole kupic Edimaxa i zbudowac z niegojakiegos
MAN`a :P

a te swicze zaraz poszukam :
DZIEKI chopaki :)

KUBA





Temat: !___POMOCY___!____(numery przychodzace)

Witam wszystkich!

Nie jestem czlonkiem zadnej z grup dyskusyjnych, do jakich kieruje

mnie jedyne rozwiazanie mojego problemu.

Jestem wlascicielem stacjonarnego telefonu w swoim prywatnym
mieszkaniu w Ursusie (Warszawa). Moj problem polega na tym, ze od
ponad roku otrzymuje telefony od anonimowych osob (albo mowiac
jezykiem potocznym - gluche telefony).

Jakis czas temu zwrocilem sie do swojego okregowego biura TP SA w
sprawie wydania mi billingu rozmow przychodzacych, na co Biuro
Obslugi Klienta (BOK) odpowiedzialo, ze nie wydaje ono tego typu
wykazow osobom prywatnym, a jedynie na wniosek Prokuratury. Udalem
sie wiec do swojej Prokuratury Rejonowej, aby uslyszec, ze nie
zrobia oni nic w kierunku wystosowania wniosku do TP SA, gdyz moje
"gluche telefony" nie moga byc przedmiotem jakiejkolwiej sprawy
sadowej.

Tak oto moja sekretarka telefoniczna dalej odbiera "gluche
telefony" w dzien, a ja je odbieram wieczorem i nawet w nocy. Nie
chodzi mi o to, aby w jakikolwiek sposob obciazac wina osoby
wydzwaniajace do mnie, ale o pewnosc, kto to robi. Podejrzewam
kilka osob, ale do calkowitej pewnosci potrzebuje billingu rozmow
przychodzacych.

Nie powiem, najbardziej zalezy mi na tym, aby ten list zostal
przeczytany przez kogos zatrudnionego w TP SA i dysponujacego
mozliwoscia udostepnienia mi billingu rozmow przychodzacych, ale
jesli dacie mi chociaz wskazowke jak mam sie zabrac do swojego
problemu - bede niezmiernie wdzieczny.

Kontakt ze mna:
tel:   662 21 75

http://sgh.waw.pl/~pzagaj/

Pozdrowienia dla Wszystkich.

Pawel





Temat: Netia uruchamia... HAHAHA ;)))))
Oto co mozna zobaczyc na stronie Netii (www.netia.pl), w informacjach dla
prasy:

Warszawa 24.05.99
Netia uruchamia Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta

Netia jako pierwszy operator telefonii przewodowej w Polsce, uruchomiła T.
C. O. K. __działa 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu___ ...

No wiec dzwonie pod ten cudowny numer: 022 711 88 88, a tu taki ch..., w
sluchawce slysze: Biuro informacyjne Netia, jest do panstwa dyspozycji od
ponniedzialku do piatku w godzinach od (nie pamietam) do 19.

I koniec polaczenia, a impulsy miedzymiastowe poszly na rachunek zapewne.

BTW. Dzwonilem aby sie zapytac czy jak TPSA zmieni ceny to oni tez.

HoRiZN





Temat: Jednak zlodziejstwo-"reklamacji nie uwzgledniamy"

(...reszta ciach)
 te| A w Poznaniu jest juz jakas dzialajaca konkurencyjna siec
 te| telefoniczna  ???
 teNetia 061-665-0011 (mieści się w Swarzędzu, również biuro na

Nie ma takiego numeru ! Nie ma takiego numeru ! Nie ma...
('!' zastepuje "kogutka".)

 teTowarowej)
 te| futszak
 te| 0603 237728
 te--
(stopka)

Sprawdzalem od siebie, z Warszawy.

Pzdr !

S awek SP5SJT.
/l

Net-Tamer V 1.11 - Test Drive





Temat: Global Prepaid Card


Witam!
Dzisiaj z Gazetą Wyborczą dostałem ulotkę reklamującą stacje paliw Texaco.
Traktowała ona o "międzynarodowej karcie telefonicznej" Global Prepaid
Card - GlobalOne (z podpisami Deutsche Telekom, France Telecom i Sprint).
Podobno można z niej dzwonić z automatów (rozumiem, że to nie unas), oraz z
telefonu GSM (to brzmi dumnie! ;))). I tu rodzi się moje pytanko - czy ktoś
coś o niej wie? Czy dostaję własny numer? Jakie są koszty? Po prostu
poszukuję wszystkich informacji o tym.


Karta kosztuje ok 45, zlotych, jest na niej 50 impulsow, mozna dzwonic zewszad
na caly swiat, nabija impuls co 12 sekund. Tylko do USA nabija rzadziej : co 20
sekund.
Oczywiscie ze mozna dzwonic i z Polski, przez numerek 00800 111 3115
Nie dostaje sie wlasnego numeru.
Karty oczywiscie sie nigdzie nie wklada, tylko po dodzwonieniu sie pod ta
osiemsete, wstukujesz kod swojej karty.
Z TP S.A. nabija 1 impujs niezaleznie od dlugosci.
Z Plus GSM nabija normalna taryfe, jakbys dzownil gdzies po polsce.
Z Ery, IDEI itp nie mozna dzwonic w ogole.
Do USA wypada 2.70 zl/min (z TP S.A. 4.22 zl/ min)
na reszte swiata 4.50 zl/min. Do honkgongu np tez sie oplaca.

Kto byl na ComNecie to sie dowiedzial..... :)

Wiecej info w biurze GLOBAL ONE w Warszawie w Intraco na ul. Stawki 2, tel nie
pamietam, moze jutro znajde. Tamze tez mona kupic te karty. No i oczywicie na
stacjach Texaco.

Pozdrawiam.





Temat: Kupno biletu na konkretny wagon


| nie wiem jak na ten pociąg z sypialnymi ale na ex ppieniny kupowałem bilet
| na konkretny wagon - w biurze obsługi klienta na dworcu centralnym w
| warszawie

Za to w iPOSie na pewno będziesz mógł żądać miejsca obok do kupionej
wcześniej miejscówki, tylko musisz znać miejsce i numer wagonu. ZTCW to w
Kursie takie zagrywki w stylu 'dokupić miejsce obok' nie były możliwe.


Oczywiscie ze byly.  iPOS niczym sie nie rozni od Kursu 90 gdyz
zmiany dotycza tylko interfejsu i sieci transmisyjnej a nie enginu po
stronie serwera. Przy czym w enignie mozna wybierac dowolne miejsce
podajac numer wagonu i miejsce (taka opcje mialy kiedys terminale
dyspozytorskie do rezerwacji telefonicznej)







Temat: Play - nowy operator komórkowy
Tak się ostatnio zastanawiałem, czy ktoś z mieszkańców osiedla, a raczej bywalców tego forum, testuje nową sieć komórkową (oficjalne wejście chyba na początku kwietnia 2007). Już teraz prawie 20000 osób z 2 aglomeracji (Warszawa, Trójmiasto) otrzymało możliwość bezpłatnego korzystania z sieci i testowania wszystkich usług, która oferuje. Wybrańcy zostali wyłonienia na podstawie ankiet przeprowadzanych w Internecie.

nadchodzi4 - to nazwa używana w czasie testów. Uczestnik testów otrzymał od sieci telefon SAMSUNG Z370 lub Motorolę V3xxx oraz pakiet 150 PLN, 100 SMS, 30 MB na testowanie. Pakiet 150 PLN odnawia się z początkiem każdego miesiąca. Numery nowej sieci zaczynają się na +48 790 ... ... W ramach testów użytkownicy sieci mają możliwość kontaktowania się ze sobą (rozmowa telefoniczna, wideokonferencja) za darmo.

Muszę przyznać, że jakość niektórych usług jest lepsza niż w sieci, w której mam swój dotychczasowy telefon (Orange) - np. możliwość surfowania po internecie (stronach http, nie tylko WAP) i to z całkiem dobrym transferem (porównywałem z Orange, które wypada w tym tragicznie).

Kolejna sprawa - w czasie testów masz możliwość odnowienia kwoty limitu 150PLN - wystarczy zadzwonić do OK (tak się nazywa ich Biuro Obsługi Klienta) i poprosić o 'doładowanie' - nie ma problemu...

Więcej można przeczytać na: www.nadchodzi4.com

a oficjalna nazwa i logo sieci - z dzisiejszej konferencji prasowej:




Temat: Problem z numerem-pytanie do fachowcow-prosba o pomoc
        Mam problem z telefonem. Walcze z TPSA (przez BOK i Scentralizowane
biuro napraw ale to chyba walka z wiatrakami, bede musial raczej jakies
pismo ze skarga gdzies wyzej do nich wyslac) zeby to naprawili, ale
pytanie ponizej zadaje z czystej ciekawosci, do osob ktore siedza w temacie
i wiedza wiecej niz ja i beda chetne moze cos mi wyjasnic w tej kwestii.

Opis uszkodzenia.
-pojawia sie w nieokreslonych momentach, zawazylem z pewnych obserwacji, ze
pojawia sie czesciej w godzinach wiekszego ruchu telefonicznego w mojej
okolicy. Np w niedziele kiedy wszystko prawie w okolicy wyjezdza to sie nie
zdarza.
-Objaw: brak sygnalu po podniesieniu sluchawki oraz rozpinanie w trakcie
polaczenia z wystepujacym po rozpieci brakiem sygnalu
-mierzylem napiecie na linii: przy odlozonej sluchawce ok 45V przy
podniesionej ok 11V (w momencie gdy linia jest glucha) czyli sama linia
fizycznie raczej sprawna.
-gdy w momencie zaniku sygnalu dzwonie na moj numer dostaje zajetosc
-gdy zadzwonie w przypadku rozpiecia polaczenia dostaje abonent czasowo
niedostepny (to i powyzsze jest regula)
-gdy zanika sygnal po podniesieniu w sluchawce slychac lekki szum
-gdy rozepnie polaczenie szumu tego nie ma.
To chyba tyle opisu. Moze ktos ma pomysl co padlo w centrali. Centrala nie
wiem jakiego typu tyle ze to Czackiego w Warszawie.
To tyle ode mnie wszelkie uwagi mile widziane





Temat: wiza-jak wygląda spotkanie z konsulem?
Wiecie co? u mnie bylo tak:z rodzinka sie"zaakceptowalam" w poniedzialek 23 maja a w sobote 4 czerwca dostalam poleconym papiery wizowe i jakby na to nie patrzec trwalo to w moim przypadku prawie dokladnie 2 tygodnie.
Potem w srode 8 czerwca zadzwonilam na 0-700... i wyznaczyli mi termin na "za tydzien" czyli na 15 czerwca!!! no a w poniedzialek 20 czerwca panowie z DeHaeLa przywiezli wize. Jak widac - wszystko w miare szybko!

A teraz slow kilka o rozmowie telefonicznej na 0-700.. Trwalo to krotko, szybko i sprawnie (swoja droga pisalam juz chyba o tym wczesniej). Zglasza sie sekretareczka i mowi mi jakie dokumenty mam przygotowac (chodzi o paszport!). Po chwili zglosila sie mila pani, ktora wydawala mi sie na poczatku troche zakrecona, bo mowie jej ze wyjezdzam w charakterze au pair a ona pyta czy to moje biuro to polskie czy hamerykanskie?? no nic..
Poprosila o moje dane z paszportu: seria i numer paszportu, imiona, naswisko bla bla bla. Potem przeczytala wszystko jeszcze raz by sie upewnic czy wszystko gra a nastepnie zapytala czy bede w Krakowie czy w Warszawie i wyznaczyla date spotkania i finito!!!



Temat: Reportaz z dna sredniowiecza/ bylo: Czy polska Infostrada ma szanse zakonczyc sie "w kartoflach"?




: Koles jest firma prywatna  wynajmowana przez  TPSA do polaczen tyle ze
: akurat jakos nie do mnie. Naweet juz sie zaczelam zastanawiac czy nie
: sprzedano komus mojego numeru ale paranoi sie nie poddaje.

Kto wie - byl zdaje sie taki przypadek w Poznaniu gdy mieszkancow
nagle dopadla "awaria" na dwa tygodnie a naprawde uruchomiono troche
telefonow na targach...

: W biurze napraw TPSA mowia: nie mamy ludzi, nie mamy srodkow, za 6
: tygodni. Rzecz trwa juz tygodni 6, plus nastepone 6 to chyba swiatowy
: rekord.

A swoja droga co sie stalo? U mnie rozumiem - woda dopadla kable.
a w Warszawie co byl za kataklizm?

: Warto wpisac do ksiag , ale jakich.
: Ciekawe czy dyrekcja TPSA tez nie ma telefonow w domu. Tago naprawde
: chetnie bym sie dowiedziala, tyle ze nie mam jak...

Zapytac jak sie nazywa dyrektor, a potem zadzwonic do kazdego kowalskiego
z ksiazki :-)

: PS. Moj pracodawca ktory mi udzielil urlopu bezpl;atnego pod warunkienm
: codziennego kontaktu sieciowo-telefonicznego z nim nie daje wiary ze nie
: mam telefonu. Radzi zmienic uslugodawce:))

Najblizszy sklep, komorke udroznia w 24h, biorac pod uwage ze wydasz
glownie na miedzynarodowe to chyba nawet drogo nie bedzie...

: Jesli strace prace w USA poprosze TPSA o etat rzecvzniczki prasowej :)

Nie nadajesz sie :-)
Wyobraz sobie ze rozmawiasz z dziennikarzami usprawiedliwiajac swoja firme
za te 6 tygodni :-)

J.





Temat: Problem z numerem-pytanie do fachowcow-prosba o pomoc
Powiec tylko do jakiej centrali jestes podłączony??? Bardzo ważne!


        Mam problem z telefonem. Walcze z TPSA (przez BOK i
Scentralizowane
biuro napraw ale to chyba walka z wiatrakami, bede musial raczej
jakies
pismo ze skarga gdzies wyzej do nich wyslac) zeby to naprawili, ale
pytanie ponizej zadaje z czystej ciekawosci, do osob ktore siedza w
temacie
i wiedza wiecej niz ja i beda chetne moze cos mi wyjasnic w tej
kwestii.

Opis uszkodzenia.
-pojawia sie w nieokreslonych momentach, zawazylem z pewnych
obserwacji, ze
pojawia sie czesciej w godzinach wiekszego ruchu telefonicznego w
mojej
okolicy. Np w niedziele kiedy wszystko prawie w okolicy wyjezdza to
sie nie
zdarza.
-Objaw: brak sygnalu po podniesieniu sluchawki oraz rozpinanie w
trakcie
polaczenia z wystepujacym po rozpieci brakiem sygnalu
-mierzylem napiecie na linii: przy odlozonej sluchawce ok 45V przy
podniesionej ok 11V (w momencie gdy linia jest glucha) czyli sama
linia
fizycznie raczej sprawna.
-gdy w momencie zaniku sygnalu dzwonie na moj numer dostaje zajetosc
-gdy zadzwonie w przypadku rozpiecia polaczenia dostaje abonent
czasowo
niedostepny (to i powyzsze jest regula)
-gdy zanika sygnal po podniesieniu w sluchawce slychac lekki szum
-gdy rozepnie polaczenie szumu tego nie ma.
To chyba tyle opisu. Moze ktos ma pomysl co padlo w centrali.
Centrala nie
wiem jakiego typu tyle ze to Czackiego w Warszawie.
To tyle ode mnie wszelkie uwagi mile widziane






Temat: og³oszenie duszpasterskie uwolniæ "9" mo¿e


| Zmuszanie ludnosci do wykonywania czynnosci ZBĘDNYCH uważam za
| przestepstwo przeciwko wolności ;-)

Nieprawdą jest jakoby. Są numery skrócone, a ponieważ może ich
zabraknąć, proponuję wprowadzić pięciocyfrowe numery skrócone. ;)


W ogóle po cholerę numery skrócone???? Jedynym, jaki powinien być, to 112.

Taxi i inna komercja - kupić sobie złote numery z puli ogólnej albo 800.
Strażacy miejscy? Gazrurki? Pod 112. Nadzór ruchu komunikacji
miejskiej?? I to jeszcze (w Warszawie) jako bezpłatny??? Duuża przesada.
W Warszawie (może gdzie indziej też) mamy np. Chello (?). Biuro numerów
czy zleceń to też to totalna komercja. Więc...


| A tak poważniej - nie ma żadnych przeszkód, żeby np. przez okres roku
| uznać pierwsze zero jako nieznaczące czyli dopuścić jego stosowanie.

Weź pod uwagę jeszcze jedną rzecz, która stanowi za dodaniem zera do
numeru. Skoro proporcja fixed do mobile ma być jak 60 do 40, to mamy
niemały problem z numeracją w Polsce. 49 stref numeracyjnych jest
przeznaczone na stacjonarki i na razie tylko 30 na komórki. Gdyby zrobić
numery stacjonarne jako 061xxxxxxx, to w przyszłości komórki można
zrobić jako np. 2xx xxx xxxx. Tak jest w IMHO Hiszpanii i Italii.


Ale to oznacza, że numer krajowy jest DZIESIĘCIOCYFROWY!!


| NDS + WSN + NST dla stacjonarek i odpowiednio dla mobilnych
| NDS + 00 + CC + KNA dla międzynarodowych (to jedno zero TEŻ jest
| nadmiarowe, ale z przyczyn ideolo... ;-)

Nie za bardzo znam te skróty, mógłbyś zdekodować na PL w wersji PN?


NDS = 10xx czyli niewłaściwie mówiąc prefiks (4 lub 5 cyfr)
WSN - wskaźnik strrefy numeracyjnej czyli numer kierunkowy (2 cyfry dla
stacjonarek)
NST - numer koncowy (7 cyfr dla stacjonarek)
CC - country code - kierunkowy miedzynarodowy
KNA - krajowy numer telefoniczny


| A za oceanem to gdzie? Bo nie przypominam sobie.

Toronto, Vancouver, Seattle (?) i podobne (Montreal po 2006) - już
"widzą" lokalne i logn distance identycznie. Różnica jest czasami w
wybieraniu 1 przed numerem.


??? 1 - o ile pamiętam - jest wybierany dla połączen płatnych inaczej,
niż lokalne.

A u  siebie też mogę wybrac 022 przed numerem lokalnym. Więc nie
rozumiem, o co chodzi.

M.





Temat: Twój kierunek - pół oficjalne info.
Macie tu oficjalne info o usłudze.
Usługa "MÓJ KIERUNEK"

Z dniem 20.11.2000 r. w ramach oferty POP zostanie wprowadzona nowa usługa
"MÓJ KIERUNEK".

Oferta "MÓJ KIERUNEK" to propozycja dla Abonentów POP, którzy często dzwonią
pod określone numery telefoniczne w jednej strefie numeracyjnej telefonii
stacjonarnej, np.: do Warszawy - numer kierunkowy 22.

"MÓJ KIERUNEK" to tańsze połączenia na wszystkie numery telefonów w wybranej
strefie numeracyjnej. Wybierając, w zależności od potrzeb jedną strefę
numeracyjną, Użytkownik POP otrzymuje rabat 10% na każde połączenie z
numerami w wybranej strefie numeracyjnej.

Uwaga: Użytkownik POP nie może korzystać jednocześnie z dwóch usług: "MÓJ
KIERUNEK" i "BLISKO SIEBIE".

Aby skorzystać z oferty "MÓJ KIERUNEK", należy zadzwonić pod bezpłatny numer
*111 i postępować zgodnie z poleceniami lektora.

INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z USŁUGI "MÓJ KIERUNEK"

Przy pierwszym korzystaniu z usługi "MÓJ KIERUNEK", należy zadzwonić pod
numer Automatycznego Biura Obsługi *111 i wybrać w głównym menu opcję 4.
W przypadku, gdy Abonent POP będzie korzystać z usługi "BLISKO SIEBIE" i
wybierze opcję 4 usłyszy komunikat iż jest obecnie Użytkownikiem usługi
"BLISKO SIEBIE". Jeżeli będzie chciał pozostać Użytkownikiem usługi "BLISKO
SIEBIE", wystarczy, aby przerwał połączenie natomiast jeżeli będzie chciał
korzystać z usługi "MÓJ KIERUNEK", będzie musiał wybrać opcję 2 9.
W celu ustawienia numeru kierunkowego w usłudze "MÓJ KIERUNEK", należy z
klawiatury telefonu (po wybraniu w głównym menu opcji 4) nacisnąć 2 1 i
następnie wybrać kolejno cyfry odpowiadające numerowi kierunkowemu. Lektor
poinformuje Abonenta jaki numer kierunkowy został wprowadzony przez
Użytkownika. W celu potwierdzenia wybranego numeru należy wybrać cyfrę 1.
Aby zmienić numer, należy nacisnąć 2. Aby przerwać wprowadzanie numeru
kierunkowego, należy nacisnąć *.

W terminie od 20.11.2000 r. do 31.12.2000 r. będzie prowadzona kampania
dotycząca usługi "MÓJ KIERUNEK". Medium wiodącym w kampanii jest telewizja o
gólnopolska (POLSAT/TVN/RTL7/TV4). Media wspomagające to prasa, radio,
outdoor, kina, internet.





Temat: Ogłoszenia telekomunikacyjne
Od 5 grudnia 2005 r. zmieni się sposób realizacji połączeń miejscowych i strefowych (lokalnych). Każde takie połączenie z telefonu stacjonarnego lub automatu telefonicznego tp będzie rozpoczynało się od wybrania cyfry “0” i wskaźnika strefy numeracyjnej (tzw. numeru kierunkowego) właściwego dla danej strefy. Do tej pory dzwoniący wybierał od razu numer abonenta.

Zmiana wynika z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 15 kwietnia 2004 r. w sprawie planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych zgodnie, z którym wprowadzenie zamkniętego planu numeracji krajowej musi nastąpić w terminie do dnia 31 grudnia 2005 r.

Wszyscy Klienci TP wraz z sierpniowym rachunkiem telefonicznym otrzymają informację, na czym polegają te zmiany.

Według nowego schematu każde połączenie miejscowe i strefowe będzie wymagało wybrania 10 cyfr, tak jak w przypadku połączenia międzystrefowego (międzymiastowego):

0 - dwucyfrowy numer kierunkowy - siedmiocyfrowy numer abonenta

(np. 0 22 791 86 19 w Warszawie lub 0 91 791 86 19 w Szczecinie).

Zmiany nie dotyczą wybierania numerów skróconych Abonenckich Usług Specjalnych (AUS):

• Trzycyfrowych numerów alarmowych, np. do pogotowia ratunkowego 999; • Numerów czterocyfrowych, np. zamawianie rozmów międzymiastowych 90 50, informacja miejska 9491, radio taxi, pogotowia techniczne itp.; • Numerów sześciocyfrowych, tj. numerów informacyjnych tp, np. biuro numerów 118 913.

W przypadku realizowania przez Klienta połączenia poprzez numer dostępu innego niż TP dostawcy usług (prefiks), schemat wybierania numeru będzie następujący:

0 - prefiks - dwucyfrowy numer kierunkowy - siedmiocyfrowy numer telefonu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod bezpłatnym numerem błękitnej linii tp 9393.




Temat: Zamknięty plan numeracyjny staje się (za przeproszeniem) faktem ;-)
Zmiana sposobu realizacji połączeń miejscowych i strefowych

Od 5 grudnia 2005 r. zmieni się sposób realizacji połączeń miejscowych i
strefowych (lokalnych). Każde takie  połączenie z telefonu stacjonarnego
lub automatu telefonicznego tp będzie rozpoczynało się od wybrania cyfry
"0"  i  wskaźnika strefy numeracyjnej (tzw. numeru kierunkowego)
właściwego dla danej strefy. Do tej pory dzwoniący  wybierał od razu
numer abonenta. Zmiana wynika z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z 15 kwietnia 2004 r. w sprawie planu numeracji krajowej dla
publicznych sieci telefonicznych zgodnie, z którym wprowadzenie
zamkniętego planu numeracji krajowej musi  nastąpić w terminie do dnia
31 grudnia 2005 r.

Wszyscy Klienci TP wraz z sierpniowym rachunkiem telefonicznym
otrzymają informację, na czym polegają te zmiany.

Według nowego schematu każde połączenie miejscowe i strefowe będzie
wymagało wybrania 10 cyfr, tak jak w  przypadku połączenia
międzystrefowego (międzymiastowego):

0 - dwucyfrowy numer kierunkowy - siedmiocyfrowy numer abonenta

(np. 0 22 791 86 19 w Warszawie lub 0 91 791 86 19 w Szczecinie).

Zmiany nie dotyczą wybierania numerów skróconych Abonenckich Usług
Specjalnych (AUS):

- Trzycyfrowych numerów alarmowych, np. do pogotowia ratunkowego 999; -
  Numerów czterocyfrowych, np. zamawianie rozmów międzymiastowych 90 50,
informacja miejska 9491, radio taxi,  pogotowia techniczne itp.; -
Numerów sześciocyfrowych, tj. numerów informacyjnych tp, np. biuro
numerów 118 913.

W przypadku realizowania przez Klienta połączenia poprzez numer dostępu
innego niż TP dostawcy usług (prefiks),  schemat wybierania numeru
będzie następujący:

0 - prefiks - dwucyfrowy numer kierunkowy - siedmiocyfrowy numer
telefonu.

M.





Temat: zmiana abonenta bez straty internetu

eee, nie, cesja Neostrady Plus absolutnie nie przejdzie, to jest ta
wersja Neo ktorej juz nie sprzedaja i robia wszystko, zeby
istniejacych klientow namowic do zmiany na zwykla Neo, z limitami
transferu.

W zyciu bym z tego nie zrezygnowal, gdyby nie koniecznosc cesji calej
linii.

Ja bym spróbował.
Ostatnio dokonywałem cesji telefonu (a nawet dwóch - tzn dwóch linii).
Na jednym z nich był SDI (ale to tak informacyjnie podaję).
Najważniejsze iż na obu numerach był plan tp standardowy którego TP juz nie
sprzedaje.
No i ja chciałem mieć ten plan po cesji.
Opiekun (co przyjechał z telepunktu) bardzo się prężył aby wcisnąć inny plan
ale ja pokerowo (bo nie wiedziałem jeszcze o pewnym dokumencie)
stwierdziłemiż jest zarządzenie prezesa spółki że w przypadku cesji plan TP
zostaje jaki był.
Spytał skąd mam tę informację.
Powiedziałem iż z Biura Pełnomicników Prezesa Spółki ds. Interwencji (bo
jest taka komórka).
Chciał tam zadzwonić ale że było po godzinach pracy to przystał na to i
wpisał (należy patrzeć na ręce) "plan TP standardowy".
Później okazało się iż faktycznie wewnętrzne procedury tak przewidują (ma
zosatć taki plan i takie usługi jakie są na linii u poprzedniego
właściciela).
Taki dokument został opublikowany na WWW TPSA albo przez pomyłkę albo celowo
przez niezadowolonych pracowników TP (bo to wewnętrzna instrukcja jak robić
klientów w balona a co na prawdę im przysługuje).
Wg tegoż masz prawo przejąć linię z Neo Plus bo jest to usługa swiadczona na
linii TP.
Ja przejąłem linię z SDI tak samo czyli automatycznie.
Spróbuj udać się do Telepunktu i spróbować. W razie oporu wykazuj
zdecydowanie i nakaż kontakt z Dyrekcją Spółki na Twardej 18 w Warszawie
(telefoniczny) a sam powiedz że poczekasz aż zrealizują Twoje zlecenie. Mają
bowiem nieprawdziwe informacje jakobyś nie mógł tego zrobić.
Tzn mają dobre informacje czyli to że masz do tego prawo ale należy cię
oszukać i wcikać kit że nie masz. Takie maja szkolenia.
vari



Temat: zmiana abonenta bez straty internetu


eee, nie, cesja Neostrady Plus absolutnie nie przejdzie, to jest ta
wersja Neo ktorej juz nie sprzedaja i robia wszystko, zeby
istniejacych klientow namowic do zmiany na zwykla Neo, z limitami
transferu.

W zyciu bym z tego nie zrezygnowal, gdyby nie koniecznosc cesji calej
linii.


Ja bym spróbował.
Ostatnio dokonywałem cesji telefonu (a nawet dwóch - tzn dwóch linii).
Na jednym z nich był SDI (ale to tak informacyjnie podaję).
Najważniejsze iż na obu numerach był plan tp standardowy którego TP juz nie
sprzedaje.
No i ja chciałem mieć ten plan po cesji.
Opiekun (co przyjechał z telepunktu) bardzo się prężył aby wcisnąć inny plan
ale ja pokerowo (bo nie wiedziałem jeszcze o pewnym dokumencie)
stwierdziłemiż jest zarządzenie prezesa spółki że w przypadku cesji plan TP
zostaje jaki był.
Spytał skąd mam tę informację.
Powiedziałem iż z Biura Pełnomicników Prezesa Spółki ds. Interwencji (bo
jest taka komórka).
Chciał tam zadzwonić ale że było po godzinach pracy to przystał na to i
wpisał (należy patrzeć na ręce) "plan TP standardowy".
Później okazało się iż faktycznie wewnętrzne procedury tak przewidują (ma
zosatć taki plan i takie usługi jakie są na linii u poprzedniego
właściciela).
Taki dokument został opublikowany na WWW TPSA albo przez pomyłkę albo celowo
przez niezadowolonych pracowników TP (bo to wewnętrzna instrukcja jak robić
klientów w balona a co na prawdę im przysługuje).
Wg tegoż masz prawo przejąć linię z Neo Plus bo jest to usługa swiadczona na
linii TP.
Ja przejąłem linię z SDI tak samo czyli automatycznie.
Spróbuj udać się do Telepunktu i spróbować. W razie oporu wykazuj
zdecydowanie i nakaż kontakt z Dyrekcją Spółki na Twardej 18 w Warszawie
(telefoniczny) a sam powiedz że poczekasz aż zrealizują Twoje zlecenie. Mają
bowiem nieprawdziwe informacje jakobyś nie mógł tego zrobić.
Tzn mają dobre informacje czyli to że masz do tego prawo ale należy cię
oszukać i wcikać kit że nie masz. Takie maja szkolenia.
vari





Temat: Informacja PKP - trudno się dodzwonić
Informacja PKP - trudno się dodzwonić

Chcesz dowiedzieć się, o której odjeżdża pociąg ze stacji Radom? Dzwoń na informację PKP w Warszawie albo Łodzi. Na to, aby dodzwonić się do informacji w Radomiu, nie masz szans.

- Czy tam w ogóle ktoś pracuje? Dzwonię od kilkudziesięciu minut i nikt nie odbiera telefonu. Po co taka informacja, skoro nie można się dodzwonić - mówi zdenerwowana pasażerka, która po wielu nieudanych próbach uzyskania informacji o godzinie odjazdu pociągu z radomskiego dworca PKP zdenerwowana zadzwoniła do redakcji "Gazety". Chciała potwierdzić, czy rozkład jazdy nie zmienił się ostatnio i czy pociąg, którym zamierza podróżować, odjedzie o tej samej co dotychczas godzinie.

- Nie śledzę przecież zmian, a te wprowadzane są dosyć często. Jeszcze przecież powinnam pamiętać, że w okolicach świąt i dni wolnych pociągi też inaczej kursują. Wiem, że rozkład jazdy mogę znaleźć w internecie, ale po pierwsze już nie miałam czasu uruchomić komputera, po drugie, przecież nie każdy ma dostęp do internetu. Dlatego powinna być możliwość rozmowy z pracownikiem PKP - denerwuje się kobieta.

Jak się okazuje, głos naszej czytelniczki nie jest odosobniony, a skargi na radomską informację PKP dotarły już do centrali w Warszawie.

- Wiemy, że jest kłopot z dodzwonieniem się. W Radomiu w informacji na dworcu pracuje bodajże jedna albo dwie panie. I nic innego nie robią, tylko non stop odbierają telefony. Dlatego kolejni podróżni nie mogą uzyskać połączenia - usłyszeliśmy w biurze prasowym spółki PKP S.A.

Co więc może zrobić ktoś, kto chce szybko dowiedzieć, się o której godzinie odjeżdża pociąg?

- Zadzwonić do naszych centrów informacyjnych. Są dwa i mają dużo większą przepustowość - mówi pracownica biura prasowego PKP i podaje numery: do centrum w Warszawie (022) 94 36 i do centrum w Łodzi (042) 94 36. Ale skąd podróżny ma o tym wiedzieć? Według biura prasowego PKP z książki telefonicznej.

Otwieramy więc najnowszą edycję książki na trzeciej stronie, gdzie podane są numery telefonów informacyjnych i czytamy: "Informacja Kolejowa o Rozkładzie Pociągów Komunikacji Krajowej i Międzynarodowej 94 36". Pod spodem: Radom, tel. (048) 94 36. Okazuje się, że bez względu na to, który z tych dwóch numerów wybierzemy i tak dzwoniąc z Radomia zostaniemy przekierowani do informacji do... Radomia, bowiem system połączy nas z najbliższą informacją.

- Dobrze, że "Gazeta" zwróciła nam na to uwagę. Musimy wprowadzić poprawkę w książce telefonicznej. Tam bezwzględnie powinny być numery naszych centrów informacyjnych. Bo dodzwonić się do Radomia nie ma szans - usłyszeliśmy od PKP.

Źródło: Gazeta Wyborcza Radom



Temat: UWAGA: Stolica (firma kurierska) balagan i nierzetelnosc
Z gory zastrzegam, ze nie ja wybieralem uslugodawce, i ze nie jest to
pierwsze zle doswiadczenie ze Stolica.

W piatek (1.02) w ciagu dnia wysylajacy zamowil w Krakowie kuriera. Ten
stawil sie po wielu godzinach, inaczej niz ustalano, pod wieczor, i odebral
paczke. Kwestia jego poznego przyjazdu zajmie sie wysylajacy.

Koperta miala do mnie dotrzec w poniedzialek. Poniedzialek - cisza, wtorek
podobnie. Zadzwonilem w srode rano, po otrzymaniu numeru przesylki od
wysylajacego, by dowiedziec sie, ze "Kurier byl, ale nikogo nie zastal".
Kiedy byl? Nie pamietam dnia, ale podano mi 20:40. Taaak, rzeczywiscie
wiekszosc firm w Polsce wcale nie konczy pracy o 16, 17 czy 18:00, wszyscy
maja otwarte biura o 20:40 i pozniej. I nikt do mnie nie zadzwonil przez te
dwa dni z kawalkiem.

Komentarz pana (obsluga klienta) specjalnie nie wzruszyl, obiecal, ze kurier
pojawi sie w srode miedzy 17:00 i 19:00 i ze zrozumieniem przyjal moja
prosbe o "raczej 17:00 niz 19:00". O 19:15 zadzwonilem pod numer Stolicy,
ale moglem tylko zamowic kuriera, natomiast obsluga klienta juz nie
pracowala.

W czwartek rano (dzis, 7.02) zadzwonilem ponownie do obslugi klienta, by
dowiedziec sie, ze "kurier byl, ale nikogo nie zastal". O ktorej? O 21:00...
#$%^& Teraz ponoc ma sie ze mna skontaktowac...

Zadzwonilem ponownie na numer ogolny, proszac o namiary reklamacji. Tam sie
dowiedzialem, ze obsluga klienta i reklamacje to ten sam dzial. Super,
poskarzyc sie na fatalna prace firmy moge sie tylko tym, ktorzy wlasnie te
fatalna prace zapewniaja. Sa jednoczesnie sedzia i strona...

Rezultat: ja nie mam papierow od tygodnia, czyli dwa dni dluzej, niz gdyby
zostaly wyslane zwyklym poleconym, i nie wiem kiedy bede je mial, stracilem
czas, troche jednostek telefonicznych i wygenerowalem nieco negatywnych
emocji. Kierowanie reklamacji do tego samego dzialu, ktory mnie obsluguje,
albo raczej lekcewazy, sprowadza sie do braku mozliwosci zlozenia
reklamacji. Ani raz w ciagu tego tygodnia nikt do mnie nie zadzwonil, i
ogolnie mam wrazenie, ze przeszkadzam.

Wniosek: radze omijac Stolice z daleka.

Maciek Marchewczyk

ps. Dodam, ze niedaleko mnie, w Warszawie, "Stolica" obklejone bylo piekne
"dresiarskie" BMW, ktorym jezdzil dorodny dresiarz. Tego do domu ani do
biura nie wpuscilbym nawet w samo poludnie...





Temat: simplus-płatne "głuchole" !!!

Co kolwiek by się nie wydażyło, to w simplusie trzeba uznać to za normę .Wysłałem przedwczoraj MMS-a do szwagra o 20.00 wieczorem a doszedł o 3.00 w nocy . Dzisiaj o godz.14.10 nawiązałem połączenie które trwałoi 46 sek. a dopiero wieczorem o 19.00 dostałem smsa z sieci ze ostatnia rozmowa trwała 9.20sek byłem w szoku. Zadzwoniłem na biuro obsługi klienta by to wyjaśnić ( koszt 95 gr) ale rozmowa się urwała po 30 sek.
I tak w kółko . Czasem się zastanawiam jakim trzeba być nieudacznikiem by kierować tak potężną firmą w tak nieudolny sposób.


Reklamuj to wszystko. Co Ci szkodzi chwię siąsć i ładnie napisać reklamację. Apropo reklamacji w sieci Plus to powinna ona wyglądać następująco. Parę informacji i wskazówek:

1. Numer faksu do Departamentu Reklamacji jest następujący: 601 102 551.
2. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej: faksem, pocztą, mailem lub w Punkcie Sprzedaży.

Wniosek przesłany samodzielnie powinien zawierać:
- Imię i Nazwisko lub Nazwa firmy,
- Adres zamieszkania lub siedziby firmy,
- Numer telefonu lub konta Klienta,
- Określenie przedmiotu reklamacji wraz z uzasadnieniem,
- Czytelny podpis osoby upoważnionej (w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej)

Wniosek należy przesłać faksem na numer podany powyżej
lub na adres do korespondencji:

Polkomtel S.A.
Departament Reklamacji
ul. Postępu 3
02-676 Warszawa

albo na adres e-mail: bok@plusgsm.pl (z adnotacją że jest to reklamacja)

W terminie 14 dni od daty wpłynięcia powinieneś otrzymać potwierdzenie przyjęcia wniosku. Natomiast jej rozpatrzenie może trwać nie dłużej niż 30 dni od daty wpłynięcia wniosku.

Niedotrzymanie tego terminu przez POLKOMTEL S.A. oznacza pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

Okres 30 dni liczony jest od dnia:
- złożenia wniosku reklamacyjnego w Punkcie Sprzedaży,
- telefonicznego zgłoszenia w DOK,
- otrzymania reklamacji drogą e-mail bok@plusgsm.pl,
- wpływu wniosku wysłanego pocztą do Działu Reklamacji

Pozdrawiam



Temat: Nasza klasa......

Ochronie prawnej podlegają wszystkie fakty dotyczące przeszłości określonego człowieka - wynika z wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, który uchylił decyzję GIODO odnośnie przetwarzania danych osobowych w serwisie Nasza-Klasa. - taką informację podał Dziennik Internautów.

Cała historia rozpoczęła się od umieszczenia w SMS-owym serwisie numeru telefonu warszawskiego przedsiębiorcy. Oczywiście bez jego wiedzy i zgody. Wiadomość umieszczona na serwisie towarzyskim uprzykrzyła mu życie. Została ona wrzucona przez pracownika Biura Obsługi Abonenta Polskiej Telefonii Cyfrowej, któremu Tomasz W. wytoczył proces. Z czasem okazało się, że PTC zbiera o nim różne informacje. W internecie i innych miejscach znalazłem co nieco o sobie, praktycznie wszystko udało mi się "wykasować" lub ograniczyć do niezbędnego minimum - opowiada Tomasz W. Jedynym serwisem, jaki nie wykonał prośby usunięcia informacji była Nasza-Klasa (w dodatku skarżący nigdy nie zarejestrował się na tym serwisie, ktoś inny wrzucił treści naruszające jego prywatność).

Tomasz W. udał się z wnioskiem do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, jednak ten wydał dwie kolejne, sprzeczne decyzje. Pierwsza mówiła – jak podaje Dziennik Internautów - że nie doszło do naruszenia prawa, gdyż Nasza-Klasa świadczy na rzecz zarejestrowanych użytkowników usługę polegającą na przechowywaniu danych w systemie teleinformatycznym (zgodnie art. 23 ust. 1 pkt 5 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną). Druga była bardziej kontrowersyjna. Mówiła bowiem, że zestawienie imienia i nazwiska i starej fotografii nie pozwala na identyfikacje bez nadmiernych kosztów i czasu. Tę właśnie decyzję Tomasz W. zaskarżył do WSA w Warszawie.

Z opublikowanego w Centralnej Bazie Orzeczeń Sądów Administracyjnych uzasadnienia wyroku WSA w Warszawie ze skargi Tomasza W. przeciwko Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych wynika, że o tym, czy mamy do czynienia z danymi osobowymi, decydują nie tylko wiadomości dotyczące aktualnej sytuacji osoby fizycznej, ale także informacje odnoszące się do tego, co robiła i kim była w przeszłości. W końcu to wszystko składa się na tożsamość jednostki – czytamy w Dzienniku Internautów.


mosz jak to wyglondo na dzisiej

Wydaje mi się że to jednak NK odpowiado za fakt pozostawiania Twojij foty od momentu zgłoszenia interwencji.



Temat: Problem z numerem-pytanie do fachowcow-prosba o pomoc


Mam problem z telefonem. Walcze z TPSA (przez BOK i
Scentralizowane biuro napraw ale to chyba walka z wiatrakami,
bede musial raczej jakies pismo ze skarga gdzies wyzej do nich
wyslac) zeby to naprawili, ale pytanie ponizej zadaje z czystej
ciekawosci, do osob ktore siedza w temacie i wiedza wiecej niz ja
i beda chetne moze cos mi wyjasnic w tej kwestii.

Opis uszkodzenia. -pojawia sie w nieokreslonych momentach,
zawazylem z pewnych obserwacji, ze pojawia sie czesciej w
godzinach wiekszego ruchu telefonicznego w mojej okolicy. Np w
niedziele kiedy wszystko prawie w okolicy wyjezdza to sie nie
zdarza.
 -Objaw: brak sygnalu po podniesieniu sluchawki oraz rozpinanie w
trakcie polaczenia z wystepujacym po rozpieci brakiem sygnalu
-mierzylem
napiecie na linii: przy odlozonej sluchawce ok 45V przy
podniesionej
ok 11V (w momencie gdy linia jest glucha) czyli sama linia
fizycznie
raczej sprawna. -gdy w momencie zaniku sygnalu dzwonie na moj
numer dostaje zajetosc -gdy zadzwonie w przypadku rozpiecia
polaczenia dostaje abonent czasowo niedostepny (to i powyzsze
jest regula) -gdy zanika sygnal po podniesieniu w sluchawce
slychac lekki szum -gdy rozepnie polaczenie szumu tego nie ma. To
chyba tyle opisu. Moze ktos ma pomysl co padlo w centrali.
Centrala nie wiem jakiego typu tyle ze to Czackiego w Warszawie. To
tyle ode mnie wszelkie uwagi mile widziane


Ile razy do nich zgłaszałeś? Zadzwoń i spytaj się czy numer był
wydawany do sprawdzenia na centralę? Próbowałeś używać innego
aparatu? Jakiego używasz obecnie: przewodowy czy bezprzewodowy?
Najlepiej zgłaszać między 8-15, bo jest obsada na ca. Pol.





Temat: EBI
19.Cze. 09:49 EBI wyjaśnia przyczyny "braku kontaktu ze spółką"

    WARSZAWA (Reuters) - Euro Bud Invest (EBI) podał w środowym komunikacie,
że brak
kontaktu ze spółką, z którego to powodu jej akcje zostały zawieszone na
giełdzie, wynikał
z zawieszenia przez operatorów telefonii stacjonarnej swoich usług oraz z
natłoku
obowiązków prezesa.
    "Zarząd EBI oświadcza: raportem bieżącym nr 41/2001 zarząd spółki podał
do
publicznej informacji adres siedziby zarządu spółki oraz nowe numery
telefonów. W chwili
obecnej usługi operatorów sieci telefonii stacjonarnej zostały zawieszone z
powodu
utraty płynności finansowej" - podała spółka.
    W ubiegłą środę warszawska giełda zawiesiła notowanie akcji EBI na okres
nie dłuższy
niż jeden miesiąc, ponieważ spółka nie wypełnia obowiązków informacyjnych.
    Giełda podała wtedy, że przyczyną takiej decyzji jest "brak
jakiegokolwiek kontaktu
ze spółką", i że jeżeli stan ten się nie zmieni, zarząd giełdy rozważy
możliwość
wystąpienia do Rady Giełdy z wnioskiem o wykluczenie akcji spółki z obrotu
giełdowego.
    "Działania jednoosobowego zarządu (...) skoncentrowane są przede
wszystkim na
ochronie stanu posiadania spółki poprzez dochodzenie na drodze sądowej
należnych spółce
kwot, jak również ochronie spółki przed nieprawnymi działaniami wierzycieli.
Wszystkie
te działania mają na celu poprawę płynności finansowej" - podał EBI.
    "Natłok tych spraw w zderzeniu z jednoosobowym składem zarządu spółki
powoduje ogrom
prac do wykonania przez obecny zarząd, w większości poza siedzibą biura
zarządu" -
podano.
   Spółka podała też, że o decyzjach zarządu w sprawie dalszego
funkcjonowania spółki,
zarząd poinformuje po stwierdzeniu prawomocności postanowienia o umorzeniu
postępowania
układowego.


Witam,

Co sie stalo z EBI?

Pozdr
opolanin






Temat: Różne
Firmy Linksys i o2.pl tworzą wspólną ofertę usług VoIP dla klientów w Polsce

Warszawa, 11 lipca 2007 r. - Firma Linksys, będąca częścią Cisco Systems Inc., wiodący dostawca sprzętu do obsługi VoIP, sieci bezprzewodowych i urządzeń umożliwiających pracę w sieci dla klientów indywidualnych i małych firm oraz spółka o2.pl poinformowały o nawiązaniu współpracy w celu stworzenia wspólnej oferty usług VoIP dla klientów w Polsce. Portal o2.pl wprowadził do swojej oferty bramki do telefonów analogowych Linksys PAP2T współpracujące z usługą Tlenofon.

Jedynym warunkiem, jaki klienci muszą spełnić, aby skorzystać z oferty jest posiadanie w domu lub w biurze dostępu do szerokopasmowego łącza internetowego. Użytkownik otrzymuje bramkę PAP2T, którą wystarczy podłączyć do sieci, a aktywacja i konfiguracja odbędzie się automatycznie. Dzięki bramce VoIP użytkownik może korzystać z Tlenofonu stosując dowolny, analogowy aparat telefoniczny. Wraz z urządzeniem użytkownik otrzymuje bezpłatnie własny, stały numer telefonu.

- Coraz większa liczba klientów indywidualnych i małych firm w regionie EMEA korzysta z usług VoIP. Nowe usługi są uruchamiane praktycznie co miesiąc. Sądzimy, że bramka PAP2T doskonale sprawdza się w tego typu zastosowaniach. Cieszy nas, że portal o2.pl podziela naszą opinię - powiedział David John Kelly, dyrektor ds. sprzedaży w regionie EMEA w firmie Linksys.

- Zdecydowaliśmy się zaoferować klientom subsydiowane bramki VoIP w powiązaniu z naszymi usługami, ponieważ w ten sposób możemy pokonać największą przeszkodę stojącą na drodze do masowego korzystania z telefonii internetowej - cenę urządzeń. Po kilkumiesięcznych testach jakości głosu i funkcjonowania usługi w naszych laboratorium wybraliśmy bramkę Linksys PAP2T ze względu na doskonałe rezultaty, jakie to urządzenie osiągało - powiedział Jacek Świderski, członek zarządu firmy o2.pl.

www.tlenofon.pl



Temat: Oferty pracy
Inside Sales, Warszawa, Praga, Bratysłwa, telepraca
Wynagrodzenie: ok 9 000 PLN brutto
Rodzaj: Umowy na czas nieokreślony
Dodana data: 1 grudnia 2008
Data zakończenia: 6 marca 2009
Numer identyfikacyjny: 21279
Client: HAYS' Client

Inside Sales: Job Details

Dla naszego Klienta, wiodącej, międzynarodowej firmy z branży IT, w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy do pracy osoby na stanowisko:

Inside Sales (nr.ref. LUGR / IS)

* Obowiązki:

- Stałe badanie rynku pod kątem potrzeb związanych z produktami i usługami oferowanymi przez firmę;
- Kontakt telefoniczny z potencjalnymi i aktualnymi Klientami danego segmentu rynku;
- Telefoniczna sprzedaż rozwiązań oraz usług będących w portfolio firmy;
- Pozyskiwanie nowych kontaktów oraz organizowanie spotkań dla zewnętrznych sił sprzedażowych;

* Oczekiwania:

- Doświadczenie w pracy z telefonem – mile widziane w sprzedaży produktów i usług;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz czeskiego i/lub słowackiego;
- Komunikatywność;
- Inicjatywa;
- Samodzielność;
- Zorientowanie na cel;
- Doświadczenie we współpracy z zewnętrznym działem sprzedaży będzie atutem;
- Chęć stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;

* Klient oferuje:

- Pracę w wiodącej, międzynarodowej firmie;
- Pracę w międzynarodowym środowisku;
- Pracę w jednym z biur – Polska, Czechy, Słowacja, lub telepracę;
- Możliwość rozwoju;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o nadsyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV w języku polskim i angielskim w formacie .doc) wraz z numerem referencyjnym na adres:

grzeszczyk@hays.pl

Źródło: Inside Sales



Temat: "oszukali operatora"... gdzie tu lamanie prawa?


I nie moge sie doszukac, na czym polegalo oszustwo? W koncu domniemani
"oszusci" placili operatorowi za wykonane polaczenia (przynajmniej tak
wynika z tresci artykulu).


w 3 pkt:
Jakby polaczenie bylo zestawione normalna droga to operator dostalby kase za
polaczenie przychodzace do swojej sieci np 0,30zl/min. Oni prawdopodobnie
polaczenie zestawiali na "lewo" poprzez bramki gsm z kartami z roznymi
promocjami i system ars ktory kierowal caly ruch w zaleznosci od pory dnia,
promocji, kierunku, numerow wybranych, darmowych godzin itp itd korzystajac
z darmowych minut, podwojnych doladowan itp.
1/Pomimo ze placili za polaczenia i mieli nawet status operatora, operator
gsm do ktorego kierowali polaczenia zapewne podsumowal, ze otrzymujac tak
ruch stracil xxx xxx zl ktore normalnie by otrzymal za przyjecie
interkonektu wiec stwierdzil ze go oszukano lub okradziono z impulsow
telefonicznych na te kwote.
2/Do tego moga dostac od uke za kierowanie polaczen bez interkonektu do xx%
przychodow.
3/A jak ktos sie uprze to za utrudnianie pracy sluzb sledczych bo
obserwujac/nagrywajac jakiegos gsm-owca maja w polaczeniach przychodzacych
ze np okupu zarzadal klient dzwoniacy z karty gsm prepaid o numerze
xxxxxxxxx z bts warszawa xxxx a nie henio xxx ze stacjonarnego voip w
rzeszowie bo np wpuszczali ruch od jakiegos malego voipa z rzeszowa.
za punkt 1 i 3 odp karna za 2 cywilna


Innymi slowy: w domu mam podobne urzadzenie (ot, jakis router VoIP).
Wydaje mi sie, ze wykonuje podobnego rodzaju "oszustwa" - tzn. bedac poza
domem dzwonie na moj domowy numer stacjonarny z komorki, za darmo (taka
taryfa). Po wbiciu specjalnego kodu na klawiaturze aparatu, wykonuje tanie
polaczenie zagraniczne przy pomocy sieci VoIP. Naturalnie, do mojego
operatora komorkowego trafia mniej pieniedzy.


ale polaczenie idzie droga interkonektu i jest wszedzie rejestrowane a voip
na ciebie wiec tez nie ma problemu, nawet jakbys sobie zrobil w druga strone
i ty bys mial bramke gsm i kierowal swoje polaczenia tak do sieci to by bylo
ok /ty jestes abonentem i nie kierujesz ruchu innych i innych sieci/.
problem sie robi jak zaczynasz kierowac przez ta bramke polaczenia sasiada,
osiedla czy polowy polski.


Czy rowniez jestem oszustem? Czy powinienem doniesc na siebie do
Centralnego Biura Sledczego pod nadzorem Prokuratury Okregowej w
Rzeszowie?


ciii bo jakis niekumaty przeczyta i bedziesz w zorganizowanej grupie
telefon-gate

kierujac tak swoje-swojej firmy, polaczenia jest ok, masz nawet na to
pozycje w cenniku i ewentualnie zglaszasz fakt posiadania bramki, popatrz w
regulaminie pkt o kierowaniu ruchu z innych sieci.





Temat: Narodowy Spis Powszechny i telefony z Policji
Opisze to co zaszlo:
Moja znajoma akurat wyszla z domu i podczas jej nieobecnosci przyszla osoba
spisujaca, poniewaz nikogo nie zastala w domu zapukala do sasiadki i
poprosila o kontakt telefoniczny z moja znajoma, sasiadka 80 letnia kobieta
dala numer telefonu lecz nie do mojej znajomej lecz do jej matki ktora ma
tekie same nazwisko lecz inne imie.  Po prostu nie miala okularow na nosie i
nie zuwazyla ze daje telefon do innej osoby i dzielnicy w Warszawie.
Przebieg wydarzen w nastepnych dniach bardzo zle wplynal na zdrowie obydwu
moich znajomych.  Dwie rozne osoby spisujace dzwonily i przychodzily do
nich, zaczely sie dziac rzeczy dziwne, rosly podejrzenia ze jedna z osob
spisujacych jest nie prawdziwa.  Klopot w tym ze osoba spisujaca gdy
dzwonila nie spytala sie o imie tylko o nazwisko, to byl podstawowy blad tej
osoby bo przeciez moze byc wiele osob o tym samym nazwisku lecz innym
imieniu.  Moje znajome zaczely podejrzewac obie osoby spisujace i przestaly
sie z nimi umawiac.
Wreszcie jedna z tych osob zawiadomila Policje ze grasuje jakas dzika osoba
spisujaca.  Oczywiscie dwie byly autentyczne,,,,,.  Zaczely sie rozdzwaniac
telefony z Policji, pytania, bole glowy, strach itp.   Wreszcie moje dwie
znajome zaczely analizowac sytuacje no i doszly do prostego rozwiazania
zagadki i problemu. Wszystko trwalo kilka tygodni, strata czasu, pieniedzy
na telefony do uciazliwych urzedasek w biurze spisowym, do tej pory nie
uslyszelismy slowa -Przepraszamy-.
Moje znajome teraz "walcza" o mozliwosc wypelnienia formularza w domu, nie
maja zamiaru wpuszczac nikogo do domu, nie wierza tym miernie przeszkolonym
"Osobom Spisujacym" bo one robia bledy,,,,,,.

Arnold





Temat: GW: 700 telefonistek wylatuje
TP SA przenosi biuro numerów do Ciechanowa

 Agnieszka Korniłow (06-06-02 01:13)

Telekomunikacja Polska SA likwiduje centrale i biuro numerów w Warszawie.
700 zatrudnionym tam warszawskim telefonistkom proponuje pracę w
Ciechanowie. Musiałyby dojeżdżać do 95 km kilometrów w jedną stronę.

W Warszawie przy Nowogrodzkiej mieszczą się dwie centrale - międzymiastowa i
międzynarodowa - oraz biuro numerów. Pracuje tam na zmiany około 700
pracowników, głównie kobiety. Boją się o przyszłość.

Właśnie się dowiedziały, że od początku sierpnia mają dojeżdżać do
Ciechanowa, bo Telekomunikacja tam wybudowała nowoczesny gmach, do którego
zamierza przenieść ich miejsca pracy.

- Informacja spadła na nas jak grom z jasnego nieba - opowiada Joanna S.. -
Dyrekcja zorganizowała zebrania informacyjne. Przedstawili nam nowego
dyrektora z Ciechanowa - nazywali go pracodawcą. Gdy przyznał, że jechał tu
samochodem z nowej siedziby 1,5 godz., na sali gruchnął szyderczy śmiech.
Potem wszystkie płakałyśmy, dzwoniłyśmy do bliskich, przez godzinę biuro
numerów nie pracowało.

Rzecznik TP SA Witold Rataj zapewnia, że Telekomunikacja dba o
pracowników. - Inne firmy podchodzą bezdusznie, przenoszą oddziały w tańsze
rejony, zmieniając pracowników. My nie szukamy nowych rąk na tańszym rynku
pracy w Ciechanowie. Proponujemy pracę tym z Warszawy - mówi. Nie potrafi
powiedzieć, czy telefonistki mogą liczyć na refundowanie kosztów dojazdu lub
wynajęte autobusy. - Ustalimy to po otrzymaniu deklaracji od pracowników -
mówi Witold Rataj.

- A jeśli na dojazdy nie będzie chętnych?

- W Ciechanowie też są inteligentni ludzie. Można ich przeszkolić - mówi
Rataj.

Urszula C. pracująca w TP SA ponad 20 lat nie wyobraża sobie dojazdów: -
Przy pracy na trzy zmiany? Mam wstawać o trzeciej, żeby dojechać na szóstą,
gdy mam przedpołudnie. I średnio trzy razy w tygodniu wychodzić z pracy o 21
lub 22. A co będzie zimą? Nie śpię po nocach - żali się. - To ukryte
zwolnienie grupowe.

Telefonistki dostały ultimatum. Albo praca w Ciechanowie, albo pozostaną w
stolicy, ale wtedy firma pracy im nie gwarantuje. Mogą starać się o
zatrudnienie w systemie Telefonicznej Obsługi Klienta tworzonym przez TP SA
(obsługiwanie klientów przez telefon na wzór operatorów telefonii
komórkowej). Dyrekcja zapowiedziała im jednak, że w takim wypadku będą
musiały sprostać wysokim wymaganiom. Jakim? Tego się nie dowiedziały.

- To wewnętrzne sprawy firmy - odpowiedział mi Witold Rataj, gdy go o to
zapytałam. I dodał tylko, że do tej komórki trafiać mają najlepsi z całej
Polski, po specjalnych przeszkoleniach.

Prawdopodobnie konkurencja wśród pracowników Telekomunikacji będzie spora,
bo zarząd TP SA chce likwidować i odchudzać rejonowe biura obsługi klienta.
W samej Warszawie jest ich około 30.

W najbliższych dniach pracownicy mają podpisać oświadczenia, który wariant
wybierają. - Jak tu się decydować? Dojazdom nie sprostam, bo sama wychowuję
małe dzieci, a porywać się na robotę, w której nie wiadomo, czego będą od
człowieka chcieli, strach - martwi się Anna B.

Jakie są powody wyprowadzenia centrali i biura numerów do Ciechanowa? -
Należy przenosić zadania firmy tam, gdzie można je sprawniej i taniej
realizować. Klientowi wszystko jedno, czy dzwoni do Warszawy, czy do
Ciechanowa. Za połączenie płaci tyle samo - mówi Witold Rataj.

Mariusz Loch, rzecznik okręgu TP SA dodaje: - W Ciechanowie będą nowsze
urządzenia techniczne, które pomogą podnieść standard usług, i lepsze
warunki pracy.

A jak TP SA zagospodaruje budynki w centrum miasta, które mają opuścić
telefonistki?

- Te pomieszczenia mają strategiczne znaczenie dla łączności - uchyla się od
odpowiedzi rzecznik. Ale zapewnia, że firma nie zamierza ich sprzedawać.

Pelny tekst
http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=866470&dzial=waw010100





Temat: Glos Wlkp:Tylko trzy numery.
According to proofs derived us by Imperial Secret Inteligence Services
it is widely known that a being claiming to be <Michaltried to
influence us its Rebel propaganda:


Próbowałem uzyskać pod 912 i 913 kilka numerów telefonów, ale telefonistka
podała mi tylko trzy informacje i się rozłączyła mówi zdenerwowany
czytelnik. Zadzwoniłem ponownie i usłyszałem, że obowiązuje nowe
zarządzenie. Wynika z niego, że telefonistki mogą jednorazowo udzielać
tylko trzech informacji. Je?li potrzebujemy ich więcej, musimy dzwonić
drugi raz.


Zobaczmy najpierw co mówi PT o biurze numerów art. 56 ust. 2 i 3:

USTAWA
z dnia 21 lipca 2000 r.
Prawo telekomunikacyjne

<...
Art. 56.
1. Operator publicznej sieci telefonicznej jest obowiązany do
udostępnienia operatorowi innej publicznej sieci telefonicznej, na jego
wniosek i na zasadach nie dyskryminujących żadnego z nich, danych
niezbędnych do świadczenia usługi biura numerów na obszarze objętym
działalnością usługową wnioskodawcy. Udostępnienie danych następuje na
podstawie umowy, do której stosuje się odpowiednio przepisy
art. 83 - 85.

2. Operator publicznej stacjonarnej sieci telefonicznej o największym
udziale w rynku świadczenia usług powszechnych na obszarze
Rzeczpospolitej Polskiej jest obowiązany do świadczenia wszystkim
użytkownikom publicznych sieci telefonicznych, łącznie z użytkownikami
aparatów publicznych, usługi biura numerów obejmującej wszystkich
abonentów tych sieci.

3. Prezes URT ustala, w drodze decyzji, operatora, o którym mowa w ust.
2, określając szczegółowe warunki świadczenia usługi biura numerów.

4. Do usługi biura numerów oraz do sporządzania spisu abonentów
i związanego z tym udostępniania danych stosuje się przepisy art.
69 i 70.

<...

Artykuły 69 i 70 mówią o sposobie, zasadach zbierania informacji
o abonentach i przetwarzaniu tych danych.

Niestety nie mam rozporządzenia co do ust. 3...

Telesforze, jest coś takiego ?!


To zarządzenie, które ma usprawnić informację telefoniczną tłumaczy Piotr
Kostrzewski, rzecznik prasowy Telekomunikacji Polskiej SA w Poznaniu.
średnio telefonistka odbiera sześćdziesiąt telefonów na godzinę. Zdarza


Dlatego TPSA postanowiła wk***ić swoich abonentów poszukujących
informacji pod 912/913 i limitować czas połączenia, taaaak...
niektórym chyba naprawdę nie staje rozumu aby przewidzieć odczucia tak
potraktowanego abonenta.


To blokowało 912 i 913, sprawiając, że inni abonenci nie mogli się dodzwonić.


Akurat to nie jest prawdą, 91x to n wiązek (przynajmniej we Wrocławiu)
i najmniej kilkanaście telefonistek uzbrojonych w komputer z bazą danych
o wszystkich stacjach telefonicznych w Polsce (również konkurencyjnych).


Dla tych, którzy potrzebują powyżej stu informacji uruchomiono specjalny
numer 0-prefiks-22/ 699-15-28. Niestety, biuro znajduje się w Warszawie,


Jestem bardzo ciekaw na jakiej podstawie i jakiej pozycji z cennika TPSA
jest to odpłatne.


Oprócz opłaty za połączenie trzeba ponieść dodatkowe koszty, gdyż podanie
jednego numeru kosztuje 1,50 złotych.  


Kurcze... jedna taka rozmowa :-i jeśli coś takiego pokazało by się na
fakturze to możemy reklamować ją w całości !


Takiej tresci informacja ukazala sie w dzisiejszym Glosie Wlkp - co Wy na
to?


TPSA bardzo mocno stara się aby być najmniej lubianą firmą w .pl :-

Ceterum censeo hostem #D519ADC3 delendum esse





Temat: Glos Wlkp:Tylko trzy numery.


| Próbowałem uzyskać pod 912 i 913 kilka numerów telefonów, ale
telefonistka
| podała mi tylko trzy informacje i się rozłączyła mówi zdenerwowany
| czytelnik. Zadzwoniłem ponownie i usłyszałem, że obowiązuje nowe
| zarządzenie. Wynika z niego, że telefonistki mogą jednorazowo udzielać
| tylko trzech informacji. Je?li potrzebujemy ich więcej, musimy dzwonić
| drugi raz.


Jest to praktyka powszechnie stosowana przez zachodnich operatorów. Co
więcej rozmowy do biura numerów sa tam taryfikowane powyżej normalnych
rozmowy telefonicznej. No cóż orientacją kosztowa: rozmowa + usługa
informacyjna. Jak widać TPSA coraz bardziej czerpie wzrorce zachodnie, tam
gdzie przynoszą one dodatkowe pieniądze. I wcale nie chodzi tutaj o
odblokowanie telefonistek-informatorek, ale o zmuszenie klienta a by
zadzwonil ponownie (= dodatkowa kasa).


Zobaczmy najpierw co mówi PT o biurze numerów art. 56 ust. 2 i 3:

USTAWA
z dnia 21 lipca 2000 r.
Prawo telekomunikacyjne


[ciach]


3. Prezes URT ustala, w drodze decyzji, operatora, o którym mowa w ust.
2, określając szczegółowe warunki świadczenia usługi biura numerów.

Niestety nie mam rozporządzenia co do ust. 3...

Telesforze, jest coś takiego ?!


ZTCW, nie. Co więcej, z ostatnich doniesień TPSA nie jest operatorem
dominujacycm na żadnym rynku, ani tez operatorem w ogóle, nie posiada bowiem
prawomocnej decyzji - zezwolenia. zezwolenie o którym było głosno w lutym
jest ciągle zmieniane i co zatem idzie dotąd nieprawomocne. A za zatem
równie prawnie nieskuteczne są wszystkie poźniejsze decyzje dotyczące TPSA.
Są to wnioski, przez nikogo nie kwestionowane, wynikające z konferencji 5th
Polish Telecom Congress (W-wa, 10-12.12.2001).


| To zarządzenie, które ma usprawnić informację telefoniczną tłumaczy Piotr
| Kostrzewski, rzecznik prasowy Telekomunikacji Polskiej SA w Poznaniu.
| średnio telefonistka odbiera sześćdziesiąt telefonów na godzinę. Zdarza


Patrz wyżej, chodzi tylko o kasę.

[...]


| Dla tych, którzy potrzebują powyżej stu informacji uruchomiono specjalny
| numer 0-prefiks-22/ 699-15-28. Niestety, biuro znajduje się w Warszawie,

Jestem bardzo ciekaw na jakiej podstawie i jakiej pozycji z cennika TPSA
jest to odpłatne.

| Oprócz opłaty za połączenie trzeba ponieść dodatkowe koszty, gdyż podanie
| jednego numeru kosztuje 1,50 złotych.


Pytanie o cennik jest całkowicie uzasadnione.

Wprawdzie opłata taka mogłaby byc wprowadzona, ale musi byc w cenniku i to
zatwierdzonym przez URT. Informacja o numerze telefonow jest częścia usługi
powszechnej, która powinna być świadczona po przystępnej cenie (co nie
oznacza, że za darmo).





Temat: Cyfrowa podwyżka
Na stronie ...psow mozna znalezc taka informacje:

      ISDN dla aktywnych
      2003-08-18

      Nawet 500 połączeń z 20% rabatem, rozmowy rozliczane z dokładnością do
sekundy, dodatkowe usługi w cenie abonamentu - to tylko część korzyści
wynikających z nowej oferty ISDN TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ. Nowe plany
taryfowe: ISDN TP podstawowy, ISDN TP premium oraz profil TP biznes można
zamawiać od 15 sierpnia 2003.
      Nowa oferta ISDN zastąpi trzy dotychczasowe rodzaje abonamentów
(profili) ISDN OCTOPUS S: Standard, Komfort i Biznes, z których dotychczas
korzystali Klienci indywidualni i firmy. Obecnie Klienci indywidualni będą
mogli wybrać plan ISDN TP podstawowy lub premium, a właściciele firm profil
TP Biznes. Nowe oferty premiują aktywne korzystanie z telefonu.

      W planie ISDN TP premium, Klienci otrzymują 20% rabat aż na 500
połączeń lokalnych, międzymiastowych i komórkowych, w planie ISDN TP
podstawowym rabat obejmuje 50 połączeń, bez względu na ich długość. Plan
ISDN TP premium oferuje bezpłatnie 1 dodatkowy numer telefoniczny (MSN),
który zgodnie z cennikiem kosztuje 4,88 zł (z VAT). Kolejną zaletą obydwu
planów jest bezpłatne rozliczanie rozmów z dokładnością co do sekundy, które
zgodnie z cennikiem kosztuje 2,44 zl (z VAT). Łącząc rozmowy z rabatem w
planie ISDN TP podstawowy lub premium z usługą wybrane numery TP, można
obniżyć koszt rozmów telefonicznych nawet o 40%.

      Miesięczny abonament w planie ISDN TP podstawowym wynosi 67,10 zł (z
VAT),
      a w planie ISDN TP premium 84,18 zł (z VAT). Wyższa niż dotychczas
opłata abonamentowa rekompensowana jest oszczędnościami wynikającymi z
rabatów na połączenia. Przykładowo, Klientom, którzy w poprzednim planie
płacili za rozmowy 170 PLN, 20% rabat w planie premium w całości
rekompensuje różnicę w  abonamencie, a kolejne rozmowy przynoszą dodatkowe
oszczędności.

      Główną zaletą profilu TP Biznes dla firm jest włączenie w cenę
abonamentu 67,10 zł (z VAT) rozliczania rozmów z dokładnością do sekundy
zgodnie planem sekundowym TP biznes, szczegółowego wykazu połączeń oraz do
trzech numerów telefonicznych (MSN) lub 10 numerów umożliwiających
wybieranie wewnętrzne (DDI). W profilu TP Biznes jest również możliwość
bezpłatnego zestawienia połączenia trójstronnego oraz dodanie numeru (lub
numerów) do scenariusza grupy biznesowej TP net. Zamawiając te usługi
oddzielnie, łączny wydatek byłby większy niż oferowany w ramach abonamentu.

      Z dotychczasowych profili ISDN OCTOPUS S można korzystać do końca
listopada 2003. Po 1 grudnia 2003 r. zostaną one automatycznie zmienione:
      - Klientom biznesowym na profil TP Biznes
      - Klientom indywidualnym na plan ISDN TP podstawowy
      - Klientom indywidualnym posiadającym OCTOPUS Biznes na profil TP
Biznes

      TELEKOMUNIKACJA POLSKA, Biuro Prasowe, ul. Nowy Świat 6/12, 02-400
Warszawa
      tel.: (22) 583 81 09, faks: (22) 661 75 64,

      Kontakt: Barbara Górska, Rzecznik TP, tel.: (22) 826 41 77

Pozdrawiam wszystkich jeszcze uzytkownikow ISDN w TPSA...ja zmykam 30
listopada.





Temat: "Wolne telefony" (a raczej bilingi)


A co bys powiedzial, gdyby - w ramach racjonalizacji i oszczednosci
oczywiscie - w Warszawie wszystkie przesylki awizowane byly do odbioru,
powiedzmy, w urzedzie pocztowym we Wlochach? Lokal tanszy, uslugi tansze
itede itepe.


Przeciez to nie to samo. Wiadomo przeciez, ze urzad pocztowy powinien byc
blisko ludzi, podobnie jak szpital czy (przepraszam) urzad skarbowy.
Natomiast na przyklad informacja telefoniczna o kodach pocztowych (nie wiem,
czy to istnieje, a powinno), czy jakakolwiek telefoniczna obsluga
(informacja o podatkach, clach, lekach), np. z czterocyfrowym
"taksowkarskim" numerem, moze bardzo dobrze sie ulokowac w Slupsku...
Bardziej ogolnie: ja  mowie o czynnosciach, ktore nie wymagaja
bezposredniego kontaktu. O dzialaniach, ktore sa zalatwiane droga
telefoniczna lub pocztowa. Wspomniany GUS moze zostawic w Warszawie
biblioteke, roczniki i to wszystko, co mozna nazwac bezpodrednia obsluga
klienta, natomiast cala szara biurokracja moze pojechac gdzie indziej, z
czystym zyskiem dla panstwa (lub odpowiednio w przypadku TP SA, dla TP SA-
oszczednosc na kosztach), dla Warszawy (rozladowanie przeciazonego miasta -
uwaga, wiem, ze to z powodu braku infrastruktur i przez zaniedbania, ale
budowanie infrastruktur i rozladowywanie nie sa sprzeczne, wprost
przeciwnie!), dla miasta docelowego (nowe miejsca pracy generuja kolejne
posrednie), a nawet dla obslugiwanego klienta: w miescie biedniejszym, w
ktorym trudniej o prace, przynajmniej w teorii pracownicy powinni sie
bardziej starac ...


I bardzo prosze. Niech bulingi drukuja sie w Krakowie (byleby dochodzily w
rozsadnych terminach), biuro numerow niech sie miesci w Lodzi, a
ksiegowosc
w Olsztynie. _JA_ jako abonent nie musze nigdy w tych miejscach bywac. Ale
jezeli swoj biling bede mogl obejrzec na monitorze w Bialej Podlaskiej
(zamiast na Twardej) , bede sie burzyc.


Ja nie sugeruje tepej, biurokratycznej decentralizacji: przeciez nie moge w
kazdym zdaniu podkreslac, ze moje propozycje i wszelkie sugestie wymagalyby
_inteligentnego_ wdrozenia. Wiec w pelni zgadzam sie z ostatnim akapitem
wypowiedzi przedmowcy.

Swoj biling powinienes moc obejrzec w domu na Internecie, lub tez na
samoobslugowym stanowisku w BOKu, skladajacym sie z duzego monitora i bardzo
uproszczonej klawiatury, albo tez z samego ekranu do naciskania paluchami. I

zrozumiala) instrukcja obslugi (jakies 4 zdania :-))) ), a takze 2 mile i
bajecznie cierpliwe panienki do pomocy. Po pol roku czegos takiego notowania
TP SA znacznie wzrastaja... i spadaja koszty. Koniec pierwszej dygresji.
Oczywiscie powinienes tez moc zamowic biling przesylany poczta (na wybranym
nosniku) lub e-mailem. Zauwaz, jak wygodne jest to ostatnie rozwiazanie dla
Ciebie, i jak bardzo oplacalne dla operatora: Ty masz dane prawie
natychmiast i w formie, z ktora robisz co chcesz, a dla operatora koszt
wynosi ZERO.

Co ciekawe, to juz inna dygresja, pamietam, ze rozwiazania tego typu
prowadzily nawet do zwiekszenia centralizacji pewnych dzialan, w sensie
skupienia w jednym miejscu: na przyklad ktores z wiekszych swiatowych linii
lotniczych mialy kilka lat temu cala europejska telefoniczna obsluge klienta
w jednym miejscu, gdzies na dalekich (wiec dosc tanich) przedmiesciach
Paryza, siedzial tam wielojezyczny personel i w zaleznosci od numeru na
ktory dzwoniono (np. w Holandii), odpowiadano po holendersku "Air XXX,
Amsterdam, w czym moge sluzyc". Dlaczego tak nie mozna zorganizowac biura
numerow TP SA? Na przyklad w Walbrzychu albo Stargardzie Gdanskim ...

MM





Temat: Era - Telefonia Stacjonarna
PTC Era proponuje dla Firm telefon stacjonarny:

- najniższy na rynku abonament za telefon stacjonarny, tylko 10 zł (12,20 zł z VAT) miesięcznie przy wyborze taryfy Era Firmowa 10 - dla tych, którzy rozmawiają niewiele, a chcą być w stałym kontakcie z Klientami,

- standardowy numer stacjonarny, składający się z numeru kierunkowego lokalizacji, w której została aktywowana usługa, oraz siedmiocyfrowego numeru telefonu, np. 022 XXX XX XX,

- błyskawiczna aktywacja telefonu w ciągu jednego dnia, bez konieczności instalacji,

- nielimitowane rozmowy z numerami stacjonarnymi przy wyborze taryfy Era Firmowa 85 - dla tych, którzy dzwonią często i długo rozmawiają,

- tanie rozmowy - jedna niska stawka za rozmowy lokalne i międzymiastowe - tylko 0,29 zł (0,35 zł z VAT) za minutę połączenia do sieci stacjonarnych oraz 0,49 zł (0,60 zł z VAT) za minutę

- połączenia do sieci komórkowych, możliwość przeniesienia numeru w przypadku zmiany lokalu w obrębie tej samej strefy numeracyjnej, np. jeśli przeniesiesz swoje biuro z Warszawy do Piaseczna, Twój numer stacjonarny pozostanie bez zmian,

- duży zasięg działania telefonu stacjonarnego - nie tylko w Twoim biurze, ale także w promieniu minimum 500 m od niego,

- idealne rozwiązanie w miejscach, gdzie nie ma warunków technicznych do korzystania z telefonii stacjonarnej innych operatorów.

Telefon stacjonarny w sieci Era to korzystne rozwiązanie także dla Twoich partnerów biznesowych. Osoby, które do Ciebie dzwonią, płacą za rozmowę jak za połączenie z numerem stacjonarnym.

W celu realizacji proszę o kontakt: Marcin Nowak 608 066 790 lub erabiznes@gmail.com

BLUE CONNECT
to najszybszy, bezprzewodowy Internet w notebooku, komputerze stacjonarnym i telefonie komórkowym. Dzięki tej usłudze możesz korzystać z zasobów sieci oraz odbierać i wysyłać e-maile w każdym miejscu i czasie, kiedy tylko potrzebujesz.

Blue connect działa w oparciu o technologie udostępnione przez sieć Era: UMTS, EDGE/GPRS, WLAN.

Teraz Blue connect dostępny jest także na telefonie komórkowym. Możesz przeglądać ulubione strony internetowe oraz korzystać z wyszukiwarki Google na swojej komórce. Dowiedz się więcej o usłudze.

Blue connect to:
WYGODA
- komfort korzystania bez kabla;

- swoboda korzystania - w każdym miejscu: w domu, w biurze, w podróży;

- możliwość korzystania za granicą dzięki usłudze roamingu międzynarodowego.

SZYBKOŚĆ
- automatyczny dobór najszybszej możliwej na danym obszarze prędkości;

- technologia WLAN umożliwia szybkie przesyłanie danych w punktach HotSpot (do 54 Mbit/s);

PROSTOTA
- prosta taryfa (stała miesięczna opłata, niezależnie od ilości przetransferowanych danych i czasu trwania połączeń na terenie całej Polski);

- prosta i intuicyjna instalacja karty blue connect i oprogramowania;

- całodobowe wsparcie techniczne pod numerem 600 600 600 (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci, z której wykonywane jest połaczenie).

Abonament: 99 zł netto/m-c
- GT MAX 199 zł netto ( jednorazowa opłata )

Oferta Promocyjna dla Firm

Taryfy Pakiet Biznes - 10 numerów za grosz w sieci Era

Wybierz wyjątkową ofertę Era Biznes:

- Rozmowy za 1 grosz z 10 wybranymi numerami przez cały czas trwania kontraktu
- Podwójny pakiet minut w ramach sieci
- Duży wybór najnowocześniejszych telefonów od 1 zł netto ( np. Nokia 6280, Nokia E51 )

Uprzejmie informujemy, że PTC Era Biznes proponuje w celu wsparcia obsługi teleinformatycznej w Państwa firmie, możliwość skorzystania z bezpośredniej pomocy Doradcy.

Zajmujemy się bezpośrednią obsługą Klientów biznesowych z sektora SOHO, SME i CMA ( region mazowiecki ).
Zakres działań:
- aktywacja nowych kart sim ( taryfy Pakiet Biznes ),
- aktywacja usług Blueconnect ( Blueconnect dla PC i Notebooka, Blueconnect w Telefonie),
- realizacja ofert dla stałych abonentów ( zmiana taryf, wymiana aparatów, oferty niestandardowe ).

Działania te mają na celu:
- optymalizację kosztów wynikających z użytkowania telefoni cyfrowej w Państwa firmie,
- aktualizację infrastruktury teleinformatycznej w Państwa firmie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • osy.pev.pl



  • Strona 1 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 70 rezultatów • 1, 2
    Archiwum
    Powered by wordpress | Theme: simpletex