biznes plan biura turystycznego

Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: biznes plan biura turystycznego




Temat: Mieszkania, pawilon

Ztego, co wiem to faceci lepiej znają się na sprawach technicznych, zdążyłeś zrobić zdjęcia z kilku stron całej inwestycji, a nie wiesz, o co pytać. swoją drogą to miejsce na blok jest fatalne. Czy na pewno chcesz mieszkać w tym miejscu?

Zrobienie zdjęć to pryszcz. Jak widzisz - były zrobione w niedzielę. Po czym to poznac? Po tym, że żywej duszy na nich nie ma, a budowy chyba nikt nie pilnował, bo można było sobie wejść wszędzie.
Może i faceci lepiej się znają na sprawach technicznych, a może to mit zresztą taki sam jak ten, że kobiety to tylko do garów i sprzątania się nadają. Ja mieszkania jeszcze nie kupowałem, ba od niedawna się tym interesuję, wieć może nie wiem o co pytać.
Ja bym chciał się przekonac, co to znaczy, ze biuro jest przenośne? Bo własnie to określenie mnie trochę zaintrygowało. Czy byłoby dla Ciebie wszystko ok, gdybyś kupiła wycieczkę do Egiptu z biura turystycznego, które jest przenośne? Dziś ma marszałkowskiej, a tydzień przed odlotem na... niewiadomo gdzie. I byłbym bardzo zadowolony, gdyby Pan Sadowski się ustosunkował i rozwiał moje watpliwości i moją dociekliwość. W tej chwili Tylko Ty bronisz i wyjaśniasz, jak na klientke (w dodatku chyba potencjalną, bo jeszcze nie podpisałaś umowy) to dużo.
Firma Green House Development jak rozumiem jest nową firmą, natomaist panowie wykonywali już prace z "budowaniem domów". Jednak postawienie budynku to nie wszystko. Przed rozpoczęciem inwestycji, trzeba przygotowac solidny biznes plan. Wykonanie strony internetowej to ważna informacja dla klientów (a przecież działa od niedawna, w dodatku w obecnej formie wiecej dowiem się z niej o Ożarowie niż o inwestycji).

Znowu robi się pyskówka, a już nieden raz pisałem, że nie to jest moim zamiarem. Chyba zaczynamy dorównywac w naszej rozmowie polskim politykom.





Temat: dzialka z dostepem do jeziora
Adam a to jest działka z bezpośrednim dostępem do wody?? I cena by mnie interesowała.

Dzwoniłam dzis do gminy, mam przyjechać obejrzeć plany zagospodarowania. Gmina niestety nie dysponuje żadnymi terenami nad wodą. Ale ponoć oferują swoją pomoc. Interesuje ich takie zaplecze turystyczne o jakim myślę.

Chcę nazbierać informacji ile się da przed wyjazdem. Dlatego liczę również na Was

Część ziem nad zbiornikiem należy do gminy Sułów. Może wiecie coś na temat tamtych terenów??

Qki - dziekuję za info. Taki teren byłby idealny do trzymania jachtów. Na przystań. Mogłaby to być baza. Osłonięty. Teren ponoć nadal do sprzedania - jak poinformował mnie syn właściciela, do którego się niestety nie mogę póki co dodzwonić. Ciekawe jaka cena hehe. Oczywiście milialderką to ja nie jestem liczę na dotacje z UE. Biznes plan czas szykować. Do maja trzeba się wyrobić.

Może znalazł by się ktoś kto zaoferowałby pomoc, konsultacje w pisaniu takowego?? Studiuję zarządzanie, temat nie jest mi całkiem obcy ale biznes planu z prawdziwego zdarzenia jeszcze nie pisałam, a to musi być właśnie taki EXTRA plan !! szanse na dotacje z tego co wiem sa duze.

Pozdrawiam i liczę na dalsze informacje

P.S.
No Sułów odpada-tamte tereny nie nadają się na taką bazę. Poinformowano mnie, że najlepsza byłaby miejscowość Nawóz.

Może ktoś coś wie na ten temat??

BIURA NIERUCHOMOŚCI
prosiłabym Was o telefony, bądź strony lub chociaż nazwy najlepiej w Waszych terenach prosperujących biur nieruchomości. Oczywiście w necie znajduję takich dużo ale co z polecenia to z polecenia:) może tam też pomogą w poszukiwaniu terenu...





Temat: Sztuczna wyspa na Bałtyku
Sztuczna wyspa na Bałtyku

Mieszkańcy Sopotu mogą wypowiedzieć się, jakich zmian chcą w swoim mieście. Wśród najciekawszych propozycji - są wieżowce przy al. Niepodległości i sztuczna wyspa na Bałtyku



W kurorcie trwają konsultacje społeczne. Zakrojone na szeroką skalę - mieszkańcy najpierw powiedzą, co sądzą o pomyśle przesunięcia granic i zrzeczenia się 4 ha na rzecz Gdańska (wszystko po to, by budowana hala widowiskowo-sportowa stanęła dokładnie na granicy obu miast), potem ocenią sugerowany plan przyszłego zagospodarowania przestrzennego miasta. Punktów jest jedenaście. Pierwszy i najważniejszy z nich, zakłada zagospodarowanie terenu pomiędzy al. Niepodległości a torami kolejowymi. - Chcemy stworzyć centrum administracyjno-biznesowe - mówi Krzysztof Hueckel, naczelnik wydziału urbanistyki i architektury UM w Sopocie. - Wzdłuż całego miasta, od granicy południowej do północnej, ciągnęłyby się biura i siedziby firm. Wielkość i wysokość budynków byłaby zróżnicowana w zależności od lokalizacji. Przy samej granicy z Gdańskiem moglibyśmy postawić nawet dwa, trzy siedemnastopiętrowe wieżowce. Bliżej centrum, domy niższe 3-4-piętrowe. Oczywiście to są dopiero pomysły, chcemy tylko wiedzieć czy sopocianom się spodobają. Na pewno to ciekawa oferta wobec powstającej trójmiejskiej metropolii, jesteśmy po środku, słowem to idealna lokalizacja dla biur.

Centrum jest potrzebne, bo kurort robi się "ciasny", nowych siedzib brakuje już od dawna a "stare" firmy też przestają się mieścić. - Chcemy przyciągnąć nowych inwestorów - mówi Jacek Karnowski, prezydent Sopotu. - I przede wszystkim zatrzymać tych, którzy od nas uciekają, bo nie mają miejsca. Musimy zdecydować czy Sopot ma się utrzymywać tylko z turystyki, czy także z biznesu. A przecież razem z firmami odpłyną miejsca pracy i pieniądze z podatków.

Na liście znalazł się też inny projekt - budowa sztucznej wyspy - mariny żeglarskiej, prawie jak w Dubaju. - 10 ha powierzchni plus 10 ha basenu portowego, który pomieści około 350 jachtów - mówi Tomasz Bosiacki, twórca projektu. - Wyspę z brzegiem łączyłby 500-metrowy, dwupoziomowy pomost. Dołem jeździłyby auta, molem u góry, na wysokości ponad 8 m, spacerowali ludzie. Projektem interesują się już inwestorzy.

Na wyspie stanęłyby centra rekreacyjne, hotele, restauracje. Koszt inwestycji to około 800-900 mln zł. Czemu Sopot na równi stawia kwestię inwestycji biznesowych, które prawdopodobnie wkrótce powstaną i futurystycznej wyspy, na której wybudowanie poczekać trzeba będzie co najmniej kilkanaście lat (szczególnie, kiedy wciąż brakuje pieniędzy na remont mola)? - O wyspę pytają nas mieszkańcy i inwestorzy - potwierdza Jacek Karnowski, prezydent Sopotu. - Dlatego umieściliśmy projekt na liście. Remont mola jest inwestycją miejską, budowa wyspy - prywatną, nie my ją będziemy finansowali. Chociaż z pewnością przysłużyłaby się do rozwoju żeglarstwa.

Konsultacje na temat przyszłego wizerunku Sopotu trwać będą około pół roku. W sopockim Urzędzie Miasta dostępne są ankiety, które po wypełnieniu wrzucić można do specjalnie wystawionej urny. Dodatkowo opinie wysłać można e-mailem na adres: konsultacje@sopot.pl

Źródło: Gazeta Wyborcza Trójmiasto 2008-02-22

Zobacz więcej: [video] Sopot chce budować szklane domy

.

sztuczna_wyspa_w_sopociejpg.jpg  Opis:



Temat: Sztuczna wyspa na Bałtyku

Mieszkańcy Sopotu mogą wypowiedzieć się, jakich zmian chcą w swoim mieście. Wśród najciekawszych propozycji - są wieżowce przy al. Niepodległości i sztuczna wyspa na Bałtyku

W kurorcie trwają konsultacje społeczne. Zakrojone na szeroką skalę - mieszkańcy najpierw powiedzą, co sądzą o pomyśle przesunięcia granic i zrzeczenia się 4 ha na rzecz Gdańska (wszystko po to, by budowana hala widowiskowo-sportowa stanęła dokładnie na granicy obu miast), potem ocenią sugerowany plan przyszłego zagospodarowania przestrzennego miasta. Punktów jest jedenaście. Pierwszy i najważniejszy z nich, zakłada zagospodarowanie terenu pomiędzy al. Niepodległości a torami kolejowymi. - Chcemy stworzyć centrum administracyjno-biznesowe - mówi Krzysztof Hueckel, naczelnik wydziału urbanistyki i architektury UM w Sopocie. - Wzdłuż całego miasta, od granicy południowej do północnej, ciągnęłyby się biura i siedziby firm. Wielkość i wysokość budynków byłaby zróżnicowana w zależności od lokalizacji. Przy samej granicy z Gdańskiem moglibyśmy postawić nawet dwa, trzy siedemnastopiętrowe wieżowce. Bliżej centrum, domy niższe 3-4-piętrowe. Oczywiście to są dopiero pomysły, chcemy tylko wiedzieć czy sopocianom się spodobają. Na pewno to ciekawa oferta wobec powstającej trójmiejskiej metropolii, jesteśmy po środku, słowem to idealna lokalizacja dla biur.

Centrum jest potrzebne, bo kurort robi się "ciasny", nowych siedzib brakuje już od dawna a "stare" firmy też przestają się mieścić. - Chcemy przyciągnąć nowych inwestorów - mówi Jacek Karnowski, prezydent Sopotu. - I przede wszystkim zatrzymać tych, którzy od nas uciekają, bo nie mają miejsca. Musimy zdecydować czy Sopot ma się utrzymywać tylko z turystyki, czy także z biznesu. A przecież razem z firmami odpłyną miejsca pracy i pieniądze z podatków.

Na liście znalazł się też inny projekt - budowa sztucznej wyspy - mariny żeglarskiej, prawie jak w Dubaju. - 10 ha powierzchni plus 10 ha basenu portowego, który pomieści około 350 jachtów - mówi Tomasz Bosiacki, twórca projektu. - Wyspę z brzegiem łączyłby 500-metrowy, dwupoziomowy pomost. Dołem jeździłyby auta, molem u góry, na wysokości ponad 8 m, spacerowali ludzie. Projektem interesują się już inwestorzy.

Na wyspie stanęłyby centra rekreacyjne, hotele, restauracje. Koszt inwestycji to około 800-900 mln zł. Czemu Sopot na równi stawia kwestię inwestycji biznesowych, które prawdopodobnie wkrótce powstaną i futurystycznej wyspy, na której wybudowanie poczekać trzeba będzie co najmniej kilkanaście lat (szczególnie, kiedy wciąż brakuje pieniędzy na remont mola)? - O wyspę pytają nas mieszkańcy i inwestorzy - potwierdza Jacek Karnowski, prezydent Sopotu. - Dlatego umieściliśmy projekt na liście. Remont mola jest inwestycją miejską, budowa wyspy - prywatną, nie my ją będziemy finansowali. Chociaż z pewnością przysłużyłaby się do rozwoju żeglarstwa.

Konsultacje na temat przyszłego wizerunku Sopotu trwać będą około pół roku. W sopockim Urzędzie Miasta dostępne są ankiety, które po wypełnieniu wrzucić można do specjalnie wystawionej urny. Dodatkowo opinie wysłać można e-mailem na adres: konsultacje@sopot.pl

Źródło: Gazeta Wyborcza Trójmiasto




Źródło: http://miasta.gazeta.pl/t...12,4955464.html



Temat: Gazeta.pl pisze, że...
nowe zamierzenia


Sztuczna wyspa na Bałtyku

Mieszkańcy Sopotu mogą wypowiedzieć się, jakich zmian chcą w swoim mieście. Wśród najciekawszych propozycji - są wieżowce przy al. Niepodległości i sztuczna wyspa na Bałtyku

W kurorcie trwają konsultacje społeczne. Zakrojone na szeroką skalę - mieszkańcy najpierw powiedzą, co sądzą o pomyśle przesunięcia granic i zrzeczenia się 4 ha na rzecz Gdańska (wszystko po to, by budowana hala widowiskowo-sportowa stanęła dokładnie na granicy obu miast), potem ocenią sugerowany plan przyszłego zagospodarowania przestrzennego miasta. Punktów jest jedenaście. Pierwszy i najważniejszy z nich, zakłada zagospodarowanie terenu pomiędzy al. Niepodległości a torami kolejowymi. - Chcemy stworzyć centrum administracyjno-biznesowe - mówi Krzysztof Hueckel, naczelnik wydziału urbanistyki i architektury UM w Sopocie. - Wzdłuż całego miasta, od granicy południowej do północnej, ciągnęłyby się biura i siedziby firm. Wielkość i wysokość budynków byłaby zróżnicowana w zależności od lokalizacji. Przy samej granicy z Gdańskiem moglibyśmy postawić nawet dwa, trzy siedemnastopiętrowe wieżowce. Bliżej centrum, domy niższe 3-4-piętrowe. Oczywiście to są dopiero pomysły, chcemy tylko wiedzieć czy sopocianom się spodobają. Na pewno to ciekawa oferta wobec powstającej trójmiejskiej metropolii, jesteśmy po środku, słowem to idealna lokalizacja dla biur.

Centrum jest potrzebne, bo kurort robi się "ciasny", nowych siedzib brakuje już od dawna a "stare" firmy też przestają się mieścić. - Chcemy przyciągnąć nowych inwestorów - mówi Jacek Karnowski, prezydent Sopotu. - I przede wszystkim zatrzymać tych, którzy od nas uciekają, bo nie mają miejsca. Musimy zdecydować czy Sopot ma się utrzymywać tylko z turystyki, czy także z biznesu. A przecież razem z firmami odpłyną miejsca pracy i pieniądze z podatków.

Na liście znalazł się też inny projekt - budowa sztucznej wyspy - mariny żeglarskiej, prawie jak w Dubaju. - 10 ha powierzchni plus 10 ha basenu portowego, który pomieści około 350 jachtów - mówi Tomasz Bosiacki, twórca projektu. - Wyspę z brzegiem łączyłby 500-metrowy, dwupoziomowy pomost. Dołem jeździłyby auta, molem u góry, na wysokości ponad 8 m, spacerowali ludzie. Projektem interesują się już inwestorzy.

Na wyspie stanęłyby centra rekreacyjne, hotele, restauracje. Koszt inwestycji to około 800-900 mln zł. Czemu Sopot na równi stawia kwestię inwestycji biznesowych, które prawdopodobnie wkrótce powstaną i futurystycznej wyspy, na której wybudowanie poczekać trzeba będzie co najmniej kilkanaście lat (szczególnie, kiedy wciąż brakuje pieniędzy na remont mola)? - O wyspę pytają nas mieszkańcy i inwestorzy - potwierdza Jacek Karnowski, prezydent Sopotu. - Dlatego umieściliśmy projekt na liście. Remont mola jest inwestycją miejską, budowa wyspy - prywatną, nie my ją będziemy finansowali. Chociaż z pewnością przysłużyłaby się do rozwoju żeglarstwa.

Konsultacje na temat przyszłego wizerunku Sopotu trwać będą około pół roku. W sopockim Urzędzie Miasta dostępne są ankiety, które po wypełnieniu wrzucić można do specjalnie wystawionej urny. Dodatkowo opinie wysłać można e-mailem na adres: konsultacje@sopot.pl

Źródło: Gazeta Wyborcza Trójmiasto




Temat: FLEXWORD POLSKA CAŁKOWITA NOWOŚĆ OD 26. -1.2008 W POLSCE
Witam serdecznie,

26-27stycznia odbyło się inauguracyjne spotkanie Flexworld w Polsce. Spotkanie to odbyło się w Gorzowie Wielkopolskim, gdzie znajduje się 1sza siedziba firmy w Polsce.

Flexworld jest Spółką Akcyjną o kapitale zakładowym 300mln $, zarejestrowaną w USA, której właścicielem jest Niemiec. Od 3 lat działa na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii.

Przez te lata działania firma uzyskała potężny status finansowy i jest wiarygodnym partnerem dla wielu banków, dlatego wystarczy, że zbierze 10% kapitału na koncie, a resztę finalizuje Bank. Połowa uzyskanych środków lokowana jest w bezpieczne inwestycje, a pozostałe w bardzo dochodowe projekty (kopalnie złota, diamentów, kurorty turystyczne na Karaibach itp.) Stąd możliwe są operacje finansowe o małym ryzyku i wysokiej dźwigni finansowej:
Akcje w nadprzeciętnymi dywidendami rocznymi; 60% rocznie, wypłacanymi od 7 do 12 tego miesiąca w wysokości 10% zainwestowanego kapitału (6m-cy x 10% = 60% - które można wypłacić na kartę płatniczą z bankomatu lub reinwestować)

Wykorzystując inżynierię finansową w firmie, można dokonywać:
1); Zakupu nieruchomości przy wpłacie TYLKO 20% ich wartości.
Zbywający otrzymuje 100% wartości, a firma spłaca całą pożyczkę bankowi w ciągu 100miesięcy (8lat i 4m-ce).
2); Zakupu samochodów przy wpłacie TYLKO 30% ich wartości.
3); Oddłużanie przy wpłacie 30% wysokości długu.
4); Finansowanie projektów opartych na biznes planie przy wpłacie 30% potrzebnych środków.
A co najważniejsze, nie trzeba wykazywać żadnych zaświadczeń o nie zaleganiu z banków, z Urzędu Skarbowego, z ZUSu, ani o dochodach. Twoja wiarygodność to tylko wpłata za akcje kwoty 20 lub 30% wartości nabywanego majątku.

[i]Wszystkie działania firmy opierają się o współpracy z kancelarią prawną, a nieruchomości przy udziale notariusza. W Polsce siedziba firmy wraz w kancelarią prawniczą i notariuszem znajduje się w Gorzowie.

Aby mieć dostęp do tych możliwości należy zarejestrować się przez stronę internetową swojego sponsora.
Po zarejestrowaniu, każdy otrzymuje dostęp do własnego, spersonifikowanego biura on-line.
Za członkostwo nie będzie pobierana żadna opłata roczna. Jest pobrana jednorazowa opłata rejestracyjna.
Po zarejestrowaniu każdy otrzyma:
1. Bonus w wysokości 25Flexi (1Flexi=1Euro) plus udział w obrotach, jeżeli opłata rejestracyjna uiszczona zostanie w przeciągu 8dni po zarejestrowaniu.
2. Własną kartę bankową (Debit Card) bez sprawdzania wiarygodności finansowej z kontem on-line w USA, dostępnym na całym świecie.
3. Własną spersonifikowaną stronę Web z Flexi z udziałem w obrotach sklepu on-line.
4. Własny BackOffice z systemem rozrachunkowym on-line (codzienna aktualizacja)
5. Udział w obrotach i programy bonusowe

Po osiągnięciu statusu VIP 4; przysługują następujące dodatkowe świadczenia:
-Bank-Card i konto online w USA
-Shop-udział w obrotach
-Telef. komórkowy z umową (bez sprawdzania wiarygodności finansowej)
-Współudział w firmie (pakiety akcji z ponadprzeciętną dywidendą)
-Zabezpieczenie emerytalne 100; (pro status VIP)
-Advocard; ubezpieczenie prawne
-Samochód firmowy
-Urlop na koszt firmy
-Program oddłużeniowy i rozbudowa finansów
-"Mieszkanie u siebie" - pomoc w pozyskaniu nieruchomości
-Pasywne dochody wzgl.
-Stały dochód w wysokości 4.500 Euro; brutto

Więcej informacji pod adresem http://pl2536325.flexworldsys.de
Osoby zainteresowane korzystaniem z tych rewelacyjnych możliwości, planem marketingowym i Współpracą proszę o kontakt:
Piotr Batura
0515513279
bonex@wp.pl
gg.7516729
ORGANIZUJĘ SPOTKANIA W POZNANIU I OKOLICY



Temat: WYBORY 2006
witam,
Anka - zamieszczam program Komitetu FORUM SAMORZĄDOWE 2006,
który powinien też dotrzeć do Mieszkańców pocztą

WAŻNIEJSZE ZADANIA DO WYKONANIA W LATACH 2007-2010
PLAŻA MIEJSKA-GŁÓWNY PRODUKT TURYSTYCZNY MIEDZYZDROJÓW
INWESTYCJE
Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla całego terenu Miasta i Gminy.
● Budowa i modernizacja dróg, kanalizacji, chodników i ścieżek rowerowych (bez barier architektonicznych) ze szczególnym uwzględnieniem Sołectw.
● Budowa toalet w mieście a także w Sołectwach, m.in. na parkingu w Lubinie przy wzgórzu Zielonka.
● Budowa ok. 100 mieszkań komunalnych w dwóch budynkach oraz poprawa warunków mieszkaniowych w budynkach już istniejących.
● Budowa dwóch hal targowych, dających miejsca pracy mieszkańcom Międzyzdrojów.
● Budowa portu jachtowego, hali widowiskowo-sportowej, rozbudowa amfiteatru.
● Opracowanie i wdrożenie programu estetyzacji Miasta i Gminy, w tym zieleni miejskiej, poprzez m.in. zatrudnienie architekta zieleni (mała architektura promenady i centrum ).
● Przygotowanie tanich, monitorowanych parkingów miejskich dla samochodów osobowych i autokarów, m.in. przy ulicy Krótkiej (czasowy postój dla autokarów), dla rozładowania zwiększonego ruchu
turystycznego związanego z otwarciem przejścia granicznego na molo.
● Przygotowanie programu rewitalizacji zabudowy, oświetlenia, dróg, chodników i cmentarzy komunalnych.
● Budowa SKATE PARKU, radiofonizacja promenady, modernizacja ul. Polnej do drogi 102 oraz budowa ulic przylegających. Utwardzenie odcinka ul. Leśnej do bramy WPN.
● Wspieranie inwestorów w budowie kompleksu z basenami (z wykorzystaniem naturalnych złóż geotermalnych), rozbudowie stadionu, budowie kina i innych inwestycji służących mieszkańcom.

SPRAWY SPOŁECZNE ● BEZPIECZEŃSTWO
● Wprowadzenie do codziennej praktyki zasady służebności dla mieszkańców w działalności Urzędu Miejskiego i podległych mu jednostek.
● Zapewnienie organizacjom społecznym, w tym stowarzyszeniom, warunków lokalowych oraz wszelkiej pomocy organizacyjnej dla ich prawidłowego funkcjonowania.
● Wspieranie osób niepełnosprawnych oraz organizacji i osób prywatnych niosących im pomoc.
● Wstrzymanie podwyżek podatków i cen usług komunalnych.
● Dopłaty z budżetu gminy, dla gospodarstw domowych, do cen wody i odprowadzania ścieków.
● Utworzenie systemu nieodpłatnej pomocy prawnej dla niezamożnych we współpracy z organizacjami społecznymi.
● Ścisła współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w celu tworzenia nowych miejsc pracy.
● Utworzenie Funduszu Dobrych Pomysłów.
● Wykonanie monitoringu Miasta, reorganizacja pracy Straży Miejskiej, dofinansowanie Policji.

TURYSTYKA ● PROMOCJA ● KULTURA ● EDUKACJA ● SPORT
● Opracowanie strategii marketingowej Miasta i Gminy Międzyzdroje.
● Przygotowanie Kalendarza Imprez dla Miasta i Gminy.
● Utworzenie Centrum Informacji Turystycznej (w budynku „Balbinki”).
● Zasilenie kadrowe i przedmiotowe Biura Promocji Miasta oraz powołanie Międzyzdrojskiej Organizacji Turystycznej.
.● Organizacja i współorganizacja cyklicznych imprez kulturalnych i sportowych.
● Przywrócenie Międzyzdrojskiego Festiwalu Gwiazd.
● Powołanie do życia Szkoły Ponadgimnazjalnej. Utworzenie klas sportowych w szkołach.
● Powstanie klas integracyjnych w Szkole Podstawowej i Gimnazjum.
● Utworzenie, przy udziale Międzyzdrojskiego Klubu Biznesu oraz podmiotów funkcjonujących w mieście, funduszu stypendialnego „Talent”, wspierającego młodzież od szkoły podstawowej po studia, z możliwością wskazania miejsc pracy, w celu wspierania talentu, pracowitości i przeciwdziałaniu emigracji młodego pokolenia.
● Zapewnienie zachęt materialnych dla nauczycieli w celu podnoszenia poziomu miejskiej oświaty oraz unowocześnienie wyposażenia szkół.

z pozdrowieniami
Leszek



Temat: Konferencja Naukowa - "Marketing w Sporcie" - 14.1
„Marketing w sporcie”
to cykliczna konferencja naukowa odbywająca się na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olszynie. Inicjatywę, której głównym organizatorem jest Naukowe Koło Marketingu, zapoczątkowaliśmy w 2005 roku. W listopadzie tego roku spotykamy się już po raz czwarty. Podczas konferencji rozmawiamy o nowoczesnych metodach zarządzania sportem. Poznajemy sposoby wykorzystania narzędzi marketingowych do organizacji wydarzeń sportowych. Mówimy o sprawdzonych rozwiązaniach skutecznie łączących potrzeby sportu i biznesu. Dyskutujemy o korzyściach wynikających z dobrze prowadzonego marketingu sportowego. Tematy wykładów nie są przypadkowe. Chcemy aby wnioski płynące z wystąpień miały praktyczne przełożenie na rozwój marketingu sportowego na Warmii i Mazurach.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy tylko wysłać zgłoszenie na naszej stronie. Zapraszamy młodych sportowców, którzy chcą wziąć sprawy w swoje ręce i osobiście zająć się kwestiami marketingowo-medialnymi swojej kariery. Zapraszamy również przedstawicieli świata biznesu, którzy chcieliby poznać możliwości i sposoby promowania swojej firmy lub marki poprzez sport, który jest doskonałą platformą komunikacji z klientami. Dzięki wykładom i wystąpieniom dowiecie się jakie korzyści można uzyskać wiążąc się ze sportem i jak skutecznie z perspektywy firmy poprowadzić program sponsorski. Jeżeli jesteś studentem i nie masz pomysłu na siebie. Zastanów się. Może warto Twój zapał, kreatywność i świeże spojrzenie wykorzystać w świecie sportu i reklamy.
Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się 14 listopada w Auli Biblioteki Głównej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Hasło przewodnie konferencji brzmi: „Zawodowa liga, profesjonalny klub”. Wśród prelegentów zobaczymy m.in.: Tomasza Redwana z działu marketingu PlusLigi, który omówi organizację klubu w zawodowej lidze siatkówki w Polsce, Grzegorza Kopruckiego z działu marketingu Grupy Żywiec opowiadającego o promocji marki poprzez sport, Olgierda Dąbrowskiego - Zastępcę Burmistrza Miasta Ostróda mówiącego na temat związany z EURO 2012 oraz Mariusza Szyszko – dziennikarza TVP SPORT i Piotra Tyszkiewicza – licencjonowanego menadżera piłkarskiego. O kolejnych gościach, nowościach i etapach przygotowań do konferencji na bieżąco informujemy na Naszej stronie – www.uwm.edu.pl/mws. Jeżeli chcecie Państwo otrzymywać informacje na swoją skrzynkę e-mailową warto zarejestrować się w dziale subskrypcja.

[ Dodano: Sro 12 Lis, 2008 ]
Plan IV konferencji „Marketing w sporcie” - 14 listopada 2008

Moduł I Marketingowe aspekty sportu
9.15 - Budowa turystycznej marki miasta Ostróda poprzez sport. Olgierd Dąbrowski - Zastępca Burmistrza Miasta Ostróda
10.00 - Z drugiej strony kamery. Były zawodnik, teraz dziennikarz o współpracy sportowców z mediami. Mariusz Szyszko - dziennikarz TVP SPORT
10.40 - Profesjonalne biuro prasowe - najkrótsza droga do medialnego sukcesu imprezy. Maciej Świniarski - dziennikarz Radio Olsztyn
11.20 - przerwa kawowa

Moduł II Profesjonalny klub, zawodowa liga
11.40 - Struktura organizacyjna piłkarskiego klubu w niemieckiej Bundeslidze na przykładzie Vfl Volfsburg. Piotr Tyszkiewicz - były piłkarz Vfl Volfsburg, menedżer FIFA
12.20 - Budowa i rozwój klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk. Błażej Słowikowski, rzecznik prasowy
13.00 - Funkcjonowanie klubu w Polskiej Lidze Piłki Siatkowej. Tomasz Redwan - marketing manager PlusLigi Siatkówki
13.50 - Moda na boisku. Pokaz kolekcji marki R-GOL na sezon 2009.
14.00 - Telekonferencja z trenerem Bogdanem Wentą. Organizacja klubu piłki ręcznej na przykładzie Bundesligi.
14.30 - przerwa obiadowa

Moduł III Sport jako platforma komunikacji marketingowej z klientami
15.15 - Promocja marki poprzez sport. Grzegorz Koprucki - marketing manager Grupy Żywiec.
16.00 - Sponsoring sportowy w TVP S.A. Czubak Marcin, Ewa Ojdana - Biuro Reklamy TVP S.A.
16.30 - podsumowanie i zakończenie

[ Dodano: Sro 12 Lis, 2008 ]
Wstęp wolny. Obowiązują zgłoszenia. Formularz zgłoszenia oraz więcej informacji na stronie www.uwme.du.pl/mws



Temat: Katowicki Spodek i dworzec PKP
Władze Katowic i kierownictwo Spodka najwyraźniej nie mają pomysłu na to, jak zarabiać na tej największej hali widowiskowo-sportowej w kraju. Chcą przekazać na wyłączność prawo do organizowania tam imprez wystawienniczych i targowych konsorcjum, które utworzyły Międzynarodowe Targi Gdańskie oraz Biuro Reklamy SA w Warszawie.
Właśnie to konsorcjum wygrało konkurs "w zakresie wykorzystania obiektów i terenów będących w posiadaniu" katowickiej hali i ma nadzieję, że stosowną umowę podpisze do końca stycznia.

Marek Blaszkowski, prezes Spodka, przyznaje, że warszawskie Biuro Reklamy SA "nie ma najlepszych wyników finansowych". A jednak dąży do zawarcia umowy.

- Oferta konsorcjum była dla nas najkorzystniejsza. Otrzymamy rocznie ponad milion złotych - tłumaczy Blaszkowski.

Zasłaniając się tajemnicą handlową, nie chce jednak ujawnić, ile dotychczas płacili organizatorzy targów za wynajmowanie hali. Według naszych informacji było to średnio 150 tys. złotych za imprezę plus koszty mediów. W ubiegłym roku w hali odbyło się 9 imprez targowych. Łatwo więc policzyć, że władze Spodka zainkasowały grubo ponad milion tylko za to, że udostępniły halę. Organizatorzy targów budownictwa, kosmetycznych, edukacyjnych, ślubnych, giełdy minerałów itd. przychodzili do prezesa sami. Zresztą, przed laty zlikwidowano w Spodku dział organizacji imprez targowych, więc nie ma tam fachowców od marketingu, którzy mogliby promować obiekt. Najwyraźniej prezes Blaszkowski uznał, że lepsi fachowcy w Warszawie i Gdańsku.

Problem w tym, że Międzynarodowe Targi Gdańskie nie zorganizowały dotąd ani jednej imprezy w Katowicach, a warszawskie biuro, owszem, organizowało je, tyle że na przełomie lat 70. i 80. Toteż fakt, że takie firmy mają decydować, kto trafi do Spodka i na jakich warunkach, wydaje się co najmniej dyskusyjny.

Trudno też nie dostrzec konfliktu interesów, który pojawi się między organizatorami imprez wystawienniczych. Wiosną w tym samym czasie mają się odbyć konkurencyjne targi turystyczne - na terenie Międzynarodowych Targów Gdańskich i właśnie w katowickim Spodku. Jak to jednak będzie wyglądało w 2008 roku? Które miasto konsorcjum wybierze na targi: odległe Katowice czy bliższy ciału Gdańsk?

Plan wynajmu Spodka akceptują władze Katowic, do których hala należy. Gmina pokrywa zresztą straty, które w ubiegłym roku wyniosły milion złotych.

Piotr Uszok, prezydent Katowic :
Wyłonieni w konkursie potencjalni partnerzy Spodka wykazali najlepszą wiarygodność finansową, więc zaproszono ich do negocjacji, które dopiero rozstrzygną, czy to te właśnie podmioty będą organizatorami targów w Spodku. Jeszcze nic nie jest przesądzone.

Umowa ze Spodkiem jeszcze nie jest gotowa, ale prezes Sławomir Majman z warszawskiego Biura Reklamy już daje do zrozumienia organizatorom targów, że jak chcą imprezę przygotować w Spodku, to tylko z nim mają w tej sprawie pertraktować. Biuro Reklamy wraz z Międzynarodowymi Targami Gdańskimi wygrało konkurs na wynajem i hali widowisko-sportowej, i terenów wokół niej. Mają wyłączność na rozmowy z organizatorami i na układanie kalendarza imprez targowych w Spodku.

Konkurs ogłosił pod koniec ubiegłego roku sam zarząd Spodka przy pełnej akceptacji władz Katowic. Po co? - Co roku zgłaszało się do nas wielu organizatorów imprez targowych, musieliśmy pertraktować z każdym z osobna, a teraz zrobi to za nas wyłonione konsorcjum firm z Gdańska i Warszawy. Będą także szukać nowych organizatorów targów chętnych do zaprezentowania się w naszym obiekcie - wyjaśnia Marek Blaszkowski, prezes Spodka.

Za wyłączność organizowania imprez targowych w Katowicach firmy z Gdańska i Warszawy zapłacą Spodkowi ponad 1 mln zł rocznie. Konsorcjum - nazywane oficjalnie Polską Grupą Targową - obiecuje w zamian zorganizować 7 imprez targowych w tym roku i 12 w przyszłym. Oczywiście tą są tylko plany, gdyż wiążąca umowa jeszcze nie została podpisana. - Liczymy na umowę 3-4 letnią - mówi Andrzej Spiker, prezes Międzynarodowych Targów Gdańskich. - Zadbamy, by Spodek utrzymał się na rynku.

Sławomir Majman z warszawskiego Biura Reklamy dodaje, że oprócz tradycyjnych imprez targowych organizowanych w Spodku, chcą zaproponować Katowicom, na przykład, firmowane przez siebie targi stomatologiczne. Chcą reaktywować popularne tu kiedyś targi informatyczne.

Jak na razie warszawsko-gdańskie konsorcjum na pewno ma zablokowany apetyt na zorganizowanie tegorocznych targów górniczych w Katowicach. Co będzie w 2008 roku - ciągle nie wiadomo. Wszyscy organizatorzy są poirytowani, bo targi trzeba przygotowywać z co najmniej rocznym wyprzedzeniem, na razie nie ma z kim rozmawiać, a później trzeba będzie rozmawiać z... Gdańskiem i Warszawą?

Nie pojmuję, dlaczego chcemy się pozbyć wpływu na to, co dziać się będzie w katowickim Spodku. Dlaczego organizowanie imprez targowych opłaca się w Warszawie, w Gdańsku, ale Katowicom się to nie opłaca. Przyjdą więc nowi ludzie z pieczątkami i zrobią tu biznes - mówi dr Janusz Dzikowski, ekonomista.

Po raz pierwszy Spodek pozbył się szans zarabiania na targach w połowie lat 90. Wówczas scedował wszystkie swoje prawa na rzecz Międzynarodowych Targów Katowickich i zlikwidował u siebie dział imprez targowych. MTK urosły w siłę, wybudowały nową halę (runęła w styczniu 2006 roku) i odtąd już żadna impreza targowa nie trafiła do Spodka. Po raz drugi zarząd katowickiego obiektu chce pozbyć się wpływu na to, co dzieje się w branży właśnie teraz.

Marek Blaszkowski, prezes katowickiego Spodka :
Chcemy uporządkować kalendarz imprez targowych i wystawienniczych w Spodku, a nie mamy do tego profesjonalnych służb. Od warszawsko-gdańskiego konsorcjum oczekujemy właśnie gotowego kalendarza na koniec 2007 i 2008 roku. U boku rośnie nam konkurent - centrum targowe Expo Silesia w Sosnowcu. Ostateczna decyzja jeszcze nie zapadła, przystępujemy do negocjacji z Biurem Reklamy oraz Międzynarodowymi Targami Gdańskimi.

Teresa Semik - Dziennik Zachodni



Temat: "ANONIMOWA" RADA
Witam
W ciągu tych kilku dni relaksu,analizowałam kilka ważnych spraw które się dzieją w naszym mieście.Rada wspaniale pracuje,informuje co jej lezy jej na sercu i jakie pilne sprawy są do załatwienia w trybie tzw.na wczoraj..
Powrócę do BALBINKI- obiekt wart zachodu.
Cieszę sie,ze Rada podejmuje decyzje realizując po kawałku sukcesywnie program wyborczy Forum Samorządowego 2006 i innych ugrupowań ,szczególnie ich najlepsze punkty.
Ile jeszcze zrealizują ? nie wiem.Z Każdego programu jest coś realizowane,to bardzo cieszy.
Pozwolę sobie przytoczyc post Leszka z 02-11-2006 z programem.
Warto przy końcówce roku ,na jesień zrobić analizę co jeszcze warto zrobić,na ile wystarczy funduszy i jakie fundusze należy ściągnąć do miasta.
Szykują sie wybory,jak będzie...nikt nie wie i jak odgórnie będą okreslane priorytety dla takich miasteczek jak nasze?

.............................................

"Leszek
Aktywista

Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 151

Wysłany: Czw Lis 02, 2006 11:00 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

witam,
Anka - zamieszczam program Komitetu FORUM SAMORZĄDOWE 2006,
który powinien też dotrzeć do Mieszkańców pocztą

WAŻNIEJSZE ZADANIA DO WYKONANIA W LATACH 2007-2010
PLAŻA MIEJSKA-GŁÓWNY PRODUKT TURYSTYCZNY MIEDZYZDROJÓW
INWESTYCJE
Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla całego terenu Miasta i Gminy.
● Budowa i modernizacja dróg, kanalizacji, chodników i ścieżek rowerowych (bez barier architektonicznych) ze szczególnym uwzględnieniem Sołectw.
● Budowa toalet w mieście a także w Sołectwach, m.in. na parkingu w Lubinie przy wzgórzu Zielonka.
● Budowa ok. 100 mieszkań komunalnych w dwóch budynkach oraz poprawa warunków mieszkaniowych w budynkach już istniejących.
● Budowa dwóch hal targowych, dających miejsca pracy mieszkańcom Międzyzdrojów.
● Budowa portu jachtowego, hali widowiskowo-sportowej, rozbudowa amfiteatru.
● Opracowanie i wdrożenie programu estetyzacji Miasta i Gminy, w tym zieleni miejskiej, poprzez m.in. zatrudnienie architekta zieleni (mała architektura promenady i centrum ).
● Przygotowanie tanich, monitorowanych parkingów miejskich dla samochodów osobowych i autokarów, m.in. przy ulicy Krótkiej (czasowy postój dla autokarów), dla rozładowania zwiększonego ruchu
turystycznego związanego z otwarciem przejścia granicznego na molo.
● Przygotowanie programu rewitalizacji zabudowy, oświetlenia, dróg, chodników i cmentarzy komunalnych.
● Budowa SKATE PARKU, radiofonizacja promenady, modernizacja ul. Polnej do drogi 102 oraz budowa ulic przylegających. Utwardzenie odcinka ul. Leśnej do bramy WPN.
● Wspieranie inwestorów w budowie kompleksu z basenami (z wykorzystaniem naturalnych złóż geotermalnych), rozbudowie stadionu, budowie kina i innych inwestycji służących mieszkańcom.

SPRAWY SPOŁECZNE ● BEZPIECZEŃSTWO
● Wprowadzenie do codziennej praktyki zasady służebności dla mieszkańców w działalności Urzędu Miejskiego i podległych mu jednostek.
● Zapewnienie organizacjom społecznym, w tym stowarzyszeniom, warunków lokalowych oraz wszelkiej pomocy organizacyjnej dla ich prawidłowego funkcjonowania.
● Wspieranie osób niepełnosprawnych oraz organizacji i osób prywatnych niosących im pomoc.
● Wstrzymanie podwyżek podatków i cen usług komunalnych.
● Dopłaty z budżetu gminy, dla gospodarstw domowych, do cen wody i odprowadzania ścieków.
● Utworzenie systemu nieodpłatnej pomocy prawnej dla niezamożnych we współpracy z organizacjami społecznymi.
● Ścisła współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w celu tworzenia nowych miejsc pracy.
● Utworzenie Funduszu Dobrych Pomysłów.
● Wykonanie monitoringu Miasta, reorganizacja pracy Straży Miejskiej, dofinansowanie Policji.

TURYSTYKA ● PROMOCJA ● KULTURA ● EDUKACJA ● SPORT
● Opracowanie strategii marketingowej Miasta i Gminy Międzyzdroje.
● Przygotowanie Kalendarza Imprez dla Miasta i Gminy.
● Utworzenie Centrum Informacji Turystycznej (w budynku „Balbinki”).
● Zasilenie kadrowe i przedmiotowe Biura Promocji Miasta oraz powołanie Międzyzdrojskiej Organizacji Turystycznej.
.● Organizacja i współorganizacja cyklicznych imprez kulturalnych i sportowych.
● Przywrócenie Międzyzdrojskiego Festiwalu Gwiazd.
● Powołanie do życia Szkoły Ponadgimnazjalnej. Utworzenie klas sportowych w szkołach.
● Powstanie klas integracyjnych w Szkole Podstawowej i Gimnazjum.
● Utworzenie, przy udziale Międzyzdrojskiego Klubu Biznesu oraz podmiotów funkcjonujących w mieście, funduszu stypendialnego „Talent”, wspierającego młodzież od szkoły podstawowej po studia, z możliwością wskazania miejsc pracy, w celu wspierania talentu, pracowitości i przeciwdziałaniu emigracji młodego pokolenia.
● Zapewnienie zachęt materialnych dla nauczycieli w celu podnoszenia poziomu miejskiej oświaty oraz unowocześnienie wyposażenia szkół.

z pozdrowieniami
Leszek "
http://www.mje.pl/forum/viewtopic.php?t=1632&postdays=0&postorder=asc&start=180&sid=07627773ddb9d16372fc1779c438ed23
.........................................................................

Pozdrawiam serdecznie i znikam na dalszy urlop w Międzydrojach.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • osy.pev.pl
  • Archiwum
    Powered by wordpress | Theme: simpletex