Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: biura turystyki przyjazdowej
Temat: Rozterki przed przyjazdem do Holandii Witaj Reed, studiowalam Ochrone Srodowiska przez 5 lat, niestety nie mam jeszcze mgr,planuje zrobic za pol roku. W miedzyczasie pracowalam 3 lata w biurze turystyki przyjazdowej w Warszawie. Nadal jestem w Leeuwarden, ale strasznie sie tu mecze nia majac pracy. W Polsce mialam szybsze tempo zycia Jak na razie odezwala sie do mnie firma Maintec bardzo mili, bardzo pomocni). Po 1 dniu od zarejestrowania sie tam, zaproponowali mi sprzatanie, niestety tylko 2 godziny dziennie. Trudno sie za to utrzymac....musialam podziekowac. Temat: turystyka przyjazdowa Jesteśmy Biurem Turystyki Aktywnej. Poszukujemy agencji turystycznych, instytucji,portali internetowych(gdzie można się zalogować ,zaistnieć,zareklamować)które zainteresowane byłyby współpracą. Za jakąkolwiek sugestię, będziemy wdzięczni. Pozdrawiamy gg 2754315 Temat: Wyjazdy z niepełnosprawnymi Witam wszystkich, Znalazłem w sieci ciekawą dla nas nową inicjatywę, mianowicie biuro podróży specjalizujące się w obsłudze klientów niepełnosprawnych. Oto jego adres: www.accessibletour.pl , a na tej stronie znalazłem kilka informacji, które sądzę, że warto tu przytoczyć... Biuro to zajmuje się kompleksową obsługą niepełnosprawnych bez względu na wiek i rodzaj niesprawności (z naciskiem na turystów z dysfunkcją narządu ruchu). Specjalizują się w turystyce przyjazdowej do Warszawy, ale ich oferta obejmuje również inne regiony Polski. Oczywiście organizują też wycieczki zagraniczne, niedawno odbyła się do Rzymu, niedługo będzie Wilno i inne. Myślę, że to na pewno pomoże w naszej aktywizacji i normalnie umili i rozweseli życie. Miło będzie gdzieś pojechać i coś zobaczyć, zwłaszcza gdy organizator jest nastawiony i przygotowany na takich klientów jak my. Sam też na pewno z tej oferty skorzystam.. Temat: ORBIS TRAVEL P.B.P. ORBIS Sp. z o. o. pod nazwą ORBIS Travel oferuje pełen zakres usług turystycznych i podróżniczych dla firm i klientów indywidualnych. Łatwy dostęp do pełnej gamy usług gwarantuje klientom rozległa sieć sprzedaży, na którą składa się 41 oddziałów własnych i blisko 12 00 agentów sprzedaży na terenie całego kraju . Z oferty firmy korzysta rocznie blisko 1 000 000 osób i ponad 1700 przedsiębiorstw. Biuro jest liderem w turystyce przyjazdowej oraz jednym z największych polskich organizatorów turystycznych wyjazdów zagranicznych i krajowych. Oferta wycieczek zagranicznych prezentowana jest w katalogach z cyklu "Świat wakacji", "Travel Time", "Familiada" i "Panoramic". ORBIS Travel jest także uznanym pośrednikiem w sprzedaży biletów lotniczych, kolejowych, autokarowych i promowych. Prowadzi rezerwację miejsc hotelowych i samochodów. Temat: Kurs Instruktora Rekreacji Rzeczywiście, ale na umowę o dzieło zatrudniliśmy 20 osób, którzy przez to mogą uczestniczyć w kursie, dla nas zaś mają opisać szlaki z terenu Ziemi Łomżyńskiej. Potem otrzymają także możliwość współpracy z biurem podrózy TURLOMZA.PL na umowę-zlecenie jako instruktor rekreacji na obozach zimowych i letnich oraz imprezach zorganizowanych. Kurs jest w ramach projektu Turystyka Wspólna Sprawa. Pozdr. Mariusz Staniurski właściciel TURLOMZA.PL ul. Sienkiewicza 10/1 tel. 86 216 24 48 Niestety rekrutacja już zakończona. Jednak zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w kursie pilotów wycieczek. organizowanym przez AT Nowator w Białymstoku. Rozpoczął się 24 listopada i potrwa do czerwca. info na stronie: http://www.zwariowanypilot.lomza.pl/index.php?wiad=1567 Pozdr. Lokalna Organizacja Turystyczna Ziemia Łomżyńska, wykorzystując różne możliwości wspiera rozwój turystyki przyjazdowej. Aby móc sprzedawać produkt turystyczny potrzeba KADR! Instuktor i Pilot - to elementy cyklu kształcenia przyszłych kadr ZIEMI ŁOMŻYŃSKIEJ. Temat: Grecy w Polsce! Cześć wszystkim, mam na imie Aga i od niedawna dowiedziałam sie o takim forum jak to. Bardzo się cieszę, że jest tylu miłośników Grecji i języka greckiego. Ja mieszkałam w Grecji przez 5 lat, a teraz znajomość języka wykorzystuję w turystyce przyjazdowej. Pracuje w biurze podróży i zajmuję się "ściąganiem" Greków do Polski - a co? Jestem jednocześniem referentem i pilotem a za parę miesięcy będę przewodnikiem po Krakowie, a piszę to po to żeby Wam powiedzieć, że coraz więcej Greków przyjeżdża turystycznie do Polski i jest coraz wiecej pracy. Muszę przyznać, żę są bardzo pozytywnie zaskoczeni Polską a ja się bardzo cieszę z tego powodu. Odzywajcie się do mnie. Pozdrowionka. Agapi Temat: Ciekawostki Dropsa #3 Moda na imprezy w stylu PRL "Gazeta Krakowska": Kartki na cukier, wódka z musztardówki i szarobury pejzaż miasta czasów PRL-u. My o tym chcemy jak najszybciej zapomnieć, a menedżerowie i prezesi zachodnich korporacji marzą o takich atrakcjach. I coraz częściej fundują swoim pracownikom wycieczki w czasy socjalistycznej rzeczywistości - pisze "Gazeta Krakowska". Turyści z Zachodu ekscytują się tym PRL-em tak, jak my paintballem. Klient nasz pan, są zlecenia, to wychodzimy im naprzeciw - powiedziała "Krakowskiej" Anna Jędrocha, prezes biura "Interkrak", specjalizującego się w turystyce przyjazdowej. Fundowanie pracownikom wspólnej imprezy to obyczaj zachodnich koncernów. Takie spotkania integrują zespół, co potem procentuje w pracy. Ale to także dobra zabawa. Kraków przeżył już nocne rajdy w poszukiwaniu ukrytego skarbu, bale w bananowych spódniczkach jak na hawajskiej plaży, zabawę w policjantów i złodziei po podwórkach i zaułkach szacownych uliczek i kamienic. Wszystko może się znudzić, czas wymyślić coś nowego. No i przypomniano sobie o PRL. Okazuje się, że chętnych do posmakowania jej atmosfery nie brakuje. Amatorów socjalistycznych wrażeń na plac Centralny w Nowej Hucie zabiera stary jelcz lub stary tramwaj. Gdy już dojadą na miejsce, zaczyna się oglądanie socrealistycznych budynków i miejsca "po Leninie". A potem w barze jest śledzik i do niego seta. I jeszcze fotka z hutnikiem w kasku i kufajce. To oczywiście nie autentyczny pracownik kombinatu, należącego dziś do prywatnego kapitalisty, ale hutnik w przebraniu. A wszystko za 30-40 euro od osoby. onet.pl Temat: Oferty podmiotów działających w środowisku kolejowym. Z ofertami zarówno dla Zakładów Pracy jak i osób indywidualnych można zapoznać się również w Agencji Turystycznej FZZP PKP Sp. z o.o. na stronie internetowej: www.agencjaturystycznapkp.pl ; e-mail: atfzzppkp@wp.pl ; tel./fax 022 622 98 28, 474 40 15; tel. kolejowe: 922 474 40 15, 473 86 87, 473 88 49. Na obszarze kolejowym (i nie tylko) działa także Biuro Wczasowo-Turystyczne „KOLTUR” Sp. z o.o. z Krakowa: e-mail: koltur@kr.onet.pl , tel/fax 004812 422 82 79, tel. 624 36 60. Biuro specjalizuje się w organizacji konferencji, bankietów, kongresów i szkoleń na terenie całej Polski oraz kompleksowej obsłudze grup przyjazdowych. Zapraszamy Andrzej Krawczyk Temat: Województwo świętokrzyskie będzie wizytówką Polski Turyści walą drzwiami i oknami Gwałtownie przybywa nam zagranicznych gości 100 tysięcy turystów zagranicznych więcej odwiedziło województwo świętokrzyskie w roku 2005 w porównaniu do 2004 - wynika z najnowszego, jeszcze oficjalnie nie opublikowanego raportu Instytutu Turystyki. Choć Instytut Turystyki podał dopiero dane za rok 2005, to w 2006 padnie zapewne kolejny rekord i to zarówno wśród turystów krajowych, jak i zagranicznych. EFEKTY PROMOCJI - Te 100 tysięcy więcej w roku 2005 nie wzięło się z niczego. To efekt kilku lat naszej pracy i wyjazdów na zagraniczne targi branżowe, gdzie promowaliśmy nasz region zarówno wśród potencjalnych turystów, jak i biur podróży. Byliśmy ze stoiskiem w Brukseli, gdy Polska wchodziła do Unii Europejskiej. Od kilku lat wydajemy coraz więcej pieniędzy na coraz większe stoiska promocyjne na największych światowych targach turystycznych ITB w Berlinie. Pojechaliśmy na targi turystyczne do Moskwy i Utrechtu, uczestniczyliśmy w wielkiej imprezie plenerowej Global City w Niemczech. Wydaliśmy kilka tysięcy folderów w różnych językach. Ta praca i poniesione nakłady zaczynają przynosić efekty - tłumaczy napływ zagranicznych turystów w Góry Świętokrzyskie dyrektor biura Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego Małgorzata Wilk-Grzywna, która zajmuje się rozwojem turystyki przyjazdowej do naszego regionu. MOŻE BYĆ JESZCZE LEPIEJ Dane za rok 2005 są bardzo dobre, ale za 2006 mogą być... jeszcze lepsze. - Już pokusiliśmy się o wstępne podsumowanie sezonu i widać nowe rekordy. Dzięki Świętokrzyskiemu Milenium liczba turystów odwiedzających Święty Krzyż wzrosła w wakacje o około 20 procent. Bałtowski Park Jurajski też sygnalizuje nam frekwencyjne rekordy. Prawdopodobnie do końca sezonu odwiedzi go około 300 tysięcy gości, co oznacza wzrost o połowę. Park w Bałtowie podniósł automatycznie frekwencję Krzemionkom Opatowskim, które bez własnej promocji, korzystają z popularności dinozaurów. Najwięcej gości w swej historii miał tegoroczny turniej rycerski na zamku Krzyżtopór. Zapowiada się nam sezon rekordów - dodaje prezes Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, a jednocześnie dyrektor departamentu edukacji, kultury, sportu i turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Kielcach, Jacek Kowalczyk. http://www.echodnia.eu/swietokrzyskie/?cat=10&id=35559 Temat: Lokalna Organizacja Turystyczna "Ziemia Łomżyńska" W dniu 13 listopada 2007 roku w siedzibie turlomza.pl na ul. Sienkiewicza w Łomży powstała Lokalna Organizacja Turystyczna „Ziemia Łomżyńska” zwana w skrócie LOT. Na zorganizowanym spotkaniu uczestniczyły niektóre samorządy gminne powiatu łomżyńskiego, Zbójnej, Wizny, Jedwabnego, miasta Łomża, przedstawiciele branży turystycznej, organizacji pozarządowych oraz osoby fizyczne zainteresowane turystyką. Terenem działania LOT jest obszar Rzeczpospolitej Polskiej, a siedzibą władz LOT jest miasto Łomża. LOT została powołana i działa w celu: 1) kreowania pozytywnego i atrakcyjnego wizerunku regionu na krajowych i zagranicznych rynkach turystycznych. 2) opracowywania i podejmowania działań na rzecz promocji i rozwoju turystyki oraz rozwoju społeczeństwa, między innymi: a) inicjowania i kreowania działań społecznych i gospodarczych na rzecz turystyki, b) inicjowania, opiniowania i wspomagania planów rozwoju i modernizacji infrastruktury turystycznej, c) integracji gmin i powiatów regionu w zakresie turystyki i działań prospołecznych, d) koordynowania wszelkich działań turystycznych, e) stwarzania warunków dla powstania i promowania produktów turystycznych, 3) propagowania i podejmowania działań na rzecz ekologii i ochrony środowiska, w tym aplikowania o fundusze z budżetu Państwa i UE na rozwój turystyki, ochrony środowiska, edukacji ekologicznej, działań proekologicznych, 4) doskonalenia kadr, prowadzenia badań marketingowych w zakresie turystyki oraz wykonywania ich analiz, 5) koordynacji systemu informacji turystycznej w regionie, 6) propagowania działalności z zakresu krajoznawstwa, ekologii oraz ochrony dziedzictwa narodowego, 7) przeciwdziałania marginalizacji i dyskryminacji poprzez wszelkie możliwie działania sprzyjające wyrównywaniu szans i integracji. Dla osiągnięcia powyższych celów LOT: 1) współpracuje z organami administracji rządowej i samorządowej oraz podmiotami gospodarczymi działającymi zwłaszcza w zakresie turystyki w kraju i zagranicą; 2) współpracuje z osobami fizycznymi i wszelkimi podmiotami zarówno posiadającymi jak i nie posiadającymi osobowości prawnej, realizującymi cele i zadania w zakresie promocji i rozwoju gospodarczego, 3) prowadzi akcje reklamowe i promocyjne regionu w zakresie turystyki, w tym: a) opracowuje i drukuje broszury, foldery, plakaty nawiązujące do problematyki objętej celem działania LOT, b) opracowuje i rozpowszechniania materiały audiowizualne promujące walory przyrod¬nicze i krajobrazowe oraz zasoby historyczno-kulturowe miast i gmin z obszaru działania LOT, c) tworzy strony internetowe propagujące działalność LOT, d) przygotowuje i rozpowszechniania inne materiały o charakterze reklamowym lub promocyjnym. 4) doskonali kadry turystyczne, 5) prowadzi bank szeroko pojętej informacji turystycznej, 6) działa dla rozwoju infrastruktury turystycznej regionu, 7) uzgadnia kalendarze imprez turystycznych, 8 ) prowadzi działalność gospodarczą dla realizacji celów statutowych, 9) prowadzi centrum informacji turystycznej w Łomży i współpracuje z punktami informacji turystycznej na terenie województwa, 10) realizuje działalność wydawniczą, 11) organizuje objazdy studyjne, 12) organizuje i finansuje samodzielnie albo we współpracy z partnerami lub innymi podmiotami prawa: a) wszelkiego rodzaju przedsięwzięcia o charakterze informacyjnym lub szkoleniowym, b) imprezy kulturalne, takie jak festiwale, targi, pokazy i wystawy, służce zwłaszcza promocji miast i gmin z obszaru działania LOT, c) działalność reklamową, promocyjną, informacyjną i poligraficzną, d) działalność projektową i wykonawczą w zakresie pozyskiwania środków z Unii Europejskiej na realizację celów statutowych. Walne Zebranie Członków wybrało Zarząd, Komisję Rewizyjną oraz uchwalony zostanie Statut LOT. Należy pamiętać, iż aby rozwój turystyki na Ziemi Łomżyńskiej był skuteczny, wymaga on łączenia inicjatyw, tworzenia związków międzygminnych. Wspólne inicjatywy są, bowiem skutecznym sposobem na zwiększenie szansy uzyskania środków z UE na jej rozwój w regionie. Dodane po 4 godzinach 22 minutach: W dniu dzisiejszym w siedzibie TURLOMZA.PL zakończono obrady walnego zebrania członków i powołano do życia Lokalną Organizację Turystyczną - Ziemia Łomżyńska, w skład której weszło 25 członków reprezentujących trzy sektory gospodarki: - samorządy, - branża turystyczna - organizacje pozarządowe. Na walnym zebraniu członków powołano 7 osobowy zarząd, w skład którego weszli: - prezes- Mariusz Staniurski, wlasciciel Biura Turystycznego TURLOMZA.PL - w-ce prezes - Krzysztof Kozicki, starosta łomżyński, - II w-ce prezes - Zbigniew Karowowski, Hotele i restauracje "Zbyszko" - sekretarz- Anna Elżbieta Nadolna, prezes Biebrzańsko-Narwiańskiego Stowarzyszenia Agroturystycznego " ŁOŚ" - skarbnik - Andrzej Skarżyński, Biuro Podróży SKATUR - Członek zarządu I - Jacek Nowakowski, Urząd Gminy Łomża - Członek zarządu II- Krzysztof Moenke, wójt Gminy Jedwabne - Główne cele LOT Ziemia Łomżyńska to: - tworzenie i promocja produktu turystycznego, - koordynacja informacji turystycznej w regionie oraz - szeroko pojęte działania na rzecz rozwoju turystyki przyjazdowej. Dwa słowa komentarza: |