Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: Biuro Reklamy Poland SA
Temat: 3 sezon w TVN! :D centrala: TVN S.A. 02-952 Warszawa ul.Wiertnicza 166 Sąd Rejonowy dla m.st.Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000213007 kapitał zakładowy: 69.438.639,40 zł, w całości wpłacony. NIP 9510057883 tel. (22) 8566060 fax. (22) 8566666 public relations: tvn s.a. ul. Wiertnicza 166 02-952 Warszawa fax. (22) 8566594 biuro reklamy: tvn s.a. ul. Wiertnicza 166 02-952 Warszawa tel. (22) 8566400 fax. (22) 8566495 Dystrybucja – sieci kablowe tvn s.a. ul. Wiertnicza 166 02-952 Warszawa Tel: +48 22 453 3858 Tel: +48 22 453 3882 Tel: +48 22 453 5429 - hotele i sieci budynkowe Program Distribution tvn s.a. 02-952 Warsaw 166 Wiertnicza Str. Poland F: +48 22 856 67 92 e-mail: distribution@tvn.pl www.distribution.tvn.pl informacje techniczne: tvn s.a. ul. Augustówka 3 02-981 Warszawa tel. (22) 8566107 email: tzn@tvn.pl haha ;P gdzie piszemy?? ;ddd Temat: Plebiscyt "Beton roku - wróg kolei" 2008 Reasumując... Dzięki Supie, który podpisał umowę z Media Rail, PKP S.A. uzyskuje zaledwie 30% wpływów z reklam na swoich obiektach w Warszawie! Pozostałe 70% trafia do prywatnej spółki Clear Channel Poland. I tak przez 15 lat... Gdzie jest CBA?! Administracja forum powiadomiła CBA: Centralne Biuro Antykorupcyjne Warszawa, dnia 25.11.2008 Pani/Pan ............. Centralne Biuro Antykorupcyjne dziękuje za przekazanie informacji w dniu 25.11.2008 zarejestrowanej pod numerem 658/2008, która zostanie poddana wnikliwej analizie pod kątem właściwości merytorycznej. Informujemy, że w przypadku stwierdzenia kompetencji CBA, zostaną niezwłocznie podjęte czynności, o których mowa w art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym /Dz.U.06.104.708 z późn. zm./ celem wnikliwego wyjaśnienia sprawy. Ze względu na ochronę informacji niejawnych, Centralne Biuro Antykorupcyjne zastrzega sobie prawo do wstrzymania się od udzielenia informacji zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych /Dz.U.05.196.1631 z późn. zm./ * W przypadku stwierdzenia, iż CBA nie jest organem właściwym do podjęcia działań prawem przypisanych, zgłoszenie będące przedmiotem korespondencji zostanie przekazane w trybie art 231 Kpa E4D0-2C24-B6C3-5935 Temat: Cena Xbox 360 Panowie. Nie bujajcie w obłokach. Zejdzcie na ziemię. Naprawdę myślicie, że w Polsce X360 będzie kosztował 1200-1300 zł ?? A pamiętacie sytuacje z PS2 gdzie na starcie Sony Poland rzuciło cenę bagatela 2700 zł a w takich Niemczech koszt był zaledwie na poziome 1600 zł !!!??? Ponad 1100 zł przebitki !! Tylko Polacy są do tego zdolni. Biuro Sony Poland tłumaczyło się, że dużo środków poszło na reklamę (tyle że ta "reklama" była jakaś widmowa), a tak naprawdę kilku grubaśnych pomagierów chciało napchać sobie kieszeń. Fakt faktem, że tutaj jest microsoft, ale pamiętajcie, że Bill jakoś nie kwapił się z premierą Xboxa w Polsce. Zrobiła to dopiero jakaś niezależna od niego firma. I to Dłuuuuugo po czasie kiedy pułap cenowy był już dosyć niski. Temat: ISPAT ... Na wczorajszym zebraniu Zarzadu Mittal Steel Poland nie została poruszona kwestia reklamy na Hutniku. Nie udało się nam dziś skontaktować z przedstawicielem Biura Komunikacji Społecznej MSP, który pilotował dotychczas rozmowy Hutnik-Koncern. Zebrania zarządu odbywają się w MSP co tydzień w czwartek. Temat: Hutniczy marketing 1. a taki może szalony pomysł... Reklama Energy 2000 na Suchych Stawach Może byliby chętni, w końcu dużo tu dyskotekowych chłopaków heh 2. http://sponsorzy.esponsor.pl/ Euroimpex SA podejmuje się sponsorowania wielu imprez sportowych, kulturalnych oraz charytatywnych. Aktywnie wspiera artystów oraz niezależnych twórców. Euroimpex SA chętnie podejmuje się wspierania lokalnych środowisk na Dolnym Śląsku oraz imprez ogólnokrajowych. Autoryzowana Sieć Dystrybucyjno-Serwisowa Euroimpex SA Województwo małopolskie Copy Office ul. Vetulaniego 5, 31-226 Kraków tel./faks +12 41 51 343 WWW e-mail Copy.com.pl Al. Słowackiego 5, 30-037 Kraków tel./faks +12 63 33 932 WWW e-mail Expert Poland ul. Szlak 24, 31-153 Kraków tel. +12 63 23 234, faks 63 22 133 WWW e-mail 3. INTERIA.PL S.A. os. Teatralne 9a 31-946 Kraków 4. "KRUPIŃSKI" Zakład produkcyjny (warsztat, magazyn, biuro) znajduje się na osiedlu Grębałów, ul. Przymiarki 4 A 5. veranet.pl ul. Nowohucka 1 pawilon 2 31-580 Kraków Temat: OFERTY PRACY 25.02. 08 Stanowisko: TELEMARKETER Pracodawca: Klient serwisu gazetapraca.pl Miejscowość: Poznań, wielkopolskie Poland Szczegóły ofert Opis: Firma z branży reklamy internetowej zatrudni telemarketerki/ów do pracy w biurze w centrum Poznania. Praca od pon. do pt. w godz. 8:00 - 17:00, umowa o pracę, pensja początkowa 1800,- brutto + premia uznaniowa. Aplikację proszę przesyłać na adres: poznan@118913.info Temat: [etat] grafik / Warszawa Cenega Poland, wiodący wydawca i dystrybutor gier komputerowych poszukuje grafika do działu Kanałów Elektronicznych. Oczekujemy: - swobodnego posługiwania się programami: Flash, Photoshop i Illustrator - znajomości (przynajmniej podstaw) ActionScript - znajomości podstaw usability - doświadczenia w projektowaniu layoutów stron www (zarówno mniejszych jak i znacznie większych projektów) - doświadczenia w projektowaniu reklam internetowych (billboard, medium rectangle, skyscrapper, etc.) zgodnie ze specyfikacjami - umiejętności dotrzymywania terminów Oferujemy: - etat (praca w godzinach 9-17) - pensję znacznie powyżej średniej krajowej - swobodną atmosferę pracy (co oznacza m.in., że nie wymagam od nikogo siedzenia w biurze dla samego siedzenia) CV + portfolio (oraz ewentualne pytania) proszę przesłać na adres: marek.molicki@cenega.pl Ogłoszenie ważne do 9 listopada 2007. Temat: Procesor do domu | Procesory Cirix MX tez pracuja dobrze a sa jeszcze tansze od AMD | Ja osobiscie uzywam Cirix MX 266MHz i nie narzekam Ja ma kilka 200MX dookola siebie, j.w. (Intela mam tylko w notebooku ;-) Czesto przy kiepskich plytach zwala sie wine na procka (jak reklama Inteli: mowi sie o procku, a nie o reszcie systemu).
Jacek Czerwinski Temat: ? Nintendo wchodzi do polski ? Cześć. Dawno się tu nie odzywałem, i postaram się to zmienić, ale akurat teraz mogę zabrać ciekawy głos w tej sprawie. Otóż do końca wakacji zatrudniłem się w sklepie sprzedającym gry w jednym z popularniejszych warszawskich centrum handlowych i dziś spotkałem się z faciem ze Staubaulera (czy jak to się tam pisze), który przyjechał w sprawie zamówień do naszego sklepu. Sama dystrybucja gier wygląda nieco dziwacznie, gdyż przyjeżdża przedstawiciel firmy z listą dostępnych gier w magazynie i sklep po prostu ją wypełnia. Niestety na spisie nie było wszystkich szlagierowych pozycji Nintendo, takich jak Zelda TP (na szczęście okazało się, że gość miał jeszcze 12 sztuk w swoim biurze), czy Pokemon Diamond, ale za to już na niej był Wario Land Shake Dimension, który ma premierę pod koniec roku, tak więc można być spokojnym o dostępność tego tytułu w polskich sklepach. Jak zapytaliśmy gościa, czy w ogóle jest jakaś szansa na Nintendo of Poland, to odpowiedział, że w najbliższych kilku latach jest znikoma, ale już niedługo samo Nintendo ma zatrudnić gościa od marketingu w Polsce. To zaowocuje pewno większą ilością reklam produktów Big N, oraz może lepszą ich dostępnością w sklepach. Temat: Nowa Ruda 02-03.12.2006 VII Barbórkowa Zimowa Wystawa Psów Rasowych Nowa Ruda, 02-03.12.2006 Miejsce - Place -------------------------------------------------------------------------------- - Termin przyjmowania zgłoszeń - Deadline of entries -------------------------------------------------------------------------------- 17.11.2006 Opłaty - Entry Fees -------------------------------------------------------------------------------- Wystawcy krajowi - za pierwszego psa (z katalogiem) 70 zł - za każdego następnego (bez katalogu) 60 zł - za psa w klasie szczeniąt 35 zł - za psa w klasie weteranów - bezpłatnie - pod warunkiem wystawienia - interchampiony (bez katalogu) - bezpłatnie - pod warunkiem wystawienia - wszystkie rasy polskie (bez katalogu) - bezpłatnie - pod warunkiem wystawienia Opłaty wnoszone w dniach wystawy wynoszą 120 zł za każdego psa zgłoszonego w terminie tj. do 17.11.2006 Konto bankowe - Bank account -------------------------------------------------------------------------------- PKO BP O/Wałbrzych 73 1020 5095 0000 5202 0006 1986 Reklamy w katalogu -------------------------------------------------------------------------------- hodowcy, wystawcy, oddziały ZKwP - cała strona (cz-b) 50 zł, pół strony (cz-b) 25 zł firmy - cała strona (cz-b) 150 zł, pół strony (cz-b) 80 zł Reklamy kolorowe - ceny do uzgodnienia. Adres organizatora - Organizer's address -------------------------------------------------------------------------------- Związek Kynologiczny w Polsce - Oddział w Wałbrzychu ul.Pługa 7, 58-300 Wałbrzych (Poland) tel./phone/fax (0048) 074-842-39-96 e-mail: psy@onet.pl Biuro czynne: pon, pt 17 - 19 Office hours: Monday, Friday 5.00 p.m. - 7 p.m. Strona oddziału: http://www.psy.walbrzych.pl ----------------------------------------------------------------------------- Sędziowanie grup / Division of groups -------------------------------------------------------------------------------- 02.12.2006 (sobota/Saturday) - grupy/groups: 1, 3, 5, 8, 10 03.12.2006 (niedziela/Sunday) - grupy/groups: 2, 4, 6, 7, 9 Planowana obsada sędziowska - Judges -------------------------------------------------------------------------------- Grupa 3 Group Bedrich Meszaros (SK) Tibor Havelka (SK) http://www.test.zkwp.pl/index.php?w=54 Temat: Kielce CAC Witam witam i o... wystawe pytam Kto się wybiera do Kielc? Krajowa Wystawa Psów Rasowych - National Dog Show (CAC) Kielce, 16.11.2008 hale targowe - Targi Kielce Termin zgłoszeń: 31.10.2008 Wystawcy krajowi (członkowie ZKwP) - za pierwszego psa (z katalogiem) 80 zł - za każdego następnego (bez katalogu) 70 zł - za psa w klasie szczeniąt 40 zł - interchampiony 50 zł Bezpłatnie: - za psa w klasie weteranów (bez katalogu) - pod warunkiem wystawienia - wszystkie rasy polskie (bez katalogu) - pod warunkiem wystawienia Opłaty wnoszone w dniu wystawy wynoszą 120 zł za każdego psa, bez względu na ilość psów i klasę. 60 1050 1416 1000 0023 1575 9072 ING Bank Śląski hodowcy: cała strona (cz-b) 120 zł, pół strony (cz-b) 80 zł; firmy: cała strona (cz-b) 150 zł. Materiały (zdjęcia + teksty, pliki CDR, JPEG, TIF) wraz z kserokopią dowodu wpłaty - przyjmujemy WYŁĄCZNIE reklamy opłacone - prosimy nadsyłać na adres oddziału lub na e-mail: wystawa.kielce@zkwp.pl Ostateczny termin przyjmowania reklam upływa 12.10.2007 r. Związek Kynologiczny w Polsce - Oddział w Kielcach ul.Chęcińska 1, 25-020 Kielce (Poland) tel./phone/fax (0048) (41) 368-74-68, 348-00-04 e-mail: zkwpkielce@poczta.onet.pl Biuro czynne: pn, śr, pt 17 - 19.45 / Office hours: Monday, Wednesday, Friday 5.00 p.m. - 7.45 p.m. Strona oddziału: http://zkwpkielce.republika.pl FCI 6 Bocianowski Marian Paweł (PL) Basset Hound Beagle Petit Basset Griffon Vendeen Rhodesian Ridgeback Ryk Jan (PL) Alpejski gończy krótkonożny Bloodhound Dalmatyńczyk Gończy polski Ogar polski Posokowiec bawarski Posokowiec hanowerski Temat: Kielce I Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych International Dog Show CACIB Kielce, 18-19.11.2006 hale Targów Kielce, ul. Zakładowa 1 10.10.200 Wystawcy krajowi (członkowie ZKwP) - opłaty wnoszone do dnia 10.10.2006 r. - za pierwszego psa (z katalogiem) 90 zł - za każdego następnego (bez katalogu) 80 zł - za psa w klasie szczeniąt (z katalogiem) 40 zł - za psa w klasie weteranów - bezpłatnie - pod warunkiem wystawienia - interchampiony stanowiące własność polskiego wystawcy (bez katalogu) - bezpłatnie - pod warunkiem wystawienia - wszystkie rasy polskie - (bez katalogu) - bezpłatnie - pod warunkiem wystawienia Opłaty za psy zgłoszone w terminie (do 10.10.2006), wnoszone po dniu 10.10.2006 wynoszą 120 zł za każdego psa, zaś opłaty wnoszone w dniach wystawy wynoszą 150 zł za każdego psa, bez względu na ilość psów i klasę. PKO BP I O/Kielce 12 1020 2629 0000 9302 0008 9516 Reklamy w katalogu hodowcy: cała strona (cz-b) 140 zł, pół strony (cz-b) 100 zł; firmy: cała strona (cz-b) 290 zł, pół strony (cz-b) 190 zł. Związek Kynologiczny w Polsce - Oddział w Kielcach ul.Chęcińska 1, 25-020 Kielce (Poland) tel./phone/fax (0048) (41) 368-74-68, 348-00-04 e-mail: zkwpkielce@poczta.onet.pl Biuro czynne: pn, śr, pt 17 - 19.45 UWAGA ! Każdy zgłoszony pies/suka podlega opłacie, bez względu na to, czy zostanie doprowadzony do oceny, czy też nie. Zgłoszenia wysłane faksem lub e-mailem wymagają potwierdzenia telefonicznego w biurze oddziału. Do zgłoszenia należy dołączyć kserokopię RODOWODU lub METRYKI oraz dowodu wpłaty. Obsada sędziowska może ulec zmianie. 18.11.2006 (sobota/Saturday) - grupy/groups: 1, 3, 4, 5, 6 Grupa 3 sobota Magdalena Kozłowska (PL) Jan Gajewski (PL) Milivoje Urosevic (SIC) Evica Misic (SIC) Peter Harsanyi (H) Evgeny Rozenberg (RUS) Marina Gerasimova (RUS ) Boris Spoljaric (CRO) Temat: ARKSTEEL [ASL] Platforma Mediowa Point Group – działająca na rynku usług marketingowo–wydawniczych przeprowadziła się 19 czerwca do nowego biura. Nowa siedziba PMPG znajduje się w prestiżowym i nowoczesnym kompleksie Jerozolimskie Business Park. Nowa siedziba Platformy Mediowej Point Group położona jest w południowo-zachodniej części Warszawy, w pobliżu dwóch dużych centrów handlowych oraz w niedużej odległości od lotniska “Okęcie” i Dworca Warszawa Zachód. PMPG wynajęła 1,277 m. kw. to jest 1/2 budynku. W Jerozolimskie Business Park swoje siedziby mają takie firmy jak: Arcade Polska, Cisco Systems Polska, Intel Poland Developments, Ricoh Polska, Roche Polska i Tchibo. „Zmiana siedziby jest spowodowana szybkim rozwojem Platformy oraz szybkim wzrostem zatrudnienia w naszej firmie.” – mówi Michał M. Lisiecki – „Chcemy usprawnić jej działanie oraz zapewnić pracownikom lepszy komfort pracy. Do tej pory było to utrudnione gdyż pracowaliśmy w czterech miejscach. W tej chwili rozpoczeliśmy proces konsolidacji działów, a jego zakończenie planujemy na koniec tego roku.” Do Jerozolimskie Business Park 20 czerwca przeprowadziły się: redakcje „?dlaczego” oraz „Warsaw Point”, agencja BTL Point Group, Studio Point Group, Distribution Point Group oraz dział reklamy, prawny i finanse. Do końca roku dołączą redakcja „Machiny”, agencja marketingu mobilnego adMobile oraz Online Point Group. Nasz nowy adres: Jerozolimskie Business Park Al. Jerozolimskie 146 C 02-305 Warszawa Tel: (022) 347 50 00; (022) 572 20 00 Fax: (022) 347 50 01; (022) 572 20 00 Platformie Mediowej Point Group w wyborze nowej siedziby pomagała jedna z największych firm doradczych na rynku nieruchomości w Polsce – Colliers International. Temat: XXI Klubowa Wystawa Terierów i Czarnych terierów XXI Klubowa Wystawa Terierów i Czarnych terierów Miasto - City, Date - Date Włocławek, 05.03.2006 Miejsce - Place Hala Mistrzów we Włocławku, ul.Chopina Termin przyjmowania zgłoszeń06.02.2006 Opłaty Wystawcy krajowi (opłaty wnoszone do dnia 06.02.2006) - za pierwszego psa (z katalogiem) 80 zł - za każdego następnego (bez katalogu) 70 zł - za psa w klasie szczeniąt (z katalogiem) 40 zł - zagłoszenie psa do klasy weteranów (z katalogiem) - bezpłatnie - pod warunkiem wystawienia - udział w konkurencjach hodowlanych - bezpłatnie - konkurs Młody Prezenter - 20 zł Opłaty wnoszone po dniu 06.02.2006 wynoszą 100 zł za każdego psa, szczenięta 60 zł. Foreign exhibitors - for every dog 25 Euro Konto bankowe - Bank account PLN: PKO BP SA O/Włocławek nr 03 1020 5170 0000 1302 0061 5153 EURO: PKO BP SA O/Włocławek nr 21 1020 5170 0000 1302 0010 0826 Reklamy w katalogu hodowcy: cała strona (cz-b) 100 zł, (kolor) 200 zł, pół strony (cz-b) 60 zł, pół strony (kolor) 100 zł; inne: cała strona (cz-b) 260 zł, (kolor) 500 zł Adres organizatora - Organizer's address Związek Kynologiczny w Polsce - Oddział we Włocławku ul.Starodębska 26, 87-800 Włocławek (Poland) tel./phone/fax (54) 232-64-52 e-mail: info@zkwpwloclawek.pl Biuro czynne: pn 18 - 20, czw 11 - 13Office hours: Monday 6.00 p.m - 8.00 p.m, Thursday 11.00 a.m - 1.00 p.m Strona oddziału: http://www.zkwpwloclawek.pl UWAGA ! Każdy zgłoszony pies/suka podlega opłacie, bez względu na to, czy zostanie doprowadzony do oceny, czy też nie. Zgłoszenia wysłane faksem lub e-mailem (nie dotyczy formularza internetowego) wymagają potwierdzenia telefonicznego. Do zgłoszenia należy dołączyć kserokopię RODOWODU lub METRYKI oraz dowodu wpłaty. Obsada sędziowska może ulec zmianie. Please do attach a xerox copy of the pedigree to application. Applications done by e-mail or fax must be confirmed by telephone. Planowana obsada sędziowska - Judges Marina Gierasimova (RUS Josef Nemec (CZ) Svetlana Shevchenko (UKR) Ligita Zake (LV) Młody Prezenter/Junior Handling - Andrzej Kaźmierski (PL) Temat: II Podkarpackie Targi Ślubne - 2008 Lista firm wystawiających się na Targach: NUMER/STOISKA WYSTAWCA 71 AGAPE- DEKORACJE ŚLUBNE (AGAPE-PROJEKTOWANIE ŚLUBNE) 71 AGAPE-PROJEKTOWANIE ŚLUBNE 1,2 ALEX P.H.U. 59,7 ANES 20 APSTYK 93 ART CAFE 21 ARTICAL 34 AUSTRALIAN GOLD (FIRMA ARUBA) 4,5,6 BENETE 69 BE-WA S.C. 89 BIODROGA SYSTEMS GERMANY (KLUB FOLWARK) 106 BIO-TRENDS POLSKA SP. Z O.O. 33 BIURO PODRÓŻY MULTI TRAVEL 40 CATZY OF POLAND PRZEDSIĘBIORSTWO ZAGRANICZNE 24 CENTRUM FOTOGRAFII CYFROWEJ SP. Z O.O. 78 CENTRUM MODY ŚLUBNEJ IMPRESJA CENTRUM OGRODNICZE ZIELONY KLOMB SP.Z O.O. 36 CENTRUM URODY AWANGARDA S.C. 34 CERRI (FIRMA ARUBA) 45 CEZARY WITEK - FOTOGRAF (RZESZOWSKI INFORMATOR IMPREZOWY) 89 CLARINS PARIS (KLUB FOLWARK) 83 CUKIERNIA I PIEKARNIA WERYŃSKI 64 CUKIERNIA J.ORŁOWSKI & K.RAK 84 CZEKOLADOWY SERWIS 100 DOUGLAS POLSKA SP. Z O.O. 104 ELWA 75 ESTERA PRACOWNIA KRAWIECKO-PLASTYCZNA 56 EUROBANK S.A. 34 EXCLUSIVE BRONZE (FIRMA ARUBA) 47 F.H.U. FOTO-DALUX 52 F.H.U.P. BIANCA 50 FHU AGNES FLORIST DESIGN 34 FIRMA ARUBA 92 FIRMA DEKORATORSKA 81 FIRMA DIANA 100 FIRMA GLER (DOUGLAS POLSKA SP. Z O.O.) 43 FIRMA JUBILERSKA DIAMOND-GOLD 34a FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA "PAOLA" 90 FIRMA TREND 44 FOTO FIDO 63 FOTOS S.C. 58 GC NOWINY 46 GETIN BANK S.A. 102 GLAZEL 73 HAGNESS 88 HOTEL AMBASADOR 96 HOTEL I RESTAURACJA NOWY DWÓR 95 HOTEL VILLA RIVIERA ) 97 IMPERIUM-HOTEL, REWIA, RESTAURACJA 26,57 INFOPOLIS S.C.(MEDIA BRANŻY ŚLUBNEJ) 31 INFORMATOR ŚLUBNY 70 INTERMODA FASHION SP.Z O.O. 13 JANUSZ KOŃ (LIMUZYNY DO ŚLUBU) 51 JUSTINE-STUDIO PROJEKTÓW ŚLUBNYCH 89 KLUB FOLWARK 74 LISA FERRERA 30 MAGAZYN MODY ŚLUBNEJ ŚLUB MARZEŃ 101 MEDYCZNE CENTRUM NAŁĘCZÓW SP. Z O.O. 10 MICAR WYNAJEM LIMUZYN 48 MY LADY SALON I WYPOŻYCZALNIA SUKIEN ŚLUBNYCH 105 ORIFLAME (F.H.-U. KRUPA) 82 P.H.U.P. HALINA SUKNIE ŚLUBNE 8 P.P.H. SEZAM 98 P.P.H.U. EL-ŻBIK 54 P.P.H.U. WOJTEX 76 P.P.U.H. IGAR 38 PARISETTE SALON URODY 11,12 PAWEŁ PREISNER 34 PERFECT LADY (FIRMA ARUBA) 65 POLANIN SP.Z O.O. WIELKOPOLSKA WYTWÓRNIA WÓDEK 103 PORADY PRAWNE 77 PRACOWNIA KRAWIECKO-PLASTYCZNA PRESTIGE ) 68 PRACOWNIA ZŁOTNICZA BARBARA ŚWIETLIK-MADEJ 25 PRINT-TRONIK STEMPLE POLIGRAFIA REKLAMA 99 PRODUCENT SUKNI ŚLUBNYCH I WIECZOROWYCH VERONA 60 PROGRESS 29 RAVDECO 89 RESTAURACJA FOLWARK (KLUB FOLWARK) 66 RESTAURACJA KLEOPATRA 45 RZESZOWSKI INFORMATOR IMPREZOWY 72 SALON MODY ŚLUBNEJ FRANCESKA 62 SALON ŚLUBNY MARGARETT 39 SORAYA S.A. 67 STUDIO FLORYSTYCZNE C.H. PLAZA, KWIACIARNIA IRYS 61 STUDIO MODY PECADO S.C. 37 STUDIO MODY ŚLUBNEJ SPOSA 28,9 STUDIO MULTIMEDIA (ZEBRA STUDIO REKLAMY I FOTOGRAFII) 42 STUDIO ORION 32 STUDIO PAZNOKCI FUTURE NAILS 27 STUDIOGRAFIC 34 SUN VISION (FIRMA ARUBA) 55 SUPER NOWOŚCI 35 SZKOŁA POLICEALNA WIZAŻU I STYLIZACJI W RZESZOWIE 79 TOTON SHOW-OŚWIETLENIE, NAGŁOŚNIENIE, SCENA 86 TRAFUNEK BIS SP.Z O.O. 23 USŁUGOWY ZAKŁAD FOTOGRAFICZNY F.KASOWSKI I SPÓŁKA 41 VANILLA 49 VIGGEN 80 VIP LKB POLAND SP. Z O.O. 34 VIVIEAN i DE NOYLES (FIRMA ARUBA) 53 YES BIŻUTERIA SP.Z O.O. 94 ZAKŁAD CUKIERNICZY EDWARD BULANDA 22 ZDROWIE I URODA WIKTORIA JARMOLIŃSKA-CHMURA 28,9 ZEBRA STUDIO REKLAMY I FOTOGRAFII 85 ZESPÓŁ DWORSKO-PARKOWY WOLA OCIECKA PIEKARNIA CUKIERNIA DWORSKA 91 ZESPÓŁ ZAMKOWO-PARKOWY W KRASICZYNIE Rozkład stoisk: poziom A http://www.targirzeszowsk...008_pozioma.jpg poziom B http://www.targirzeszowsk...008_poziomb.jpg Temat: Talisman History My fave boardgame is a Talisman - Magia i Miecz (Magic and Sword). During 1983 (my birth year) Games Workshop made a Talisman boardgame. Soon they made 2nd Edition, which was colored and few cards were changed. Generally, in this place You're rolling a dice and move Your character by number of space at dice. Then usually You draw a number of Adventure (later with expansions - others, like Timescape or City cards) cards and You're doing instruction written at them. Goal is going to Inner Region and to Crown of Command. However You need a Talisman, if You want to go to that space. Why at the beginning I said about "Magia i Miecz"? Talisman 1st and 2nd editions were populat not only in Great Britain but in other countries, like Japan, Germany, Israel or Poland as well. All versions, except for Polish one, were almost identical like original one. Polish one, named "Magia i Miecz", were strongly different. Everything was changed, except for Rules. Board, images, even if it was based at 2nd edition, it has many things like from 1st edition (card instructions, Polish edition were black and white). Almost anyone, who ever saw Polish and original edition, would say - Polish is the best edition of Talisman. It was released at 1991 by "Biuro Promocji i Reklamy Fantastyki: Sfera". Additionally, Poland had one exclusive expansion - Jaskinia (The Cave). When BPiRF Sfera lost license, they made a clone of MiM - Magiczny Miecz (Magical Sword). It wasn't a success like "Magia i Miecz", but even now, there is plenty of Poles, who like it more than a MiM. It has everything different, next set of new images, card names, keywords, board had new additional Region, expansions (which more or less were based at Talisman ones, but not all of them and usually enough were changed for not counting as a direct plagiarism). Only Jaskinia were a little changed and new expansion - Krypta Upiorów (Spectres's Crypt) were made. After 2nd edition, Games Workshop made third edition. I don't want use bad words, because probably all of them would be changed to Metal Batman but it wasn't good. Wasn't IMO. It has two expansions, each gave two new boards and Inner Region were changed to Warlock Tower. As a titibit, I may say two years ago, were released a homebrew GameBoy Advance game based at third Edition. Because of ToS I cannot distribute it, so don't ask. I only may show few screens from it: One year ago, Black Industries released a 4th edition. It was based at 2nd edition but it has few changes. I dunno, what to say more about it. They planned an expansion to it but finally they stop releasing everything, except for books. After that, Fantasy Flight Games got a license for it. They released a copy of 4th Edition, named Talisman 4th Revised Edition. It also had few changes, especially one - Fate Points (possibility to reroll a dice). BI's 4th Edition was released only in Great Britain, while 4th Revised Edition in many other countries - in Poland as well. Poish edition is a special edition among others. Only it has a subtitle - Talisman - Magia i Miecz. Mój angielski jest raczej nastawiony na czytanie, niźli pisanie, więc na pewno znajdzie się od pytona błędów. Również tylko chciałem lekko nakreślić historię Talismana oraz MiMa. Dłuższa wersja by wspominała o wsio White Dwarfach, Hieraut Citadel, innych promo kartach &c. Co uważacie o mym texcie? Temat: k-link poland, firma działająca w systemie MLN Witam serdecznie....:) Firma k-link poland, jest to bardzo prężna firma , działająca w systemie MLM. bardzo dobry biznes plan, poszukuję osób w swojej strukturze, -konkretnych.Jest to , można powiedzieć początek tej firmy na rynku polskim... k-link-poland Zależy mi na takich ludziach którzy wysłuchali nagrania Roberta Kyosaki i myślą jak on. w ciągu roku można zostać menagerem a potem to już szybciutko leci wszystko jest opisane na stronie co to za firma , skąd się wzięła jak pracować...tak jak w każdym MLM zależy mi na osobach w strukturze którzy myślą podobnie i stawiają na sukces... -konkretnych , chcących odnieść sukces finansowy, ktorzy postępują zgonie z Naukowa metodą wzbogacania się... są spotkania z lekarzami w dużych miastach, jak się podpisuje umowę to zzakupuje się produkty na 100bv, ale to juz po cenie dystrybutora. Firma ma siedzibę w Malezji , załozyli ją multimilionerzy i strukture można budować nawet w świecie. Produkty są najwyższej jakości , działają rewelacyjnie dolegliwości uznawane za trudne, ciężkie do wyleczenia np; są wyleczalne Jak to wygląda. zapraszanie do współpracy podpisywanie umowy opiekwanie się daną osobą konsultacje przez gg, tel kom Spotkanie, inne spotkanie podane na stronie 26.06 KRAKÓW, HOTEL âźEUROPEJSKIâ, ul. Lubicz 5, godz. 17:00 wykład dr Roberta Okońskiego na takie spotkanie zaprasza się znajomych, lekarze sami nam świetnie pomagają opowiadają o produktach odpowiadają na pytania dr.Okoński jest chirurgiem -ortopedą zna med.chińską zaprasza sie sąsiadów, znajomych wszystkich kto nam przyjdzie do głowy wyklady są bezpłatne można rozmawiac z aptekami na temat produktów , firma wystawia faktury, sklepy zielarskie stacje benzynowe. bardzo dobre tabletki do paliwa Tabletki Fuel Saver-które są katalizatorem spalania, który pomaga spalić paliwo w bardziej efektywny sposób.Wypróbowane średnio 10 % -oszczędności, poprawia się dynamika jazdy, zwiększa wydajność oraz zmniejsza sie emisja spalin. Sa skarpetki jeszcze jak ktos ma problemy z krążeniem wtopione są w nie jony ujemne...i doenergetyzowują organizm ujemnie...bardzo korzystnie, krew oczyszcza się w ciągu godziny w ciągu roku pracy można dojść do 4.000 co miesiac już procentu z k-link 2 lat 9.000 co miesiąc ... do 3 lat 23.000 tak dlatego że firma dba bardzo o swoich dyztrybutorów kiedyś oriflame zaczynał, avon, itp...-k-link to taki początek przewodu pokarmowego, rynek jest jeszcze nie wypełniony, produkty nie znane przez ludzi a skuteczne podpisujac umowę , a jest na stronie wysyła się mailem do biura dokonuje zakupu na 100 bv każdy produkt ma swoją punktację bv juz po cenie dystrybutora i dostaje sie kod osobisty-ENO reklamy broszurki się kupuje na spotkaniu kosztują 0.50 gr...-1,50 firma kładzie na jakość wszystkiego Do dyspozycji jest lekarz Dr Okoński który przypadki trudne, konsultuje poprzez mala po podaniu mu szczegółowych wyników badań, oraz proponuje zastosowaniue konkretne produktów. dr.Wasilewska jest lekarzem medycyny rodzinnej i pediatra gg 1662164 mogę mailem przesłać biznes plan firmy... zainteresowanych prosze o napisanie na gg wysle linki wyjasnie wszystko Temat: SZCZECIŃSKI PÓŁMARATON GRYFA 06 LIPCA 2003 Serdecznie zapraszamy biegaczy z całej Polski na Szczeciński Półmaraton Gryfa 06 lipca 2003 Oto regulamin biegu: XXIV MIĘDZYNARODOWY BIEG ULICZNY O PUCHAR PREZYDENTA MIASTA SZCZECINA SZCZECIŃSKI PÓŁMARATON GRYFA REGULAMIN: 1. ORGANIZATORZY - Miejski Klub Lekkoatletyczny - Szczecin - Marathon Team Poland - Zachodniopomorski Związek Lekkiej Atletyki - Urząd Miasta Szczecina - dyrektor biegu - Robert Szych 0604 081 588 2. CEL - popularyzacja biegania jako podstawowej formy ruchu - promocja miasta Szczecin 3. TERMIN I MIEJSCE - 06 lipca 2003 r. (niedziela) Wały Chrobrego w Szczecinie - start i meta na Wałach Chrobrego w okolicy sceny głównej - start - godz. 12.00 4. TRASA BIEGU - dystans 21, 097 km (atest PZLA) - dwie pętle prowadzące centralnymi ulicami miasta - nawierzchnia asfaltowa - pomiar elektroniczny (chip) 5. ZGŁOSZENIA - zgłoszenia osobiste i listowne na adres: MKL - Szczecin ul. Litewska 20 71 - 344 Szczecin tel./fax 0 - prefix - 91 4875868 z dopiskiem - Szczeciński Półmaraton Gryfa 6. BIURO ZAWODÓW - 05.07- sobota Hotel Arkona, ul.Panieńska 10 (obok Starówki) w godz.12.00-21.00 - w dniu startu - Hotel Arkona, ul.Panieńska 10, od 09.00 do 11.00 7. UCZESTNICTWO - w biegu prawo startu mają osoby pełnoletnie posiadające aktualne badania lekarskie dopuszczające do udziału w półmaratonie - do startu dopuszcza się zawodników niepełnosprawnych na wózkach (wyłącznie z napędem bezpośrednim-bez przekładni) 8. KATEGORIE WIEKOWE Obowiązują następujące kategorie wiekowe dla kobiet i mężczyzn: - 18 - 39 lat [rok ur. 1984-1963] - 40 - 49 lat [rok ur. 1962-1953] - 50 - 59 lat [rok ur. 1952-1943] - 60 lat i starsi [rok ur. 1942 i starsi] 9. NAGRODY - WSZYSCY, KTÓRZY UKOŃCZĄ BIEG BIORĄ UDZIAŁ W LOSOWANIU DWÓCH WYJAZDÓW NA NOWOJORSKI MARATON-USA (02.11.2003) WRAZ Z MOŻLIWOŚCIĄ STARTU - w klasyfikacji generalnej kobiet za miejsca 1-3 i mężczyzn za miejsca 1-6 - premie finansowe - w kategorii zawodników niepełnosprawnych na wózkach nagrody za miejsca 1-6 - w kategoriach wiekowych nagrody za miejsca 1-3 - nagrody dla najlepszej szczecinianki i najlepszego szczecinianina - medale i koszulki dla wszystkich, którzy ukończą bieg 10. OPŁATA STARTOWA - koszty osobowe pokrywają uczestnicy biegu; - opłata startowa wynosi 25 zł; z wpisowego zwolnieni są biegacze urodzeni w roku 1942 i starsi oraz niepełnosprawni - w ramach wpisowego zawodnicy otrzymują numer startowy, chip (po zwrocie chipa - koszulkę) po ukończeniu biegu: medal, koszulkę, komunikat końcowy 11. NOCLEG - bezpłatne miejsca do spania (z własnym śpiworem) w sali sportowej Zespół Szkół Sportowych ul.Małopolska 22(300 m. od startu) dn.05/06.07 zakwaterowanie 05.07-od.18.00 do 06.07 max do godz.16.00. - oficjalnym hotelem biegu jest Hotel ORBIS ARKONA; dla uczestników biegu na hasło Półmaraton Gryfa proponowane są pokoje w cenach preferencyjnych 2-os. pok. ze śniadaniem - 65 zł. od osoby 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE - bieg odbędzie się bez względu na pogodę, przy ograniczonym ruchu ulicznym - obowiązuje limit czasowy na ukończenie biegu 2 h 30 min - organizatorzy zapewniają opiekę medyczną w trakcie trwania zawodów - komunikat końcowy otrzymają wszyscy zawodnicy, którzy podadzą przy zgłoszeniu pełny adres zamieszkania - dane osobowe uczestników biegu będą wykorzystywane przez organizatorów zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych - zdjęcia wykonane podczas imprezy mogą być wykorzystane w materiałach reklamowych biegu (komunikat końcowy, plakat, informacje prasowe, itp.) - organizator zastrzega sobie prawo zmian, które zostaną podane do wiadomości w dniu zawodów SERDECZNIE ZAPRASZAMY (Edited by Marathon Team Poland at 6:17 pm on June 20, 2003) Temat: Kraków 24.06 Czy ktoś się może wybiera. Ja zgłosiłam samą Jasmin bo na klubówce obie wystawiam a Aileen w szczeniakach nie będę raczej zbyt dużo wystawiać. X Jubileuszowa Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych International Dogs Show Miasto - City, Date - Date Kraków, 24-25 . 06 . 2006 Miejsce - Place Stadion i hale AWF w Krakowie, Al. Jana Pawła II Termin przyjmowania zgłoszeń - Deadline of entries 20.05.2006 Opłaty - Entry Fees Wystawcy krajowi - członkowie ZKwP (opłaty wnoszone do dnia 20.05.2006) - za pierwszego psa (z katalogiem) 90 zł - za każdego następnego 80 zł - za psa w klasie szczeniąt 35 zł - zgłoszenie psa do klasy weteranów (bez katalogu) - bezpłatnie - pod warunkiem wystawienia - interchampiony i wszystkie rasy polskie (bez katalogu) - bezpłatnie - pod warunkiem wystawienia Uwaga: za psy zwolnione z opłat, zgłoszone na wystawę, a nie doprowadzone do oceny egzekwowana będzie opłata w kwocie 120 zł. UWAGA ! Opłaty wnoszone po dniu 20.05.2006 wynoszą 120 zł za każdego psa, bez względu na klasę i ilość zgłoszonych psów. Foreign exhibitors - for the first dog (with Catalogue) 40 Euro - for every additional dog (without Catalogue) 35 Euro - puppy class 15 Euro Payment should be done directly at the show ! Konto bankowe - Bank account Bank BPH I O/Kraków 11 1060 0076 0000 3200 0097 4290 Reklamy w katalogu hodowcy: cała strona (cz-b) - 140 zł, pół strony (cz-b) - 100 zł; firmy odpowiednio 290 i 190 zł. Materiały (zdjęcia + teksty, pliki CDR, JPEG, TIF) wraz z kserokopią dowodu wpłaty prosimy nadsyłać na adres oddziału lub na e-mail: wystawa.krakow@zkwp.pl Ostateczny termin przyjmowania reklam upływa 20.05.2006 Adres organizatora - Organizer's address Związek Kynologiczny w Polsce - Oddział w Krakowie ul.Żywiecka 36, 30-427 Kraków (Poland) tel./phone/fax (0048) (12) 266-70-85, 266-85-28 e-mail: wystawa.krakow@zkwp.pl Biuro czynne: pn, śr, czw 16 - 19 Office hours: Monday, Wednesday, Thursday 4.00 p.m. - 7.00 p.m. Strona oddziału: http://www.krakow.zkwp.pl UWAGA ! Każdy zgłoszony pies/suka podlega opłacie, bez względu na to, czy zostanie doprowadzony do oceny, czy też nie. Zgłoszenia wysłane faksem wymagają potwierdzenia telefonicznego. Do zgłoszenia należy dołączyć kserokopię RODOWODU lub METRYKI oraz dowodu wpłaty. Obsada sędziowska może ulec zmianie. Please do attach a xerox copy of the pedigree to application. Applications done by fax must be confirmed by telephone. Uprzejmie informujemy, że w czasie Międzynarodowej Wystawy Psów Rasowych w Krakowie odbędą się ZAWODY OBEDIENCE w klasie ''0'' ''1'' ''2''. W tej sprawie prosimy o kontakt z przewodniczącą Oddziałowej Komisji Szkolenia w Krakowie - p. Elżbietą Figułą, tel. 0-601-49-22-12 Sędziowanie grup / Division of groups 24.06.2006 (sobota/Saturday) - grupy/groups: 2, 4, 5, 7, 9 25.06.2006 (niedziela/Sunday) - grupy/groups: 1, 3, 6, 8, 10 Planowana obsada sędziowska - Judges Grupa 4 Group sobota Saturday Yochai Barak (ISR) Jamnik miniaturowy i króliczy - krótkowłosy, długowłosy, szorstkowłosy (Miniature and Rabbit Dachshund - Smooth-haired, Long-haired, Wire-haired) Dorota Witkowska (PL) Jamnik standardowy - krótkowłosy, długowłosy, szorstkowłosy (Standard Dachshund - Smooth-haired, Long-haired, Wire-haired) Temat: Klubowa wystawa jamników, Wrocław ( Środa Śląska ) 3.06.2006 Kto z Was wybiera się na tą wystawę i z jakimi jamnikami? Ja będę z długowłosą miniaturą w młodzierzy i z dł. królikiem w szczeniakach. KLUBOWA WYSTAWA JAMNIKÓW Dachshund Club Show Miasto - City, Date - Date Środa Śląska, 3.06.2006 Miejsce - Place ? Termin przyjmowania zgłoszeń - Deadline of entries 10.05.2006 Opłaty - Entry Fees Wystawcy krajowi: - za pierwszego psa (z katalogiem) – 60,00 zł - za każdego następnego (bez katalogu) – 50,00 zł - za zgłoszenie do klasy baby lub szczeniąt – 20,00 zł - zgłoszenia do klasy weteranów – bezpłatne - Próba Instynktu Psa Pasterskiego – 40,00 ZŁ W dniu wystawy opłata za każde zgłoszenie (bez względu na klasę) wzrasta o 20 zł. Dotyczy to tylko psów zgłoszonych i przyjętych w terminie. Konto bankowe - Bank account PKO BP IV O/Wrocław, 34 1020 5242 0000 2602 0019 8408 Reklamy w katalogu reklamy hodowlane 1 strona – 50,00 zł, hodowlane 1/2 strony – 30,00 zł, inne 1 strona – 100,00 zł Adres organizatora - Organizer's address Związek Kynologiczny w Polsce - Oddział we Wrocławiu ul.Leszczyńskiego 7, 50-078 Wrocław (Poland) tel./phone/fax (0048) (71) 343-25-22, 342-13-41 e-mail: poczta@zkwp-wroclaw.org.pl Biuro czynne: pon 11 - 14, wt, śr, czw, pt 15 - 20 Office hours: Monday 11.00 a.m. - 2.00 p.m., Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday 5.00 p.m. - 8.00 p.m. Strona oddziału: http://www.zkwp-wroclaw.org.pl UWAGA ! Każdy zgłoszony pies/suka podlega opłacie, bez względu na to, czy zostanie doprowadzony do oceny, czy też nie. Zgłoszenia wysłane faksem lub e-mailem wymagają potwierdzenia telefonicznego. Do zgłoszenia należy dołączyć kserokopię RODOWODU lub METRYKI oraz dowodu wpłaty. Obsada sędziowska może ulec zmianie. Please do attach a xerox copy of the pedigree to application. Applications done by e-mail or fax must be confirmed by telephone. Planowana obsada sędziowska - Judges Gianfranco Bauchal (IT) Jamnik długowłosy miniaturowy / Long-haired Miniature Teckel Jamnik krótkowłosy miniaturowy / Smooth-haired Miniature Teckel Jamnik szorstkowłosy miniaturowy / Wire-haired Miniature Teckel Leszek Siejkowski (PL) Jamnik długowłosy standardowy / Long-haired Teckel Standard Jamnik krótkowłosy standardowy / Smooth-haired Teckel Standard Janusz Opara (PL) Jamnik długowłosy króliczy / Long-haired Rabbit Teckel Jamnik krótkowłosy króliczy / Smooth-haired Rabbit Teckel Jamnik szorstkowłosy króliczy / Wire-haired Rabbit Teckel Jamnik szorstkowłosy standardowy / Wire-haired Teckel Standard Organizator zastrzega sobie prawo zmiany obsady sędziowskiej. Uwagi KLASY WYSTAWOWE: Psa można zgłosić do jednej z następujących klas: – baby – wiek od 3 do 6 miesięcy, – szczeniąt – wiek od 6 do 9 miesięcy, – młodzieży – wiek od 9 do 18 miesięcy, – pośrednia – wiek od 15 do 24 miesięcy, – otwarta – wiek powyżej 15 miesięcy, – użytkowa – wiek powyżej 15 miesięcy, psy z certyfikatem użytkowości, – championów – psy z zatwierdzonym tytułem championa wystawowego, – weteranów – wiek powyżej 8 lat. Zgodnie z regulaminem przy zgłoszeniach od klasy pośredniej wzwyż wymagane jest podanie numer rodowodu. Psy z rodowodami w przygotowaniu mogą być wystawiane wyłącznie w klasie baby, szczeniąt lub młodzieży. W przypadku zgłoszeń do klasy użytkowej lub championów wymagane jest dołączenie kopii dokumentu uprawniającego. Zgłoszenia bez tego dokumentu będą automatycznie przesuwane do klasy otwartej. Na każdym zgłoszeniu należy obowiązkowo podać numer rejestracyjny psa. IMPREZY TOWARZYSZĄCE: Po wystawie klubowej, w dniu 4.06.2006 w Ośrodku Kynologii Łowieckiej w Jarach k/Obornik Śląskich odbędą się konkursy włącznia dla jamników: - KONKURS DZIKARZY - KONKURS NOROWCÓW - KONKURS PRACY JAMNIKÓW WSZECHSTRONNYCH Szczegółowe informacje można uzyskać w Zarządzie Okręgowym PZŁ we Wrocławiu, ul. Wodzisławska 10 b, 52-017 Wrocław, tel. 071-340-08-58/59 Temat: walentynkowa krajowa wystawa -Bydgoszcz Zimowa Walentynkowa Krajowa Wystawa Psów Rasowych National Dog Show Miasto - City, Date - Date -------------------------------------------------------------------------------- Bydgoszcz, 13.02.2005 Miejsce - Place -------------------------------------------------------------------------------- Hale Sportowe Stadionu WKS "ZAWISZA", Bydgoszcz, ul.Gdańska Termin przyjmowania zgłoszeń - Deadline of entries -------------------------------------------------------------------------------- 25.01.2005 Opłaty - Entry Fees -------------------------------------------------------------------------------- Wystawcy krajowi - za pierwszego psa (z katalogiem) 60 zł - za każdego następnego (bez katalogu) 50 zł - za psa w klasie szczeniąt (z katalogiem) 35 zł - za psa w klasie weteranów i rasy polskie (także PON-y) - (bez katalogu) - bezpłatnie - pod warunkiem wystawienia - psy z tytułem Int.Championa 30 zł Opłaty w dniu wystawy są wyższe o 20 zł. Foreign exhibitors - for every dog 25 Euro Konto bankowe - Bank account -------------------------------------------------------------------------------- PeKaO Grupa PKO S.A. O/Bydgoszcz 38 12403493 1111 0000 4305 7832 Reklamy w katalogu -------------------------------------------------------------------------------- hodowcy: cała strona (cz-b) 60 zł, (kolor) 200 zł; inne cała strona (cz-b) 120 zł, (kolor) 300 zł Adres organizatora - Organizer's address -------------------------------------------------------------------------------- Związek Kynologiczny w Polsce - Oddział w Bydgoszczy ul.Kołłątaja 7, 85-080 Bydgoszcz (Poland) tel./phone/fax (0048) (52) 322-83-61, 328-49-06 e-mail: zkwpbydgoszcz@onet.pl Biuro czynne: pn, pt 9 - 13, wt, czw 15 - 19 Office hours: Monday, Friday 9.00 a.m. - 1 p.m., Tuesday, Thursday 3.00 p.m. - 7.00 p.m. -------------------------------------------------------------------------------- UWAGA ! Każdy zgłoszony pies/suka podlega opłacie, bez względu na to, czy zostanie doprowadzony do oceny, czy też nie. Zgłoszenia wysłane faksem lub e-mailem wymagają potwierdzenia telefonicznego. Do zgłoszenia należy dołączyć kserokopię RODOWODU lub METRYKI oraz dowodu wpłaty. Obsada sędziowska może ulec zmianie. Please do attach a xerox copy of the pedigree to application. Applications done by e-mail or fax must be confirmed by telephone. Planowana obsada sędziowska - Judges -------------------------------------------------------------------------------- Grupa 1 Group Jerzy Prywiński (PL) Piotr Śliwka (PL) Owczarek niemiecki/German Shepherd Dog Grupa 2 Group Ewa Bukład (PL) Zbigniew Ostrowski (PL) Andrzej Mania (PL) Małgorzata Sowińska (PL) Grupa 3 Group Dorota Witkowska (PL) teriery duże i średnie Anna Winiarska (PL) teriery małe + czarne teriery Małgorzata Jurek (PL) teriery typu bull Grupa 4 Group Aleksander Skrzyński (PL) Grupa 5 Group Zygmunt Jakubowski (PL) Grupa 6 Group Dorota Witkowska (PL) Aleksander Skrzyński (PL) Grupa 7 Group Dorota Witkowska (PL) Grupa 8 Group Stanisław Firlik (PL) Halina Klimaszewska (PL) Grupa 9 Group Elżbieta Junikiewicz (PL) Andrzej Kaźmierski (PL) Grupa 10 Group ? Inne/Others Leszek Siejkowski (PL) - Młody Prezenter/Junior Handling Kogo możemy się spodziewać spotkać? Temat: Łódź, 6-7.05.2006 XIV Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych Czy ktoś z Was wybiera się na tą wystawę? My już jesteśmy zgłoszone . XIV Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych International Dogs Show Miasto - City, Date - Date Łódź, 6-7.05.2006 Miejsce - Place Stadion KS "START" Termin przyjmowania zgłoszeń - Deadline of entries 31.03.2006 Opłaty - Entry Fees Wystawcy krajowi - za pierwszego psa (z katalogiem) 95 zł - za każdego następnego 80 zł - za psa w klasie szczeniąt 45 zł - za psa w klasie weteranów (bez katalogu) - bezpłatnie - pod warunkiem wystawienia - wszystkie rasy polskie (bez katalogu) - bezpłatnie - pod warunkiem wystawienia - konkurs Młody Prezenter - 20 zł - konkurencje: Para Hodowlana, Grupa Hodowlana - 45 zł Opłata, za każdego psa zgłoszonego w terminie, wnoszona w dniach wystawy wynosi 150 zł, bez względu na klasę i ilość zgłoszonych psów oraz dzień, w którym pies jest oceniany. Foreign exhibitors - for every dog 40 Euro - puppy class 20 Euro - Best breeders group and Best couple competition 20 Euro Payment in days of the show - for every dog 40 Euro Konto bankowe - Bank account PKO SA VI O/Łódź 35 1240 3031 1111 0000 3426 6805 Reklamy w katalogu hodowlane - cała strona (cz-b) 150 zł, (kolorowa) 300 zł, pół strony (cz-b) 75 zł, (kolorowa) 150 zł, firmy - cała strona (cz-b) 300 zł, (kolorowa) 600 zł, pół strony (cz-b) 150 zł, (kolorowa) 400 zł Adres organizatora - Organizer's address Związek Kynologiczny w Polsce - Oddział w Łodzi al. Kościuszki 48, 90-427 Łódź (Poland) tel./phone/fax (0048) (42) 637-62-62, 657-00-31, 637-66-00 e-mail: zkwplodz@op.pl Biuro czynne: pn - pt 15 - 20 Office hours: Monday - Friday 3.00 p.m. - 8.00 p.m. Strona oddziału: http://www.zkwp.lodz.pl UWAGA ! Każdy zgłoszony pies/suka podlega opłacie, bez względu na to, czy zostanie doprowadzony do oceny, czy też nie. Zgłoszenia wysłane faksem wymagają potwierdzenia telefonicznego. Do zgłoszenia należy dołączyć kserokopię RODOWODU lub METRYKI oraz dowodu wpłaty. Obsada sędziowska może ulec zmianie. Please do attach a xerox copy of the pedigree to application. Applications done by fax must be confirmed by telephone. Sędziowanie grup / Division of groups 06.05.2006 (sobota/Saturday) - grupy/groups: 1, 3, 5, 6, 10 07.05.2006 (niedziela/Sunday) - grupy/groups: 2, 4, 7, 8, 9 Planowana obsada sędziowska - Judges Grupa 1 Group Elena Balazsovits (H) Ewa Bukład (PL) Leos Jancik (CZ) Josef Dieter Oeser (D) Hans Erik Pedersen (DK) Otakar Vondrous (CZ) Grupa 2 Group Gerd Apel (D) Elena Balazsovits (H) Jaromir Dostal (CZ) Jan Gajewski (PL) Tibor Gellen (H) Jaroslav Matyas (SK) Wojciech Myszkowski (PL) Hans Erik Pedersen (DK) Karl P. Reisinger (A) Gabriela Ridarcikova (SK) Anna Rogowska (PL) Siergiey Slykin Vladimirovitz (UKR) Silvane Tompousky (F) Otakar Vondrous (CZ) Orietta Zilli (I) Grupa 3 Group Jan Gajewski (PL) Walter Jungblut (D) Jaroslav Matyas (SK) Hans W. Müller (CH) Siergiey Slykin Vladimirovitz (UKR) Silviane Tompousky (F) Grupa 4 Group Gianfranco Bauchal (I) Orietta Zilli (I) Grupa 5 Group Pierluigi Buratti (I) Tibor Gallen (H) Peter Jolie (GB) Karl P. Reisinger (A) Grupa 6 Group Andrzej Brabletz (PL) Josef Nemec (CZ) Stefan Stefik (SK) Grupa 7 Group Leszek Siejkowski (PL) Aleksander Skrzyński (PL) Grupa 8 Group Anna Bogucka (PL) Pierluigi Buratti (I) Josef Nemec (CZ) Joanna Szczepańska-Korpetta (PL) Grupa 9 Group Leos Jancik (CZ) Peter Jolie (GB) Kristina Purens (S) Tatjana Urek (SLO) Anatoli Zhuk (BLR) Grupa 10 Group Gianfranco Bauchal (I) Orietta Zilli (I) Inne / Others Młody Prezenter / Junior Handling Sobota / Saturday - Maria Bruska (PL) Niedziela / Sunday - Maria Bruska (PL) Testy psychiczne i egzamin PT Sobota, Niedziela - Janusz Arnold (PL), Tadeusz Roszkiewicz (PL) Opłata za egzamin PT 60 zł, za testy psychiczne 40 zł. Temat: newsy 2007 Wyjątkowo tu, a nie w Klubie Forum i w Imprezach, ale Sylwester jest raz w roku i to w sumie też jest inwestycja w promocję miasta: Sylwestrowy turniej miast Katarzyna Ostrowska 30-12-2007, ostatnia aktualizacja 30-12-2007 18:26 Miasta nie szczędzą pieniędzy na organizację Sylwestra. Wydają miliony złotych z miejskich kas, bo to dla nich świetna promocja Niespotykana jest w tym roku promocja imprez sylwestrowych w dużych miastach. Setki billboardów w całej Polsce oraz spoty telewizyjne promujące sylwestra w Krakowie, Warszawie czy Wrocławiu pokazują rozmach przedsięwzięcia. – Szacujemy, że wartość rynkowa świadczeń promocyjnych i rzeczowych na rzecz miasta osiągnie rekordową sumę 13 mln zł – mówi Agnieszka Gilarska, dyr. Krakowskiego Biura Festiwalowego, które dla miasta organizuje imprezę. Dlaczego? Bo Kraków, który wyda na imprezę 2,3 mln zł (najwięcej w przeliczeniu na jednego mieszkańca – 3 zł), podobnie jak stolica i Wrocław, organizuje koncert sylwestrowy z mediami: ogólnopolskimi telewizjami, rozgłośniami radiowymi i prasą, które imprezę promują. Samo miasto kilkunastu milionów złotych na promocję jednej imprezy i tym samym siebie by nie wydało. Dla przykładu tegoroczny budżet Biura Promocji Wrocławia wynosi 12 mln zł. Z tych pieniędzy miasto na imprezę sylwestrową wyda do 1,5 mln zł. Warszawa planuje wydać najwięcej (wcześniej przez dwa lata nie organizowała takiej imprezy). – Sylwester kosztuje miasto około 3,5 mln zł brutto. To około 90 proc. kosztów organizacji imprezy. Resztę pokrywają TVN i sponsor Fiat Auto Poland – mówi Krzysztof Konarzewski z Biura Promocji Miasta w Urzędzie Miejskim w Warszawie. Wydatek 3,5 mln zł to mniej niż koszt zakupu tramwaju czy też nieco mniej, niż miasto wydaje na pomoc osobom niepełnosprawnym w ramach pomocy społecznej. Jest to koszt porównywalny z kupnem 2-3 autobusów dla miasta. Tyle miasto zaplanowało, że wyda na budowę kawałka ulicy Tysiąclecia (od węzła Żaba do ul. Grochowskiej) w 2008 r. – Taka impreza to element budowania wizerunku miasta. O wiele więcej pieniędzy musielibyśmy wydać na kampanię reklamową w TV. Koncert sylwestrowy jest bez wątpienia tańszy. Nakład do rezultatów jest znacząco niższy i to w tzw. prime time (wieczornym, najlepszym czasie antenowym – red.). Zresztą to już nasz trzeci sylwester i dzięki doświadczeniu wiemy, gdzie możemy zaoszczędzić – podsumowuje Paweł Romaszkan, dyrektor Biura Promocji we wrocławskim ratuszu. I dodaje, że 1,5 mln zł, które planuje wydać miasto, to koszt miesięcznej kampanii w mediach, ale bez uwzględnienia reklam w telewizji. Władze miast przekonują, że warto wydać te pieniądze, bo wówczas miasto jest dobrze postrzegane. A w konsekwencji ma to skłonić turystów do odwiedzenia miasta. I firmy do zainwestowania w nim, a także przyciągnąć studentów. W ubiegłym roku powitanie nowego roku w Krakowie na antenie telewizji Polsat oglądało średnio 3,8 mln widzów, a w kulminacyjnym momencie ponad 6 mln. Brakuje statystyk pokazujących, ilu turystów, w tym zagranicznych, ściągają sylwestrowe imprezy plenerowe. Ale że są oni – przedstawiciele miast nie mają wątpliwości. – Hotele będą pełne. Mamy drugą po Warszawie bazę tzw. miejsc kwalifikowanych. Około 7,5 tys. miejsc jest zarezerwowanych – mówi Paweł Romaszkan. Zyskuje także lokalna gastronomia i handel. A do tego wszystkiego jest dobra zabawa. – Nawet gdybyśmy nie zorganizowali sylwestra, mieszkańcy i tak przyjdą na rynek. Zwykle jest tam 5 – 6 tys. osób – tłumaczy Adam Fudali, prezydent Rybnika. Media, a zwłaszcza telewizje, też sporo wydają, choć o szczegółach nie chcą mówić zasłaniając się tajemnicą handlową. Włodarze Krakowa twierdzą, że Polsat – ich partner strategiczny – wziął na siebie lwią część kosztów. – Część kosztów organizacyjnych zdejmujemy z miasta pośrednio. Nie organizujemy pomocy logistycznej, ale mamy media, w których może np. zaistnieć sponsor imprezy. Poza tym pomagamy miastu zaprosić artystów, a nasz dziennikarz poprowadzi imprezę. Polsat natomiast wspiera realizację i retransmituje imprezę – mówi Maciej Migda odpowiedzialny za promocję w krakowskim RMF FM, które współpracuje przy sylwestrze. Telewizje transmitują i retransmitują imprezy sylwestrowe w miastach. – Miasto odpowiada m.in. za organizację i bezpieczeństwo. TVP 2 za część artystyczną i telewizyjną. I tak choćby wynagrodzenie artystów leży po stronie telewizji. A to, jak wiadomo, duży wydatek. Do tego Dwójka pokrywa też koszty ZAiKS, które nie są małe, bo są pochodną wynagrodzenia artystów. TVP płaci ZAiKS ryczałtem, a to duża oszczędność – mówi Paweł Romaszkan. Gwiazdom formatu Kayah, Perfectu, Bajmu, Budki Suflera czy T.Love i Tatiany Okupnik, a one pojawią się w jednym z trzech miast, trzeba za występ zapłacić kilkadziesiąt tysięcy złotych. Nie mówiąc już o gościach zagranicznych, a tacy też będą. Program sylwestrowy jest bowiem bogaty. Telewizje na siebie wzięły też opłacenie prowadzących imprezy, zwykle dziennikarzy tych stacji. Nie tylko jednak trzy wielkie metropolie organizują imprezy pod chmurką, w tym także z gwiazdami. Planuje je większość dużych miast. Dwie inne z największych metropolii – Łódź i Poznań – planują przeznaczyć zdecydowanie mniej niż ich konkurenci. Odpowiednio 400 i 290 tys. zł. Katowice, podobnie jak w ubiegłym roku, tak i w tym nie szykują miejskiej nocy sylwestrowej. Tłumaczą to pracami modernizacyjnymi sieci kanalizacyjnej w centrum. Ale po ich zakończeniu miasto chce wrócić do organizacji imprezy. Źródło : Rzeczpospolita Temat: List od Prezesa Stowarzyszenia do Członków i Sympatyków ACFE List od Prezesa Stowarzyszenia do Członków i Sympatyków ACFE Polska. 27, listopada, 2008 r. Szanowni Członkowie i Sympatycy ACFE Polska Za parę tygodni kończy się moja ostatnia kadencja na prezesa naszego Stowarzyszenia. Zgodnie z moim stanowiskiem w tej sprawie, nie zgodziłem się na zmianie w statucie czy innej kombinacji, która pozwalałaby odchodzącemu prezesowi do automatycznego (jakby ‘ex officio’) przejścia do zarządu. Nie będę kandydował na żadne inne stanowisko w władzach ACFE Polska. Na następnym Walnym Zgromadzeniu Członków, które odbędzie się 15ego grudnia, 2008 będziecie wybierać nowego Prezesa. Pięć lat temu ubiegałem się o prawo założenia w Polsce Oddziału ACFE. Nie było to tak łatwe, gdyż wówczas warunkiem ACFE na to wymagało wniosek od 12 CFE, a w Polsce ich nie było. Udało mi się wynegocjować wyjątku od tego warunku i ACFE zgodził się na wniosek od 12 zwykłych członków. Tak więc ACFE Polska powstało w dniu 9 lipca 2003 i od razu rozpoczęło staranie o uznanie jako Oddział (Chapter) ACFE w Stanach Zjednoczonych. W dniu 29 września zostaliśmy oficjalnie uznani jako Poland Chapter nr 114. Niespełna miesiąc później w dniu 21 października 2003 nasze nowe Stowarzyszenie otrzymało wpis do Krajowego Rejestru Sądowego. Od pierwszych 12 członków założycieli jest nas teraz przeszło 200, w tym przeszło 100 CFE. Mamy też własną stronę internetową, którą odwiedza wielu osób i która jest dobrą reklamą dla ACFE w Polsce – ale z Waszym aktywnym udziałem mogłaby być jeszcze bardziej efektywna. Biorąc pod uwagę wciąż małą rozpoznawalność ACFE w Polsce i braku aktywnego, zorganizowanego marketingu z naszej strony, uważam, że to nie jest zły wynik, ale uznaję, ze pozostaje nam dużo więcej pracy dla rozwoju naszego Stowarzyszenia. Cieszę się, że miałem tą możliwość prowadzić nasze Stowarzyszenie przez jego pierwsze lata istnienia i rozwoju i dziękuję wszystkim Współpracownikom, którzy mi w tym pomogli. Bez nich byłoby to niemożliwym zadaniem. Szczególną rolę odegrał tu PIKW, który wciąż wspomaga ACFE Polska swoją infrastrukturą i usługami sekretariatu. Do czasu założenia własnego biura, nie widzę potrzeby zmiany jednego sprawdzonego sponsora na innego. Wyjątkowo skuteczne promowanie ACFE i ACFE Polska przez PIKW, to uznanie ACFE jako promotora i współorganizatora corocznego Międzynarodowego Kongresu Kontroli, Audytu i antyfraudu/antykorupcji, za udział w którym ACFE przyznaje uczestnikom 20 punktów CPE. Dzięki sponsorowaniu Ernst & Young i wsparcia PIKW, przetłumaczono i wydano książkę Joe Wellsa, co było też nie małym sukcesem dla ACFE Polska. Chciałbym krótko przestawić sprawy istotne dla Stowarzyszenia i jego Członków. Pomimo długich negocjacji z władzami ACFE i kilku spotkaniach bezpośrednio z Prezesem Jimem Ratley nie udało mi się uzyskać zgody, na przeprowadzenie egzaminu na CFE w języku polskim. Tak, więc, w najbliższej przyszłości jedyny sposób zdobycia kwalifikacji CFE będzie możliwy wyłącznie poprzez nowy egzamin w języku angielskim. Jednak, planuję w przyszłym roku zorganizować studia dla Biegłych ds. badania oszustw i nadużyć. Byłyby to uznane polskie kwalifikacje odpowiadające „Certified Fraud Examiner - CFE”. Biuro ACFE Polska i jego administracja funkcjonowała skutecznie dzięki wkładu czasu, umiejętności i zaangażowania pani Urszuli Gąsior – za co jej się należy nasze uznanie i podziękowanie. Jednak, z pewną przykrością muszę wyznać, że obecny zarząd miał poważne problemy z uzgodnieniem daty na posiedzenia zarządu, które odpowiadałyby wszystkim/większości członkom zarządu. Po prostu, członkowie mieli ważniejsze zobowiązania powiązane z swoją pracą etatową. Efektywność działalności obecnego zarządu pozostawiam ocenie Walnego Zgromadzenia. Uważam, że pozytywnym krokiem dla uniknięcia tych problemów byłyby deklaracje kandydatów do zarządu, że będą oni mogli poświecić do, na przykład, 20 godzin miesięcznie sprawom Stowarzyszenia. ACFE poleca takie podejście używając do tego formularza zwanego: „Chapter Volunteer Commitment Form”. Z samej nazwy widać, że osoby zajmujące stanowiska w Oddziale ACFE (Chapter) to wolontariusze. Nie ma tu więc mowy o jakiegokolwiek przymusu. Jednak, taka osoba musi mieć na pierwszym miejscu intencję służenia Stowarzyszeniu a nie ozdobienia swego CV. Dlatego wybór odpowiednich osób do władz Stowarzyszenia jest czymś bardzo, bardzo ważnym. Zachęcam jak największą ilość Członków do przyjścia na Walne Zgromadzenie i do osobistego głosowania na kandydatów na prezesa i do zarządu. W celu ułatwienia procesu wyborów, proponuję, aby kandydaci na te stanowiska się zgłosili przed Walnym, przedstawiając siebie, podając swoje kwalifikacje i powody dlaczego chcą być wybrani do władz ACFE Polska i co na tym stanowisku zrobią dla naszego Stowarzyszenia. Członkowie mogą również zgłaszać kandydatów, ale proszę pierw uzyskać ich zgodę. Proces ten ułatwi przygotowanie na Walne. Proszę zgłaszać kandydatów do Pani Uli Gąsior. Ona z kolei wyśle listę kandydatów do wszystkich Członków do wstępnej oceny przed Walnym Zgromadzeniem. Osobiście zgłaszam kandydaturę Pani Urszuli Gąsior na Członka Zarządu. Ona już od kilku lat zajmuje się sprawami ACFE Polska, całą jego administracją, kontaktami z Członkami, władzami ACFE, wykładowcami, sponsorami i organizuje oraz bierze udział w posiedzeniach zarządu, jako protokólant. Zastanawiam się jeszcze nad kandydatem na prezesa zarządu. Potrzeba nam nowej krwi, kogoś z bogatym dorobkiem zawodowym, na stanowisku kierowniczym dużej spółki publicznej lub z udziałem skarbu państwa. Osoba ta powinna już mieć szerokie kontakty w administracji publicznej, w biznesie oraz wśród innych organizacji zawodowych, i która potrafi w krótkim czasie zwerbować nowych, aktywnych członków. Przede wszystkim musi to być osoba wyraźnie zdecydowana do silnego zaangażowania się w rozwój wizerunku naszego Oddziału i jego działalności. Decyzja będzie Wasza. Z mojej strony będę dalej służył ACFE Polska, opracowując nowe materiały i projekty oraz przez utrzymaniem i dalszym rozwojem moich kontaktów z Centralą i szczególnie z Oddziałami ACFE w Europie, promując interesy ACFE Polska. Jeszcze raz dziękuję Wam wszystkim za Wasze zaufanie i wsparcie w tej pierwszej fazie rozwoju ACFE Polska. Życzę mojemu następcy samych sukcesów i pomyślności w jego (czy jej) działalności jako nowy Prezes ACFE Polska. Edmund J. Saunders, CFE, FCIB, C.Dip.A,F. (ACCA), MIIM |