Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: bizne plan wzór
Temat: 1 Przeciez napisałem, że do szkoły są bardzo dobre. Na wzór do PUP na pewno też. Wystarczy wpisac swoje dane. A na Ciebie nic złego nie napisałem. Ale wiem, że często z postami typu "potrzebuję biznes plan"zgłaszaja się nieźli magicy, którzy myślą że na taki biznes plan złapią mega dotację, kredyt, itp. Sam też chętnie pomogę jeżeli bedę miał pod reką biznes plan nadający się do szkoły. Mam np. serwis motocyklowy/ samochodowy i kilka innych nadających się do tego celu. Jeżeli coś robię za kase to są projekty, które traktuje indywidualnie. Nad ostatnim takim siedziałem 2 miesiące bo dotyczył kilku mln PLN. Małe tez robię ostatnio. Po prostu mówię, że za free standard tak, sam też dam. Standard do szkoły jest OK. Ale uwierz, że miałem różne dziwne pytania. Najbardziej lubię coś typu "biznes plan hotelu za 30 mln na jutro dni potrzebuję". Ludzie czasem są niepoważni, a Ty robisz dobra robotę dając BP do szkoły. Jeżeli ktoś chce to niech i do mnie napisze, ale wyraźnie w mailu, że do szkoły. Co mam, to dam. Na poważniejsze rzeczy standard się nie nadaje. Nawet do PUP nie da rady kopiuj - wklej. Temat: biznes plan na videofilmowanie i sklep odzieżowy Witam wszystkich planuję otworzyć swój własny biznes videofilmowanie albo sklep odzieżowy potrzebuję jakiegoś gotowego biznes planu bo nie wiem jak to napisać. Korzystałem ze wzorów i nic mi nie wychodzi. proszę was o jakieś przykłady. z góry dzięki Ale konkretnie co Ci nie wychodzi? Nie potrafisz opisać swojego pomysłu na biznes? Czy może masz kłopoty z finansami? Jeżeli masz dojścia do wzorów, to weź przykładowy biznes plan jakiegokolwiek sklepu ( najlepiej odzieżowego, ale niekoniecznie - może być nawet spożywczy) i spróbuj na jego podstawie stworzyć swój biznes plan. Musisz znać swoje finanse: ile sprzedajesz, jakie koszty miesięczne ponosisz, itd. Jedź po kolei poszczególnymi punktami: wprowdzenie plan organizacyjny plan marketingowy SWOT Prognoza finansowa Kolejność jest różna w różnych biznesplanach. Spróbuj coś sam sklecić. Jeśli napotkasz problemy, to napisz co konkretnie Ci się nie zgadza, albo nie wychodzi . Coś poradzimy. Temat: Biznes Plan
Może być wzór prognozy bilansu, rachunku wyników i cash flow, ale biznes plan Chyba że chodzi Ci o wzór bilansu, rachunku zysków i strat i cash flow, Temat: biznes plan Kolego czy umiesz czytać? Łukasz prosił o dobry przykład bizesplanu, na którym mogłby się wzorować Wojtek Temat: Gotowy biznes plan ZPORR to Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego. Chodzi pewnie o biznes plan wykonany wg zalecanego przez nich formularza / wzoru. Sam szablon można pobrać na ich stronie w wersji z 2006 r. Nigdy nie widziałem tak wykonanego biznes planu. Jeśli biznes plan stajni jest już gotowy to trzeba go tylko przerobić wg szablonu. Będzie to czasochłonne, ale obejść się tego nie da. Temat: Prognoza sprzedaży Witam opracowuję biznes plan niewielkiej firmy budowlanej. Mniej więcej wiem jak go napisać mam kłopot jeden, inwestor oczekuje ode mnie symulacji sprzedaży a co za tym idzie symulacji wyników finansowych. Szukałem i na łatwiznę w necie spośród gotowych wzorów, i w książkach o biznes planach, ale nie wiem jak zrobić założenia. Kontakty w branzy mam, pracuję też od paru lat w tej branży ale to jest doświadczenie. Chciałbym się dowiedzieć że wyliczyć np. rocznie zamierzam wykonać 100 remontów za kwotę średnio 5 tyś zł. Jest to powiedzmy wróżenie trochę z fusów tym bardziej dlaczego nie napisać 200 a może 50 robota robocie nie równa, jedną zrobi się w tydzień a na innej można być miesiąc bo większa. Znalazłem założenie dla warsztatu samochodowego i motocyklowego tam przeliczony został czas pracy na tzw roboczo-godziny a na roboczo-godziny ustanowiono stawkę w złotych nastepnie przeliczono to na dni pracujące i wyszła kwota miesięczna przy obłożeniu 100% roboczo godzin. Kiedys będąc na konsultacji w centrum biznesu pani powiedziała mi żebym z tych roboczogodzin zdjął 40 % aby uwierzytelnić biznes plan do wariantu pesymistycznego czyli pracuje na pół gwizdka. Chciałem kiedys otworzyć warsztat z moim ojcem i fakt to było dawno i staraliśmy się o kredyt wtedy to banki nie były tak frontem do klienta a i nie było co liczyć na dofinansowania. Biznes plan nie przeszedł ze względu na zły wariant pesymistyczny czyli nie opłacalny. No ale usługi budowlane to nie warsztat i nie wiem jak to wyliczyć Jak ktoś mógłby pomóc mi naprowadzić mnie na właściwe tory będę bardzo wdzięczny :-) Temat: biznes plan haha, niezłe naprawdę Witam szanownych grupowiczów zamierzam otyworzyć własny biznes i potrzebuję w kilku instytucjach przedstawić własny biznes plan, czy ktoś z grupowiczów mógłby mi przesłać jakiś wzór jak wygląda dobrze przygotowany biznes plan. z góry dziękują za okazaną pomoc Temat: biznes plan
Wojtek Temat: biznes plan Witam szanownych grupowiczów zamierzam otyworzyć własny biznes i potrzebuję w kilku instytucjach przedstawić własny biznes plan, czy ktoś z grupowiczów mógłby mi przesłać jakiś wzór jak wygląda dobrze przygotowany biznes plan. z góry dziękują za okazaną pomoc Temat: biznes plan Zapraszam na stronę: Witam szanownych grupowiczów zamierzam otyworzyć własny biznes i potrzebuję w kilku instytucjach przedstawić własny biznes plan, czy ktoś z grupowiczów mógłby mi przesłać jakiś wzór jak wygląda dobrze przygotowany biznes plan. z góry dziękują za okazaną pomoc Temat: biznes plan biura projektowego [/b]Witam. Potrzebny mi jest biznes plan bo chce otworzyc biuro projektowe( projekty domow jednorodzinnych) i walcze o pieniazki z unii. Jesli ktos bylby tak uprzejmy podrzucic jakis wzor to z gory dziekuje. Moge rowniez takowy biznes plan odkupic w formie gotowca.Dagadamy sie w razie czego. Pozdrawiam. Moj email qbek81@wp.pl Temat: Wnioski o dotacje, biznesplany
[..........] "pomoc" ---"niedrogo" ??? "BIZNES PLAN? ---sadzac po wersalikach sami jestescie pod wrazeniem, ze i to ma byc "doradztwo europejskie"? Â ---przeciez to pachnie wiocha na
Temat: jak napisać biznes plan witam, czy ktoś może mi powiedzieć jak napisać bines plan...albo gdzie gę znaleźć wzór takiego biznes planu????? staram sie o pożyczkę w UP i muszę taki biznes plan sporządzić. proszę o radę, dzięki:) Znajdziesz tu wiele cennych informacji http://www.biznesforum.pl/biznesplan-vt2320.html Temat: Biznes Plan Czy ktoś ma jakis fajny biznes plan i ciekawy wg tego wzoru Nazwa firmy: Znak handlowy, logo firmy: Jakie usługi firma oferuje(co wytwarza): Źródła kapitału: Wielkość kapitału: Rodzaj spółki: Liczba pracowników: Opis funkcjonowania firmy: Plan finansowy(kiedy, jakie zyski, ile należy zainwestować): masz też napisać skąd wzięłaś dofinansowanie, czyli kredyt, Prosze o jak najszybsza odpoweidz Temat: Biznes Plan dla Zakładu Fryzjerskiego Witam! Chciałabym otworzyć Zakład Fryzjerski i Usługi Kosmetyczne typu Manicure i Pedicure. Niestety nie posiadam wystarczającej ilości gotówki, pozostaje mi uruchomienie kredytu. Oczywiście tu potrzebny mi będzie Biznes Plan i w związku z tym prośba do grupowiczów o radę: Czy ktoś mógłby mi polecić wzór na czym mogłabym się wzorować aby zastosować go dla siebie. Mile widziane opinie na priva. Pozdrawiam. YEENE Temat: Biznes Plan dla Zakładu Fryzjerskiego Witam! Chciałabym otworzyć Zakład Fryzjerski i Usługi Kosmetyczne typu Manicure i Pedicure. Niestety nie posiadam wystarczającej ilości gotówki, pozostaje mi uruchomienie kredytu. Oczywiście tu potrzebny mi będzie Biznes Plan i w związku z tym prośba do grupowiczów o radę: Czy ktoś mógłby mi polecić wzór na czym mogłabym się wzorować aby zastosować go dla siebie. Mile widziane opinie na priva. Pozdrawiam. YEENE kiedyś coś takiego miałem. poszukam, jak znajde dam znac :) Temat: Biznes Plan dla Zakładu Fryzjerskiego Czekam z niecierpliwością! Yeene kiedyś coś takiego miałem. poszukam, jak znajde dam znac :) -- Temat: Potrzebna mi pomoc w pisaniu biznes planu małej przydomowej Chce założyć małą (a jak mała to się jeszcze zobaczy) przydomową masarnie w której będę robił swojskie wędliny (bardzo pyszne wędliny:) najlepsze na świecie:) i właśnie muszę napisać biznes plan który jak ogólnie wiadomo jest potrzebny:) więc proszę o pomoc w pisaniu tego biznes planu:) o przesłanie gotowego który będę mógł przerobić na własne potrzeby:) lub o przesłanie jakiegoś wzoru lub ogólnej pomocy jak pisać poszczególne pozycje biznes palanu Pozdrawiam:) i bardzo dziękuje za pomoc:) Temat: wirtualne państwo? pomysł na biznes Po zamieszaniu jakie tu wynikło pomyślałem czy by nie zrobić nawej marki "piotrgeniusz" wiecie opatentowałbym swój nik zasrzegł gdzie trzeba i mógłbym nim firmować pewne moje posunięcia naprzykład firma mogła by sie nazywać piotrgeniusz albo coś podobnego , ot portal dajmy na to W sumie za 25tyś można by było stworzyć mały portał coś na wzór wirtualnego państwa z własną walutą nie do podrobienia ( kod 16znakowy ) z własnymi usługami produkcją i wszystkimi tymi rzeczami które państwo robi dla swoich obywateli gdyby ktoś postanowił założyć własne państwo można by nawiązywać kontakty handlowe to realne przedsięwzięcie do zrealizowania w momęcie zebrania grupy założycielskiej takiego państwa wiadomo jeden admin nie bedzie robił za policje i bank jednocześnie a może graficy którzy są obecnie bez pracy mogli by znaleść prace w tym wirtualnym państwie nie mówie tu że ten świat bedzie miał awatary i technologie 3d ja to widze troszke inaczej Już widze ten świat oczami wyobraźni ale tu nie bede go opisywał zrobie to na moim blogu netlog tam dość dokładnie opisze jak to widze wraz ze szczegółami technicznymi pewno mało osób przeczyta to ale przypominam że to dział pomysł na biznes firmy internetowe szybko sie rozwijają co dzień powstaje ileś nowych dla czego nie iść w tym kierunku wiem Nie mam kasy ale przy dobrym biznes planie można dostac dotacje (chyba ) wirtualne pieniądze bedą się zmieniać w prawdziwe realne zakupy , usługi ,towary. wiem jak to brzmi ale popatrzmy na biznes troche perspektywicznie z wyprzedzeniem to nowe nie typowe miejsca pracy dla bezrobotnych posiadających internet . Temat: Biznes Plan Działalność Gospodarcza POMOCY ! Zostałam poproszona przez siostrę mojego chłopakao napisanie biznes planu o działalnośc gospodarczą generalnie chodzi im o wynajem garażu i naprawy aut czyli tak jakby mały warsztacik co prawda miałam w LO o biznes palnie ale niestety wiem że sama sobie nie poradzą i Prosiła bym o jakies wskazówki czy jakies fajne wzory. Z góry bardzo dziękuję Temat: Pomysł na biznes plan w sumie to nie pisze pracy magisterskiej ale cos na wzor licencjackiej, musze wymyslic pomysl na powstanie i rozwoj swojej malej firmy, i niestety nie potrafie sie do tego zabrac, istotnym elementem jest bizne plan ale kompletnie nie wiem od czego zacząć i ogolnie... ehh... szkoda gadac, uprzedzam tylko że nie jestem na uczelni, ani kierunku związanym z ekonomią i czymś podobnym, także błągam o wyrozumialośc i pare cennych wskazowek... bede bardzo wdzieczna!!!:) Temat: 1 Nie rozumiem dlaczego każdy myśli, że biznes plan to cos standardowego. Duży popyt na przykładowe rozumiem - są bezpłatne. Ale nadają się do szkoły lub jako przykład na stworzenie własnego na dotację PUP. Te bardziej skomplikowane zawierają kilka chwytów, przez które trzeba przejść i prosze o tym pamietać. Bo inaczej to będzie tak, jakby na rynku był dostępny tylko jeden wzór sukienki i jeden model samochodu. Fajnie? Dla mnie nie bardzo. Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy przy stworzeniu UNIKALNEGO biznes planu, zapraszam do kontaktu na PRV. Temat: co dalej z HFT? Gruby, jesteś chyba pierwszym haefteciarzem, którego zacząłem rozpoznawać na zdjęciach z zawodów zanim sam po dwuletniej "poczekalni" na iwebie pojechałem na swoje pierwsze. A cenię u Ciebie pragmatyzm w dostosowaniu sprzętu, ubioru - przykładem są choćby ostatnie zawody w Zabrzu . Jednak teraz trudno mi się z tobą zgodzić i innymi, którzy wiążą przyszłość HFT z LOK. Nie pomoże porównywanie nas do wojskowych snajperów, bo biznes jest biznes. Kasa sama się nie zrobi i nikt z małego klubu LOK, ani z głównego zarządu LOK nie będzie sobie zawracał d..y garstką - bez obrazy - brzuchatych narwańców z wiatrówkami, w 90-ciu procentach w wieku "poza wyczynowym". Chyba, że wszyscy będziemy płacić min. 120 PLN rocznie i powstanie z tego budżet, na którym z chęcią każda organizacja położy łapę. Nie łudźmy się, że będziemy mieli przy tym coś do powiedzenia. Będziemy tylko komórką lokalnego oddziału - taki ktoś już wdraża plan. Może jednak jesteśmy na tyle dorośli, że możemy być samodzielni? Tutaj trzeba wziąć pod uwagę możliwość lub może konieczność utworzenia czegoś np. na wzór UKHFT i wrócić do pytania postawionego na początku przez yaro. Temat: Pomoc w pisaniu wniosku. mirgag (CoM-TexT) Bardzo dziękuje za odpowiedz bardzo mi ona pomogła. z szablonami chodziło mi o to aby spojrzeć na wypełniony wniosek i go przerobić na moje potrzeby tak jest pewniej i wygodniej. Broń boże skopiować i oddac. Pozdrawiam serdecznie! Ależ oczywiście Kolego, nie miałem nic złego na myśli. Jednak "wzór" otrzymujesz w Urzędzie Pracy, jego treść natomiast powinna być dostosowana do zakładanej działalności, oraz możliwości Wnioskodawcy. Proponuję koszty i zyski ująć w Excelu (ja tak robię opracowując klientowi biznes plan). Jest o wiele łatwiej. Ponadto opiniodawcy widzą, że "jesteś w temacie"... Jeszcze raz życzę powodzenia. Temat: WNIOSKI POD DOTACJE Z PUP, BIZNESPLANY PROFESJONALNIE I TANIO! WNIOSKI POD DOTACJE Z PUP + BIZNES PLAN + ZAŁĄCZNIKI + WZORY UMÓW OSOBA SPORZĄDZAJĄCA WNIOSKI PRACOWAŁA W JEDNYM Z URZĘDÓW PRACY BEZPOŚREDNIO PRZY OCENIE WNIOSKÓW, POSIADA WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE (SGH W WARSZAWIE) TEL. 0 600 246 139 MAIL: kas333@op.pl Temat: sytuacja ekonomiczno-finansowa
1. Bilans: Aktywa, Pasywa Wszystko na przestrzeni 5 lat do przodu. jest to potrzebne do wniosku o dotację - moze ktos poda namiary na jakas strone Pytanie o rachunek wyników: w jakim ukladzie: porównawczym czy Pytanie o rachunek przepływów: metoda bezpośrednia czy posrednia (na tą Jesli robisz to do wniosku o dotację, to zapewne wzory masz podany w Pozdrawiam Temat: Zamówienia w ramach projektów unijnych-proszę o kontakt!!!! hej zamówieniami zajmuję się od dawna ale dopiero teraz spotkalem się z tym forum- do dzieła- wymieniajmy się do?wiadzceniami..ja robię w tym od 1999 szkolilem szkolę- doradzam- obecnie nadzoruję postępowania w gospodarstwie pomocniczym- trochę do?wiadzcenia sie ma Ale mam problem z zamowieniami dotycz?cymi projektów unijnych. Pokrotce wygl?da to tak: Jednostka, zazwyczaj sklada projekt- jest tam opisany taki biznes plan wg wzoru- jedna z czę?ci dotyczy wydatków- no i s? różne- materialy biur szkolenia itd- Problem napotykam- co robić z tzw kierownikiem projektu-, ekspertem ds merytorycznych, koordynator ds zajeć praktycznych- nie s? to umowy o pracę-s? ro umowy zlecenia- osobu te pracuj? w branży medycznej- moga tylko na zlecenie- s? wcze?niej wymienione w projekcie- potem taki projekt akceptuje komisja- wybiera- Wojewoda, marszalek, dyrektor wup itd- więc wszystko wskazywaloby na to że przetarg ( a warto?ci s? pow 6000 do 60 000 ) że pzretarg nie ma tu zastosowania- więc co wolna ręka??? proszę o pomoc jak??- moze kto? ma większe do?wiadczenie ode mnie w tego typu sytuacjach- czyli projekty unijne a zamówienia publiczne Temat: jak policzyc NPV i IRR???
| z gory bardzo dziekuje. w kazdym podreczniku do finansow znajdziesz wzory reasumujac: Temat: Pomoc w pisaniu wniosku. Ależ oczywiście Kolego, nie miałem nic złego na myśli. Jednak "wzór" otrzymujesz w Urzędzie Pracy, jego treść natomiast powinna być dostosowana do zakładanej działalności, oraz możliwości Wnioskodawcy. Proponuję koszty i zyski ująć w Excelu (ja tak robię opracowując klientowi biznes plan). Jest o wiele łatwiej. Ponadto opiniodawcy widzą, że "jesteś w temacie"... Jeszcze raz życzę powodzenia. Zastosuję sie do twoich rad, bardzo dziekuje i pozdrawiam. Temat: Cukrzyk oznakowany To by było raczej w gesti naszego Stowarzyszenia Diabetyków. Znależć producenta, opracować wzór i gotowe. Karol myślę że nic nie szkodzi na przeszkodzie, sam oczywiście zostanę przy swojim "sreberku" (widoczny!!), a oportuniści nie muszą nośić takie kolorowego urządzeńka Pomysł kwalifikuje sie na spełnienie. Chociaż może być problem z ustaleniem kształtu i koloru (bo urzadzonko ma być jednolite), a i nie wątpie że wśród nas znajdzie się ktoś taki kto sam mógły przygotować odpowiedni projekt a ktoś drugi zrobić biznes plan i odpowiedni kosztorys Temat: 1 Wzór biznesplanu u mnie osobiśnie nie przypadł mi do gustu. Jeszcze przed rozpoczeciem konkursu zacząłem pisać swój biznes plan, a teraz chcąc dopasować go do "wzronika" muszę połowe pozmieniać a drugą wywalić. Mam nadzieję że na szkoleniu będę mógł jakoś to pozmieniać łącznie z analizą finansową, bo gotowe tabelki i formułki w ogóle mi się nie podobają i nie można w nich zamieścić kluczowych dla mnie kwestii, ale to wszystko się zobaczy na szkoleniu. Co do pytania o wypełnienie biznesplanu - jest to konieczne. Zapewne nie zrobią Ci awantury że kupiłać tańszą drukarkę o 50zł a droższy komputer o 50zł, ale jakby zamiast telefaxu został kupiony iPhone to powinni się doczepić :) Temat: ZAKŁADAMY IDEALNĄ TAWERNĘ ŻEGLARSKO-SZANTOWĄ Tak bo uwazam ze pomysl Conora jest jak najbardziej realny - oczywiscie nie w 100% lecz w 70% wiec ........ Co do bledow w biznes planie - oczywiscie sa one widoczne chocby w wyliczeniu... Co do pomyslu jest orginalny i to sie liczy - jest to zabawa. Ja jezeli bym napisal w skrocie to bym opisal realna czesc w ten owy sposob - Pub'o - reustaurjacja = niema szans albo idziemy napic sie piwa albo na wykwintna kolacje = wiec dobrym pomyslem bylo by stworzenie "czegos" na wzor coffe bar - lecz w wersji szantowej - orginalne menu zwiazane z marynistyka lecz polaczone z obsluga na wysokim poziomie bez odbioru przy barze tylko poprzez kelnerow. Muzyka na zywo wychodzaca ze sceny bedaca uzupelnieniem. Wystroj napewno nie typowo szantowy czyli pirat i szabelka - choc to moj ulubiony temat - wystroj powinien sie ograniczac do sentenscji morza - Conor bedzie wiedziec o co chodzi ;).... Miejsce mialo by stac sie miejscem rodzinnym. Miejscem rodzinnym uznaje miejsce bezpieczne (czyt. Prof. Ochrona), Przystosowane dla niepelnosprawnych, czesc gastronomiczna na najwyzszym poziomie (tylko swieze oraz zdrowe produkty). wystroj stonowany. Atrakcje w Tawernie moglby sie nie tylko ograniczac do Wydarzen Muzycznych - powinno propagowac pewna kulture szantowa czyli rowniez historie..... to tak w duzym skrocie Temat: 1 Zarejestrowanie działalności to żaden problem. Biznes plan też - to szczegół. To że będę miał wydatki też wiem i jestem na nie przygotowany. Ale właśnie - do czego potrzebny jest prawnik? Czy nie wystarczy odpowiedni wzór umowy z drukarnią i księgarnią, i po wszystkim? Nie mógłbym obyć się bez prawnika, co najwyżej korzystając od czasu do czasu z porad prawnych jakiegoś biura prawnego, np. Krislex? Temat: `Komercha` Może zamiast konkretnego przykładu bardziej ogólnie napiszę... Weźmy na pierwszy plan muzykę. Wiadomo, że z czasem zmieniają się trendy, moda... Jakiś artysta zaprezentuje nowy nurt muzyczny, nie myśląc o tym, ze jego sukces przyniesie mu duże zarobki. Ten nowy nurt przyjmuje się znakomicie wśród szerokiej publiczności i ten wykonawca zyskuje popularność. Wtedy "mądrzy ludzie" wietrzą szanse na biznes i tworzą muzykę na wzór tego popularnego artysty z nadzieją, że ich muzyka również stanie sie popularna i dużo zarobią. Pierwszy artysta zarobił dużo, ale nie ma w tym nic złego, gdyż nie tworzył muzyki z myślą o pieniądzach, a sukces przyszedł sam. Drugi "artysta" stowrzył również coś, co zyskało popularność, ale nie była to "sztuka dla sztuki", lecz zwykła komercja, tworzenie dla zarobku. A tego pochwalać nie możemy, gdyż takiego postępowania sztuką nazwać nie można. Temat: Pomnożyć pieniądze Mój plan jest prosty. Na wiosne tak jak ziemniaki można sadzić do ziemi złotówki a jak wykiełkują i puszczą pędy to zamiast liści będą banknoty te małe to 50 zl , średnie 100zl, a te największe z samego wierzchołka to 200zł. A tak poważnie jak czytam niektóre pomysły na biznes przypomina mi się powyży dowcip wzór na pomniżenie pieniędzy WKŁAD +PRACA = ZYSK obiaśnienie; WKŁAD to gotówka cząsto większa od początkowego zysku który może się zwrócić nie raz po latach, ruchomości( maszyny ,materiał.auto itp.) i nieruchoności(lokal na działolność) PRACA własna lub najemna ( pracownicy) ZYSK w postaci gotówki często nie raz mniejszy od planowanego ( bo wyszły nie przewidziane wydatki)[/u] Temat: Poziom rekonstrucji...fajny przykład Wiesz Lookie. Tyle, że na zachod od Odry reenacting to duży biznes. I nawet takie rzeczy jak manierki czy menażki odpowiedniego wzoru są do kupienia "w sklepach". Więc jest czas na podciąganie poziomu detali typu zwartośc juczkow. Oczywiście nie mowię, ze u nas się nie da. Bo się da. Ale jest to raczej spychane na dalszy plan ze względu na koszty, czy inne ważniejsze potrzeby (chocby PORZĄDNY mundur). Temat: jak napisać biznes plan witam, czy ktoś może mi powiedzieć jak napisać bines plan...albo gdzie gę znaleźć wzór takiego biznes planu????? staram sie o pożyczkę w UP i muszę taki biznes plan sporządzić. proszę o radę, dzięki:) Temat: biznes plan Potrzebowałabym przykładowego biznes planu związanego z handlem. Nie ma dla mnie znaczenia co bedzie przedmiotem handlu Biznes plan i tak potrzebuję tylko na wzór aby mieć od czego zacząć. Temat: Gotowy biznes plan szukam pomocy przy biznes planie stajni , taki plan mam ale musze go zrobic wg innego wzoru , jesli ktos jest w stanie pomoc to bede bardzo wdzieczna Temat: [szukam] Biznes plan firmy transportowej Witam Mógłby ktoś podesłać na maila jvc_zdw@op.pl swój biznes plan firmy transportowej który posłużyłby mi jako wzór do stworzenia swojego biznes planu? Prośba kierowana jest głównie do studentów kierunku transport bo to oni mieli do zrobienia coś w ten deseń w ubiegłym roku. Temat: biznes plan ja tez szukalem biznes planu wedlug rady (google) i znalazlem... gotowy biznes plan tylko 150 zl i tak w kolko. a ja szukam tylko wzoru. czy ktos mi pomoze. serdeczne dzieki :wink: Temat: BIZNES PLAN Napisał, że potrzebuje jedynie wzór, a nie gotowy biznes plan. w necie tego dużo powinno być. Temat: BIZNES PLAN dodam że jeszcze nie może to być salon masażu erotycznego PS.jobu p.Pośpiech czyta to forum a wątpie że nie wie kim jesteś Napisał, że potrzebuje jedynie wzór, a nie gotowy biznes plan. Temat: BIZNES PLAN robił ktoś może i ma w w domu biznes plan tylko nie Zakład pogrzebowy bo potrzebuje szybko wzoru , jak coś pisać na priv albo gg Temat: Czy ktos pomoze?Biznes plan... Witam:) mam do napisania biznes plan do szkoly na PP. Chcialabym miec jakis wzor i wtedy na podstawie jego napisac swoj. Jesli ktos ma gotowe bylabym wdzieczna za uzyczenie ich. Z gory dziekuje i licze na Wasza pomoc:D Temat: Biznes Plan Szanowni Grupowicze! Bardzo pilnie potrzebuję wzór biznes planu, najlepiej w formie elektronicznej (*.xls). Jest to dla mnie bardzo ważne i dlatego bardzo proszę o pomoc. (najlepiej na priv). Temat: biznes plan na videofilmowanie i sklep odzieżowy Witam wszystkich planuję otworzyć swój własny biznes videofilmowanie albo sklep odzieżowy potrzebuję jakiegoś gotowego biznes planu bo nie wiem jak to napisać. Korzystałem ze wzorów i nic mi nie wychodzi. proszę was o jakieś przykłady. z góry dzięki Temat: Biznes Plan Sklepu Internetowego Witam Czy ktos mogl by mi pomuc w napisaniu biznes plany sklepu internetowego??Moze jakis wzor??Pozdraiwam Temat: Biznes plan potrzebny :) na wzor Witam jak w temacie taki jak do Banku najlepiej jak cos to na priv Temat: powitanie witam wszystkich potrzebuje pomocy jak napisać biznes plan ponieważ zakładam działalność gospodarczą związaną z budowlanką z funduszu UE proszę o wzory Temat: Biznes Plan sklep spożywczy oraz zakład tworzyw sztucznych Witam mam ogromną prośbę, poszukuję wzorów biznesplanów na działalności podane w temacie jeśli ktoś mogłby pomóc byłbym zobowiązany z góry dziękuje. Temat: 1 Witajcie Złożyłam już wniosek do Bonificjenta ten pierwszy by dostać sie na szkolenie i zakwalifikować do programu , zastanawiam sie jak długo moze potrwać rozpatrywanie Najprościej było zapytać przy składaniu formularza :-) miałabyś informację z pierwszej ręki. Moim zdaniem potrwa to ok. 2 tygodni od momentu zakończenia przyjmowania zgłoszeń. Wtedy powinna pojawić się lista osób zakwalifikowanych, natomiast kiedy rozpoczną się szkolenia, o to już trzeba pytać Beneficjenta. PS. U jakiego Beneficjenta złożyłaś wniosek? Może będę w stanie ci podać bardziej szczegółowe informacje, bo w woj.Świętokrzyskim monitoruję to na bieżąco. nie wiecie jaki czas trzeba czekać na wypłacenie kasy jak bym sie zakwalifikowała ???? Zakładając, że szkolenia rozpoczną się w połowie listopada, to przy optymistycznym scenariuszu może być to styczeń... a i jeszcze jedno - ten cały główny biznes plan to napisać trzeba na jakimś już gotowym wniosku -jak tak to moze macie link do niego /---.czy trzeba samemu po swojemu pisać czy są jakieś wytyczne - chcę to mieć naszykowane - bo zależy mi na czasie / Każdy Wojewódzki Urząd Pracy tworzył dokumentację konkursową, która również zawiera (dla informacji Beneficjantów, a nie Beneficjentów Ostatecznych) wzory wszystkich załączników, które będą wymagane od uczestników projektu. Jest również załącznik ze wzorem biznes planu. Beneficjenci mogą sobie stworzyć swój wzór ale pod warunkiem, że będzie one zawierał co najmniej takie same informacje jak ten z dokumentacji konkursowej. Można zatem przyjąć, że ten wzór będzie bardzo podobny do tego umieszczonego w dokumentacji konkursowej. Jeśli chcesz zobaczyc ten wzór to podaję link do dokumentacji konkursowej z woj. Świętokrzyskiego: http://www.wup.kielce.pl/pokl/index.php ... &Itemid=69 Na samym dole jest plik PDF z dokumentacją który ma ok 100 stron, na stronie 72 jest wzór biznes planu o który pytasz. Temat: Wnioski o dotacje, biznesplany | "pomoc" ---"niedrogo" ??? | "BIZNES PLAN? ---sadzac po wersalikach sami jestescie pod wrazeniem, | i to ma byc "doradztwo europejskie"? ---przeciez to pachnie wiocha na A tu musze sie z Toba niezgodzic. Chyba nie widziales wniosku o dotacje i Wiec rozsadny czlowiek robi tak: Chyba ze czlowiek ma duzo pieniedzy, nie chce poswiecac na to tyle swojego Problem w tym, ze ludzie sa niedoinformowani i wiele takich firm chce zrobic Ja pracuje w organizacji non-profit, mamy projekt unijny, zbieralismy do Wiec, drodzy przedsiebiorcy, zanim skorzystacie z "doradztwa europejskiego" Przepraszam za kazanie, o firmie z poczatku watku nic nie wiem i moze nie pozdr Temat: Czy potrzeba rejestrować DG do wystaw ? Witam ! Zastanowiłem się nad tym wszystkim na poważnie i jednak zakładam działalność. Tak że dzięki za podpowiedzi teraz zobrazuje Wam ile będzie kosztowało założenie firmy i jakie kroki w przybliżeniu potrzeba podjąć aby rozkręcić biznes. 1) Wycieczka do Urzędu Gminy - skompletowanie wzoru dokumentu do założenia firmy czyli wniosek o wpis do ewidencji podmiotów gospodarczych. Pomoc ze strony urzędników, żadna jeden wzór przed ich pokojem. Co załatwiasz w tym pseudo okienku : Urząd Gminy czyli w/w wpis , Urząd Skarbowy, REGON 2) Jak dostaniesz wzór na owy dokument wybierasz czy chcesz być Vatowcem czy nie, ja wybieram vat - ponieważ chcę wystawiać faktry cena takiej przyjemności kosztuje nie co ponad 180zł opłaty skarbowej. 3) Regon - z tłumaczenia urzędnika dostajesz go z tzw urzędu, czyli za darmo ale z 50zł trzeba w razie czego przygotować w razie W. 4) ZUS - trzeba odbyć tam wycieczkę i to jest tak : jeśli jest to Wasza 1 działalność to trzeba liczyć że co miesiąc czy się stoi czy się leży 337,70 z chorobowym lub 328,32 bez chorobowego oczywiście takie coś jest przez dwa lata od podjęcia działalności. a POTEM . 839,02 lub 792,08 to jeśli macie już działalność lub przekroczycie dwa lata swojej. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wyżej opisałem strefę czysto formalną a ponad to potrzeba mieć : 1) Biznes plan firmy którą macie zamiar założyć - pasuje go mieć 2) Strategie finansową i rozwojową - pasuje mieć 3) Spróbować się ubezpieczyć indywidualnie ( jako firma ) żeby mieć ta polisę OC w razie czego ( w tych czasach się to opłaca ) Wiadomo że każda działalność ma swoją specyfikacje więc o WPISIE w PKD nic nie mówię bo to każdy sam. Jeśli chodzi o inne koncesje pozwolenia trzeba się zaznajomić z lokalnymi prawami, treściami ustaw. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Koszty prowadzenia firmy to : ZUS - ok 340zł/mies , Księgowość - ok 260zł/mies plus podatki od dochodu . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pozdrawiam ! Temat: Co po złożeniu biznas-planu. W zwiazku z prośbą o publikację kilku informacji na forum w związku z harmonogramem postępowania po złożeniu biznes planów, poniżej znajdują się odpowiednie informacje: Po ocenie b.pl. przez dr Skrzypka, wydajemy decyzję kto otrzyma pomostówkę i wtedy w ostatnim tygodniu czerwca należy założyć firmę i wnioskować do nas o pomostówkę. Wzór wniosku o wsparcie pomostowe znajduje się w materiałach z Biura Projektu. Do wniosku należy dorzucić załączniki, które są wymienione we wniosku: 1. potwierdzenie wykonania usługi szkoleniowo-doradczej - wystawiane przez nas 2. kopia dokumentu poświadczającego rejestrację działalności gospodarczej 3. kopia nadania numeru REGON, 4. kopia dokumentu tożsamości zawierającego PESEL Beneficjenta Ostatecznego (Mikroprzedsiębiorcy), 5. biznes plan na okres 2 lat od dnia zarejestrowania działalności gospodarczej, 6. zaświadczenia o pomocy de minimis otrzymanej w ciągu 3 kolejnych lat poprzedzających dzień złożenia wniosku, wydane na podstawie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej - tego nie będzie. 7. dane o pomocy publicznej otrzymanej przez Beneficjenta Ostatecznego (Mikroprzedsiębiorcę), obejmujące informacje sprzed dnia 31 maja 2004 roku. - tego też nie będzie. 8. kopia aktualnego dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUS ZUA/ZZA ZUS ZFA/ZPA)/KRUS lub zaświadczenie o niefigurowaniu w ewidencji ZUS/KRUS Po akceptacji przez nas wniosku, podpisujemy z Wami umowę o udzielenie wsparcia pomostowego. Następnie wnioskujemy do UM o pieniądze dla Was, tak abyście już od lipca mieli środki w wysokości 700zł na działalność firmy. Wnioskujecie również o jednorazową dotację i my to rekomendujemy lub nie, ale ostateczną decyzję wydaje UM. Decyzja powinna być wiadomo albo jeszcze w lipcu albo dopiero w sierpniu. Tyczy się to dotacji inwestycyjnej. To, jak proces będzie wyglądał krok po kroku od początku szkoleń "wisi" na www w materiałach z Biura Projektu. Plik nazywa się "PROCEDURA dot. BOwDz25ZPORR.doc" Temat: Single w modzie Dzięki Marku za piękny komentarz. :-))) Józio z tego co widzę jest bardziej Temat: Single w modzie | Dzięki Marku za piękny komentarz.  :-))) Józio z tego co widzę jest     Tyś Józiu Ulama syn i córka - ()()())()()()()()()()()()() Ukłony--Józio Temat: Inwestor pilnie poszukiwany! Witam! Dwoch mlodych chlopakow po studiach, ciezko pracujacych "od malego" w przeroznych branzach, wiedzacych co z czym sie je, majacych glowy na karku, chcacych cos w zyciu osiagnac, jednoczesnie nie wyjezdzajac z kraju, przez ostatnie pol roku tworzyli pomysl na biznes. Zbadalismy rynek pod wzgledem zapotrzebowania na nasza oferte. Jest dla nas na rynku duzo miejsca do dzialania, konkurencja jest, ale marnej jakosci i mamy bardzo duze szanse na wybicie sie. Biznes obraca sie m.in. w branzy IT. Docelowa grupa odbiorcow do male i srednie przedsiebiorstwa oraz klienci indywidualni. Mamy juz lokal w bardzo dobrym miejscu, niezbedny do pracy sprzet, mamy przygotowane kompletne know-how, gotowa kampanie reklamowa oraz plan rozwoju. Jest juz "nagranych" kilku duzych klientow, chcacych podpisac dlugoterminowe umowy, ktore pozwola nam na utrzymanie lokalu, splate rat samochodu w EFL, oraz utrzymanie biura. Niestety, jak to w zyciu bywa, stalo sie cos przykrego w rodzinie co pochlonelo nasz kapital na start - wiadomo - zdrowie rodziny najwazniejsze. W zwiazku z tym poszukujemy inwestora, inwestycja typu start-up, potrzebujemy 25 tys zl, aby spokojnie wystartowac i rozwinac skrzydla. Inwestorowi w zamian mozemy zaoferowac 2 opcje : 1. Stale miesieczne wynagrodzenie (czyli tak jak bysmy wzieli kredyt w banku), kwota oraz okres splaty do negocjacji. 2. Docelowo chcemy rozszerzac nasza dzialalnosc na pozostale miasta polski, na zasadzie licencji - czyli samodzielne firmy, otrzymuja od nas pelne know-how, okresowe szkolenia dla pracownikow i managerow, materialy, wzory dokumentow, aplikacje, wydzielony serwis internetowy na naszej platformie i wszystko to, co jest potrzebne do zapewnienia odpowiedniej obslugi klientom. Oczywiscie ze swojej strony zapewniamy pelny support przy tworzeniu jak i rozwoju "oddzialu". Pomagamy dobrac odpowiednich pracownikow, pomagamy w wyborze lokalizacji siedziby. Co do wystroju wnetrza lokalu oraz strojow pracownikow- wszystko zapewniamy ze swojej strony, podobnie jest z dostawcami - co pozwala osiagnac nizsze koszty towaru. Miasto 120 tys osob, woj. Dolnoslaskie. Pozostale szczegoly na PW. Pozdrawiam serdecznie i licze na odzew powazne i konkretne osoby... Michal K. Temat: Gorlice - małe miasto czy duża wieś?? Problem nie tkwi w rozmiarze miasteczka, jego powierzchni, wysokości budynków czy liczbie mieszkanców. Problemem jest to że jego mieszkańcy nie widzą perspektywy swojego sukcesu w powiązaniu z życiem w Gorlicach. Ta sama codzienność i brak szybszych przemian przytłacza, mentalność i wieczne narzekanie jeszcze to pogłębia. Na sprawę trzeba spojrzeć trzeźwo i oceniać ją rzetelnie a nie tylko wrzucać swój kamień do worka. Przeglądnąłem kiedyś statystyki urzędu miasta no i faktycznie liczba mieszkańców spadła znacznie, ale i tak uważam, że to jeszcze nie tragedia. Takich miasteczek jak Gorlice jest w Polsce mnóstwo i w porównaniu z nimi wcale Gorlice nie wypadają tak słabo. Wczoraj np.odwiedziłem Malbork i to miasto (nie licząc zamku) rozczarowuje. Ambicje wielkomiejskie powinniśmy wyrzucić do kosza bo gdyby miasto było 3 razy większe i tak nic by to nie dało. Liczą sie pomysły mieszkańców i jego władz na promocje w regonie. Władze muszą dyskutować z inwestorami, którzy tak czy siak pompują olbrzymie pieniądze w różne interesy. Władza powinna poddawać pomysły, doradzać, kreować inicjatywę i promować rodzimy biznes oraz ułatwiać przejście przez gąszcz przepisów. Produkcja ulotek, wybudowanie ścieżki rowerowej, ściany wspinaczkowej czy czegoś podobnego nic nie pomoże. Ucieszy się grupka dzieci nic poza tym. Plan musi być o wiele szerszy i uwzględniać tradycje, dorobek i kulturę lokalną. W promieniu 10km mamy np. Biecz, Wapienne, Szymbark powinnismy to wykorzystać. Dlaczego znaczny sukces osiaga Łemkowska Watra? Dlatego że ludzie lubią się bawić i wydawać pieniądze na przyjemności. Lubia jak na bawarskim Oktoberfest pojeść, popić piwa, pogadać i potańczyć. Tylko trzeba im to umożliwić, trzeba pokazać inwestorowi jak to zrobić żeby się to sprzedało. Np wiejskich łemkowskich chałup jest już coraz mniej dlaczego nie przenieść tych pozostałości np do Wapiennego i nie stworzyć czegoś na wzór dawnej osady z karczmą i innymi atrakcjami. Dlaczego nie można było przekonać właściciela budowanego obiektu/pałacu w Kobylance by spróbował wejść z interesem we wspólny lokalny plan? Ano dlatego że nic takiego nie ma, każdy ma to gdzieś, władzę interesuje tylko pokazywanie się na uroczystościach i dbanie o interesy ale własne. Ale wiecznie tak nie będzie jeżeli władza nie zacznie myśleć to trzeba będzie ją do tego zmusić. Są na to sprawdzone rozwiązania w świecie. Ale jeżeli nikt o to nie walczy to winą ponosimy my jako mieszkańcy że zamiast dać wkład w rozwój miasta siedzimy przed telewizorami. Temat: Tor Formuły 1 w Polsce! Jak donosi interia.pl władze Gdańska są zainteresowane budową toru który mógłby uzyskać homologację FIA Ambitne plany budowy takiego toru ma Mirosław Zdanowicz, radny Gdańska. Na atrakcyjnych terenach w obrębie obwodnicy gdańskiej i lotniska powstało już Centrum Sportów Motorowych. W przedsięwzięcie zaangażowany jest Gdański Automobilklub. "W ciągu 3 lat wybudujemy tutaj profesjonalny tor kartingowy i rallycrossowy, na którym będą odbywać się imprezy w randze mistrzostw świata i Europy. Projekt będzie też zawierać zarys 4,5-kilometrowego toru, na którym będą mogły się odbywać wyścigi. Jeśli uzyska się homologację FIA, to także Formuły 1" - opowiada Zdanowicz. Na razie na ukończeniu jest plan zagospodarowania 80-hektarowego terenu. "Liczę, że znajdą się firmy zainteresowane wejściem w ten biznes. Powstanie toru, przystosowanego do wyścigów z najwyższej półki, to kwestia 8-9 lat" - ocenia radny. Pomysł budowy w tym miejscu toru wyścigowego popiera prezydent Gdańska, Paweł Adamowicz. "Taka inwestycja byłaby znakomita dla rozwoju miasta i regionu. Zrobimy wszystko, by przyciągnąć inwestorów" - zapowiada prezydent. Lokalizację pod Gdańskiem chwali inż. Andrzej Marcinkiewicz z Zespołu ds. Torów Polskiego Związku Motorowego. "Można tam zrobić wszystko! Teren ma 160 ha, różnice wysokości i dobrą lokalizację" - twierdzi. Pieniądze pozyskać chcą od prywatnych inwestorów wzorem z Turcji. na koniec ciekawy kawałek Projekty czekają Już pięć lat temu powstał pierwszy polski projekt toru wyścigowego przystosowanego do F1. Przygotowało go łódzkie małżeństwo architektów - Ewa i Robert Młodzińscy. "Projekt powstał jako nasza praca dyplomowa. Teraz, gdy Kubica jeździ w F1, zrobiło się o tym głośno i wszyscy myślą, że budujemy już ten tor" - śmieje się Ewa Młodzińska. Młodzińscy są od lat pasjonatami F1, prowadzą nawet stronę internetową o tej tematyce. Na lokalizację toru wybrali okolice Strykowa, gdzie w przyszłości mają się krzyżować autostrady A1 i A2. "Przy projektowaniu wzięliśmy pod uwagę przepisy FIA. Trybuny pomieszczą 90 tys. widzów" - podsumowują Młodzińscy. Co o tym sądzicie? czy jest to realna wizja czy rozmyje się to jak większośc obietnic w Polsce, a ludzie mówiący o tym znikną jak Wahap Toy? Cały artykuł: http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/formula_1_w_polsce,791602,415 Temat: Podkarpacka Spółka Przewozy Regionalne coraz bliżej
6 lipca 2005 r. o godz. 12.00 w Sali 102 gmachu Sejmu RP odbyło się Tematem spotkania było omówienie możliwości utworzenia Podkarpackiej Temat: Nowy obiecujący MLM Nie to nie ma nic wspólnego ze spamem dodam jeszcze kilka info. a w razie pytań proszę napisać do mnie na maila grzechu719@wp.pl prześle dokładny plan marketingowy i prezentacje firmy Zapraszam do współpracy w Biznesie Sigmapro7 ! Możemy zarabiać pieniądze już od dzisiaj, ponieważ firma jest polska i już działa w naszym kraju ! Nie musisz inwestować na START kilkuset złotych. Możesz pracować z innymi firmami MLM i nie ma to żadnego znaczenia. Nie ma żadnych limitów miesięcznych jak w innych firmach ! Aby zarabiać nie trzeba nic sprzedawać, ani kupować, wystarczy płacić składkę za ubezpieczenie grupowe 30 zł. na miesiąc. Pomyśl jaka to wygoda, a poza tym po pozyskaniu nowych osób Twoja składka wychodzi na zero i zaczynasz zarabiać. W kolejnym miesiącu pracy nie zaczynasz od zera, możesz zarobić tyle samo co w poprzednim miesiącu, lub więcej ! Nie musisz zakładać działalności gospodarczej, ponieważ firma odprowadza 10% zryczałtowanego podatku ! Praca dla osób w wieku 18 - 60 lat. Zacznij już dziś tworzyć swoją niezależność finansową z firmą SIGMAPRO7 ! Pracujemy w MLM w firmie Sigmapro7 i stąd dostajemy stosowne wynagrodzenia zgodne z planem marketingowym, a ubezpieczeni jesteśmy grupowo w firmie ubezpieczeniowej AmplicoLife. Niedługo Sigmapro7 wprowadza do naszej sieci kolejne produkty i usługi. Kolejność postępowania jest taka: 1. Zarejestruj się do Sigmapro7: http://www.sigmapro7.com/rejestracja/ Podaj koniecznie mój numer ID: KWW24668318 2. Zapoznaj się z zasadami współpracy i regulaminem. 3. Dokonaj wpłaty wstępnej 85 zł. (49 zł. starter + 30 zł. składka + 6 zł. koszty przesyłki). 4. Od następnego miesiąca wpłacaj tylko po 30 zł. składkę za ubezpieczenie grupowe. 5. Pozyskaj minimum 4 osoby choć nie jest to obowiązkowe. Możesz zostać tylko klientem ubezpieczonym grupowo w Amplico Life, albo dodatkowo pracować i zarabiać w Sigmapro7. Zapoznaj się z planem marketingowym Sigmapro7 Twój sponsor: Paweł Grzech ID: KWW24668318 Mój e-mail: grzechu719@wp.pl Adres Sigmapro7 http://www.sigmapro7.com/ Poniżej pakiet ubezpieczenia grupowego: Jeżeli dotknie Cię Nieszczęśliwy Wypadek(Asisstance): *dopłata do pobytu w szpitalu *dodatkowe wizyty pielęgniarki *wizyty lekarza *transport chorego *dostarczanie leków *opieka nad zwierzętami *opieka nad dziećmi(np.przewóz do babci lub innej osoby) *rehabilitacja-kupno lub wypożyczenie sprzętu *wizyty terapeuty Jeżeli spotka Cię Utrata Pracy: *CV,list motywacyjny,biznes plan-wzory *informacja tel. *poszukiwanie pracy *pomoc psychologa Zawsze do Twojej dyspozycji: *infolinia medyczna *infolinia "baby-assistance" Jeżeli spotka Cię Śmierć w Wypadku : *wsparcie rodziny osoby ubezpieczonej 15.000 Pln Temat: Poszukuję liderów i współpracowników do biznesu Sigmapro7 Zapraszam do współpracy w Biznesie Sigmapro7 ! Możemy zarabiać pieniądze już od dzisiaj, ponieważ firma jest polska i już działa w naszym kraju ! Nie musisz inwestować na START kilkuset złotych. Możesz pracować z innymi firmami MLM i nie ma to żadnego znaczenia. Nie ma żadnych limitów miesięcznych jak w innych firmach ! Aby zarabiać nie trzeba nic sprzedawać, ani kupować, wystarczy płacić składkę za ubezpieczenie grupowe 30 zł. na miesiąc. Pomyśl jaka to wygoda, a poza tym po pozyskaniu nowych osób Twoja składka wychodzi na zero i zaczynasz zarabiać. W kolejnym miesiącu pracy nie zaczynasz od zera, możesz zarobić tyle samo co w poprzednim miesiącu, lub więcej ! Nie musisz zakładać działalności gospodarczej, ponieważ firma odprowadza 10% zryczałtowanego podatku ! Praca dla osób w wieku 18 - 60 lat. Zacznij już dziś tworzyć swoją niezależność finansową z firmą SIGMAPRO7 ! Pracujemy w MLM w firmie Sigmapro7 i stąd dostajemy stosowne wynagrodzenia zgodne z planem marketingowym, a ubezpieczeni jesteśmy grupowo w firmie ubezpieczeniowej AmplicoLife. Niedługo Sigmapro7 wprowadza do naszej sieci kolejne produkty i usługi. Kolejność postępowania jest taka: 1. Zarejestruj się do Sigmapro7: http://www.sigmapro7.com/rejestracja/ Podaj koniecznie mój numer ID: KWW24668318 2. Zapoznaj się z zasadami współpracy i regulaminem. 3. Dokonaj wpłaty wstępnej 85 zł. (49 zł. starter + 30 zł. składka + 6 zł. koszty przesyłki). 4. Od następnego miesiąca wpłacaj tylko po 30 zł. składkę za ubezpieczenie grupowe. 5. Pozyskaj minimum 4 osoby choć nie jest to obowiązkowe. Możesz zostać tylko klientem ubezpieczonym grupowo w Amplico Life, albo dodatkowo pracować i zarabiać w Sigmapro7. Zapoznaj się z planem marketingowym Sigmapro7 Twój sponsor: Paweł Grzech ID: KWW24668318 Mój e-mail: grzechu719@wp.pl Adres www Sigmapro7 http://www.sigmapro7.com/ Poniżej pakiet ubezpieczenia grupowego: Jeżeli dotknie Cię Nieszczęśliwy Wypadek(Asisstance): *dopłata do pobytu w szpitalu *dodatkowe wizyty pielęgniarki *wizyty lekarza *transport chorego *dostarczanie leków *opieka nad zwierzętami *opieka nad dziećmi(np.przewóz do babci lub innej osoby) *rehabilitacja-kupno lub wypożyczenie sprzętu *wizyty terapeuty Jeżeli spotka Cię Utrata Pracy: *CV,list motywacyjny,biznes plan-wzory *informacja tel. *poszukiwanie pracy *pomoc psychologa Zawsze do Twojej dyspozycji: *infolinia medyczna *infolinia "baby-assistance" Jeżeli spotka Cię Śmierć w Wypadku : *wsparcie rodziny osoby ubezpieczonej 15.000 Pln Jeśli jesteś zainteresowany to proszę o kontakt: grzechu719@wp.pl Paweł Grzech Temat: Dotacja z PUP,Prosze o pomoc Witam serdecznie,w pażdzierniku ubiegłego roku poszedłem po wniosek o dotacje do rozpoczęcia działalności gospodarczej w urzędzie pracy po krótkiej niemiłej rozmowie z panią która zachowywała się tak jakbym to przyszedł po pieniądze z jej kieszeni poinforomowała mnie jakie warunki musze spełniać żeby te pieniądze otrzymać ,czyli wstępna umowa najmu sklepu który chce otworzyć,żyranci - dwóch których to zarobki brutto musza najmniej wynośic 1500 zł brutto lub jeden żyrant o takich zarobkach z podpisaniem weksla,więć podpisałem wstępną umowe z dzierżawcą umówiliśmy się że dopiero od grudnia będepłacił za wynajem sklepu który mieści się przy głownej ulicy mojego miasta ,mam świetny pomysł na biznes przed złożeniem dokumentów postanowiłem jechać do kontrachentów zawarłem tam wstępne porozumienia co do terminów płatności oraz całej współpracy , podczas wypelniania samego wniosku czesto chodziłem na konsultacje np zatrzymałem się na wyliczeniu dochodu netto i brutto w biznes planie kiedy poprosiłem żeby pani z up wyliczyła mi te kwoty powiedziała że ona nie jest tutaj od wyliczania i jak ja chce prowadzić działalnośc skoro nie potrafie tego liczyć na co jaj jej odparłem że będe korzystał z biura rachunkowego ,widziałem ze nic nie wskuram udałem się do najbliższego oddziału urzedu skarbowego o pomoc tam panie chętnie mi pomogły niestety po powrocie do up pani znów walneła focha że to nie jest liczone wg jakiegoś tam wzoru po krótkiej wymianie zdań z bolem pani mi to w 15 sekund wyliczyła (jakby nie mogła tego zrobić za pierwszym razem),kompletny wniosek złożyłem do up wraz z nim skonczony w up kurs abc przedsiębiorczości ,jako zyranta przedstawiłem teściową która ma emerture w wysokośc 1500 brutto,świadectwa ukończenia szkoły itd w miedzyczasie zakupiłem za swoje pieniądze reklamy na sklep i je zawiesiłem ,zacząłem się przygotowywać ,po 2 tygodniach przyszło pismo że nie dostane pieniedzy ponieważ skończyły się na rok 2008 dopiero w przyszłym roku będzie nowa pula ,postanowiłem cierpliwie poczekać,najpierw za nowym formularzem wniosku który pojawił się pod koniec stycznia ,czynsz za lokal placić zacząłem zgodnie z umową z najemcą czyli za grudzień 700 zł za styczeń 1700 zł bo tak ustaliłem że pierwsze miesiące na rozruch dostane upust ,często chodziłem do up i pytałem kiedy bedą juz te pieniądze ,w lutym panie z up pojechały na jakiś kurs co do nowych zasad na 2009 rok po powrocie oznajmiły że ogólnie jest wszystko po staremu kwota dotacji wzrośnie z 1500 na 17800 i dlatego też żyranci lub jeden w moim przypadku musi mięc dochodu 2000 zł brutto ,bardzo mnie to zmartwiło pownieważ niemam już niestety rodziców teśc niestety też już nie zyje została mi teściowa która niespełniała tego warunku ,mam swój samochod warty jakies 1800 tyś i dom jednorodzinny kiedy chciałem dać to jako zabezpieczenie pani w up oznamiła mi że to jest nierealne bo trzeba go zastawic u notariusza i to bardzo długo trwa ,byłem załamany chodziłem prosiłem się obcych ludzi o podżerowanie niestety mało było takich którzy wogóle miesięcznie brutto dostają takie pieniądze ,minął luty za dzierżawe nieczynnego sklepu zapłaciłem 2000 zł znalazłem żyranta z zarobkami 2 tys miesięcznie złozyłem kolejny wniosek ta sama niemiła pani oznamiła mi że jak przyjdzie na kontrol to reklamy ze sklepu mają zniknąc byłem tym oburzony bo reklamy kupiłem z własnej kieszeni powiedziałem pani że bardzo zależy mi na czasie bo płace za loakl juz od grudnia nie chce się z nią sprzeczać chce tylko otrzymać dotacje która mi się należy na co pani mi oznajmiła że na moim miejscu nie była by taka pewna czy ją wogóle dostane z ironicznym uśmiechem na twarzy ,wniosek leży już ponad tydzień w up byłem dziś się zapytać niemiłej pani co dalej oswiadczyła że sa w trakcie sprawdzania żyranta bo coś jej podpada powiedziała mi że zrobi wszystko żebym tych pieniedzy nie dostał ....prosze o pomoc już sam niewiem co robic :( co miesiac płace dzierżawe sklepu który nie jest otwarty czy ja moge wnieśc gdzięs jakąs skarge przecież po to są te środki żeby własnie wspierać ludzi takich jak ja ,walcze z jakąs urzędniczką ręce mi opadają :( czy takie jej opryskliwe zachowanie może być bezkarne p.s. prosze o usunięcie kopi postu poniżej Temat: jak założyć małą firmę spełniam prośbę tarby i tomka z wątku o pracy dla niepełnosprawnych 1 - każdy, kto chce starać się o fundusze na rozpoczęcie działalności gospodarczej musi zarejestrować się w powiatowym urzędzie pracy, jako osoba niepełnosprawna poszukująca pracy 2 - następnie trzeba zgłosić się do wydziału rehabilitacji zawodowej tegoż urzędu (w toruniu ma taką nazwę) i poprosić o wniosek na przyznanie osobie niepełnosprawnej środków na podjęcie działalności gospodarczej szczegółowo reguluje to rozporządzenie ministra pracy i polityki społecznej z dnia 17 października 2007 roku (poniżej link do rozporządzenia i wzoru wniosku) http://www.pup.torun.pl/dokumenty/07122 ... dzenie.pdf do wniosku dołączamy także wstępny biznes-plan (niestety, nie mam linka do wersji pdf, druk otrzymałem w urzędzie) potem pozostaje nam czekać na wstępne rozpatrzenie wniosku jaka jest kwota, o którą możemy się ubiegać? - na dzień dzisiejszy, to suma do 40 tys. złotych aby ją otrzymać potrzebne nam będzie jakieś zabezpieczenie, zazwyczaj to 3 poręczycieli, którzy muszą zarabiać określoną sumę brutto (to zależy od ilości środków, o które się ubiegamy) Po wstępnym rozpatrzeniu wniosku, urząd zaprasza na rozmowę negocjacyjną, w trakcie której omawiany jest bardzo szczegółowo wniosek o przyznanie dotacji i wyszczególnione w nim koszta. Po takiej rozmowie podpisujemy z urzędem umowę wstępną o przyznanie nam środków finansowych. W tej umowie określone terminy: - rozpoczęcia działalności gospodarczej (przykładowo 2 miesiące) - wydania wszystkich otrzymanych pieniędzy (przykładowo 3 miesiące) Po podpisaniu tej umowy potrzebne są następnie podpisy poręczycieli: - urząd daje każdemu z poręczycieli druki, które wypełnia ich zakład pracy (w przypadku osoby zamężnej, potrzeba także podpisu współmałżonka naszego poręczyciela) Kiedy wszyscy poręczyciele podpiszą umowę, składamy swój podpis i.... możemy udać się do urzędu miejskiego do wydziału rejestracji i zgłosić w nim działalność gospodarczą z zaświadczeniem z urzędu miejskiego udajemy się do urzędu statystycznego po numer regon, potem robimy pieczątkę i zakładamy konto firmowe następnie udajemy się do urzędu, gdzie na podany przez nas numer konta urząd przelewa przyznane wcześniej środki uffffffff jestem właśnie na tym etapie - dziś zakładam konto i jadę do urzędu do końca czerwca muszę (zgodnie z umową) załatwić wszystkie sprawy związane z zusem i urzędem skarbowym, a do końca lipca (zgodnie z umową) rozliczyć się (rachunkami i fakturami) z wydanych pieniędzy. urząd będzie mnie kontrolował gdyż (to bardzo ważne) jest to dofinansowanie bezzwrotne, jest jednak jeden warunek - firma musi działać przez 2 lata to wszystko pozdrawiam jeśli wydaje się to chaotyczne, to chętnie odpowiem na wątpliwości Temat: spoldzielnia socjalna Tworzenie spółdzielni socjalnej dzielimy na etapy: I ETAP - DECYZJA Nie jest to prosta decyzja, lecz coś co ma zmieniać całe życie człowieka, który jest zagrożony wykluczeniem społecznym z racji długotrwałego bezrobocia, niepełnosprawności, bezdomności, zaburzeń psychicznych itd. Otóż, założycielami spółdzielni mają być właśnie te osoby i one muszą tworzyć zarząd, podejmować decyzje i, co gorsza, brać na siebie ryzyko. Niektórzy eksperci radzą aby podobnym przedsięwzięciem zajęła się działająca w tym zakresie organizacja pozarządowa (stowarzyszenie, fundacja itd.), która ma już własne doświadczenia i osiągnęła wiarygodność społeczną. Tworząc spółdzielnię wspieraną przez istniejącą organizację pozarządową, koniecznie trzeba wyraźnie określić wzajemne prawa i zobowiązania, zakres wsparcia, warunki współpracy itd., zapewnić z jednej strony osłonę „parasolową” i bezpieczeństwo, ale z drugiej strony autonomię nowo powstałego podmiotu. To wszystko ma sens, jeśli zapewnimy sobie współpracę z właściwym Urzędem Pracy, podejmiemy decyzję dotycząca charakteru spółdzielni (produkcyjna, usługowa itp.), mamy konkretny pomysł na działalność, już posiadamy biznes plan, ustaliliśmy strategię działania itd. II ETAP - PRZYGOTOWANIE STATUTU Statut jest podstawowym aktem prawnym spółdzielni, który reguluje całokształt jej struktury organizacyjnej, określa charakter spółdzielni, prawa i obowiązki członków, kompetencje organów, tryb podejmowania decyzji oraz wszystkie inne kwestie prawidłowego funkcjonowania spółdzielni. III ETAP - WALNE ZEBRANIE Walne Zebranie / Zgromadzenie to najważniejszy decyzyjny organ spółdzielni. W tym wypadku jest to Zebranie Założycielskie. W Zebraniu uczestniczą wszyscy członkowie – założyciele spółdzielni. W trakcie Walnego Zebrania założyciele podejmują następujące decyzje: - Uchwała o powołaniu spółdzielni socjalnej, z podaniem nazwy, adresu siedziby, składu zarządu, numerów PESEL; - Uchwała o przyjęciu statutu, pod którym składają podpisy członkowie – założyciele; - Uchwała o powołaniu Zarządu; - Uchwała o powołaniu Rady Nadzorczej w przypadku, gdy liczba członków jest większa od 15. Gdy liczba członków jest mniejsza, prawo kontroli spółdzielni przysługuje każdemu członkowi. Walne Zebranie jest protokołowane, a protokół podpisany przez protokolanta i Przewodniczącego zebrania. Jednak to nie wszystko, bowiem trzeba też uzupełniać dokumenty: - o złożone przez założycieli zaświadczenia potwierdzające posiadanie uprawnień do bycia członkiem spółdzielni socjalnej; - o listę obecności wraz z adresami członków – założycieli i ich oryginalnym podpisami. IV ETAP - REJESTRACJA Należy starannie wypełnić wszystkie wymagane dokumenty oraz zadbać o ich właściwe składanie do odpowiedniego urzędu, bowiem spółdzielnia socjalna podlega obowiązkowi wpisu do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego. Są to formularze: - KRS – W5 – wniosek o rejestrację podmiotu w rejestrze przedsiębiorców; - KRS – WK – Organy podmiotu / wspólnicy uprawnieni do reprezentowania spółki; - KRS – WM – Przedmiot działania; Załączniki do w/w formularzy stanowią: - Protokół z Zebrania Walnego; - Lista obecności; - Uchwała Walnego Zebrania o powołaniu spółdzielni; - Uchwała o przyjęciu statutu wraz ze statutem; - Zaświadczenia wymagane przez Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 26 października 2004 w sprawie wzorów dokumentów niezbędnych do utworzenia spółdzielni socjalnej składamy w Sądzie Rejonowym gdzie mieści się Krajowy Rejestr Sądowy. Istnieje również ewentualność, iż to jeszcze nie koniec... i Sąd może dodatkowo wzywać o uzupełnienia, wyjaśnienia, dopracowania itd. V ETAP - ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI Aby rozpocząć działalność, trzeba zgłosić Spółdzielnię do kolejnych rejestrów: czyli: - w Wojewódzkim Urzędzie Statystycznym uzyskać numer REGON; - we właściwym Urzędzie Skarbowym uzyskać numer identyfikacji podatkowej (NIP); - w ciągu 7 dni od zatrudnienia pierwszego pracownika zgłosić trzeba spółdzielnię w ZUS jako płatnika składek; Oprócz tego: - otwarcie rachunku bankowego (o rachunku informujemy ZUS i Urząd Skarbowy); - zakup pieczęci firmowych z nazwą spółdzielni, adresem oraz numerem NIP i REGON; - działalność gospodarczą spółdzielnia musi prowadzić w sposób określony w ustawie o swobodzie działalności gospodarczej, - musi spełniać warunki związane z ochroną życia i zdrowia ludzkiego, przepisów budowlanych, sanitarnych, przeciwpożarowych i ochrony środowiska; - miejsce wykonywania działalności gospodarzącej należy zgłosić do Państwowej Inspekcji Pracy i zatrudnić pracowników zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy; - zadbać o obsługę w zakresie księgowości. Temat: Morskie Oko: Ostatnie 10 dni skończy się na regularnych busach PKSu i prywaciarzy ... Wcale nie wykluczone, że Starostwo Zakopiańskie (właściciel drogi do Włosienicy!) wzięło kredyt na ten remont drogi i od razu w biznes-planie umieściło powołanie własnej firmy do "zgarnięcia" tej kasy. Cztery przegubowe autobusy niskopodwoziowe w tym jeden z platformą dla wózków inwalidzkich - każdy oczywiście z "ekologicznym" wydechem! - i całe "mrowisko" jest obsłużone i to w obie strony(!) za te same 10 złotych, które będzie kosztował bus z Zakopanego na Palenicę w jedną stronę. Codziennie 10 do 12 tysięcy luda w sezonie, to jest minimum 100 000 złotych! Rocznie jakieś 10 do 12 milionów! Cała inwestycja stworzenia firmy i jej wyposażenia zwraca się w niecały rok! A i pewno sporą część kredytu na remont drogi da się spłacić. Daj Boże zdrowie...! Nawet Park się ucieszy, bo oczywiście znacznie wzrośnie ruch i sprzedadzą więcej biletów bez żadnego inwestowania. I koniec z "pielgrzymkami" pieszymi! "Dla turystów góry, a asfalt dla a(sfa)ltobusów!" - takie hasełko sobie powieszą przy bramce na Palenicy. Przecież żaden zwiedzacz w laczkach ani jego wyfiokowana madame nie będą protestowali, że im nie wolno(!) iść pieszo asfaltem. Marysia Łapińska nie ma szans sama obsłużyć takiej masy ludzi, więc wreszcie rozlazła "stodoła" na Włosienicy nabierze sensu i pewnie "łaskawie" przyjmie godziwy haracz od sporej części dziś nielegalnych handlarzy z Krupówek. I wszyscy poza fasiągowcami będą zadowoleni. Ci to są nieźle nabici w kanciastą butelkę! Pewno właśnie zmuszeni ostatniej zimy pobrali kredyty na kupienie wyplatanych fasiągów "nowego" wzoru i teraz będą sobie mogli do kościoła nimi jeździć... sami! No, może swoją kobitę i dzieciska co poniektóry podwiezie przy okazji - miejsca tam jest akurat dość. Jest i prawdziwy dla przyrody plus takiego rozwiązania - nie będzie łażących tłumów, to nie będzie i śmieci przy Asfalt Avenue i niedźwiedzie nie będą miały po co tam łazić. Jak znam życie, to głównie w tym wskazano całą ekologiczno-ochroniarską zaletę rzeczonego przedsięwzięcia. Tylko... pomiędzy morskoocznym schroniskiem a brzegiem jeziora trzeba będzie postawić dupną trybunę na całą wysokość moreny, by każdy przywieziony na Włosienicę mógł z 10 minut popatrzeć na góry. Drugą i to większą oczywiście na samej Włosienicy! Bo po jaką cholerę wlec się zalesionym asfaltem dwa kilometry pod górę nad samo jezioro, skoro i tak nie będzie się można dopchać ani do niego ani do schroniskowych bufetów, bo pewno i ich ilość się zwiększy. Jak by ta trybuna była dość wysoka, to i widok byłby dokładnie taki sam jak znad jeziora - kwestia mocy lunet! Zamiast iluś tam smrodzących spalinami "gazików" z codziennym zaopatrzeniem dla morskoocznej hotelo-gastronomii będzie wjeżdżał co noc tylko jeden TIR i w dodatku wracając zabierze kontenery z odpadkami. Bilans spalonego w Parku paliwa będzie może nawet korzystny... No i... biednej Azji pomożemy! Aż się dziwię, że jeszcze nie sprzedaje się "przy okazji" szalików z morskooczną panoramą dzierganych komputerowo przez... kilkuletnie żółte rączki. W środku szalika chip grająco-śpiewający: "Hej idem w las, piórko mi siem migoce..." - to i jakiś pieniądz na remont nagrobka K.P-Tetmajera by mógł... sam się znaleźć. Jakby co, to pomysł jest mój! Tantiem licencyjnych zaś zrzekam się dobrowolnie na rzecz remontu rzeczonego nagrobka. A normalny polski turysta tatrzański zacznie chodzić nad Morskie Oko od strony słowackiej przez Rysy, albo jak za najdawniejszych czasów przez Liliowe, Zawory i Wrota z przewodnikiem... rzecz jasna! Nawet nie będzie podchodził zbyt blisko! Spojrzy sobie z daleka na to wszystko, z samej góry usłyszy dzikie wrzaski i... zawróci, by mu się wątroba nie poskręcała z rozpaczy. Znowu "wylogowało" mnie w trakcie pisania i "zagościowałem". Da się coś z tym zrobić...? Temat: Pełeszuk Kolejożerca znów atakuje!
Jeżeli natomiast myśleć dodatkowo o zmodernizowaniu infrastruktury pod nowe Więc albo p. Pełeszek jest świadom tego, że realizacja jego pomysłu to Może sobie policzył z wzoru v=s/t, że pociągi nadrabiając 30 kilometrów Natomiast co do roli średnicy poznańskiej w ruchu "aglomeracyjnym", to
Po drugie: Moim zdaniem nie jest na to za późno, byleby przyjąć odpowiedni Mick M. Temat: opłaty za przekształcenie Dodatkowo, jeśli w przypadku umowy przeniesienia własności lokalu wynagrodzenie notariusza w wysokości 1/4 minimalnego wynagrodzenia za pracę (obniżone z 1/3 w wyniku nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 14 czerwca 2007 r.) ma obejmować także wynagrodzenie za wypisy aktu notarialnego, wątpliwości budzi rachunek ekonomiczny tej czynności. Zawód notariusza jest wprawdzie zawodem zaufania publicznego, jednakże jego działalność polega na odpłatnym świadczeniu usług notarialnych, jest działalnością zarobkową. Witajcie.Przeszło 3 lata pracowałam w jednej z lubelskich kancelarii notarialnych.Moim zadaniem było prowadzenie repertorium (coś na wzór księgi przychodów), w której odnotowywane były wpływy notariusza (taksa), a także inne związane z aktem należności, tj.vat, pcc, opłata skarbowa,opłata sądowa. Oczywiście poza repertorium szykowałam projekty aktów notarialnych, a właściwie to były gotowe akty,które opracowywałam na podstawie wzorów, a dane brałam od klientów i z dokumentów przez nich dostarczanych: odpisy z księgi wieczystej,wypisy w ewidencji gruntów,zaświadczenia o planie zagospodarowania, promesy banków itp. Oprócz tego karmiłam psa pani notariusz, sprzątałam kancelarię i załatwiałam pocztę. Pracowałam od 7:30 do późnych godzin nocnych. Dostawałam wynagrodzenie 750 zł netto. Możecie się śmiać,ale wtedy nie było lekko. Na każdą moją prośbę o podwyżkę pani notariusz mówiła mi: jak pani nie pasuje, to jest 100 kandydatek na pani miejsce, miała niestety rację, bo tak było, prawie codziennie jakaś nieszczęśnica przynosiła CV. Praca w kancelarii notarialnej była najcięższym zajęciem w moim życiu, cięższym niż praca w sklepie czy opieka nad dzieckiem. Wynikało to z obciążenia psychicznego i dyskomfortu pracy. Pewnie nie uwierzycie,ale nie jadłam w pracy,dopiero po 22 w domu pchałam w siebie jak w worek. Miałam problem z wyjściem do łazienki (strasznie prowizorycznej, bez ciepłej wody). Pracę to przypłaciłam pogorszonym wzrokiem,przybrałam na wadze. Ale do czego zmierzam....Praca moja z pewnością nie była najcięższa na świecie, ani w Lublinie, ani może na tej ulicy ale psychicznie byłam wrakiem człowieka, każdego dnia pani notariusz żaliła się na swoim losem, jaka to jest biedna, jak ciężko jest się przebić na rynku,jak dużo absolwentów prawa chce startować na aplikację notarialną. Prawdą jest, że moja pracodawczyni w zarobkach nie odstawała od swoich lubelskich koleżanek i kolegów i proszę, uwierzcie mi: lekką ręką wyciągała 30 tyś. zł miesięcznie netto. Najbardziej żałosne w tym wszystkim jest to, że jej rola sprowadzała się do byle jakiego odczytania aktu, czasem naniesieniu drobnych poprawek, złożeniu podpisu i zainkasowaniu kasy. Wszystko inne przygotowuje pracownik i naprawdę, kilkuletni pracownik notariatu ma ogromną wiedzę z tej dziedziny prawa. Niestety nie ma to absolutnie żadnego przełożenia na szansę zdobycia zawodu notariusza. Mój żal byłby jeszcze większy gdybym była z wykształcenia prawnikiem, na szczęście nie jestem. Porzuciłam razem z koleżanką z innej kancelarii tą "pracę". Obie znaleźliśmy pracę u cudownej pani ksiegowej, która traktuje nas ...po prostu zwyczajnie, jak normalny pracodawca pracownika i to nas cieszy. Wracając do tematu, każdy pracownik, który miał dostęp do repertorium (nieważne czy ręcznego czy elektronicznego) wie jakie są przychody kancelarii. Tak zarabiają notariusze, a moja była w środku stawki. Wiem o jednej z lubelskich kancelarii, której dochód miesięczny przekracza nieraz 100 tys. zł miesięcznie. Problem w tym, że to nie jest prywatny biznes, to profesja reglamentowana odgórnie, do której dostać się jest piekielnie trudno (kasta), a która żeruje na ludziach i pracownikach notariatu. Obraz notariatu zlewa się z obrazem Polski oblepionej kumoterstwem,nepotyzmem, niesprawiedliwością i chęcią zysku za wszelka cenę. Wierzcie mi, mojej pani notariusz powieka nie drgnęła kiedy naprawdę biedni ludzie prosili ją o zniżkę. Powiedziała im,że opuściła mi kilkadziesiąt procent, kiedy tylko taksę zbiła z 1200 zł na 1150 zł. Tacy są lubelscy notariusze, tacy są "profesjonaliści". Banda egoistów z zapewnionym państwowym dożywotnim stołkiem po znajomości. Zawód notariusza powinien zostać otwarty, podobnie jak pozostałe profesje prawnicze. Dopóki to nie nastąpi, dopóty będziemy budować bogactwo tych ludzi, którzy na nie nie zasługują i nie mają najmniejszego prawa porównywać się z ciężko pracującymi prywatnymi przedsiębiorcami. Wara wam od nich. Temat: Ogłoszenia rady osiedla W dniu 17.07.2007r. Komisja Typująca posesje do konkursu KOLOROWE OSIEDLE (zobacz post KONKURS - "Kolorowe Osiedle") dokonała wizji lokalnej posesji widzianych od strony ulic gminnych, powiatowych i krajowych. Typowania posesji dokonano poruszając się spacerkiem po osiedlu tak, jakby to czynili ewentualni turyści lub biznesmeni ciekawi naszego miasta, w tym Osiedla Nr 7. Do oceny konkursowej wytypowano następujące posesje: 1. Aleje Powstańców Wielkopolskich - Zespół Szkół Nr 3 oraz posesja o Nr 41; 2. Ul. Polna - posesje o Nr 31, 33, 39. 40; 3. Ul. Ogrodowskiego - posesje o Nr 42, 40, 35, 30, 25A, 23, 20, 18, 5, 6, 2, 2A; 4. Ul. Młyńska - posesje o Nr 1A, 4, 29. Następny etap w sierpniu. Komisja dokona pierwszej oceny wytypowanych posesji. We wrześniu druga ocena i wyłonienie zwycięzców. Nagrody wręczone będą w 2008r. na pierwszym zebraniu ogólnym mieszkańców osiedla. Opinia Komisji: KOLOROWEGO OSIEDLA nie widać jeśli ktokolwiek porusza się pojazdem dwuśladowym bądź jednośladowym. KOLORY dostrzec można tylko idąc pieszo np. jak turysta i biznesmen po przeczytaniu zawartości konstruowanej Strategii Marketingowej Miasta i Gminy Krotoszyn. Działania podejmowane przez Radę Osiedla i mieszkańców osiedla po w/w wzji lokalnej i rozmowach z mieszkańcami: 1. Tereny należące do Gminy i Powiatu - brak systematycznego wykaszania traw i dbałości o bezpieczeństwo na turystycznych szlakach (ciągach) pieszo-rowerowych. Przewodnicząca zgłosi już kolejny raz problem na Sesji Rady Miejskiej w Krotoszynie w sierpniu; 2. Budynki należące do Gminy i Powiatu - trudno nazwać je KOLOROWYMI, wymagają napraw elewacji i ogrodzeń - kolejny już raz Przewodnicząca zgłosi problem na w/w sesji; 3. Budynki prywatne - domki jednorodzinne. Widać wyraźnie stan zamożności mieszkańców, a przede wszystkim zaradność, pomysłowość, wyczucie estetyki, wrażliwość na ekologię, poczucie więzi z miastem, gminą i powiatem - liczymy na lokalne media, a zwłaszcza na Informacje Samorządowe, że kontynuować będą bądź rozpoczną (Informacje Samorządowe) pokazywanie Blasków i Cieni tj. efektów wysiłku lub zaniechań mieszkańców nie tylko naszego osiedla; 4. Budynki prywatne - tzw. kamienice. Właścicielom nie zależy na KOLORACH i dbałości o estetyczny wygląd posesji. Zapewne czynnik decydujący to koszty, ale czy tylko? 5. Ulice - oprócz Starówki, Bursztynowej i Polnej nie ma co pokazać turystom. To temat dla Radnych Rady Miejskiej i Rady Powiatu, którzy rozumieją zapewne, co naprawdę oznacza ABSOLUTORIUM udzielane władzy wykonawczej. Wydaje się, że nie pomoże żadna Strategia, Plan czy Program. Papier przyjmuje wszystko - Radni uchwalają, prasa pisze, a mieszkańcy jak cierpieli tak cierpią (oczywiście potencjalny turysta i biznesmen z powodu dróg także). 6. Ul. Młyńska - wyrwa wokół zaworu wody i ruchomy właz nastudzienny w osi ulicy. Broblem zgłaszany przez mieszkańców do odpowiednich jednostek organizacyjnych powiatu ponad pół roku temu. Ponownie zgłoszony przez mieszkańca osiedla Jana Pawlika w dniu 18.07.2007r. do wicestarosty Pana Kaczmarka. Osobiście sprawdzi mieszkaniec, jaki jest czas reakcji władzy wykonawczej powiatu na problem związany w istotny sposób z bezpieczeństwem mieszkańców, a zwłaszcza potencjalnych turystów. Ho, ho tego jeszcze nie było!!! Czas reakcji niespełna doba. Wyrwa nieistnieje. Życzymy Panu Wicestaroście Kaczmarkowi podobnie szybkich działań. Czas wpisu - 14.00 w dniu 19.07.2007r. 7. Infolinia - Przewodnicząca przedstawi na w/w sesji postulat mieszkańca Jana Pawlika o uruchomieniu w mieście infoli z rejestrem na stronie internetowej UM i Starostwa, na numer której mieszkańcy mogliby zgłaszać problemy do rozwiązania i śledzić czas reakcji jednostek organizacyjnych UM i Starostwa w odpowiedzi na problemy. 8. Rowery przy Pływalni na ul. Ogrodowskiego - ogrodzenie oblepione rowerami korzystających z pływalni, niszczona zieleń - Problem do rozwiązania i zgłoszenia na w/w sesji. Ciekawe co w tej sprawie zrobi straż miejska? Celowo nie piszemy nazwy tej jednostki organizacyjnej UM w Krotoszynie z dużych liter. 9. Biznes - na osiedlu brak oferty o prywatnej bazie noclegowo-gastronomicznej. Chodzi - zdaniem Jana Pawlika - o bazę w domkach jednorodzinnych. Coś na wzór gospodarstw agro-turystycznych tylko, że nie na wsi a w mieście. Strona 1 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 75 rezultatów • 1, 2 |