Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: biurka biurowe
Temat: Co z Lasami Państwowymi PO wyborach ??? Masz rację. Ale warto pogadać, może zrodzi się myśl jaka nowa? Można by podywagować nad pomysłem, quasi niemieckim (bawarskim) oddzielenia z nadleśnictwa wykonawstwa zagospodarowania. Ale nie jak teraz ZUL (dawni robotnicy), ale całego pionu zastępcy. Ten pion byłby firmą zewnętrzną mającą zrealizować zadania ustalone w planie urządzenia, aktualizowane na bieżąco przez służbę urządzeniową. Głupie? Może. Nie wiem. Ktoś powie: kolejne pole dla korupcji. Byłoby mniejsze, gdybyśmy zlikwidowali tą potworną biurokrację. Widzę jak toniemy w papierach. Tworzymy wręcz system komputerowy by nad tym panować. Z tego co wiem (trochę z doświadczenia), to i tak nie na długo to pomoże. Potem będzie potrzebny system do systemu. Bo zamiast upraszczać - komplikujemy. Z poziomu DGLP mogą spece zajrzeć nie tylko nadleśniczemu na biurko, ale za chwilę każdemu leśniczemu (nie mówiąc o pracownikach biurowych) - to po co rozbudowywać rdLP? Zredukować, zredukować. A co z pomysłami na rozbudowę kontroli wewnętrznej? A zapomniano o tym czemu mieli służyć adiunkci, następnie zastępcy terenowi i w końcu inżynierowie nadzoru. Instytucjonalizujemy inżynierów jako kontrolę wewnętrzną, a temu biednemu leśniczemu, kto, tak normalnie, po ludzku, w terenie pomoże, podyskutuje, podpowie, doradzi? Przyjęty kierunek musi być zmieniony. Widzę, że brakuje nam inżynierów technologów (niech będzie np jeden na obręb). Te etaty w skali lasów to niewiele (można zaoszczędzić w rdLPach. Mieli być gajowi. Też są potrzebni. Przecież paranoją są jednoosobowe leśnictwa - fikcją jest wówczas nadzór i dozór. Jaka jest wówczas możliwość autentycznego panowania nad tym co w leśnictwie się dzieje. Toż wówczas rozbudowuje się system powiązań nieformalnych, donosicielskich itpd. Nowego Generała czeka nie lada zadanie - jeśli chciałby przestawić LP na nowe tory i pójść w stronę nowoczesnego zarządzania firmą. Temat: Pościagajcie sobie *** Maciej Bojko:
To jaką liczbę okien per pulpit uważasz za dopuszczalną aby się
W tym MS wynalazku w ogóle to tragicznie wolno chodzi, są tylko zdaje I nadal jest to "zrzynanie" bo to się pojawiło dla XP, a w X'owych Temat: 7.25 - na chwilę przed
spiker z lekką chrypką obiecuje wyże, nie popadajmy w skrajności - łapiesz mnie I. Pozdrawiam serdecznie :-)! Temat: doświetlenie stanowiska pracy Myślę że natężenie światła nie jest tu problemem. Jeśli masz rzeczywiście 500lx to nie musisz mieć więcej do pracy przy komputerze. Problemem może tu być komfort widzenia. Statecznik może być indukcyjny i powodować tętnienie światła. Oddawanie barw jest tu istotne ale na poziomie Ra>80 wystarczy. Zwróć uwagę na kontrast. Jeśli masz oświetlenie bezpośrednie świecące tylko na biurko możesz mieć zbyt ciemne otoczenie pracy. Zbyt mała równomierność oświetlenia jest problem często pomijanym przy "projektowaniu". Problemem mogą być też odbicia od gładkich powierzchni blatu lub papieru przeszkadzające w widzeniu. Można uniknąć tego typu problemów przez zastosowanie opraw oświetlenie pośredniego lub mieszanego i dodatkowo doświetlić otoczenie. Jeśli zaś chodzi o barwę oświetlenia to 6500K reprezentuje w przybliżeniu naturalne światło dzienne. Przy zastosowaniu takich świetlówek należy jednak pamiętać o kontraście. Najlepiej zastosować jeden rodzaj świetlówek w pomieszczeniu, ponieważ może sie okazać, że świetlówka 830 bedzie się wydawać żółta w zestawieniu z 865 która może się nam wydać niebieską, Do prac birowych polecam 840. Wg badań chłodniejsze światło bardziej nastraja do pracy. Organizm "myśli" , że jest wcześnie rano i jest wydajniejszy. Cieplejsze światło organizm odczuwa jako zbliżający się zachód słońca i przygotowuje się do odpoczynku. Jeśli w grę wchodzi tylko lampka biurkowa na twoim miejscu nie robił bym nic. Zastosowanie lampki biurkowej w sytuacji gdy masz 500lx w miejscu pracy tylko pogorszy sprawę. Zwiększy się kontrast pomiędzy powierzchnią pracy a otoczeniem powodując pogorszenie komfortu widzenia. Spoglądanie poza obszar roboczy będzie zmuszało oczy do ciągłej adaptacji do innych poziomów luminancji i w konsekwencji może popsuć ci wzrok. 500 lx zdecydowanie wystarcza do prac biurowych. przy 300 też można pracować bez problemów. Na twoim miejscu sprawdził bym ile faktycznie masz luxów. poproś żeby ktoś ci zmierzył, albo napisz jakie masz świetlówki w oprawie, jakiego rodzaju oprawę. jaka jest powierzchnia i wysokość pomieszczenia ( na jakiej wiszą oprawy). Temat: Noworocznie o filmach z ostatnich tygodni
| Polecam z calego serca Dillbera - najlepsze kompendium wiedzy o tym, (Dilberta) Temat: Noworocznie o filmach z ostatnich tygodni
Temat: SPRZĘT i ART. BIUROWE - Poszukuję dostawców - Poznań i nie tylko... Przepraszam wszystkich, ze daję tu ogłoszenie ale szukam już od miesiąca po sieci w przeróżnych serwisach i jak dotąd nie mam poważnych ofert! Same "wannabe" z cyklu: "zrobię ofertę ale...". Zatem - Uwaga: OGŁOSZENIE: ==================================== W zwiazku z duzym zainteresowaniem naszych klientów tym tematem: - elektrycznego sprzętu biurowego - elektronicznych urządzeń biurowych - materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń - mechanicznych urządzeń biurowych - podkładów na biurko, kalendarzy, wizytowników, organizatorów, notesów - papierów, folii, etykiet, kopert, taśm klejących - segregatorów, zakładek, koszulek foliowych, plastikowych i teczek - drobnych mebli biurowych klasy "BUDŻET" (tanie ale solidne!) UWAGA 1: PROSZĘ NIE SKŁADAĆ OFERT DETALICZNYCH !!! ======================================================= KOMPU.NET - POZNAŃ Pozdrawiam, michał krüger - kompu.net Temat: Jaki kupic komputer??????? Czołem wszystkim!
Mówię o tzw. komputerach domowych/biurowych. Serwery to inna bajka. W gotowe zestawy idzie najczęściej najtańszy chłam, którego żebrak by nie Jak złożę sobie sam, to dobiorę części i poskładam bez dylematów w stylu
Dysk 20GB. ha, szybko się zapełni, zwłaszcza że o grach wspominasz. Ja bym Karta Riva TNT... noooo, powiem, że bieda, jak do gier. To już lepiej A ten monitor "za darmo", to mnie rzuca na ziemię... Wcale nie za darmo,
i nie oszczędzaj na monitorze. Lepiej dać za monitor 200 zł więcej, niż pozdrawiam i życzę powodzenia w zakupach :) Temat: ARTYKUŁY 2006-11-09 Przepisy, a rzeczywiste warunki pracy – najnowsze badania Zakończyły się pierwsze ogólnopolskie badania ergonomii i bezpieczeństwa komputerowych stanowisk pracy. Szokującym wnioskiem jest to, że tylko 1% pracowników biurowych pracuje przy stanowiskach, które spełniają wszystkie wymogi ergonomicznego stanowiska pracy, 42% stanowisk spełnia te wymogi częściowo, a aż 57% nie spełnia ich wcale! Oznacza to, że większość stanowisk pracy nie spełnia minimalnych wymogów wynikających z Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku (Dz. U. 1998 nr 148 poz. 973). Istotnym czynnikiem wpływającym na organizację i wyposażenie stanowisk pracy jest miejsce zatrudnienia. Wymogów ergonomii nie spełnia aż 65% stanowisk w instytucjach publicznych (administracji centralnej i podległych jej jednostkach). Podobnie w administracji samorządowej i państwowych firmach. Stosunkowo dobrze dbają o nas prywatne firmy zagraniczne, gdzie odsetek stanowisk negatywnie wpływających na nasze zdrowie wynosi „tylko" 50 %. Co znamienne, na różnego rodzaju dolegliwości i schorzenia szczególnie narażone są kobiety. Przy stanowiskach nie spełniających prawie żadnych wymogów ergonomii pracuje aż 63% ankietowanych kobiet (współczynnik ten dla mężczyzn wynosi „jedynie" 51%). Mimo iż ekrany LCD są coraz bardziej powszechne, ciągle ponad 1/3 stanowisk wyposażona jest w monitor starego typu bez filtra promieniowania. Ponad 70% monitorów jest niewłaściwie ustawionych względem linii wzroku (prawidłowe ustawienie to górna krawędź monitora od 0 do 20 stopni poniżej linii wzroku). 40% monitorów jest też źle ustawionych względem źródła światła (światło powinno padać z boku; w przeciwnym razie oślepia użytkownika lub powoduje męczące wzrok refleksy). Konsekwencją tego są dolegliwości narządu wzroku - 41% respondentów uskarża się na częste bóle oczu, 32% na zaburzenia ostrości widzenia, 37% na suchość i pieczenie pod powiekami. Niestety stanowiska pracy ustawiane są zbyt blisko siebie w prawie 30% przypadków (szerokość przejścia między stanowiskami pracy powinna wynosić min. 80 cm i stanowiska te powinny być wydzielone). Ma to niekorzystny wpływ na samopoczucie psychiczne, a tym samym może wpływać demotywująco na pracowników, którzy zmuszeni są do przeciskania się pomiędzy biurkami. Efektem złej organizacji i złego wyposażenia stanowisk pracy są dolegliwości zdrowotne. Około 20% respondentów odczuwa mrowienie w stopach, drętwienie łydek, opuchliznę nóg. 55% uskarża się na bóle pleców i karku, a co piąty pracownik - na problemy z nadgarstkami. Zaskakujące jest, że wciąż 49% pracowników biurowych nie posiada krzeseł obrotowych wyposażonych w podstawowe działające regulacje wysokości krzesła lub odchylenia oparcia. „To nieodpowiednie krzesło obrotowe i blat biurka na złej wysokości jest odpowiedzialne za większość dolegliwości bólowych okolic kręgosłupa oraz kończyn dolnych. Dziwi nas, więc takie zaniedbanie w tym zakresie. Dane uzyskane podczas badania są zatrważające! Przecież wystarczy zadbać o fotel spełniający wszystkie wymogi określone w Rozporządzeniu, które ma umocowanie w Kodeksie Pracy. I odpowiednio ten fotel wyregulować, aby zminimalizować przykre dolegliwości. Pamiętajmy, że w przyjaznym i „zdrowym biurze" pracujemy lepiej, chętniej i z większym zaangażowaniem, a przy okazji dbamy o nasze zdrowie" - twierdzi Dagmara Szwaj z firmy Martela. Opinię tą podziela Dariusz Wilk z firmy Fellowes. „ Jestem zaskoczony, że tak duży odsetek osób ankietowanych zgłosił dolegliwości zdrowotne. Wystarczy kilka prostych czynności, takich jak wyregulowanie fotela czy odpowiednie ustawienie monitora i klawiatury, by w znacznym stopniu poprawić wygodę pracy. Warto też zastosować proste akcesoria, takie jak uchwyt na dokumenty, podkładka pod nadgarstki czy podnóżek. W ten sposób poprawimy komfort oraz wydajność pracy, inwestując nie więcej niż kilkadziesiąt złotych". Badania zostały przeprowadzone metodą ankiety internetowej. Zamieszczony na stronie www.ergotest.pl formularz wypełniło 3192 internautów. Ankieta powstała w konsultacji ze specjalistami z Polskiego Stowarzyszenia pracowników Służby BHP, Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi, kliniki LUXMED oraz Uniwersytetu Wrocławskiego. Badania są częścią ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej mającej na celu poprawę warunków pracy pracowników biurowych, której Patronami są m. in. Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Martela, www.zdrowebiuro.pl i Fellowes. Więcej informacji: Dagmara Szwaj 0604-160-655 Temat: Sałatkowe różności Biurowe odchudzanie Siedzenie za biurkiem nie pomaga w utrzymaniu zgrabnej sylwetki, ale mądrze dobrane posiłki i unikanie batonikowych pułapek pozwoli Ci osiągnąć wymarzony efekt. Po raz kolejny tłumaczysz sobie, że dieta odchudzająca, np. 1000 kalorii, nie jest dla Ciebie, bo pracujesz w biurze i nie masz szans na niskokaloryczne posiłki? Głodujesz cały dzień, bo w stołówce nie znalazłaś nic dietetycznego, a wieczorem rzucasz się na lodówkę? Koniec z narzekaniem. Wszystko jest możliwe, także biurowe odchudzanie. Trzeba tylko sporządzić plan i sumiennie go przestrzegać! Pięć posiłków i co najmniej półtora litra wody mineralnej dziennie to Twoje podstawowe przykazania. Śniadanie nie powinno sprawiać Ci problemu - wystarczy, jeśli zjesz coś lekkiego. Tylko nie zapominaj o nim, bo po przyjeździe do pracy będziesz głodna i - chcąc nie chcąc - przekąsisz coś tuczącego lub zjesz od razu to, co powinno wystarczyć Ci na cały dzień! Po pierwsze - musisz przygotować w domu drugie śniadanie i podwieczorek. Postaw na chrupanie, a zapomnisz o batonikach. Do woreczka pakuj zatem już obrane owoce, marchewki, surowego kalafiora, pomidory czy rzodkiewki. Jedz wolno i dokładnie przeżuwaj, a szybciej zaspokoisz głód. Pamiętaj jednak, że naraz możesz schrupać tylko tyle, ile mieści Ci się w jednej dłoni. Na podwieczorek zjedz lekki jogurt czy dwa plasterki białego, chudego sera. Po drugie - obiad. Ponieważ rzeczywiście w biurowych stołówkach ciężko znaleźć coś lekkiego, ciepły posiłek przesuń na wieczór, a w pracy zjedz przyniesioną z domu sałatkę. Nie chcesz się rano krzątać po kuchni? Możesz ją przygotować wieczorem. Wszystkie składniki sałatki wymieszaj w domu, a w pracy polej ją tylko np. odtłuszczonym jogurtem z kubeczka, do którego dodałaś trochę ziół. Jakie przepisy wybierać? Najlepiej takie, które - oprócz warzyw i owoców - zawierają trochę ryżu, kaszy czy chudego mięsa. Dzięki temu naprawdę nasycisz głód i dotrwasz w niezłej formie do wieczora. Wtedy możesz sobie pozwolić na warzywa gotowane na parze czy pieczony chudy drób. Postaraj się jednak, by ten ostatni posiłek jeść przed godziną 18.00. SAŁATKA Z KURCZAKA Składniki: - pół piersi z kurczaka - włoszczyzna - średni zielony ogórek - 1 duży lub 2 małe pomidory - sól, biały pieprz mielony - łyżeczka soku z cytryny - łyżka przegotowanej wody - łyżeczka oliwy Wieczorem zagotuj wodę z włoszczyzną, dodaj kurczaka i gotuj przez 30 minut. Zostaw do wystygnięcia i włóż do lodówki. Rano pokrój kurczaka, porządnie umyj warzywa i posiekaj je na dość duże kawałki. Wymieszaj sok z cytryny z wodą i przyprawami, dodaj oliwę i polej sałatkę sosem. Porcja ok. 350 kcal SAŁATKA SZEFA - pół główki sałaty (najlepiej karbowanej) - duży pomidor - pięć rzodkiewek - plaster mozzarelli (ok. 100 g) - plasterek żółtego sera light - mieszanka ziół prowansalskich - kubeczek jogurtu naturalnego 0 proc. tłuszczu Przed wyjściem do pracy porwij sałatę na większe kawałki, pomidory pokrój na ósemki, a rzodkiewki w cienkie talarki. Mozzarellę pokrój w grubą kostkę, a żółty ser w cienkie paseczki. Wymieszaj wszystkie składniki i zapakuj sałatkę do pojemniczka. W pracy dosyp do jogurtu pół łyżeczki mieszanki ziół prowansalskich i polej sałatkę. Porcja ok. 400 kcal SAŁATKA Z POMARAŃCZY Przygotowanie: 20 min Oziębianie: 2 godz. Składniki: - 2 pomarańcze - 1 łyżka nierafinowanego cukru - 2 szczypty mielonego cynamonu - 2 łyżki wody kwiatu pomarańczy - 3 listki mięty Porcja: 88 kcal 1. 2 pomarańcze grubo obrać, aż do miąższu, usuwając pomarańczową skórkę i białe albedo. Miąższ pokroić w poprzek na cienkie plasterki. Ułożyć na dużym głębokim talerzu. 2. Do miseczki włożyć cukier i cynamon. Wlać wodę kwiatu pomarańczy, wymieszać i polać plasterki pomarańczy. 3. Listki mięty umyć i osuszyć. Pokroić na wąskie paseczki i posypać nimi sałatkę. 4. Sałatkę wstawić do lodówki na co najmniej 2 godziny, podawać oziębioną. Nierafinowany cukier ma cenne właściwości: jest słodszy niż cukier rafinowany, a przy tym o wiele mniej kaloryczny. dziennik.pl Temat: Ćwiczenia biurowe 7:50 wchodzisz do biura, włączasz komputer, siadasz przy biurku. 8:30 wstajesz od biurka, do ulubionego kubka wlewasz kawę z ekspresu i wracasz do komputera. I tak mniej więcej do 16:00. Częściej dłużej. Znasz ten rytm? Czujesz, że z dnia na dzień bardziej przypominasz „homo sapiens sedes”, jak żartobliwie nazywa się pozycję człowieka wiecznie siedzącego? Ta sytuacja nie zmieni się sama. Oto kilka prostych sposobów, jak mimo nawału pracy, nie zaniedbywać swojej kondycji. Do pracy marsz! Budzik jak zwykle zadzwonił za późno, a kolejna „króciutka” drzemka sprawiła, że zamiast śniadania zjadłeś drożdżówkę w tramwaju i wparowałeś do pracy na kilka minut przed godziną zero. Koniec z tym! Od dziś nastaw budzik tak, żeby zadzwonił pół godziny wcześniej niż zwykle. Zanim wstaniesz, porozciągaj się na łóżku. Wykonaj kilka prostych, leniwych ćwiczeń. Powolutku doprowadzając się do siadu. Wyciągnij ramiona. Wykonaj klika okrężnych ruchów głową. Wstań z łóżka. Przypomnij sobie najprostsze ćwiczenia, jakie pamiętasz jeszcze z zajęć WF-u. Skłony, przysiady, pajacyki – nic skomplikowanego. Teraz szybki prysznic, porządne śniadanie i wychodzisz z domu. Jeśli możesz, wsiądź na rower. Jeśli dojeżdżasz do pracy tramwajem wysiądź o 1 – 2 przystanki wcześniej. Poranny spacer dobrze Ci zrobi. Odkryłeś właśnie, że droga do pracy prowadzi tuż obok parku? Świetnie – po pracy będziesz mógł tam na chwilkę wyskoczyć. Zamiast, jak co dzień, wsiąść do windy, użyj schodów. Po kilku dniach treningu zadyszka na wysokości drugiego piętra przestanie być problemem. Zrób sobie przerwę Praca biurowa nie musi oznaczać ciągłej monotonii. Siedząc na krześle również możesz ćwiczyć. Niemożliwe? Spróbuj. Usiądź wygodnie przed monitorem. Zaczniemy od stóp. Jeśli możesz, ściągnij na chwilkę buty, pozwól stopom odpocząć. Najpierw lewą, potem prawą stopą wykonaj okrężne, dyskretne ruchy. Powtórz ćwiczenie kilkukrotnie. Teraz postaw stopy na podłodze, niech przywierają do ziemi. Unieś w górę pięty, napnij mięśnie łydek. Rozluźnij i opuść pięty. Następnie wykonaj ćwiczenie tak samo, podnosząc palce zamiast pięt. Przejdźmy teraz troszkę wyżej. Napnij mięśnie pośladków oraz ud, przytrzymaj kilka sekund, rozluźnij i znowu napnij. I tak przez kilka minut. Teraz czas na ramiona. Wygodna pozycja, plecy wyprostowane, a ramiona krążą – do przodu i do tyłu. Do przodu i do tyłu. Rozluźnij się i wykonaj kilka okrążeń głową. W prawo, a następnie w lewo. Zamknij oczy i weź kilka głębokich wdechów. Powoli, nie spiesz się. Wdech, wydech, wdech, wydech. Proste prawda? I ani razu nie musiałeś wstać od biurka. W grupie siła Jeśli należysz do osób, które łatwo się zniechęcają i potrzebują wsparcia oraz motywacji do ćwiczeń, podziel się swoim pomysłem z kolegami z biura. Wspólnie możecie wykorzystać czas, który zwykle przeznaczacie na kawę, kanapki i firmowe plotki. Możecie ćwiczyć w gabinecie, albo w pobliskim parku. Istnieje też obecnie możliwość zatrudnienia specjalnych trenerów, którzy prowadzą ćwiczenia właśnie dla pracowników biurowych. Nie trzeba do nich specjalnych strojów. Każdy ćwiczy w tym, w czym przyszedł do pracy. Panie w garsonkach, panowie w garniturach. Nie chodzi przecież o to, żeby się zmęczyć, ale żeby rozruszać zastygłe mięśnie, poprawić krążenie, „przewietrzyć” myśli. Każdy mądry szef doceni fakt, że jego podwładny pracuje wydajniej i kreatywniej. A takie ćwiczenia to również świetna okazja do integracji członków zespołu. Po godzinach Musisz zostać w pracy dłużej? Zdarza się. Jednak po ośmiu godzinach pracy należy Ci się chwila przerwy. Jeśli to możliwe, wyjdź na chwilę z biura. Nie ma w pobliżu żadnego parku? Wyjdź na taras. Po prostu rusz się na chwilę z pomieszczenia, w którym pracujesz. Pospaceruj, odetchnij świeżym powietrzem. Wydajny pracownik, to wypoczęty pracownik. Po powrocie do pracy nie zapomnij o urządzaniu sobie takiej krótkiej chwili przerwy co jakiś czas. A przy najbliższej możliwej okazji (może właśnie dziś?) zaproponuj współpracownikom wspólny wyjazd połączony ze sportową integracją. Wspólny wypad na ścianę wspinaczkową czy lodowisko po pracy, dzień surviwalu, czy spływ kajakowy to świetny pomysł na poprawę kondycji, ale przede wszystkim na świetną wspólną zabawę, która pozwoli się zrelaksować i oderwać od codziennych obowiązków. Fitness.wp.pL Temat: Dostawa artykułów biurowych, pismiennych i papierniczych ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE WYKONAWCY DO SIWZ ( OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, PISMIENNYCH I PAPIERNICZYCH DO JW 2980 W ROKU 2007. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 19, poz. 177) udziela wyjaśnień na pytanie wykonawcy. Formularz ofertowy , niżej wymienione pozycje: lp ASORTYMENT jm ilość Pytanie-wyjaśnienie zawarte w kol. 2 wytłuszczonym drukiem 1 Papier ksero A-3 op. 500szt. 80g/m2 CIE białość CIE min 150 ryza 84 proszę podać parametry techniczne papieru 2 Papier A-4 ksero op 500 szt. 80g/m2 białość CIE min 150 ryza 670 proszę podać parametry techniczne papieru 3 Papier do drukarek A+4 op.500szt 80g/m2 białość CIE min 161 ryza 1200 proszę podać parametry techniczne papieru 4 Papier do drukarek A-3 op 500szt 80/m2 białość CIE min 161 ryza 30 proszę podać parametry techniczne papieru 5 Papier kolorowy ksero A-4 op 100 szt. opk 33 czy chodzi o papier ksero kolor 6 Papier samoprzylepny A-4 biały op=20szt. opk. 5 proszę podać ilość w opakowaniu 7 Papier samoprzylepny A-4 kolor op=20szt. opk. 5 proszę podać ilość w opakowaniu 8 Papier uniwersalny A-4 op. 250szt. opk. 20 czy chodzi o papier ksero uniwersalny 9 Karton 450g/m 100x 70 cm ark. 300 proszę podać wymiary papieru 10 Blok z makulatury A5 ( 100 kartek) szt 10 proszę podać ilość kartek 11 Blok z makulatury A4 ( 100 kartek) szt 30 proszę podać ilość kartek 12 Agenda 2008 B-5 szt. 20 czy chodzi o kalendarz książkowy B-5 13 Tewo 2008 A-5 szt 6 proszę podać format kalendarza A-5 czy B-6 14 Tewo A5 2008 - typu terminarz A-5 szt 2 proszę podać o jaki kalendarz chodzi bo nie ma formatu A-4 15 Tewo 2008 format A-5 szt. 214 proszę podać format kalendarza bo występuje w formacie A-5 i B-6 16 Okładki do kanałowego bindowania A A-4 szt. 50 proszę podać format 17 Okładki do kanałowego bindowania C A-4 szt. 50 proszę podać format 18 Okładka na dyplom twarda A-4 szt. 200 proszę podać format 19 Okładka na dyplom miękka A-4 szt. 300 proszę podać format 20 Teczka wiązana z nadrukeim A-4 szt. 1000 proszę podać format 21 Teczka do podpisu 10 kart A-4 szt. 6 proszę podać format 22 Folia samoprzylepna Oracal bezbarwna 100x70 cm ark. 200 proszę podać wymiar arkusza 23 Folia wysokoprzezroczysta 010 mm szer.135 cm m2 400 proszę podać dokładne parametry folii 24 Folia 0,2 zielona op-100 szt. A-4 opk. 35 proszę podać format 25 Folia 0,2 przezroczysta op-100 szt. A-4 opk. 10 proszę podać format 26 Folia do drukarki atramentowej op 50szt. A-4 opk. 8 proszę podać format 27 Folia do drukarki laserowej op 100szt. A-4 opk. 5 proszę podać format 28 Skoroszyt plastikowyz europerf.Handy A-4 szt. 600 proszę podać format 29 Przybornik biurowy akrylowy Dual- dymny 20x15 cm szt. 30 proszę podać wymiary przybornika 30 Przybornik biurowy akrylowy Dual- przezroczysty 20x15 szt. 30 proszę podać wymiary przybornika 31 Pinezki tablicowe beczułki 50 w opk. opk. 160 ile sztuk w opakowaniu 32 Magnetyczne punkty mocujące mix 40mm, 50 mm 4 szt. w opk opk. 10 ile sztuk w opakowaniu 33 Ostrze nr 1 do noża biurowego szt. 400 czy chodzi o ostrze do noża biurowego 34 Ostrze nr 2 do noża biurowego szt. 400 czy chodzi o ostrze do noża biurowego 35 Długopis TITANUM AA998 szt. 420 o jaki długopis chodzi 36 Wkład do długopisu TITANUM AA998 szt. 1200 o jaki długopis chodzi 37 Długopis Reynolds Super fine 059 szt. 400 o jaki długopis chodzi 38 Ołówek zmywalny dermatograf 4 kolory kpl. 20 ile ołówków ma być w komplecie 39 Blok techniczny kolorowy A-4 szt 60 proszę podać format 40 Brystol kolorowy A-1 szt 50 proszę podać format 41 Organizer- przybornik plastikowy na biurko na przybory biurowe z wyposażeniem 14 elementów szt 2 proszę o dokładny opis DOWÓDCA cz.p.o. płk dypl. Bogdan WOLNY Temat: PN DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH Adresaci według rozdzielnika Dotyczy: odpowiedzi na zapytanie na dostawę artykułów biurowych i eksploatacyjnych. (nr sprawy: BIUR/008/009/059/060/065/072/117/132/145/146/147/148/152/177/2007) ZAPYTANIE: " W części 10 poz.2 "wkład do drukarki laserowej A4 mono" - Pytanie - do jakiego modelu drukarki laserowej ma być proponowany w SIWZ wkład?" ODPOWIEDZ: Wkład do drukarki laserowej A4 mono w części 10 w poz.2 załącznika ofertowego nr 1 SIWZ Zamawiający będzie stosował do drukarki HP Laser Jet 5L. ZAPYTANIE: "W części 6 poz.4 "toner do drukarki laserowej HP Laser 2550 LN." Czy Zamawiający pyta o toner czarny, czy o komplet tonerów tzn. czarny, cyjan, magneta, yellow i prosimy o podanie pojemności tonerów.?" ODPOWIEDŹ: Zamawiający zamawia 8 kompletów tonerów składających się z: - toner czarny na 5000 stron - toner cyjan, magneta, yellow na 2000 stron. ZAPYTANIE: "W części 16 poz.64 "Rolka" - o jaki model drukarki chodzi?" ODPOWIEDŹ: Zamawiający w załączniku ofertowym nr 1 SIWZ rezygnuje w części 16 z pozycji 64 " Rolka." ZAPYTANIE: " W części 16 poz. 42 " LP6L 13213646" Do jakiego modelu drukarki laserowej ma być toner. Czy jest to HP6L?" ODPOWIEDŹ: Toner "LP6L 13213646" w części 16 w poz. 42 w załączniku ofertowym nr 1 SIWZ ma być do kserokopiarki - OLIVETTI D-COPIA 120. ZAPYTANIE: "W części 16 poz. 63 "RO136/R0136" Do jakiego modelu urządzenia Zamawiający będzie stosował toner.?" ODPOWIEDŹ: Toner "RO136/RO136" w części 16 w poz. 63 załącznika ofertowego nr 1 SIWZ będzie stosowany przez Zamawiającego do drukarki laserowej "DELL LASER M 5200." ZAPYTANIE: "W części 16 poz. 74 " GC5F28C" Do jakiego modelu urządzenia Zamawiający będzie stosował toner.?" ODPOWIEDŹ: Toner "GC5F28C" w części 16 w poz. 74 załącznika ofertowego nr 1 SIWZ Zamawiający będzie stosował do drukarki igłowej "EPSON FX-1170." ZAPYTANIE: "W części 18 poz. 3 "Tonery do drukarki HP Color Laser Jet 3600" Czy Zamawiający pyta o toner czarny, czy o komplet tonerów tzn. czarny cyjan, magneta, yellow i prosimy o podanie pojemności tonerów" ODPOWIEDŹ: Zamawiający zamawia toner do drukarki HP Color Laser Jet 3600 - kolor czarny o wadze 2 kg. ZAPYTANIE: "Proszę o udzielenie bardziej szczegółowych informacji do następujących pozycji: - część 9 poz. 30,31,32 - część 15 poz. 2 - część 16 poz. 42,43,51,63,67,68,74 ODPOWIEDŹ: Zamawiający precyzuje w załączniku ofertowym nr.1 SIWZ część 5 poz. 2: - koperta DYSK BIAŁA OFFSET 75 gr/m2 WYMIAR 111x 221 mm, samoklejąca z oknem prawym wymiar okna 45 x 90 mm 1000 szt. - 14 opakowań. Zamawiający udziela odpowiedzi na część 16: -poz.43 - Toner "L-PAA76" będzie stosowany przez Zamawiającego do fax - PANASONIC KX-FL 503. -poz. 51 - Toner "OOW84020H" będzie stosowany przez Zamawiającego do drukarki laserowej "LEXMARK W 840." -poz. 67 - Toner "T-630/632/634" będzie stosowany przez Zamawiającego do fax "DELL P." -poz. 68 - Toner" TG 18" stosowany przez Zamawiającego do drukarki laserowej "Kyocera Mita FS 1118." Zamawiający precyzuje w załączniku ofertowym nr.1 SIWZ część 9: -poz.30 - Kalendarz na biurko, stojący, tydzień na stronie, wykaz imienin, oprawa twarda, grzbiet spiralowy, wymiary 20x13 cm, - poz. 31 - kalendarz TEWO na 2008r. format A5, zawierający jeden dzień na jednej stronie, z podziałką na godz. pracy. - poz.32 - kalendarz wiszący, na kartonowej oprawie, dzielony na trzy części zawierający (miesiąc przeszły, teraźniejszy i przyszły), na jednej kartce jeden miesiąc podzielony na dni, pasek zaznaczający dany dzień miesiąca. W związku z powyższym przesyłam obowiązujące strony załącznika ofertowego nr 1 SIWZ. Zmiany naniesione zostały na str: 32,35,39,42,44,45,46,52. Załącznik nr 1 na 8 str. Zamawiający ustala nowe terminy realizacji zamówienia w zakresie: - części: 1, 2, 16, 17, 18 do dnia 30.07.2007r. - części: 9, 10, 11- 30 dni od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 30.05.2007 r. do godz. 9.00. Otwarcie ofert odbędzie się: 30.05.2007 r. o godz. 11.00. Temat: PRW KURIER Koszty początkowe, wyposażenie Koszty jednorazowe nie amortyzowane: - Koszty związane z rejestracją osoby prawnej lub innej formy cywilnej lub Niżej wymienione zostaną środki trwałe, które uwzględnione zostaną przy - Kasa rejestrująco-licząca lub drukarka fiskalna 1000 PLN -
- Sprzęt komunikacyjny umożliwiający łączność z kurierami 150 – 1000 PLN - Meble biurowe: Regały, biurka, szafy 2500 PLN Wydatki jednorazowe związane z reklamą: Podsumowanie kosztów jednorazowych: 8400 – 9250 PLN
- Wynajem pomieszczeń biurowych/magazynowych (w razie potrzeb) 1000 PLN
Podsumowanie kosztów na 24 miesięczną działalność(maxymalne): Koszty nie uwzględniają wynagrodzeń dla personelu.
środki na rozruch proponuje uzyskać ze środków własnych szczególnei ze nei pozdrufki przemek Temat: PRW KURIER | - Kasa rejestrująco-licząca lub drukarka fiskalna 1000 PLN - | | po co nowa? używana można dostać za 200-300 zł no dobra - jak kupisz uzywana to musisz dokupic modul pamiec za 800 PLN, wiec wyjdzie to samo
- Meble biurowe: Regały, biurka, szafy 2500 PLN
- Wynajem pomieszczeń biurowych/magazynowych (w razie potrzeb) 1000 PLN
Podsumowanie opłat miesięcznych: 580 Podsumowanie kosztów na 24 miesięczną działalno ć(maxymalne): Koszty nie uwzględniają wynagrodzeń dla personelu.
Temat: Zagadka Nie czytaj końcówki przed wykonaniem wszystkich 8 czynności! 1. wybierz cyfrę od 1 do 9 [...] a teraz... ej!... ale w Danii nie rosną niebieskie irysy! LOL - Kurcze, ale wpadłem. Właśnie o niebieskich irysach w Danii pomyślałem... ech... tagz (jestem nowy, więc nie wiem, czy było, nie za mojej kadencji w Jak być urzędnikiem idealnym 1. Idealny urzędnik jest jak mgła: niby jest wszędzie, a tak naprawdę 2. Idealny urzędnik zawsze wykazuje szefowi, że jest lepszy od swoich 3. Idealny urzędnik zawsze udziela petentowi niekompletnych albo 4. Idealny urzędnik zawsze odsyła petenta do innego urzędu. Odsyłanie do 5. Dla idealnego urzędnika pączek i herbata są ważniejsze od petenta. 6. Idealny urzędnik nie zawraca sobie głowy petentem, któremu nie udaje 7. Idealny urzędnik przychodzi do pracy tuż przed przyjściem szefa i 8. Gdy petent usiłuje dyskutować lub ma jakieś pojęcie o swojej sprawie 9. Idealny urzędnik zawsze deklaruje chęć pomocy petentowi i na niej 10. Idealnemu urzędnikowi niezbędne są: biurko, pieczątki, komputer, 11. Dla idealnego urzędnika miejsce pracy jest drugim domem. Każdy 12. Idealny urzędnik nie może dopuścić do przewagi liczebnej petentów i 13. Idealny urzędnik nie może swoją decyzją powodować dodatkowej pracy 14. Idealny urzędnik nigdy się nie nudzi, nawet gdy nie ma nic do roboty. 15. Idealny urzędnik większość czasu w pracy przeznacza na: granie na 16. Idealny urzędnik nigdy nie udostępnia petentowi artykułów biurowych, chester Temat: Jaki konfig za 2000 PLN ?
Konfiguracja komputera nr 1 Konfiguracja komputera nr 2 Odejmując od przykładowych zestawów koszt posiadanych podzespołów możesz Temat: 2 in 1
[...Chiński zalążek rewolucji w pecetach...]
To logiczne drogi Watsonie. Jeśli firma ma zamiar na tym zarobić to [...bezrobocie wśród komputerów biurowych...]
A to już zależy od użytkownika. Ja generuję znacząco większe obciążenie.
| Pod Windows? Przecież tu mamy do czynienia z kawałkiem hardware, Ależ mowa o software. O tymże software dołączanym do hardware.
| Będę się upierał. I to z przyjemnością, skoro ma to dać takie efekty. No dobra, sprawdziłem podane na pcoa linki. Wyszło całkiem ciekawie: Czy Pan, Panie Marcinie, naprawdę sądzi, że garść spostrzeżeń jakichś Niech no ja się jeszcze co do jednej rzeczy upewnię, bo sedno sprawy może To Pan się zna na systemach Microsoftu, nie ja. Niech mi Pan powie, No i jeszcze niech Pan powie, czy rzeczywiście uważa Pan, że uniksy wraz Jarek Strona 2 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 105 rezultatów • 1, 2 |