Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: Biuro Księgowe Warszawa
Temat: Sprawdzone, polecane biuro księgowe w Warszawie Sprawdzone, polecane biuro księgowe w Warszawie Szanowni Państwo, Poszukuję dobrych sprawdzonych księgowych/ biur księgowych do prowadzenia księgowości dużej wspólnoty około 160 lokalowej. Budynek świeżo oddany do użytkowania. Wspólnota dopiero powstanie, więc cały system zarządzania finansowego wspólnotą jest dopiero do opracowania i przyjęcia. Wspólnota przyjmie najprawdopodobniej model zarządu właścicielskiego, administratora oraz właśnie biura księgowego. Konieczne właściwe uprawnienia i referencje. Profesjonalny system FK. Warszawa dzielnica Bielany. A może z Państwa wspólnot jest ktoś profesjonalny godny polecenia? Będę wdzięczny za namiary. Dziękuję Temat: Lokatorzy zorganizowali pikietę przeciwko właśc... Wyszukalem w wyszukiwarce google: Opis strony: polskie biura rachunkowe sp. z o.o. - warszawa. najlepsze biuro rachunkowe dla twojej firmy! profesjonalne usługi księgowe. rzetelna i wszechstronna obsługa. biuro rachunkowe. biura rachunkowe. warszawa. Słowa kluczowe: biuro rachunkowe, biuro rachunkowe, biuro rachunkowe, biuro księgowe, biuro rachunkowe, biura rachunkowe, doradztwo podatkowe, usługi księgowe, biuro rachunkowe warszawa, biura rachunkowe warszawa, doradztwo podatkowe warszawa, usługi księgowe warszawa, outsourcing usług księgowych, outsourcing usług rachunkowych, outsourcing usług finansowych, usługi finansowo-księgowe, rachunkowość, pełna księgowość, księgi przychodów i rozchodów, obsługa płacowa, listy płac, deklaracje zus, biuro rachunkowe, biura rachunkowe, doradztwo podatkowe, rachunkowość, pełna księgowość, księgi przychodów i rozchodów, obsługa płacowa, listy płac, deklaracje zus, Wartość wskaźnika PageRank w serwisie google wprawdzie niski bo tylko 3, ale mimo wszystko nie rozumiem dlaczego Pan Robert Juszczak poswieca dobro firmy dla jakiejs lokalnej wojenki z niesfornymi lokatorami kamienicy, ktorzy nie daja sie wyrzucic na ulice:-/ Nie rozumiem, slowo daje... Temat: Dobre niedrogie biuro księgowe -Mokotów/Ursynów it Biura księgowe - Warszawa Polecam stronę rachunkowo.pl. Można na niej znaleźć bardzo dużo ogłoszeń biur rachunkowych z całej Polski. Biura rachunkowe z Warszawy można znaleźć tutaj. Temat: Do mam z Warszawy.. Do mam z Warszawy.. Dziewczyny! Może ktoś mi pomoże znaleźć solidne (rzetelne) i w miarę tanie biuro księgowe w Warszawie? Zamieściłam już to pytanie na forum lokalnym, ale jakoś bardziej ufam naszemu Forum wrześniowemu :-) Najchętniej żeby była możliwość porozumiewania się z księgową za pomocą poczty elektronicznej (czyli ZUS, Pit, CIT dostawałabym do domu e-mailem), no i żeby deklarowała pomóc w sytuacjach stresowych (kontakty z US) Mamy Spółkę z o.o. (2 pracowników+1 zleceniobiorca) oraz o.f. z działalnością gospodarczą (zatrudnia 2 osoby + 3 zleceniobiorców). Jeśli ktoś może polecić coś takiego - bardzo proszę :-) Temat: Księgowa - Warszawa Księgowa - Warszawa Dziewczyny, ile przeciętnie zarabia księgowa w Warszawie? Taka zwykła księgowa, w biurze rachunkowym, albo w niewielkiej firmie? Moja mama właśnie przeniosła się do WWy i nie wie ile ma oczekiwać :) Temat: Biuro rachunkowe w innym mieście niż firma Biuro rachunkowe w innym mieście niż firma Witam, Znalazłam bardzo ciekawą ofertę biura rachunkowego mieszczącego się w innycm mieście niż moja firma (ja w Warszawie, biuro w Krakowie, ceny dwukrotnie niższe niż na rynku warszawskim, zakres wykonywanych usług w cenie - bardzo szeroki). Czy nie ma przeciwskazań do przekazania prowadzenia księgowości biuru spoza miejsca prowadzenia działalności gosp.? Czy w razie kontroli US, urzędnicy muszą jechać do innego miasta? Może ktoś z Was korzysta z usług biura rachunkowego znajdującego się w innym mieście i podzieli się ze mną swoimi spostrzeżeniami? :) Temat: Początkująca księgowa w Warszawie Początkująca księgowa w Warszawie Pani Maju!Ile może zarabiać początkująca księgowa po kursach, ale z małym doświadczeniem w księgowości? Chcę taką prace podjąc. W sumie w obsłudze biura pracuje pobad 4 lata, mam wykształcenie wyższe, 28 lat. Ile mogę zarobić?A tak na marginesie -ile zarabia księgowa główna z 3 letnim stażem w średniej wielkości firmie? Pozrdrawiam Temat: Ile za księgowość ? Ile za księgowość ? Z pytaniem zwracam sie do tych którzy posiadają licencjonowanego księgowego / biuro. Ile średnio płacicie z m2 za obsługę księgową wspólnot? Dodam ze intresują mnie ceny w Warszawie, w pozostałych regionach wiem ze mogą się znacznie różnić. Temat: Kolejny z serii pomysłów tworzonych w wolnym czasi Kolejny z serii pomysłów tworzonych w wolnym czasi Mam fajny pomysł na biuro księgowe a zysk wynikałby z różnic w kosztach pracy Chodzi o to że przy wykorzystaniu prostej technologi można oferować usługi firmom w Warszawie gdzie mogliby je rozliczać naprawdę dobrzy specjaliści np. w woj.lubelskim różince w zarobkach są praktycznie 3 krotne Potrzebny byłby do tego samochód laptop - skaner dobrej jakości duzo czasu i dobry handlowiec który potrafiłby sprzedać usługę :shock: Sam pomysł nie jest jakąś rewelacją bo z tego korzystają wszystkie duże koncerny które mają np swoje centra rozliczeniowe nawet w innych krajach tak aby było taniej , ale można to wykorzystać z zyskiem prawie dla wszystkich bo poszkodowani byliby oczywiście księgowi w Warszawie Ale czy to nie byłoby fajnie mieszkać sobie na wsi gdzieś na mazurach zarabiać mniej ale mieć świerze powietrze czas wolny dla dzieci itp Trochę się rozmarzyłem :D Temat: KSIĘGOWI - ujawnijcie swoje zarobki !!!! W Warszawie w biurze ksiegowym na samodzielnym stanowisku 1500 netto. Ja moge powiedziec, że mało. Temat: Najwięksi pracodawcy w Rzeszowie VALEANT to jeszcze nie jest oficjalna nazwa..dalej jest ICN Polfa Rzeszó SA W Valeant to właściciel Cala produkcja jest w Rzeszowie, Dystrybucja, zaopatrzenie, ksiegowosc tez W Warszawie jest Biuro Marketingu i 3/4 Zarzadu Temat: Czy ktoś wie, ile się płaci... Czy ktoś wie, ile się płaci... Czy ktoś wie, ile się płaci księgowej (biuro) w Warszawie za prowadzenie spółki z o.o. - chodzi o ok. 100-120 dokumentów miesięcznie, 2 pracowników + 1 zleceniobiorca...? Temat: Czy ktoś wie ile się płaci.... Czy ktoś wie ile się płaci.... Czy ktoś wie, ile się płaci księgowej (biuro) w Warszawie za prowadzenie spółki z o.o. - chodzi o ok. 100-120 dokumentów miesięcznie, 2 pracowników + 1 zleceniobiorca...? Temat: Płonące kosztorysy TVP A obok na wątku: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=72&w=21280939&v=2&s=0 stoi napisane: "• T V P - W r o c ł a w - Największa afera finansowa IP: *.wroclaw.sdi.tpnet.pl Gość: marek 04.03.2005 11:34 + odpowiedz Przewodniczący Komisji Kontrolnej TVP Wrocław - procownik działu administracji. Odkrył największą aferę finansową w TV Wrocław. Przepływy pieniędzy między Biurem Reklamy Wrocław a Biurem Reklamy w Warszawie. Głowna Ksiegowa jest zaskoczona tym faktem, ponieważ pracuje od 2 lat i nic nie wiedziała. Moze tak miało byc, zeby akceptować ten stan. Poprzednia Główna Ksiegowa nie zgadzała sie z takim stanem rzeczy i została zwolniona. Ksiegowość nie odprowadzała podatku z tytułu PIT8A nie znała obrotów między Biurem Reklamy we Wroc.a Biurem w Warszawie, a siegały 8 milonów złotych( czy tego nie można zuważyć)Agencją Reklamową TV Wrocław a Biurem Reklamy w Warszawie, tam oborty sięgały 20 milonów złotych. Od czego jest księgowość ? Na korytażach TV Wrocław można kupic ksera dokumentow. CDN........ • Re: T V P - W r o c ł a w - Największa afera fina IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl Gość: wim 04.03.2005 13:23 + odpowiedz to te płonące kosztorysy" FAJNE! Temat: Praca dla Mam z Warszawy Praca dla Mam z Warszawy ADMINISTRATORKA FIRMY CENTRAL EUROPEAN SCIENCE JOURNALS WWW.CESJ.COM OBOWIĄZKI •asystowanie dyrektorowi firmy, w zakresie wyjazdów służbowych i organizacji spotkań •wyszukiwanie i współpraca z dostawcami usług w zakresie: usług internetowych, telekomunikacji, ubezpieczeń, bankowych itp. •współpraca z biurem księgowym (przekazywanie dokumentów itp.), archiwizacja dokumentów księgowych (faktur, umów itp.) WYMAGANIA •doświadczenie w pracy na stanowisku sekretarki, asystentki, kierownika biura •znajomość podstaw księgowości •bardzo dobra znajomość programów biurowych (pakiet MS Office) •umiejętność wszechstronnego korzystania z internetu •szybkie łącze internetowe w domu, komputer z oprogramowaniem biurowym •dyspozycyjność, bieżący dostęp do komputera i internetu •biegła znajomość języka angielskiego •zamieszkanie: Warszawa lub okolice OFERTA •praca zdalna, z domu; dwa razy w miesiącu odbiór poczty i dokumentów z firmy, raz w miesiącu wizyta w biurze rachunkowym •praca w nowoczesnej firmie wydającej elektroniczne czasopisma naukowe skierowane do światowej społeczności naukowej (www.cesj.com) •w małym, młodym i ambitnym zespole •we współpracy z zagranicznymi partnerami firmy (w tym www.springer.com) •umowa zlecenia lub umowa o dzieło KONTAKT hr@cesj.com Temat: wynagrodzenia w biurach rachunkowych wynagrodzenia w biurach rachunkowych Czy moglibyście pomóc mi ustalić jaka jest średnia pensja netto księgowej w biurze rachunkowym? Rozumiem ze jest ona zależna pewnie od ilości spółek które prowadzi i zakresu samodzielności tej księgowej. Czy 2000 zł netto to w biurach rachunkowych jest osiagalne? Czy prawdą jest ze w biurze rachunkowym zarabia tylko właściciel a księgowa dostaje 800-1000 zł netto? Pytam o Warszawę. Temat: NIENAWISC DO WARSZAWY Pytanie, dlaczego akurat w w Wawie są te centrale. Bo: 1. ustrój Polski jest scentralizowany- wszystkie istotnie (i mniej istotne) decyzje w dziedzinie gospodarczej podejmowane są na szczeblu centralnym 2. gospodarka jest silnie kontrolowana przez państwo- centrale firm muszą być tam, gdzie organy administracji, żeby szybko móc coś załatwić w jakimś ministerstwie 3. Nie mówiąc już o ilości samych etatów urzędniczych i całej obsłudze administracji i jej pracowników - usługi, żywność, mieszkania itd.. Ot cała zaleta Warszawy, jako miejsca pracy. Jako przykład dziedzin, w których nie potrzeba robić biura w Warszawie (a nawet jest to niekorzystne, ze względu na koszty) mogę podac centrale obsługi klienta. W Lublinie są takie dwie ogólnokrajowe centrale : Netii i Inteligo. Poza tym budowane jest ogólnopolskie centrum księgowości Tepsy, które ma docelowo być europejsckim centrum księgowości grupy France Telecom. Dlaczego tam? bo niskie ceny nieruchomości, niższe wymagania płacowe, i też dużo młodych, ambitnych ludzi, którzy nie będą (przynajmniej część) musieli emigrować do ukochanej stolicy. Temat: CHYBA ZMIENIĘ PRACĘ! CHYBA ZMIENIĘ PRACĘ! Zastanawiam się nad zmianą pracy. Powód? Bardzo błahy - zarobki. Poprostu nie starcza mi od 1 do 1. Pracuję w biurze, mam 24 lata, studiuję zaocznie (więc pracodawca ma dodatkowe oszczędności. Praca, typowo biurowa, asystentka biura w kilkuosobowej firmie, jestem też odpowiedzialna za bazę klientów firmy. Dodatkowo prowadzę biuro przedstawicielskie zaprzyjaźnionej organizacji. Może to nie żadne kierownicze stanowisko, ale zawsze jakaś odpowiedzialność (podstawowa księgowość itp.). Co jeszcze mogę napisać? Pracuję 8 godzin, ale kiedy tylko mogę,(mam małe dziecko)to staram się zostać dłużej, przecież zawsze jest coś do zrobienia. Aha, chociaż pracuję już ponad pół roku, to wciąż na umowę zlecenie... A co jeszcze o mnie? Znam jęz. angielski, średnio niemiecki, komputer itp. Jestem dyplomowaną Sekretarką/Asystentką, studiuję na administrację. Zarabiam 1000 zł netto + premia kwartalna 1000, żadnych dodatkowych bonusów. Czy to mało, czy może przesadzam? Czy ktoś zarabia podobnie, w biurze, w Warszawie? Proszę, podpowiedzcie mi coś. Temat: Pracodawcom nie chce sie zatrudniac ludzi... agulha do Thea Ależ są uregulowane! Komórki: szefowa otrzymuje biling zbiorczy. Kto się wychyla nad średnią, dostaje biling szczegółowy do rozliczenia, ale chyba nie zawsze księgowości się chce. I potem karani są wszyscy - w zeszłym roku przez 3 miesiące wszyscy rozliczali bilingi. W przypadku przeciętnego pracownika więcej firmę kosztował jego czas spędzony na sprawdzaniu numerów w bilingu (na komórki dzwonię dużo, w większości do klientów, ale trudno, żebym znała na pamięć kilkadziesiąt numerów), niż firma odzyskała. Nie wiedziałam, skąd ta akcja, i się w zaufaniu dowiedziałam, że właśnie co poniektórzy nabijali po kilka tysięcy. Co do rozliczania rachunkami, to wierz mi, że nasza księgowość jest dużo bardziej upierdliwa niż z biur w innych krajach, napiwków nie rozlicza, powyżej 10 zł faktura, o dwa paragony z jednej kasy jest awantura, że nie faktura (spróbuj dostać fakturę w kiosku na napój i drożdżówkę :-))). No i jest faktura. Dajmy na to ktoś był w delegacji w Łodzi i je obiad wieczorem za 159,90. W restauracji Sfinks w Warszawie. Że w Warszawie, OK, wrócił. Ale idź do Sfinksa, zamów za 160 zł i spróbuj tyle zjeść, to zrozumiesz, ile osób tam musiało się posilać. Z drugiej strony gdyby zaczęli kontrolować, kto co jadł, i dlaczego Kowalski zeżarł dwa dania mięsne albo Malinowska wypiła trzy kawy (a może wypiła , bo czekała na pociąg 3 godziny i nie miała się gdzie podziać?), to kto zapłaci temu pracownikowi, co będzie siedział i analizował nasz jadłospis. Temat: KSIĘGOWI - ujawnijcie swoje zarobki !!!! W Warszawie jako główny specjalista w biurze ksiegowości zarabiałam 5000 brutto. Teraz we Wrocławiu w jednej ze spółek na pół etatu jako główna ksiegowa zarabiam 500 zł. Większość firm w regionie dołuje, wyniszcza je konkurencja cenowa, dobijają zatory płatnicze.Wiem, że firmy w których pracuję nie stać więcej mi płacić. Ale jak bedzie ich stać i mi nie będa odpowiednio płacic to dopiero wtedy się z nimi rozstanę. Temat: Główna księgowa-ile może zarabiać? bardzo, bardzo róznie.. znam taką GK, ktora zarabia 15tys. brutto:). ale mam podobne kwalifikacje do Twoich, pracuję jako sam. ksiegowa, staż podobny do Twojego, godz. pracy podobne - mam 3000brutto. Szukam pracy obecnie jako GK, wysyłam oferty. Rozmawiałam z 1 pracodawcą - firma to biuro księgowe, prowadzi 7 firm, są osoby do wprowadzania danych - ja miałabym dekretować dokumenty, sprawdzać poprawność wprowadzenia i oczywiście robić wszelkie sprawozdania finansowe - zaproponowano mi..max. 4500 brutto - nie zgodziłam się. Rynek jest w Warszawie i okolicach bardzo nierówny i wszystko chyba zalezy od przyslowiowego "Szczęścia" - zyczę Ci powodzenia w poszukiwaniach:)) Temat: zarobki w biurach rachunkowych zgadzam sie jedynie z tym, ze nasze miasto to zadupie i poziom zarobkow jest jak na zadupie przystało....mizerny;(. Wydaje mi sie ze przyczyna nie tyle lezy po stronie szefów 'skapców i wyzyskiwaczy'- ale raczej obnizonego poziomu cen usług ( sprzyja temu spora konkurencja i szara strefa 'cioci ksiegowej' albo ' 'pani ze skarbowego' . Jak spojrzalam w ogolnopolskim sondazu jakie sa ceny za uslugi ksiegowe w Warszawie czy Krakowie to przecieralam oczy! A u nas? Nawet na tym forum ludzie pytają nie o DOBRE, tylko o TANIE biuro.... No to skad brac na podwyzki dla pracownikow? Wiec chyba zle postawiles pytanie: Nie "Po jaka cholere studiowac 5 lat?", a raczej "Po jaka cholere wracac do Czestochowy? Temat: Jeśli nie księgowa to co? Minimum 2500 netto dostaniesz w Warszawie jako zwykła księgowa w biurze rachunkowym. Jako głowna, dostaniesz o wiele więcej, tylko musisz zwrócić uwagę na sytuację finansową firmy w której masz zamiar pracować. Możesz też "załapać" się gdzieś do zespołu księgowych, jeżeli nie jesteś gotowa na odpowiedzialność :) Jezeli chodzi o przeprowadzkę, no to rzeczywiście, nie jest to nic przyjemnego. Ale dasz radę, nie musisz przecież mieszkać vis a vis miejsca w ktorym pracujesz. Dalej od centrum = dłuższa droga do pracy, ale tańsze mieszkania. Trzymam kciuki i życzę powodzenia. Temat: Czy ktoś pracuje w firmie Ernst& Young? Źle mi się link wkleił... Wkleje to co jest w ogłoszeniu: "Ernst &Young jest jedną z wiodących, międzynarodowych firm świadczących profesjonalne usługi doradcze. Jesteśmy największą firmą audytorsko-doradczą na polskim rynku. Świadczymy usługi w zakresie: audytu i doradztwa gospodarczego, badania bezpieczeństwa systemów informatycznych, księgowości, doradztwa podatkowego, finansowego i inwestycyjnego oraz doradztwa europejskiego. Do biura w Warszawie poszukujemy: ASYSTENTEK / SEKRETAREK Od kandydatek oczekujemy: umiejętności bezwzrokowego pisania na komputerze (min. 180 znaków/min); bardzo dobrej znajomości języka angielskiego; umiejętności pracy w zespole i łatwości nawiązywania kontaktów; dobrej organizacji pracy i zaangażowania; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego do 22 stycznia 2005 roku na adres: rekrutacja@pl.ey.com (z dopiskiem: „Asystentka/Warszawa“)." Temat: Szukam byłych pracowników Getia Sp. z o.o. Księgowością też sie zajmują... pod szyldem GBS... (przepisali umowy z pozostałymi naiwnymi Klientami) oczywiście na ich stronie o tym nie ma mowy. Działa nadal biuro księgowe w Gdańsku, Warszawie (Jagiellońska 88), Krakowie i z tego, co mi wiadomo we Wrocławiu. Handlowcy mogą zdziałać dużo jak najbardziej... co z tego, że umowa zlecenie... ale kasę wiszą. Radzę poradzić sie jak najszybciej w nabliższej Inspekcji Pracy. A przede wszystkim najpierw wysłać do nich (może być stary adres-taki jak na pieczątkach) wezwanie do zapłaty - to stanowi dowód dla sądu. Pozdrawiam. Temat: doradztwo podatkowe,rachunkowosc > trzeba wykazać iż pracowało się w biurze rachunkoym na stanowisku głównej > księgowej z całą księgowością. Jakas bzdura. Trzeba mieć dwa lata praktyki w pełnej księgowości, ale nie musi to być biuro rachunkowe. Nawet nie trzeba mieć stanowiska głównego księgowego... liczy się to co sie faktycznie robi. Obecnie nawet złagodzono przepisy. Wystarczy prowadzić księgowość w swojej własnej firmie (co ja uważam za totalną bzdurę, bo zdarzają się małe firmy które z pewnych powodów prowadzą księgi, ale cała ich księgowośc to kilka prostych dokumentów na krzyż). Prawdę mówiąc nie słyszałam nic takiego, żeby to musiała być praktyka poza budżetówką. Co prawda rachunkowośc budżetowa różni się od rachunkowości innych jednostek, ale tak samo opiera się na ustawie o rachunkowości. Oczywiście dochodzi tu tez element prawa podatkowego. Nawet jesli wydadzą Ci licencję... czy pracując tylko w budżetówce znasz prawo podatkowe na tyle żeby samodzielnie prowadzić księgowośc firm? Proponuję zapoznać się szczegółowo z informacjami na stronie ministerstwa: www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=75&id=11306 W razie watpiliwości po prostu zadzwoń do Warszawy do Ministerstwa Finansów, do departamentu rachunkowości. Ja tak zrobiłam jak miałm wątpliwości. Pani była co prawda niemiła i jadła w trakcie rozmowy ;-) ale udzieliła niezbędnych informacji. Temat: Zostac ksiegowa - mozliwe? No to sluchajcie bo bez obrazy troche tu bzdurek. Zaczne od tego ,ze tez pracuje jako ksiegowa i moja praca polega na przygotowywaniu dokumentow dla pana z biura rachunkowego,ktoremu zreszta moja firma placi miesiecznie okolo 5000.zl.Ale....przygotowanie nawet pelnej dokumentacji to nie jest ksiegowosc(tak naprawde). 1.ksiegowy ponosi pelna odpowiedzialnosc prawna i finansowa za swoje dzialania.Ponosi ja wobec skarbu panstwa i w druga strone wobec firmy 2.ksiegowosc nie polega na wklepaniu danych do komputera ale na tworzeniu kont,przesuwaniu gotowki miedzy nimi,rozliczaniu Vat i takie operowanie pieniedzmi i innymi aktywami aby bylo zgodne z prawem i jak najkorzystniejsze dla firmy. ponad to ma jescze sporo innych obowiazkow,ktorych pomimo nazwy stanowiska ksiegowa ja nie mam. Skad to wiem? A wlasnie tez sie chcialam doszkolic wiec wybralam sie na bardzo dobry(polecam) kurs na samodzielnego ksiegowego,ktory daje mi uprawnienia. Wlasnie na tym kursie,niedlugo koncze egzaminem.Dowiedzialam sie,ze jest to znacznie trudniejsze niz sie wydaje. Pracuje codziennie wiec kurs wybralam sobotnio niedzielny,po6 godzin w sobote i niedziele.zaplacilam za niego 1000 zl.Duzo matematyki i logicznego myslenia... Organizuje te kursy CEDOZ na Kopernika 30 w Warszawie. pozdrawiam Temat: biuro rachunkowe - tanie w Warszawie - kto zna? biuro rachunkowe - tanie w Warszawie - kto zna? Pracodawca chce, abym rozpoczął działalność gospodarczą i rozliczał się z nim za pomocą fakktury VAT. Dlatego szukam biura rachunkowego w Wawie, które chciałoby poprowadzić moją skromną księgowość poniżej stawki 200 zł miesięcznie. Czy ktoś z Was ma namiar na takie biuro? Cenię pracę księgowych, ale dla mnie jest to cena ciut za wysoka. Temat: Nie szukaj księgowego! Już go znalazłeś! Nie szukaj księgowego! Już go znalazłeś! Szanowni Państwo, Biuro Rachunkowo – Finansowe BRIT Sp. z o.o. istnieje na rynku od 2003 roku. Działamy na podstawie świadectwa kwalifikacyjnego Ministerstwa Finansów nr 10905/98. Naszym celem jest profesjonalne świadczenie usług dla krajowych i zagranicznych podmiotów gospodarczych Wspieramy naszych Klientów w finansowym zarządzaniu przedsiębiorstwami. Jesteśmy ubezpieczeni z tytułu prowadzenia ksiąg rachunkowych naszych Klientów. Gwarantujemy zachowanie całkowitej poufności w zakresie wszelkich informacji dotyczących Klientów. Wyróżniają nas: • atrakcyjne ceny • reprezentowanie Klienta w kontaktach z US, ZUS, GUS i inne • szybkie terminy realizacji usług • dostępność Głównego Księgowego również w niestandardowych godzinach (do 22:00) • obsługa Klientów w języku angielskim • możliwość odbioru dokumentów z biura Klienta • zaangażowanie w sprawy Klientów • dostosowanie naszych usług do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klientów MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI CEN DLA NASZYCH KLIENTÓW!!!!! Już teraz dowiedz się jak możesz zyskać na współpracy z nam: biuro@britbiurorachunkowe.pl www.britbiurorachunkowe.pl/ Brit Sp. z .o.o. 02-790 Warszawa, ul.Sengera "Cichego" 8/6 NIP: 951-20-69-229 KRS: 0000069242 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XX Wydział Gospodarczy Kapitał zakładowy: 50.000 zł Temat: [oferta] Wspólnoty Mieszkaniowe - Księgowość [oferta] Wspólnoty Mieszkaniowe - Księgowość Nasza firma funkcjonuje na rynku usług księgowych od 2000 roku. Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze księgowej wspólnot mieszkaniowych. Z naszych usług korzystają zarówno zarządcy, administratorzy jak i zarządy wspólnot mieszkaniowych. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony i zapoznania się z naszą ofertą. Accrus - Biuro Rachunkowe - Księgowość Wspólnot Mieszkaniowych 03-475 Warszawa, ul. Groszkowskiego 5/53 +48 0 606 996 977, fax +48 022 618 28 76 www: www.ksiegowoscwspolnot.pl e-mail: biuro@ksiegowoscwspolnot.pl Temat: Biuro Rachunkowe Piaseczno Biuro Rachunkowe Piaseczno Witam, Mam zamiar założyć firmę na terenie Piaseczna, będzie to mała firma 2-3 osobowa. Chciałbym się dowiedzieć czy w Piasecznie są dobre biura rachunkowe, które możecie polecić?? Jeżeli polecacie to które?? A może jakieś z warszawy?? Jak wygląda współpraca z takim biurem czy lepiej jakaś księgowa na część etatu. Jednak opcja z księgową wydaje się być najdroższa. Czekam na jakieś sugestie. Pozdrawiam i z góry dziękuję. Temat: do biura rachunkowego do biura rachunkowego Chetnie zatrudnię na stałe samodzielną ksiegową z doświadczeniem do biura rachunkowego ale z własnym firmami. Wynagrodzenie w wysokości 60% kwoty, którą będą płaciły firmy "przyprowadzone". Biuro jest nowe w związku z czym zależy nam na pozyskaniu klientów i pracowników do ich obsługi ale na tym etapie nie stać nas na zatrudnienie pracownika bez firm, które na niego zarobia. Praca jest w Warszawie na Targówku.Proszę o kontakt 78darecka@gazeta.pl Temat: na zbity pysk na zbity pysk Kilkaset osób zwalnianych w Agorze Agora SA rozpoczęła zwolnienia w centrali i oddziałach terenowych. Według naszych informacji obejmą ok. 10 proc. zatrudnionych w spółce ? kilkaset osób ma odejść z firmy. Większość z tych, którzy otrzymali już dziś wypowiedzenia, była kompletnie zaskoczona. Na spotkaniach z pracownikami kierownicy jednostek tłumaczyli, że powodem zwolnień są oszczędności i trudny rynek reklam. Kierownictwo Agory przygotowywało tę operację od kilku miesięcy. Z naszych informacji wynika, że zlikwidowane zostaną działy księgowości i kadr we wszystkich oddziałach. Ich obsługę księgową przejmie centrala w Warszawie. W tym celu od jakiegoś czasu wprowadzano już nowy system księgowości. Ponadto dokonano obliczeń efektywności pracowników. O tym, że zwolnienia są przygotowywane, wiedziało niewiele osób. To jedna z największych redukcji zatrudnienia w historii spółki. Dziś w oddziałach wręczano już wypowiedzenia, pracownicy objęci redukcją mają odejść z firmy do maja. W warszawskiej centrali zwolnienia obejmują głównie tzw. działy obsługi wydawnictwa ? drukarzy, promocję, biuro reklamy, incydentalnie dziennikarzy. Prawdopodobnie nie będzie zwolnień w pionie czasopism. W oddziałach zwalniani są przede wszystkim pracownicy księgowości i kadr ? w zależności od wielkości oddziału jest to od 2-3 do ok. 15 osób. We wrześniu 2003 roku Agora zatrudniała 3079 osób (bez Radiostacji, magazynów i AMS-u). Temat: Ach warszawskie biura rachunkowe... Ach warszawskie biura rachunkowe... W pewnym stopniu nawiążę do postu Pana Mirka dotyczącego kiepskiego biura rachunkowego z Warszawy.W tym mieście obowiązują chyba inne standarty rachunkowości niż w całym kraju."Przyszła" do mnie ostatnio sp. z o.o. prowadzona przez renomowane(niby)biuro warszawskie.Mało tego , że pobierali opłatę czterokrotnie wyższą niż ja pobieram , to jeszcze tak strasznie pokopali dokumentację księgową,że dwa miesiące dochodziłam ładu w papierach klienta.Radom jest tylko 100 km od stolicy!!Tutaj musimy pracować starannie bo Urzędy Skarbowe kontrolują nas często-gęsto.Jeżdzimy również do klientów stołecznych po dokumenty-nie tylko ja ale i inni.Polecamy radomskie usługi. progres@autograf.pl Temat: Jednoosobowe biuro rachunkowe Jednoosobowe biuro rachunkowe biurorachunkowe26@gmail.com, już mówię o co chodzi, pracuję od kilku lat w biurach rachunkowych, początkowo w małym miasteczku, po 2 latach zmieniłem je na duże biuro rachunkowe w Warszawie. Z pracy nie rezygnuję, w Ciechanowie przebywam w weekendy, więc jeśli ktoś chciałby uzyskać pomocy w sprawach rachunkowo-podatkowo-zusowskich (księgowość) proszę o maila :) Temat: księgowa / kadry i płace księgowa / kadry i płace Witam Chciałbym się zapytać jakie zarobki obowiązują na interesujace mnie stanowiska w Warszawie i czy mam w ogóle szanse dostać tego typu pracę. Obecnie od 5 miesięcy pracuję jako samodzielny księgowy ds. kadr i płac. Mam dwa licencjaty i jestem w trakcie studiów zaocznych magisterskich. Wcześniej pracowałam na umowy o dzieło w dwóch biurach rachunkowych (łącznie 6 miesięcy). I zatanawiam się czy aplikowanie na samodzielne stanowiska w dziale HR z moim doświadczeniem ma sens - czy nie jest ono zbyt krótkie. Obecnie prowadzę kadry i płace na 4/5 etatu i zarabiam 2100 ale nie mam szans rozwoju w tej firmie. I czy dłuższa praca na 4/5 etatu nie bedzie źle widziana przez potencjalnych pracodawców? Ilę mogę proponować na ewentualnej rozmowie o pracę na stanowisku specjalista ds. kadr i płac w ok 100 osobowej firmie z kapitałem polskim? Temat: PiS, W.Dąbrowski, skandal Niestety - od czasu lekcji ZPT w szkole nie miałem w reku szydełka. Ale obraz Rady , gdzie na posiedzeniu nie trzeba stać na bacznośc i wznosić spontanicznie radosnych okrzyków na cześć Zarządu, przywraca mi wiarę w sens spółdzielczości. Zupełnie nie pamietam, o co chodziło czy nadal chodzi w konflikcie w WSM -ŻC. Wiedza ta nie jest mi potrzebna ani służbowo, ani prywatnie. Utkwiło mi tylko w pamięci imię i nazwisko pani głównej księgowej, pełniącej w jakimś momencie funkcję prezesa. Osób o nazwisku K. jest w Warszawie multum, Krystyn K. już trochę mniej, głównych księgowych z doświadczeniem w prowadzeniu finansów dużych podmiotów pewnie już całkiem mało. Dlatego pomyślałem, że może powinniście sprawdzić, jeżeli ta pani jeszcze u Was pracuje, czy nie była zatrudniona na tym samym, co teraz stanowisku w latach 1993-1994 w Silimex s.c. na Żeraniu(może się tym nie chwalić, osoba o tym imieniu i nazwisku porzuciła pracę w wymienionej firmie bez wypowiedzenia ). Jeżeli to ta sama Krystyna K. - to na Boga uważajcie! Pilnujcie kasy, kont i ksiąg. Sprawdzajcie, czy nie giną dokumenty, czy księgowa nie nawiedza swego biura w nocy! Ona potrafi straszyć o północy w gabinetach nawet po pół roku od odejścia z firmy - o ile zapomni się odebrać jej klucze. Mam nadzieję, że to jednak nie ta Krysia K. i nic Wam nie grozi. Temat: loty LOTu (bylo Centralwings) Co do przerowadzki i paru lokalizacji, to pracowalem kiedys w firmie, co miescila sie jednoczesnie w Warszawie i Radomiu - organoleptycznie sprawdzilem, ze w ten sposob sie nie da. Poprostu nie da sie. I nic nie pomogl WAN, wlasne linie telefoniczne, wideokonferencje itd. Jezeli firma ma oddzialy, to musza musza miec taka samowystarczalnosc, aby na codzin funkcjonowac niezaleznie. Jezeli to tylko sa pseudo-oddzialy (tzn. praktycznie jedno biuro, ale w paru lokalizacjach), w dodatku o dziwnym podiale obowiazkow (typu dzial techniczny i ksiegowosc w jednej, a w drugiej marketing, biuro handlowe, project management, projektowanie), to ich oddzielne utrzymywanie prowadzi do totalnej niewydolnosci firmy. Dzialanie zarzadu tej firmy polegalo prawie wylacznie na walce z uniezaleznianiem sie obydwu lokalizacji (w oczach pracownikow obydwu oddzialow zarzad dzialal na szkode firmy...) i wzajemnym "wrogim" ;) przejmowaniu kompetencji. Nic z tego nie wyszlo. Oczywiscie, zaleznie od specyfiki biznesu, podzialy sa mozliwe, ale w tym wypadku moze im to nie wyjsc na zdrowie. Nie ma zadnego powodu, aby biura tej firmy byly podzielone na wiele lokalizacji. No, chyba ze argumentem w dyskusji na posiedzeniu zarzadu jest "likwidacja bezrobocia strukturalnego" i "ozywienie regionu" ;))))))))))))) Temat: Dobre Biuro Rachunkowe szukam Chciałbym zaprosić państwa do współpracy z naszym biurem rachunkowym. Firma istnieje od 1998 roku licencja Ministerstwa Finansów nr. 6636/97 Oferujemy usługi w zakresie: - prowadzenie ksiąg handlowych, - prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, - prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, - sporządzanie ewidencji (rejestrów) dla celów rozliczania podatku od towarów i usług (VAT), - kompleksowa obsługa rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym, - sporządzanie dokumentacji związanej z uruchomieniem działalności przez osoby fizyczne i spółki osobowe Zapraszamy do współpracy z naszą firmą siedziba znajduje sie w Warszawie przy ulic Hożej 86 lok. 322 Prowadzimy usługi na terenie całego kraju Gdańsk, Rzeszów, Olsztyn, odległość nie stanowi dla nas żadnej przeszkody Z poważaniem Mirosław Gunia Pozdrawiam Biuro Usług Księgowych "FINKA" tel. 353 97 54 , faks 353 97 55 zusfinka@op.pl Temat: Wybory Samorządowe Wiosną 2006r. marengo napisała: > natomiast - wczesniej mozna by bylo > rozpoczac starania o przylaczenie Marek > do Warszawy _ Komitet Marki Dzielnicą Warszawy jerzykrajewski7 02.09.04, 19:01 Drodzy Forumowicze! Pan Man 72 kończy swoje posty hasłem "Marki dzielnicą Warszawy". Aby zrealizować to hasło, trzeba zmobilizować marecka społeczność. Do tego potrzebna jest jakaś forma organizacji społeczeństwa obywatelskiego. rozniesienie ulotek. Nie trzeba wtedy księgowości ani rachunków. Jeżeli ktoś z Was jest gotów brać udział w takim komitecie, proszę przesłac zgłoszenie na adres jerzykrajewski7@NOSPAM.gazeta.pl. Wkrótce (za dwa tygodnie) zorganizuję spotkanie takiego komitetu w siedzibie mojego biura przy ul. Piłsudskiego 37. Pozdrawiam Jerzy Krajewski _ Temat: Marki dzielnicą Warszawy ??? Komitet Marki Dzielnicą Warszawy Drodzy Forumowicze! Pan Man 72 kończy swoje posty hasłem "Marki dzielnicą Warszawy". Aby zrealizować to hasło, trzeba zmobilizować marecka społeczność. Do tego potrzebna jest jakaś forma organizacji społeczeństwa obywatelskiego. Założenie stowarzyszenia czy fundacji wymaga pewnego wysiłku organizacyjnego. Najprostszą forma jest niesformalizowany luźny komitet - grupa towarzyska. Każdy obywatel może wyłożyć pieniądze z własnej kieszeni na druk plakatów czy zapłacić za rozniesienie ulotek. Nie trzeba wtedy księgowości ani rachunków. Jeżeli ktoś z Was jest gotów brać udział w takim komitecie, proszę przesłac zgłoszenie na adres jerzykrajewski7@NOSPAM.gazeta.pl. Wkrótce (za dwa tygodnie) zorganizuję spotkanie takiego komitetu w siedzibie mojego biura przy ul. Piłsudskiego 37. Pozdrawiam Jerzy Krajewski Temat: kurs księgowości i kadry i płace? kurs księgowości i kadry i płace? Witam, poszukuję dobrego kursu rachunkowości, takiego by po nim rozpocząc pracę w biurze rachunkowym, mam wyższe wykształcenie, ale nie w finansach. Chcę się przekwalifikowac, a w przyszłości sama prowadzic usługi księgowe. Interesują mnie kursy w Warszawie Temat: Księgowa podejmie współpracę ...... Księgowa podejmie współpracę ...... Nie wiem, czy przekraczam granice dobrego tonu na tym forum, ale najwyżej usłyszę na swój temat coś niestosownego..;-) Wracając do konkretów, chętnie nawiążę współpracę w zakresie księgowości wspólnot mieszkaniowych. Posiadam kilkulenie doświadczenie w tym zakresie i wykonuję wszystkie czynności, począwszy od ewidencji dokumentów, rozliczeń liczników, po sprawozdania finansowe oraz sprawy kadrowo- płacowe. Gdyby pojawiła się chętna duszyczka z Warszawy i okolic zapraszam na adres e-mail biuro@bilans.org.pl. Dodam jeszcze, że posiadam Lic. Min. Finansów. Pozdrawiam Temat: Co mówić na rozmowie ? Co mówić na rozmowie ? Pracowałam w Biurze Rachunkowym pół roku po tym okresie szefowa mnie zwolniła bo stwierdziła że jej sie nie opłaca zatrudniać pracownika na umowę o pracę i woli zatrudniać na czarno emerytów i rencistów. I tak z 4 letnim stażem w ksiegowości jako Samodzielna Ksiegowa obecnie nie mam pracy. I od października 2003 roku cały czas szukam pracy, mieszkam w Warszawie i nic nie mogę znaleźć, byłam na kilku rozmowach ale wiadomo jest dużo ksiegowych i jest z czego wybierać. I co mam teraz robić ? nie warto być uczciwym w naszym "Kochanym Państwie" bo i tak nie wiedzą o naszym istnieniu. Pozdrawiam wszystkich bezrobotnych. Temat: Kapela Ze Wsi Warszawa... Kapela Ze Wsi Warszawa... ...zagra na festiwalach w Glastonbury i Roskilde. Ale co nas to obchodzi... Skoro tego zespołu nie mozna usłyszeć w Radiu ZET, ani w RMF, ani w stacjach ESKI czy Agory, to ten zespół nie istnieje... Nie jest częścią polskiej chorej machiny showbiznesu (która jest praktycznie tylko przedatawicielstwem "majorsów" realizującą ich politykę repertuarową), nie gra chilloutu, nie gra złotych przebojów, ich muzyka nie nadaje się do roli waty zapychającej uszy paniom księgowym, taksówkarzom i szeroko pojętej rzeszy pracowników biurowych, w których to biurach od rana do wieczora brzęczy radyjko z dobrze znanym każdemu repertuarem... - no więc co to za zespół w ogóle... Nie potrzeba nam tu takich dziwolągów... Niech sobie grają za granicą - my tu mamy Bajm, Kombi, Wilki i jest nam z tym tak dobrze, że nic innego nie potrzebujemy... O tym najlepiej wiedzą duże stacje i majorsi, którzy tak troskliwie dbają o naszą kondycję duchowo-słuchową... Temat: PIT-y za 2007 (rozliczanie) PIT-y za 2007 (rozliczanie) Witam i zapraszam wszystkich chętnych do skorzystania z usług Biura Rachunkowego "TaxControl", które zajmuje się prowadzeniem księgowośći małych i średnich firm. Ponieważ zbliża się termin składania zeznań podatkowych proponujemy korzystne stawki za roliczenia PIT-ów. (25 zł). Biuro znajduje się w Warszawie na Białołęce. Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy taxcontrol@o2.pl Temat: Przyjmie zlecenia Przyjmie zlecenia Nieduże biuro rachunkowe na terenie Warszawy (BIELANY) poprowadzi księgowość : KPiR , Księgi Handlowe również zaległości.Licencja MF , doświadczenie .Dojazd do klienta , pełna obsługa finansowo-kadrowa.Przystępne ceny. Kontakt : profit_biuro@gazeta.pl tel.kom: 502 129 254 Temat: "kwiatki z rozmów" z innym kolesiem oczywiście pan x: dzień dobry z prezesem albo z kięgową poproszę ja: a zkim rozmawiam? pan x : z warszawą. ja: czyli?? panx: proszę mnie połączyć nie gadać. Mam ważne informacje o skłądkach ZUS!!! ja:no cóż prezesa nie ma a księgowej nie mamy. mogę podać telefon do naszego biura rachunkowego, ale oni na pewno się orientują w takich ważnych informacjach ))) panx: to kiedy bedzie prezes ja: jako prokurent firmy jestem upoważniona do odbieranai tak ważnych informacji, ale podejrzewam że pan po porstu chce nam za przeproszeniem coś wcisnąć )) panx: ja nic pani nie che wcisnąć!!! ja: a to szkoda )) panx: cisza ja: po pierwsze nie prdzedstawił się pan, warszawa nie robi na mnie wrażenia chyba że pan dzwoni z ministerstwa finansów, jeśłi nie to do widzenia słuchawka odłożona ))) Temat: Marki dzielnicą Warszawy ??? jerzykrajewski7 napisał: > Drodzy Forumowicze! > > Pan Man 72 kończy swoje posty hasłem "Marki dzielnicą Warszawy". Aby > zrealizować to hasło, trzeba zmobilizować marecka społeczność. Do tego > potrzebna jest jakaś forma organizacji społeczeństwa obywatelskiego. Założenie > stowarzyszenia czy fundacji wymaga pewnego wysiłku organizacyjnego. Najprostszą > > forma jest niesformalizowany luźny komitet - grupa towarzyska. Każdy obywatel > może wyłożyć pieniądze z własnej kieszeni na druk plakatów czy zapłacić za > rozniesienie ulotek. Nie trzeba wtedy księgowości ani rachunków. > > Jeżeli ktoś z Was jest gotów brać udział w takim komitecie, proszę przesłac > zgłoszenie na adres jerzykrajewski7@NOSPAM.gazeta.pl. > > Wkrótce (za dwa tygodnie) zorganizuję spotkanie takiego komitetu w siedzibie > mojego biura przy ul. Piłsudskiego 37. > > Pozdrawiam > > Jerzy Krajewski > Tylko Panie Jerzy jest jeden poważny problem: do czasu, aż nasza Rada Miasta sama nie zrozumie czego chcą mieszkańcy i nie ogłosi referendum w tej sprawie nic się nie zmieni. Może powstać nawet 1000 komitetów, a i tak obecni radni je zbagatelizują i bedzie po staremu. Temat: WARSZAWA CHCE WIEŻOWCÓW!!! Bezczelny Borovsky sprzedał ten teren(działąka na roguu Świętokrzyskiej i Marszałkowskiej) podejrzanemu developerowi żydovsko-amerykańskiemu, kryminalnemu AIG Lincoln(AIG ma procesy sądowe o przekręty i kradzieże w związku z przestępstwami podatkowo-księgowymi na Giełdzie Nowojorskiej) który zgodził się raz na zawsze na zeszpecenie tego fragmentu naszej ukochanej STOLYCY.Żaden szanujący się architekt czy biuro developerskie ani też solidny INWESTOR nie podpisało by się pod równie niedorzeczną i brutalną decyzją kasującą budowę domianty Warszawy-kolosa wieżowego o wysokości przynajmniej 360 metrów bądż jeszcze wyżej w miejscu od 30 lat wyznaczonym na budowę tego typu obiektu wysokościowego.Kto mu dał upoważnienia do ustawicznego i perfekcyjnego niszczenia reprezentacyjnego charakteru architektoniczno-urbanistycznego stolicy Polski? Temat: Jak wam sie żyje pod rządami koalicji PiS LPR? na poważnie - dość kiepsko, no i głupie pomysły prezydenta kaczynskiego, jak np. pomysł zlikwidowania we wszystkich placówkach oświatowych w warszawie podległych jemu jednostek finansowo-księgowych w tychże placówkach, i powołanie jednego biura centralnego w urzędzie zajmującego się tymi sprawami (szkoda, że jeszcze nie czytałem o tym w żadnej gazecie, sprawa jest najwyraźniej cicha i nieujawniana - dziwne!!! i głupie!!!!!) Temat: aktualne stawki? aktualne stawki? Czy ktoś może mi powiedzieć, ile teraz średnio płacą przyzwoite biura tłumaczeń w Warszawie sa stronę. Chodzi mi o teksty finansowe, księgowe, ubezpieczeniowe, bankowe, itp. Ze dwa lata temu robiłem dla agencji po ok 20- 22 PLN, a potem miałem raczej swoich klientów i straciłem kontakt z agencjami. Także byłbym wdzięczny za informację, jak wygląda to w chwili obecnej. pozdrawiam Temat: Inwestycja w siebie i jej stopień zwrotu zarobki w Polsce są podobne ( poza Warszawa)-1000zł stało się standardem,ale inwestowanie w siebie to coś więcej niż uzyskanie lepszych perspektyw- to przede wszystkim poszerzanie wiedzy w interesującym nas kierunku. U mnie to wygląda tak:30 lat,11lat pracy zawodowej na róznych stanowiskach i za różne pieniądze,nauka angielskiego dla siebie od szkoły średniej z 5letnią przerwa- teraz chce zdawac FC( dla siebie,nie dla pracodawcy),studia prawnicze bez aplikacji(żal mi było robic aplikacje za grosze,musiałam utrzymać dom i dziecko,i nie żałuję).Obecnie pracuję w prywatnej firmie i zarabiam na rekę 1700zł,co uważam jest jednym z lepszych wyników od wielu lat.Szef docenia moje kompetencje,choć robię coś na czym kompletnie się nie znałam dopóki nie zaczęłam tu pracować( księgowość). Najlepszą inwestycją jest elastyczność,możność podejmowania każdej pracy,której jesteś w stanie się nauczyć,szukanie pracy,która poza pieniędzmi przyniesie także satysfakcję i dobrą atmosfere w biurze..a propos inwestowania w siebie to za rok chcę zadawać na sztuki( dla własnej satysfakcji) i zrobić papier ze znajomości francuskiego( na rynku pracy jest on jeszcze nie tak popularny,a kiedyś może okazać się przydatny). Temat: Wieżowiec Libeskinda będzie niższy co powiesz na takie argumenty? > Smiem zauwazycc, ze wiezowce na > WT marza sie tylko i wylacznie grupce zakompleksialych, > prowincjonalnych durniow nie majacych pojecia o urbanistyce > nowoczesnego, europejskiego miasta. Masz rację w centrum miasta powinno być lotnisko, żeby każdy wiedział skąd wiatr wieje. W europejskich miastach są w centrum piękne stare dzielnice! Co oznacza, że są stare i piękne! A nie stylizowane na stare i dziwne, jakie grupka prowincjonalnych durniów widziałaby w tym miejscu! Sw. pamieci prof. Buszkiewicz pewnie nie myślał, że w centrum Poznania będą miejsca szukały firmy z sektora zaawansowanych technologi i księgowości! A takie firmy zazwyczaj chcą mieć biuro w ładnym wysokim budynku z klimatyzacją! Im wyżej tym lepiej bo na konkurencję można popatrzeć z góry! A jak nie tam to gdzie chcesz je budować, może w Mosinie, albo Gnieźnie, Leszno? Więc nie zgadzam się z twierdzeniem, że tam powinny być mieszkania czy co byś tam widział w takich karłach 6 do 12 kondygnacji! Ja rozumiem dziadku, że chciałbyś sobie spacerować po ładnym niskim Poznaniu ale ja po studiach wolałbym pracować w ładnym przeszklonym drapaczu chmur! I wolałbym żeby nie był w Warszawie! Temat: TP SA vs. Tele2 - czyż nie dobija się klientów? Ale biedna ta Tepsa! Niech sku..ele zaczną normalnie pracować, to może się odnajdą w realiach gospodarki wolnorynkowej. Dość długo "woziłem" się z TPSA, by nie wiedzieć co to za firma.Srednia wieku osób w BOK przekracza zdecydowanie 50 lat.Panują wciąż PRL-owskie mniery, bo klient to przeszkadzajka, którego należy pouczyć by się nie panoszył.Panie z księgowości nie potrafią zafakturować przychodzących faktur, skutkiem czego mój telefon został odcięty - bo tylko to (oraz zgarnianie kasy) umie robić TPSA. Po czym musiałem płacić abonament również za okres, kiedy telefon był wyłączony. Biuro Obsługi klienta zrobiono jeden na całą Warszawę (na Bródnie) - chyba tepsowscy optymisci liczyli na to, że skarg nie będzie. Śmiać mi się chce, kiedy słyszę Czubównę w reklamach tv, że z Tepsą bliżej.Chyba na śmietnik!Nauczcie się dziadygi najprostszych rzeczy,to pogadamy.Póki co kibicuję Tele 2 - może oni dadzą Tepsie porządnego kopniaka, bo się absolutnie należy!!!! Temat: Low Cost LOTu w Łodzi W Łodzi będzie siedziba zarządu, biura, może kolcenter (takie nowe polskie slowo)... Kilkanaście, może więcej osób znajdzie pracę przy obsłudze księgowej nowej firmy i chwała za to twórcom "Nowego Przewożnika" Jednak przełożenia na na dzilalność Lublinka nie widzę żadnego. Ot, co najwyżej kilku prezesów, raz na jakiś czas poleci porannym ATR-em do Warszawy dopilnować taboru oraz personelu latającego i techniczenego. Pozdrawiam M..M Temat: Zmiany w Nadleśnictwie Lidzbark i DRLP w Olsztynie Nowy zastępca dyrektora ds. ekonomicznych w RDLP w Z dniem 9 marca b.r. dyrektor RDLP w Olsztynie, Jan Karetko powołał Sebastiana Smoluka na stanowisko zastępcy dyrektora ds. ekonomicznych w RDLP. Mgr inż. Sebastian Smoluk ma 35 lat. Jest absolwentem Technikum Leśnego w Białowieży i Wydziału Leśnego SGGW w Warszawie. Staż odbył w Nadleśnictwie Elbląg. W latach 2001 – 2006 pracował w Nadleśnictwie Lidzbark na stanowiskach specjalisty oraz głównego księgowego. Od 2007 był naczelnikiem Wydziału Planowania i Analiz w biurze RDLP Olsztyn. W trakcie pracy ukończył Studia Podyplomowe Uniwersytetu Gdańskiego – Master of Business Administration (MBA). Temat: Ponad 1,3 mln zł na nagrody dla urzędników Wszyscy urzędnicy niższego i średniego szczebla dobrze wiedzą, że nagrody dostali wyłącznie dyrektorzy , naczelnicy i kierownicy Biur. Pani Dyrektor Kadr Kłamie , zresztą nie pierwszy to raz, bo przecież osoby z księgowości straciliby pracę. A jednak?????? Wszczyscy wiemy, że za kadencji LK, ten który opowiada się za jawnością NIE UJAWNIŁ od 2002r. "Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych w U.m.st. Warszawy"- sprawdźcie na stronie urzędu !!!!!!!!!!!!!!!!!Jeśli średnia nagroda wynosi 4 tys. zł. to znaczy że, nagrody dla zasłużonych w kampaniach dostali ok.10- 15 tys. złotych. Wiosną b.r. gazety ujawniły, że dyrektorzy dostali nagrody w wys.40-45 tys. złotych , natomiast pracownicy od inspektora w dół poniżej 2,4zł (brutto). Wyszła średnia 5 tys.złotych na pracownika. Jednym słowem Kaczy dał nagrody nie tym co na nich harują tylko tym którzy odchodzą z miasta na wyższe stołki, lub przydupasom i kapusiom.AMEN. Temat: Czy znazał kto pracę poprzez Gazetę Pracę (GW) wysylajcie meile ja tez znalazlam prace w tych drobnych ogloszeniach, jako ksiegowa, praca byla oki tylko ze wzgledow na odleglosc po 2 latach zmienilam prace bo mialam dosc juz dojazdow, ale pozniej kolejne prace znalazlam przez wysylanie meili bezposrednio do firm, wyszukiwalam sobie np. same biura rachunkowe w Warszawie i tak tez dostalam kolejna prace, polecam ten sposob, tylko przyznam ze na 70- 80 meili mialam 3 gotowe ofert pracy. Temat: Dziewczyny a może się przedstawimy :-))) ? Kasia :) do tej pory dane mi było przeżyć 23 wiosny ;) kończę licencjat - ekonomia, mam też wykształcenie celnicze :D od 4 lat aktywna zawodowo, najpierw w księgowosci, a teraz w ubezpieczeniach - prowadzę biuro agenta, więc jestem nie tylko sekretarką, asystentką ale także wykonuję czynności agnecyjne - nie ma to jak wszechstronność ;) obecnie pilnie poszukuję pracy w Warszawie - ze względów zawodowych, ale takze osobistych. mój chłopak jest tam juz od roku - ja 400 km od niego :( nie mozemy dać sobie juz tak rady, on traci nadzieję! muszę ratować ten związek, bo to jest najważniejsza i najwspanialsza osoba w moim życiu... wysyłam od kilku dni cv, ale boję się, że to za długo portwa i nie zdążę... ;( jak miałybyście jakieś info o pracy w wiadomym zawodzie, to bardzo was proszę o pomoc - od tego zależy moje życie (moze kogoś to bawi lub uzna, że to dziecinada, ale w życiu tak czasem bywa, że trzeba radzić sobie na wszystkie możliwe sposoby) Temat: Mamy 2 dzieci!pracujecie?na pełny etat?a dzieci? Ja pracuję jak Konsultantka Oriflame czyli w dowolnym czasie (trochę przez internet, trochę wieczorkami). To pozwala mi dorobić do budżetu domowego np. na zabawki dla Dzieci, na ubrania i ew. inne "atrakcje". Czasem jest to 100 zł w miesiącu, czasem 500-600 zł (najwięcej przed Świętami). Teraz będę też prowadzić księgowość w firmie mojego Taty (tzn. w domku będę się tym zajmować). Chciałam iść pracować normalnie do biura (jak przed Dziećmi) ale pomimo tego, że synek (4 lata) chodzi do przedszkola (a mamy je w bloku obok) to mam jeszcze cócię (5 miesięcy), do której konieczna byłaby opiekunka, a to oznaczałoby oddanie pensji właśnie opiekunce, więc bez sensu. Tym bardziej, że np. teraz siedzimy w domku we trójkę, bo w przedszkolu znowu jakieś choróbsko panowało Też właśnie kończymy budowę domu pod Warszawą i mieliśmy już klientów na mieszkanie, ale się wystraszyliśmy. Postanowiliśmy, że Mateuszek jeszcze tu skończy przedszkole. Tam też trzebaby go wozić autem, a musiałabym to robić razem z Julcią (Mąż pracuje od 7 rano czasem do 19:00). Tak więc czekamy aż synek pójdzie do szkoły a córcia do przedszkola i wtedy uciekamy z miasta. Do ew. odbierań będziemy mieli na szczęście dostępnych zmotoryzowanych pradziadków Pozdrawiam serdecznie Marta Temat: kaufmännische angestellte Ggigus ma rację! oczywiście pracownik biurowy Ja wiem, że to darmowe forum, ale jak już ktoś pisze, to po co zmyla? A jak zmyla z własnej niewiedzy, to po co pisze... Kaufmännische Angestellte to pani, która zrobiła Ausbildung als Kauffrau (Bürokauffrau, Bankkauffrau, dla konkretnej dziedziny etc.), cyzli z 3 lata uczyła się prac biurowych i funkcjonowania biura (zakupy, rachunkowość, księgowość, controlling etc), a potem zostaje właśnie pracownikiem biurowym. Matury do tego nie potrzeba, ale w polskich realiach najbardziej odpowiada mi coś jak ekonomik czy Ogrodowa (studium w Warszawie, pewnie w każdym mieście są podobne). KA zatrudniają także małe firmy, kilkuosobowe, gdzie nie ma żadnego działu handlowego (np. kancelaria adwokacka, biuro projektowe, apteka)!!! Pat Temat: zarobki młodszego ksiegowego - warszawa zarobki młodszego ksiegowego - warszawa Ile zarabia młodszy księgowy w Warszawie - KPIR, ZUS, płace, podstawy pełnej księgowosci, wykształcenie wyzsze kierunkowe, 5 lat doświadczenia. Czy lepiej płacą w biurach rachunkowych, czy w ksiegowości firmowej? Temat: Biuro rachunkowe księgowa - Otwock dobre czy złe? Biuro rachunkowe księgowa - Otwock dobre czy złe? czy ktoś ma jakieś doświadczenie z biurami księgowymi w Otwocku? Jakie jest dobre? którego nie polecacie? Szukam wszelkich informacji, jakie ceny? czy taniej niż w Warszawie? Temat: Ile zarabia księgowa w biurze rachunkowym? Zalezy gdzie się trafi - biuro rachunkowe przy dużej i znanej firmie (audyt) - pensja szeregowej księgowej (nie kierownika) - ok 1500 netto - po 2-3 latach pracy w firmie..... w Warszawie........ Temat: zarobki zarobki czy 25 zł brutto za godzinę w warszawie to dużo czy mało. zaznaczam że jest to praca na umowę o dzieło więc należy odjąć podatek dochodowy tulko(chyba). Co wy na to?czy ktoś z was pracuje w biurach księgowych? Temat: Z dzisiejszej poczty Sprzedam dom z widokiem na las i samochód. Firma zatrudni ekipę do sprzątniecia biura i księgowego. Nielegalną sprzedażą narkotyków w Warszawie zajęła się stołeczna policja. Temat: Poszukiwane biuro rachunkowe!!!!(Piaseczno) Poszukiwane biuro rachunkowe!!!!(Piaseczno) Witajcie! Szukam dobrego biura rachunkowego w Piasecznie koło Warszawy, a raczej opinii o biurach, bo potrzebuję księgowego, któremu można ufać, i który umie liczyć! Pomóżcie! Temat: prowadzenie księgowości - zapraszam :) prowadzenie księgowości - zapraszam :) Prowadzę małe biuro rachunkowe oferujące kompleksową obsługę księgowo-kadrową małych i średnich firm. Możliwośc odbioru dokumentów od klienta (na terenie Warszawy). Serdecznie zapraszam. Ewa. Temat: Poprowadzę księgowość Poprowadzę księgowość 7 lat doświadczenia pracy w biurze rachunkowym. Poprowadzę najchetniej podatkową ksiażkę przychodów i rozchodów, sprawy kadrowe, ZUS. Warszawa.Solidnie i niedrogo. kostrzewa_biuro@op.pl Temat: Księgowość i kadry dla działalności Księgowość i kadry dla działalności Biuro rachunkowe z licencją MF poprowadzi KPiR, ryczałt, kartę. Warszawa-Zacisze. Temat: Chcesz założyć firmę, ale boisz się biurokracji Chcesz założyć firmę, ale boisz się biurokracji Dobry księgowy to połowa sukcesu. Czy znacie dobre, polecane biura rachunkowe w Warszawie? Temat: Do zastanowienia się... Cześć, Gość portalu: Rafis napisał(a): > > Sam sobi9e zaprzeczasz.Piszesz.Skoro kadra wyjezdza do > Warszawy a tam sa realizowane większe projekty to > wiadomo kto je realizuje więc ską dwniosek o > niedoświadczeniu? > Kwestia definicji. Osobe wyszktałconą we Wrocławiu, która wyjechała do Warszawy traktuję już jako nie-wrocławiaka. Przy takiej definicji ci z Warszawy mają dużo większe doświadczenie. > > Taka strefa to wogóle istnieje jeszcze tylko chyba w > Krakowie i Łodzi.Nasza została lepiej oceniona przez > GE od tej Krakowskiej-ciagle czekam na decyzje > któr emiasto wybiora :) > Tego nie wiedziałem. Świetnie. > Gdyby przedsiebiorstwa patrzyły na kase to w Warszawie > nie powstałoby nic- przecież to miasto jest drozsze od > każdego innego o 30%! Polityka! > Nie jest droższe. Drogie są tylko biura i siła robocza. A na firmę składają się jeszcze klienci. Zacytuję Ci szefa jednej z firm informatycznych z Warszawy: "po co mam przenosić firmę z Warszawy do Wrocławia skoro 100% moich klientów jest z Warszawy?". Zarobi na biurach i pracownikach, ale dwa razy straci na jeżdżeniu do klientów i uzgadanianiu projektów na odległość - przypominam, że dojazd do Wawy zajmuje 5 godzin. Przekonywałem go przy piwie, żeby przeniósł firmę do Wrocka, ale przy takiej argumentacji wymiękłem. > Co do warszawskiego Oracle to zatrudnia on 30 osób :) > Na razie. > chyba nie o takie inwestycje nam chodzi. > Chodzi o każdą inwestycje. To co dzisiaj zatrudnia 30 osób jutro może zatrudniać 300 a pojutrze 3000. Chodzi o KAŻDĄ inwestycję. A Oracle oprócz 30 osób wniosłoby prestiż i magnes marki. > Niskie koszty pracy(nadpodaz informatyków). > Dzięki ;-) > 1)General Electric-zastanawia się Wrocław czy Kraków > 2) nieznany-zastanawia się nad centrum ksiegowym > Wrocław-Praga > > Oby tylko Wrocek nie stał się wielkim przegranym. Oby. Czego Tobie, sobie i innym mieszkańcom Wrocławia życzę. Pozdrawiam, SW Temat: Wiecie, że Was lubię:)) Witaj Droga Bebiak, jeżeli jesteś zatrudniona na umowę o pracę i otwierasz własną działalność to zgłaszasz się tylko do ZUS do ubezpieczenia zdrowotnego (jego wysokość zmienia się co 3 miesiące, informacje znajdziesz na stronach: www.zus.pl (szukaj tam akutalności) oraz np. www.infor.pl (z kolei na tej stronie szukaj wskaźników i stawek)). Zgłaszasz się na druku ZUA (tak jak podpowiedział PPO) w ciągu 7 dni od rozpoczęcia działalności. Jeżeli chodzi o regon - jeśli jesteś z Warszawy, to proponuję zadzwonić do Głównego Urzędu Statystycznego mieszczącego się przy ul. 1 Sierpnia w Warszawie i spytać, który urząd jest dla Ciebie właściwy (wg mnie właśnie ten, ale lepiej spytaj u źródła). Z kolei z VATem - ciężko doradzić czy być VATowcem czy nie. Możesz na początku nie być, a później w każdej chwili przejść na VAT (jeżeli Twój dochód przekroczy określoną kwotę - niestety teraz dokładnie nie pamiętam jaką - to od nowego roku rozliczeniowego automatycznie stajesz się VATowcem). Jeżeli wybierasz VAT - to wpłacasz 152 zł. Zostaje jeszcze kwestia sposobu rozliczania się: - zasady ogólne (płacisz podatek wg skali 19%, 30%, 40%) - ryczałt (płacisz ustaloną kwotę nie zależnie od wysokości dochodów) - karta podatkowa Jeżeli nie orientujesz się w sprawach księgowych - radziałabym oddać się w ręce jakiejś księgowej, która Ci w tej kwestii pomoże i ewentualnie poprowadzi księgowość. Co do wynajęcia biura - działalność możesz zarejestrować na swój adres domowy i 1 pokój na przykład potraktować jako biuro (wtedy część czynszu jest Twoim kosztem) lub możesz wynająć biuro. Zgłaszając się do Urzędu Gminy warto, żebyś miała już wynajęty lokal, żeby od razu podać adres wykonywania działalności. Oczywiście w każdej chwili możesz to zmnienić, ale taka przyjemność kosztuje - za wydanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej Gmina pobiera 100 zł, a za każdą zmianę na tym wpisie 50 zł. Dlatego ppo pisał, żebyś podała jak najszerszy zakres usług, które chcesz wykonywać. Pozdrawiam Agata Temat: Czy podejrzany może być ministrem prezydenta. U... Ungier Ungierem, ale dlaczego dzisiejszy szef Marka Ungiera od lat nie odpowiada na kierowane do niego publicznie prośby o wyjasnienie spraw finansowych dotyczacych okresu jego działalnosci w Komitecie Młodzieży i Kultury Fizycznej? Co sie np. stało z prawie 40 milionami USD, o których pisała księgowa KM i KF do ówczesnego zastepcy swojego szefa czyli zastępcy Aleksandra Kwaśniewskiego? Oto opublikowana m.in. 20 marca 2000 r. w ogólnokrajowym tygodniku notatka ksiegowej Kwasniewskiego z 1990 roku: **** Notatka slużbowa dla Zastępcy Przewodniczącego KMiKP Zbigniewa Glapy (dot. operacji bankowych na rachunku walutowym KMiKP) Warszawa, 1990-06-07 Informuję, że z Banku Rozwoju Eksportu (BRE) od początku roku 1990 wpływały do Komitetu wyciągi bankowe dotyczące r-ku walutowego Komitetu ds. Mlodzieży i Kultury Fizycznej. Od stycznia do 30 kwietnia br. na polecenie Departamentu Ekonomicznego Komitetu Bank Rozwoju Eksportu dokonał na tym r-ku rozchodowych operacji finansowych na kwotę 40.700.182,76 USD z czego dotychczas nie wyjaśnione operacje dotyczą sumy 38.043.244,76 USD tj. równowartości złotych 361.410.825.220.- Z posiadanych kopii zleceń Departamentu Ekonomicznego do BRE nie wynikało, czy przekazane środki dewizowe do różnych podmiotów gospodarczych mają charakter dotacji, czy też kredytów, ewentualnie sprzedaży. Wydział Budżetowy Biura Administracyjno-Budżetowego nie mając jasności co do odpowiedniej ewidencji tych operacji według posiadanych dokumentów bankowych prosił o wyjaśnienie Departament Ekonomiczny w piśmie z dnia 04.04.1990 r. l.dz. AB-1/WU/1/90 i ponownie dnia 15.05.1990 r. l.dz. AB-1/WU/3/90 i dotychczas nie otrzymał odpowiedzi. Do dzisiejszego dnia nie wpłynęły także odpowiednie dokumenty do Wydzialu Budżetowego BAB. Ponadto informuję, że mimo zapewnień ustnych Dyrektora Departamentu Ekonomicznego nie otrzymałam pisma-notatki wyrażajacego zgodę Ministra Finansów na przynalezność Komitetu (części Skarbu Panstwa) do nowo tworzonego Banku Turystyki S.A., która to przynależność wiąże się z ponoszeniem opłat notarialnych związanych z rejestracją Banku w Państwowym Biurze Notarialnym. W tej sytuacji - jako odpowiedzialna za ewidencję majątku Komitetu - zmuszona jestem prosić Pana Przewodniczącego o pomoc w przedmiotowej sprawie tj. wyegzekwowania od Departamentu Ekonomicznego potrzebnych dokumentów celem dokonania odpowiedniej ewidencji księgowej. Z poważaniem Główna Ksiegowa KMiKF (podpis) *** Temat: Kwaśniewski: artykuł o Ungierze kuriozalny Kwaśniewski kuriozalnie o Ungierze A dlaczego to Szanowny Pan Prezydent sam nie odpowiada na kierowane do niego publicznie prośby o wyjasnienie spraw finansowych dotyczacych okresu jego własnej działalnosci w Komitecie Młodzieży i Kultury Fizycznej? Panie Prezydencie, księgowa pyta o 40 milionów zielonych. Oto opublikowana m.in. 20 marca 2000 r. w jednym z ogólnokrajowych tygodników notatka głównej ksiegowej w KM i KF kierowanym przez Kwasniewskiego w 1990 roku: **** Notatka slużbowa dla Zastępcy Przewodniczącego KMiKP Zbigniewa Glapy (dot. operacji bankowych na rachunku walutowym KMiKP) Warszawa, 1990-06-07 Informuję, że z Banku Rozwoju Eksportu (BRE) od początku roku 1990 wpływały do Komitetu wyciągi bankowe dotyczące r-ku walutowego Komitetu ds. Mlodzieży i Kultury Fizycznej. Od stycznia do 30 kwietnia br. na polecenie Departamentu Ekonomicznego Komitetu Bank Rozwoju Eksportu dokonał na tym r-ku rozchodowych operacji finansowych na kwotę 40.700.182,76 USD z czego dotychczas nie wyjaśnione operacje dotyczą sumy 38.043.244,76 USD tj. równowartości złotych 361.410.825.220.- Z posiadanych kopii zleceń Departamentu Ekonomicznego do BRE nie wynikało, czy przekazane środki dewizowe do różnych podmiotów gospodarczych mają charakter dotacji, czy też kredytów, ewentualnie sprzedaży. Wydział Budżetowy Biura Administracyjno-Budżetowego nie mając jasności co do odpowiedniej ewidencji tych operacji według posiadanych dokumentów bankowych prosił o wyjaśnienie Departament Ekonomiczny w piśmie z dnia 04.04.1990 r. l.dz. AB-1/WU/1/90 i ponownie dnia 15.05.1990 r. l.dz. AB-1/WU/3/90 i dotychczas nie otrzymał odpowiedzi. Do dzisiejszego dnia nie wpłynęły także odpowiednie dokumenty do Wydzialu Budżetowego BAB. Ponadto informuję, że mimo zapewnień ustnych Dyrektora Departamentu Ekonomicznego nie otrzymałam pisma-notatki wyrażajacego zgodę Ministra Finansów na przynalezność Komitetu (części Skarbu Panstwa) do nowo tworzonego Banku Turystyki S.A., która to przynależność wiąże się z ponoszeniem opłat notarialnych związanych z rejestracją Banku w Państwowym Biurze Notarialnym. W tej sytuacji - jako odpowiedzialna za ewidencję majątku Komitetu - zmuszona jestem prosić Pana Przewodniczącego o pomoc w przedmiotowej sprawie tj. wyegzekwowania od Departamentu Ekonomicznego potrzebnych dokumentów celem dokonania odpowiedniej ewidencji księgowej. Z poważaniem Główna Ksiegowa KMiKF (podpis) *** Temat: Low Cost LOTu w Łodzi > W Łodzi będzie siedziba zarządu, biura, może kolcenter (takie nowe polskie > slowo)... Kilkanaście, może więcej osób znajdzie pracę przy obsłudze księgowej > nowej firmy i chwała za to twórcom "Nowego Przewożnika" Ja się skupiam na razie na tym. Jak to zsumować to spokojnie wyjdzie ze sto osób, z tego co najmniej naście na bardzo dobrych pensjach. To bardzo istotny zastrzyk dla Łodzi. I z tego ja osobiście się bardzo cieszę i trzymam kciuki aby wszystko wypaliło. Bo to kolejny sygnał dla inwestorów (po detalu BRE, Philipsie itd), że Łódź to już nie tylko brud i supermarkety, że można tu zakładać biura. Bo też fabryki nie wystarczą choć cieszy, że tu powstają. Nie oceniaj Protz wszystkich swoimi kontr-argumentami. Przypisujesz tu wszystkim te same cechy i je krytykujesz - strasznie w ten sposób spłycasz komunikację. Każdemu co innego chodzi po głowie, każdy wierzy w co innego. Co do bazy. Kto wie - choć to jest mglisty temat jak dla mnie. Może tak, może nie. Do mnie przemawiają dwa argumenty: - Okęcie się średnio na to nadaje - jest zapchane - Kraków ma problemy własnościowe - poza tym nie robi się na jednym lotnisku 3 baz - a Ty już wierzysz, że EasyJet i SkyEurope będą tam miały bazy Konkurencja to raz a podział rynku to dwa. Z jednej strony przewoźnicy konkurują, z drugiej będą zainteresowani by rządzić na swoim terenie. Wizz opanował Katowice, załóżmy EasyJet Kraków, LOT niech Ci będzie Warszawę, to gdzie wejdzie RyanAir? Nie wiem czy LOT czy Ryan wejdzie do Łodzi. Ale jest oczywiste, że zamiast zestawiać dziesiąte połączenie z Warszawy czy Krakowa może lepiej znaleźć rynek dla siebie i rozkręcać Łódź albo Poznań? Wszystko się kiedyś nasyca - także ilość wylotów low-costów z Warszawy. Kiedy pisałem w lipcu, że JUŻ się dużo dzieje to była to prawda. Wyborcza napisała to o czym pisaliśmy. A wlazłeś na wszystkich tu jednym stylem i jedną kontrargumentacją. Nie wiem co będzie z bazą - może inni mają lepsze informacje - oby. Nie ważne co teraz wiemy. Ważne jakie będą fakty w przyszłości. Pozdrawiam Krzysiek Temat: Z kronikarskiego obowiazku.... Z kronikarskiego obowiazku.... wiadomosci.o2.pl/?s=257&t=319832 Stołeczna prokuratura bezskutecznie poszukuje znanego biznesmena Henryka Stokłosy, który ukrywa się prawdopodobnie w Ameryce Południowej - podało w poniedziałek Radio RMF FM. Były senator jest zamieszany w aferę w resorcie finansów; według RMF w najbliższych dniach prokuratura wyda za nim europejski nakaz aresztowania. PAP nie udało się potwierdzić tych informacji w badającej aferę korupcyjną w resorcie finansów Prokuraturze Okręgowej Warszawa- Praga, która odmawia wszelkich informacji. - Ja jeszcze takiej wiedzy nie mam - powiedział zaś PAP prokurator krajowy Janusz Kaczmarek, Według RMF FM, policja mogła zatrzymać Stokłosę już kilka tygodni temu, ale biznesmen był wtedy w Czechach - do Polski już nie wrócił, bo prawdopodobnie ktoś uprzedził go o planowanym zatrzymaniu. Ewentualne zarzuty dla Stokłosy mogą dotyczyć korupcji w zamian za gigantyczne umorzenia podatkowe dla różnych jego firm. W lipcu 2006 r. do przedsiębiorstw, biur i pomieszczeń byłego senatora weszli prokuratorzy i funkcjonariusze Centralnego Biura Śledczego, którzy zabezpieczyli kilkanaście tomów akt. Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga analizowała opinię biegłego z dziedziny księgowości nt. tych dokumentów. Chodziło o sprawdzenie, czy uzyskiwał on wielomilionowe umorzenia podatkowe dzięki związkom ze skorumpowanymi urzędnikami resortu. W grudniu 2006 r. zarzut korupcji przedstawiono doradcy prawnemu Stokłosy, 67-letniemu Marianowi J. Zatrzymana została też dyrektor finansowa firmy Stokłosy. Temat: UPS we Wrocławiu od stycznia 2007 UPS we Wrocławiu od stycznia 2007 Jak widać ”Wyborcza” dała znowu ciała w poszukiwaniu ciekawych newsów, a szykuje nam się przeprowadzka do Wrocławia niemałej firmy. Oto news na podstawie PRW: .: Światowa firma kurierska przenosi się do Wrocławia :. 26 sierpnia 2006 - 15:45 Jedna z najwięszych firm kurierskich na świecie UPS przenosi się z Wielkiej Brytanii do Wrocławia. Jak się dowiedziało Polskie Radio Wrocław w styczniu w stolicy Dolnego Śląska otworzy swój dział finansowy. Na początek pracę znajdzie kilkadzisiąt osób. Jedna z największych firm kurierskich na świecie, właśnie kupiła najwiekszą brytyjską firmę - LINK. Teraz chodzi o konsolidacje i zmniejszenie kosztów. Wrocław wybrano nie przypadkowo - bo firma liczy na zatrudnienie młodych wykształconych ludzi, a na dolnym śląsku takich nie brakuje. Do Wrocławia przenosi się cały dział finansowy i rachunkowy firmy. Biuro ma zostać otwarte oficjalnie w styczniu przyszłego roku. Rekrutacja do pracy będzie prowadzona poprzez agencje pracy. UPS obsługuje ponad 200 państw i terytoriów na całym świecie. W Polsce działa od 1992 roku. Jest światowym liderem w dziedzinie zaawansowanych rozwiązań dla łańcuchów dostaw. Główna siedziba firmy znajduje się w Atlancie w Stanach Zjednoczonych,. UPS jest notowana na Giełdzie Nowojorskiej. Link: www.prw.pl/index.jsp?art=64950 Kontynuacja newsa .: Wrocław wygrał batalię o amerykańską inwestycję :. 04 września 2006 - 20:18 300 miejsc pracy w ciągu trzech lat zamierza stworzyć we Wrocławiu amerykańska firma UPS. Światowy dostawca przesyłek kurierskich zdecydował się przenieść do Wrocławia europejskie centrum obsługi księgowej. Inwestor zrezygnował z Bratysławy, z którą walczyliśmy do samego końca. Teraz ruch leży po stronie Warszawy - rząd musi przygotować umowę inwestycyjną. Paweł Panczyj prezes Agencji Aglomeracji Wrocławskiej mówi, że Amerykanie przenoszą do Wrocławia nie tylko ksiegowość, ale i część informatyczną, na której miastu zależy. Link: www.prw.pl/index.jsp?art=65239 Super. To poważna i duża firma. Oby takich więcej we Wrocku. Może będe aplikował:) Pozdro Temat: Stowarzyszenie Mali Bracia ubogich - ktoś słyszał? Gość portalu: skrzynka napisał(a): > Szukaja oni kierownika ich oddziału w Poznaniu. Istnieją już w kilku miastach > w Polsce. Ktoś o nich coś słyszał?? Jaki to pracodawca?? Czy pchać się do > czegoś takiego i jakich pieniędzy można się za to spodziewać?? Obowiązków > sporo - od prowadzenia biura do czuwania nad kierunkiem rozwoju biura, > raportowaniem do centrali itp... www.malibracia.org.pl/-historia.html 6. Liczba zatrudnionych, wolontariuszy i osób starszych (31 grudnia 2005): • Zatrudnienie w wymiarze: - 1 etat w oddziale warszawskim (od 1 marca 2005) - 1 etat w oddziale lubelskim (2 razy ½ etatu) Sprawozdanie z działalności za rok 2005 1 Stowarzyszenie „mali bracia Ubogich” - 1 etat w oddziale poznańskim ( 2 razy ½ etatu) + ¼ etatu – asystent zarządu KOSZTY Z uzyskanych przychodów roku 2005 na realizację zadań statutowych wydatkowano kwotę 254.037,23 PLN, zaś na pokrycie kosztów stowarzyszenia wydano sumę 269.166,90 PLN (na podstawie faktur i zgodnie z zawartymi umowami). Koszty te, zwane kosztami administracyjnymi, zawierają m.in. : Wynagrodzenia z tytułu umowy o pracę 103.034,81 PLN Podróże służbowe (zwrot kosztów za przejazdy: spotkania 11.111,19 PLN Zarządu i Komisji Rewizyjnej, Walne Zgromadzenia mbU, wizyty oddziałów u „rodzicach chrzestnych) Ubezpieczenia społeczne 19.677,51 PLN Usługi obce: czynsz za lokal (Warszawa, Lublin, Poznań), koszty 101.696,50PLN telefonów stacjonarnych i komórkowych, usługi księgowe, opłaty bankowe, koszty transportu niewliczone w koszty podróży służbowych) Zużycie materiałów 15.169,25 PLN Zużycie energii 8.374,37 PLN Pozostałe koszty 2.955,36 PLN Amortyzacja inwestycji (sprzęt i urządzenia biurowe, meble) 6.962,91 PLN Podatki i opłaty 185 PLN Temat: Pani ekspert obraziła się na amen. Agencje w Polsce to moj ulubiony temat. Sam mialem z nimi kontakty, ale slyszalem wiele opowiessci o ich "profesjonalizmie". Kiedys znajomy chcial otworzyc w Polsce male przedstawicielstwo swojej nieduzej firmy i szukal kogos do prowadzenia jedno-osobowego biura. Takiej osoby od wszystkiego, zeby przyjmowala zamowienia, prowadzila ksiegowosc. Dal sie naciagnac jednej z tych firm. Zrobili mu rekrutacje, tzn. znalezli iles tam kandydatek, nie mogl zrozumiec dlaczego byly to akurat same kobiety, zadnego mezczyzny. Jak pojechal do Warszawy to okazalo sie, ze zrobiono mu pokaz typu Miss Polonia. Wszystkie panienki mialy po dwadziescia pare lata, dobre warunki zewnetrzne, a poza tym nic wiecej. Agencja "domyslila" sie, ze facet poszukuje "asystentki", czyli panienki do towarzystwa jak bedzie przyjezdzal do Polski. Gosc sie wkurzyl, dal sam ogloszenie do gazety i znalazl facetke 40-paro letnia, znajaca pare jezykow i majaca podstway ksiegowosci. Z tego co wiem jest bardzo zadowolony. Lubie tez ten zargon i nowomowe obowiazujaca w Polsce w interesach: - HR dlacego nie kadry, czy dzial personalny - CV - manager - dlaczego nie kierownik, dyrektor itp - Consultant - dlaczego nie doradca. - Aplikacja - toz to po polsku podanie - Executive Search - Asessment Center itp - recrouting - czemu nie nabor pracownikow - interview - czemu nie rozmowa kwalifikacyjna - a te angielsko brzmiace tytuly!!!! Polecam dyskusje na forum: www2.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html?f=23&w=3078890 - no i wszystko nazywa sie projektami, znalezienie babci klozzetowej do tez projekt rekrutacyjny Rozumiem, ze niektore slowa w jezyku polskim nie maja swojego odpowiednika, ale ten zargon jest straszny. Przeciez obowiazuje w polsce ustawa o jezyku, a ogloszenia prasowe i teksty w gazetach jej podlegaja. Generalnie Gazeta Praca to chyba najslabszy merytorycznie dodatek Gazety. Pelno jakis bzdur o garstce cwaniaczkow dojacych innych i walczacych o zycie. Pelno bzdurnych porad itp Temat: obowiązki dozorców a prosze bardzo Wzór 3-18 (Zakres czynności administratora) Wspólnota Mieszkaniowa Nowowiejska 33 w Warszawie ZAKRES CZYNNOŚCI ADMINISTRATORA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (imię i nazwisko) I. Podporządkowanie - Zarządowi Wspólnoty Mieszkaniowej. II. Do podstawowych ob owiązków pracownika należy: 1. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą dozorcy i kontrola stanu sanitarno-porządkowego posesji wspólnoty wraz z ogrodem. 2. Dokonywanie systematycznych przeglądów budynku, składanie sprawozdań z tych czynności oraz kontrolowanie jakości usług w zakresie wywozu nieczystości, wodno-kanalizacyjnych, dostawy energii cieplnej, elektrycznej. 3. Zgłaszanie drobnych napraw i prac remontowych Zarządowi Wspólnoty Mieszkaniowej oraz potwierdzanie odbioru tych prac pod warunkiem, że rodzaj prac nie wymaga uprawnień budowlanych. 4. Prowadzenie dziennika korespondencji, kompletowanie dokumentów Wspólnoty. 5. Prowadzenie kasy Wspólnoty i przyjmowanie wpłat mieszkańców, sporządzanie raportów kasowych, odprowadzanie gotówki do banku. 6. S porządzanie list dokumentów księgowych, wykazów bankowych, rejestru przelewów przygotowywanych dla biura rachunkowego. 7. Sporządzanie wykazów płatników podatków od posiadania psów, a także wymaganych w tym zakresie dokumentów. 8. Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Przyjmuję do ścisłego wykonywania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis pracownika) Warszawa, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Temat: Katastrofa samolotu w Egipcie Flash Air mialo zakaz latania nad Szwajcaria W 2002 roku inspektorzy lotnictwa w Szwajcarii dokonali rutynowj kontroli stanu (takze technicznego ) samolotow egipskiej kompanii Flash Air . To , co wtedy stwierdzono ,bylo tak przerazajace ,ze rzad szwajcarski wydal natychmiastowa decyzje o zakazie lotow nad Szwajcaria wszystkich samolotow kompanii Flash Air .Szwajcarzy powiadomili Rzad w Egipcie i wladze samej Flash Air , ze jej samoloty stanowia zagrozenie dla Szwajcarii i do momentu usuniecia zaniedban nie maja prawa poruszac sie w Szwajcarskiej strefie powietrznej . Zaniedbania mimo uplywu dwoch lat ,nie zostaly usuniete i Flash Air w dalszym ciagu nie ma prawa wstepu do Szwajcarii ,ani przelotu nad tym krajem . Wiadomosci podaje za wloskim dziennikiem www.repubblica.it. Ktos tu zarzucil brak wiarygodnosci tej gazecie .Przez kilka lat trafi sie jakas wpadka kazdemu , z tym (zamach w Turcji) ze wtedy gazeta poprostu przytaczala informacje za agencja KATA (wloski PAP) .Polskiemu PaPowi takie wpadki zdarzaja sie co najmniej raz w tygodniu , a wlochom raz na pare lat .W Wyborczej i PAPie spotkalem sie juz z takimi bzdurami ,ktore swiadczyly o braku elemntarnej wiedzy i znajomosci jakiegokolwiek zachodniego jezyka obcego . Dwa tygodnie temu wykladowca SGW z Warszawy , niejaki Dariusz Malinowski na lamach gazety anlizowal sytuacje bankrutujacego Parmalatu , poinformowal nas wtedy ,ze glownego winowajce , pana Grant Thorntona aresztowano , siedzi w wiezieniu ,bo to on dokonal wszystkich przekretow w stylu warswzawskiego Dziada i Pershinga . Problem w tym ,ze Grant Thornton nigy nie istnial i nie istnieje jako czlowiek ,jest to nazwa miedzynarodowergo biura , ktorego oddzialy znajduja sie takze w Warszawie .Pan Malinowski wyklada studentom miedzy innymi ksiegowosc (tym sie zajmuje Grant Thornton ) i podobnie jak egipskie samoloty powinien miec zakaz wstepu na jakakolwiek uczelnie . Temat: Warszawskie mosty Poniatowski, Plebiński, Lubicki, itp. andrzej_b2 napisał: > Przygotowując się do wątku o Moście Poniatowskiego spojrzałem pod adres: > www.warszawa1939.pl/index.php?r1=most_poniatowskiego&r3=0 > i ze zdziwieniem przeczytałem: [...] Chciałbym prosić aby następnym razem zdziwienie przekształciło się w maila do autora strony, który nie musi wiedzieć wszystkiego i o wszystkim, a otrzymane informacje (o ile tylko mu czas na to pozwoli) umieszcza na stronie www. Opis mostu skorygowałem - podobnie jak i innych mostów, o których wspomniał sqh w swoim poscie o Plebińskim. > Tylko jego nazwisko i Marszewskiego wymienia Encyklopedia Warszawy, jako > twórców mostu. Ja tam do zapisów Encyklopedii Warszawy podchodzę z rezerwą - monografia odbudowy mostu z 1927 wymienia taki skład osób zaangażowanych w budowę mostu: M. Marszewski - kierownik biura B. Plebiński - kierownik działu inżynierskiego S. Szyller - kierownik działu architektonicznego F. Orbaczewski - starszy technik R. Kowalski - głowny księgowy :-) oraz szereg inżynierów. W 1908 zaproszono do współpracy Wacława Paszkowskiego - "konstruktora ustrojów żelazo-betonowych" - późniejszego profesora PW. > Czy Aleksy Lubickij, mało znany carski nadzorca był bardziej zasłużony od > naszego Rodaka, że wart jest wyróżnienia na stronach cenionego Portalu? A przepraszam - jaka różnica czy był to carski nadzorca czy Rodak? Tylman z Gameren, Corazzi, Marconi, Poeppelman, Jauch, Poniż też byli obcokrajowcami, ale ich lubimy i są w porządku. A Rosjanin już nie jest w porządku? Ponadto z monografii odbudowy mostu z 1927 wynika, że Aleksy Lubicki jako człowiek był bardzo dobrze oceniany przez jemu współczesnych. Przypominam że monografia powstała w okresie rozbiórki soboru na placu Saskim, więc trudno mówić o sympatiach rosyjskich w tamtym okresie. Na stronie 25 monografii można przeczytać: "W tym tez roku [1910] zaszła zmiana na stanowisku głównego kierownika budowy, którym został na miejsce inż. M. Marszewskiego inż. Aleksy Lubicki, człowiek zdolny i życzliwy dla społeczeństwa polskiego. Personel techniczny pozostał bez zmian. Inżynier Lubicki przez cały czas swojego urzędowania nietylko nie zmienił projektu i ogólnego programu robót, lecz współdziałał wszelkiemi siłami w jego urzeczywistnieniu i doprowadzeniu budowy do pomyślnego końca." Temat: CZARNA LISTA PRACODAWCÓW ZNWiG Warszawa-Wesoła Zakład Narzędzi Wiertniczych i Geologicznych Warszawa-Wesoła. Właściciel jest niezrównoważony - stosuje przemoc psychiczną, a nawet próbuje rękoczynów. Zatrudnia na czarno, co miesiąc obiecuje, że w kolejnym da umowę, przetrzymuje po godzinach, nie zapewna podstawowych warunków do pracy. Ludzie męczą się w zaniedbanych, nieogrzewanych pomieszczeniach, w których zimą temperatura spada poniżej zera, pomieszczenia socjalne są brudne, sami muszą sprzątać toaletę. Właściciel firmy wyzywa ich od brudasów, traktuje, jak potencjalnych złodziei, bydło, a nie ludzi. Rotacja w tzw. biurze- baraku jest bardzo duża, najczęściej zmieniają się sekretarki, z których żadna nie wytrzymuje pracy z despotą, który wrzeszczy, rzuca przedmiotami, trakuje pracownice jak sprzątaczki i kucharki. Gotowanie zupki szefowi, odgrzewanie "kurczaczka" i czyszczenie muszli klozetowej, sprzątanie pomieszczeń, a w międzyczasie obsługa komputera i "średniowiecznego" programu księgowo-magazynowego, który ciągle szwankuje oczywiście pod czujnym okiem przełożonego (nie wiadomo, po co mu w takim razie sekretarka), a każdy błąd karany wyzwiskami i krzykiem, a właściwie rykiem, a nawet groźbami. Stare rozpadające się meble biurowe, przybory do pisania najlepiej kupić sobie samemu, bo szef jest oszczędny i przynosi jakieś na pół zużyte ogryzki powyciągane z lamusa. Kawę i herbatę też trzeba mieć swoją, bo na wszystkim "pan" oszczędza. Dla własnego zdrowia fizycznego, psychicznego, bezpieczeństwa cielesnego i świętego spokoju lepiej omijać z daleka ten folwark, w którym czas zatrzymał się jakieś 20- lat temu, a kierownictwo uznaje tylko metodę kija i traktuje ludzi jak hołotę. "Fizyczni" to na ogół emeryci albo ludzie w wieku, który utrudnia im znalezienie normalnej pracy, renciści, zastraszeni, wysłuchujący nieustannie, że do niczego się nie nadają. Upodlenie drugiego człowieka to w tym zakładzie norma. Łamanie zasad współżycia społecznego, chamstwo itd. Pozostaje niestety wstyd, niesmak i bezsilność wobec czegoś, co świetnie prosperuje nietknięte karzącą ręką PIP, inspektorów BHP i innych służb, jakim cudem? Ot, zagadka. Temat: Lublinek będzie rozbudowywany! To nie było w "Gazecie Białostockiej" tylko w GW, która przedrukowała ten artykuł z "The Economist" lub "International Herald Tribune" . Tam było dokładnie opisane w jaki sposób lotnisko doprowadziło do rozkwitu tego miasta. I nie dzięki pielgrzymom, bo ci mają kiepski potencjał finansowy, a poza tym w Pau się nie zatrzymują i w ogóle tą kwestię uznano za nieistotną dla ożywienia tego miasta. Pau rozkwitło dzięki temu, że ULOKOWAŁY się w nim siedziby firm, banków, centra finansowo-księgowe i szkoleniowe. Mówiąc, ze 1440 m to normalne lotnisko, nie zbyt orientujesz się w problemie. To lotnisko, na którym mogą lądować jedynie samoloty typu STOL - czyli mogące operować z krótkich pasów startowych, które charakteryzują się tym, że ich eksploatacja jest droższa od innych i bilety nigdy nie będą tanie. Obecna długość pasa pozwala własciwie jedynie na utrzymanie połączenia z Warszawą i to na krótką metę, bo ATRy długo nie będą eksploatowane w PLL LOT. Jeżeli uważasz, że z takim pasem można mieć połączenia z Europą, to się mylisz. Na takich trasach są użytkowane samoloty odrzutowe, bo turbośmigłowe są zbyt wolne i czas podróży nie byłby konkurencyjny. W PLL LOT jest 50-miejscowy Embraer, który WYMAGA pasa startowego ok. 2200 m. Wiele linii europejskich, w ogóle nie posiada samolotów, które mogłyby lądować na Lublinku. Samolot BAE spełniający wymagania typy STOL jest drogi i jedynie pojedyncze linie europejskie go posiadają. Zresztą i on nie może lądować na Lublinku przy pełnym obciążeniu i to było powodem, że zrezygnowało tureckie biuro turystyczne zainteresowane uruchomieniem czarterów z Łodzi. Na koniec przypominam, że nie podałeś drugiej takiej jak Łódź milionowej aglomeracji w Europie, która nie posiada normalnego lotniska. Mam nadzieję, że nie poświęcisz świąt na poszukiwanie, bo i tak nie znajdziesz od Atlantyku po Ural, nawet w Rosji. Temat: pozwolenie na prace ===================================================================== Jeśli Pani ma obywatelstwo polskie (polski paszport/dowód osobisty) lub inne UE/EOG, to Pani mąż ma prawo pobytu i pracy w UK, niezależnie od jego obywatelstwa. Niemniej, w przypadku obywatela tureckiego konieczne będzie dokonanie pewnych formalności. Aby wjechać do UK, Pani mąż będzie musiał uzyskać specjalną wizę, a dokładniej, pozwolenie na wjazd członka rodziny (EEA family permit) - do którego uzyskania Pani maż jest uprawniony. Zgodnie z informacją z Home Office, takie pozwolenie wydawane jest bezpłatnie. Jeśli mieszkacie Państwo w Polsce, należy złożyć wniosek w sekcji konsularnej ambasady brytyjskiej w Warszawie przy ul. Emilii Plater. Pani maż powinien również wystąpić o wpis potwierdzający prawo do pracy w UK. O szczegóły proszę dowiedzieć się w konsulacie. www.britishembassy.pl Polecam również: www.ukvisas.gov.uk Przypominam, że aby wszystko było legalnie, Pani musi się zarejestrować w WRS (Home Office). Oboje Państwo powinni również, po przyjeździe, uzyskać numer ubezpieczenia społecznego. Polecam: www.jobland.pl/zasady-praca-za-granica/anglia.php#rejestracja-w-home-office jak również broszurę www.workingintheuk.gov.uk/working_in_the_uk/en/homepage/schemes_and_programmes/worker_registration/polish.Maincontent.0007.file.tmp /Polish.pdf - gdzie znajdzie Pani również informację na tematy związane z przyjazdem i pracą Pani męża. ================ UWAGA. Jobland.pl nie jest kancelarią prawniczą ani biurem doradztwa podatkowego i nie można traktować powyższej informacji jako porady prawnej lub podatkowej. Powyższe prosimy traktować wyłącznie informacyjnie i poglądowo. Nie możemy brać odpowiedzialności za decyzje podjęte na podstawie tych informacji. Często z pozoru drobne szczegóły mogą wiele zmieniać w kwestiach prawnych i podatkowych. W indywidualnych przypadkach należy skorzystać z porad prawnika, licencjonowanego doradcy podatkowego lub księgowego, który udzieli porady odpowiednio do szczególnej sytuacji danej osoby. Temat: ZUS i inne podatki, a firma jednoosobowa... ak811 napisał: > Jestem informatykiem i chcę móc legalnie zarabiać. móc możesz, Państwo daje Ci możliwość legalnego zarabiania ;> > Jakie poniosę minimalne > koszty miesięczne wobec ZUS i US w przypadku gdybym: > > a] zdecydował się na założenie firmy jednoosobowej, ale został zatrudniony > dalej u obecnego pracodawcy na 1 etat? Czy można je w jakiś sposób obniżyć? płacisz zdrowotne tylko ok 175 zł/miesięcznie > b] zdecydował się zwolnić u obecnego pracodawcy i postawić tylko i wyłącznie > na własny biznes? jeżeli nie będziesz świadczył usług na rzecz byłego pracodawcy oraz w ciągu ostatnich 60 miesięcy nie prowadziłeś DG, to w promocji przez 24 miesiące płacisz ZUS w kwocie ok 275 zł/miesięcznie (kwota w tym czasie dojdzie do 300 zł) > > c] zawierać umowy o dzieło brak zusu ; podatki płacisz wg skali podatkowej (19,30,40%) z kwotą wolną od podatku - 2790 zł lub wg stawki 19 % (bez kwoty wolnej) od dochodu dochód = przychód - koszty uzyskania przychodu (uzasadnione koszty, które prowadzą do uzyskania przychodu) do tego pochodzi podatek od towarów i usług (VAT) - stawka podstawowa 22 % - sprzedając ułsugę za 100 zł, doliczasz do niej vat - do zapłaty 122 zł. Kupując np. twardy dysk za 200 zł + V (244) możesz sobie odliczyc ten vat -> 44-22 zł - 22 złote idzie do przeniesienia do odliczenia na nastepny okres. rejestracja w Urzędzie Miasta, gminy itp. kosztuje do 100 zł (a w Radomiu nawet 100 + 5 zł), a w Warszawie nawet bez opłat. Rejestracja dla celów podatku od towarów i usług - 152 zł i to wszystko - masz działalność gospodarczą! Oprócz tego, musisz (już nic nie możesz, tylko musisz): -> zaprowadzić odpowiednie księgi podatkowe zatem podatkowa księga przychodów i rozchodów, ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, ewidencja wyposażenia, wykaz środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych zarejestrować się dla celów podatkowych i co miesiąc wysyłać odpowiednie deklaracje zarejestrować się w zusie i też co pewien okres wysyłać odpowiednie deklaracje Sprawy podatkowo-księgowe możesz robić sam, bądź można powierzyć to biurze rachunkowemu (taka małe przedsiębiorstwo, to gdzieś koszt rzędu 100 zł + VAT). Tak to mniej więcej, w jednym wielkim skrócie wygląda Strona 1 z 3 • Wyszukiwarka znalazła 120 rezultatów • 1, 2, 3 |