Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: biuro numerów naprawa Warszawa
Temat: Nasz tepsa kochana czyli co zamiast SDI. Witam, NNTP-Posting-Host: aad183.warszawa.sdi.tpnet.pl To w koncu dziala czy nie dziala ??? Po tym co wyzej widze, ze dziala. Jak nie dziala od wielu tygodni to nie umiesz wymusic??? Dzwoniles do swojego biura napraw? Dzwonisz o kazdej porze dnia i nocy, Jak to nie skutkuje to 914 - Interwencyjne Biuro Napraw - przyjma-przekaza. Widze, ze kolega gdzies z Centrum chyba - SDI podlaczone na CA Piekna. Pozdrawiam, Temat: burdel z numerami 9xx
Pozdrawiam Temat: burdel z numerami 9xx
Nie wiadomo czemu w Warszawie nie ma 991
| Dla ciekawych podam, że o numerze 910 dowiedziałem sie z telegazety TVP3 A co jest pod 995 w Szczecinie? :-) | Ogólnie to jest popieprzone. Zgadza się, "burdel" niestety jest. Dodałbym jeszcze Pozdrawiam Temat: co robic - TPSA
ale pociesze Cie, mi tez nie pomogli od razu bo okazalo sie ze moich 3 ano dostaje od prawie roku, telefon w warszawie a rachunki ida z poznania wiec "trzymaja jakosc uslug" Temat: koniec roku | PS. Ciekawe, kto w tamtych czasach mial w Warszawie numer 202122 ;-))) Kierownik Biura Napraw na Mariańskiej miał 202121, to może 22 też? A w książce tel. na CD z 1996 roku numer 6202122 należy M. Temat: koniec roku
A w książce tel. na CD z 1996 roku numer 6202122 należy Pozdrawiam Temat: Zejscie centrali telefonicznej
Temat: nr 5xx-xx-xx w TP SA w W-wie? | W nowej ksiazce telefonicznej dla Warszawy nie ma dla tych numerow np | telefonu do biura napraw itp.Czy sa to numery tworzace tzw siec | wydzielona?. Z reguly tak np 52 i chyba 51 to telefony kolejowe O ile pamietam, ta szanowna instytucja ma 524xxxx (10 000 numerow!!!!!) ---------------------------------------------------------------------------- Temat: nr 5xx-xx-xx w TP SA w W-wie? W nowej ksiazce telefonicznej dla Warszawy nie ma dla tych numerow np telefonu do biura napraw itp.Czy sa to numery tworzace tzw siec wydzielona?. Z reguly tak np 52 i chyba 51 to telefony kolejowe Swoja droga powinny tam dzialac numery informacyjne 11111
Temat: Numery bezpłatne (alarmowe)
Czy jest gdzieś zapisane, poza regulaminem tpsa, że numery "Wolne od opłat połączenia telefoniczne przeprowadzone na obszarze tej samej Tak więc prawie całe 99x jest tutaj reprezentowane. Temat: Ale numer. Welcome Jaroslaw !!! | Was wie czemu z Warszawy można się do mnie dodzwonić, a ze Szczecina Fakt JSFMWine za to cale zajscie ponosi TP S.A., a wlasciwie PRACOWNICY A tu Cię zaskoczę - nie masz racji, błąd był po stronie ERY, ponieważ ICH JSFMJesli do dzis komus nie dziala, to zamiast psuc sobie ( i panienkom Y-y nic z tego, w poniedziałek rano przybył w ERZE do pracy taki pan co Z krainy WINDOWS98 pozdrawia: Temat: NOM
Bo u mnie od wczoraj kazdy numer na ktory dzwonie jest ciagle zajety :] A A tak na poważnie - NOM działa, tyle że jego punkty styku z siecią tpsa nie mają Reasumując - Justyna, próbuj do skutku! Pozdrawiam Temat: nr 5xx-xx-xx w TP SA w W-wie? W nowej ksiazce telefonicznej dla Warszawy nie ma dla tych numerow np telefonu do biura napraw itp.Czy sa to numery tworzace tzw siec wydzielona?. Pozdarwiam Temat: zloty numer w TP sa ? Użytkownik "loksim" <loksim4WON_SPAM@WON_SPAMpoczta.onet.lp> napisał w wiadomości news:dj11ho$56o$1@news.onet.pl... ilosc przypadkowych polaczen jest gigantyczna, przy numerze typu 1111111 mam okolo 200 niepotrzebnych polaczen dziennie (zabawy, testy, pomylki); Z czego zdecydowana większość to efekt zbyt wolnego impulsowania? Dlatego właśnie za czasów "strowgerowych" nie było numeru 111111 (o ile wiem - w żadnej SN). Było. Nie wszędzie, ale całkiem sporo było. Podpowiedź - krakowskie Biura Napraw ) (ale nie tylko) Szczególnie BN Grzegórzki ) (ul. Pilotów 4) -- LH ex. ACMM Warszawa PC-GCI 033 Papu dla harvesterów: agaw5@op.pl, data4@tlen.pl, paulusia_19@tlen.pl, qfelkaa@tlen.pl, Temat: BL- muszę się wyłądować;) A kiedys to sie dzwonilo do biura napraw, mowilo "dzien dobry, nie moge sie dodzwonic na numer xxxxxx, chyba jest zesputy" i pani przyjmowala zgloszenie nie pytajac wiecej o nic. .... i czasem nie robiąc więcej nic ... (z autopsji) BTW. Pozdrawiam p. Szymańską z (nieistniejącego już) BN Grochów :) -- LH ex. ACMM Warszawa PC-GCI 033 Harvesterom polecam: px_franki@interia.pl Temat: wyłączyli oddzwanianie Aby bezpiecznik spalić na przełączal;ni to trzeba było prawie 100V dać (z odpowiednią wydolnoscią prądową) i to między żyłę B a ziemię (np kaloryfer). Między A i B albo między A i ziemię - nie szło. hehe Mnie się kiedyś zdarzyło, jak po zrobionej robicie zlekka się nudziłem, wsadzałęm sznur to tu, to tam i klapałem BL po łączach. I tak upaliłem OBA bezpieczniki na CA, z której miałem jeden ze służbowych numerów (a na nim to trenowałem). No, to dryń na przełączalnię, zajęte. Ale od czego mam ową BL - pyk w łącze, przekaźnik F w WL-u złapał, dołączył mnie na trzeciego, poczekałem, aż tamta rozmowa się zakończy, wyłuszczyłem problem, pan poszedł, bezpieczniki zmienił, telefon działał Nikt do nikogo nie miał żadnych "ale" Centralowcy to w większości swoje chłopy, poprosisz i powiesz, że jesteś taki-to-a-taki i pójdzie, pogmnera, powie "zrobione". Czasem u siebie, jak jeszcze Strowgiego miałem, to tak robiłem. Bywało, że musiałem wyręczać Biuro Napraw... Stare dobre, przeminięte czasy ) -- LH ex. ACMM Warszawa PC-GCI 033 Harvesterom polecam: px_franki@interia.pl, piotrek12@wp.pl, piotrek19@wp.pl, Sylwia264@interia.pl, slawomir.chmura@wp.pl, ekrybnik@poczta.fm, jobin_multilevelmarketing@vp.pl, piotrek91@gmail.com, Temat: ISDN w Neti + Panasonic KX-TD 208 Witam ! Zamontowałem niedawno centralkę Panasonica KX-TD 208 w oddziale firmy w Czy ktoś może mi podpowiedzieć co mogłem źle ustawić - połączenia Pozdrawiam Temat: ISDN w Neti + Panasonic KX-TD 208 Jak jest ustawiony port ISDN w centralce? Mariusz Zamontowałem niedawno centralkę Panasonica KX-TD 208 w oddziale firmy w Czy ktoś może mi podpowiedzieć co mogłem źle ustawić - połączenia Pozdrawiam Temat: Problem z numerem-pytanie do fachowcow-prosba o pomoc Powiec tylko do jakiej centrali jestes podłączony??? Bardzo ważne! Mam problem z telefonem. Walcze z TPSA (przez BOK i Scentralizowane biuro napraw ale to chyba walka z wiatrakami, bede musial raczej jakies pismo ze skarga gdzies wyzej do nich wyslac) zeby to naprawili, ale pytanie ponizej zadaje z czystej ciekawosci, do osob ktore siedza w temacie i wiedza wiecej niz ja i beda chetne moze cos mi wyjasnic w tej kwestii. Opis uszkodzenia. Temat: Telekomunikacja Polska 1. Zeby sie mozna bylo dodzwonic do Warszawy za 1-2 razem 2. Zeby, jak podnosze sluchawke, to byl sygnal miasta a nie zajestosci 3. Zeby na moim billingu nie pojawialy sie nieistniejace numery 4. Zeby moj sasiad, ktory do mnie przychodzi zadzwonic tez dostal telefon 5. Zeby podczas 30 minutowego polaczenia z internetem nie zrywalo polaczenia 6. Zeby sie mozna bylo bez klopotu dozdzwonic na 0202122 To mi wystarczy, naprawde 7. Zeby, kiedy podnosze sluchawke pojawial sie w ogole sygnal. Daniela Temat: znikło Trzemeszno
Temat: Problem z numerem-pytanie do fachowcow-prosba o pomoc Mam problem z telefonem. Walcze z TPSA (przez BOK i Scentralizowane biuro napraw ale to chyba walka z wiatrakami, bede musial raczej jakies pismo ze skarga gdzies wyzej do nich wyslac) zeby to naprawili, ale pytanie ponizej zadaje z czystej ciekawosci, do osob ktore siedza w temacie i wiedza wiecej niz ja i beda chetne moze cos mi wyjasnic w tej kwestii. Opis uszkodzenia. Temat: Reportaz z dna sredniowiecza/ bylo: Czy polska Infostrada ma szanse zakonczyc sie "w kartoflach"? : Koles jest firma prywatna wynajmowana przez TPSA do polaczen tyle ze : akurat jakos nie do mnie. Naweet juz sie zaczelam zastanawiac czy nie : sprzedano komus mojego numeru ale paranoi sie nie poddaje. Kto wie - byl zdaje sie taki przypadek w Poznaniu gdy mieszkancow : W biurze napraw TPSA mowia: nie mamy ludzi, nie mamy srodkow, za 6 A swoja droga co sie stalo? U mnie rozumiem - woda dopadla kable. : Warto wpisac do ksiag , ale jakich. Zapytac jak sie nazywa dyrektor, a potem zadzwonic do kazdego kowalskiego : PS. Moj pracodawca ktory mi udzielil urlopu bezpl;atnego pod warunkienm Najblizszy sklep, komorke udroznia w 24h, biorac pod uwage ze wydasz : Jesli strace prace w USA poprosze TPSA o etat rzecvzniczki prasowej :) Nie nadajesz sie :-) J. Temat: Asus A6000 - padl na swieta Heja, wyslalem prosbe o nadanie numeru reklamacji na drugi dzien rano byla odpowiedz z numerem RMA informacjami jak nalezy zapakowac z telefonami kuriera i adresami placowek , zapakowalem w oryginalny karton podjechalem do biura DHL-a nadalem paczke ubezpieczona na koszt Orika i wyslalem do wroclawia /dane adresowe byly w mailu gdzie wysylac/ na nastepny dzien dostalem znowu maila od asusa z nowym numerem RMA no i z informacja, zebym zamowil kuriera z UPS /nie z dhl/ podal teleofnicznie jakis kod /umowa z UPS/ i przyjada i zeby nadac laptopa do koszalina Odpisalem, ze nadalem juz wczoraj do wroclawia wg wczesniejszego maila - 2 dzien i zero odzewu, na stronie serwisowej tez nie dziala moj RMA /zeby sprawdzic status/ dzwonie do asus polska /warszawa/ i mowie , ze cos jest nie tak, poszukali popatrzyli po numerze seryjnym i gosc mowi, ze mam zupelnie inny numer RMA /trzeci/ jednak ani gosc ani na stronie serwisowej /mimo, ze login jest ok i wyswietla status - repairing/ nie da sie dowiedziec gdzie on jest /wroclaw - koszalin/ , dzwonilem tez wczesniej to Orika bo kilka miesiecy temu osobiscie bylem we wroc i wymienili mi wadliwy zasilacz /sprawa zaltwiona w godzinke/ i rozmawialem z czlowiekiem czy sie nie da przyspieszyc tego jak osobiscie zawioze moze cos na miejscu to powiedzial, ze od 1 marca oni nie serwisuja tego na miejscu tylko idzie to dalej takze moim zdaniem to wyglada tak, ze drobne usterki typu wymiana zasilacza jakies wytarte rzeczy czy platne naprawy to moze oni robia drobne a jakies wieksze uszkodzenia gdzie potrzeba czesci to leca gdzies dalej /moze za duzo czesci znikalo Asusowi -zart-/ zobaczymy jak to bedzie:) Temat: wyłączyli oddzwanianie
Temat: wyłączyli oddzwanianie Przeszkadza, bo abonent wtedy zajmuje niepotrzebnie tzw. robota (dla danego modułu) i nawet obsługa centrali lub BN nie może wtedy go zająć aby wykonać np. jakiś pomiar. A do tej pory nie przeszkadzało ? Faktycznie na takiej S-12 gdy jakiś abonent kożysta(ł) z 974 to inny już nie mógł. Ale żeby był tylko jeden moduł robota i to wspólny dla 974 i dla obsługi - fiu fiu - cienka ta konfiguracja. No i faktycznie na S-12 to 974 robiło test. 5ESS tylko oddzwania więc co im to przeszkadzało ? Faktycznie moi (lokalni) monterkowie wykorzystują 121 do "lokalnego" porozumiewania się na linii abonenta albo do dzwonienia do abonenta z jego linii. Ciekawe co teraz zrobią (komórka rulez). Jakiś rok temu zamieniono numer 121 na ......1 (wybrać, będzie cisza i poczekać, zamiast zajętości będzie ciągły sygnał i wybrać numer linii). Monterkom o tym chyba nie powiedzieli bo jakiś czas później przywrócili 121 ale 1 nadal działał. vari ps za dawnych (dobrych?) czasów to na każdej CA siedziała obsługa BN (Biura Napraw). I mieli stoły pomiarowe. Zostało to nawet po zmianie central na S-12 ale i BN i obsługa samej centrali mogła robić pomiary. Potem zlikwidowali BNy i zrobili jedno centrum nadzoru nad S-12-kami. Ale bylo też SBN (Scentralizowane Biuro Napraw) w Warszawie i ono miało dostęp do zautomatyzowanych i zdalnie kontrolowanych stoów pomiarowych nawet na przełączalniach central elektromechanicznych. Ale np. SBN już zmierzyć linii w Piasecznie nie mogła. Mogła to zrobić tamtejsza obsługa S-12 którą chyba zostawili (nie robili bezzałogowej centrali). Temat: napiecia w gniazdku nie ma a sygnal ponoc slychac normalny Ostatnio - w piątek, na jednym z obiektów TP Warszawa Centrum ;-) | od niedawna w zasadzie Nic podobnego, istnieją i mają się dobrze. I istnieć będą jeszcze Temat: Ale numer.
Mam nową aktywację ERY, czyli nowy numer. Wczoraj w salonie sprzedawca wpisał Tomasz de Lam Wine za to cale zajscie ponosi TP S.A., a wlasciwie PRACOWNICY CENTRAL MIEDZYMIASTOWYCH. Jesli do dzis komus nie dziala, to zamiast psuc sobie ( i panienkom w BOK ) nerwy podpowiadam, ze takie sprawy zalatwia jeden telefon do biura napraw i reklamacji TP S.A., tj. tel. 900. Jaroslaw Skrzekut Temat: TP S.A. ujednolica numerację aparatów publicznych - informacja prasowa | Tak jest w rzeczywistości. Prosze??? Dawne 25xxxx to jest teraz 625xxxx. Mam taki numer na biurku Tym większe mną targają wątpliwości, albowiem fizycznie zaliczyłem 21, 28, 29 przy Pięknej, taxamo 625, Teraz objaśniam - przelotem, znaczy się widziałem centralę nie wchodząc Dlatego numer 625 twierdzę, że jest z Pięknej, a 825 z Armii ludowej. Pozdrawiam Temat: Ostrzezenie dla TPSA, choc to moja firma. (czesc naglowkow) ceX-Spetzial-Hidden-Line: JA KCEM BROFCA ! Ja tez ! Moze byc Krolewskie. (reszta naglowkow) Nie moga i nie leca przez ACMM. Natomiast faktem jest, ze centrala, ktora ce(trąbili) o tym wcześniej, to na pewno znaleźliby się ludzie, Totez pisalem, ze nie ma dla mnie ZADNEGO wytlumaczenia dla przerwania ceHaec igitur, S awek SP5SJT. Net-Tamer V 1.11 - Test Drive Temat: Problem z numerem-pytanie do fachowcow-prosba o pomoc Mam problem z telefonem. Walcze z TPSA (przez BOK i Scentralizowane biuro napraw ale to chyba walka z wiatrakami, bede musial raczej jakies pismo ze skarga gdzies wyzej do nich wyslac) zeby to naprawili, ale pytanie ponizej zadaje z czystej ciekawosci, do osob ktore siedza w temacie i wiedza wiecej niz ja i beda chetne moze cos mi wyjasnic w tej kwestii. Opis uszkodzenia. -pojawia sie w nieokreslonych momentach, Temat: Pierwsze statystyki za 2001
| p.s.
Jeśli chodzi o obsługę klienta to w zupełności się zgadzam. Obsługa Temat: 5 miesięcy na naprawę komórki Pani Marianna, która poskarżyła sie Redakcji dziennika Gazeta Pomorska, oddała swoją komórkę do naprawy w punkcie Orange w Tesco w Bydgoszczy od pięciu miesięcy czeka na jej naprawę. Telefon był jeszcze na gwarancji. - Zaniosłam tam komórkę czwartego września ubiegłego roku - opowiada Czytelniczka gazety. - Trudno uwierzyć, ale od tego czasu czekam na aparat. W bydgoskim punkcie Orange informowano mnie tylko, że telefon został wysłany do Warszawy. Pytałam kilka razy, kiedy otrzymam naprawioną komórkę, ale w tym punkcie nikt nic nie wiedział. Ciągle mnie tylko odsyłano. Jak długo mam jeszcze czekać na swój telefon?, pyta. Warto dodać, że jak informuje dziennik Czytelniczka w tym czasie korzystała z innego aparatu. - Dodam, że w punkcie Orange nie dano mi zastępczego telefonu, więc musiałam sobie sama poradzić - mówi. - W końcu zapłaciłam za aparat, który się zepsuł. Nic dziwnego, więc, że chciałabym otrzymać naprawiony telefon, dodaje. - Klientka reklamując działanie aparatu telefonicznego w salonie TP w bydgoskim Tesco przedstawiła kartę gwarancyjną na której naniesione były poprawki między innym numeru IMEI i skreślenia - mówi Maria Piechocka szefowa biura prasowego Telekomunikacji Polskiej w Poznaniu, którą gazeta poprosiła o pomoc. - Pracownik salonu uprzedził klientkę, że może to być przyczyna nie przyjęcia aparatu do naprawy przez autoryzowany serwis producenta. - Klientka została o tym fakcie poinformowana - mówi. - Na podstawie dokumentu potwierdzającego zakup, pracownik salonu wystąpił o wydanie duplikatu karty gwarancyjnej. Ta dotarła na początku tego roku i natychmiast wraz z aparatem została przesłana do producenta. Po interwencji gazety Czytelniczka otrzyma naprawiony aparat. ź/telix.pl Temat: Zaproszenie do złożenia oferty demontaż drzwi z ościeżnicą Warszawa, dnia 21.03.2008 r. SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO BIURO LOGISTYKI ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY Służba Kontrwywiadu Wojskowego zwraca się z uprzejmą prośbą o przesłanie oferty cenowej na demontaż starych i montaż nowych drzwi o wymiarach - 80 cm x 200 cm i montaż kraty stalowej z siatką o wymiarach - 200 cm x 174 cm Zakres prac obejmuje: v Demontaż drzwi z ościeżnicą, v Wykonanie drzwi stalowych z oscieżnicą, kraty okiennej i siatki, v Malowanie podkładowe i nawierzchniowe w kolorze szarym, v Naprawa nadproży tynku Drzwi i krata muszą spełniać wymogi zawarte w Zarządzeniu Ministra Obrony Narodowej Nr 25/MON z dnia 17 listopada 2005 roku „w sprawie szczególnego sposobu organizacji odpowiedzialnych za rejestrowanie, przechowywanie, obieg i udostępnianie materiałów niejawnych, stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych” Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej. Ofertę prosimy złożyć do dnia 1 kwietnia 2008 roku do godziny 10.00 w Sekretariacie Biura Logistyki SKW w Warszawie(W4 - Sekcja 2) przy ul. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, (w godzinach 9.00 – 14.30 w dni robocze) lub przesłać pod numer faxu (022) 6841-377. Termin realizacji – 14 dni od złożenia zamówienia w formie pisemnej (dopuszczana droga faxowa). Płatność w formie przelewu bankowego w terminie 14 dni od chwili otrzymania faktury VAT. Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela – Wanda Paszko tel. (022) 6841-745, kom. 0-605-199-949 Dodatkowo warunki zamówienia Zamawiający zamieścił na stronie internetowej http://przetargi.army.mil.pl (plik: Warunki Zamówienia – drzwi, krata). ZASTĘPCA DYREKTORA płk Marian BIAŁEK. Temat: Jestem wesoly romek... Mija juz czwarty dzien odkad najjasniejsza tepsa byla uprzejma zepsuc lacze. Jako ze dzwonie codziennie na usuwanie usterek, to juz kilka ciekawostek sie uzbieralo... 1. czekajac na pierwszy kontakt ichmosciow technikow musialem wyjechac. 2. Po godzinie dojechalem, sprawdzilem, ze nie dziala jak nie dzialalo. 3. Po kolejnym 1.5 dnia postanowilem zadzwonic ponownie. poniewaz dzieki 4. Zapewne nastapi w poniedzialek, nie przelaczajcie programu... Temat: Oprogramowanie Do Aethra
Tu na grupie: RE: Podstawowe znaczenie dla działania funkcji CLIP w analogowych realista Temat: Reklamacja Gdańsk dnia 23.10.2006 Stoginet Józef Drogoń 80-665 Gdańsk ul.Zalesie 6/4 Crowley Data Poland Sp. Z o.o. ul.Stawki 2 00-193 Warszawa Reklamacja w sprawie jakości łącza od firmy Crowley Zwracam sie pisemnie w sprawie dostarczonego sygnału. Wczesniej zgłaszałem to w Waszym biurze obsługi klienta w Warszawie; 1.sygnał dostarczany według umowy powinien mieć 4/4 Mb/s 2.od miesiąca czerwca Wasza usługa jest na zaniżonym poziomie / według pomiaru 4/2 Mb/s 3.przy praktycznym obciążeniu łącza wysycenie możliwe jest do wartości 3.2/1.2 Mb/s 4.wielokrotne próby poprawy dostarczanego sygnału przez biuro napraw technicznych nie odniosło skutku 5.moja osobista i zdecydowana interwencja doprowadziła do podawania numeru zgłoszenia 6.przy wielu próbach poprawy jakości usługi widząc niekompetencje pracowników zażądałem rozmowy z dyrektorem technicznym / który sie nie przedstawił / uzyskałem wyjaśnienie że jakość dostarczanego sygnału sie nie zmieni i bedzie 4/2 Mb/s w związku z powyższym czekałem na zmianę ceny za 1 megabit lub zmniejszenie wartości faktury w kolejnym miesiacu wrześniu. Faktura za miesiąc wrzesień została naliczona bez upustu , postanowiłem powiadmomić wasze biuro reklamacji o wstrzymaniu opłaty za ten konkretny miesiąc ponieważ złozyłem wypowiedzenie usługi w dniu 30 sierpnia aby zabezpieczyć przyszłe swoje roszczenia. Na dzień 30 wrzesnia upłynął termin umowy i nikt nie skontaktował sie ze mna w sprawie zgłaszanych problemów ze sprzetem – umowa na LMDS zapewnia wymiane takiego samego urządzenia , zgłaszany skrzywiony maszt i chwiejący sie nikogo nie interesował , 29 wrzesnia byłem zmuszony zdjąć sam uszkodzony maszt wraz z anteną , z tego powodu świadczona usługa była niepełna. W sobotę 9 września robiony pomiar łacza przez osobe wysłaną przez BOK na moją interwencję pokazałem przekrzywiony maszt z anteną , okazało sie że ta osoba nie jest pracownikiem Crowley , lecz montowała tą antenę na dachu , prosiłem o przekazanie problemu , bez rezultatu. -dołączam statystyki jako dokument i potwierdzenie z wartościami - 4 sztuki - wartość usługi dostarczanej do mnie jest dobrym DSLem / porównanie do tpsa. - proponuje cenę za 1 Mb/s w obecnej systuacji na 300 zł brutto - najprostrzym rozwiązaniem bedzie anulowanie wystawionych faktur we wrześniu i październiku - byłem zmuszony podłaczyć dodatkowe łącze DLS 4000 /umowa na 24 miesiące/ od czerwca do pażdziernika za 309 zł dla swojej sieci z powodu zaniżonego transweru dostarczonego przez Crowley. - z powodu Waszego niepełnego łacza i licznych przerw do 30 września odeszło z sieci Stoginet ponad 20 osób do konkurencji. Sposób rozmów oraz traktowanie mnie nie jest odosobnione że sprawa trafi do sądu. Styl Dyrektora w dniu 18 października spowodował umnie odruch odsuniecia sie od waszej firmy na zawsze i ostrzeżenie innych. Nie było zainteresowania i polemiki na temach jakości łacza , a tylko powoływanie sie na swoje filozofie że nie wygra sie z wami ponieważ statystyki pokażą że łacze bedzie na wykresie nawet 8 mega , to juz nie bedę wiecej rozmawiał i kontaktował sie z wami, ponieważ ja domagałem się rozmowy zanim sprawa zostanie opisana i trafi do zainteresowanych osób . Prosze potraktowanie tego pisma jako ostateczne . STOGINET Józef Drogoń Temat: serwis CRC - ostrzezenie Coz wiec.... pracowalem w w.w serwisie. Otoz kolego troche wyjasnien Ci sie nalezy. Jesli chodzi o date rejestracji. To ze telefon oddajesz do serwisu to nieznaczy ze zostanie on od razu zarejestrowany. Ma na to wplyw kilka czynnikow. Miedzy innymi czy oddasz do salonu sieci czy bezposrednio do serwisu. Poza tym zdarza sie ze dziennie przychodzi kilka tysiecy telefonow do naprawy wiec kazdy musi odstac swoje w kolejce prawda? I sami debile tam niepracuja uwierz mi. Jesli kazdy technik mialby badac dokladnie telefon to potrzebowalby okolo 2 godzin na telefon, a przy dzisiejszych ilosciach aparatow komorkowych wyobraz sobie co by sie stalo gdyby dziennie przyszlo dajmy na to 500 telefonow a jeden czlowiek w 8 godzinnym dniu pracy naprawialby hmmm 4 ? Po tygodniu robia sie sproe zaleglosci. Niemiej pretensji do ludzi naprawiajacych tylko do dyrekcji serwisu o to ze zamiast zatrudnic wieksza ilosc ludzi to z kazdego wyciskaja ile sie da. Ot w czym lezy problem. Fakt serwis ten niejest idealny ale sprobuj oddac do Sacela... Na pocieszenie powiem ze od bodajze 20 lutego wszystkie lub prawie wszystkie ( w tym CRC) autoryzowane serwisy nokii maja obowiazek dokonywac naprawy telefonu w ciagu 9 dni. jesli telefon w ciagu 9 dni niezostanie naprawiony to klient dostaje nowy aparat lub wymieniana jest plyta glowna(prawie na jedno wychodzi). Jesli chodzi o numery kontaktowe, na pewno znajdziesz je na stronie firmy. Jesli nie to Ci je podam, zaden problem. Poza tym w Twojej wypowiedzi znalazlem co najmniej kilka rzeczy ktore jakis nadgorliwy pracownik w.w serwisu spokojnie moze podciagnac pod paragraf, mamy wolnosc slowa, ale kulturalniej byloby gdybys nierzucal takimi konkretami jak nazwa firmy i jej adres, szczegolnie gdy wypowiadasz sie o niej negatywnie;) rozsmieszyles mnie niezle :-) 1. Na stronie było: telefon został zarejestrowany w Olsztynie 5 lutego- Warszawie 6 lutego, a później ktoś sobie sam zmienił datę na 11 luty wiec o co ci chodzi?? 2.Tak, każdy technik ma badać dokładnie telefon - udowadniasz ze wszyscy olewają i pobieżnie robią... tu sie sam wydałeś jak działa CRC, a ilu jest techników zatrudnionych to już nie moja sprawa.... tylko firmy .. niech i 100 zatrudni jak sie nie wyrabia... ja oczekuje jako klient rzetelności i szybkości działania, a nie tłumaczenia.... 3. Pokaż mi palcem gdzie można znaleźć numer inny niż do Biura Obsługi Klienta i recepcji który i tak przekierowuje do BOK???? 4.Chyba CRC jest firma publiczna? Sam piszesz,że mamy wolność słowa więc będę kiedy chce i gdzie chce sie wypowiadał negatywnie na temat ich pracy, tym bardziej, że jako klient jestem doskonałym przykładem. Paragraf ?? Chłopie na jakim ty świecie żyjesz??? 5. CRC ma chyba ISO? za co je dostali? bo chyba nie za podejście do klienta ??? co jest jednym z głównych warunków ISO?? reasumując.... pokazałeś doskonale działanie CRC GRATULACJE :-) pozdrawiam i odradzam w dalszym ciągu korzystania z usług CRC:-) ps... co dała wymiana płyty głównej, skoro dalej mam tą samą usterkę,a jeszcze bateria miesiąc temu wymieniona przez CRC po jednym dniu pada?? 3 pobyty tygodniami w serwisie,a aparat jak awaryjny był to i jest... Temat: Poprawianie wizerunku błękitnej linii
Tak 4 lata wstecz znacznie lepiej działała relacja abonent <- Teraz przyszło nowe i zgodnie z dewizą Prezesa eM Jot, jest się skazanym na No ale dziś nie ma TEORETYCZNIE problemu z "usługami wyższego rzędu", czyli Tyle to się zmieniło na plus i na minus w naszej kochanej TPSA. Temat: Przekroczenie terminu odpowiedzi na reklamację (TP SA) | Pouczono, złożyłem "wezwanie" i "odwołanie" w jednym piśmie. A odwołanie | zostało odrzucone "z braku podstaw do uznania". [..] Jeżeli była już "reklamacja" i "odwołanie" rozpatrzone przez wyższą instancję Rady innych co do zabezpieczenia dowodów, np. zdjęcia są bardzo pomocne.
Pół roku po tej aferze był spokój - podejrzewam, że dlatego iż w lokalu tej Od listopada zdecydowałem się na zamianę tej feralnej linii na ISDN, co - mam Z ciekawości - czy w ogóle proces cywilny o tak małe sumy (250 zł rozmowy Czy jest możliwe wywalczenie zadośćuczynienia pieniężnego za narażanie mnie na Cały czas nie mogę uwierzyć w totalną bezczelność TP SA i to mnie najbardziej Temat: Nagrody w największym Salonie Orange Największe w Polsce Centrum Orange mieszczące się w Warszawie przy Placu Konstytucji 6 zostało zmodernizowane i oferuje obecnie jeszcze wyższą jakość obsługi klientów. Z myślą o wszystkich klientach, którzy odwiedzą odnowione Centrum Orange w sercu Warszawy operator przygotował wiele atrakcji, podczas specjalnej akcji promocyjnej odbywającej się w dniach 18 - 23 kwietnia. Centrum Orange przy pl. Konstytucji 6 w Warszawie jest największym punktem sprzedaży usług Orange w Polsce, a jego powierzchnia obejmuje 515 metrów kwadratowych. Po wprowadzeniu marki Orange do Polski salon sprzedaży zyskał nowy wystrój oraz lepszą funkcjonalność - m.in. aż 16 stanowisk obsługi klientów. Odnowione Centrum Orange charakteryzuje się nowoczesną architekturą, z wewnętrzną szklaną klatką schodową okalającą przeszklony szyb windy (przygotowanej specjalnie ze względu na potrzeby osób starszych i niepełnosprawnych). Obsługa klientów Orange odbywa się na trzech kondygnacjach. Na parterze znajduje się recepcja oraz realizowana jest obsługa klientów indywidualnych przy 7 stanowiskach, a także w 3 specjalnych kabinach - dedykowanych do obsługi klientów biznesowych. Natomiast na dolnym poziomie ulokowano 4 stanowiska obsługi posprzedażnej klientów indywidualnych i 2 stanowiska przeznaczone dla klientów biznesowych. Na pierwszym piętrze znajduje się Salon Usług Dodanych i 2 punkty kasowe oraz specjalna ekspozycja ilustrująca historię ludzkiej komunikacji. Salon Usług Dodanych wyjątkowe miejsce przygotowano w nowej stylistyce i formule, przeznaczone jest specjalnie do prezentacji i sprzedaży usług mobilnych opartych na technologiach mobilnej transmisji danych GPRS, EDGE, W-LAN, a także 3G/UMTS w Orange. W Salonie Usług Dodanych Klienci Orange mogą zapoznać się z aktualną ofertą usług oraz skonfigurować swoje notebooki, telefony, a także inne urządzenia pozwalające w pełni na korzystanie z nowoczesnych usług mobilnych Do dyspozycji Klientów Orange udostępnia również cztery komputerowe stanowiska multimedialne, które w komfortowych warunkach pozwalają korzystać z zasobów sieci Internet. Centrum Orange na pl. Konstytucji 6 w Warszawie zaprasza Klientów siedem dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00-20.00, w soboty 10.00-17.00 oraz w niedzielę 10.00-16.00. Klienci mogą kontaktować się z Centrum Orange pod numerami telefonów: (+48 22 628 84 52; fax 628 84 53; lub przesłać e-mail: warszawa.konstytucji@centertel.pl Dla Klientów odnowionego Centrum Orange w Warszawie przygotowano szereg atrakcji oraz konkursów z nagrodami. W dniach 18-23 kwietnia odbywa się specjalna akcja promocyjna, obejmująca następujące działania: - kolportaż ulotek z kuponem konkursowym w obrębie 3 km od salonu; - animacje i atrakcje dla dzieci oraz dorosłych, przeprowadzone w dwugodzinnych blokach przez cały dzień pracy Centrum Orange; - specjalny konkurs dla klientów, w którym warunkiem udziału jest wymyślenie hasła reklamującego odnowiony salon Orange przy Placu Konstytucji 6 oraz zakup minimum jednej aktywacji lub przedłużenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Nagrodzone zostaną trzy najlepsze hasła reklamowe: I miejsce ? DVD, II miejsce ? zestaw Orange Go, III miejsce ? kupon dla całej rodziny do jednej z sieci kin. Salony Firmowe oferują klientom Orange: sprzedaż usług oraz bogatej oferty terminali mobilnych wyczerpujące informacje na temat oferty sieci Orange obsługę posprzedażną odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące używania telefonów oraz dostępnych usług możliwość zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami technologii mobilnych W Biurze Obsługi Posprzedażnej każdy klient sieci Orange może: uzyskać dokładne informacje na temat sposobu korzystania z usług sieci Idea aktywować lub modyfikować wybrane przez siebie usługi zmienić parametry swego konta abonenckiego uzyskać pomoc w razie problemów z korzystaniem z telefonu oddać do naprawy swój telefon otrzymać informacje na temat swoich rachunków telefonicznych złożyć reklamacje Ogólnopolska sieć sprzedaży Orange obejmuje ponad 1.1 tys. punktów w całej Polsce, którą stanowią zarówno Salony Firmowe oraz Salony Autoryzowanych Partnerów Handlowych. Więcej informacji nt. sieci sprzedaży Orange w Internecie na www.orange.pl lub pod numerem Informacji Handlowej Orange. Temat: Opowiadania Następny dzień to czwarty dzień od wyjazdu z Warszawy. Powinienem dzisiaj rano przyjść do biura (gdy wracamy sypialnym z delegacji nie przysługiwał dodatkowy dzień odpoczynku). W biurze już wszystko wiedzą, wczoraj dzwoniłem z Ekspedycji po linii kolejowej - jako jedyni w ministerstwie na Frascati mamy w pokoju linię miejską, wojskową i kolejową. To jest typowo turystyczny dzień - rzadko ale w czasie tych delegacji zdarzały się nam takie dni. Pojechałem więc do Berlina na całodzienną włóczęgę po jego "wschodniej" części. Mam paszport służbowy więc mogę przejść przez przejście "Charlie" do Berlina Zachodniego ale kolega, który to zrobił wylecial z pracy więc sobie daruję. Następnego dnia jeszcze przed świtem jestem już w Rzepinie i czekam na powrót wagonu z naprawy. Nie pamiętam już czy naprawa była w Rzepinie czy gdzie indziej ale pojechało z nim dwóch żołnierzy z konwoju a pozostali dwaj i ich dowódca pilnowali transportu na stacji. Po południu naprawiony wagon został dołączony do transportu i przed wieczorem pojechaliśmy do Frankfurtu. Ciągnął nas ostatni na tej stacji będący w ruchu Ty51. Gdy podjechał do naszego składu podeszliśmy popatrzeć a mechanik zaprosił nas (mnie i kaprala) do środka. Byliśmy tak zaskoczeni, że nawet niewiedziałem o co się zapytać i obydwaj niewiele mieliśmy do powiedzenia. Zapachy, dźwięki i gorąco - to pozostało w mojej pamięci na długo. Była to moja jedyna wizyta na czynnym parowozie jak dotąd. Dalszy bieg wydarzeń przebiegał według zwykłego schematu. Na stacji Frankfurt Oderbruecke dałem kapralowi swój paszport i zaniósł go do budynku nastawni na wschodnim końcu stacji gdzie urzędowali też nasi WOPiści. Tam się odbyła odprawa paszportowa. Celników tu nie było, przynajmniej nigdy tu żadnego nie widziałem. Ja poszedłem na zachodni koniec stacji gdzie wśród kilku baraków był ten w którym przekazywaliśmy transporty stronie niemieckiej. Bez wzgledu na to czy były dla armii niemieckiej czy radzieckiej przekazywaliśmy tej samej osobie - cywilowi, najpradobodobniej niemieckiemu kolejarzowi ale też nigdy nie widziałem go w mundurze. Procedura była dość długa, dłuższa niż w Brześciu. Wynikało to z tego, że czekaliśmy na telegram z Rzepina z wykazami wagonowymi i innymi danymi, potem transport był "nadawany" do stacji przeznaczenia i w tym celu wystawiane stosowne dokumenty i wysyłany telegram. Na biurku tego pana za każdym razem podziwiałem wielką kolekcję stempli z nazwami stacji i ich numerami kodowymi na takich małych karuzelach. Pracował szybko i zanim doszliśmy do momentu gdy odbierał odemnie dokumety zwykle było widać przez okno niemiecką manewrówkę podłączającą się do naszego transportu aby zabrać go na stacje towarową na zachód od dworca pasażerskiego we Frankfurcie. Żołnierz pilnował transportu do momentu odjazdu poczym przychodził do mnie do baraku i po skończeniu formalności schodziliśmy z wysokiego nasypu, na którym znajdowała się stacja do drogi na dole gdzie był przystanek autobusowy podmiejskiej linii do miasta. Po przyjeździe do hotelu, swoje rzeczy i żołnierza plecak zanosiłem do pokoju gdyż z bronią nie mógł wejść do środka - zabraniały tego przepisy i to samo było w Brześciu. Bez bagażu szliśmy do radzieckiej Komendantury Garnizonu gdzie żołnierz zostawial broń i amunicję. Teraz szybko do hotelu, odświeżyć się, przebrać i do polskiej restauracji na solidny obiad. Ta restauracja była ewenementem w tamtych czasach, menu było dwujęzyczne, ceny przystępne, obsługa polska, klienci głównie lokalni mieszkańcy i w porze obiadowej bywało, że trzeba było czekać na wolny stolik. Po obiedzie wróciliśmy do hotelu i na spokojnie zrobiłem kalkulację diet dla siebie i żołnierza poczym przekazałem należną mu kwotę. On miał wracać służbowym jutro wieczorem a ja też jutro nocnym z Berlina do Warszawy. Miałem bilet sypialny typu "open", wystarczyło pójść do kasy na dworcu i zrobić rezerwację. Najgorsze były piątki, wtedy zwykle nie było wolnych miejsc i trzeba było jechać w przedziale. Nie było to przyjemne gdyż były wtedy pełne miej lub bardziej pijanych polskich robotników wracajacych na weekend do kraju z licznie prowadzonych przez polskie firmy budów na terenie byłego NRD. Kontrole celne w przedziałowcach też były drobiazgowe co często mnie w ogóle omijało gdy miałem miejsce sypialne. Był siódmy dzień delegacji gdy rano przyjechałem do Warszawy. Koniec. Temat: Wls40 W ZNTK Poznań dla kolei przemysłowych o szerokości toru 600 mm zbudowano najwięcej, prawie 2000 sztuk lokomotyw, więc jeszcze dziś spotyka się je często na wąskotorowych kolejach przemysłowych. W latach 1952 - 1975 ZNTK Poznań zbudowały łącznie 2260 wąskotorowych lokomotyw spalinowych: WLs40 i WLs50 na tor o szerokości 600 mm oraz 2WLs40, 2WLs50 i WLs75 na 750 mm. Miały one silnik spalinowy S64L, po modernizacji w 1958 roku S324HL, taki sam jak normalnotorowe lokomotywy spalinowe: Ls40, Ls60 i Ls75 budowane w latach 50. przez Fablok w Chrzanowie dla kolei przemysłowych i dla PKP (seria SM02). Lokomotywy WLs40 i WLs50 W 1950 roku Zakładowe Biuro Konstrukcyjne Fabryki Lokomotyw (Fablok) w Chrzanowie skonstruowało lokomotywę spalinową WLs40 na tor o szerokości 600 mm. Silnik S64L, o mocy nominalnej 40 KM, napędzał czterobiegową przekładnię mechaniczną L8, także konstrukcji Fabloku. Biegi i kierunek jazdy przełączane były dźwigniami ręcznymi. Wały przekładni miały łożyskowania toczne. Korby wału wyjściowego przekładni napędzały wiązarami dwa zestawy kołowe ułożyskowane ślizgowo w wewnętrznej ramie lokomotywy i oparte na górnych sprężynach piórowych. Skrzynkowa rama lokomotywy była skręcona śrubami. Spawana budka maszynisty mieściła się za przekładnią. Osłona przykrywała zespoł napędowy, akumulatory ołowiowe umieszczone na półce nad sprzęgiem i zbiornik paliwa umieszczony nad przekładnią. Koła obu zestawów kołowych hamowane były od przodu żeliwnymi klockami uruchamianymi przekładnią śrubową z kołem recznym. Hamulec miał regulację odległości klocków od obrzeży kół. Pod osłoną, między akumulatorami i zbiornikiem paliwa, mieściła się ręcznie uruchamiana piasecznca. Oświetlenie elektryczne, zasilane z akumulatorów ładowanych pradnicą przy silniku spalinowym, miało dwie latarnie, po jednej z przodu i z tyłu lokomotywy, lampę w budce maszynisty i lampę przenośną. Lokomotywa posiadała dzwon sygnałowy i gwizdek na rurze wydechowej silnika spalinowego. W 1951 roku zbudowano lokomotywę prototypową. Źródła Fabloku twierdzą, że zbudowano ją w tej fabryce, lecz zarówno rysunek z Fabloku, datowany na 15.04.1950, jak i fotografia prototypu z archiwum tej fabryki mają na ścianie budki maszynisty tabliczkę firmową: "Warszawskie Zakłady Budowy Urządzeń Przemysłowych - Warszawa, Nr 001, 1951 r." Prototyp miał już kilka zmian konstrukcyjnych: szerokość budki maszynisty zwiększoną z 1230 do 1440 mm, hamulec uruchamiany dźwignią ręczną zamiast przekładni śrubowej z kołem ręcznym i inne sprzęgi. Sprzęgi uproszczono likwidując dwie sprężyny, stożkowo zwinięte z płaskownika i hak. Nowy sprzęg był sztywny, bez sprężyn, krótszy o 25 mm, miał dużo mniejszą tarczę zderzakową, a zamiast haka przetykowy sworzeń z rogiem do zachaczania łańcucha sprzęgu wagonu. Lokomotywa prototypowa nie miała drzwiczek zamykających dolną część wejść do budki maszynisty i poręczy na osłonie silnika. Produkcję lokomotyw planowano uruchomić w wymienionej fabryce warszawskiej, lecz w 1952 roku uruchomiono w ZNTK Poznań. Zakłady te rozpoczęły numerację lokomotyw od numeru fabrycznego 100, co skłania do przypuszczenia, że być może fabryka warszawska także zbudowała kilkadziesiąt takich lokomotyw. Od połowy lat 60. ZNTK Poznań borykały się z trudnościami spowodowanymi nieregularnością dostaw łożysk tocznych do przekładni. Centralne Biuro Łożysk Tocznych Cebilaz, zobowiązane dyrektywą Rządu do ciągłego obniżania wydatków dewizowych na import, kupowało coraz to inne łożyska toczne. Biuro Konstrukcyjne ZNTK Poznań musiało więc ustawicznie wprowadzać zmiany konstrukcyjne w przekładni. Można sobie wyobrazić, jakie trudności przezwyciężano przy pierwszej naprawie takich przekładni! Od 1961 do 1975 roku ZNTK Poznań budowały takie lokomotywy z silnikiem S324L. Większa moc silnika zaznaczana była w oznaczeniu typu: WLs50. wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ŚK 2/99 - Krzysztof Zintel Temat: Przeprawa z Logitech Z-5500 Witam! Kupilem pod koniec zeszlego roku glosniki Logitech Z-5500. Wybralem akurat ten zestaw bo ogolnie duzo dobrego o nim wyczytalem w sieci i pozytywne zbieral recenzje w prasie. Sprzet jak na glosniki komputerowe kosztuje moze sporo ale jego mozliwosci sa naprawde wysokie. Niestety po pewnym czasie w uzytkowaniu zaczalem zauwazac pojedyncze trzaski pojawiajace sie w nieregularnych odstepach czasu. Z poczatku myslalem ze to jedynie wina poluzowanych kabli albo zaklocen od innych urzadzen itp. Po pewnym czasie w sieci odnalazlem komentarze i watki na grupach oraz forach poswiecone wlasnie temu problemowi. Okazalo sie ze calkiem spora liczba ludzi na swiecie ma identyczne zaklocenia i wina lezy po stronie producenta, choc pojawialy sie tez glosy iz owe zaklocenia nie maja miejsca przy uzyciu kabla cyfrowego czy korzystania z listwy przeciwzakloceniowej, UPSa czy nawet stabilizatora napiecia... Polecano odsunac glosnik basowy od peceta i innych urzadzen, podsuwano jeszcze inne pomysly. W koncu trafilem na wpis iz dzowniac bezposrdno do biura obslugi klienta Logitech w Warszawie da sie ta sprawe zalatwic lacznie z pominieciem sklepu w ktorym zaklupilem towar. I tak nazwiazalem kontakt z Logitechem. Po przyjeciu zglosznia kazali mi przeprowadzic ostateczny test polegajacy na wlaczaniu i wylaczaniu swiatla i ew. jakis innych odbiornikow w danym pomieszczeniu z malym opoznieniem w oczekiwaniu na zaklocenia i odglosy z zestawu oraz przelaczeniu sprzetu na osobne gniazdko wolne od innych przylaczen. Ostatecznie test udowodnil ze mam do czynienia z trefna seria glosnikow. Troszke pechowo trafilem bo biuro w Warszawie w tym okresie przezywalo problemy techniczne z centrala i moja rozmowa byla kilkukrotnie przerywana a ja ostatecznie dokonczylem sprawe z obsluga klienta w Holandii, co nie stanowilo problemu o tyle iz kazda sprawa jest i tak rejestrowana we wspolnej bazie danych w sposob uniwersalny, procedury sa wszedzie identyczne a zgloszenia rozpatruja ludzie w Szwajacarii skad tez najczesciej sprzet jest wysylany do klienta. Pan na lini oswiadczyl ze problem siedzi w wadliwym zasilaczu dostarczonym przez jakiegos producenta (teraz juz wiem ze jednak lepiej jest kiedy zasialcz jest niezalezna czescia zestawu a nie wbudowany w urzadzenie, moze i placza sie kabelki ale chociaz zawsze jest lawiej go wyminic/naprawic). Dano mi do wyboru opcje zaminy sprzetu na sprawny egzeplarz, wymiane na model nizszy bez wyrownania w gotowce, oraz wspomniany model wyposazony w bezprzewodowe tylne glosniki (tak naprawe to polprzewodowe bo biagnie od nich kabel zasilajacy ktory trzeba wpisac do najblizego gniazdka) za podobne pieniadze oraz zwrot gotowki. Optowalem a w zasadzie sugerowalem ze zdecyduje sie na wymiane sprzetu na sprawny co moglo potrwac czas dluzszy ale nie sposob narzekac bo w tym czasie moglem dalej urzytkowac sprzet i odeslac go dopiero po odebraniu zamiennika.Tu tez zdazyla sie rzecz bardzo zagadkowa bo ostatecznie nie zfinalizowalem calej operacji z uwagi na to ze brakowalo mi numerow seryjnych ktore wystepuja na kartonie ktorego nie mialem po reka, a byl wymagany proceduralnie. Mialem wiec w najblizszym czasie zejsc sobie do piwnicy, spisac numer, przemyslec jaka ostatecznie opcje wybieram i odwownic do firmy i najprawdpodobniej zostac juz oblsluzony przez sprawne biuro w Warszawie. Nieczekiwanie po kiku dniach nad rankiem zapukal kurier z DHL z nowym zestawem prsoto z Duserdolfu w Niemczech, ktory nieco mnie uprzedzil i suma sumarum mile zaskoczyl, niestety do czasu. Po rozpakowaniu okazalo sie ze i ten egzemplarz wydaje zaklocenia ktorych nie mozna zaakceptowac. Tu wspomne ze pierowny zestaw byl wyprodukowany w sierpniu z.r, zas nowy w kwietniu b.r a problem nadal istnieje i rozni sie jedynie tym iz pierwszy zestaw wydaje odglosy bardziej basowe, zas drugi wydaje typowe trzaski, ale reakcja nastepuje na te same zjawisko, z tym iz chyba pierwszemu zdaza sie do ostatecznie rzadziej! Zirytowany ta sytuacja zadzwonilem do Logitecha. Sympatyczna pani poinformowala mnie ze w bazie ma zaznaczone ze holenderski operator przedstawil mi opcje o ktorych wspomnialem powyzej a ja wybralem zamiane sprzetu na nowy egzemplarz, z ta roznica iz w tym przypadku mamy opcje oczekiwania do pol roku na nowo produkowane egzemplarze pozbawione na 100% tej wady badz szybkiej wysylki nowego egzemplarza gdzie problem taki nie powinien, ale rownie dobrze ma prawo istniec! Zeby bylo smieszniej operator w/g informacji zgromadzonych w komputerze dzien pozniej odzwonil do mnie i potwierdzil moj wybor. Cala sprawe ostatecznie potwierdzil jego przelozony i tak pomimo niekompletnych danych na temat glosnikow sprawa zostala rozpatrzona. Po mojej interwencji w biuro w Warszawie uznalo ze nie zostaly dochowane procedury z ich strony i firma przyznala mi mozliwosc zwrotu gotowki (transfer bezposrednio ze Szwajacarii na polskie konto co moze tez troszke dziwic bo po jakiego grzyba firma ma tu swoje przedstawicielstwo?). Niestety nie moge wpisac sie w liste oczekujacyh na nowo wyprodukowane egzemplarze z blizej nieokreslonych powodow! Obecnie po przefaksowaniu do Szwajacrii paragonu i podania firmie nr konta bankowego oczekuje zwrotu pieniedzy oraz kuriera z DHL ktory zabierze dwa zestawy glosnikow! Przed pozbyciem sie glosnikow chcialbym ostatecznie przekonac sie w czym lezy problem i podpiac zestaw kablem cyfrowym oraz zobaczyc jak zachowuja sie przy podpieciu do UPSa. Reasumujac cala ta sytuacja jest zaskakuja. Zarowno sam proces reklamacji jak i sam fakt ze taka usterka ma prawo bytu przy produkcie markowej firmy, do tego najdrozszego z calej palety produktow tego typu na rynku. Jedyne pocieszyc sie mozna ze firma nie wypina sie na klientow i potrafi przyznac sie do bledow. Z ostatecznym werdyktem wstrzymam sie jednak do czasu az pieniadze znajda sie na koncie, a glosniki zostana sprawnie odebrane. Temat: szkoda majatkowa -samochodowa - PZU
[miejscowość], [data]. Do Powód: [imię i nazwisko] Pozwany: Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. w Warszawie Wartość przedmiotu sporu: [kwota podana w złotych, zaokrąglona w górę do P O Z E W O Z A P Ł A T Ę W imieniu własnym wnoszę o: 1) zasądzenie od pozwanego Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń S.A. w Warszawie U Z A S A D N I E N I E Powód zakwestionował wysokość przyznanego odszkodowania, uznając kwotę Właściwość sądu została określona na podstawie przepisu art. 20 ustawy z W tym stanie rzeczy pozew jest w pełni uzasadniony i zasługuje na Załączniki: Strona 1 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 48 rezultatów • 1, 2 |