biuro numerów TP Gdańsk

Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: biuro numerów TP Gdańsk




Temat: TP radzi wolontariuszom, by poszukali sponsora
Myśli samobójcze, depresja, poważne kłopoty rodzinne lub finansowe - z takimi problemami najczęściej dzwonią ludzie do Olsztyńskiego Telefonu Zaufania. Ostatnio często z rozmowy rezygnują, bo - po zmianie numeru - Telekomunikacja wprowadziła opłaty za połączenia, donosi Gazeta Olsztynska.

Człowiek odkłada słuchawkę, bo za godzinną rozmowę zapłaciłby jak za zboże. Osoby dzwoniące na Olsztyński Telefon Zaufania "Anonimowy przyjaciel". O ile w ogóle się dodzwonią odkladają słuchawkę, gdy tylko dowiedzą się, że rozmowa jest płatna, pisze dziennik.

988 - taki numer przez wiele lat miał Olsztyński Telefon Zaufania. Niedawno zmienił się na 9288. Dodatkowo można dzwonić pod numer: (0-89) 527 00 00 lub skorzystać z internetowego komunikatora skype: olsztyński.telefon.zaufania.

Samą zmianę numeru można by jednak przeboleć, ale to nie wszystkie zmiany. Czterocyfrowy numer jest płatny. Człowiek, który szuka pomocy często kończy rozmowę, gdy tylko otrzyma informację, że za godzinną rozmowę zapłaciłby jak za zboże.

Liliana Kulesza, szefowa biura prasowego TP w Gdańsku podpowiada, by pracownicy "Anonimowego przyjaciela" dogadali się z jakimś urzędem czy sponsorem, który mógłby pokrywać koszt połączeń z telefonem zaufania. Wówczas osoby dzwoniące na numer 9288 nie płaciłyby za połączenie.

- Potem sponsor się wycofa, a ja zostanę z długami - prorokuje Andrzej Kurowski, przewodniczący Olsztyńskiego Telefonu Zaufania.

telix.pl





Temat: Obrączka do odczytania
Do biura TP Bocian napisala pani, ktora widziala bociana z obrączką,
prosilismy o odczytanie lecz na razie tyle tylko udało sie uzyskać
informacji:

"Na obrączce bociana niestety zmyła się jedna liczba VH34_1 Gdańsk Polska.

Bocian jest w Potulicach niedaleko Nakła Nad Notecią Ten numer
próbowaliśmy również taką mini lunetą podejrzeć niestety bocian nogi
podać nie chciał i się przekręcał...
Ulica Sportowa najczęściej przesiaduje na stadionie. "

Moze jest ktos w okolicy kto odczyta brakującą cyfre?
posiadam kontakt telefoniczny do tej osoby, chętni do dokonania odczytu dostana telefon.

Poza tym nieustająco zachęcamy do zwracania uwagi na nóżki bocianów!





Temat: Walka o CLIP ciag dalszy (nie o GSM)

Vtam,


| Od pewnego czasu walcze o przywrocenie prezentacji numeru w moim stalym
| telefonie TPSA. To juz kolejna odpowiedz od TPSA (temat juz kiedys
| poruszalem) tym razem poprosilem ich o podstawe prawna (co zasugerowal mi
| kolega z Gdanska):

| --------------------------------
| BOK TPSA Gd-Siedlce podtrzymuje swoje stanowisko w sprawie braku
| mozliwosci swiadczenia uslugi "prezentacja numeru telefonicznego".
| Na podstawie pisma Dyrekcji Spolki Biura Uslug Telekomunikacyjnych w
| Warszawie z dnia 27.03.1997 wprowadzono w centralach telefonicznych
| blokade "prezentacji numeru telefonicznego".
| ----------------------------------------

Ciekawe, ze w jednej z central krakowskich prezentacja numeru jest wlaczona.
Moze pismo Dyrekcji Spólki ........... nie obowiazuje wszystkich  :-?


W Warszawie wiele central prezentuje numery bez zadnego problemu.
Widocznie jednak nie wszyscy podzielaja w TP S.A. zdanie dyrekcji.
Swoja droga uwazam, ze ta sprawa to juz prawdziwy skandal. Pocieszajace
jest to, ze pewnego dnia przyjdzie konkurencja na rynek w Polsce i TP
S.A. zostanie "wyrownane". :-)

                                        Pozdrawiam,
                                           -Krzysio





Temat: TPSA i przeniesienie numeru, PROBLEM


czesc.
no i mam problem ;)
przenosiny trwaja juz 44 dni , a maja na to 30 dni.
reklamacje juz zlozylem, pani kierownik BOK juz pisala protokol
przyspieszajcy dwa razy.. wszelkie kontkaty koncza sie na BOKu
bo juz dalej kontaktu nie ma.

pewnie bym juz z tego numeru dawno zrezygnowal , ale zonie zalezy
na tym starym numerze.. poza tym numer stacjonarny jest w ogole potrzebry...

a dzis kolega mnie "pocieszyl" ze on tez juz czeka tyle czasu co ja , a
ponoc
numery przenosza bym co czekaja juz 3 miesiace (nowy numer zakladaja ponoc
 w tydzien)

tak wiec prosze o porade jaka strategie przyjac i do kogo pisac pismo lub
cos..
aby jednak to przyspieszyc.. bo mnie zona udusi.. ;o
lokalizacja: Gdansk

pozdro
SirmarK


Witaj w klubie ...

Proponuje dzwonic do Biura Zarzadu (22) 6270031.

Po telefonie tamze sprawy potoczyly sie blyskawicznie (patrzac z
perspektywy zolwia): dokonczenie przenoszenia numeru zajelo jeszcze
tylko tydzien ...

Pomaga tez wysylanie e-maila przez strone
http://www.telekomunikacja.pl/kontakt/index.php - przy czym jako
kategorie proponuje wybrac Pytania do rzecznika TP i proponuje uzyc
magicznego zwrotu "interwencja prasowa"

W moim przypadku odezwal sie wtedy czlowiek z komorki badajacej (sic!)
satysfakcje klienta i wczoraj zostal nagrany reportaz opisujacy caly ten
burdel zwiazany z przenoszeniem numeru ...

Pozdrawiam i powodzenia

P.





Temat: Walka o CLIP ciag dalszy (nie o GSM)


Od pewnego czasu walcze o przywrocenie prezentacji numeru w moim stalym
telefonie TPSA. To juz kolejna odpowiedz od TPSA (temat juz kiedys
poruszalem) tym razem poprosilem ich o podstawe prawna (co zasugerowal mi
kolega z Gdanska):

--------------------------------
BOK TPSA Gd-Siedlce podtrzymuje swoje stanowisko w sprawie braku
mozliwosci swiadczenia uslugi "prezentacja numeru telefonicznego".
Na podstawie pisma Dyrekcji Spolki Biura Uslug Telekomunikacyjnych w
Warszawie z dnia 27.03.1997 wprowadzono w centralach telefonicznych
blokade "prezentacji numeru telefonicznego".
----------------------------------------


Ciekawe, ze w jednej z central krakowskich prezentacja numeru jest wlaczona.
Moze pismo Dyrekcji Spólki ........... nie obowiazuje wszystkich  :-?

Grzegorz Witek





Temat: Walka o CLIP ciag dalszy (nie o GSM)

Od pewnego czasu walcze o przywrocenie prezentacji numeru w moim stalym
telefonie TPSA. To juz kolejna odpowiedz od TPSA (temat juz kiedys
poruszalem) tym razem poprosilem ich o podstawe prawna (co zasugerowal mi
kolega z Gdanska):

--------------------------------
BOK TPSA Gd-Siedlce podtrzymuje swoje stanowisko w sprawie braku
mozliwosci swiadczenia uslugi "prezentacja numeru telefonicznego".
 Na podstawie pisma Dyrekcji Spolki Biura Uslug Telekomunikacyjnych w
Warszawie z dnia 27.03.1997 wprowadzono w centralach telefonicznych
blokade "prezentacji numeru telefonicznego".
----------------------------------------

Uwazam ze jezeli nie mamy innych srodkow to pozostaje nam tylko byc
upierdliwym. Juz po dwoch miesiacach wiemy kto zarzadzil teraz napisze
pismo do Warszawy i zapytam sie jakim prrawem. Wam proponuje to samo - nic
innego jak tylko presja z zewnatrz moze cos zdzialac. Chyba ze ktos w Was
jest w zarzadzie tpsa ;-)....
Pawel Sz
058 3020812





Temat: nowe ceny ISDN





[cut]


Wybrałem numer pozostawiony przez ludzi z CRiT. Odebrali i ktoś
powiedział "Widzę, że dzwonisz z numeru 39125xxx."  ???Jasnowidz czy


No tak, to byly czasy, w firmie (niemieckiej) w ktorej pracowalem
przed wieloma laty zalozono Komertel  i numer byl 3912027* byla to
wtedy jedyna mozliwosc uzyskania polaczenia z Niemcami, bez czekania
na zrealizowanie zamowionej przez telefonistke rozmowy.
To bylo jeszcze w latach '80, koszt instalacji byl wtedy abstrakcyjny
dla normalnego czlowieka, 1000$. Abonament zreszta tez, 60$ ale za to
polaczenia w obrebie sieci Komertel'a byly bezplatne, bez wzgledu na
to czy abonent byl w Krakowie, Warszawie czy Gdansku. Przez dlugi czas
nie mozna bylo zadzwonic z Komertela na numer w sieci publicznej, ani
z sieci publicznej na Komertel'a.
Inna sprawa jest, w biurze mielismy trzy linie telefoniczne i trzy
teleksy, TPSA nie dawala zadnej szansy na (na Saskiej Kepie) na
kolejne linie, jednak Komertel zostal podlaczony w ciagu trzech dni.
Po paru latach numer zostal przelaczony na ISDN.
[cut]


Zrobiłem passiv bus, zamówiłem MSN, pojawił się inny sprzęt;
Video, V110, V120, ppp, multi ppp, routery, ostatnio V90 - sprzęt coraz


Masz juz V.90??????????? Na jakim sprzecie??????

MK





Temat: [GW] TP SA łapie się wszystkiego
TP SA rozszerza ofertę usług dostępnych pod numerem informacji miejskiej 94
91. Teraz można przez telefon kupować bilety do teatrów, na koncerty czy
inne imprezy kulturalne, jak np. na występ Jeana Michela Jarre'a w Gdańsku

Usługa świadczona jest we współpracy z firmą eBilet. Dzwoniąc pod numer 94
91 uzyskamy od doradcy informację o dostępnych w danej chwili biletach, a
jeśli zdecydujemy się na zakup, to pracownik wypełni formularz rezerwacyjny
oraz poda numer rezerwacji, niezbędny przy płaceniu za zamówienie. Płatności
można dokonać przelewem lub kartą kredytową przez Internet. Bilety odbieramy
w kasie teatru albo w biurze firmy eBilet (niestety, we Wrocławiu jeszcze
nie działa), możemy też poprosić o dostarczenie ich przez kuriera pod
wskazany adres.

Minuta połączenia z numerem 94 91 kosztuje 1, 05 zł (1, 28 zł z VAT).

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,2863114.html

Ircys



Temat: TP S.A. - burdel gdański
a jak się Wam to podoba :-)

Moja szefowa od jakiegoś czasu się wsciekała ze panienka z naszego działu nie
potrafiła jakiegos montera ( Pana X.) z TPSA Wejherowo sciągnąc do nas do biura
który już cos tam robil i wie w czym jest problem. Panienka wydzwania do biura
napraw w Wejherowie a tu niespodzianka zglasza się to samo ale w Gdańsku :-) no
nic żaden problem - panienka poprostu prosi o aktualny numer do tpsa w
wejherowie do dzialu monterów a miły pan odpowiada iż czegoś takiego nie moze
zrobić bo oni maja taką automat. co tylko  wciskają guzik i łączą się z tym
miastem, ale gość bardzo miły podaje numer telefonu pod którym napewno coś się
dowie bo to tel. wejherowski. Panienka ucieszona dzwoni..... dzwoni a tu ?! o
dziwo milutka Pani odbiera ale w Gdańsku :-)))) i odpowiada że bardzo chętnie
pomoże ale proszę naswietlić o co chodzi :-) i wyjaśnia że do biur i innych
rzeczy w budynku TPSA w Wejherowie człowieku się nie dodzwonisz!! ponieważ
wszystko idzie do Gdańska i one z tego miasta decyduja i kierują co z fantem
zrobić. Panienka jednak bardzo  oponowała za tym  numerem tel. a pani
podpowiedziala ze nic na to nie poradzi ale proponuje ze jesli to wejherowo to
przeciez mozna isc osobicie do budynku TPSA i sprawe osobiscie zalatwic a nie
dzonic z tel. :-))) Uff.... na wiekie oburzenie naszej panienki :-)) po
usłyszeniiu tego wszytkiego na koniec usłyszała:
"... proszę podać swój numer tel. a panie z wejherowskiej TPSA do pani
oddzwonią"
Taaa...mija 4 dzień a tu nic głucho..... ale bynajmniej panienka uspokojona
poniewaz szefowa sie coraz bardziej wscieka ale to na tych balwanów ktorzy
takie cos wymyslili.... i szykuje się do ataku :-)))
Pozdrawiam Piotr





Temat: Co się dzieje w Młyńcu?
Zacznę od pytania czy ktoś ma jakiekolwiek informacje dotyczące firmy Market
Software, z którą dziś spółdzielnia Młyniec podpisała umowę na dostarczanie
Internetu dla spółdzielców? W sieci informacji o niej nie ma, w 'biurze
numerów' też. Czy nie wydaje Wam się to bynajmniej dziwne?

Z innej strony atakuje telewizja osiedlowa BPS, przejęta przez Małopolską
Telewizję Kablową (powiązana z Internet Polska), z którą to spółdzielnia ma
podobno kłopoty - "bo się nie słucha i panoszy". Wygląda na to, że prezes
Młyńca chce wprowadzić monopol na Internet, dla niejakiego Market Software.
A z tego co słyszałem BPS ma już na osiedlu budowany szkielet na
światłowodzie 1Gbit/s, wewnątrz bloków będą tylko multiswitche oparte o
100Mbit/s. BPS łączy się ze światem za pośrednictwem znanego i cenionego od
lat ogólnopolskiego providera posiadającego własną sieć szkieletową
155Mbit/s (i nie ma on nic wspólnego z ):TP S.A.:(  ). Czuwać nad siecią BPS
mają sami admini jednej z wyższych uczelni w Gdańsku. No i instalacja 300zł,
abonament 65zł.

Z innej beczki ;)

Zabawnym wydaje się fakt permanentnego znikania różnych ulotek dotyczących
Internetu z klatek schodowych niektórych bloków np. przy ul. Dywizjonu 303,
w których tylko niektórzy mieszkańcy mają możliwość korzystania z Internetu
w ramach amatorskich sieci. Czyżby sieciowcy do tego stopnia bali się
konkurencji i zrywając ogłoszenia liczą na .......?

Ulotek z kolei w Młyńcu rozmaitość. Ostatnio furorę zrobiła - ta autorstwa
samej spółdzielni, "zakazująca sieciowania czegokolwiek, bo firma (nie
podano jaka - czytaj Market Software) wygrała przetarg".

Pojawiła się też ulotka firmy InfoHelp, która to liczy sobie 200zł za
instalację i 100zł/miesiąc za łącze radiowe (antena na dachu - wewnątrz
budynku sieć na skrętce) 64kbit/s w obie strony. Chyba troszkę za drogo i za
wolno? No i ta antena? Znów problemy ze spółdzielnią.... brrrr.

Jednym słowem w Młyńcu rozgorzała prawdziwa wojna o duże pieniądze. Oby
tylko zwykły lokator najmniej na tym ucierpiał.

Pozdrowienia, Piotr Górski





Temat: OT - Netia - konkurencja w telekomunikacji ?


Niestety, na
przełomie 2000/2001 były na niektórych serwerach problemy z bilowaniem
połączeń callbackowych i stąd to opóźnienie.


ojoj nie tylko callback'owych.W 3 miastach Polski (Poznaniu,Gdansku i..)  Netia
doliczyla sobie kwoty z kosmosu do rachunkow (mi do polaczen komorkowych
akurat).Ponoc sami to prostowali poprzez f.korygujace tyle ze akurat w Gdansku
wiele osob zdazylo zlozyc reklmacje na ktore NETIA w 'niespelna' KOLEJNY
miesiac przyslala (ponoc jeszcze 'z wlasnej woli') wspomniane korekty z
ogolnym,bezosobowym listem przewodnim ,bez odnoszenia sie do pisma
reklamacyjnego Klienta (czepiam sie teraz SPECJALNIE) Powiem tylko ze POSLIZG z
auto-korekta miala niesamowity,wprawiajacy w zdziwienie nawet Pracownice
lokalnych BOK ktore wypelniali formularze reklamacji.

TUTAJ PRAGNE JESZCZE RAZ PODZIEKOWAC PRACOWNICOM BIURA REGIONALNEGO W C.H. KLIF


Jak już wspominałem,
jeśli ktoś nie jest w stanie zapłacić tego zwiększonego rachunku w
całości - bez gadania rozkładamy na nieoprocentowane raty (odraczamy
termin płatności)


No to fakt nawet z comiesiecznym rachunkami NETIA potrafi szybko pojsc
na 'ugode' ;-) i rozlozyc DUZA platnosc na raty.Jeden z niewielu
plusow 'praktycznych'


IDZ SOBIE DO TPSA


No tak...juz dawno odnioslem takie wrazenie ze Warszawiacy na *88(=bezplatny,z
netii,numer warszawski=numer biur regionalnych ktore de facto sa przekierowane
na w-we)
spoczeli na laurach w postaci: PANIE!!! CIESZ SIE PAN ze ma pan wybor i samą
altenratywe dla TePSY reszta malo istotna...lacznie z jakoscia i rzetelnoscia
swiadczonych uslug i udzielanych informacji.Wspomne tez o nabijaniu kiesy z ta
infolina techniczna internetii 0700xxxx podczas gdy wiekoszosc informacji mozna
zasiegnac w BOK netii,lacznie z przelaczeniem do dzialu technicznego...
Wiele razy slyszalem na poczatku ze INTERNETIA to nie NETIA,my nic nie wiemy o
pana rachunkach za internet... bleee.DOradzano mi tez na *88 ze reklamacje dot
internetii mam faksowac/wysylac do TOPNETU w Szczecinie a numer faksu uzyskam
pod 0700 ...no comments tym bardziej ze nr faksu podali tam warszwski :-
)))))))))

Zeby byla jasnosc: mam WIELKIE PRETENSJE do OBSLUGI W WARSZAWIE - tylko i
wylacznie.Wystarczy porozmawiac szczerze z Biurem Regionalnym,oni w wiekszosci
tez maja dosc pomylek i pomysłow Poleczki Warszawskiej





Temat: Multinet - uzgodnijmy pare rzeczy
Fakty:

1) Multinet nie dziala tak jak powinien dzialac (nie wnikam czy to wina
TPSA, T2 czy czegos innego, po prostu z punktu widzenia uzytkownika - nie
dziala)
2) U roznych ludzi sprawa wyglada roznie (zalezy to chyba od centrali)
"oddzwanialnosc" wynosci od 75% (moj kolega w Rumii) do bliko 0 (zero)
(ja) - konfiguracja ta sama - po rzeniesienu mojego komputera u niego
laczenie wyglada dobrze u mnie nie wyglada wcale
3) Pan Lucjan ktory jak mi sie zdaje rzadzi w Gdanskim oddziale Multinetu
ciagle prosi nas tylko o cierpliwosc

Pytania do pana Lucjana:

1) Czy uwaza pan ze Multinet dziala tak jak powinien?
2) Jezeli nie to kiedy bedzie dzialal? (chociaz orjentacyjny termin)
3) Czy wie Pan dlaczego Multinet nie oddzwania?
4) Dlaczego wiedzac o tym ze Multinet nie dziala tak jak powinien sprzedaje
pan karty dalej?
5) Kiedy mozna w biurze Multinetu kogos zastac?
6) Jak wyglada sprawa uznawania reklamacji w przypadku gdy urzytkownik uzna
ze firma Multinet nie wywiazala sie ze swoich zobowiazan i chce otrzymac
zwrot pieniedzy? (do sklepu gdzie sie karte kupilo czy od razu do Was?)
7) Czy istnieje mozliwosc zalozenia zamiast numeru 6999999 jakiegos numeru
0800 albo inna metoda zeby za polaczenie trzeba bylo zaplacic tylko raz a
nie 20?

Oferta:

Pomoge w rozwiazaniu problemow Multinetu jak tylko bede mogl (moge robic
doswiadczenia i proby laczenia sie kontrolowane z obu stron i pomoc w
szukaniu bledu, moze sie kiedys umowimy i ktos z Multinetu zamiast modemu
podlaczy zwykly aparat telefoniczny do linii i zadzwoni do mnie do domu i
poslucha w sluchawce co jest przyczyna nieoddzwaniania (nie ma takiego
numeru? mylenie sygnalu wywolania z busy? albo cos innego)





Temat: Oferta Softelu - System C


-----Wiadomo ć oryginalna-----

Data: 21 czerwca 1999 20:24

| Firma SOFTEL ma przyjemnosc zaproponowac Panstwu nowa usluge - SYSTEM C -
| tani dostep do sieci Internetu przez niezalezna linie telefoniczna. System
| C ma dwie podstawowe zalety:

| 1. Polaczenia z Internetem sa ok. 3 razy tansze w stosunku do tych
| realizowanych przez numer 0202122. Szczegolwy cennik mozna znalezc pod
| adresem http://www.softel.elblag.pl/softel/m3_5.htm

| 2. Uzytkownik sytemu C dostaje do dyspozycji niezalezna linie
| telefoniczna. Od tej pory polaczenia z Internetem nie blokuja jedynej
| czesto linii domowej lub firmowej.

| Ponadto prosimy zwrocic uwage na nastepujace informacje dotyczace pracy i
| instalacji systemu C:

| 1. Linia systemu C może być wykorzystywana do prowadzenia bezpłatnych
| rozmów telefonicznych i zestawiania połączeń modemowych w obrębie grupy
| użytkowników systemu. Każdy użytkownik otrzyma indywidualny numer telefonu.
| Mozliwe bedzie uzyskanie polaczenia z tym numerem z innych sieci operatorow
| liniowych i komorkowych.

| 2.Abonament miesieczny wynosi 15 zl netto.

| 3.Użytkownicy systemu C nie są obciążani dodatkowymi opłatami TP SA

| 4.Warunkiem przystąpienia do sytemu C jest:

|  a.podpisanie umowy z firmą SOFTEL na korzystanie z systemu
|  b.uiszczenie połowy opłaty instalacyjnej (205 zł +VAT)
|  c.istnienie technicznych możliwo ci założenia nowej linii

| 5.Warunkiem wdrożenia systemu C jest zgłoszenie się 50 użytkowników

| 6.W ramach systemu C użytkownicy otrzymują konto e-mail w domenie

| istniejacego konta.

| 7.Klienci SOFTELu, którzy nie będą chcieli lub mogli wej ć do systemu C,
| pozostają na dotychczasowych warunkach.

| 8.Usługi utrzymania stron www rozliczane są w/g oddzielnego cennika .

| 9.Czas realizacji podłączenia w systemie C - ok.10 użytkowników tygodniowo,
| wg kolejno ci zgłoszen

| 10.Systemem mogą być objęci użytkownicy z następujących miast rejonu:
| Elbląg, Gdansk, Malbork, Kwidzyn, N.Dwór Gd., Orneta,Prabuty, Susz. W miarę
| doskonalenia sieci telefonicznych zasięg systemu będzie się zwiększał.

| 11.Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 3454029

| Zapraszam serdecznie do korzystania z naszej nowej uslugi.

| Wlodek Gesicki

| --

| Wlodek Gesicki
| Biuro Uslug Informatycznych SOFTEL
| Pl. Jagiellonczyka 1
| 82-300 Elblag
| tel. 055 235 39 76
|     058 345 40 29


Pozdrowienia, oto pelna oferta Softelu.





Temat: "Wolne telefony" (a raczej bilingi)


A co bys powiedzial, gdyby - w ramach racjonalizacji i oszczednosci
oczywiscie - w Warszawie wszystkie przesylki awizowane byly do odbioru,
powiedzmy, w urzedzie pocztowym we Wlochach? Lokal tanszy, uslugi tansze
itede itepe.


Przeciez to nie to samo. Wiadomo przeciez, ze urzad pocztowy powinien byc
blisko ludzi, podobnie jak szpital czy (przepraszam) urzad skarbowy.
Natomiast na przyklad informacja telefoniczna o kodach pocztowych (nie wiem,
czy to istnieje, a powinno), czy jakakolwiek telefoniczna obsluga
(informacja o podatkach, clach, lekach), np. z czterocyfrowym
"taksowkarskim" numerem, moze bardzo dobrze sie ulokowac w Slupsku...
Bardziej ogolnie: ja  mowie o czynnosciach, ktore nie wymagaja
bezposredniego kontaktu. O dzialaniach, ktore sa zalatwiane droga
telefoniczna lub pocztowa. Wspomniany GUS moze zostawic w Warszawie
biblioteke, roczniki i to wszystko, co mozna nazwac bezpodrednia obsluga
klienta, natomiast cala szara biurokracja moze pojechac gdzie indziej, z
czystym zyskiem dla panstwa (lub odpowiednio w przypadku TP SA, dla TP SA-
oszczednosc na kosztach), dla Warszawy (rozladowanie przeciazonego miasta -
uwaga, wiem, ze to z powodu braku infrastruktur i przez zaniedbania, ale
budowanie infrastruktur i rozladowywanie nie sa sprzeczne, wprost
przeciwnie!), dla miasta docelowego (nowe miejsca pracy generuja kolejne
posrednie), a nawet dla obslugiwanego klienta: w miescie biedniejszym, w
ktorym trudniej o prace, przynajmniej w teorii pracownicy powinni sie
bardziej starac ...


I bardzo prosze. Niech bulingi drukuja sie w Krakowie (byleby dochodzily w
rozsadnych terminach), biuro numerow niech sie miesci w Lodzi, a
ksiegowosc
w Olsztynie. _JA_ jako abonent nie musze nigdy w tych miejscach bywac. Ale
jezeli swoj biling bede mogl obejrzec na monitorze w Bialej Podlaskiej
(zamiast na Twardej) , bede sie burzyc.


Ja nie sugeruje tepej, biurokratycznej decentralizacji: przeciez nie moge w
kazdym zdaniu podkreslac, ze moje propozycje i wszelkie sugestie wymagalyby
_inteligentnego_ wdrozenia. Wiec w pelni zgadzam sie z ostatnim akapitem
wypowiedzi przedmowcy.

Swoj biling powinienes moc obejrzec w domu na Internecie, lub tez na
samoobslugowym stanowisku w BOKu, skladajacym sie z duzego monitora i bardzo
uproszczonej klawiatury, albo tez z samego ekranu do naciskania paluchami. I

zrozumiala) instrukcja obslugi (jakies 4 zdania :-))) ), a takze 2 mile i
bajecznie cierpliwe panienki do pomocy. Po pol roku czegos takiego notowania
TP SA znacznie wzrastaja... i spadaja koszty. Koniec pierwszej dygresji.
Oczywiscie powinienes tez moc zamowic biling przesylany poczta (na wybranym
nosniku) lub e-mailem. Zauwaz, jak wygodne jest to ostatnie rozwiazanie dla
Ciebie, i jak bardzo oplacalne dla operatora: Ty masz dane prawie
natychmiast i w formie, z ktora robisz co chcesz, a dla operatora koszt
wynosi ZERO.

Co ciekawe, to juz inna dygresja, pamietam, ze rozwiazania tego typu
prowadzily nawet do zwiekszenia centralizacji pewnych dzialan, w sensie
skupienia w jednym miejscu: na przyklad ktores z wiekszych swiatowych linii
lotniczych mialy kilka lat temu cala europejska telefoniczna obsluge klienta
w jednym miejscu, gdzies na dalekich (wiec dosc tanich) przedmiesciach
Paryza, siedzial tam wielojezyczny personel i w zaleznosci od numeru na
ktory dzwoniono (np. w Holandii), odpowiadano po holendersku "Air XXX,
Amsterdam, w czym moge sluzyc". Dlaczego tak nie mozna zorganizowac biura
numerow TP SA? Na przyklad w Walbrzychu albo Stargardzie Gdanskim ...

MM





Temat: TPSA w Gdansku... :(
[ciach]


Z tego co przezylem i widzialem w telepunkcie to mozna by ksiazke

Szkoda ze Bareja juz nie zyje...


Witam!
  Ano szkoda. Mialem podobnie, chociaz nic tak skomplikowanego jak Internet
nawet mi do glowy nie przyszlo :) Jak tylko chcialem po prostu zmienic
wlasciciela telefonu, jako ze kupilem mieszkanie.

    Historia zaczela sie bardzo przyjemnie od telefonu do TEPSY z pytaniem,
co z tym fantem zrobic. Okazalo sie, ze z poprzednim wlascicielem musze udac
sie do siedziby szanownej i ukochanej naszej firmy na 10 lutego. Co tez, po
umowieniu sie z tymze wlascicielem, zrobilem pieknego dnia 26 sierpnia.
     Po odczekaniu swojego (jakas godzine w porywach do poltorej) w kolejce
(oczywiscie klientow obslugiwala tylko jedna Pani a kolejka az nie miescila
sie na korytarzu) zostalismy uprzejmie obsluzeni i poprzedni wlasciciel
przepisal numer telefonu na mnie. Sam zostal zalatwiac jakies inne swoje
sprawy (korzystajac z faktu, ze juz swoje odczekal w kolejce, wiec dlaczego
nie zaszalec? :) ), ja zas zostalem przekierowany do telepunktu celem
podpisania umowy.
     W telepunkcie kolejna mila pani podpisala ze mna umowe, wybralem sobie
pakiet, uprzejmie zrezygnowalem z darmowych ale platnych minut oraz obnizek
i szczesliwy z umowa w reku udalem sie do domu przekonany, ze wszystkie te
brzydkie rzeczy, ktore mowia o obsludze klienta w TP SA to musza byc jakies
wyssane z palca bzdury - przeciez u mnie, poza drobna niedogodnoscia w
postaci kolejki, wszystko poszlo jak z platka. Jakze strasznie sie
pomylilem.
    Przy podpisywaniu umowy zostalem poinformowany, ze ostatni rachunek na
poprzedniego wlasciciela zostanie skorygowany oraz ze na poczatku wrzesnia
przyjdzie rachunek dla mnie razem ze skromna (60 zl) oplata za przepisanie

telekomunikacji zrobia co do niech nalezy czekalem na rachunek.
    W polowie wrzesnia zdziwilem sie troche, ze kolejny rachunek przyszedl
na poprzedniego wlasciciela jakby nigdy nic. Postanowilem wiec zadzwonic do
biura obslugi klienta wtedy jeszcze do Gdanska. Po kilkunastu minutach
wyjasnien zostalem poinformowany, ze reklamacja zostala przyjeta i ze ktos w
ciagu 2 dni sie ze mna skontaktuje. Dostalem tez numer telefonu na wszelki
wypadek, jakby sie jednak nie skontaktowal. Wypadek takowy, jak mozna bylo
sie spodziewac, wydazyl sie, wiec postanowilem zadzwonic. Z efektem zadnym,
oni chyba maja taki staly numer telefonu, ktorego nikt nie odbiera i daja go
kazdemu klientowi. Zglosilem wiec reklamacje ponownie i ponownie zostala ona
przyjeta w podobny sposob co poprzednia - no po prostu sam cukier.
    Po tygodniu i kilku probach zadzwonienia na przekazany wczesniej numer
telefonu udalem sie do BOK na 10 lutego z zapytaniem, o co chodzi. Pani nie
zagladajac do niczego stwierdzila po prostu, ze ten typ tak ma i to musi
troche potrwac i zebym sie niczym nie martwil. Jako ze jestem czlowiekiem o
raczej luzackim podejsciu do zycia i nie lubie walczyc z wiatrakami wiec
darowalem sobie dalsze poganiania wspanialego monopolisty i przyjalem
kolejny rachunek na telefoniczny na poprzedniego wlasiciela (w pazdzierniku)
niczym sie juz nie przejmujac i nie podejmujac zadnych aktywnosci wliczajac
w to placenie rachunku.
    Po okolo dwoch tygodniach kolejna mila pani, niestety nie wiem skad, ale
chyba gdzies z lubelskiego zadzwonila do mnie i stwierdzila, ze wlasnie
dostala moja reklamacje i juz chce przelaczac moj telefon. Ma jednak pewien
drobny problem, poniewaz nie posiada mojej umowy. Troche sie zdziwilem, w
koncu podpisywalem te umowe chyba z ta sama firma, ale zeby nie wnikac w
szczegoly i ulatwic pani zadanie przefaksowalem do tej pani moj egzemplarz
umowy. Pol godziny pozniej ta sama pani zadzwonila z podziekowaniem i
informacja, ze telefon zostal przelaczony.
   Nie zaszkodzilo to oczywiscie innemu dzialowi TPSA przyslac w kolejnym
miesiacu (listopad) rachunku standardowo na poprzedniego wlasciciela, ktorym
to rachunkiem tez juz standardowo sie nie przejalem i wyrzucilem do kosza. W
miedzyczasie na starego wlasciciela linii przyszly 3 upomnienia i cztery
korekty, ktore oczywiscie powedrowaly do kosza, bo zadna z nich nie wydawala
sie wlasciwa.
   W kolejnym miesiacu, czyli okolo polowy listopada zadzwonila do mnie
kolejna pani tym razem juz z blekitnej linii czy jak to sie nazywa i
koniecznie chciala rozmawiac z poprzednim wlascicielem. Na stwierdzenie, ze
ten jest niobecny i raczej niedostepny stwierdzila, zeby mu przekazac, zeby
zadzwonil na blekitna linie - zadne tlumaczenia o przepisaniu linii i inne
proby przedstawienia sytuacji do pani nie docieraly. Telefony takie byly
przynajmniej dwa.
   Ostatnio przyszlo upomnienie dla starego wlasciciela na zdaje sie
rozsadna sume po korekcie, wiec chyba trzeba bedzie je zaplacic. Oczywiscie
rachunku dla mnie jak nie bylo, tak nie ma do dzis...

Pozdrawiam
Wojtek





Temat: Reklamacja
Gdańsk dnia 23.10.2006
Stoginet Józef Drogoń
80-665 Gdańsk
ul.Zalesie 6/4

Crowley Data Poland Sp. Z o.o.
ul.Stawki 2
00-193 Warszawa

Reklamacja
w sprawie jakości łącza od firmy Crowley
Zwracam sie pisemnie w sprawie dostarczonego sygnału.
Wczesniej zgłaszałem to w Waszym biurze obsługi klienta w Warszawie;
1.sygnał dostarczany według umowy powinien mieć 4/4 Mb/s
2.od miesiąca czerwca Wasza usługa jest na zaniżonym poziomie / według pomiaru 4/2 Mb/s
3.przy praktycznym obciążeniu łącza wysycenie możliwe jest do wartości 3.2/1.2 Mb/s
4.wielokrotne próby poprawy dostarczanego sygnału przez biuro napraw technicznych nie odniosło skutku
5.moja osobista i zdecydowana interwencja doprowadziła do podawania numeru zgłoszenia
6.przy wielu próbach poprawy jakości usługi widząc niekompetencje pracowników zażądałem rozmowy z dyrektorem technicznym / który sie nie przedstawił / uzyskałem wyjaśnienie że jakość dostarczanego sygnału sie nie zmieni i bedzie 4/2 Mb/s w związku z powyższym czekałem na zmianę ceny za 1 megabit lub zmniejszenie wartości faktury w kolejnym miesiacu wrześniu.
Faktura za miesiąc wrzesień została naliczona bez upustu , postanowiłem powiadmomić wasze biuro
reklamacji o wstrzymaniu opłaty za ten konkretny miesiąc ponieważ złozyłem wypowiedzenie usługi w dniu 30 sierpnia aby zabezpieczyć przyszłe swoje roszczenia.
Na dzień 30 wrzesnia upłynął termin umowy i nikt nie skontaktował sie ze mna w sprawie zgłaszanych problemów ze sprzetem – umowa na LMDS zapewnia wymiane takiego samego urządzenia , zgłaszany skrzywiony maszt i chwiejący sie nikogo nie interesował , 29 wrzesnia byłem zmuszony zdjąć sam uszkodzony maszt wraz z anteną , z tego powodu świadczona usługa była niepełna.
W sobotę 9 września robiony pomiar łacza przez osobe wysłaną przez BOK na moją interwencję pokazałem przekrzywiony maszt z anteną , okazało sie że ta osoba nie jest pracownikiem Crowley , lecz montowała tą antenę na dachu , prosiłem o przekazanie problemu , bez rezultatu.
-dołączam statystyki jako dokument i potwierdzenie z wartościami - 4 sztuki
- wartość usługi dostarczanej do mnie jest dobrym DSLem / porównanie do tpsa.
- proponuje cenę za 1 Mb/s w obecnej systuacji na 300 zł brutto
- najprostrzym rozwiązaniem bedzie anulowanie wystawionych faktur we wrześniu i październiku
- byłem zmuszony podłaczyć dodatkowe łącze DLS 4000 /umowa na 24 miesiące/ od czerwca do
pażdziernika za 309 zł dla swojej sieci z powodu zaniżonego transweru dostarczonego przez Crowley.
- z powodu Waszego niepełnego łacza i licznych przerw do 30 września odeszło z sieci Stoginet ponad 20
osób do konkurencji.
Sposób rozmów oraz traktowanie mnie nie jest odosobnione że sprawa trafi do sądu.
Styl Dyrektora w dniu 18 października spowodował umnie odruch odsuniecia sie od waszej firmy na
zawsze i ostrzeżenie innych. Nie było zainteresowania i polemiki na temach jakości łacza ,
a tylko powoływanie sie na swoje filozofie że nie wygra sie z wami ponieważ statystyki pokażą że
łacze bedzie na wykresie nawet 8 mega , to juz nie bedę wiecej rozmawiał i kontaktował sie z wami,
ponieważ ja domagałem się rozmowy zanim sprawa zostanie opisana i trafi do zainteresowanych osób .
Prosze potraktowanie tego pisma jako ostateczne .

STOGINET Józef Drogoń



Temat: Dialery zmieniają operatora
Rzepa/Telekomunikacja 12.05.03

Dialery zmieniają operatora

Samoobrona

Dialery, czyli programy instalowane w pamięci komputera, które łączą z
drogimi numerami 0-700, od kilku miesięcy są tematem do dyskusji.
Telekomunikacja Polska SA zapowiada, że chce zwiększyć bezpieczeństwo
swoich  klientów przed niechcianymi dialerami. Powstają programy o nich
informujące i  usuwające je. Ci, którzy oferują numery wykorzystywane przez
dialery, migrują do  sieci operatorów alternatywnych.

W połowie kwietnia rzeczniczka TP SA Barbara Górska poinformowała, że
spółka  "przyjęła wstępne założenia swojej polityki wobec dialerów". Jej
zdaniem, latem  2003 roku ma wejść w życie kodeks etyczny obowiązujący
dostawców serwisów 0-700.  Jeszcze wiosną tego roku mają zostać zmienione
dotychczasowe umowy z dostawcami,  dzięki czemu internauci powinni być
lepiej zabezpieczeni przed niechcianymi  dialerami. Z informacji "Rz"
wynika, że TP SA chciała, by nowe umowy zaczęły  obowiązywać od maja, ale
ten plan nie powiódł się.

Barbara Górska poinformowała też, że trwają wstępne prace nad opracowaniem
specjalnego programu - antydialera. Z informacji "Rz" wynika, że TP SA 15
maja  ogłosi konkurs na taki program.

Bronimy się

Od 22 kwietnia wszystkie wersje bardzo popularnego polskiego programu
antywirusowego mks_vir zostały wyposażone w funkcję "wykrywaj dialery jako
niebezpieczne programy", która służy do ich usuwania.

W połowie kwietnia portal Onet.pl ogłosił, że specjalny program
umożliwiający  wdzwaniany dostęp do Internetu za pomocą numeru
udostępnianego w ramach usługi  OnetKonekt (wspólne przedsięwzięcie z
Energis Polska) wykrywa próby instalowania  dialerów i przełączania zarówno
na numery 0-700, jak i na numery zagraniczne..

Inną, i jak do tej pory najpowszechniejszą metodą samoobrony, jest
zamówienie  w Biurze Obsługi Klienta TP SA blokady połączeń z numerami
0-70. Istotne jest,  by blokada została zainstalowana na stałe w centrali,
bez możliwości "zdjęcia" z  klawiatury przez abonenta, oraz potwierdzenie
na piśmie, że operator świadczy  nam tę usługę. Blokada połączeń kosztuje
3,66 zł miesięcznie.

Potwierdzenie na piśmie zamowienia usługi potrzebne jest w przypadku
reklamowania połączeń z takimi numerami. Życie pokazało bowiem, że blokada
0-70  dokonywana przez TP SA wcale nie zabezpiecza przed połączeniami z
takimi  numerami. Świadczą o tym liczne przykłady, m.in. sprawa nagłośniona
przez "Nową  Trybunę Opolską". W tym przypadku przedstawiciel TP SA
tłumaczył, że "w centrali  może się zdarzyć, że blokada się zawiesza i może
nie zadziałać". Wiemy, że mimo  zamówienia instalacji blokady 0-70 z
połączeń tego typu mogą korzystać klienci  TP SA w Gdańsku.

Odwrót od TP SA

Firmy oferujące dialery wyraźnie przeczuwają, że nadchodzą cięższe czasy w
ich stosunkach z TP SA. Stąd np. oferująca je dial.net.pl od końca kwietnia
dostarcza dialery łączące z numerami 0-700 zlokalizowanymi w sieci Netii.

Nie można wykluczyć, że oferowaniem numerów 0-700 wykorzystywanych przez
dialery zajmie się Szeptel. Do takich wniosków można dojść na podstawie
oficjalnych wypowiedzi przedstawicieli firmy Media-Net Interactive, która
ma 5,4  proc. akcji giełdowej spółki. Szefowie MNI uważają, że Szeptel może
lepiej  wykorzystać posiadane możliwości oferowania dostępu do Internetu, a
także  wprowadzić do swej oferty - tak jak Netia - numery 0-700.

Przeniesienie 0-700 z sieci TP SA do sieci innych operatorów sprawi, że TP
SA  nie będzie mogła narzucać warunków firmom oferującym dostęp do numerów
0-700.  Będzie mogła co najwyżej negocjować z innymi operatorami stawki
rozliczeń  międzyoperatorskich za połączenia z sieci TP SA na takie numery
zlokalizowane w  sieciach innych telekomów. Te ostatnie zaś bardzo
potrzebują gotówki.

Do "Rz" dotarły pierwsze pojedyncze sygnały, że dialery przekierowują
połączenia nie tylko na 0-70, ale także za granicę, np. do Gwinei Bissau
(minuta  połączenia kosztuje 7,63 zł). Takie trwające 47 min 27 s
połączenie -  teoretycznie - z Internetem kosztowało jednego z naszych
czytelników 359,81 zł.

Co mówią fachowcy

Trwa spór, czy dialery mogą zainstalować się bez wiedzy użytkownika, czy
nie.  Według przedstawicieli biura prasowego TP SA, którzy z kolei powołują
się na  zatrudnionych przez operatora specjalistów, instalacja każdego
dialera odbywa  się za wiedzą użytkownika.

Innego zdania są ofiary dialerów, a co ważniejsze - także zewnętrzni
eksperci.

"Dialery są programami często instalowanymi bez wiedzy, lub korzystając z
niewiedzy, użytkownika, których działanie polega na przestawianiu ustawień
połączenia modemowego, tak by wybierany był numer płatny typu 0-700 -
poinformowano na stronie MKS spółka z o.o., działającej od 1996 r. polskiej
firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą programu antywirusowego. - (...)
W  wielu przypadkach dialery posiadają również funkcje, które można uznać
za  bezprawne".

MKS sp z o.o. od 20 grudnia 2001 roku ma certyfikat jakości ISO 9001.

Eksperci zwracają też uwagę na zapis z nowego regulaminu świadczenie usług

stwierdzenia przez TP, że z należącego do abonenta urządzenia końcowego
generowane są połączenia, których natężenie może spowodować zagrożenie
płatności  za usługi, TP telefonicznie powiadamia o tym fakcie Abonenta. W
przypadku  otrzymania od abonenta potwierdzenia, że powyższe połączenia
odbywają się bez  jego wiedzy i zgody lub gdy powiadomienie abonenta nie
jest możliwe, TP ma prawo  ograniczyć lub zawiesić świadczenie usług".
Wiemy, że niektóre Biura Obsługi  Klienta TP SA stosują się do tego
przepisu, ale większość nie.





Temat: Kalendarium wydarzeń w sieci Orange w 2006 roku
Kalendarium najważniejszych wydarzeń w firmie PTK Centertel operatora sieci Orange w 2006 roku.

2006-12-27 Kolejny rekord – klienci Orange wysłali 231 milionów SMSów i ponad milion MMSów w tegoroczne Święta Bożego Narodzenia.

2006-12-17 Reprezentacja Piłkarska Dziennikarzy zremisowała z zespołem Orange i Przyjaciele w meczu charytatywny, którego beneficjentami, jak co roku, są podopieczni Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny „Koło” z Warszawy.

2006-12-10 Telewizja Trace w telefonach Orange. Jest to już 16 program telewizyjny udostępniony użytkownikom Orange World.

2006-12-01 Orange, lider na rynku szybkiego bezprzewodowego Internetu w Polsce, wprowadził do swojej oferty innowacyjną technologię HSDPA.

2006-11-23 Orange i Caritas Polska zaapelowały o wsparcie poszkodowanych w katastrofie w kopalni Halemba uruchamiając akcję zbiórki charytatywnych smsów.

206-11-11 Orange wprowadził Nowy Twój Plan, który lepiej dostosowuje ofertę do potrzeb klientów. Teraz abonenci mają 7 usług, z których sami tworzą idealny dla siebie plan.

2006-10-03 Orange rozszerzył swoją ofertę mobilnych programów telewizyjnych o jeden z najpopularniejszych dziecięcych kanałów – Cartoon Network.

2006-10-18 W Sali Kongresowej w Warszawie, na jedynym koncercie w Polsce, w ramach urodzin Orange wystąpił Seal wraz z towarzyszącym zespołem.

2006-09-19 W urodzinowej ofercie Orange klienci otrzymali możliwość rozmowy nawet przez 58 minut za darmo w każdej rozpoczętej godzinie.

2006-09-18 Pierwsze urodziny Orange – Orange po raz pierwszy liderem rynku komórkowego w Polsce.

2006-07-31 W Sopocie odbyła kolejna edycja jednego z najważniejszych turniejów tenisowych w Polsce „Orange Prokom Open 2006”. PTK Centertel również i tym razem był sponsorem tytularnym tego prestiżowego wydarzenia sportowego, po raz pierwszy jako Orange.

2006-07-26 Kibice Legii Warszawa zostali głównymi laureatami trzeciej edycji akcji Orange Fair Play.

2006-07-21 Festival Orange World Music zgromadził na bałtyckim wybrzeżu tysiące fanów słuchających gwiazdy muzyki etnicznej i znanych DJ-ów z czterech stron świata.

2006-07-24 Telekomunikacja Polska i PTK Centertel uruchomiły zintegrowany portal internetowy, prezentujący ofertę TP i Orange.

2006-07-05 Wszyscy użytkownicy Orange Go mogą korzystać z nowej usługi Przyjaciele, w której minuta połączenia kosztuje tylko 5 groszy.

2006-06-30 Od początku lipca 2006 klienci telefonów komórkowych w sieci Orange bez żadnych zobowiązań mogą wypróbować usługi przed ich zakupem. Dzięki ofercie „Spróbuj i Wybierz” można testować m.in. pakiety SMS i MMS, mobilną telewizję oraz pakiet muzyczny.

2006-06-27 W rankingu reputacji marek PremiumBrand 2006 Orange zajmuje najwyższą pozycję wśród operatorów telefonii mobilnej działających w Polsce.

2006-06-01 Orange udostępnia także użytkownikom telefonów na kartę możliwość korzystania z usługi przenoszenia numerów (MNP - Mobile Number Portability).

2006-05-25 Orange i Urząd Miasta w Gdańsku uruchomiły specjalny numer SMS na rzecz odbudowy kościoła Świętej Katarzyny w Gdańsku.

2006-05-16 W ramach usługi Mobilne Wideo widzowie „Magdy M.” mogą oglądać premierowe odcinki swojego ulubionego serialu w telefonie komórkowym Orange.

06-05-14 W Warszawie, po ostatnim spotkaniu w sezonie 2005/2006 Orange Ekstraklasy, wręczono trofeum i medale dla piłkarzy dwóch czołowych drużyn. Dekoracja piłkarzy odbyła się z udziałem sponsora rozgrywek - PTK Centertel, operatora sieci Orange.

2006-05-02 Rozpoczeło działalność Biuro Prasowe Grupy TP. Powstało ono w celu realizowania jednolitej i efektywnej komunikacji Grupy TP z mediami - w ramach budowy w Polsce operatora zintegrowanego. Rezcnikiem Grupy TP został Jacek Kalinowski.

2006-04-25 Orange nagrodzona Złotym Godłem European Trusted Brands – Marki Godne Zaufania .

2006-04-18 Zmodernizowano największe w Polsce Centrum Orange mieszczące się w Warszawie przy Placu Konstytucji.

2006-04-04 PTK Centertel, operator Orange, rozpoczął współpracę z Programem II Telewizji Polskiej S.A. Orange został mecenasem jednego z najpopularniejszych telewizyjnych programów filmowych – Kocham Kino.

206-04-03 Wideo Rozmowy, Mobilna Telewizja, Mobilne Wideo i Mobilna Muzyka już dostępne dla klientów Orange. Orange udostępnia dla wszystkich klientów najnowocześniejsze usługi trzeciej generacji (3G/UMTS).

2006-02-28 2100 studentów i absolwentów reprezentujących uczelnie z całego kraju wybrało Polską Telefonię Komórkową Centertel, operatora sieci Orange - Najlepszym Pracodawca Roku 2005 - oferującym pracę, praktyki i staże wchodzącym na rynek pracy młodym ludziom.

2006-02-27 Polska Telefonia Komórkowa Centertel poinformowała, że liczba klientów Orange przekroczyła już 10 milionów.

2006-02-13 W Warszawie odbyła konferencja „From Advertising to Messaging” zorganizowana przez Orange. Jej głównym punktem był jedyny w Polsce wykład Rishada Tobaccowali – jednego z najbardziej znanych na świecie innowatorów marketingu.

2006-02-03 Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Orange był sponsorem jedynego w Polsce koncertu Grace Jones, który odbył się w Warszawie w Sali Kongresowej (PKiN).

2006-01-29 W ciągu miesiąca w sieci Orange przesłano blisko 1 mln SMSów na rzecz pomocy ofiarom tragedii budowlanej w Katowicach.

2006-01-16 Orange rozpoczął świadczenie usługi przeniesienia przydzielonego numeru pomiędzy ruchomymi publicznymi sieciami telefonicznymi.

2006-01-08 Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Orange podobnie jak w poprzednich latach wsparł cele tegorocznego XIV Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

2006-01-02 Klienci Orange wysłali ponad 57 milionów SMSów żegnając stary 2005 i witając nowy rok 2006;

(ź)Orange
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • osy.pev.pl
  • Archiwum
    Powered by wordpress | Theme: simpletex