Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: Biuro Numerów Abonentów
Temat: Zamieszczanie fotek w necie ? ona nie miała neostrady - o neostradzie to wiem, ze jest w mierę bezpieczna pod tym względem. Ale ludzie czasami piszą z pracy, czasem mają innego operatora nż tepsę :) A co do numeru telefonu to wystarczy mieć adres i dar przekonywania, żeby wyłudzić z biura numerów numer telefonu, nie mając nazwiska abonenta. Wiem, bo sama kiedyś musiałam w pracy tak wyłudzać przynajmniej raz na miesiąc i udawało mi się to - może nie za każdym razem, ale powiedzmy raz na pięć, zależy na jaką panią się trafiło. Temat: Dziwne smsy - zachowaj tę wiadomośc od: IMEI ... Dziwne smsy - zachowaj tę wiadomośc od: IMEI ... Witam, Od kilku dni dostaję spod numeru +48793688974 dziwnego sms'a o tresci "Zachowaj tę wiadomość. Od: IMEI:35197801006667/0" I tyle. Mam abonament w Erze, ale tam na infolinii panienka była mi w stanie tylko powiedzieć, że to nie ich numer tylko z Play. Tyle to i ja wiem, że macierzyście to numer z Play (bo przy ogólnodostępnej możliwości przenoszenia numerów, to może być numer tak na dobrą sprawę w każdej z sieci. W Play też nie byli mi w stanie pomóc, poza zasugerowaniem zadzwonienia do ich biura numerów (żeby było śmieszniej dostępnego tylko dla abonentów Play). Ale przecież w żadnym biurze numerów nie podadzą mi i tak imienia i nhazwiska lub nazwy firmy która jest właścicielem numeru spod którego nękają mnie niechciane sms'y. Dodam jeszcze, że nigdy nie korzystałam z żadnych zabaw przez telefon, nie ściągałam tapet, dzwonków, gier i tym podobnego badziewia wysyłając sms na numery premium. Czy ktokolwiek zetknął się jeszcze z tym problemem? Zaczynają mnie drażnić te smsy a nie wiem jak moge sobie z nimi poradzić? Temat: jak znalesc numer telefonu znajac tylko adres??? biuro numerów tepsy: 118 913 ("informacje o poszukiwanym numerze osoby prywatnej, firmy lub instytucji, abonentów Telekomunikacji Polskiej i innych operatorów, m.in.: Orange, Plus, Era, Netia, Dialog na podstawie podanych kryteriów poszukiwania (imię i nazwisko/nazwa firmy, adres). ") jest jeszcze takie coś: biuro-numerow.pl/indywidualni/ ale nie wiem czy działa Temat: opłata za połączenie z Biurem Numerów w TPsa opłata za połączenie z Biurem Numerów w TPsa Zmiany organizacyjne jakie robi TP SA w swoich szergach w zakresie udzielania informacji o numerach telefonicznych polega na tym: 1) Biuro numerów telefonów znajduje się w Ciechanowie dla miast m.i. Bygdoszcz, Toruń .... 2) Czas oczekiwania jak ktoś aby ktoś się zgłosił na numerze informacyjny, to ... o chociaz podająna graną formułke, że czas połączenia nie obciąża dzwoniącego. Ale mam wątpliowści 3)Na pytanie o szczgóły (czasami osoba szukająca abonenta ma małe problemy z nazwą adresata, nazwą ulicy lub szuka kogoś w pobliżu ... ) To osoba udzizielająca informacji nie jest zorientowana co i jak, bo nie zna gepgrafi danego miasta i pewnych zdarzeń historycznych .... Informacja udzielona w wielu przypadkach jest nie zawsze dokładna lub informator nie może pomóc ...., a więć człowiek nie jest zadowlony z udzielonej informacji 4) ALE ZA TO WSZYSTKO TP SA PO CICHU PODNIOSŁA KOSZT OPŁATY ZA POŁĄCZENIE. WG ICH TARYFY JEST TERAZ KOSZT OPŁATY ZA JEDNOSTKĘ TARYFOWĄ LICZONY JAK ZA DWIE. Wąłsnie dostałem taki rachunek i byłem zdziwiony. Barak informacji na poprzednich rachunkach TELEFONICZNYCH o zmainie taryfy. Na telefonie informacyjnym TP SA, (gdzie dzodzwoniłem się?? to nie wiem to gość udzielający inf. nt. temat powiedział, że chyba to zmieniono w ubiegłym roku. hahaha? Na tronie internetowej pisze w taryfie, ze obowiazuje od 01.06.2003 roku. Za wszystko my płacimy X 2. Oszczędności TP SA przenisła na dzwoniących. Klient zapłaci za zmiany .... Dobre!!!!! Temat: TP chce podnieść opłaty za infolinie!!! TP chce podnieść opłaty za infolinie!!! www.wirtualnemedia.pl/index1.php?act=4&id_artykulu=14239 Od 1 września br. TP SA podnosi cenę połączenia z biurem numerów 913 Nowa cena to 1,42 zł brutto, choć będzie można uzyskać informację o czterech numerach. Z kolei pod numerem 908 w międzynarodowym biurze numerów TP można otrzymać informacje o numerach abonentów zagranicznych. W czasie jednego połączenia można otrzymać dowolną ilość informacji, a cena połączenia od 1 września br. będzie wynosić 2,44 zł brutto za minutę połączenia. PRZECIEZ TO PRZEGIĘCIE. ZA CO W TAKIM RAZIE PLACIMY ABONAMENT!!! ZA WROZENIE BLEKITNEJ INFOLINII CZY ZA ZMIANE LOGO??? MOZE MA KTOS JAKIS POMYSL, JAK DAC TPSA DO ZROZUMIENIA, ZE TO NIE JEST DOBRY POMYSL? Temat: Czy Aster City ma biuro numerów? ale jest to biuro numerow tylko abonentow warszawskich Temat: dłuższe numery lokalne od 5 grudnia dłuższe numery lokalne od 5 grudnia Podaję do wiadomości dla tych co łączą się przez TP SA z internetem. Od 5 grudnia 2005 r. zmieni się sposób realizacji połączeń miejscowych i strefowych (lokalnych). Każde takie połączenie z telefonu stacjonarnego lub automatu telefonicznego będzie rozpoczynało się od wybrania cyfry 0 i wskaźnika strefy numeracyjnej (tzw. numeru kierunkowego) właściwego dla danej strefy. Do tej pory dzwoniący wybierał od razu numer abonenta. Jak poinformowała TP S.A., zmiana wynika z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 14 lipca 2005 r. w sprawie planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych. Obowiązek wprowadzenia tych zmian dotyczy wszystkich operatorów telefonii stacjonarnej. Konieczność wybierania dłuższych numerów nie powoduje zmiany ceny połączeń lokalnych. Zmiany nie dotyczą wybierania numerów skróconych Abonenckich Usług Specjalnych (AUS), w tym trzycyfrowych numerów alarmowych, np. do pogotowia ratunkowego 999; numerów czterocyfrowych, np. zamawiania rozmów międzymiastowych 90 50 czy informacji miejskiej 9491, radio taxi i pogotowia technicznego itp.; a także numerów sześciocyfrowych, tj. numerów informacyjnych tp, np. biura numerów 118 913. Może będzie taniej? Co? Temat: TP: nowe zasady udostępniania danych abonentów TP: nowe zasady udostępniania danych abonentów pracuje na biurze numerow i bedzie tak ze co do firm to ich nie obowiazuje zasada ochrony danych osobowych, wiec firmy jak byly tak beda w spisie, a co do osob prywatnych to jesli oswidczenia nie wysla to znaczy ze nie wyrazaja zgody i nie bedzie ich w spisie (ich prawo). A nie wiem czy wiecie, ale na nasze Biuro Numerow 90% ludzi, ktorzy dzwonia to firmy windykacyjne, różne banki itp, ktorzy poszukuja wierzycieli, dlużników. Tylko oni napedzaja całą tą machinę i generują dochód dla TP. Zwykli szarzy ludzie jesli juz dzwonia to po numer do jakiejs instytucji, a te w bazie beda caly czas. A ustawa ta dotyczy tez innych operatorów (Netia, Dialog, Tele2 itp) Temat: Info. Petrolet > Chce znaleźć numer abonenta w sieci petrotel w Płocku, jaki jest numer > informacji? Czy nie jest to zbyt błahy temat do zakładania wątku. Umiejętność wyszukania informacji to podstawowa umiejętność, a Twój problem można rozwiązać szybciej niż trwało napisanie wiadomości. Podpowiem Ci jak radzić sobie w takich sytuacjach. Nie masz książki. Numer informacji TP SA jes Ci nie znany (akurat tu uzyskałbyś swoją informację), ale masz przecież dostęp do netu!: Krok 1. szukamy strony internetowej petrotelu. Nie znasz adresu więc albo próbujesz kombinacji www.petrotel.pl (i trafiasz) lub petrotel.com.pl lub korzystasz z wyszukiwarki np. www.google.pl (używając frazy "petrotel" + dodatkowe słowo kluczowe np. "informacja") Krok 2. zakładam, że udaje Ci się odszukać stronę www petrotelu. Szybki rzut oka na zawartośc, zakładka pomoc i są kontakty ......... Żebyś nie musiał mierzyć sie z tym problemem podpowiadam nr biura numerów: 118-913 (tak ten sam co TP!) ;-) Temat: Tpsa Jeśli jest to numer firmy, możesz sama ją odszukać na stronie Ditela, podając w wyszukiwarce miejscowość i nr telefonu: www.ditel.pl/asp/szukaj_f.asp Podobną informację powinnaś uzyskać w biurze numerów. W przypadku numerów abonentów prywatnych nie ma takiej możliwości (ustawa o ochronie danych osobowych). Temat: Czy można uzyskać adres dom., na podst num tel? . > Pomijam sprawę etyki w innych sytuacjach, ale z tym polskim wymysłem pt. Ustawa > o ochronie danych osobowych to jakaś paranoja. Kogo ona ma ochraniać i przed > czym? A problemów z tego powodu co niemiara. Przeciez jeżeli ktoś sobie nie > życzy, to może zawsze zastrzec numer telefonu. Tak tylko wyjaśnię, że sprawa udzielania informacji o numerach telefonów, zastrzeganiu numeru, spisy abonentów itp w ogóle nie są regulowane ustawą o ochronie danych osobowych. W tej sprawie zastosowanie mają szczególne przepisy prawa telekomunikacyjnego. A jeśli chodzi o przyjętą metodę ochrony danych abonentów, to przepisy unijne dają pewną swobodę. Polska wybrała metodę taką, że dane abonentów nie mogą być udostępnione w spisie lub biurze numerów, dopóki abonent wyraźnie się na to nie zgodzi. Dlatego też w zasadzie nie ma obecnie instytucji „zastrzeżenia numeru” przez abonenta. Po prostu każdy numer jest „zastrzeżony” dopóki abonent nie wyrazi zgody na zamieszczenie w spisie. Myślę, że podejście Ustawodawcy było zbyt restrykcyjne. Aha, teoretycznie jest możliwa i zgodna z prawem sytuacja tzw. wyszukiwania zwrotnego, czyli ustalenia danych abonenta po podaniu numeru telefonu. Do tego potrzebna by była wyraźna, dodatkowa zgoda abonenta na taki sposób udostępniania swoich danych. Temat: Numery uciekły z bazy TP SA I bardzo dobrze się stało!!!:-)) Tepsa zlikwidowała książkę prywatnych abonentów, bo zwęszyła interes - jak się chciało uzyskać informacje o czyimś numerze telefonu, to trzeba było dzwonić bo biura numerów. Tam miła pani podawała maksymalnie trzy numery, po czym gdy człowiek pytał o czwarty to rzucała słuchawką,a każde takie połączenie oczywiście kosztuje. Więc teraz dostali po łapach - i niech nie wylewają krokodylich łez - zwyczajnie ktoś uzupełnił lukę, jeśli operator nie był łaskaw nieodpłatnie udostępnić numerów swoch abonentów, to znalazł się ktoś, kto to zrobił, a że przy okazji wyciekły numery zastrzeżone... cóż - gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą;-), niech posiadacze tych numerów skarżą Telekompromitację Polską,. bo to tylko ona jest temu winna. Ja nie mam pretensji o to, że ktoś sobie sprawdzi mój numer telefonu w sieci i nie będzie musiał przy okazji nabijać kabzy Tepsie;-) Temat: TP: nowe zasady udostępniania danych abonentów Gość portalu: profes79 napisał(a): > Oczywiscie ze tak powinno byc! Przeciez po co abonent ma sobie > sprawdzic numer w darmowej ksiazce telefonicznej skoro moze > zadzwonic na platna infolinie? I tu się mylisz. Jeśli abonent nie wyrazi zgody, nie znajdziesz jego numeru w książce telefonicznej i nie poznasz go też przez biuro numerów. Mnie tam to odpowiada - wreszcie będzie jakiś sposób na telemarketerów. Temat: Walka na rynku książek telefonicznych Ksiązki tepsy mają ogromną wadę - branże sa idiotycznie ułożone i czesto nic w nich nie ma (widać, ze nikt nie myśli przy ściąganiu danych z komputera). Poza tym nie ma w niej ogromnej ilości numerów firm - i to wcale nie dlatego, że nie ma numerów abonentów konkurencji. Po prostu mają numery tylko zarejestrowane na daną osobę czy firmę. Czyli prawie wszystkie możliwe instytucje mieszczące się w wynajętych pomieszczeniach odpadają! Na żenującym poziomie jest spis instytucji publicznych - do urzedu miejskiego Wrocławia jest podany tylko jeden numer na centralę, tak jakby telefony poszczególnych wydziałow były tajne czy coś (są w internecie i w PKT oczywiście też). Podobnie jeśli chodzi o sądy, urząd wojewódzki itp. Podsumowując - ksiązki Tepsy to przykład skrajnego kretynizmu i głupoty. Gdy je widze przeklinam tego debila który jest za nie odpowiedzialny. Używam ich tylko do szukania abonentów prywatnych, w przypadku firm nawet nie zaglądam tylko szukam PKT, choćbym miał przekopać całe biuro. A w pracy wykonuję dziennie około 30 - 40 telefonów. Daje do myślenia, nie? Temat: Abonenci telekomunikacji bez biura obsługi klienta Abonenci telekomunikacji bez biura obsługi klienta Radomscy abonenci telekomunikacji pozbawieni zostali biura obsługi klienta.Jedyny kontakt abonenta,to numer 9393.Numer "Błękitnej linii".Nie mam sygnału w telefonie od 10-u dni.Panienka z numeru 9393( W Warszawie) codziennie zapewnia mnie że lada godzina będzie sygnał w telefonie.Ciekawe czy ktoś ma takie problemy Z telekomunikacją? Temat: Mężczyzna mógł umrzeć, bo TP SA zasłaniała się ... Zadziałała zabójcza mieszanka: idiotyczne przepisy o ochronie danych plus tępota pańć z tepsy. O tępocie TPsa i nie tylko wiemy wiele. Ale to ustawa jest niebezpieczna. Jest to nikomu niepotrzebne, kosztowne i jak widać groźne "prawo". Jeszcze 2 lata temu ratowniczki weszłyby do internetowego spisu abonentów, wystukały numer i wyświetliłby im się adres (bez numeru domu)! Oczywiście teraz nie można nawet upolować książki telefonicznej z aktualnymi numerami abonentów prywatnych bo "jest ochrona danych"!. To OCZYWISCIE nie przeszkadza, że ze skrzynek na listy wyciągamy setki i tysiące imiennie adresowanych NIECHCIANYCH ulotek, reklam, ofert naciągaczy itp. Bo w rzeczywistości tzw. inspekcja ochrony danych jest kolejną fasadą i przed niczym nas nie chroni, ale utrudnia skutecznie życie! Pomyśleliście ile ton makulatury powstaje z powodu bzdurnego podpisywania oświadczeń, że "wyrażam zgodę na wykorzystanie... srutu tu tu"?! Komu i czemu to służy? Oczywiście nikomu! Ale jest kolejne biuro, kolejne synekury i pani Kulesza, która zamiast pilnować realnych problemów, zabiera głos w sprawie... teczek IPN i lustracji. A tu po prostu mógł umrzeć człowiek. Boże, gdzie ja żyję! Temat: Jaja orangutana Jaja orangutana Aby dowiedziec sie jaki jest numer mojego znajomego, abonenta orangutana zadzwonilem na numer +48 501 200 123 podany na stronach orangutana jako Orange Biuro Numerow. Tam automatyczna szczekaczka odeslala mnie pod numer 118913. OK, lekko zniecierpliwiony zadzwonilem pod 118913. Tam z kolei automatyczna szczekaczka odeslala mnie pod *72913. Ciekawe dokad odsyla automatyczna szczekaczka spod *72913. Na Antyle Holenderskie? Do Burkina Faso? Dziekujemy kochanej krzyzowce telepsa i orangutana. Temat: Najłatwiej krytykować, a opłacalność to .5 PLN/min Najlepsi są ci co chcą zarabiać na czyś za co nie chcą płacić - gdyby wszyscy postepowali tak jak oni to nie mieli by klientów ale to nie przeszkadza marzyć o potędze swojego umysłu - ja np. poskapiłem na znaczek i ie wypelnilem zgloszenia do ksiązki telefonicznej i ku zaskoczeniu początkowemu stwierdzielm ze mnie nie ma w spisie abonamentow - gdyby nikt nie wypelnil to ksiazka bylaby pusta (a to k to jest mniej wiecej takiej samej objetosci jak rok temu). A co ciekawe to jestem w spisie abonentow 'przez telefon' - zadzwonilem z pracy (czyli za darmo) i podalem swoj adres i podano mi numer telefonu - jak ktos pozbyl sie starej ksiazki to musi znac moj adres i zaplacic za rozmowe (ewentualnie zadzwonic na krzywke) albowiem w nowym spisie w ramach ksiazki telefonicznej juz nie figuruje (i chyba wole zeby ciekawscy znali moj adres i uiszczali za rozmowe chcac poznac moj numer telefonu - choc z drugiej strony jesli wszyscy tak zrobia to ksiazka bedzie pusta i ja tez bede musial znac czyjs adres i uiszczac za rozmowe z biurem numerow gdy bede chcial znac kogos numer telefonu) Temat: CD z numerami abonentów TP S.A. a jaki jest problem aby dostać taką "książkę" np. w sobotę na ŁKS-ie, czy w niedzielę na Giełdzie Samochodowej?? Jaki? HuBar-myślisz, że takie coś dzieje się tylko w centralnej Polsce??;-)) Jest to durne. Książek telefonicznych nie ma dla każdego abonenta. A co w przypadku gdy komuś (np. w dużym biurze) nie po drodze z opasłym tomem numerów telefonów?? Czemu nie ma pełnej wolności dostępu? Przecież TP SA mogłaby wporwadizć w obieg równeiż taką wersję... a co do pytania skąd tam się to wzięło: od jakiegoś telefonisty/osoby mającej z tym kontakt...Polak potrafi! Temat: co sadzicie? Oczywiscie, ze mozna przekonac pania pracujaca w Biurze numerow, aby zdradzila numer telefonu abonenta nawet w przypadku, kiedy jest on zastrzezony.Tylko, ze zainteresowany nim delikwent musialby najpierw podac nazwisko i adres osoby, ktorej telefonu szuka. Trudno przypuszczac,ze ktos komu celowo nie podalismy naszego numeru telefonu (na czacie to chyba zrozumiala ostroznosc!)nie wiedziec czemu uzyskuje od nas adres.To absurd. Potepiajac zjawisko przekazywania danych osobowych bez zgody ich wlascicieli, nie nalezy zapominac o glownym winowajcy - osobie, ktora nie ma zahamowan do brania informacji personalnych z tzw. "trzeciej reki" oraz ich pozniejszego wykorzystywania. Skoro takie zachowanie nazwiemy zwyklym swinstwem, to znalezienie adekwatnego okreslenia dla bioracych w nim udzial osob jest brutalnie proste - swinki. Temat: czy wobec mnie jest TKP ? dziwny cennik zadzwonilem pod numer: Biuro Obsługi Abonenta w Poznaniu PUT KOMA Spółka Akcyjna, Biuro Obsługi Abonenta w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 56, tel. (061) 886-11-66 gdzie zostalem poinformowany ze to linia TKP, ICP, KOMY (jak milo). dowiedzialem sie ze TKP to spolka telewizji kablowych (mam to tez na pismie) czy to w jakis sposob zmienia sytuacje? Bo szczerze mowiac mnie nie interesuje z kim sie wiaze KOMA, ale ja nie mam ochoty placic innej firmie niz ta z ktora mam umowe. bo jak tak dalej bedzie wygladac to zadzwoni do mnie aquanet i powie ze by miec od nich wode to musze podpisac umowe z spolka co im serwisuje rury, pkp mi powie ze mam z biletem mam oplacic oplate na rzecz energetyki itd pozdrawiam Slawek Temat: komornik do kogos innego - co robic? komornik do kogos innego - co robic? witam, jakis czas temu kupilem mieszkanie, a troche pozniej zaczalem dostawac na ten adres jakies awiza do sadu, na nieznane mi nazwisko, poprzednia wlascicielka mieszkania nie mogla mi nic powiedziec, bo jest w domu starcow i mowi totalnie od rzeczy, dzwonilem na policje z tym, mowili, ze przekaza jakas informacje do kogos gdzies i zebym olal sprawe. pozniej dostawalem na to samo nazwisko takie male karteczki skladane w ruloniki i wsuwane do skrzynki na to samo nazwisko od komornika juz, dzialajacego przy sadzie rejonowym. nazwisko nie jest moje ani nikogo z rodziny. w mieszkaniu nikt nie jest zameldowany, nawet mi sie jeszcze tam po poltora roku nie udalo zameldowac (z lenistwa, a nie ze cos z meiszkaniem nie halo). dzisiaj znalazlem w skrzynce kolejna kartke, juz bez nazwiska, z tekstem ze mam sie zglosic gdziestam cos wyjasniac, jakas sprawe o numerze (tym samym numerze co na podanych kartkach), ze ktos mnie prosi o pilny kontakt POD GROZBA OTWARCIA DRZWI Z POLICJA I SLUSARZEM. nie mam ZIELONEGO pojecia co o tym myslec. to nie ja mam ta sprawe, tylko ktos, kto musial podac moj adres zamieszkania jako swoj, a teraz komornik zostawia mi w skrzynce grozby, ze rozwali mi drzwi od mieszkania i wejdzie tam z policja. juz wczesniej probowalem dzwonic do biura komornika zyczliwie mu wytlumaczyc, ze osoba poszukiwana nie przebywa pod tym adresem, ale z kolei numery do biura komornika okazaly sie sciemnione (abonent czasowo wylaczony na zmiane z abonent niedostepny itp...). nie macie pojecia co zrobic w takiej sytuacji? Temat: Idea,Era-książki telefoniczne Jeśli podasz Imię i Nazwisko oraz chociaż miasto w którym nalezy osoby szukać to otrzymasz takie onformacje pod warunkiem,ze osoba, której szukasz nie zaznaczyła w umowie, ze nie życzy sobie by podawano jej numer. Możesz w tym celu zadzwonić do biura obsługi abonenta lub taz biura numerów sieci. Informacje 100% pewne - jestem byłym konsultantem i znam procedury Temat: Kupiłam mieszkanie gdzie jest telekomunikacja w Cz Kupiłam mieszkanie gdzie jest telekomunikacja w Cz Kupiłam mieszkanie i właściciel ma przepisać na mnie swój numer( są tez jakieś opłaty za przepisanie numeru) ale mam kochani do was pytanie na jakiej ulicy miesci się Telekomunikacja w Częstochowie i gdzie dokonuje sie przepisania numeru abonenta!!, kiedyś były to biura na ul. Kopernika a teraz na jakiej ulicy się mieszczą?? Bardzo prosze o pomoc!! Temat: jak ustalic nazwisko palanta który dzwoni? Jasne... 1. Jest ustawa o damych osobowych (wedlug mnie durna i niepotrzebna) i w biurze numerow na 99% nic nie zalatwisz. 2. Mozesz przeszukac ksiazke telefoniczna abonentow prywatnych. Jednak przegladanie tych kilku tysciecy stron moze byc piekielna robota. 3. Pogadaj z kims kto sie zna troche na telefoni stacjonarnej. Wiesz, nuery nie sa przydzielane do konca losowo (np. 641, 643 to stary Ursynow, 642 to Stegny i okolice, 842 i 844 to Mokotow). Nawet jak nie dojdziesz w ten sposob, do konkretnej osoby to byc moze wpadniesz na jakis trop. (no wiesz, byc moze okaze sie, ze to telefon znajdujacy sie gdzies w okolicach domu Twojej bylej dziwewczyny czy cos takiego) 4. Mozesz sprobowac oddzwonic na ten numer w jakiejs dowolnej chwili. Byc moze poznasz glos tego po drugiej stronie (tylko zadzwon z budki, aby ta osoba nie wiedziala, ze to wlasnie Ty dzwonisz) 5. Ewentualnie mozesz zglosci to na policje. Jak dobrze zgadasz to takie gluche telefony moga potraktowac jako pogrozki a wtedy jest wszczynane postepowanie. Uwazaj jednak, bo jesli to jest jakis Twoj znajomy, ktorego choc troche lubisz to potem mozesz zalowac tej decyzji. Pozdrawiam! Temat: Jak znaleźć w internecie książkę telefoniczną? Niewiem, zapytaj w Telekomunikacji...dlaczego nie ma w interencie spisu abonentów prywatnych a jest w książce i na CD. "1. Czym się zajmuje TP DITEL S.A.? TP DITEL S.A. jest spółką akcyjną należącą do Grupy TELEKOMUNIKACJA POLSKA. Podstawowym jej celem jest wydawanie książek telefonicznych TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ oraz ich publikacja w formie drukowanej i na płytach CD ROM. Firma zajmuje się również publikowaniem Internetowej Książki Telefonicznej, która zawiera bazę firm i instytucji działających na terenie Polski. TP DITEL S.A. jako jedyny w Polsce wydaje kompletne książki telefoniczne, zawierające zarówno spis firm i instytucji jak i numery Klientów indywidualnych."; "4. Dlaczego na stronie www.ditel.pl nie ma już książki telefonicznej ze spisem Klientów indywidualnych? W związku z pracami nad uruchomieniem internetowego biura numerów TP przez TELEKOMUNIKACJĘ POLSKĄ, dostęp do Internetowej Książki Telefonicznej Klientów indywidualnych na stronach TP DITEL S.A. został zawieszony." Chyba wszystko jest juz jasne, zródło www.ditel.tpsa.pl/kontakt/faq.html Temat: SMS-y rozbijają małżeństwa No to jak to jest z Kodeksem Karnym? Kto mi wreszcie wytłumaczy, jak to jest, że kodeks wyraźnie zabrania naruszania tajemnicy korespondencji, a z drugiej strony stale słyszymy o jej naruszaniu (np JM Rokita w komisji sejmowej, czytający publicznie - chociaż inni go błagali żeby się nie wygłupiał - zapisy obojętnych, prywatnych SMS-ów, któe jak się zresztą okazało, nie dotarły do adresata. Można znaleźć argumenty za ujawnianiem (dowód wykroczenia, występku, przestępstwa) , jak i za nieujawnianiem (budowa zaufania do instytucji teletransmisyjnych). Jeśli to pierwze, to powinno być zakazane np szyfrowanie e-maili. A może artykuł jest napisany "z fantazji" , żeby nas poruszyć? Naprawdę sądy honorują takie dowody? Mnie uczniowie zapisali do biura matrymonialnego jako homoseksualistę. Właścicielka mówiła, że sprawdzała numer abonenta dzwoniącego. Przecież gdyby sąd chciał brać takie SMSy pod uwagę, musiałby uznać, że nie zachodzi taki przyapdek (posłużenia się aparatem, czy nadanie z bramki internetowej, z wpisaniem numeru nadawcy itp, czyli sąd pełniłby funkcje dużego laboratorium kryminalistycznego... Temat: Czy można znaleźć właściciel po numerze telefonu ? Dla Was to chyba nie jest ważne czy się puszcza czy ją porwali albo coś jeszcze innego. Więc nie zastanawiajcie się co ja mam na myśli, może się boję a może się martwię - nie ważne. Pomysł z biurem numerów odpada, nikt Ci nigdy nie poda nazwiska abonenta -chyba, że masz znajomości. Dzwoniłem na ten numer kilka razy ale nikt nie podnosi słuchawki - myślałem, że mają identyfikacje i wiedzą, że dzwonie z województwa w którym mieszkam. Zadzwoniłem więc z zastrzeżonego ale też nikt nie odbiera. Może jeszcze jakieś inne pomysły ?? Temat: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" Gość portalu: drew napisał(a): > a próbowaliści na BL porosić o rozmowę z przełożonym. Ja próbowałem nikt taki > nie istnieje. bodjąłem dalsze działania próbowałem połączyć się z działem > windykacji(kierownikiem lub kimś takim) nie chciałem rozmawiać z BL bo oni nic > nie mogą. I co się okazuje nie można czegoś takiego namierzyć. Na BL nie mają > nr telefonów odsyłają na informację na informacji odsyłają na BL i tak w > kółko. Próbowałem różnych wybiegów ale z mizernym skutkiem. Przez trzy godziny > prób nie udało mi się połączyć z żadną decyzyjną osobą. Mogłem sobie tylko > porozmawiać z jakimiś osołkami co nic nie mogą. Uzyskać jaki kolwiek inny > numer do Tpsa niż na BL, Bok czy biura numerów jest trudniej niż do centrali > CIA Powiem Ci co robia szefowie w dziale obslugi klienta. Siedza sobie w swoich skorzanych fotelach i rozpaczaja jakie maja zaleglosci . Zamiast pozwalac pracownikom pracowac robia im kilkugodzinne pogadanki , asystentkom karza robic wykresy w excelu , odpisywac na maile , ktore tak naprawde sa nieistotne i co pare dni biora sobie wolne. To wszystko za potezna kase z pieniedzy abonentow. Temat: Numery uciekły z bazy TP SA Jako długoletni uzytkownik netu, chcę stwierdzić, że takowa książka telefoniczna abonentów prywatnych byla dostępna przed laty. TPSA pod wymyslonym pozorem usunęła tę bazę wiadomo z jakich powodów. Jako monopolista bez żadnych skrupułów, każe sobie słono płacić za każde połączenie z biurem numerów !!! Poza tym nikt nikomu nie wykradł baz danych. TPSA sam je udostępnia w drukowanych książkach telefonicznych a także na płytach CD. Jedna z najbardziej pazernych na pieniądze instytucji w Polsce. DOŚĆ MONOPOLU !!! Temat: Biała lista fryzjerów :-) Już prosiłam o telefon salonu Jacques Dessange na Jana Pawła II, ale nikt mi nie odpowiedział. Proszę, dziewczyny, może wiecie, co się stało z salonem? Nr telefonu, pod który zawsze dzwoniłam (aktualność potwierdzona przez Biuro Numerów TPSA) jest chyba niewłaściwy ("abonent jest niedostępny lub nie ma takiego numeru") Temat: Kabaret Plus przedstawia. Zrobiony w kopytko plusa mialam przez 2 lata. TRAGEDIA. Telefon byl firmowy, wziety na firme mego ojca. Mialam upowaznienie do korzystania z telefonu. Najlepszy numer byl, jak ukradli mi telefon i chcialam go zablokowac. Pan stwierdzil, ze nie moze zablokowac mi telefonu, gdyz nie jestem moim ojciem, za 3 minuty zadzwonil moj kolega i bez problemu go zablokowal. Reklamacja? Zapomnijcie. Placilam rachunki po 200 - 300 zl, bo nie co mialm robic, numer wszedzie znany. Po 2 latach, zaproponowali mi telefon. Stara motorole v22 !!!!! Ladne telefony, ktore mnie interesowaly? 199+ wiecej... Jestem w idei. mam telefon na siebie. place po 70 zl, mam sliczny telefon, milych ludzi w biurze abonenta i zero problemow. NIGDY WIECEJ PLUSA Temat: Świąteczny prezent od sieci Orange Świąteczny prezent od sieci Orange Oto sms jaki wczoraj otrzymałem od sieci Orange: "Przypominamy, że połączenia w ramach usług Darmowe Numery oraz Darmowe Weekendy w dniach 24,25,26,31.12 oraz 1.01 są płatne i rozliczane zgodnie z cennikiem". Świetnie, skurczysyny wspaniały świąteczny prezent zrobili wszystkim korzystającym z tych usług. Dzwoniłem wczoraj do Biura Abonenta i powiedziałem pewnej pani telefonistce co myślę o nich i o całej tej firmie, a pani na to, że "Oni uprzedzają tylko klientów, żeby wiedzieli o tym że będą płacić za rozmowy w tych dniach a z resztą to wszystko jest napisane w umowie". Cóż, moi drodzy, w święta, sylwestra i nowy rok płacimy normalnie za rozmowy z wybranymi numerami. Tylko, że 30 zł miesięcznie kosztuje ta usługa i dopłaca się co miesiąc taką kwotę do abonamentu. Dziękuję firmie Orange... Wspaniały prezent na święta. Jak to dobrze, że w sierpniu przyszłego roku kończy mi się z wami umowa. Temat: TP przypomina o rachunkach Telekomuna TPSA przypomina....Natomiast sama,jako monopolista - robi sobie z abonentów jaja.Nie panuje też nad rachunkami (dziwnie jakoś umykającymi). Uważam,że to telekomunikacja polska powinna płacić wszystkim posiadaczom telefonów przyłączonych do TPSA za to,że mogą uczyć się i praktykować. Telekomunikacja to nieporadna,dziadowska firma,żerująca na nieświadomości ludzi. Jak to dobrze,że ja nie jestem abonentem telekomunikacji. I przy okazji - gdzie jest internetowa książka telefoniczna TPSA?Biuro numerów udziela informacji wyłącznie o 2-ch abonentach. Na prawdziwość moich rozważań,proponuję zapoznać się z poniższymi tekstami: Rachunkowe boje Linia nerwów Błękitna klapa Błękitna linia do poprawki "Błękitna linia" pod lupą Telekomunikacji zabrakło kabla? Telefoniczna gehenna Wielomilionowa kara dla Telekomunikacji Rozmowy których nie było Telekomunikacja przeprosi rencistę W szponach idiotów Dożywotnia umowa Myślę,że wystarczy tych "pochwał" dla teleoszusta TPSA Temat: Książka telef. w internecie??? Gość portalu: Q napisał(a): > Jest tez inny powod: ochrona danych osobowych To akurat nie ma nic do rzeczy jeśli chodzi o "niechęć" tepsy do publikacji książek tel indywidualnych, czy darmowego udostępniania ich treści. Przecież dane tam umieszczone wymagają zgodnie z prawem wyraźnej zgody abonenta i jest to przestrzegane. Powód jest prozaiczny, zobacz stawkę za połaczenie z biurem numerów, ostatnio podrożała. Darmową konkurencje sobie robić? Na głowę nie upadli ;) Temat: Reklamacja Reklamacja Czy istnieje coś takiego w przepisach jak odwołanie od reklamacji? Konsultant ery twierdzi że takiego czegoś nie ma. Podobno wysłali potwierdzenie numeru,( możliwe że dziecko skasowało wiadomość,bo tego potwierdzenia nie dostałam) dlatego też nie odpowiedziałam na nie, i operator nie zaakceptował reklamacji,chociaż numer wybrany był, (od początku podpisania umowy tj.od półtora roku i zmiana miała dotyczyć tylko usługi z "tanie rozmowy do przyjaciela"na "era premia"),i miał zostać ten sam. Konsultantka wprowadziła numer całkowicie inny, którego nie znam i nigdy na ten numer nie dzwoniłam.Operator twierdzi,iż usługa "era premia" została zamówiona następnego dnia, co jest nieprawdą. Następnego dnia wogóle nie dzwoniłam do biura obsługi abonenta.Jest to zresztą nie pierwsza pomyłka niekompetentnych "konsultantów". Proszę o odpowiedź. Temat: cameltravel Nie ma możliwości abys słyszala abonent czasowo niedostepny. Wszystkie numery mają przekierowania n a najblizszy wolny numer - o naszych oddziałów. Na numerze 087 565 ... jest ustawione sekretarka z komunikatem o komórce. Chyba, ze dzwoniłaś na moją komórke włączyłam ja 20 min temu... ale na stronie masz 8 numerów stacjonarnych + infolinia i kilka komórek. Info od Oskara do nas o anulacji rejsów nie dotarło wiec nie powiadamialiśmy - czekając na oficjalną informacje od biura. Jak wyobrażasz sobie info od agenta oparte na pogłoskach ? do dzis nie otrzymaliśmy zwrotu zaliczki od oskara. Dziś sie tym zajmuje osoba która robiła ci rezerwacje. Pozdrawiam Cię. Ewa PS: byłysmy w Turcji a w biurze został jeden pracownik i od 10 do 18 odbieral telefony i faxy .... Temat: Kłopoty z Telekomunikacją Kłopoty z Telekomunikacją Wcale się nie dziwię ja już 4 tydzień czekam na podłączenie dodatkowych numerów ISDN. Ciekawe czyje numery ja dostane. wogóle od momentu rozpaczęcia przenosin bura obsługi klientów do Bygdoszczy w TPSA panuje coraz większy chaos. Tuż przed zamknięciem jednego z biur ludie dosłownie piętrzyli się pod drzwiami w oczekiwaniu na wyjaśnienie reklamacji. Można tam było czekać nawet 3 godziny w kolejce. Ja stałem w takim ogonku 3 razy bo paniom gdzieś zginęły moje wnioski o różne usługi i musiały ich szukać. W sumie przeniesienie 3 numerów telefonów z jednego abonenta na drugiego bez zmieniania lokalizacji trwało półtora miesiąca. Wszystko to wskazuje jednoznacznie gdzie telekomunikacja nas ma ... Temat: Halo? Kup pan płytkę! To zwykłe chamstwo. Ciekawe za ile sprzedali te nr Chyba zmienię te francuską firmę o nazwie TPSA na innego operatora, albo po prostu kupię komórkę na kartę . "A skąd numery telefonów? Z listy abonentów TPSA. - Rzeczywiście możemy podać informację o numerach telefonów dla firm telemarketingowych - mówi Roman Wilkoszewski z biura TP SA w Gdańsku." - a zapomiał ktoś się spytać o on powiedzieć, jaka była cena tej transakcji. Nie podano ile wszyscy uczestnicy "cwaniaczki" tej transakcji zarobili na utrudnianiu zycia abonentów TPSA Temat: "GP": Komórkowa wojna cenowa może rozpocząć się... Przy rejestrowaniu numeru zaznaczyłem kwadracik, że nie wyrażam zgody na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną i powiadomień dotyczących ofert, promocji, akcji organizowanych przez Erę. Oczywiście smsy wciąż przychodziły, i w dzień, i w nocy. Trzy razy pod rząd Biuro Obsługi Abonenta twierdziło, że wystarczy wysłać smsa o treści "NIE" pod jakiś tam numer 8*** - bez efektu. Pomogło dopiero przeniesienie numeru do innego operatora i pismo wysłane do centrali Ery w Warszawie. Teraz (na szczęście) mam spokój... Temat: pytanie do UKE:Z abonamentu do TakTak a Era Domowa pytanie do UKE:Z abonamentu do TakTak a Era Domowa 24 listopada kończy się umowa na abonament w Erze. Jako, że oferta dla stałego abonenta była mało korzystna postanowiłam z systemu abonamentowego przejść do Tak Taka. Rozmawiając z konsultantami Biura Obsługi poinformowano mnie w jaki sposób to zrobić. Kilka dni po wysłaniu pisma z prośbą o migrację zadzwoniono do mnie z BOA, iż nie mogę przejść do Tak Taka ponieważ mój numer połączony jest z telefonem w Era Domowa. Poinformowano mnie, że mogę przedłużyć umowę na abonament lub jeśli dobrze zrozumiała, zrezygnować z telefonu komórkowego z dniem końca umowy, innej możliwości nie ma gdy telefon powiązany jest z Era Domową. Dzwoniąc wcześniej do biura obsługi, konsultanci logowali się na koncie abonenckim i nikt nic nie wspomniał, że migracja jest niemożliwe. Zależy mi na posiadaniu telefonu komórkowego z tym numerem, (ponieważ ze wszystkich urzędach ten numer jest numerem kontaktowym) w ramach usługi Tak Tak, gdyż jest to korzystniejsze niż abonament. Proszę o pomoc, co robić. Temat: TPSA-linia cyfrowa zamiast analogowej z tą jakością to bym nie przesadzał... co do infotrmacji na wyświetlaczu - wg mnie są zbędne. Identyfikacja numeru dzwoniącego - jak ktoś chce to i tak ukryje swój numer. Informacja o koszczie połączxenia - a po co mi to? PRzecież i tak dostaję rachunek. Połączenie z internetem - lepiej (i taniej) podłączyć się do sieci osiedlowej lub kablówki. Funkcja "oczekiwanie na rozmowę" - a po co to, skoro i tak z dwoma i trzema osobmi naraz się nie gada. ISDN może się od biedy przydać w biurze, ale tylko po to, żeby do JEDNEJ linii podłączyć fax i telefon i odbierać faksy podczas prowadzenia rozmowy. W biurach są jednak zazwyczaj osobne linie do faksu i ISDN też do niczego nie potrzebny. Krótko mówiąc - w prywatnym mieszkaniu ISDN to jestzbędny. Zwłaszcza gdy kosztuje więcej od łącza analogowego, bo TPSA jak zwykle musi okraść abonenta. Temat: Przeniesienie numeru z Heya Moim zdaniem bez problemu. Tym bardziej, że to w obrębie jednego operatora (inna sieć czy odwrotnie;-) ). Z przyjemnością wezmą Cię na abonament. Koszt z tego co pamiętam zależny od operatora, ale zazwyczaj ok. 50 zł i trzeba troszkę czekać czasem na "przełączenie". Nie chce mi się szukać ...;-), ale wyszła przecież jakiś czas temu ustawa czy rozporządzenie "zmuszające" operatorów do przenoszenia numerów z sieci do sieci. Nawet TPsa to robi (co nie jest łatwe, ale się udaje). Gorzej przenieść z abonamentowego na "kartowy" tu już się krzywią, ale powinno się dać... Oczywiście wszystko zależy od sklepu i wiedzy personelu. Mi się udało trafić w Erze na sprzedawcę Ery, który stwierdził "no niestety Era nie ma fajnych promocji dla stałych abonentów, chyba się nie opłaca zostawać rzeczywiście...". Opłacało się po rozmowie Biurem Obsługi Klienta... Temat: ERA łeee no biznes łumen to moze miec gratis ))) a mnie to sie takie cuś wyswietla jak sie chce zalogowac na strone i mialabym problem: Aby zalogować się do serwisu podaj numer telefonu. Po jego wprowadzeniu otrzymasz SMS-em jednorazowe hasło, które należy wpisać w odpowiednio oznaczone pole w serwisie. Jeśli nie wyłączyłeś opcji Żądania EraKodu podczas logowania wprowadź Erakod w odpowiednio oznaczone pole w serwisie. Standardowy Erakod stanowią cztery ostatnie cyfry kodu PUK dla Twojej pierwszej karty SIM. Kod PUK jest zapisany w dokumentach, jakie otrzymałeś razem z kartą SIM przy podpisywaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych. Jeśli nie posiadasz tych dokumentów, w celu uzyskania EraKodu kliknij na link "Nie pamiętam EraKodu". Po otwarciu okna wpisz hasło abonenckie oraz potwierdź wciskając klawisz Dalej. Po weryfikacji hasła abonenckiego EraKod zostanie wysłany na Twój numer telefonu przez SMS w ciągu 24 godzin. Możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Abonenta pod numerem telefonu 602900 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem). Po zalogowaniu się do serwisu masz możliwość wyłączenia żądania Erakodu podczas logowania. Możesz tego dokonać wchodząc w zakładkę Moje Konto. Dzięki autoryzacji dostępu do konta poprzez hasło jednorazowe oraz wykorzystanie szyfrowanego połączenia serwis I-BOA daje gwarancje bezpieczeństwa i pełną poufność dokonywanych operacji. Temat: Neostrada w Markach = porazka ! Witam ponownie, więc sprawa wygląda coraz bardziej beznadziejnie. Dziś znów wykonalem ok 20 telefonów do BOK-u , biura napraw itp. NIKT NIC NIE WIE. Dotarłem nawet do dyrekcji eksploatacji sieci gdzie dowiedziałem się , że problem...nie istanie bo internet działa, telefony też a ci co mają problemy z telefonami to im TPSA GRATIS (co podkreślono 3 krotnie) założyła aparaty radiowe Motoroli czy coś w tym stylu.Gorzej , że za tydzień likwidują BOK w Wołominie !!!! Teraz to nawet te baby z Wołomina nie podadzą jakiś telefonów (gdzie dzwonić itp.). Chciałem się umówić z szefen odziału w Wołominie ale jest na urlopie. Jest tu też podobno jakiś żabojad , którego nazwiska nie jestem w stanie przytoczyć ale nie znam francuskiego (tylko angielski). Jeżeli ktoś czuje się na siłach dogadać to może ten gość nam pomoże....???W biurze napraw 9696 zgłosiłem po raz n-ty problem i dziś dowiedziałem się niesamowitej rzeczy !!!!!! Mój telefon jest odłączony od sieci od września 2002 roku na prośbę abonenta i pani w związku z tym nie może przyjąć zgłoszenia awarii bo dla niej numer nie istnieje !!!!!!!!!!! Kurde ludzie pocieszcie mnie. Ja wiem , że żyjemy w Polsce ale do cholery czy to jest Afryka??? Temat: SIEĆ Chyba tak to juz jest, że każdy chwali tego operatora, u którego sam ma telefon. Nie będe wyjątkiem. Od siedmiu lat mam jeden i ten sam numer w ERZE (pierwszy jej prefiks 602 !) i w zasadzie przez te lata nie dali mi żadnych powodów do narzekań. ERA ma taką przewagę nad PLUSEM, że do Biura Obslugi Abonenta w Erze można się bez problemu dodzwonić - w przeciwieństwie do BOA Plusa. Inne sprawy - siec salonow, opłaty itp. są już porownywalne u obu operatorów. Ja sie po prostu przyzwyczailem do ERY - do ich faktur, które chyba są czytelniejsze niż w PLUSIE, czytelne billingi. O tym, że zdecydowalem sie kiedyś na Erę - zadecydowalo to, że większość mojej rodzina ma równiez telefony w Erze. A kiedys Era, gdy dzwoniło się do abonenta rownież z ERY - to pierwszy impuls byl naliczany po 5 sek, więc do pięciu sekund można bylo nawijać za darmo;-) I nauczylem się tego! Poza tym, gdy komuś z mojej rodziny kończy się umowa z Erą, to są różne promocje na zakup nowych modeli - i tym sposobem zamieniamy sie wzajemnie modelami telefonów. Temat: Biuro d/s Referendum SMS-y śle...... wyjaśnienie Też wkurzyłam się tym SMS-em do tego stopnia, że zadzwoniłam do biura obsługi abonenta Ery z awanturą, że udostępniają mój numer jakimś biurom do spraw referendum! Babka wcale nie była zaskoczona (widocznie nie tylko ja dzwoniłam) i gęsto się tłumaczyła, że identyczny SMS dostali wszyscy abonenci wszystkich telefonii komórkowych w Polsce... Na mój argument, że co na to ustawa o ochronie danych osobowych, powołała się na jakąś umowę rządową, nie pamiętam jaką, bo już kłóciłam się z nią, że nie życzę sobie żadnych SMS-owych agitacji! Na to ona, że to przeciez nie agitacja (bo nie sugeruje czy głosować na tak czy nie), lecz tylko...PRZYPOMNIENIE o referendum! Nie wiem czy śmiać sie, czy płakać... Temat: UPC - jak ich dorwać? UPC - jak ich dorwać? Chciałabym wreszcie dodzwonić się do biura obsługi abonenta, ale niestety - żaden z dostępnych numerów nie działa! "Wybrany numer jest nieprawidlowy" i tyle... Czy ktoś dysponuje "działającym"? To raczej nie wina mojego telefonu... sprawdziłam wszytskie dostępne w internecie kontakty i nie mam już dosłownie siły... Temat: UOKiK zbada pakiety internetowe TP SA Nie ma takiej możliwości technicznej... Takie stwierdzenie padło w rozmowie z przedstawicielem Błękitnej Linii na zapytanie dlaczego po wyczerpaniu limitu połączenia realizowane są bez ostrzeżenia o zmianie zasad. Odpowiedzialność wg TPSA ma wziąć "na klatę" abonent, który "powinien sobie zapisywać". Tepsa nie oferuje żadnego oprogramowania ani sposobu, by sprawdzić stopien wykorzystania pakietu. Na uwagę, że np. Dialog rozwiązał to banalnie prostymi środkami usłyszałem, że jestem jednym z niewielu składających tego rodzaju reklamację. Zainteresowanym podpowiem, że w Dialogu połączenie "pakietowe" jest rozłączane w chwili wyczerpania przysługującego limitu. Do czasu zamówienia kolejnego pakietu (10 godzin) lub do następnego okresu rozliczeniowego nie da się wdzwonić na login "pakietowy". Trzeba korzystać z oddzielnego numeru i tzw. loginu publicznego. Nie ma więc mowy o nieświadomym przekroczeniu założonego limitu wydatków. O limicie można się dowiedzieć łącząc sie z serwisem www Dialogu lub telefonicznym biurem obsługi. Wątpię, by podobne rozwiązania przerastały możliwości techniczne Tepsy. Wynika to z przyrodzonego tej firmie braku elementarnego szacunku do abonentów. Okoliczności wciąż zmuszają mnie do korzystania z usług TPSA. Mam nadzieję, że wkrótce jedyną formą obcowania z tą firmą będą idiotyczne reklamy w telewizji. Temat: TP SA, Aster City otóż to powiedzmy że biuro sprzedaży rzecz specyficzna -naziemna, tymczasowa ale tpsa miała abonenta w budynku B kilka miesięcy temu już więc nie za bardzo może gwarantować pierwszy numer -prawda? i tak to mniej więcej wygląda od długiego czasu - chcą ale nie mogą potem jak się okazuje, że mogą to wydaje się, że nie chcą Ale wydaje się, ze rzeczywiście sporo pracy zostało jużjakiśczas temu włożone w przekonanie tepsy żeby laskawie się zgodzili więc przypisywanie sobie zaslug to nie fair. Tak przy okazji - nikt nie potrafił mi udzielić jakiś czas temu informacji o ZAKRES usług oferowanych w przyszłości przez TPSA (internet? jaki?) o tyle ważne by to było, że mogłoby stanowić podstawę do w końcu powaznego podejścia do sieci osiedlowej. Ale być może własnie dlatego wszystko jest owiane mgłą pozdrawiam Temat: No to se zrobiłam dobrze, czyli o telefonach :-O Listy do Dialogu już słałam, poślę jeszcze za potw. odbioru. Wkurza mnie to, że Dialog jest uzależniony od TPSA i żeby przenieść numer albo załatwić coś innego, trzeba się zdać na łaskę monterów TPSA! Też mi demonopolizacja rynku! Dialog w kółko monituje TPSA w imieniu abonenta, a TPSA ma to w d.... a firmę prowadzimy za pomocą komórek. Kombinuję więc, któremu operatorowi posłać fakturę za połączenia komórkowe, bo złodziejasy wyciągnęli na wszelkie biura obsługi klienta już kupę forsy. Temat: ktoś próbował się łączyć przez netGazeta? ktoś próbował się łączyć przez netGazeta? Ja próbowałem i kicha. Jako abonent byłego Teletonu w końcu zadzwoniłem do Biura Obsługi Klienta. Ostrzeżony że rozmowa będzie nagrywana zapytałem się grzecznie czy numer dostępowy netGazeta jest zablokowany. Sympatyczna pani wysłuchała mnie, szybko odzwoniła i wyjaśniła że to wszystko przez TP SA. Trzeba by interweniować. Znaczy się, ja miałbym interweniować, nie chce mi się, wszystko zostaje po staremu. Temat: Dalsze problemy z siecią Era? intel-e-gent napisał: > A na Hotline to nie łaska zadzwonić?? Odpowiedź będzie miarodajna i > dokładna, a jak ktoś nie ufa to jego problem. > > Można też poprosić o przesłanie zgłoszenia do Działu Technicznego. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx >>>>>>Witam Przepraszam za tak długi czas odpowiedzi. Sprawa była wyjaśniana przez Dział techniczny. Zgodnie z uzyskana odpowiedzią w reklamowanym okresie w podanej lokalizacji nie stwierdziliśmy nieprawidłowości w działaniu sieci czy zrywaniu połączeń. Mając na względzie naszą dalszą współpracę i długi czas odpowiedzi dla numeru telefonu xxxxxxxxx przyznałam bezterminowy Pakiet 20 Erajednostek do wykorzystania. z pozdrowieniami Małgorzata Urban konsultant ds. korespondencji Internetowe Biuro Obsługi Abonenta sieci Era boa@era.pl www.era.pl xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Mądraliński się znalazł. Temat: Dalsze problemy z siecią Era? Nie tylko wczoraj [04.09.2008] >>>Witam Przepraszam za tak długi czas odpowiedzi. Sprawa była wyjaśniana przez Dział techniczny. Zgodnie z uzyskana odpowiedzią w reklamowanym okresie w podanej lokalizacji nie stwierdziliśmy nieprawidłowości w działaniu sieci czy zrywaniu połączeń. Mając na względzie naszą dalszą współpracę i długi czas odpowiedzi dla numeru telefonu xxxxxxxxx przyznałam bezterminowy Pakiet 20 Erajednostek do wykorzystania. z pozdrowieniami Małgorzata Urban konsultant ds. korespondencji Internetowe Biuro Obsługi Abonenta sieci Era boa@era.pl www.era.pl xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jak widać z powyższej korespondencji, to ERA jest zawsze w porządku. Żadne zakłócenia nie wystepują, to dlaczego przyznano owe 20 bezterminowych erajednostek.??? Przyznając owe jednostki, bezwiednie przyznali się, że jednak coś było nie tak. Sprawa ciągnęła się od czerwca, a dotyczyła Słupska i pobliskich okolic. Temat: Internet - Osiedle Grabina i okolice. Internet - Osiedle Grabina i okolice. W pierwszych tygodniach października będzie uruchomiona nowa sieć radiowego dostępu do Internetu. Główna lokalizacja to Osiedle Grabina, ale wszyscy którzy będą w zasięgu mogą być podłączeni. Abonamenty w zależności od przepustowości nawet do 480 kbit. W pakiecie usług dodanych: - dostęp do lokalnego forum dyskusyjnego, - serwer proxy, - miejsce na dysku serwera pod strony niekomercyjne, - profesjonalne konto pocztowe w domenie operatora, - ochrona antywirusowa i antyspamowa skrzynek pocztowych. Ceny od 45 zł/miesięcznie. Możliwość wykupienia stałego zewnętrzego adresu IP. Stały dostęp do Internetu bez limitu ściąganych danych. Dla abonentów rezygnujących z usług innego operatora planujemy atrakcyjne promocje. W okresie promocyjnym po uruchomieniu sieci możliwość bezpłatnego testowania nawet przez 10 dni bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczegółowa oferta dostępna pod numerami: 0-880-494-191 0-880-494-292 i mailem: biuro@e-legionowo.com oraz dla mieszkańców Osiedla Grabina u administratora osiedla. Osoby zainteresowane ofertą proszę o wysłanie maila z danymi: Proszę o przesłanie danych kontaktowych: Imię i nazwisko adres telefon i mail kontaktowy pozdrawiam Przemysław Ruciński Temat: Mężczyzna mógł umrzeć, bo TP SA zasłaniała się ... > Maria Piskier z biura prasowego TP SA mówi, > że telefonistka postąpiła prawidłowo. > - Mając tylko numer telefonu, absolutnie > nie mogła podać prywatnego adresu abonenta. > Nawet w tak tragicznej sytuacji jak ta obowiązuje > ją ustawa o ochronie danych osobowych - tłumaczy Piskier Nieprawda. Zawsze obowiazuje zasada, ze w imie "wyzszego dobra" nalezy poswiecic mniejsze dobro Temat: Poczynania telewizji DAMI dorota14 napisała: > Nie wiem czy to tylko moje odczucia, czy też nie ale poczynania DAMI pachną > mi momopolem. Nie chcę robić afery zanim się nie upewnię. Prosiłabym Was o > odpowiedź. Moje zarzuty to: > 1. Brak miejsca zapłaty za telewizję( brak kasy), > 2. Brak informacji w bankach współpracujących o nr r-chunku, > 3. Brak oznaczeń na owych bankach, że tu można zapłacić bez prowizji, > > To tylko te, moim zdaniem najmniejsze lecz nie mniej uciążliwe.( Zwłaszcza > dla osób starszych) 1. Po co kasa, skoro do banku jest bliżej (oddziały praktycznie na każdym osiedlu), poza tym kasa powinna spełniac specjalne wymogi dotyczące bezpieczeństwa, co wiąże się z podniesieniem kosztów funkcjonowania biura, co za tym idzie mogłoby mieć to wpływ na ogólne koszty i ceny (a chyba wlczymy z podnoszeniem cen przez wstrętnego monopolistę) 2. Numer rachunku jest podany w książeczce opłat (jest tam wydrukowany, więc nawet nie trzeba go wpisywać) 3. Gdyby bank chciał wywieszać infromacje na temat wszystkich instytucji, dla których przyjmuje opłaty bez prowizji zabrakłoby mu miejsca na tablicy ogłoszeń, poza tym każdy kliet (abonent) zakłądając kablówkę jest informowany o tym, gdzie (w jakim banku) może zapłacić bez prowizji. 4. Zanim zrobisz aferę zastanów się i sprawdź, bo wyjdzie na to, że po prostu się czepiasz. Co to ma wspólnego z monopolem ? Wiem, że to modne słowo, ale trzeba je zrozumieć, nim się go użyje. Pzdr. Temat: wypowiedzenie umowy PLUSA - powiem dlaczego wypowiedzenie umowy PLUSA - powiem dlaczego Dostał każdy z was pisemko od plusa o możliwości wypowiedzenia umowy. Oczywiście jest tam pięknie łądnie napisane że można zerwać umowe i wcale nie jest to małymi literkami. A właśnie tak by plus to ukrył gdzieś w tekście jakby sie faktycznie dało z nimi zerwać umowe. Więc po co ta całą szopka? Już mówie - Plus liczy na to że znajdą sie osoby które zachwycone że nie muszą już nic płacić wyślą pisemną rezygnacje (bo przecież PLUSOWI nie należy sie roszczenie odszkodowawcze) a wtedy oni w odzew twojemu pisemku wysyłają liścik w którum informują cie że musisz zapłacić 1000zł kary za zerwanie umowy. I taka wiadomość może u ludzi o słabych nerwach spowodować zawał serca, ale tego PLUS nam już nie życzy bo jak to jest napisane w regulaminie: umowa wygasa w razie śmierci abonenta. Mogą sobie także dorobić troche na połączeniach z biurem obsługi. Bo odczasu wprowadzenia płatnego numeru 2601 coraz łatwiej sie tam dodzwonić Aha no prawie bym zapomniał można złożyć wypowiedzenie umowy bez żadnej kary ale dopiero jak skończysz płacić abonament czyli po 24 miesiącach P.S. Dla mnie osobiście PLUS zarobił wielkiego MINUSA bo straciłem 95 groszy! Temat: Absencja ma wczorajsza i wieczorna ewentualna :( Absencja ma wczorajsza i wieczorna ewentualna :( Chyba jakieś przesilenie przedwiosenne, mam ochotę warczeć i gryźć :<<< "Witam, w odpowiedzi na list uprzejmie wyjaśniam, że opisany przez Pana problem jest w chwili obecnej rozwiązywany przez Dział Techniczny naszej sieci. Niestety czas usunięcia awarii nie jest nam znany. Jeśli chciałby Pan otrzymać SMS-em informację o zakończeniu awarii, proszę o ponowne przesłanie korespondencji z podaniem numeru telefonu. z pozdrowieniami Jolanta Kamoń-Gos konsultant ds. korespondencji Internetowe Biuro Obsługi Abonenta sieci Era boa@era.pl www.era.pl" Temat: Poszukuje....prosze o pomoc... Książka tel. abonentów prywatnych (jeśli numer nie jest zastrzeżony), obdzwoń wszystkich i zapytaj czy to ta osoba :-) biuro adresowe (tu może być gorzej, bo wszyscy (niekoniecznie słusznie) zasłaniają się ustawą o ochronie danych i mogą nie chcieć udzielić informacji osobie nie należącej do rodziny). Temat: Uwaga na koszt połączenia z Cyfra+ z Dialogu i TP Uwaga na koszt połączenia z Cyfra+ z Dialogu i TP Piszę to ku przestrodze , bo w końcu w naszym mieście dużo osób korzysta z Dialogu. Dotyczy to na pewno również abonentów TP. Jeśli kiedykolwiek dzwoniliście do biura obsługi klienta Cyfra+ to pewnie wiecie ile czasem trzeba czekać na połączenie na numer 0801-066066. Czasem godzinę i dłużej , sukcesem jest dodzwonienie się w 15 minut. Otóż Cyfra+ starannie ukrywa fakt,że koszt połączenia z infolinią wynosi 0,29 gr netto za minutę połączenia (na stronie można się dowiedzieć tylko,że koszt połączenia wg stawki operatora jak za połączenie lokalne). Ja np. otrzymałem biling za grudzień gdzie 30minut oczekiwania na rozmowę z konsultantem kosztowało 8,99 pln. Sprawdziłem to w Dialogu, wszystko ok :) Dobry interes ? W skali Polski na pewno świetny, trzeba tylko dbać o to by oczekiwanie trwało jak najdłużej. Temat: Euro w Polsce strach na emerytow z Zachodu NAJLEPSZA NA ŚWIECIE OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH NAJLEPSZA NA ŚWIECIE OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH DLA CHOROWITYCH EMERYTÓW wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,2807638.html "Pracownicy Centrum Ratownictwa są oburzeni zachowaniem Telekomunikacji Polskiej. Dzisiaj skierowali do TP SA list. Chcą, aby operator ustalił jasne kryteria postępowania, by taka sytuacja już nigdy więcej się nie powtórzyła. - Nie może być tak, że jakiś przepis blokuje akcję ratującą ludzie życie - mówi Mariusz Kopeć, rzecznik CR. Maria [ustawa o ochronie danych osobowych] z biura prasowego TP SA mówi, że telefonistka postąpiła prawidłowo. - Mając tylko numer telefonu, absolutnie nie mogła podać prywatnego adresu abonenta. Nawet w tak tragicznej sytuacji jak ta obowiązuje ją ustawa o ochronie danych osobowych - tłumaczy [ustawa o ochronie danych osobowych]. " ======== Najlepsza na świecie ochrona danych osobowych, czyli sprawy życia i śmierci w kraju pod okupacją najgłupszych na świecie pind biurowych. Kto się chce załoźyć, że głupiej polanezyjskiej biurwie z TP SA włos z głowy nie spadł za publiczne oświadczenie, źe ustawa o ochronie danych osobowych ZOBOWIĄZUJE jej firmę do zamordowania człowieka? Tanie jest dziś życie w Polsce, moźna je poświęcić dla większej chwały ustawy i dobrego samopoczucia przerażająco głupiej biurwy. Lulu, wracaj tam prędko!!! Temat: pytanie do UKE pytanie do UKE Starsza osoba po przeprowadzce z prywatnego mieszkania, które nadal jest jej własnością do Domu Pomocy Społecznej zwróciła się do TP S.A. z wnioskiem o przenieisnie numeru telefonu. Odmówiono powołując się ogólnie na przyczyny techniczne i wciągnietą tą Panią na listę oczekujących. W DPS-ie niektórzy mieszańcy mają telefony, również biurze jest sieć kablowa. TP S.A. tłumaczy, że to jest sieć już istniejaca, a dalsza rozbudowa jest ekonomicznie nieuzasadniona. Ponadto ta Pani ma założony telefon "radiowy", jednak ten aparat źle funkcjounje, tak jakby równocześnie korzystało z niego dwóch abonentów. Czy TP S.A. ma prawo tak arbitralnie odmówić przeniesienia telefonu, który jest własnością konsumenta. Ta osoba, która jest już starsza i schorowana i jedyną dla niej radością jest kontakt telefoniczny z córką, która mieszka zagranicą nie pojmuje dlaczego inn mieszkańcy DPS-u mają "normalny" telefon, a w Jej rzypadku jest to niemożliwe. Temat: Vectra obsługa klienta -to skandal!!!! bursztyn9 napisała: > Kolejna awaria i kolejne szarpanie nerwów związane ze zgłoszeniem > > Zgłoszenie awarii wyglada w wectrze tak. Wykreciłam podany numer, > obowiazkowo musiałam wysłuchać wszystkich proponowanych ofert i > nowości. Kiedy juz ,przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku, <><><> Na temat "Vectry"pisano już niejednokrotnie na tym forum .Sam pisałem kilka wątków które póżniej zanikły bez echa.Przecież tego nikt nie czyta z zarządu "Vectry" oni mają wszystko i wszystkich dosłownie w du..e.Zgoda ,tam nic nie można załatwić a tym bardziej przez telefon "anormalny" szkoda tylko ze nie przez 0700......a to by im pasowało. Kolejki w biurze Vectry są bardzo długie jak w sklepach za PRL-u.Dziwię się że po tak licznych skargach nie ma siły aby się zając właściwą i dokładną obsługą abonentów.Dopóki firma ta nie badzie miała w kablówce konkurencji dopóty będzie ona narzucała swoje żądania od nas.Wydaje mi się że tą sprawą powinna zająć się Rada Miasta.Jak była "Dami"to było jak było ale było i szło coś załatwić nawet przez telefon.Cóż biznes to biznes - ciąg ile się da a pan Kowalski zapłaci a w szczególności polski" bogaty "emeryt czy rencista muszący wykupić "najtańszy "pakiet za "jedyne" 20 zł z hakiem.Czy nie można ,jak było dawniej mieć antenę zbiorczą na kilka podstawowych programów a kto chce niech zakłada nawet przysłowiowy dziecinny nocnik w którym będzie na pewno gó..o widać .Czas z tym skończyć bo oni nas wykończą . Temat: TP S.A-bawi,uczy,wychowuje` i pewnie dlatego anielska TP SA właśnie dostała 20 milionów kary za praktyki monopolistyczne.Gdybyś poczytał inny wątek, dowiedziałbyś się że czekałem na telefon 5 lat i założyli mi go w zeszłym roku, co uważam za drobne przegięcie pały. Nie miało to nic wspólnego z 3 miesiącami o których mowa w umowie, ale nawet nie myślę o tym żeby egzekwować należne mi karne odsetki, które przewiduje ich własny regulamin, bo chyba do emerytury bym się nie doczekał. A co powiesz o zlikwidowaniu Biur Obsługi Klienta i zastąpieniu ich Błękitną Linią która w ogóle nie działa?Czy firma która ma 10 milionów abonentów, może się w ten sposób odcinać od klienta? A Telekomunikacja reaguje jakby mój ojciec co najmniej złamał ich monopol i nadsyła kolejne pisma, które po prostu porażają swoją bezczelnością.Oto przykład jednego które przyszło w tym tygodniu jako druk gotowy do podpisania i odesłania czyli coś w rodzaju lojalki: "Proszę o zaniechanie kierowania połączeń międzystrefowych/międzynarodowych poprzez sieć telekomunikacyjną operatora Tele 2(nazwa operatora z którego klient rezygnuje) na numer dostępu (prefiks operatora z którego klient rezygnuje)" do tego dołączona była koperta zwrotna z opłaconym przekazem zaadresowana tak: Telekomunikacja Polska S.A Obszar Utrzymania Klientów (?!)w Radomiu Pl. Konstytucji 3 Maja 2 26-600 Radom nie wnikając w to kto jest bardziej uczciwy, nie uważasz że to już jest jednak trochę za dużo? Temat: T-Com terrorystą? no i znowu się śmietnik zrobił, cud normalnie, i to ze zwykłego wątku. za dużo czerwonego nosisz. co to ja chciałam. ja mówię, że mam już kilka numerów i jak sobie dzwoniący wyobraża, że ja będę z tego wszystkiego korzystać, skoro mam tylko dwie ręce. pytam baaaardzo poważnie, a ponieważ w zestawie odpowiedzi podręcznych odpowiedzi na takie pytania najwyraźniej brak, pan lub też pani życzy mi miłego dnia. a po co musisz chodzić do sklepu? biura obsługi tzw. abonenta nie posiadacie? Temat: ERA oszukuje klientów Do mnie parę dni temu zadzwonił gościu z Ery i jak nakręcony nawijał o jakiejś nowej taryfie 80 MINUT DO WSZYSTKICH za 19 zł. miesięcznie. Gdy skończył żona chciała zadać mu pytanie ale nie zdążyła, bo naciągacz poinformował ją, że usługa zostanie aktywowana w ciągu pięciu dni!!!! W dodatku gdy dostałem sms-a o aktywacji usługi której woóle nie zamawiałem,nie mogę dostać się do Internetowego Biura Obsługi Abonenta (IBOA) ponieważ usługa została "chwilowo niedostępna)!!! Uważajcie gdy odbieracie tel. z numeru 602909 bo może się okazać, że poprzez "podniesienie słuchawki" aktywowaliście jakąś płatną usługę... Temat: kończy mi się umowa, kilka pytań cześć. doradzcie mi coś bo chce rozwiązac umowe i nie wiem jak. byłem w salonie ery i dalem pismo że nie chce przedłużać umowy w erze która mi się kończy w marcu. pani mi to przefaksowała i powiedziała ze mam wysłać jeszcze listem poleconym to pismo, no to dzwonie do biura obsługi abonenta i pytam i oni rzeczywiście mi mówią ze to zgłoszenie w salonie to może nie starczyć. powiedzcie co mam zrobić żeby odczepili się ode mnie? napisać o nieprzedłużanie czy o zerwanie umowy? ten gość mi jeszcze coś gadał że przejde na karte w tak tak i zachowam numer i że jest jakiś okres wypowiedzenia miesieczny a ja myślałem że z końcem umowy wszystko się kończy jak to zgłosze i bedzie ok, usune simlock i pójde na drugi dzień po starter gdzie bede chciał a tu widze że nie tak łatwo wyjśćc z tej ery. Temat: Co oni znowu wymislili?!?!?! Po prostu tworza wspolne biuro numerow. Nic poza tym. Dotychczas aby uzyskac numer abonenta sieci Idea trzeba bylo dzwonic na ichniejsze biuro numerow....teraz mozna takze na "tepsiane" :) /i odwrotnie/ Temat: czy jest coś takiego jak książka telefoniczna IDEI Jest Biuro numerow jest. Ale po pierwsze nie znam numeru a po drugie to biuro podaje numer gdy podasz dane abonenta. W druga strone to nie dziala, bo jest ustawa o danych osobowych. Pozdrawiam! Temat: numer telefonu- jak znaleźć Chyba w Erze jest biuro numerów (takie jak w Tepsie). Nigdy się tym nie interesowałem. Prawdopodobnie można zadzwonić i spytać o nr abonenta. Pod warunkiem, że ten ktoś nie zastrzegł swoich danych (ja np. zastrzegłem). Temat: zle wpisalem kod doladowania karty i mam blokade dzieki ! tylko cos maja awarie w tych numerach Biuro Obsługi Abonenta 602 900 z telefonu w sieci Era (0-22) 413 69 96 z telefonu stacjonarnego czy sa jakies inne ?: Temat: Era, abonament-oplaty Zamiast się fatygować po prosru zadzwoń do Biura Obsługi Abonenta, darmowy numer i działa całą dobę. Tam ci wszystko powiedzą. Po co sobie utrudniać życie? Temat: klub Mazury Mrągowo/Zakopane Imperial oferta tel.! w biurze numerow nie ma takiego abonenta.... Temat: "10 urodziny sieci Era w programie Era Premia" A może po prostu zadzwonić pod bezpłatny numer biura obsługi abonenta i od razu się dowiedzieć u źródła? Temat: Pytanie do UKE - Dane w książkach telefonicznych kayo77 napisał: > Witam. Posiadam telefon w TP. Od momentu zawiązania umowy był on zastrzeżony. > Niestety, został on opublikowany w książce telefonicznej na CD wydanym przez > TPSA. Proszę o informację jakie kroki mogę przedsięwziąć w takiej sprawie. odpowiadając na Pana pytanie uprzejmie wyjaśniam, iż na mocy art. 103 ustawy Prawo telekomunikacyjne, we wrześniu 2006 r. Telekomunikacja Polska S.A. została zobowiązana do świadczenia Ogólnokrajowego Spisu Abonentów (OSA) (ogólnokrajowej książki telefonicznej) i Ogólnokrajowego Biura Numerów (OBN). Zgodnie z przepisami art. 169 ust. 3 Prawa telekomunikacyjnego zamieszczenie w publicznie dostępnym spisie abonentów danych identyfikujących Abonenta będącego osobą fizyczną, może nastąpić wyłącznie po uprzednim wyrażeniu przez niego zgody na zamieszczenie jego danych w spisie. Operator może uzyskać taką zgodę przesyłając do Pana np.: z miesięcznym rachunkiem telefonicznym prośbę/formularz oświadczenia o wyrażeniu zgody na zamieszczenie Pana danych w OSA i OBN. Może Pan wyrazić zgodę lub odmówić umieszczenia Pana danych w OSA i OBN. Zatem w Ogólnokrajowym Spisie Abonentów (OSA) i Ogólnokrajowym Biurze Numerów (OBN) mogą zostać umieszczone wyłącznie dane/informacje o numerach tych Abonentów, którzy wyrazili na to zgodę, przy czym taka zgoda Abonenta nie może być domniemana lub dorozumiana z oświadczenia woli o innej treści. Jeżeli nie wyrażał Pan zgody na umieszczenie Pana danych w OSA, OBN a jak Pan wskazuje, mimo to dane te zostały umieszczone, proszę o przesłanie do Urzędu oficjalnej skargi, z podaniem Pana pełnych danych adresowych. Skargę proszę kierować na adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej ul. Kasprzaka 18/20 01-211 Warszawa Lub mailem uke@uke.gov.pl Paweł Kucharczyk Departament Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego Urząd Komunikacji Elektronicznej Temat: likwidacja stref telefonicznych dłuższe numery telefoniczne już od 5 grudnia ! "5 grudnia zmieni się większość numerów telefonów stacjonarnych do firm, instytucji i abonentów prywatnych z siedmiocyfrowych na dziesięciocyfrowe. Większość - to nie znaczy, że wszystkie. Część numerów trzycyfrowych pozostanie niezmieniona, kilku operatorów (np. spółdzielnia telefoniczna w Tyczynie) przejdzie na nową numeracje dopiero od 1 stycznia. Operatorzy przypominają o konieczności przeprogramowania pamięci w swoich aparatach telefonicznych i faksach. Zmiany numerów będą polegały na tym, że do wszystkich dotychczas używanych siedmiocyfrowych numerów zostaną z przodu "dopisane" trzy cyfry, obecnie oznaczające numer kierunkowy. I tak na przykładowy numer 888 88 88 w Rzeszowie zmieni się na 017 888 88 88. Jednak nie będzie tak w każdym przypadku. Nie zmienią się obecne metody telefonowania z komórek, z zagranicy i z prefiksem obcego operatora. Z zagranicy będzie to w dalszym ciągu 0048 17 888 88 88, z komórek 17 888 88 88, a z prefiksem: 0-prefiks-17 888 88 88. Przypomnieć należy, że niektóre numery zmieniły się już przed rokiem. Trzycyfrowe zostały zastąpione dłuższymi, np. do pomocy drogowej (obecnie jest to 9281 zamiast 981), informacji miejskiej (9491 zamiast 911), biura numerów TP (118913 zamiast 913) i do radiotaxi (9191 zamiast 919). Trzycyfrowe numery pozostawiono: policji (997), pogotowiu (999), straży pożarnej (998), straży miejskiej (986), elektrowni (991), gazowni (992), ciepłowni (993), wodociągom (994), ratownictwu morskiemu i górskiemu (985) oraz rzecznemu (984). Nie zmieniły się także numery do infolinii. Wszyscy operatorzy zapewniają, że są przygotowani technicznie do zmiany numerów." www.pressmedia.com.pl/sn/wydarzenia/d2.asp?u_file=c%2Etxt Temat: Byłam W Tunezji Witam. Za dodatkowe kilogramy płaci się, wiec radzę zabrać ze sobą niewiele rzeczy i pilnoać żeby nie przkroczyć dozwolonej ilości bagażu. Jechli chodzi o dopłaty, to biuro powinno Was poinformować o jakichkolwiek dopłatach, ja nie spotkałam się z tym, żeby dopłacac na lotnisku, te dopłaty były dołączone do ceny wyjazdu. Może Neckerman, ma jakieś inne zasady. Na souku, oczywiście możecie posługiwać się karteczką zapewniam, że jest to powszechnie przyjęte. Najczęściej sami sprzedający tak właśnie negocjują ceny. Cenę można zbić naprawdę znacznie, ale to zależy od umiejętności targowania się. Oni uwielbiają ten rytuał targowania się i uważają za idiotów tych którzy tego nie robią. Musicie więc uzbroić się w cierpliwość przed pójściem na tagr. Jeśli nie macie ochoty na kupowanie na souku, to oczywiście są sklepy ze stałymi cenami, w których kupicie pamiątki. W Sousse są 2 supermarkety o nazwie Magazine Generale - można tam zaopatrywać się w różne rzeczy, jeden z nich znajduje się niedaleko waszego hotelu. Fajkę wodną też można kupić w sklepie ze stałymi cenami, z tego co pamiętam na lotnisku w Monastirze są sklepy z pamiątkami i można w miarę niedrogo kupić to, co wpadnie w oko. Również ich likiery i wódkę figową można taniej kupić w strefie wolnocłowej. Są też tam sklepy z kosmetykami, słodyczami. Pamiętajcie o tym, żeby unikać w Tunezji jedzenia, które wygląda nieciekawie, nie pić wody z kranu i nie jeść nie mytych owoców, jest tam inna niż u nas flora bakteryjna i niektórzy mają problemy żoładkowe. Dlatego warto zabrać z Polski jakieś podstawowe lekarstwa, lub przed posiłkiem wypijać drinka. Co do praktycznych informacji, może jeszcze dodam, że jeśli chcecie dodzwonić się do Polski wykręca się numer: 00+48+kierunek regionu+numer abonenta, dzwoni sie z budek, które są oznaczone na żółto, jetst ich b. dużo w mieście i nazywają się "taxiphone". Pozdrawiam. Temat: Wypowiedzenie Wzoru w sumie nie mam, ale wypowiedzenie można sformułować dowolnie, czyli jak w każdym piśmie: 1. lewy górny róg Twoje dane: imię, nazwisko, adres, ew. także numer abonenta czy jakiś identyfikacyjny w danej firmie i telefon kontaktowy. 2. w prawym górnym rogu: miejscowość i data - najlepiej z tego dnia gdy planujesz złożyć bądź wysłać. 3. Niżej lekko z prawej do kogo, czyli w tym wypadku Telekomunikacja Polska S.A. 4 Treść, czyli co chcesz zrobić, przykładowo: Wnoszę o rozwiązanie umowy nr XX zawartej w dniu XX w Mińsku czy XX pomiędzy XX a TP S.A. o świadczenie usługi neostrada po okresie, na który została zawarta i nieprzedłużanie jej na czas nieoznaczony. Wypowiedzenie składam w terminie określonym umową, czyli wcześniej niż 30 dni przed zakończeniem okresu jej obowiązywania. 5. Własnoręczny oryginalny podpis - to jest warunek niezbędny, najlepiej na niebiesko, żeby nikt się nie czepiał, że to ksero (jakby kolorowych kserokopiarek nie było:/) 6. Pismo najlepiej złożyć osobiście w oddziale i zażądać potwierdzenia że takie pismo wpłynęło i którego dnia to się stało, ew. wysłać listem poleconym za poświadczeniem odbioru, wtedy jest gwarancja, że pismo się nie zagubi w szufladzie;) 7. No i ważne aby pismo to złożyć minimum 30 dni przed zakończeniem umowy. 8. Myślę że nie powinno być problemów, a pani w biurze tp (czemu tam same panie pracują?:) ew naniesie jakieś korekty choć myślę, ze nie powinno być żadnych uwag (choć w Mińskiej TP kiedyś próbowano mi wmówić, że upoważnienie musi być złożone na ich wewnętrznym formularzu, i dopiero na moje stwierdzenie, że może być złożone w dowolnej formie pani zmieniła zdanie i przyjęła). Zapewne trzeba będzie po rozwiązaniu umowy donieść jeszcze modem czy co tam udostępnili. To chyba tyle z tego co mi przychodzi do głowy;) Powodzenia i w razie jakichkolwiek problemów ze Strony TP z rozwiązaniem umowy polecam Powiatowego Rzecznika Konsumenta - bezpłatnie, miło i w pełni profesjonalne:) Temat: ezomobile > Czy nie mozna tego jakos zablokowac? Mam podobny problem :( Możesz, na parę sposobów. Zadzwoń do swojego operatora, do biura obsługi abonenta i powiedz, że chcesz zablokować reklamy smsowe, z numeru takiegi i takiego (użyj sformuowania z numeru premium, bo tak się podobno nazywają tego rodzaju numery), np 72YZ. Włączą blokade na ten numer. Oczywiście nie wiem, czy Twoj operator ma takie standardy. Słyszałam od koleżanki, że u niej tak jest, to bezpłatna usługa. Podobno nie na wszystkie te numery 72YZZ 72YZZ 73YZZ to działa, ale na większość tak. Tak samo na karte i na abonament, powinni to zrobić. Drugi sposób jest według mnie lepszy, ale definitywny. po prostu zmień numer jak masz na abonament (kosztuje to ze 20 zł, trzeba pisemnie uzasadnić). Jak masz na kartę, wyrzuć karte i kup nowy starter. Startety można kupić od 5 zł do 20 zł z różnych sieci. Każdego można poinformować smsem o zmianie numeru. A jak nie smsem, to osobiście. Albo zadzwonić. To konkretne posunięcie, ale jak przychodzi spam, trzeba się jakoś zabezpieczyć. Ja bym tak zrobiła. Trochę latania, dzwonienia, pisania, ale warto i człowiek wie, że nikt nim nie manipuluje. Jak już będziesz mieć nowy numer, to nie umieszczaj go w sieci. Bo z sieci też zbierają numery. To tak jak z mailami, jak ktoś opublikuje gdzieś w necie adres mailowy, to może liczyć się ze spamem. To samo z nr g-g itp. A jak już zdarzy Ci się dzwonić do jakiejś telewizyjnej wróżki, to dzwoń z numeru zastrzeżonego, czyli żeby się nie prezentował. A w ogóle z innej beczki, to trzeba czytać co się podpisuje. Często w bankach, kredytach, wypełnianych ankietach, konkursach, przy zakładaniu konta mailowego, podpisuje się jednocześnie- nieświadomie "zgodę na przesyłanie informacji handlowych". Ładnie i profesjonalnie się nazywa, ale to nic innego, jak reklamy. W tym miejscu warto skreślić, albo napisać "nie zgadzam się", albo nic nie klikać i nie podwać. Temat: 3 tygodnie nie działa numer po przeniesieniu!!! 3 tygodnie nie działa numer po przeniesieniu!!! Witam Zwracam się do wszystkich Forumowiczów z ogromną prośbą, ponieważ sama jest bezsilna. Sprawa ciągnie się od 3-tego listopada, kiedy podjęłam decyzję o przeniesienie numeru z Plusa do Ery. Wtedy też podpisałam umowę z nowym operatorem, otrzymałam telefon, tzw. numer zastępczy, który działał 48h. Na tym numerze pracowałam przez 2 dni, ponieważ przenoszony numer do Ery jeszcze "nie został wczytany przez system" i "nie widziały go nadajniki". Po tym czasie mój przenoszony numer nie aktywował się, nie zgłaszała się żadna sieć, a wykonując połączenie pod ten numer, mogłam usłyszeć komunikat "nie ma takiego numeru". Sytuacja nie uległa zmianie do dziś. Pomimo moich licznych (36-ściu) interwencji w tej sprawie, nie zaproponowano mi żadnego konkretnego rozwiązania, ani jakiejkolwiek rekompensaty poniesionych strat. Otrzymałam w salonie firmowym kolejny numer zastępczy na karte, którego konto pre-pay doładowuję sama, gdyż operator nie wyraził zgody na poniesienie również tych kosztów. Wysłałam kilka dni temu stosowną reklamację do PTC, podejmowałam kilkadziesiąt prób ponaglania działań i za każdym razem słyszałam, jak bardzo jest im przykro i że należy się uzbroić w cierpliwość. Dodam jeszcze tylko, że jestem osobą aktywną zawodowo, telefon jest moim narzędziem pracy, a numer, którym do tej pory się posługiwałam, znają wszyscy kontrahenci, z którymi właśnie zawieram kontrakty na przyszły rok. Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc, sama nie wiem, co jeszcze mogę zrobić. Zcentralizowany ośrodek pod nazwą Biuro Obsługi Abonenta umywa ręce od problemu, nieustannie zasłaniając się problemami technicznymi i zapewniając mnie, że od 3 tygodni jajogłowi informatycy pracują nad tą sprawą. będę wdzięczna za każdą poradę dziekuję i pozdrawiam Ola Temat: ................... perfidny podstep ERY.......... ................... perfidny podstep ERY.......... Polskiea Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., operator sieci Era telefonicznie informuja swoich abonamentów o promocyjnej ofercie. Mozna uzyskać dodatkowe minuty do wybranych 100 minut 15 zł z VAT 300 minut 30 zł z VAT Jesli chcesz aktywować wcisnij 1. Pozyczylam dzis synowi komórkę i dzieciak wcisnął nieszczesną 1. A teraz czytam w regulaminie że 1.Z niniejszej Oferty może skorzystać Abonent, który nie zalega z płatnościami z tytułu realizacji umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, a także nie ma innych nieuregulowanych zobowiązań wobec PTC. 2.Pakiet minut z niniejszej Oferty jest ważny do końca cyklu rozliczewego następującego po cyklu, w czasie, którego nastąpiło włączenie tego pakietu. Pakiet może zostać wykorzystany na krajowe płatne połączenia z numerami komórkowymi sieci Era i Heyah z wyłączeniem numeru 602950000, numerów premium, numerów bezpłatnych, połączeń przekierowanych, połączeń typu faks, dane. Minuty nie będą wymieniały się na SMS-y. 3.Abonent może aktywować Ofertę promocyjną pod numerem 602900000 (opłata za połączenie wg. cennika) lub poprzez konsultanta Biura Obsługi Klienta Era w Sklepie bądź Salonie firmowym sieci Era (szczegółowa lista dostępna na www.era.pl). 4.Aktywacja pakietu minut przez Abonenta, w sposób określony w punkcie 4 niniejszego regulaminu, zostanie potwierdzona SMS-em od Operatora. Od momentu otrzymania potwierdzenia, klient będzie mógł korzystać z aktywowanego pakietu. Opłata za aktywację każdego pakietu minut zostanie naliczona na fakturze VAT. Abonent nie ma możliwości dezaktywacji pakietów minut. Czy to jest zgodne z PRAWEM ??? Czuje sie oszukana, bo sama nigdy bym sie na taki numer nie nabrała. Jakim prawem to uczynili ?? Jak można z tego wycofac sie ??? W pkt. 4 regulaminu pisza że nie mozna dezaktywowac pakietu! Jedna ważna sprawa, zapomniałam zapłacic rachunku za zeszły miesiac uczyniłam to po czasie wiec nie spełniam pkt. 1 Jak można z tego wycofac sie ??? Temat: Pozamieniane numery telefonów po awarii w Pruszkow Pozamieniane numery telefonów po awarii w Pruszkow mpw2007-03-07, ostatnia aktualizacja 2007-03-07 08:00 Na osiedlu domów jednorodzinnych Ostoja w Pruszkowie najpierw była kradzież kabla, a teraz telefony łączą nie z tymi mieszkańcami, do których się dzwoni Kłopoty z telefonami zaczęły się w nocy z niedzieli na poniedziałek. Wtedy ktoś ukradł kabel i aparaty stacjonarne zamilkły. Mieszkańcy zgłosili awarię Telekomunikacji Polskiej. Monterzy przyjechali po kilku godzinach. Jednak kiedy podłączyli abonentów, okazało się, że to nie koniec problemów. - Telefon, owszem, zaczął dzwonić, ale to były wyłącznie pomyłki - mówi Maria Hołownia, mieszkanka osiedla. - Wszyscy, którzy się do mnie dodzwaniali, chcieli się połączyć się z innymi numerami. Z kolei ludzie, którzy telefonowali do mojej rodziny i wybierali nasz numer, dodzwaniali się do innych ludzi. Kiedy kontaktowaliśmy się z naszego stacjonarnego telefonu na komórkę, wyświetlał się nieznany numer. A teraz nie wyświetla się już żaden. Kłopoty z telefonami miało wiele osób, których numer zaczyna się od cyfr 728. Pruszkowianie obawiają się, że pomieszane numery to nie tylko niewygoda, ale i dodatkowe wydatki, bo ludzie mogą nawzajem nabijać sobie rachunki telefoniczne. O wyjaśnienie sytuacji poprosiliśmy wczoraj biuro prasowe Telekomunikacji Polskiej. TP SA przez cały wtorek nie potrafiła wytłumaczyć, dlaczego doszło do awarii, kiedy zostanie usunięta ani jak będą rozliczane rachunki telefoniczne za okres awarii. miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3968755.html Temat: Uwaga! TELEfonujesz - 9 cyfr ...!!! Uwaga! TELEfonujesz - 9 cyfr ...!!! Długie numery W nocy z niedzieli na poniedziałek korzystając z telefonu stacjonarnego w rozmowach lokalnych zamiast siedmiu trzeba będzie wykręcić dziesięć cyfr. Operatorzy telefoniczni zapewniają, że do zmiany zasad są przygotowani i nie powinno być w związku z tym żadnych problemów. Już od kilku miesięcy operatorzy informowali swoich abonentów przede wszystkim w formie ulotek dołączanych do rachunków telefonicznych. Są więc przekonani, że klienci są świadomi zmian. Na wszelki wypadek zapominalscy, którzy wystukają numer po staremu, usłyszą w słuchawce informacje o tym, jak prawidłowo wybrać numer. Oczywiście informacja będzie bezpłatna. Nowe zasady połączeń przetestowała już Netia. Jak nas poinformowała Jolanta Ciesielska, rzecznik prasowa spółki, w firmie już od kilku miesięcy można dzwonić wybierając numer nowy lub dotychczasowy. Jak informuje Ciesielska ? abonenci trochę protestowali, bo uznali zmianę za pomysł operatora. Tymczasem jest to obowiązek nałożony przez ministra łączności. Zdaniem Marty Pietranik z biura prasowego firmy Dialog przejście na nowy system nie wiązało się z wielkimi problemami dla operatorów. ? Wszystko sprowadziło się praktycznie do spraw technicznych związanych z zaprogramowaniem urządzeń ? twierdzi. ? Nie wiązało się to z nadzwyczajnymi kosztami dla firmy. Podobnie jak informacja o nowych zasadach dla naszych klientów. Informacje dołączane były do rachunków telefonicznych, więc nie ponosiliśmy specjalnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Nasz największy operator telefoniczny Telekomunikacja Polska SA nie chce mówić o kosztach operacji, powołując się na tajemnicę handlową. - Musieliśmy przeprogramować centrale, a do tego potrzebne było nowe oprogramowanie - powiedziano nam w biurze prasowym TP SA. (KŻ) Temat: Propozycja od ERY nie koniecznie - ja szczerze mówiąc też liczyłam, że się mną zainteresują. Nawet dla zachęty zgłosiłam chęć przeniesienia do innego operatora. Dziwi mnie, bo niestety ostatnie oferty ery dla stałych abonentów są kijowe. Mi udało się coś "wychaszczyć" od biura obsługi abonenta - przesłali mi ofertę na maila, a potem z tą ofertą do biura obsługi klienta i zależy na kogo trafisz. Jak na buraka na które trafiła moja siostra to nie ma o czym gadać - zero umiejętności negocjacyjnych. Ja miałam przyjemność z bardzo sympatycznym Panem. Powiedziałam co mnie interesuje - on przedstawił mi wszystkie opcje i przyznam że jedna mi się spodobała. Tak na wszelki wypadek powiedziałam, że pokalkuluję i gdybym się zdecydowała to się odezwę. Ta ostatnia oferta była dostępna w jakimś podglądzie dla pracowników bok i salonów firmowych. Po przeliczeniu zdecydowałam się - wcześniej miałam 80 min do wszystkich za 45 zł. Teraz za prawie 50 zł 80 min do wszystkich i 100 min do era i heyah plus nokia 6300 za 149 zł (częściowo za punkty era premia - upust 50 zł). Do tego na cały okres umowy (24 miesiące) 3000 min do era, heya, stacjonarne (to akurat pic na wodę). Zależało mi na nowym telefonie - i to najlepiej nokii. Jak na razie jestem zadowolona. W ogóle nie licz na to, że w biurze obsługi klienta Ci coś zaproponują. U mnie w mieście tragedia. Nawet koleś mi powiedział "no niestety ja wiem że mamy niekorzystną ofertę dla stałych abonetów, ale ja nic nie mogę na to poradził" - po prostu zachęcał mnie do odejścia, podobnie w salonie firmowym przy przenoszeniu numeru nikt nie zapytał czy może jednak bym jeszcze przemyślała swój wybór czy dostałam jakąś ofertę i czemu mi nie pasi. Najwyraźniej mają za dużo klientów.... Temat: pytanie do UKE Gość portalu: ewa napisał(a): > Starsza osoba po przeprowadzce z prywatnego mieszkania, które nadal > jest jej własnością do Domu Pomocy Społecznej zwróciła się do TP > S.A. z wnioskiem o przenieisnie numeru telefonu. Odmówiono powołując > się ogólnie na przyczyny techniczne i wciągnietą tą Panią na listę > oczekujących. W DPS-ie niektórzy mieszańcy mają telefony, również > biurze jest sieć kablowa. TP S.A. tłumaczy, że to jest sieć już > istniejaca, a dalsza rozbudowa jest ekonomicznie nieuzasadniona. > Ponadto ta Pani ma założony telefon "radiowy", jednak ten aparat źle > funkcjounje, tak jakby równocześnie korzystało z niego dwóch > abonentów. Czy TP S.A. ma prawo tak arbitralnie odmówić > przeniesienia telefonu, który jest własnością konsumenta. Ta osoba, > która jest już starsza i schorowana i jedyną dla niej radością jest > kontakt telefoniczny z córką, która mieszka zagranicą nie pojmuje > dlaczego inn mieszkańcy DPS-u mają "normalny" telefon, a w Jej > rzypadku jest to niemożliwe. Przeniesienie usługi telefonicznej do nowej lokalizacji odbywa się na podstawie złożonego przez użytkownika usług telekomunikacyjnych zlecenia. Przeniesienie zostaje zrealizowane, jeśli we wskazanej lokalizacji są warunki techniczne do świadczenia usługi przez operatora. W przypadku usług głosowych realizowanych przez Telekomunikację Polską S.A. jeśli w nowej lokalizacji nie ma warunków technicznych do realizacji przedmiotowej usługi operator zobowiązany do ich stworzenia w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. W opisywanej sytuacji sugeruję złożyć zlecenie przeniesienia numeru, jeśli przy przeniesieniu przedmiotowej usługi wystąpią jakiekolwiek problemy proszę z powyższą sprawą zwrócić się do UKE z podaniem danych Abonenta, na którego umowa jest zawarta, tzn. imię nazwisko, adres, nr linii tel. z krótkim opisem sytuacji w formie korespondencji kierowanej na adres Urzędu: Urząd Komunikacji Elektronicznej ul. Kasprzaka 19/20 01-211 Warszawa lub w formie elektronicznej na adres uke@uke.gov.pl Przekazana do UKE skarga pozwoli nam podjąć interwencję i wyjaśnić sygnalizowaną sprawę. Tomasz Hupało Departament Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego Urząd Komunikacji Elektronicznej Temat: Kto wyniósł listę Wildsteina. Śledztwo się wlec... Ewa Klesza – OT Pani Ewa Kulesza jest niekompetentna. Chciałbym przypomnieć, że to ona zezwoliła operatorom sieci komórkowych na rozsyłanie abonentom SMS-ów reklamowych zachęcających w imieniu Kancelarii Premiera do głosowania w referendum. Poniżej (jako "ciekawostkę") zamieszczam treść listu, który wysłałem wtedy do Ery. Witam, Wczoraj (5 czerwca 2003 r.) otrzymałem od użytkownika "Referendu" (wyświetlone zamiast numeru nadawcy) SMS-a o następującej treści: "Spotkajmy się na referendum 7-8 czerwca. Biuro ds. Referendum Europejskiego". W związku z powyższym mam parę pytań: 1. Czy i komu moje dane zostały udostępniona i na jakiej zasadzie? Jeśli zostały udostępnione, to jakie to były dane oprócz nr. telefonu komórkowego? 2. Jeśli dane takie nie zostały nikomu udostępnione, to: a) który punkt (proszę wskazać konkretny) regulaminu świadczenia usług dopuszcza możliwość wysyłania reklam/materiałów promocyjnych (spamu) na nr abonenta (mój nr) bez mojej zgody? b) ile nadawca spamu zapłacił PTC za usługę rozsyłania materiałów promocyjnych na telefony komórkowe swoich abonentów (moi znajomi również dostali takiego SMS-a) bez ich wiedzy i zgody? c) co to jest "Biuro ds. Referendum Europejskiego", gdzie jest jego siedziba, kto jest jego właścicielem? 3. Swego czasu przy okazji otrzymania reklamy Big Brothera (coś w rodzaju: "oglądaj dziś wieczorem") wysyłałem do BOA Ery list z protestem. Kazano mi podać nr telefonu, nr karty SIM i zapewniono, że już nic takiego w przyszłości się nie powtórzy. Czy to już nie obowiązuje? Ile razy mam podawać nr telefonu i nr karty, żeby już więcej nie otrzymywać spamu? 4. Czy w związku z zaistniałą sytuacją przewidziane jest jakieś dodatkowe bonusy (dodatkowe darmowe minuty, SMS-y, specjalne oferty zakupu aparatów itp.)? Z góry dziękuję za odpowiedź. Z poważaniem, Temat: Skargi na głuch telefon TP SA "Wczoraj udało nam się skontaktować z biurem prasowym TP SA w Gdańsku. Jego szef Roman Wilkoszewski nie był zaskoczony skargami, bo od dawna już słyszy o kłopotach abonentów." I co z tego, że nie był zaskoczony? Skoro od dawna wiadomo, że są skargi, to należy działać aby sytuację naprawić a nie tylko gadać! *** " Zdajemy sobie sprawę, że nie wszystko działa jak należy, ale najważniejsze, że system działa i funkcjonuje. Dajcie nam czas na rozwiązanie wszystkich problemów" Nic nie działa jak należy jeśli chodzi o "błękitną linię". Czas trzeba było sobie zarezerwować przed uruchomieniem linii, chyba TP SA zna liczbę swoich abonentów i może sobie wyobrazić ile ludzi będzie usiłowało załatwić wszystkie sprawy związane z telefonem gdy zamknęło się wszystkie oddziały BOK. *** "Pod numer "błękitnej linii" będzie można z początkiem roku dzwonić z telefonów komórkowych. Mam nadzieję, że będą to zmiany na plus - dodaje Wilkoszewski." A niby w czym to ma pomóc? Bo przecież to żadna różnica zjakiego telefonu się dzwoni, skoro i tak nie można się dodzwonić. Przedwczoraj usiłowałam się dodzwonić na "błękitną linię" przez 2 godziny. Za każdym razem byłam zmuszona najpierw wysłuchać pogadanki pani Czubówny, od czego mi się już niedobrze robiło, następnie się dowiadywałam od automatu, że czas oczekiwania na połączenie z konsultantem przekroczy 3 minuty i mogę poczekać albo zadzwonić później. Oczywiście czas oczekiwania rozciągał się w nieskończoność, dlatego zrezygnowałam. A chciałam zgłosić brak naliczenia rozmów na telefony komórkowe, które nie są mi doliczane do rachunku od 3 miesięcy. Ori. Strona 1 z 3 • Wyszukiwarka znalazła 129 rezultatów • 1, 2, 3 |