Widzisz wiadomości znalezione dla frazy: Biuro Usług Technicznych PLUS
Temat: Polkomtel S.A Informacje ogólne o firmie :) Sieć Plus, której operatorem jest Polkomtel S.A. działa od 1 października 1996r. Od początku swej działalności sieć Plus jest pionierem we wprowadzaniu na polski rynek najnowszych rozwiązań technologicznych i teleinformatycznych. Jako pierwszy zaoferował swoim klientom przesyłanie wiadomości MMS, możliwość odsłuchiwania SMS, przesyłanie danych w technologiach GPRS i EDGE, UMTS, HSDPA. We wrześniu 2004 Plus, jako pierwszy operator w Polsce, uruchomił usługi telefonii komórkowej trzeciej generacji, łącznie z UMTS. Dzięki temu abonenci sieci Plus mają dostęp do największego i stale rozszerzanego pakietu usług dodatkowych. To właśnie sieć Plus wyznacza kierunki rozwoju telekomunikacji mobilnej w Polsce. Potwierdzeniem najwyższej dbałości o abonentów są certyfikaty ISO 9002, który otrzymały: Departament Kompleksowej Obsługi Klienta, Biuro Obsługi Technicznej, Biuro Reklamacji oraz Departament Aktywacji i Windykacji Należności. Struktura Akcjonariatu firmy Polkomtel S.A. Akcjonariuszami Polkomtel S.A. są: KGHM Polska Miedź S.A., PKN Orlen S.A., TeleDanmark A/S i Vodafone Americas Asia - po 19,61 % akcji, PSE S.A. - 16,05% oraz Węglokoks S.A. - 4,0%, Tel-Energo S.A. - 1,01% i TelBank S.A. - 0,5%. Siedziba spółki: Ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa tel.: (48) 022 426 10 00 faks: (48) 022 426 00 65 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta Czynne przez całą dobę: tel. 2601 tel. 601 102 601 Call Center - Łódź tel. 2601 ul Traktorowa 148/158 91-204 Łódź Połączenie z Konsultantem można uzyskać dzwoniąc: w Polsce: z telefonu sieci Plus- numer 2601 (numer platny 0.95 pln za połączanie) z telefonu komórkowego sieci innej niż Plus GSM - 601 102 601 (numer płatny) z dowolnego telefonu stacjonarnego - 601 102 601 (numer płatny) za granicą: z telefonu komórkowego - numer +48 601 102 601 z telefonu stacjonarnego - + 48 601 102 601 (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju). Wnioski pisemne do Działu Obsługi Klienta możesz kierować pod numery faksów: z Polski: 0 601 102 602 (numer płatny) z zagranicy: +48 601 102 602 (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju). Adres e-mail:bok@plus.pl Temat: koniec stawki 80 gr w Orange poza siec WP Telefon - zablokowali połączenia na komórki po tym artykule z Rzeczpospolitej: Portal WP sprzedaje poniżej kosztów Portal Wirtualna Polska wprowadził do swojej usługi telefonicznej Oferowane przez WP tzw. dodzwaniane usługi przez numer dostępowy0-708 - Jedyną metodą, aby zaproponować klientom takie stawki, są tzw. bramki Bramek używają duże firmy, żeby obniżyć koszty połączeń na komórki, -Wiemy, iż na rynku są przedsiębiorcy telekomunikacyjni, którzy oferują - To zależy od tego, ile połączeń przez bramkę kończy w naszej sieci - Ani operator sieci Plus, ani Era nie chcą się wypowiadać na temat We wtorek przedstawiciele WP tłumaczyli nam obszernie, jak możliwe są Temat: Nowe "Contact Center" CYFRY+ Nowe "Contact Center" CYFRY+ 1 września 2007 CYFRA+, korzystająca dotychczas z usług zewnętrznego call center, uruchomi nowe centrum telefoniczne umiejscowione wewnątrz struktury organizacyjnej firmy. Funkcjonalnie zaprojektowane i nowoczesne contact center będzie kompleksowo odpowiadać na pytania abonentów, doradzać przy wyborze oferty programowej, przyjmować i obsługiwać korespondencję elektroniczną, faksową i pocztową. Na 185 stanowiskach ponad 300 przeszkolonych konsultantów wyjaśniać będzie płatności, ułatwiać dobranie odpowiedniego pakietu z oferty, doradzać w sprawach technicznych, a także – dzwoniąc do abonentów – informować o nowościach i ofertach promocyjnych. „Inwestycja w nowe własne contact center jest naturalną konsekwencją ciągłego rozwoju firmy, która z roku na rok odnotowuje coraz lepsze wyniki i zbliża się już do miliona abonentów. W ten sposób unowocześniamy system obsługi i serwisy przygotowywane z myślą o klientach. Zmotywowany zespół stanowiący integralną część firmy będzie w stanie zagwarantować abonentom komfort i wysoki poziom satysfakcji z profesjonalnej obsługi” – powiedział Farid Belkhodja, Dyrektor Pionu Obsługi Abonentów. Od początku istnienia CYFRY+ call center jest podstawą zaawansowanego systemu obsługi abonentów. Obecnie oprócz niego wysokie standardy gwarantują także: ponad 40 biur obsługi w największych miastach w Polsce (jesienią uruchomionych zostanie 15 kolejnych centrówCYFRY+), usługi CYFRA+ Assistance, drukowany magazyn abonencki PLUS+, Internetowe Centrum Abonentów (działa od 2004, umożliwia on-line m.in. dostęp do informacji na temat abonamentu, regulowanie należności kartą płatniczą, sprawdzanie salda, historii rozliczeń oraz szczegółów dotyczących odbieranego pakietu, a także wybranie ofert specjalnych, a nawet modyfikację oferty programowej), a także program lojalnościowy Złoty Plus, który premiuje długotrwałe korzystanie z oferty CYFRY+. CYFRA+ pracuje również nad mobilnymi aplikacjami związanymi z obsługą abonentów i programem lojalnościowym Złoty Plus. Poprzez telefon komórkowy planuje umożliwić sprawdzanie stanu salda, uzyskanie informacji na temat aktualnie odbieranego pakietu i jego zmianę na wyższy. Tą drogą możliwe będzie także przystąpienie do programu Złoty Plus, wybór nagród w programie oraz wzięcie udziału w konkursach i akcjach promocyjnych organizowanych przez CYFRĘ+. źródło:skysunsat Temat: 35 gr za min. z prepaidów Orange do innych sieci komórkowych Pełny artykuł: Portal WP sprzedaje poniżej kosztów Portal Wirtualna Polska wprowadził do swojej usługi telefonicznej możliwość połączeń na komórki. Detaliczna cena 0,29 zł netto za minutę połączenia jest niższa o 11 groszy, niż... wynosi stawka hurtowa pobierana przez sieci GSM. Oferowane przez WP tzw. dodzwaniane usługi przez numer dostępowy0-708 cieszy się sporą popularnością. Ale gdyby WP świadczyła te usługi w sposób przyjęty na rynku telekomunikacyjnym, to musiałaby dopłacać do każdej minuty połączenia. Jeżeli nie dopłaca, to działa na szkodę swojej spółki siostrzanej z grupy TP SA - PTK Centertel, operatora sieci Orange. - Jedyną metodą, aby zaproponować klientom takie stawki, są tzw. bramki GSM. To nie jest rozwiązanie klasy operatorskiej, jest na granicy prawa i nieuczciwe wobec klientów, ponieważ nie gwarantuje jakości usług - mówi Jerzy Trzaskowski z Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji. Bramek używają duże firmy, żeby obniżyć koszty połączeń na komórki, jakie wykonują ich pracownicy (eliminują marże sieci stacjonarnych). Na poły legalnie używają ich mali operatorzy telekomunikacyjni, bo dzięki temu hurtowe koszty połączeń na komórki są znacznie niższe, niż gdyby podpisywali standardowe umowy z sieciami GSM. Paradoksalnie bowiem hurtowe stawki dla operatorów są wyższe niż ceny detaliczne dla dużych klientów. -Wiemy, iż na rynku są przedsiębiorcy telekomunikacyjni, którzy oferują możliwość kierowania połączeń do sieci mobilnych z innych sieci przez bramki, ale jest to trudne do wykazania, a obecny stan prawny utrudnią skuteczne przeciwdziałania temu zjawisku - mówi Adam Suchenek z biura prasowego Polkomtelu. Bramki obniżają przychody z sieci GSM z rozliczeń międzyoperatorskich. Teoretycznie operatorzy tępią korzystanie z bramek, ale w praktyce wygląda to różnie. - To zależy od tego, ile połączeń przez bramkę kończy w naszej sieci - przyznaje pracownik jednego z operatorów. Ani operator sieci Plus, ani Era nie chcą się wypowiadać na temat kontrowersyjnej oferty WP. Portal oficjalnie nie przyznaje się do stosowania bramek GSM. Formalnie używa ich zresztą nie WP, tylko firma telekomunikacyjna Voxnet z Zabrza, która obsługuje od technicznej strony numer dostępowy WP. We wtorek przedstawiciele WP tłumaczyli nam obszernie, jak możliwe są tak atrakcyjne stawki. Wczoraj jednak utrzymywali już, że w ogóle nie świadczą usług połączeń na komórki. Prawdopodobnie zatem zostaną one wycofane. Źródło: Rzeczpospolita Temat: [BOK] czyli jak Byłeś Obsłużonym Klientem ? To i ja się wypowiem Od roku korzystam z Heyah i tak jak piszecie wyżej, na każde pytanie wysłane do nich mailem jest konretna i w miarę szybka odpowiedź. Raz zdarzyyła się wpadka ze źle rozliczoną rozmową (miało zabrać minuty z pakietu a poszło z konta), zgłosiłem to do BOU i dostałem zwrot kwoty pobranej z konta i dodatkowo 10minut wymiennych na smsy o bezterminowej ważności. Duży plus. Mimo, że to temat o Biurze obsługi pozwole sobie wspomnieć o Pomocy Technicznej iPlusa. Od połowy grudnia mam problem z internetem w 2G, a właściwie jego brakiem. Sprawdzane na kilku telefonach i zawsze taka sama jakość połączenia. W 3G działa dobrze, ale przy odległości 10km od nadajnika zasięg czasami znika. Dzwoniłem chyba z 5 razy na 601101101. Za każdym razem powtarzałem jak papuga to samo i słyszę odpowiedź: "Jakby u nas był problem to wcale nie miałby pan internetu, ale jeśli czasem internet działa to u nas jest wszystko w porządku". Powiedziałem mu wcześniej,że to "czasem" to dwie otwarte strony na godzinę. Jeden uparł się, że muszę zrobić format kompa i basta (nic nie sprawdzał). Następny powiedział, że "odświeżył usługi i powinno pomóc". Kolejny coś sprawdził i stwierdził że faktycznie były problemy, ale musi się upewnić przed zgłoszeniem do działu utrzymania sieci i muszę zadzwonić z innego telefonu (dzwoniłem z numeru iPlusa). Zapłacę za 20minut słuchania głupawych melodyjek i połączę się z gościem, który doardzi mi format? Ostania rozmowa była z konsultantem, który bez zbędnego gadania napisał do Działu Utrzymiania Sieci i podał mi nr zgłoszenia. Za 3dni miałem dostać odpowiedź. Nic nie dostałem. Po kilku dniach przychodzi faktura. Usługi dodatkowe - iPlus Extra 128MB. Data włączenia to dzień, w którym dzwoniłem do Pomocy technicznej. Tego samego dnia napisałem w złości email do BOKu o tym burdelu, babka która go odczytała potraktowała to jako reklamację i kazała uzupełnić korespondencję o adres i nr telefonu. Uzupełniłem i odesłałem. Już jakieś 2.5 tygodnia czekam na rozpatrzenie, a internet w 2G nie działa prawie miesiąc. Temat: HSDPA w Elblągu Już wkrótce w całym Elblągu będzie można korzystać z bezprzewodowego internetu, ponad 20 razy szybszego od obecnego. Wystarczy tylko mieć odpowiedni modem w komputerze stacjonarnym lub laptopie albo komórkę nowej generacji i podpisaną umowę z operatorem, czytamy w tygodniku Nasz Elbląg. W Elblągu działają już pierwsze nadajniki w systemie HSDPA (z jęz. ang. - High Speed Downlink Packet Access). System to rozbudowana wersja sieci 3G (czyli UMTS), która pozwala na ściąganie pewnych danych lub przeglądanie internetu z prędkością do 7,2 megabita na sekundę, to ponad 20 razy szybciej niż obecnie. Jako pierwsza taką usługę w Elblągu zaproponowała Era, ale inni operatorzy deklarują, że w przyszłym roku nasze miasto i jego okolice będą w zasięgu nowej technologii. - Pierwsze nadajniki HSDPA działają już Elblągu, a kolejne będą uruchamiane sukcesywnie w celu poprawy zasięgu, - powiedział Andrzej Pomarański z Biura Prasowego Polskiej Telefonii Cyfrowej. Tuż za Erą do Elbląga wkracza sieć Plus. - Planujemy uruchomić swoje nadajniki do 15 grudnia. Przez miesiąc będziemy pracować nad poprawą początkowego zasięgu. HSDPA w Elblągu będzie dostępne od początku z prędkością do 3,6 megabitów na sekundę. - powiedziała Elżbieta Sadowska, rzecznik prasowy sieci Plus. - Do końca stycznia 2008 roku zasięg będzie obejmował całe miasto i okolice w promieniu kilku kilometrów. W dziale technicznym sieci Orange dziennikarze serwisu dowiedzieli się, że sieć zamierza rozszerzać zasięg na terenie całego kraju. Planowane są nadajniki HSDPA w Elblągu, ale nie wiadomo, czy będzie to początek czy koniec przyszłego roku. Nie ma jeszcze wiążących decyzji w tej sprawie. (ź)Wojciech Mocarski Nasz Elbląg Temat: Neostrada - Wasze opinie Hmm, sama mam neostradę. I jest tak, że działa - albo nie działa. W lipcu np. radosnie nie działała przez dwa tygodnie. Z jakich powodów? TPSA przechodzi teraz na Neostradę Plus, więc chłopcy grzebią w sieciach i serwerach, co wprowadza ogólny bajzel. Ogólnie jednak dziala i to sprawnie. Czy jestem zadowolona? Owszem. Mimo wszystko to duze udogodnienie w porównaniu z modemem. Ale nie znam usług oferowanych przez innych usługodawców. Ta po prostu była pod ręką, a teraz już nie chce mi się nic zmieniać (znowu ciągnięcie kabli - fuuuuj). Cena, 179 PLN + VAT...sporo? hmm, modem wychodzil zdecydowanie drożej. Co do biura obsługi klienta, to musze przyznac, ze dziala fatalnie. Jeśli ktoś się nie zna na rzeczy, to wmówią mu wszystko, a najchętniej, że czym prędzej należy oddać komputer, modem (Neostradowy), rower, żelazko i zdrowy rozum do naprawy. W sumie też są do przejścia, jeśli tym namowom się nie poddać. Jakie wnioski? No działa, ale praktyki monopolistyczne są dość nieznośne. Pozdrawiam, Monika Tylko jedna uwaga: Temat: UPC: Nie wiemy, kto to Panu sprzedał... Oferta innego operatora sprawia, że zastanawiasz się nad zmianą dostawcy internetu? Zastanów się dwa razy i dopytaj dwa razy! Może się okazać, że usługa, na którą się skusiłeś w ogóle nie jest dostępna w sprzedaży. Ostatnio przekonał się o tym jeden z nowych klientów firmy UPC. Jeden z Czytelników Dziennika Internautów zdecydował się na zmianę operatora, gdyż - jak się dowiedział - w UPC była rzekoma opcja dokupienia dodatkowego pasma upload. W przypadku opcji "Internet Turbo 10 Mb/s" chodziło o zwiększenie prędkości wysyłania z 1 do 2 Mb/s. Po instalacji wszystko wyglądało w porządku, ale nie dało się osiągnąć przepustowości większej niż 1Mb/s. Podczas rozmowy z pracownikiem biura obsługi klienta UPC Czytelnik DI dowiedział się, że nie ma możliwości technicznych uruchomienia takiej prędkości. Pracownik UPC stwierdził wprost, że "nie wie kto w ogóle sprzedał taką usługę". Zapytaliśmy o tę sprawę Lidię Gos, kierownika ds. PR w UPC. Powiedziała nam, że trwają wyjaśnienia i firma będzie proponować klientowi inne oferty. Również od Czytelnika mieliśmy informacje o tym, że rozmowy z UPC trwają. Na ślad oferty 10/2 Mb/s trafiliśmy natomiast na początku bieżącego miesiąca. UPC Polska wprowadziła wtedy nową ofertę usług dla biznesu. Wśród nich znalazł się pakiet UPC Biuro Plus, w ramach którego udostępniany jest właśnie transfer 10 Mbit/s (download) / 2 Mbit/s (upload). Możliwe zatem, że naszemu Czytelnikowi, w wyniku błędu (handlowca?), sprzedano usługę adresowaną do firm, jeszcze zanim weszła na rynek. Przedstawiciele UPC wciąż jednak powtarzali, że "nie ma możliwości technicznych". Dziś dowiedzieliśmy się, że poszkodowanemu w końcu zaproponowano bonifikatę w wysokości 30 zł miesięcznie na inną usługę dostępu do internetu, o pożądanej przez niego prędkości uploadu (2Mb/s) i szybszym parametrze download - 20 Mb/s. Ma on zamiar ją zaakceptować, gdy tylko zjawi się ktoś z UPC aby naprawić lub dostosować jego łącze do tak wysokiego uploadu. Można więc uznać, że sprawa zakończy się dobrze. Nie wiemy jednak jeszcze na jakim dokładnie etapie sprzedaży usługi mogło dojść do błędu. Przedstawiciele UPC obiecali to wyjaśnić. Cała sytuacja - pomimo zakończonych negocjacji - kosztowała klienta nieco nerwów i zmusiła go do zmiany operatora. Pokazała też, że możliwe jest zakupienie "usługi, której nie ma". Dlatego przed podpisaniem umowy naprawdę warto upewnić się, co do możliwości technicznych. W razie pomyłki warto też nieustępliwie negocjować. Można trochę wywalczyć. źródło:Dziennik Internautów Temat: Jak zacząć? (dlugie) | tak w skrócie: chciałabym w końcu pracować jako tłumacz ale nie wiem | jak się za to zabrać. | Jakieś pół roku temu postanowiłam sama zaatakować biura tłumaczeń w Lepiej zrob sobie strone internetowa, gdzie bedzies podawala o sobie Poza tym, wysyłaj masowo zgłoszenia do biur tłumaczeń (w całej W CV zapisz dużymi literami, w jakich dziedzinach się specjalizujesz. Możesz jeszcze spróbować wysłać zgłoszenie do biur w krajach Pytałaś o korektę. Nie wiem jak z rosyjskim, ale po angielsku korekta Jeżeli dostaniesz do tłumaczenia tekst, którego nie rozumiesz (nie Na koniec jeszcze jedna uwaga. Większość biur w krajach zachodnich Pozdrawiam, życzę powodzenia i witam w naszym gronie. Raf. Temat: Plus najlepszy w transmisji danych Informacja : Biuro Prasowe Polkomtel W dniu 30 października br. Instytut Telekomunikacji Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej przyznał spółce Polkomtel S.A. Certyfikat, który potwierdza, że pomiary porównawcze wydajności sieci i jakości świadczonych usług, wykonywane przez operatora sieci Plus, umożliwiają w sposób jednolity i zgodny z międzynarodowymi standardami porównanie z sieciami innych operatorów telefonii komórkowej. Wykonane w dziewięciu największych miastach Polski pomiary, zrealizowane w oparciu o przyjętą metodologię, o której mowa w Certyfikacie, wykazały, że Polkomtel S.A. okazał się najlepszy w kategorii transmisji danych, a w szczególności w przypadku szybkości transmisji HSDPA. Pomiary wykonano w różnych obszarach miast, wewnątrz i na zewnątrz budynków - łącznie w 900 lokalizacjach (po 100 lokalizacji w każdym mieście). Certyfikat wydany przez Politechnikę Warszawską jest uzupełnieniem certyfikatów w zakresie zarządzania jakością ISO. Decyzja Instytutu Telekomunikacji Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej oznacza, że firma Polkomtel S.A. przeprowadzając badania, wykonuje je bardzo rzetelnie, dochowując należytej staranności, a zastosowane przez nią narzędzia mają maksymalnie zobiektywizować wyniki i uczynić je odpowiadającymi stanowi faktycznemu. KPI (Key Performance Indicators), czyli kluczowe wskaźniki wydajności, to metryki używane w procesie realizacji celów organizacji. Ich rolą jest określanie stanu wybranego elementu lub zjawiska w projekcie, tak aby można było ocenić postęp i podjąć ewentualną korektę, by cel został zrealizowany. Przeprowadzone pomiary pokazały nam, że osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki w przypadku szybkości transmisji danych z wykorzystaniem technologii HSDPA. Chcemy też zapewnić coraz lepszą jakość transmisji danych EDGE tam, gdzie nie ma sieci UMTS i HSDPA” – powiedział Miguel Marin, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Technicznych Polkomtel S.A. Uśrednione wyniki (ze 100 lokalizacji) średniej szybkości transferu danych pliku o wielkości 10 MB – z wykorzystaniem protokołu FTP: Czerwona pozioma kreska pokazuje uśredniony wynik ze wszystkich miast poszczególnych operatorów. Średnia szybkość transmisji danych Plusa wynosi 2065 kb/s. Uśrednione wyniki maksymalnej osiągniętej szybkości transmisji danych pliku o wielkości 10 MB – z wykorzystaniem protokołu FTP: Czerwona pozioma kreska pokazuje uśredniony wynik ze wszystkich miast poszczególnych operatorów. Maksymalna średnia szybkość transmisji danych Plusa wynosi 4851 kb/s. Z przeprowadzonych badań wynika również, że średnia dostępna szybkość transmisji przypadająca na jednego użytkownika (mieszkającego w jednym z dziewięciu miast, w których wykonane były pomiary) wynosi w przypadku Plusa 1994 kbps i jest to wartość największa wśród wszystkich operatorów. Operator sieci Plus nie zamierza poprzestawać na wykonanych pomiarach, ale kontynuuje ten proces, jak również planuje rozszerzenie zakresu na kolejne miasta oraz obszary pozamiejskie. Temat: Moje doświadczenia z Dialogiem - Długie Witam wszystkich Do dzisiaj miałem dobre zdanie o mojej firmie telekomunikacyjnej. Zacznę od początku Tak że przejżałem na oczy i od dzisiaj - przykładem Dialogu postanawiam Jak mi do jutra złość nie minie, to pisze oficjalną skargę i zastanawiam się Z doświadczenia powiem jeszcze że w PLUS ie po mniejszej wpadce z ich Pozdrawiam Temat: MasterNET.pl - Świętujemy 3-cie urodziny - upominki, zniźki Witam serdecznie! Z największą radością witamy wszystkich obecnych oraz przyszłych klientów w zupełnie nowym, odmienionym serwisie firmy MasterNET.pl W lutym 2007 roku, hosting MasterNET.pl obchodzi trzecie urodziny. Z tej okazji oddajemy do Państwa dyspozycji nową, zupełnie odmienioną ofertę usług hostingowych, nową odsłonę naszej strony oraz najważniejsze, zupełnie inną, lepszą jakość oferowanych usług. MasterNET.pl to od dziś: - wieloletnia obecność na rynku - innowacyjne podejście do każdego klienta - autorski panel administracyjny (innowacyjne rozwiązania, odmienne projekty) - wsparcie techniczne - faktury VAT - MasterNET.pl jest firmą legalnie działającą wyłącznie w branży Webhostingowej - niskie ceny w porówaniu do wysokiej jakości usług - backup wykonywany raz na dobę na dwa niezależne serwery dedykowane (kopie trzymane są aż do 5-ciu dni wstecz - ... W niedalekiej przyszłości planujemy przede wszystkim uruchomić w pełni profesjonalną stacjonarną infolinię dla wszystkich klientów, uruchomienie FAX'u oraz stworzenie w pełni profesjonalnego klastra opartego o nowoczesne fizyczne serwery dedykowane na terenie miasta Krakowa. W związku z trzecią rocznicą urodzin platformy hostingowej MasterNET.pl postanowiliśmy zaktualizować dotychczasową ofertę. Zmiana ma przede wszystkim na celu w radykalnym stopniu podniesienia jakości oferowanych usług oraz najbliższymi inwestycjami firmy w dalszy rozwój. Serwer BUSINESS - tylko 150zł rocznie - 5 GB na serwis i pocztę - Dowolna ilość kont pocztowych - 20 kont FTP - Obsługa PHP, MySQL, Perl, CGI - Ochrona antyspamowa - Ochrona antywirusowa - 20 GB transferu miesięcznie Serwer PROFESSIONAL - tylko 75zł rocznie - 2 GB na serwis i pocztę - 20 kont pocztowych - 10 kont FTP - Obsługa PHP, MySQL, Perl, CGI - Ochrona antyspamowa - Ochrona antywirusowa - 10 GB transferu miesięcznie Serwer PREMIUM - tylko 50zł rocznie - 1 GB na serwis i pocztę - 10 kont pocztowych - 5 kont FTP - Obsługa PHP, MySQL, Perl, CGI - Ochrona antyspamowa - Ochrona antywirusowa - 5 GB transferu miesięcznie Serwer CLASSIC - tylko 25zł rocznie - 500 MB na serwis i pocztę - 5 kont pocztowych - 2 konta FTP - Obsługa PHP, MySQL, Perl, CGI - Ochrona antyspamowa - Ochrona antywirusowa - 1 GB transferu miesięcznie Jako jedyni z nielicznych ofertujemy pełną konfigurację kont pocztowych: biuro@domena.pl != biuro@innadomena.pl brak wykluczonych nazw dla kont pocztowych. W czasie trwania urodzin od 04.02.2007 roku do dnia 28.02.2007 roku każdy kto w tym okresie będzie posiadał opłacone usługi hostingowe bierze udział w [b]losowaniu cennych nagród: - Odtwarzacz MP3 CREATIVE ZEN NANO PLUS 512 MB czarny x3 - Darmowa rejestracja na okres jednego roku domeny .pl x3 - Roczne przedłużenie posiadanej usługi hostingowej x3 mało tego! W czasie trwania urodzin tj. od 4 lutego 2007 roku do 28 lutego 2007 roku. obniżamy ceny wszystkich serwerów o 50% ceny netto Hosting MasterNET.pl jest idealną ofertą dla osób oraz firm potrzebującym szybkiego kontaktu z BOK firmy (nawet do kilku minut), rzetelnej i miłej obsługi. Jednocześnie informejmy wszystkich, iż MasterNET.pl nie stosuje oversellingu czyli każdy klient dostaje dokładnie to za co płaci - żadnej ściemy! nie jest hostingiem podszywającym się pod inne firmy - prowadzi własną działalność gospodarczą. Po dokładnie trzech latach prowadzania działalności hostingowej na rynku możecie być Państwo pewni, że inwestujecie w swoją spokojną przyszłość. Dziękujemy Wam wszystkim za powierzone nam zaufanie Temat: realizowanie zlecen i prowizja w woodstock
Nie zmienia to niestety faktu, ze wdrozenie systemu Warset w ten sposob, ze Oczywiscie pewnie niektore z biur oferuja umowy "w pelni liniowe", gdzie Nawiasem mowiac pracownik jednego z BM zaoferowal mi prosty sposob na To wlasnie miedzy innymi jest powodem malejacej liczby drobnych inwestorow Pisze to pod twoim postem i w tym watku, ale adresuje raczej do wszystkich Temat: Neostrada plus (czyli jak nabic sobie kieszen a klientow w butelke) WItam, Od maja 2002 jestem szarym, sfrustrowanym i oszukanym Jestem z Katowic, obecnie najbardziej przeciazonej strefy A oto moje zale do TP SA i uslugi Neo+ w szczególnosci: - permanentnie nie mam dostepu do sieci (rozne przyczyny, - wybierajac numer 0800 102 102 (infolinia z podzialem na - jezeli rozmawia sie z konsultantem "po ludzku" facet - na stronie www.neostrada.pl nie ma chocby jednego adresu - nie ma dnia, zeby nie bylo krotkotrwalych problemow z - nie ma tygodnia, zeby nie bylo problemow z dostepem do - pomimo tego, ze awarie sa na okraglo, nie ma w miesiacu Ze zrodel nieoficjalnych dowiedzialem sie, ze oprocz Proponowane dzialania: - wynajac prawnika (wspolnie jest tanio) i procesowac sie Chetnych do dzialania, prosze o info na priv. Gabriel Grzesik Katowice Temat: taka tam ciekawostka Witam. Brałem udział w pewnej aukcji i moja oferta została wycofana automatycznie... Dostałem dziś cos takiego na ten temat, pewnie mnie zlinczujecie za to, bo tematy był poruszany ostatnio, no ale poczytajcie jako ciekawostkę ;) PS. to jest mój pierwszy post, za byki techniczne z góry przepraszam. Heyah, W związku z wycofaniem mojej testowej aukcji na Allegro, której celem było 1. Moją intencją było poinformowanie jak najszerszej rzeszy użytkowników o 2. Niniejsze oświadczenie wysłane będzie do wszelkich znanych mi gremiów 3. Treść informacji która nie jest ujawniana klientom Heyah inaczej niż w "Na wypadek kradzieży lub zagubienia karty sim, lub nawet jej zniszczenia - W razie wątpliwości dysponuję korespondencją z BOA Heyah dotyczącą tego 4. Mam nadzieję, że powyższe okaże się pomocne w podjęciu ŚWIADOMEJ decyzji 5. Mam również nadzieję, że przyczyni się do spopularyzowania aukcji 6. Ufam również, że oświadczenie to przyniesie falę protestów skierowaną do Pozdrawiam serdecznie wszystkich którzy tak jak ja "załapali" się na Heyah Szczerze Wam oddany i kreślący się z poważaniem Uciążliwie dociekliwy Temat: Poprawianie wizerunku błękitnej linii
Tak 4 lata wstecz znacznie lepiej działała relacja abonent <- Teraz przyszło nowe i zgodnie z dewizą Prezesa eM Jot, jest się skazanym na No ale dziś nie ma TEORETYCZNIE problemu z "usługami wyższego rzędu", czyli Tyle to się zmieniło na plus i na minus w naszej kochanej TPSA. Temat: nowe sieci w polsce - pytanie | To nie jest takie bezsensowne. Wymusza odpowiednio szybka budowe sieci. | A jak sprawdza sie czy wypelnili? Przeciez Idea moze podac dokladnie Przeciez wiesz ze wypelnili, wiec ktos zapisy w koncesji nie sa martwe.
Temat: [Plus] Zmiana regulaminu. Witam, dziś byłem wypowiedzieć umowę w Plusie razem z przeniesieniem numeru do innego operatora. Sprawa wygląda tak: - nie trzeba pisać wypowiedzenia ponieważ sami takowe drukują w trzech egzemplarzach, - jako powód wypowiedzenia w systemie zaznaczają opcję (podaję swój przypadek): "Nowy RŚUT - brak akceptacji - z przeniesieniem numeru - ORANGE". Umowę będę miał rozwiązaną 01 lipca. A jeszcze wcześniej napisałem też do UKE coś takiego: Dzień dobry, od 1 lipca 2009 roku firma Polkomtel S.A. operator sieci Plus zmienia Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku gdy nie zgadzam się z nową wersją Regulaminu mogę rozwiązać umowę z Operatorem z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia bez ponoszenia konsekwencji finansowych w postaci kary umownej. Mam pytanie odnośnie możliwość przenoszenia w tym wypadku numeru do innego operatora tzn. czy jeżeli rozwiążę Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych ze względu na brak akceptacji zmian w Regulaminie, to czy będę mógł zachować swój dotychczasowy numer telefonu z przeniesieniem go do innego operatora (Orange, Era, Play). A może w takiej sytuacji Polkomtel S.A. operator sieci Plus ma prawo odmówić udzielenia zgody na przeniesienie numeru do innej sieci? Proszę o udzielenie odpowiedzi ponieważ z pisma jakie Plus przesyła do swoich abonentów nie wynika czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z jednoczesnym przeniesieniem numeru do innej sieci bez płacenia kary umownej. Poza tym dwukrotnie dzwoniłem do Biura Obsługi Klienta sieci Plus i od każdego z Konsultantów usłyszałem inną odpowiedź: raz, że w przypadku zmiany Regulaminu nie ma możliwości zachowania numeru i przeniesienia go do innej sieci a za drugim razem usłyszałem, że taka możliwości istnieje. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam a dziś dostałem też odpowiedź: Szanowny Panie, W nawiązaniu do przesłanej korespondencji uprzejmie informuję, iż uprawnienie z art. 59 ust 2 Prawa telekomunikacyjnego do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w przypadku braku akceptacji zmian w regulaminie jest jednym ze sposobów rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Natomiast uprawnienie do przeniesienia numeru przy zmianie operatora wynika z art. 71 Prawa telekomunikacyjnego. Szczegółowe warunki korzystania z tego uprawnienia zawiera Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 roku w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. Nr 42, poz. 289 i 290). W tym miejscu należy zauważyć, iż na gruncie obowiązujących przepisów oba uprawnienia przysługują abonetom - nie wykluczają się wzajemnie. Przepisy ww. rozporządzenia określają czynności, jakie podejmuje Abonent będący stroną umowy z dostawcą usług zapewniającym przyłączenie do publicznej sieci telefonicznej w celu realizacji uprawnienia tj. dokonania przeniesienia przydzielonego mu numeru do sieci innego dostawcy usług, a nie nowy dostawca usług, do którego Abonent chce przenieść numer. Zgodnie z przepisami to Abonent występuje z wnioskiem w formie pisemnej do nowego dostawcy usług o potwierdzenie możliwości technicznych zawarcia umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru. Wniosek Abonenta podlega rozpatrzeniu przez nowego dostawcę w terminie 7 dni od dnia jego złożenia, a Abonent zostaje poinformowany w formie pisemnej o możliwości zawarcia umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru. Kolejno Abonent po otrzymaniu zawiadomienia o istnieniu możliwości przeniesienia numeru do sieci nowego dostawcy usług, składa wniosek, w formie pisemnej do dotychczasowego dostawcy usług o rozwiązanie umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru. Do tego wniosku załącza kopię zawiadomienia przekazanego przez nowego dostawcę. W terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku Abonent zostaje zawiadomiony w formie pisemnej o terminie i warunkach rozwiązania umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru. Termin i warunki rozwiązania umowy w tym przypadku winny być określone zgodnie z warunkami umowy o świadczenie usług zawartej z abonentem, a sama data przeniesienia nie może przypadać wcześniej niż przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia usług przez nowego dostawcę. Rozporządzenie nie uzależnia prawa do skorzystania z przeniesienia numeru od sposobu rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Zatem nie ma przeszkód do przeniesienia numeru do innego operatora w przypadku gdy powodem rozwiązania umowy z dotychczasowym jest brak akceptacji dokonanej zmiany regulaminu. Przy przenoszeniu numeru proszę jednak pamiętać, że w pierwszej kolejności należy niezwłocznie po otrzymaniu informacji o zmianie regulaminu zgłosić się do nowego operatora i ustalić dzień przeniesienia numeru, następnie złożyć rozwiązanie umowy z dotychczasowym przy zachowaniu odpowiednich terminów na wypowiedzenie. Mam nadzieję, iż przekazane wyjaśnienia będą dla Pana pomocne. W przypadku dalszych pytań bądź wątpliwości zapraszam Pana do kontaktu z naszym Centrum Informacji Konsumenckiej UKE - tel. 0 801 900 853 (koszt połączenia wg taryfy operatora lokalnego) od poniedziałku do piątku w godzinach 07:15 - 16:15 lub mailem: uke@uke.gov.pl. (informacja przygotowana przez Departament Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego) Pozdrawiam serdecznie Małgorzata xxxxxxxxxx Gabinet Prezesa Urząd Komunikacji Elektronicznej ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa tel. 022 53 49 344 Pozdrawiam Temat: Komórki. Można zmienić sieć i zachować numer Płacący comiesięczny abonament właściciele komórek mogą od poniedziałku zmieniać operatora, zachowując numer. Ten przywilej może doprowadzić do wojny cenowej. Tyle że na razie operatorzy nie kwapią się, by wykorzystać sytuację i zabrać klientów konkurencji Operatorzy telefonii komórkowej zapowiadają, że niespodzianek nie będzie i w poniedziałek abonenci uzyskają długo oczekiwany przywilej, który dała im przed ponad rokiem ustawa Prawo telekomunikacyjne. Operatorzy wystawili wówczas cierpliwość klientów na próbę: dopiero 10 października ubiegłego roku rozpoczęli pilotaże usługi. Zapowiedzieli, że komercyjnie będzie dostępna ona 16 stycznia, a jej koszt wyniesie 122 zł. A gdzie wojna cenowa? Jeśli ktoś liczył, że podobnie jak w innych krajach, np. w Finlandii, zaraz wybuchnie wojna cenowa, może być rozczarowany. Wygląda na to, że operatorzy na razie bardziej boją się utraty klientów, niż widzą sposobność pozyskania ich kosztem konkurencji. A klienci mogą być teraz zdecydowanie bardziej skłonni do zmiany sieci. Dotąd musieli liczyć się z koniecznością poinformowania znajomych, drukowania nowych wizytówek itd. Jak zmienić sieć? Abonent musi udać się do punktu sprzedaży sieci, do której chce przejść, i złożyć wniosek o potwierdzenie, że może mu ona zaoferować taką usługę (operator ma na odpowiedź siedem dni). Następnie powinien skierować się do salonu dotychczasowego operatora i złożyć wniosek o rozwiązanie umowy. Na to operator ma 14 dni od pełnego okresu rozliczeniowego, czyli operacja może potrwać i półtora miesiąca. Dłużej poczekają osoby, które mają umowy promocyjne, np. kupiły telefon za złotówkę. Zrywając je, musiałyby zapłacić dodatkowo kilkaset złotych odszkodowania. Po załatwieniu tych kwestii pozostaje już tylko pójść do docelowego operatora. Może on jednak nie przyjąć "zbiega", gdy ten zalega z płatnościami w poprzedniej sieci. - Szacujemy, że tylko 0,5 proc. naszych klientów może być zainteresowanych odejściem z numerem - powiedział nam Marcin Gruszka z Orange. - Skupiamy się raczej na ich zatrzymywaniu. Jeszcze niedawno przedstawiciele Orange, które chce w tym roku osiągnąć pozycję lidera na komórkowym rynku, zapowiadali, że krokiem ku temu będzie również wykorzystanie nowego prawa do zachowania numeru. Eksperci Urzędu Komunikacji Elektronicznej (d. URTiP) szacują, że w Polsce może korzystać z nowej usługi do 0,5 mln klientów rocznie. Na razie jednak abonenci o nowym prawie nie wiedzą. Nie widać też związanych z tym reklam operatorów. Nic więc dziwnego, że wnioski o zmianę operatora z zachowaniem numeru złożyło dotąd tylko po kilkaset osób w każdej sieci. Co ciekawe, każda z sieci twierdziła w piątek, że więcej osób chce do niej przyjść, niż odejść! - Spodziewamy się, że od poniedziałku liczba zainteresowanych znacznie wzrośnie, głównie wśród klientów biznesowych - mówi Witold Pasek, rzecznik Ery. Plus załatwia, Era kusi Największe ułatwienia dla osób zmieniających sieci zaproponował jak dotąd Plus: zwraca klientowi koszt opuszczenia dotychczasowego operatora (122 zł) i poprzez możliwość złożenia pełnomocnictwa oferuje załatwienie wszystkich procedur. Za to Era zdecydowała się na wprowadzenie nowych, nieco niższych taryf w ofertach dla biznesmenów i użytkowników systemu mix (połączenie abonamentu z doładowywaniem konta). W ofercie dla biznesu operator wprowadził system pakietów kwotowych, co pozwala lepiej wykorzystywać pieniądze w firmie. Zamierza w ten sposób umocnić się na najbardziej lukratywnym rynku klientów korporacyjnych, gdzie obecnie najsilniejszy jest Plus. Na razie klientom sieci komórkowych pozostaje mieć nadzieję, że oferta Ery jest jaskółką, która zwiastuje wojnę cenową. Podobnej do tej, która wybuchła w 2004 roku, gdy na rynku pojawiła się Heyah - wówczas ceny usług dla właścicieli telefonów na kartę spadły prawie o połowę. Na razie operatorzy próbują dogadać się odnośnie do wzajemnych rozliczeń finansowych z tytułu nowej usługi, a to idzie im z wielkim trudem. - Niewykluczone, że nasi byli klienci, którzy zabiorą numer, nie będą mogli odbierać połączeń od abonentów TP SA. Zaskarżyliśmy już TP SA do Urzędu Komunikacji Elektronicznej - mówi Witold Pasek. Niestety, na prawo do przenoszenia numeru czekają jeszcze użytkownicy telefonów na kartę, a więc połowa z blisko 30 mln klientów polskich sieci komórkowych. Co prawda, nowelizacja Prawa telekomunikacyjnego, która w najbliższych dniach wejdzie w życie, obejmuje ich także tym przywilejem, ale wciąż brakuje kluczowego aktu wykonawczego. Ministerstwo Transportu i Budownictwa ma określić w nim sposób świadczenia usługi i warunki techniczne. Operatorzy domagają się co najmniej trzech miesięcy na przygotowanie, na co z kolei nie chce zgodzić się odpowiadająca za telekomunikację wiceminister Anna Streżyńska. I tak za opóźnienie w tej mierze zostaliśmy pozwani przez Komisję Europejską przed Europejski Trybunał Sprawiedliwości. Nie tylko komórki Prawo do zachowania numeru przy zmianie operatora uzyskało od 1 stycznia również 12 mln abonentów sieci tradycyjnej telefonii. Choć operatorzy ustalili już opłaty za "odejście z numerem" (m.in. w TP SA kosztuje to 122 zł, Telefonii "Dialog" - 146,4 zł, w Netii - 73,2 zł), muszą jeszcze podpisać ze sobą odpowiednie umowy. O ile operatorzy alternatywni szybko dogadali się ze sobą, to z TP SA idzie im jak po grudzie. Na razie dominujący operator podpisał umowę tylko z działającym na rynku biznesowym Energisem. - Do końca stycznia chcemy sfinalizować porozumienie z największymi operatorami - powiedziała nam Grażyna Piotrowska-Oliwa, dyr. departamentu relacji regulacyjnych TP SA. Twierdzi, że klienci i tak mogą korzystać z uprawnienia, bo "istnieje gentelmen`s agreement, że nikt nie będzie utrudniał klientom przechodzenia do innej sieci". Jednak co innego mówi Marta Pietranik z biura prasowego Telefonii "Dialog": - Przyjmujemy wnioski od klientów TP SA, ale na razie są one "martwe". Klientom tłumaczymy, że czekamy na umowę z TP SA. To na razie tylko kilka osób tygodniowo - mówi Marta Pietranik. Mimo że wielu abonentów narzeka na usługi dominującej TP SA, zmian będzie tu znacznie mniej niż w przypadku sieci komórkowych. Dlaczego? Po pierwsze, możliwość zmiany jest ograniczona do obszaru danej strefy numeracyjnej (każda pokrywa się z dawnymi 49 województwami). Po drugie, konkurenci TP SA działają tylko na niektórych obszarach Polski. źródło: Gazeta.pl Temat: Humor Cennik usług: Telefon z pytaniem - 10 pln Telefon z głupim pytaniem - 30 Telefon z głupim pytaniem, którego pytający nie jest w stanie sformułować - 50 Sugestia, że jestem niekompetentny ponieważ nie rozumiem Twojego niewyraźnego opisu problemu - 1000 + rekompensata szkód Pytanie przez telefon przed zadzwonieniem do helpdesku - 50 Pytanie, na które odpowiedź jest w p* manualu - 100 Telefon z problemem, który już *KIEDYŚ* rozwiązałem - 100 Naleganie, że to nie wina software'u tylko moja - 200 Prośba o przyjście do biura w celu naprawienia problemu - 25 za każdy krok Przerwanie mi, kiedy próbuję rozwiązać problem kogoś innego - 170 / godz. Stanie nade mną i zmuszanie mnie do rozwiązania natychmiast - 250 / godz. Jeśli spodziewasz się, że powiem jak to naprawiłem - 60 /godz. Jeśli przychodzi spytać dlaczego coś nie działa kiedy właśnie nad tym pracuję - 270 /godz. Jesli prosisz o naprawienie czegoś co naprawiłem wczoraj - 175/godz. Jeśli prosisz o naprawienie czegoś co obiecałem naprawić wczoraj, ale tego nie zrobiłem - 85/godz. Jeśli prosisz o poprawienie patcha, którego zrobiłem wczoraj, ale nie działał i nie działa - 95 /godz. Jeśli naciszkasz na mnie kiedy jest inny admin w pokoju, który mógłby to zrobić - 150 /godz. Wezwanie mnie do biura aby naprawić problem i wyjście z pokoju zaraz po odłożeniu słuchawki - 1500 Telefon z problemem, który ma "każdy" w biurze i który "blokuje całą pracę". - 1200 Nieobecność w biurze, kiedy przyjdę to obejrzeć oraz to, że nikt inny w biurze nie ma o tym pojęcia - 1700. Wyjasnianie problemu przez 1/2 godz. przez telefon ZANIM wspomni się, że to prywatny, domowy komputer - 500. Zbadanie problemu samemu i poinformowanie mnie co mam zrobić - 150 Nakrycie kogoś przeprowadzającego samemu zmianę, której zabroniłem - 300 Nie powiedzenie wszystkim współpracownikom o niej - 850 Pomylenie napędu dyskietek z hdd w rozmowie - 50 To samo PRZED zamówieniem przeze mnie zamiennika HDD - 250 Naprawa "uszkodzonej" myszki mousepadem - 25 Naprawa 'uszkodzonej' myszy optycznej przez obrót o 90 stopni - 35 Naprawa 'uszkodzonej' myszy przez wyczyszczenie środka - 50 Naprawa 'uszkodzonej' drukarki tonerem lub nowym tuszem - 35 Naprawa 'uszkodzonego' CZEGOKOLWIEK klawiszem power - 250 Naprawa 'uszkodzonego' systemu przez włączenie zewnętrznego dysku - 200 Naprawa 'zawieszonego' systemu przez włożenie kabla sieciowego - 375 Naprawa uszkodzonego serwera przez wetknięcie kabla SCSI, który ktoś przez przypadek wypiął w piątkowe popołudnie, kiedy reszta adminów wyjechała na dwutygodniowe wakacje - 400 Odwiedzenie starej uczelni i naprawa uszkodzonego PC przez wetknięcie wtyczki monitora z powrotem - 50 Wyjaśnienie komuś, że nie może się logować na niektóre serwery, bo nie ma tam konta - 10 Wyjaśnienie komuś, że nie ma konta na maszynie, na której miał, bo użył go do włamu na ten serwer - 500 Zapomnienie hasła wytatuowanego na palcu wskazującym - 25 Zmiana partycji bez poinformowania mnie - 50 Instalacja programów bez poinformowania mnie i uzyskania zgody - 100 za program Wsparcie techniczne dla tych programów - 150 /godz. (bez wzgledu na to czy znam program czy nie ) Wylanie Coli na klawiaturę -25 plus koszt klawiatury Wylanie Coli na monitor -50 plus koszt monitora Wylanie Coli na CPU -200 plus koszt wymiany płyty głównej plus 150 za godzinę czasu reinstalacji systemu Zostawienie plików na desktopie - 5 za plik, 10 za każdy dzień Przyniesienie własnej kopii oryginalnych Norton Utilities v.1.0 do naprawy zupełnie nowego sprzętu - 200 Położenie nóg obok komputera po 10-kilometrowym biegu przez miasto - 50 Spędzenie 30 minut na próbie wymyślenia, na czym polega Twój problem, kolejnych 5 na wyjaśnienie jak to sprawdzić i naprawić, po to tylko by usłyszeć ..."A więc to kazał zrobić mi ten mały prostokąt, który pojawił się na ekranie" - 40 Słuchanie o problemach z siecią, usłyszenie tak w odpowiedzi na moje pytanie, czy kabel sieciowy jest wetknięty do gniazdka, spróbowanie pięciu innych mebli, brak odpowiedzi na moje pytanie o typ gniazdka, słuchanie jak przesuwam meble i powiedzenie osiołkowato "Ooops. Przepraszam" - 35 (ze zniżką za uprzejme przeprosiny). Wysłuchiwanie próśb o pomoc przy kradzionym sofcie - 25 Prośba "Skąd mogę wziąć drugą piracką kopię XXX ? Moja padła." - 45 Zmuszanie do mówienia "My naprawdę nie jesteśmy najlepsi do mówienia o tym. Proszę zadzwonić pod numer podany na opakowaniu" - 55 Zmuszanie do wyjaśnienia prawa autorskiego po tym jak użytkownik nie odgadł podpowiedzi zawartej w poprzedniej odpowiedzi - 95 (zawiera cenę wskazówek uzyskania odpowiedników freeware'owych z publicznych serwerów) Wskazywanie czegoś, co jest napisane na ścianie czcionką większą niż 18 - 15 Jeśli ja to napisałem - 45 Jeśli to jest czcionka 144 i komunikat przylepiony jest do tyłu monitora zwróconego w stronę wejścia - 75 Zgłoszenie wolnego połączenia ftpowego do archiwum MPEGów w jakimś nieznanym kraju jako problemu z Netscapem - 25 Zgłoszenie więcej niż raz - 50 Zgłoszenie więcej niż raz i zarzucanie gnuśności w rozwiązywaniu problemu -200 Ceny za dostępność: Telefon do mnie gdy jestem z panienką - 150 Telefon do mnie kiedy jestem za miastem i kiedy narobiłem się, by helpy były wszędzie i zrobiłem diagnostykę wszystkich maszyn przed wyjazdem - 200 Telefonowanie więcej niż raz by usłyszeć, że drukarka jest wyłączona i naprawia się to klawiszem 'On Line' - 200 Telefonowanie więcej niż raz gdy śpię - 50 za telefon Telefonowanie bez przedstawiwania się w ciągu pierwszych 5 s - 55 Telefonowanie do mnie a później zmienianie wersji / nie przyznanie się do telefonu / nadzieja na to, że zapomnę kto spowodował problem - 500 Opłaty specjalne: Praca z zapachem ciała użytkowników - 175 / godz. Praca z uzytkownikiem nieobeznanym z językiem urzędowym - 150 / godz. Praca z użytkownikiem (twierdzącym), że jest mądrzejszy niż ja, ale codziennie dzwoniącym po pomoc - 300 / godz. Praca z komputerowymi hobbystami - 500 / godz. Pytanie o inne ceny - 50 Temat: Nowy cennik TPSA! - Informacja prasowa Warszawa 30.12.1999 r. Nowe opłaty za usługi telekomunikacyjne. Telekomunikacja Polska S.A. z dniem pierwszego stycznia 2000 roku Od pierwszego stycznia cena połączenia miejscowego z 29 groszy (24 W nowym roku TP S.A. wprowadza również promocyjną taryfę na połączenia Na obecnym poziomie zostają natomiast połączenia do operatorów sieci Pierwszego stycznia 2000 r. TP S.A. wprowadza bonifikatę w Warunkiem udzielenia szkole przez TP S.A. bonifikaty jest: 1. Posiadanie szkolnej pracowni internetowej spełniającej kryteria Przypominamy również, że do końca 2000 roku Telekomunikacja Polska S.A. TP S.A. odchodzi również od klasyfikacji kanałów cyfrowych na miejscowe, Zmiana cen spowodowana jest rosnącymi kosztami utrzymania sieci Dodatkowe informacje w Biurze Prasowym TP S.A.: Temat: Panowie z Plusa - jaja sobie robicie??
Jaki był objaw tej Twojej 'niemocy'? Przyjęcie SMSa przez macierzyste SMSC, Proszę o konkretne odpowiedzi na powyższe pytania. BTW nie wygłaszaj opinii na czym moja wiedza jest oparta bo to już może moja
mniej więcej w dobrym kierunku się skłania teraz Twoje myślenie ale nadal 1. 2. To nie mam więcej pytań. :-) Ja Ci tutaj konkrety piszę, a Ty mi nie, bo tak mi się stało i pytaj w BOK.
To oczywiście prawda, ale oparta na bardzo ograniczonej wiedzy Sugerujesz korzystanie z SMSC sieci goszczącej?? :-)
Po raz kolejny idąc tym tokiem myślenia dochodzimy do tego, że jeżeli jakiś
Patrz twoja, częściowo słuszna teoria powyżej, ja idei jednak nie używam i Więc mogły nastąpić zwykłe problemy techniczne na przykład. A _jeśli_ istnieje blokada, to wprwadza ją D2 [blokując dostarczenie SMSa do Wiesz co? W sumie postanowiłem skontaktować się z szeregowym BOKistą. I Efekt: taki, jak przypuszczałem. Wytłuszczam sprawę. Standardowa odpowiedź: jeśli telefon jest zalogowany w Po chwili rozmowa z działem technicznym. Chcesz znać zdanie działu Powiem jeszcze inaczej. Gdyby powiedzmy Era nie zablokowała swojego SMSC dla Opinię biura prasowego też chcesz ? Temat: Indianie w Warszawie Cześć, Witam, Warszawe odwiedza sporo turystow. Takich zwyklych jak np. spory Japonczykow Ciekaw jestem jak oni postrzegaja Warszawe. Przede wszystkim podoba się Stare Miasto i wszystko, co stare i zabytkowe. To jest na razie to, co mi przyszło do głowy. Pozdrawiam, Strona 1 z 2 • Wyszukiwarka znalazła 25 rezultatów • 1, 2 |